Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Tiesiog yra šleifas besivelkančių senų projektų. Su tuo reikia susitaikyti turbūt. Svarbiausia yra, kad nauji projektai būtų kitokie.

    Pavyzdžiui, šiandien paskelbtas rangos darbų pirkimas Širvintų g. rekonstrukcijai Šnipiškėse (toje šiaurinėje privačių namų dalyje). Gatvė suprojektuota pagal olandišką pavyzdį: viename lygyje bendra judėjimo erdvė, iškreivintas eismas, apželdinimas: https://citify.eu/sirvintu-g/

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Idomesne kiek kita dalis. Jei neklystu toj vietoj buvo planuotas Kauspedo SOHO kvartalas, dar pries gera desimtmeti. Kokia nauda vertinga zemes sklypa uzvoliot asfaltu ir paverst ji parkingu?:) Parkinga kam? RIMI kur ir taip aikstele pustuste? Kam dar jis aktualus?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na, tai akivaizdu, kad reikėtų paruošti tokį projektą visai gatvei ir žiūrėti atskirus sprendimus. Bet surasti išeitį galima.

    Dviračių eismas yra ar nėra - sunku pasakyt. Kad tu matei / nematei tai nelabai ką reiškia. Plius turbūt nėra patogu važiuot. Tai irgi faktorius gali būti. Upės g. nebuvo didelio eismo dviratininkų, nutiesus dviračių taką jis išaugo.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    O rimtai, įdomu pagal ką apšvietimą keičia? Nes jei paprastuoju remontu galima keist stulpus, tai kodėl negalima šulinėlių? Lietaus kanalizacija čia nėra gudri: abiejuose šonuose po šulinėlį ir vamzdžiais į centre esantį šulinį. Tai tiesiog ant to paties vamzdžio šalia pastatai naują šulinį ir turi "suremontuotą".

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Idėja gera, bet ten nėra tokio dviračių eismo, kad reiktų dviejų juostų. Antra, gatvė pakankamai intensyvi, daug viešojo transporto, daug automobilių, kurie suka į kiemus ar parduotuvių aikšteles. Taip kad jei bus ženklinama tik horizontaliu ženklinimu, niekas tų žymėjimų ten nepaisys, kaip ir dabar nepaiso ties IKI parduotuve esančio gatvės sudalinimo į tris juostas (iš kurių vidurinė - posūkiui į kairę).

    Mano siūlymas būtų ties visomis perėjomis įrengti tokias saugumo saleles, kaip kad yra šalia IKI, o tarpus tarp jų skirti juostai posūkiui į kairę. Kur yra ilgesni tarpai tarp perėjų ir įvažiavimų į kiemus galbūt galvoti apie skiriamąją juostą su želdiniais. Tai žymiai pagerintų situaciją ir veikiausiai nereiktų projekto, nes ir stulpai, ir lietaus kanalizacija liktų dabartinėse vietose.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Mano greitas siūlymas:

    Nereikia projekto rengimo (kol subręsim iki to): asfaltas paklojamas pilnu pločiu, vidurinė gatvės dalis skiriama eismui, toliau seka vienpusės dviračių juostos (Naugarduko g. pavyzdys), po to pagal poreikį vienoje pusėje atsiranda papildoma juosta pėstiesiems. Pėsčiųjų juostą galima atskirti papildomomis priemonėmis. Ji dubliuotų esamą siaurą šaligatvį. Tam atvejui, jeigu yra poreikis. Įrengiami nuleisti bortai abiejuose galuose.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    VT stotelėms, kaip matau, įvažų nedarys. Matyt, dėl to, kad gatvė plati, galima tuos autobusus apvažiuoti. Gaila, kad nevykę sovietmečio sprendimai liks dar bent keliems dešimtmečiams.

