Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na, panaikinus kairyjį posūkį prie Pupos, dviem pagrindiniais įvažiavimais į Pilaitę tampa Senasis Pilaitės kelias ir Įsrūties gatvė. Manau, kad pats laikas Įsrūties gatvėje drausti parkavimąsi Įsrūties gatvėje bent jau link Vydūno g., kad važiuojantys ta kryptimi galėtų naudotis dviem juostomis. Tuščio ploto ten prie gatvės tikrai daug, galima laisvai įrengti kad ir nedidelę stovėjimo aikštelę.

    Kaip gi keisis viešojo transporto maršrutai, tai turbūt kaip ir aišku. 75 maršruto autobusai abiem kryptim važiuos senuoju Pilaitės keliu, link Pilaitės pro ten važiuos ir 4G. Papilėnų stotelė atvažiavusiems iš centro bus perkelta į senąją vietą prie Rimi.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2014.11.25, 07:18.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      O kam daryti tokią "pornografiją" su visokiais apsisukimais, jeigu vis tiek toje vietoje statai šviesoforą? Apsisukimai yra blogai, nes esant dideliam srautui iš šoninės gatvės į apsisukimą, tai jis pavojingai kertasi su srautu judančiu tiesiai.

      Kitas dalykas, kad perėja su būtinybe du kartus paspaudus mygtuką laukti čia neduotų efekto. Srautas Pilaitės pr. nėra ištisinis, todėl tikėtina, kad pėstieji pritaikę tokį momentą eitų per raudoną signalą negu paspaudę vėl lauktų žalios. Labai akivaizdus pvz. buvo Laisvės pr. ties rajono poliklinika, kai žmonės vieną dalį praėję per žalią, kitą važiuojamąją dalį kirsdavo esant raudonam.
      Siūlau pigiausią ir mažiausiai eismą stabdantį variantą. Jau buvo minėta, kad ten pėsčiųjų eismas labai mažas, tai ne taip ir dažnai tas šviesoforas stabdytų eismą. Be to, čia, priešingai nei Laisvės pr., laukti ilgai nereikėtų - nematau prasmės derinti šio šviesoforo veikimo su kitais artimiausiais šviesoforais. Atėjai, paspaudei, užsidegė žalia, perėjai.
      Dėl srautų kirtimosi - čia jau neturiu kontrargumentų. Kas tiesa, tas tiesa :)
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mastytojas Rodyti pranešimą
        Viadukas po Pilaitės pr. prižiūrimas ir teko matyti, kaip buvo atnaujintas, taigi jeigu jis nebūtų tvarkingas, tai negalima ir ant jo būtų važiuoti. Tikėtina, kad jis buvo reikalingas tada, kai sovietiniais laikais projektavo didelį namų kiekį toje pusėje, bet tiems namams atsiradus tik dabar, tai ir viaduko reikalingumas vėl prisimenamas. Tačiau neaišku, ar jis turėtų nuvažiavimus ir užvažiavimus, gal tai būtų tik jungtis Naujosios Pilaitės ir Pilaitės, kad Naujoji Pilaitė galėtų saugiai važiuoti po Prospektu, kad po to patekti į Senosios Pilaitės kelią, Smalinės g., o dar po to kitomis gatvėmis. Realiai dabar tai galima padaryti ir tai daro Naujosios Pilaitės gyventojai reguliuojamojoje sankryžoje šalia PC Norfa.

        Taigi naujos sankryžos vis tiek reikėtų, jei tas viadukas neturėtų nuvažiavimų, užvažiavimų. Matyt, padaryti su visais užvažiavimais, nuvažiavimais kainuoja per daug ir buvo nutarta imtis pigiausio ir paprasčiausio varianto. Bent jau iš šono žiūrint, ten vietos šalia to viaduko nėra daug. O koks buvo originalus projektas, kaip tas viadukas turėjo ar turėtų atrodyti, reikėtų klausti savivaldybės specialistų. Beje, pas mus mėgstama šviesoforais spręsti sankryžų problemas. Galvojant, jog protingi šviesoforai gal pigiau bus nei viadukai, tai turbūt dėl to ir einama ta linkme.
        Tai kad nuvažiavimų tiesti nereikia, jie yra abiejose pusėse. Maksima buvo priversta dalį nuvažiavimo pastatyti, kai parduotuvę statėsi. Reikia tik sujungti gatvę po pačiu viaduku. Klausimas tik ar tikrai tas viadukas dar tinkamo stovio? Ar nebus taip, kad sumanius viską rekonstruoti, reiks kartu perstatyti ir patį viaduklą?

        Comment


          Šią atkarpą Justiniškių g. taip pat pradėjo tvarkyti. Nugremžtas sluoksnis asfalto per visą plotį.

