Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Artėjant Vakarinio aplinkkelio III etapui į pabaigą (pagaliau!), įdomu, koks kitas didelis infrastruktūros projektas taps prioritetu. Gal jau laikas šiauriniam aplinkkeliui?
    Tik tai:

    http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=3356

    ir Liepkalnio/Žirnių sąnkryža su viaduku

    Comment


      Kol kas gaunasi, kad yra net penki projektai:
      1. Šiaurinis kelias (liežuvis neapsiverčia jo vadinti aplinkkeliu)
      2. Šiaurinė gatvė
      3. Liepkalnio sankryža
      4. Viadukas T. Narbuto gatvėje (Šimašiaus žadėtas)
      5. Požeminė perėja tarp Norfos ir Lidlo Karoliniškėse (bestatant ten Lidlą labai daug apie ją kalbama)



      Nuo savęs pridėsiu, kad galėtų greičiau klibinti Ukmergės/Geležinio Vilko/Žalgirio sankryžą, A19 tęsinį iki A3.



      ----
      Įdomu, ar yra šansų, kad pabaigus Vakarinį atsiras jungtis Taikos g.-Šešuolių g.-Viršuliškių skg.? Nežymiai, bet pagerintų privažiavimą Justiniškių gyventojams į Vakarinį ir iš jo.
      Už dviračius ir troleibusus!

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Kol kas gaunasi, kad yra net penki projektai:
        1. Šiaurinis kelias (liežuvis neapsiverčia jo vadinti aplinkkeliu)
        2. Šiaurinė gatvė
        3. Liepkalnio sankryža
        4. Viadukas T. Narbuto gatvėje (Šimašiaus žadėtas)
        5. Požeminė perėja tarp Norfos ir Lidlo Karoliniškėse (bestatant ten Lidlą labai daug apie ją kalbama)



        Nuo savęs pridėsiu, kad galėtų greičiau klibinti Ukmergės/Geležinio Vilko/Žalgirio sankryžą, A19 tęsinį iki A3.



        ----
        Įdomu, ar yra šansų, kad pabaigus Vakarinį atsiras jungtis Taikos g.-Šešuolių g.-Viršuliškių skg.? Nežymiai, bet pagerintų privažiavimą Justiniškių gyventojams į Vakarinį ir iš jo.
        Narbuto viadukas ir LIDL perėja prie Kometos Norfos yra smulkmena palyginus su Šiaurine, tikiuosi nuo jos pradės, nes tai pakeistų ne daug mažiau ne Vakarinis. Aišku be jo nebūtų ir Šiaurinės naudos tokios.
        Būsiu nepopuliarus pasakęs, kad Narbuto užtektų ir pėsčiųjų taupant lėšas. Geriau įrengti ką nors daugiau kitoje vietoje.
        Šiaurinis (M.Lietuvio) gali ir palaukti, kol 20 trobų gyventojų pasprings dulkėmis po Vakarinio pastatymo ir tik vėliau tiesti, bus mažiau tikrojo grynumo sergėtojų. Srautas vis tiek pro juos raus net ir dabartinėje situacijoje.
        Paskutinis taisė Arunasx; 2016.04.09, 20:05.

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Narbuto viadukas ir LIDL perėja prie Kometos Norfos yra smulkmena palyginus su Šiaurine, tikiuosi nuo jos pradės, nes tai pakeistų ne daug mažiau ne Vakarinis. Aišku be jo nebūtų ir Šiaurinės naudos tokios.
          Būsiu nepopuliarus pasakęs, kad Narbuto užtektų ir pėsčiųjų taupant lėšas. Geriau įrengti ką nors daugiau kitoje vietoje.
          Na tai ir pagal statybos laiką jie skiriasi, Šiaurinę statytų gal 4 metus, o viaduką vos metus. Bet manau, niekas netrukdo statyti vienu metu.
          O viadukas ten ir automobilinis galėtų būti, tačiau turėtų būti uždrausta važiuoti sunkiasvoriam transportui, išskyrus autobusus. Tačiau kažkaip reikėtų spręsti problemą, kad visi Lazdynai pro ten važiuos į Šeškinę/Akropolį.
          Už dviračius ir troleibusus!

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Na tai ir pagal statybos laiką jie skiriasi, Šiaurinę statytų gal 4 metus, o viaduką vos metus. Bet manau, niekas netrukdo statyti vienu metu.
            O viadukas ten ir automobilinis galėtų būti, tačiau turėtų būti uždrausta važiuoti sunkiasvoriam transportui, išskyrus autobusus. Tačiau kažkaip reikėtų spręsti problemą, kad visi Lazdynai pro ten važiuos į Šeškinę/Akropolį.
            Lazdynai į Šeškinę/Akropolį galėtų važiuoti per Vakarinį/Šiaurinę, kas tik patvirtina kad Narbuto viadukas mašinoms nereikalingas

            Comment


              Na, toks variantas nėra patogus, ypač važiuojant į tą Akropolį. Kita vertus, nieko blogo nematau statant automobilinį, nedaug jis brangesnis už paprastą. Čia diskusija be galo.