    O siaurinti tai nepavyktų, manau, dėl lietaus kanalizacijos, nes tektų jos šulinius perkelti. Su paprastuoju remontu to jau, veikiausiai, nepadarysi.
    Paskutinis taisė abruo; 2019.07.11, 16:32.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parko g. remontas ir postas apie tai:

    https://www.facebook.com/vilnius.wtf...75689979520597

    Click image for larger version

Name:	20190710_094847.jpg
Views:	1
Size:	269,9 kB
ID:	1734574
    Click image for larger version

Name:	20190710_095104.jpg
Views:	1
Size:	262,3 kB
ID:	1734575

    Saligatvis apsviestas atskirais apsvietimo stulpais
    Click image for larger version

Name:	20190710_095149.jpg
Views:	1
Size:	242,9 kB
ID:	1734576

    Idomu ar susiprotes, kad nuo pesciuju perejos galima butu ir saligatvi nutiesti ar taip ir paliks ismintus takelius
    Click image for larger version

Name:	20190710_100048.jpg
Views:	1
Size:	233,8 kB
ID:	1734577

    Idomu kaip padarys uzbaigima - ar bortu nuleidimais ar viename lygyje
    Click image for larger version

Name:	20190710_100404.jpg
Views:	1
Size:	236,4 kB
ID:	1734578

    Cia yra auksciu skirtumas tarp kelio ir kiosko. Idomu ka su juo darys.
    Click image for larger version

Name:	20190710_100443.jpg
Views:	1
Size:	278,2 kB
ID:	1734579

    Ka daryt su medziais jau nusprende - pjaus. Nes medziai trukdo, o 11 metru vaziuojamoji dalis is dvieju eismo juostu yra viskas normaliai.
    Click image for larger version

Name:	20190710_100720.jpg
Views:	1
Size:	268,7 kB
ID:	1734580
    Click image for larger version

Name:	20190710_100940.jpg
Views:	1
Size:	251,0 kB
ID:	1734581
    Click image for larger version

Name:	20190710_101059.jpg
Views:	1
Size:	275,0 kB
ID:	1734582
    Click image for larger version

Name:	20190710_100747.jpg
Views:	1
Size:	291,9 kB
ID:	1734583

    Saugumo salele keliu metru plocio kazkada isejo padaryti nelieciant gatves ribu. Stai toks yra jos plotis
    Click image for larger version

Name:	20190710_103243.jpg
Views:	1
Size:	233,4 kB
ID:	1734584
    Click image for larger version

Name:	20190710_103325.jpg
Views:	1
Size:	255,9 kB
ID:	1734585

    Gatve bus tokia pat plati kaip ir tarybmeciu, o medzius ispjaus cituoju valdininku atsakyma "del musu patogumo". Valio.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Laisvės pr. ir Oslo g. jungiamasis kelias

    https://citify.eu/laisves-pr-ir-oslo...amasis-kelias/



    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    reklaminis straipsnis apie parduodama ofisa (jau koks 4-5 kartas, bet niekas neperka jo) ir jame uzsiminta apie kazkokia 2-ju lygiu sankryza. Cia eilinis nesupratimas zmoniu ka jie kalba, ar cia kazkas jau juda del Ozo/Kalvariju/Kareiviu?
    https://madeinvilnius.lt/verslas/nek...s-verslo-hube/
    Kai toje reklamoje kamščius formuojančią probleminę sankryžą jie pavadino "startegine miesto tranporto arterija", tai nežinai ką ir galvoti apie straipsnelio autorius.
    Parduodamas biurų kompleksas (Lukšio gatvėje )nuo Vilniaus senamiesčio yra nutolęs vos 5 kilometrus ir patogiai pasiekiamas tiek nuosavu, tiek viešuoju transportu iš visų Vilniaus rajonų. Greta jo yra strateginė miesto transporto arterija – Kalvarijų-Ozo-Kareivių gatvių sankirta.
    Susisiekimą dar labiau pagerins 2020 m. numatyti infrastruktūros pokyčiai, padėsiantys išskirstyti transporto srautus – atsiras dviejų lygių sankryža, numatyta Šiaurinė gatvė kaip Vakarinio aplinkkelio jungtis su šalia esančiais rajonais.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Arba gal turėjo omenyje sankryžą su Šiaurine gatve?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    reklaminis straipsnis apie parduodama ofisa (jau koks 4-5 kartas, bet niekas neperka jo) ir jame uzsiminta apie kazkokia 2-ju lygiu sankryza. Cia eilinis nesupratimas zmoniu ka jie kalba, ar cia kazkas jau juda del Ozo/Kalvariju/Kareiviu?