          Comment


            Parašė k0fis Rodyti pranešimą
            Šią atkarpą Justiniškių g. taip pat pradėjo tvarkyti. Nugremžtas sluoksnis asfalto per visą plotį.
            Puiki žinia! Ko gero pati blogiausia iš visų Justiniškių g. atkarpų, įskaitant ir tas, kurias jau sutvarkė.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Puiki žinia! Ko gero pati blogiausia iš visų Justiniškių g. atkarpų, įskaitant ir tas, kurias jau sutvarkė.
              Išties, kai sutvarkys, liks tik šita vieta, kuri +- panašios būklės. Nugremžė asfaltą praeitos savaitės pabaigoje, yra ženklai sustatyti, bet jau 2 dieną nieko nedaro, ar gali būti, kad dėl temperatūros?

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                Klausimas tik ar tikrai tas viadukas dar tinkamo stovio? Ar nebus taip, kad sumanius viską rekonstruoti, reiks kartu perstatyti ir patį viaduklą?
                Jei viadukas nebūtų tinkamo stovio, ant jo nebūtų galimas eismas. Taigi jis tinkamo stovio.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                  Jei viadukas nebūtų tinkamo stovio, ant jo nebūtų galimas eismas. Taigi jis tinkamo stovio.
                  Kodėl taip sakai? Pvz. Ozo g. viadukai per Ukmergės g. Toliau esantis jau nepriklausomybės metais pabaigtas Šeškinės g. viadukas, pasirodo klebantys kažkiek yra. Apie tau jau rašė prieš kelis metus.
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                    Kodėl taip sakai? Pvz. Ozo g. viadukai per Ukmergės g. Toliau esantis jau nepriklausomybės metais pabaigtas Šeškinės g. viadukas, pasirodo klebantys kažkiek yra. Apie tau jau rašė prieš kelis metus.
                    Tik ar tai trukdo jį naudoti? Bet kurio tilto ar viaduko vienas galas visada būna neįtvirtintas o laisvas, bet tai visiškai normalu. Neaišku kas ten ir kodėl kleba, bet eismas vyksta pilnu tempu.

                    Kitas dalykas, kad Pilaites pr. viadukais dabar vyksta eismas, po jais yra tuščia erdvė. Taigi ar toje erdvėje vyksta transporto eismas, ar joje bėgioja šunys ir voverės, viadukui nedaug ką keičia.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Tik ar tai trukdo jį naudoti? Bet kurio tilto ar viaduko vienas galas visada būna neįtvirtintas o laisvas, bet tai visiškai normalu. Neaišku kas ten ir kodėl kleba, bet eismas vyksta pilnu tempu.

                      Kitas dalykas, kad Pilaites pr. viadukais dabar vyksta eismas, po jais yra tuščia erdvė. Taigi ar toje erdvėje vyksta transporto eismas, ar joje bėgioja šunys ir voverės, viadukui nedaug ką keičia.
                      Tai aš turiu omenyje, kad buvo sakyta, jog yra defektų jau, o ne leidžiamos normos...
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        Viadukas yra geros būklės, kitaip juo nebūtų leidžiamas eismas. Kaip jau parašė SPX, nėra svarbu, kas yra po viaduku, nes tai įtakos viaduko būklei nedaro (arba daro labai labai mažą). Be to, automobilių posūkis prie Pupos negali būti naikinamas, jeigu nebus padarytas pravažiavimas po viadukais. Senasis kelias yra vingiuotas, kalnuotas, keliose vietose vos ne tarka.

                        Beje, dėl tos perėjos ties VSD. Nors apie ''perėjimus'' girdžiu pirmą kartą, bet toje vietoje tai būtų geriausia išeitis tiek pėstiesiems, tiek vairuotojams. Aišku, nereikėtų pamiršti apie papildomą apšvietimą ir ''mirksiukų'' (kaip pvz. ties T. Narbuto st.) įrengimą. Londone vos ne tokiose gatvėse kaip S. Konarskio įrengiami tokie perėjimai, dažniausiai su papildomu apšvietimu.
                        Už dviračius ir troleibusus!

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Viadukas yra geros būklės, kitaip juo nebūtų leidžiamas eismas. Kaip jau parašė SPX, nėra svarbu, kas yra po viaduku, nes tai įtakos viaduko būklei nedaro (arba daro labai labai mažą). Be to, automobilių posūkis prie Pupos negali būti naikinamas, jeigu nebus padarytas pravažiavimas po viadukais. Senasis kelias yra vingiuotas, kalnuotas, keliose vietose vos ne tarka.
                          Kažkaip jūs lyg ne žmonių planetoje gyventumėt. Tarsi neteko girdėti apie griūnančius tiltus (kaip pvz. 2010 Kaune). Maža kas gali išaiškėti, pradėjus jį tikrinti. Gal po apačia važinėti pavojinga, gal pradėjus kasti žemes, paaiškės kad pamatai sutrupėję. Nepamirškime kokiu laikotarpiu jis (tiksliau jie) apskritai buvo pastatytas. Ar tik vienas jų neprastovėjo gerą dešimtmetį net neasfaltuotas?

