Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Turejau omeny uzsiimti antra juosta jau ziede, o ne pries ivaziuojant i zieda. Vazineju taip gan daznai ir kolkas nekilo problemu. Siaip jau is pirmos juostos galima vaziuoti ir tiesiai, nebutina sukti i konstitucijos pr., tokiu atveju irgi reikia praleisti visus vaziuojancius pirma ir antra ziedo juosta. Kamsciu metu sutinku kad ta padaryti yra sunkiau.
    Būtent, į antrą juostą įsukti per žiedą žymiai lengviau nei vėliau trumpoje atkarpoje rikiuotis per kelias juostas sudarant avarines situacijas. Beto jei nuo tilto per žiedą žmonės kažkaip patenka į Narbuto g. , tai truputį juokingai atrodo besiskundžiantys sunkiu patekimu į dešinę.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Siūlau nuvažiuoti ir išbandyti praktiškai, ar įmanoma pasukti į antrą Konstitucijos prospekto juostą, kur leidžiama sukti į Linkmenų g
    Paaiškinu pirštų pagalba, kodėl esant eismui net savaitgalį nėra įmanoma įsukti į antrą Konstitucijos prospekto juostą.



    Kolegos netoks siūlomas variantas ratais kvadratais per Lvovo g. turbūt yra dar vienas argumentas, kad posūkis iš Konstitucijos pr. į Linkmenų g. yra esant eismui neįmanomas. Tuomet kam tas šviesoforas ir dar su apsisukimais išvis reikalingas?



    P.S Konstitucijos - Linkmenų g. sankryža yra dalis vieno komplekso, kurį sudaro Geležinio Vilko-Žalgirio-Ukmergės mazgas ir Pedagoginio žiedas.
    Gal reikėtų perkelti paskutinius pranešimus į kitą temą
    O tai kaip visi važinėjo prieš perdarymą į turbo-žiedą, kai įvažinėdavai dviem juostom ir išvažinėdavai irgi dviem? Tuomet dar daugiau konfliktinių vietų buvo. Dabar piko metu net policija vis sustabdo eismą pačiame žiede, kad į jį įvažiuoti paprasčiau būtų.

    Niekada negalvojau, kad būdamas toks didelis automobilistams (man, vairuojančiam tik savaitgaliais, ir tai tokių problemų nekyla) turi tokių didelių bėdų važiuoti žiedu.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Aš tai nesuprantu, ar čia Romas trollina ar jis rimtai. Yra kelio ženklai ir taisyklės ir kažkokių dviprasmybių ten nėra. Jeigu reikia reality checko, tai nuvažiuokit prie žiedo ir stebėkit kitus vairuotojus, arba atsidarykit webcam'ą. Kam reikia iš pirmos juostos patekti į antrą juostą žiede - tas ten ir patenka. Tikrai nėra sudėtingiau nei iš antros juostos patekti į trečiąją žiede kaip ir priklauso. O jeigu kyla sunkumų įveikiant žiedines sankryžas, tai standartiškai šią užduotį galima patikėti autobuso vairuotojams.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gal reikėtų perkelti paskutinius pranešimus į kitą temą
    Arba galima nustoti diskutuoti. Kas važinėja nuolat, tas atsifiltruos, ar geriau per žiedo antrą juostą ar kitais maršrutais. Atsitiktinis užklydėlis (kaip aš), tiesiog pavažiuos iki sekančios sankryžos. Nieko baisaus neatsitiko.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Na važiuojantis i žieda tai kažkaip ivažiuoja, o jiems reikia dvi juostas kirst.
    Jei antra žiedo juosta visada užkimšta, o pirma laisva, tai sukantys į dešinę suks į pirmą juostą, kuri yra laisvesnė.

    Mes pradedame užsiciklinti įrodinėdami tai, kas teoriškai gražiai atrodo tik tuomet, kai nėra eismo.
    Siūloma patiems praktiškai išbandyti ir pasidalinti įspūdžiais, kaip sekėsi įsukti dešinėn į antrą juostą.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Siūlau nuvažiuoti ir išbandyti praktiškai, ar įmanoma pasukti į antrą Konstitucijos prospekto juostą, kur leidžiama sukti į Linkmenų g
    Paaiškinu pirštų pagalba, kodėl esant eismui net savaitgalį nėra įmanoma įsukti į antrą Konstitucijos prospekto juostą.
    Na važiuojantis i žieda tai kažkaip ivažiuoja, o jiems reikia dvi juostas kirst.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Siūlau nuvažiuoti ir išbandyti praktiškai, ar įmanoma pasukti į antrą Konstitucijos prospekto juostą, kur leidžiama sukti į Linkmenų g
    Paaiškinu pirštų pagalba, kodėl esant eismui net savaitgalį nėra įmanoma įsukti į antrą Konstitucijos prospekto juostą.