              Kalbant apie planuojamus projektus, nereikia pamiršti, kad Vilniuje kelios dešimtys nepabaigtų akligatvių. Ta pati Sietyno, Taikos, Šešuolių, Gilužio. Neseniai parengė Didlaukio sujungimo projektą. Įdomu kada pabaigs Pavilnonių gatvę.
              Už dviračius ir troleibusus!

              Comment


                O tai kokia bėda, kad žmonės naudosis tuo Narbuto viaduku? Kam statyt auto viaduką, jeigu po to juo bus uždraustas eismas? Reiks džiaugtis, jeigu pavyks nuimti didelį kiekį automobilių nuo Laisvės pr.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  O tai kokia bėda, kad žmonės naudosis tuo Narbuto viaduku? Kam statyt auto viaduką, jeigu po to juo bus uždraustas eismas? Reiks džiaugtis, jeigu pavyks nuimti didelį kiekį automobilių nuo Laisvės pr.
                  Tik pėsčiųjų kaip virš GV ties Mokyklos kainuoja kokius 10 kart pigiau nei automobilinis. Nepamirškite pamatų, privažiavimo gatvių ir t.t.
                  Gal pirma reikia spresti karščiausias vietas. o ne eiti iki perfekcionistinės ribos "nice to have"?

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Na, toks variantas nėra patogus, ypač važiuojant į tą Akropolį. Kita vertus, nieko blogo nematau statant automobilinį, nedaug jis brangesnis už paprastą. Čia diskusija be galo.

                    Kalbant apie planuojamus projektus, nereikia pamiršti, kad Vilniuje kelios dešimtys nepabaigtų akligatvių. Ta pati Sietyno, Taikos, Šešuolių, Gilužio. Neseniai parengė Didlaukio sujungimo projektą. Įdomu kada pabaigs Pavilnonių gatvę.
                    Teisingai, aklagatviai reikalauja pratęsimo, Taikos g. kadaise planavo sujungt su Šešuolių g. O dabar Narbuto tiltas turi būti automobilinis, bet tik riboto tonažo. Kitaip sakant tik lengviems auto.

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Tik pėsčiųjų kaip virš GV ties Mokyklos kainuoja kokius 10 kart pigiau nei automobilinis. Nepamirškite pamatų, privažiavimo gatvių ir t.t.
                      Gal pirma reikia spresti karščiausias vietas. o ne eiti iki perfekcionistinės ribos "nice to have"?
                      Sprendžiant karščiausias vietas, kurios tuo pačiu metu ir yra ir didžiausios ir labiausiai lėšų reikalaujančios, nereikia pamiršti apie ''šaltas'' vietas, kurios tuo metu nereikalauja daug lėšų, yra greitai pastatomos ir dar labiau ''atvėsina'' srautą.
                      Už dviračius ir troleibusus!

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Tik pėsčiųjų kaip virš GV ties Mokyklos kainuoja kokius 10 kart pigiau nei automobilinis. Nepamirškite pamatų, privažiavimo gatvių ir t.t.
                        Pamatų reikia ir vienam, ir kitam. Priavažiavimo gatvių nereikia - jos jau nutiestos iki pat vieduko pradžios.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                          Pamatų reikia ir vienam, ir kitam. Priavažiavimo gatvių nereikia - jos jau nutiestos iki pat vieduko pradžios.
                          Na taip, objektyvumo čia tiek pat kaip sakyti kad jei ir paspirtukas ir fūra turi ratus, tai jų ratai kainuoja vienodai.
                          Geriau pastatyti tokius 5 lengvus viadukus pėstiesiems negu vieną viaduką mašinoms kai vis tiek Sugiharos gatvė yra siaura ir susidarys naujas kamštis sąnkryžoje su Viršuliškių gatve.
                          Paskutinis taisė Arunasx; 2016.04.10, 13:26.

                          Comment


                            Parašė abruo Rodyti pranešimą
                            Pamatų reikia ir vienam, ir kitam. Priavažiavimo gatvių nereikia - jos jau nutiestos iki pat vieduko pradžios.
                            Brangaus automobilių viaduko ten visai nereikia, siauros vidinės viršuliškių ir karoliniškių gatvės taptų tranzitinėmis, tam yra Laisvės pr., kuris gerokai pralaisvėjo atidarius Vakarinio aplinkkelio II etapą ir dar labiau pralaisvės visiškai jį užbaigus. Yra žymiai reikalingesnių auto viadukų mieste.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Brangaus automobilių viaduko ten visai nereikia, siauros vidinės viršuliškių ir karoliniškių gatvės taptų tranzitinėmis, tam yra Laisvės pr., kuris gerokai pralaisvėjo atidarius Vakarinio aplinkkelio II etapą ir dar labiau pralaisvės visiškai jį užbaigus. Yra žymiai reikalingesnių auto viadukų mieste.
                              Problema yra Laisvės/Viršuliškių g. sankryža. Tenai susidaro didžiuliai kamščiai, blokuojamos A juostos ir t.t. Atidarius aplinkkelį ten situacija gal kiek pagerės važiuojantiems link Justiniškių, bet ne sukantiems link Ozo g. Sugiharos g. viadukas padėtų nuimti Karoliniškių gyventojų srautą nuo Laisvės/Viršuliškių.