                          Comment


                            Na aš manau, kad jei naikins posūkį prie Pupos, tai prieš tai ir Senąjį Pilaitės kelią palopys. Be to, tikrai nebus taip, kad visi Pilaitės gyventojai po posūkio panaikinimo naudosis tuo senuoju keliu. Yra dar du įvažiavimai į mikrorajoną- Pajautos ir Įsrūties gatvės. Pastarojoje reikėtų uždrausti parkavimą link Vydūno g.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Viadukas yra geros būklės, kitaip juo nebūtų leidžiamas eismas. Kaip jau parašė SPX, nėra svarbu, kas yra po viaduku, nes tai įtakos viaduko būklei nedaro (arba daro labai labai mažą). Be to, automobilių posūkis prie Pupos negali būti naikinamas, jeigu nebus padarytas pravažiavimas po viadukais. Senasis kelias yra vingiuotas, kalnuotas, keliose vietose vos ne tarka.

                              Beje, dėl tos perėjos ties VSD. Nors apie ''perėjimus'' girdžiu pirmą kartą, bet toje vietoje tai būtų geriausia išeitis tiek pėstiesiems, tiek vairuotojams. Aišku, nereikėtų pamiršti apie papildomą apšvietimą ir ''mirksiukų'' (kaip pvz. ties T. Narbuto st.) įrengimą. Londone vos ne tokiose gatvėse kaip S. Konarskio įrengiami tokie perėjimai, dažniausiai su papildomu apšvietimu.
                              Kad aš nieko tokio nesakiau. Kalbu, kad panašaus amžiaus viadukai jau turi defektų...
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Na aš manau, kad jei naikins posūkį prie Pupos, tai prieš tai ir Senąjį Pilaitės kelią palopys. Be to, tikrai nebus taip, kad visi Pilaitės gyventojai po posūkio panaikinimo naudosis tuo senuoju keliu. Yra dar du įvažiavimai į mikrorajoną- Pajautos ir Įsrūties gatvės. Pastarojoje reikėtų uždrausti parkavimą link Vydūno g.
                                Bet kad tai nesąmonė!Kiek aš matau, tai dažniausiai automobiliai važiuoja tiesiai arba kairėn (Vydūno/Papilėnų g. sankryžoje, važiuojant nuo Pupos), tai reiškia, kad Senasis kelias bus intensyviai naudojamas. Ką reiškia "palopys"? Jau dabar tuo keliu ir beveik nesinaudojama, nes visas "palopytas". Be to, srautas tikrai išaugs Įsrūties g., kur jis ir taip nemažas (aplink namai, žaidimų aikštelės vos keliolikos metrų aplinkui ir t.t.). Tai kur tas saugumas? Tiesą sakant, net nesuprantu, kodėl kažkam prispyrė tą posūkį naikinti, nes trukdo būtent pėstieji, kurie kartais "nespėja" pereiti per raudoną signalą, ir dėl to įvyksta avarijos. Mašinos taip nevažiuoja, kaip eina pėstieji (aišku, yra išimčių). O Sidaronių g. jungtyje reikia tesiog pastatyti dviejų juostų viaduką (kaip kad A19/Lentvario g. sankryža) su nedideliu šaligatviu pėstiesiems. Kitaip Pilaitė bus eilinis mūsų valdininkų-bepročių sugadintas rajonas.
                                Jeigu viaduko pamatai būtų sutrupėję, tai ir važiuoti juo būtų pavojinga ir tai būtų uždrausta. Tačiau mes to kol kas nežinome.
                                Už dviračius ir troleibusus!

                                Comment


                                  Atsiprašau, kad rašau naują pranešimą - tačiau jis buvo parašytas prieš dvi valandas, be to, čia beveik kita tema.
                                  Ar kas gali pasakyti, kas čia yra?

                                  Jeigu aš gerai supratau, tai senasis projektas, kai naujas kelias pasibaigia ties Pilaitės st., atšauktas (taigi, įvažiavimas senuoju Pilaitės keliu nepakista, įvažiavimas lieka tik iš Įsrūties g., kas yra visiška nesąmonė), ir įvažiavimas į Sidaronių g. bus prie pat Vakarinio aplinkkelio dobilo sankryžos.
                                  Už dviračius ir troleibusus!

                                  Comment


                                    Na jei jau nebus galimybės į Pilaitę įvažiuoti per Senąjį Pilaitės kelią, tuomet posūkį prie Pupos tikrai reikėtų palikti.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Nemačiau, kad kas būtų rašęs: panaikinta nereguliuojama pėsčiųjų perėja Jasinskio g. prie Pamėnkalnio stotelės.
                                      Gal tai pagerins pralaidumą, sukant į kairę nuo Kudirkos g., nes anksčiau tai sukeldavo problemų.

                                      Comment


                                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                        Nemačiau, kad kas būtų rašęs: panaikinta nereguliuojama pėsčiųjų perėja Jasinskio g. prie Pamėnkalnio stotelės.
                                        Gal tai pagerins pralaidumą, sukant į kairę nuo Kudirkos g., nes anksčiau tai sukeldavo problemų.
                                        Ta perėja ten kažkoks nesusipratimas išvis buvo, kaip ir tas srautas sukantis nuo Pakalnės g. į kairę...
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Perėja Jasinskio g. prie Pamėnkalnio stotelės panaikinta.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X