    Parašė netoks Rodyti pranešimą
    dar, jei baisu piko metu į žiedą įvažinėti, galima taip:
    Click image for larger version  Name:	aaa.png Views:	1 Size:	146,5 kB ID:	1761220
    Kolegos netoks siūlomas variantas ratais kvadratais per Lvovo g. turbūt yra dar vienas argumentas, kad posūkis iš Konstitucijos pr. į Linkmenų g. yra esant eismui neįmanomas. Tuomet kam tas šviesoforas ir dar su apsisukimais išvis reikalingas?



    P.S Konstitucijos - Linkmenų g. sankryža yra dalis vieno komplekso, kurį sudaro Geležinio Vilko-Žalgirio-Ukmergės mazgas ir Pedagoginio žiedas.
    Gal reikėtų perkelti paskutinius pranešimus į kitą temą

    Komentuoti:


  • netoks
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Pedagoginio žiede važiuojant nuo tilto iš antros juostos negalima sukti į dešinę - be ženklinimo yra ir fizinis atskyrimas
    Iš pirmos Pedagoginio žiedo juostos esant eismui praktiškai įmanomas posūkis yra tik į pirmą Konstitucijos prospekto juostą.

    Pirmoje Konstitucijos prospekto juostoje draudžiamas persirikiavimas į kitas juostas iki Linkmenų g. šviesoforo.
    Gal kas nors gali paaiškinti:
    - Kaip praktiškai (esant eismui žiede) patekti nuo tilto į Linkmenų gatvę.
    - Jei tai neįmanoma praktiškai ir nepažeidžiant taisyklių, tuomet kam reikalingas tokia avarijas generuojanti sankryža su posūkiu į kairę ir dar su absurdiškais apsisukimais.
    ​​​​​
    dar, jei baisu piko metu į žiedą įvažinėti, galima taip:
    Click image for larger version

Name:	aaa.png
Views:	13
Size:	146,5 kB
ID:	1761220

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Pedagoginio žiede važiuojant nuo tilto iš antros juostos negalima sukti į dešinę - be ženklinimo yra ir fizinis atskyrimas
    Iš pirmos Pedagoginio žiedo juostos esant eismui praktiškai įmanomas posūkis yra tik į pirmą Konstitucijos prospekto juostą.

    Pirmoje Konstitucijos prospekto juostoje draudžiamas persirikiavimas į kitas juostas iki Linkmenų g. šviesoforo.
    Gal kas nors gali paaiškinti:
    - Kaip praktiškai (esant eismui žiede) patekti nuo tilto į Linkmenų gatvę.
    - Jei tai neįmanoma praktiškai ir nepažeidžiant taisyklių, tuomet kam reikalingas tokia avarijas generuojanti sankryža su posūkiu į kairę ir dar su absurdiškais apsisukimais.
    ​​​​​
    Va taip:

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Pedagoginio žiede važiuojant nuo tilto iš antros juostos negalima sukti į dešinę - be ženklinimo yra ir fizinis atskyrimas
    Iš pirmos Pedagoginio žiedo juostos esant eismui praktiškai įmanomas posūkis yra tik į pirmą Konstitucijos prospekto juostą.
    ​​​​​
    Turejau omeny uzsiimti antra juosta jau ziede, o ne pries ivaziuojant i zieda. Vazineju taip gan daznai ir kolkas nekilo problemu. Siaip jau is pirmos juostos galima vaziuoti ir tiesiai, nebutina sukti i konstitucijos pr., tokiu atveju irgi reikia praleisti visus vaziuojancius pirma ir antra ziedo juosta. Kamsciu metu sutinku kad ta padaryti yra sunkiau.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Kažin kas saugiau ar įvažiuojant į žiedą iš karto užsiimti antrą juostą ar važiuoti pirma juosta ir tada bandyti staigiai persirikiuoti vos įvažiavus į konstitucijos pr., nepavykus dar ir stabdant eismą tiems kurie nori važiuoti tiesiai.
    Pedagoginio žiede važiuojant nuo tilto iš antros juostos negalima sukti į dešinę - be ženklinimo yra ir fizinis atskyrimas
    Iš pirmos Pedagoginio žiedo juostos esant eismui praktiškai įmanomas posūkis yra tik į pirmą Konstitucijos prospekto juostą.

    Pirmoje Konstitucijos prospekto juostoje draudžiamas persirikiavimas į kitas juostas iki Linkmenų g. šviesoforo.
    Gal kas nors gali paaiškinti:
    - Kaip praktiškai (esant eismui žiede) patekti nuo tilto į Linkmenų gatvę.
    - Jei tai neįmanoma praktiškai ir nepažeidžiant taisyklių, tuomet kam reikalingas tokia avarijas generuojanti sankryža su posūkiu į kairę ir dar su absurdiškais apsisukimais.
    ​​​​​

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Romas Bet uždraudus posūkį, tas eismas persikels į kitą sankryžą "prie Europos". Gal maža dalis važiuotų per mini žiedą Lvovo g. bet vargu ar tai siektina dideliam srautui į traukos kvartalą.