                              Comment


                                Be abejo, yra daug reikalingesnių vietų. Tiesiog visada pasisakau už tai, kad gatvių tinklas būtų kuo platesnis ir būtų daugiau alternatyvių būdų nukakti į vieną ar kitą vietą, juo labiau, kad šioje miesto pusėje rajonai suverti ant vienos gatvės – Laisvės prospekto. Ypač šitas viadukas padėtų spręsti kamščių Justiniškių - Laisvės pr. ir Laisvės pr. - Viršuliškių g. sankryžose problemą. Gal jo dabar ir nereikia, bet kažkaip nesinori, kad pastačius pėsčiųjų viaduką visam laikų pradingtų perspektyva toje vietoje turėti normalų. O kaina - na, pigiausia turbūt būtų toje vietoje šviesoforą pastatyti, dar daugiau sutaupytume.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Problema yra Laisvės/Viršuliškių g. sankryža. Tenai susidaro didžiuliai kamščiai, blokuojamos A juostos ir t.t. Atidarius aplinkkelį ten situacija gal kiek pagerės važiuojantiems link Justiniškių, bet ne sukantiems link Ozo g. Sugiharos g. viadukas padėtų nuimti Karoliniškių gyventojų srautą nuo Laisvės/Viršuliškių.
                                  Prieš Vakarinio antro etapo atidarymą kamščiai Laisvės pr. būdavo jau nuo Lazdynų tilto iki Viršuliškių g., dabar per kelis ciklus visada galima pravažiuoti tą sankryžą, pabaigus aplinkkelį iš vis bus laisva. Beto negu sunku padaryti papildomą vieną kitą juostą? Prisiminkite kaip Žirmūnų ar Apkasų gatvės pralaisvėjo įrengus po vieną papildomą juostą, ir investicijos minimalios, net stulpų ir šviesaforų nereikėjo perstatyti.
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2016.04.10, 14:13.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Prieš Vakarinio antro etapo atidarymą kamščiai Laisvės pr. būdavo jau nuo Lazdynų tilto iki Viršuliškių g., dabar per kelis ciklus visada galima pravažiuoti tą sankryžą, pabaigus aplinkkelį iš vis bus laisva. Beto negu sunku padaryti papildomą vieną kitą juostą? Prisiminkite kaip Žirmūnų ar Apkasų gatvės pralaisvėjo įrengus po vieną papildomą juostą, ir investicijos minimalios, net stulpų ir šviesaforų nereikėjo perstatyti.
                                    Problema yra ne Laisvės pr. važiuojantiems, o į jį įvažiuojantiems iš Viršuliškių g. arba išvažiuojantiems į Viršuliškių g. O taip yra dėl to, kad vienintelė Viršuliškes ir Karoliniškes jungianti gatvė yra Laisvės pr. Sugiharos viadukas padarytų dar vieną gatvę, kuri jungtų šiuos rajonus. Plius Sugiharos g. statomi daugiabučiai, neseniai baigti dar keli daugiabučiai. Tai eismas toje gatvėje padidėjo, tai reiškia, kad padidėjo Viršuliškių/Lasivės pr. užimtumas.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      vienintelė Viršuliškes ir Karoliniškes jungianti gatvė yra Laisvės pr.
                                      Yra Kavoliuko/Sietyno => Spaudos gatvių susijungimas. Dabar smarkiai apkrauta būna Spaudos, nes nėra įvažiavimo į Vakarinį, bet baigus pralaisvės ir bus alternatyva realesnė per Viršilų, Justiniškių į Šešuolių.
                                      Esminė dabartinės Narbuto perėjos blogybė yra nesaugumas ir dėl perėjos susidarantys kamščiai vakare iki Panoramos, nes už perėjos yra 6 juostos vietoje 2.
                                      Paskutinis taisė Arunasx; 2016.04.10, 15:40.

                                      Comment


                                        /\ Bet tas susijungimas niekur neveda. Nebent į Justiniškes... Sugiharos viadukas Karoliniškių gyventojams sudarytų realią galimybę važiuoti link Ozo g. vengiant kamščių ties jau minėta sankryža.

                                        Comment


                                          Ne visai taip. Gali važiuoti Justiniškių iki Rygos, Buivydiškių. Arba pro Šešuolių į kairę iki Buivydiškių , į dešinę kirsti Laisvės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X