Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Pastebėjau kad seimo tunelyje padarė normalų apšvietimą. Gal dar kiek nesureguliuotas prie įvažiavimų (šiek tiek akina), bet vis geriau nei buvo.
    Tai pagaliau, nes tikrai buvo nebelinksma lietui lyjant ten važiuoti.
    Atėjo, pamatė, pastatė...

    Comment


      Parašė spirit Rodyti pranešimą
      Pastebėjau kad seimo tunelyje padarė normalų apšvietimą. Gal dar kiek nesureguliuotas prie įvažiavimų (šiek tiek akina), bet vis geriau nei buvo.
      Situacija pagerėjo, tik tas akinimas labai stiprus. Reiktų verkiant pareguliuoti apšvietimą.

      Comment


        Parašė spirit Rodyti pranešimą
        Pastebėjau kad seimo tunelyje padarė normalų apšvietimą. Gal dar kiek nesureguliuotas prie įvažiavimų (šiek tiek akina), bet vis geriau nei buvo.
        Čia jokių stebuklų reguliavime nėra. Jau visi seniai apsipratome kai gatvės žibintuose šviečia tik kas antra lempa, ar dvi iš trijų. Tai kai tunelyje dabar įjungė visus ten nuo senų senovės kabančius šviestuvus, jau net ima ir akinti

        P.S. Ar kas atkreipėte dėmesį kiek daug šviestuvų prikabinti vakarinio aplinkkelio tunelyje prie Gudelių? Ir tai, kad ten šviečia gal tik 20 proc. jų.

        Comment


          Šalia Naujamiesčio LIDL'o rekonstruojama Žemaitės g. atkarpa.







          Statybininkų stotelė pastumta arčiau Naugarduko gatvės.

          Paskutinis taisė Zorro; 2015.11.21, 11:30.

          Comment


            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
            Šalia Naujininkų LIDL'o rekonstruojama Žemaitės g. atkarpa.

            Atvaizdas


            Atvaizdas


            Atvaizdas


            Statybininkų stotelė pastumta arčiau Naugarduko gatvės.

            Atvaizdas
            Naujamiesčio LIDL
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              /\ Pataisiau.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Čia jokių stebuklų reguliavime nėra. Jau visi seniai apsipratome kai gatvės žibintuose šviečia tik kas antra lempa, ar dvi iš trijų. Tai kai tunelyje dabar įjungė visus ten nuo senų senovės kabančius šviestuvus, jau net ima ir akinti

                P.S. Ar kas atkreipėte dėmesį kiek daug šviestuvų prikabinti vakarinio aplinkkelio tunelyje prie Gudelių? Ir tai, kad ten šviečia gal tik 20 proc. jų.
                Idėja matyt yra tokia - kuo ryškesnis apšvietimas aplinkoje (pvz. saulėta diena), tuo daugiau šviestuvų turėtų šviesti tunelyje. Papildomai gali būti intensyvesnis apšvietimas tunelio pradžioje ir pabaigoje, silpnesnis viduryje. Taigi dienos metu turėtų šviesti visi šviestuvai, naktį tik dalis. Ar tai taikoma Vilniuje? - nepastebėta.

                Comment


                  Tvarkoma atraminė akmeninė sienutė prie Centrinės poliklinikos. Jau buvo baisi, ištrupėję akmenys, palinkusi.

                  Taip pat gavau žinių iš savivaldybės, jog kitąmet planuojama tvarkyti Skapo gatvę Senamiestyje (jungia Universiteto ir Pilies gatves). Su sąlyga, kad bus skirta pinigų. Gatvė jau baisi: šaligatviai vietomis ištrupėję visiškai, bortų nėra vietomis, plytelės išsiklaipiusios...

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Tvarkoma atraminė akmeninė sienutė prie Centrinės poliklinikos. Jau buvo baisi, ištrupėję akmenys, palinkusi.

                    Taip pat gavau žinių iš savivaldybės, jog kitąmet planuojama tvarkyti Skapo gatvę Senamiestyje (jungia Universiteto ir Pilies gatves). Su sąlyga, kad bus skirta pinigų. Gatvė jau baisi: šaligatviai vietomis ištrupėję visiškai, bortų nėra vietomis, plytelės išsiklaipiusios...
                    Gana keistas prioritetas. Sakyčiau, kad kur kas labiau reiktų suremontuoti Vilniaus g, o Skapo g. tikrai nėra labai jau baisi ir srautas ten mažas...
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Vilniaus g. išties nepelnytai pamiršta. Bet ten prieš rekonstruojant galėtų padaryti požeminę gatvę viešąjam transportui, kuri susijungtų su Pylimo g. Tada nereikėtų vingiuoti sukant į Jogailos g. Bet aišku dabar tai jau būtų iš fantastikos srities, nes nebe AMB-Zuoko projektų laikai