    Iš principo idėja gera, bet liktų tik pėsčiųjų-dviratinkų perėja bei srautas iš Linkmenų g. Reikėtų perorganizuoti bent 3 autobusų maršrutus (gal su Kernavės g. rekonstrukcija ir jungtimi dalis galėtų kursuoti ta sankryža)
    Paskutinis taisė Romas; 2019.11.10, 10:19. Priežastis: Pranešimas suskaidytas į du

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Išbandžiau.
    Deja, Ginthus 200% teisus.

    Atvažiavus nuo Geležinio Vilko tilto dešiniąja juosta TEORIŠKAI galimas sukti dešinėn į Konstitucijos prospektą
    - Į pirmą juostą - ten beveik niekas netrukdo
    - kažkur tolumoje yra ženkliukas, kad pavažiavus toliau galima iš primos juostos sukti į antrąją juostą Konstitucijos prospekte (Lettered siūlytas variantas)

    PRAKTIŠKAI visi žiūri į kairę ir kai tik atsiranda tarpelis, šoka į žiedinę sankryžą.
    Aišku, kad kai yra eismas, 90-99% sukančių dešinėn nuo tilto važiuoja į pirmą juostą, nes į antrą pateksi tik praleidęs atvažiavusius žiedu iš kitų gatvių
    Kažin kas saugiau ar įvažiuojant į žiedą iš karto užsiimti antrą juostą ar važiuoti pirma juosta ir tada bandyti staigiai persirikiuoti vos įvažiavus į konstitucijos pr., nepavykus dar ir stabdant eismą tiems kurie nori važiuoti tiesiai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tuomet turbūt saugiausia būtų uždrausti sukimą kairėn į Linkmenų gatvę ir tuo labiau apsiusukimą prieto šviesoforo..

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Apsisukantis tokioje vietoje tikėtinai stabtels autobusų stotelėje "Sąjūdžio kelias" ties vaikų ir jaunimo centru (kas gali turėti įtakos VT greičiui). Daugiau tik žioplas nebent. Sutinku su draudimo apsisukti idėja.

    Persirikiavimas intensyvesnio eismo metu pažymėtoje vietoje sukeltų savą avaringumo ruožą. Net pateiktoje pirmoje nuotraukoje žiede galima įžvelgti šią situaciją (su sąlyga, kad dešinysis automobilis atliktų persisirikiavimą kairėn, o vidurinis važiuotų tiesiai). Antroje nuotraukoje įvertinkite mitsubishi vairuotojo matomumą. Persisukęs ieškotum progos pasukti, stabdytum, atsisukus jau būtum ties stulpais, nes neišsuktum vairo dešinėn. Pavojinga, nesutinku.

    Bėda deja slypi žiede. Įsibėgėjęs eismas nuo Ukmergės/GelVilko/Narbuto gatvių žiedu per tiltą (virš Geležinio Vilko) itin apsunkina peršokti abidvi juostas atvažiavus GelVilku per upę link žiedo (su tikslu išsukti į Linkmenų g.). Įtariu, kad greičio kalniuko ant tilto įrengti negalima. Pastebėjau, kad juos įrengus kitose vietose, tapo lengviau prognozuoti žiedo dalyvių greitį. Galų gale nors vienas kitas susimąsto "kodėl čia skatina lėčiau važiuoti?"

    Tiesa pasakius, su nauju eismo organizavimu nebesuprantu kaip platintų tą išsukimą nuo Geležinio Vilko g. į Konstitucijos pr. - srautų susiliejimas vėl apkrautų VT juostą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Vakar čia važiavau. Truputį nustebau wtf, nes atvažiuojant nuo tunelio kaip ir lieki atkirstas nuo posūkio į Linkmenų g. Bet tokius dalykus galima įsiminti. Pakeitimas tikrai reikalingas buvo.
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Nesupratau kas neleidzia atvaziavus nuo tunelio sukti i linkmenu gatve?
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	1 Size:	294,8 kB ID:	1760739
    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    O kaip čia apskritai reikėtų sukti: iš pirmos įvažiavimo juostos tik į antrą žiedo juostą, ar ir į pirmą galima?
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Teoriškai tai galima, rikiuotis pagal taisykles lyg ir nedraudžiama, kelio ženklinimas irgi nedraudžia. Bet praktiškai tai reikia važiuot į antrą, t.y. taip, kaip Lettered pažymėjo.
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Pagal taisykles ir ženklinimą tai gali važiuoti pasirinktinai į kurią norį - pirmą arba antrą.
    Išbandžiau.
    Deja, Ginthus 200% teisus.