    https://madeinvilnius.lt/verslas/nek...s-verslo-hube/
    Ta frazė turbūt iš 2014 metų.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    reklaminis straipsnis apie parduodama ofisa (jau koks 4-5 kartas, bet niekas neperka jo) ir jame uzsiminta apie kazkokia 2-ju lygiu sankryza. Cia eilinis nesupratimas zmoniu ka jie kalba, ar cia kazkas jau juda del Ozo/Kalvariju/Kareiviu?

    Susisiekimą dar labiau pagerins 2020 m. numatyti infrastruktūros pokyčiai, padėsiantys išskirstyti transporto srautus – atsiras dviejų lygių sankryža, numatyta Šiaurinė gatvė kaip Vakarinio aplinkkelio jungtis su šalia esančiais rajonais.
    https://madeinvilnius.lt/verslas/nek...s-verslo-hube/

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė versalis Rodyti pranešimą

    O koks tikslas šitą atkarpą asvaltuoti. Nematau kaip ji galėtų būti naudinga. Greičiau atvirkščiai - apsunkins Ozo - Buivydiškių sankryžą.
    Apsunkins tiek, kiek nuims srauto nuo Ąžuolyno g. Turėtų niekas kardinaliai nepasikeisti.

    Ąžuolyno g. kategorija žemesnė už Viršuliškių g. - D2 vs. D1. Nutiesus Ozo g. jungtį su Laisvės pr. (irgi numatyta), Ąžuolyno g. jungtis su Ozo g. taps neįmanoma. Arba turės būti tik išvažiuojamoji link Akropolio.

    Komentuoti:


  • versalis
    replied
    O koks tikslas šitą atkarpą asvaltuoti. Nematau kaip ji galėtų būti naudinga. Greičiau atvirkščiai - apsunkins Ozo - Buivydiškių sankryžą.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Idomu kas bus padaryta greiciau - ar Azuolyno gatves saligatvis ar uzbaigta atkarpa nuo Virsuliskiu iki Ozo?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė versalis Rodyti pranešimą
    • Viršuliškių gatvės nuo Ąžuolyno g. iki Ozo g. statybos projektas
    O kas čia? Ąžuolyno gatvės rekonstrukcija?
    Tas, kas parašyta: https://www.google.lt/maps/place/54%...5!4d25.2410406

    Komentuoti:


  • versalis
    replied
    • Viršuliškių gatvės nuo Ąžuolyno g. iki Ozo g. statybos projektas
    O kas čia? Ąžuolyno gatvės rekonstrukcija?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Jo, nesudėjau čia visų iš to sąrašo, nes nemaža dalis yra jau paskelbti PP ir pan. Ta prasme yra žinomi objektai. Dėl to sakau, kad ir pirkimo nelabai suprantu.

    Komentuoti:


  • qvex
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Paskelbta tech. specifikacija tokio įdomaus pirkimo:

    Vilniaus miesto susisiekimo komunikacijų su inžineriniais tinklais projektavimo ir projektavimo vykdymo priežiūros paslaugos
    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-611226

    Jame yra darbų sąrašas. Be daugelio jau žinomų arba viešintų projektų yra keli įdomūs nauji:

    ...
    Galėčiau pridėti dar seną mažą žaizdelę, kuri tuose dokumentuose paminėta:
    Gatvės nuo Rygos viaduko iki Helsinkio g. ir gatvės nuo Rygos viaduko iki Talino g. statybos projektas

    Komentuoti:

Working...
X