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                        Gana keistas prioritetas. Sakyčiau, kad kur kas labiau reiktų suremontuoti Vilniaus g, o Skapo g. tikrai nėra labai jau baisi ir srautas ten mažas...
                        Vilniaus g. rekonstrukcija bus kitais metais, čia jau faktas. Ji buvo atidėta metams, yra parengtas projektas, įvykęs darbų konkursas. Tad šitas klausimas išspręstas bus

                        Comment


                          Vilniuje pristatyta transporto sektoriaus ateities vizija

                          Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33363331

                          Comment


                            Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                            Vilniuje pristatyta transporto sektoriaus ateities vizija

                            Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33363331
                            Dėkui už nuorodą, bet nieko konkretaus nėra parašyta, bendros frazės be jokio turinio, apart pvz.:
                            iki 2020-ųjų metų Lietuvoje žadama įdiegti elektroninę kelių mokesčio surinkimo sistemą, daugiafunkcinę pažeidimų kontrolės sistemą, didinti keliuose įrengtų daviklių bei elektroninių ženklų skaičių, įgyvendinti dar bent tris projektus, skirtus efektyvesniam kelio darbų organizavimui, finansų valdymui, saugumo didinimui ir vairavimo įpročių gerinimui.

                            Comment


                              Vilniaus vizija: miestas, kuriame kelionės iš centro trunka 30 minučių
                              Kalbėdamas apie ateities Vilnių, meras neslėpė – vakarinis aplinkkelis, kuris turėtų būti baigtas paskutiniais 2016-ųjų mėnesiais, nėra vienintelis naujas kelias.

                              Jau pradėti ar svarstomi pradėti projektavimo darbai ne vienos kitos svarbios atkarpos: Mykolo Lietuvio g. asfaltavimo (tai būtų vakarinio aplinkkelio pratęsimas nuo Ukmergės g. iki Mokslininkų g.), visiškai naujos Šiaurinės gatvės nuo vakarinio aplinkkelio iki Nemenčinės pl. tiesimo, Geležinio Vilko-Žalgirio g. sankryžos rekonstrukcijos ir kitų, tačiau šių objektų statyba dar nepatvirtinta – tokie grandioziniai projektai kainuoja ne vieną dešimtį milijonų eurų.

                              Be šių tik svarstomų projektų, jau patvirtinti Vilniaus miesto integruotų teritorijų vystymo programos prioritetai: 2016–2018 m. bus rekonstruota Linkmenų g. nuo Žalgirio iki Ozo g., iki 2017 m. bus rekonstruota dalis Šnipiškių, vadinamojo „Šanchajaus“, atkarpų – Kernavės, Daugėliškio, Fino, Krokuvos ir Giedraičių gatvės. 31 mln. eurų (25 mln. iš jų – Europos Sąjungos lėšos) bus skirta iki 2017-ųjų pabaigos turėsiančiai atsirasti Liepkalnio ir Žirnių g. dviejų lygių sankryžai.

                              http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ciu-221-550847

                              Comment


                                Klausimas toks - kur su ta vizija galima būtų susipažinti šiais visuotinio informavimo laikais?

                                Comment


                                  Turi veikti, man pilnai veikia visi linkai. Jeigu ką - galima rasti nuėjus į www.vilnius.lt > Miesto plėtra > Numatomo statinių projektavimo viešumas ir tenai du pirmieji sąraše yra šitie projektai.

                                  Iš brėžinio aš nematau arba nesuprantu žymėjimo. Dokumente (Giedraičių g.) irgi neradau žodžio "švieso" pagal paiešką. Tai gal nebus? Kaip suprantu, tai nelabai yra poreikio tam. Bent kol nėra sutvarkytos Daugėliškio ir Krokuvos g.

                                  Comment


                                    Tikėkimės Daugėliškio ir Krokuvos gatvėms taip pat ateis eilė

                                    Comment


                                      Svajonių g. - Nemenčinės pl. panaikintos pavojingos 2 pėsčiųjų perėjos (matomos ortofoto) į pietryčius nuo naujai įrengto šviesoforinio posto čia.

                                      Postas, kaip dabar reta, paprastas Svajonių g. ir Nemenčinės pl. fazės. Išvažiuojant iš Vln, yra trys juostos. Iš pirmosios leidžia tiesiai ir dešinėn, iš trečiosios tiesiai ir kairėn. Padaryta 7/10. Blogis, kad per naujosios PC Maksima X aikštelę čia leista važiuoti abiem kryptim. Aš siūlyčiau tik vienpusį ir tik pietryčių kryptimi (į šviesoforą). Dabar primena Mokytojų namų atkarpos situaciją.

                                      Comment


                                        Gal taip padaryta dėl to, kad būtų paprasčiau kairėn pasukti nuo naujosios Maximos ir nereiktų važiuoti link Nemenčinės iki pirmo apsisukimo.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Pirmąjai perėjai alternatyva padaryta prie šviesoforo? O kaip kitai, kur yra "senoji" Maxima ir viešojo transporto stotelė?
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X