    Atvažiavus nuo Geležinio Vilko tilto dešiniąja juosta TEORIŠKAI galimas sukti dešinėn į Konstitucijos prospektą
    - Į pirmą juostą - ten beveik niekas netrukdo
    - kažkur tolumoje yra ženkliukas, kad pavažiavus toliau galima iš primos juostos sukti į antrąją juostą Konstitucijos prospekte (Lettered siūlytas variantas)

    PRAKTIŠKAI visi žiūri į kairę ir kai tik atsiranda tarpelis, šoka į žiedinę sankryžą.
    Aišku, kad kai yra eismas, 90-99% sukančių dešinėn nuo tilto važiuoja į pirmą juostą, nes į antrą pateksi tik praleidęs atvažiavusius žiedu iš kitų gatvių:


    Įsukus Konstitucijos prospekte į pirmą juostą ir norint pasukti į Linkmenų gatvę lieka dvi alternatyvos:
    - Patogi, praktiška ir saugi, bet nelegali: Kirsti į per išitisinę liniją (ir kodėl ji ištisinė?) į 2-ą juostą, kuriose mašinų mažiau nei pirmoje juostoje, o kamštukas susidaro tik prieš Linkmenų šviesoforą
    - Legali, bet nepatogi: važiuoti toliau iki "Europos" šviesoforo ir ten pagal taisykles apsisukti.



    Dar absurdas, kad paliktas apsisukimas prie Linkmenų g. šviesoforo.
    Net šeštadienį pora mašinų apsukinėjo ten ir sudarė mikro kamštį. Kas su apsisukinėjimais ten vyksta po darbo, geriau neprisiminti.

    Šiaip palikus tokius liapsusus PiaRinis gyrimasis stulpeliais yra ne vietoje, nes sukuriamos naujos avarinės situacijos ir skatinama pažeidinėti taisykles.

    Radikalesnis ir be stulpelių būtų rygietiškas variantas - uždrausti išvis sukti kairėn į Linkmenų gatvę.
    Tuomet ir nereikėtų tų stupelių, nes maršrutas Baravykai-Linkmenys irgi būtų neįmanomas

    O jei jau leidžia sukti į Linkmenų gatvę, tuomet turėtų būti legalios galimybės persirikiuoti iš pirmos juostos.

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Kadangi bus nauja gatvė tarp Forum Palace ir naujai statomos SEB būstinės, sankryža taps keturšakė, iš ten nuo upės pusės bus galima sukt tiesiai į žiedą. Nesuprantu, kam darot nereikalingas problemas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šios dienos žiniasklaidos atgarsiai apie Konstitucijos pr. eismo pertvarkymą

    Delfi.lt
    Svarbus pokytis sostinės vairuotojams: Konstitucijos pr. keičiama ilgai galiojusi judėjimo tvarka
    ...



    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=82734833


    15min.lt 2019.11.08
    Permainos Edukologijos žiedo prieigose Vilniuje: išrado naują ženklinimo būdą

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1228628?copied


    Lrytas.lt 2019.11.08
    Svarbioje sostinės transporto arterijoje keisis eismas

    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...ams--12481835/

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Arulis Rodyti pranešimą
    Kartais yra geriau nieko nedaryti, bet ne daryti bet ka. Koks Simulionio gatves isdergimo tikslas? VMS irenge labai pigiai (tik dazai kainavo, bet matau vaziuodamas, kad pritruko) dviraciu taka. Ar nuo to kas pasikeite? vargu bau. As pats ne karta pasukes is Povilaicio, ziuriu jau dviracio taku vaziuoju. Daug kur esu buves, visur daroma zmogui, kad aiskiau ir paprasciau butu, o cia zigzagai, susiaurejimai, dar visokios nesamones. O siulymai paprasti, pries kazka darant, issikelti tisklus, ko siekiama.
    Čia savivaldybė laiku susigriebus papigiai prasisuko ir nušovė du zuikius. Ir dvirtakis atsirado ir vw per žemai skraidydami sparnais stulpų nebešienaus. Tikslai pasiekti 200 proc.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    O kokia prasmė tos naujos dvigubos ištisinės su borteliais Konstitucijos prospekte ? Suprasčiau, jeigu ji skirtų automobilių juostas nuo A juostas. Bet dabar skiria abi automobilines juostas, maža to, judančias ta pačia kryptimi. Tai koks tolkas taip daryti ?
    Kad nebūtų juostų kirtimo išsukant iš Forum Palace gatvelės. Jeigu būtų atskira A juosta, tai išsukantys galėtų tik į ją sukti.

    Komentuoti:

Working...
X