Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Vilniaus pietinis aplinkkelis kainuos apie 170 mln. litų
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=7822986
    Mano galerija Flickr'yje

    Comment


      #82
      / Pagaliau!!! Nemaza suma, bet Europos Sajunga virs 140 milijonu duos, tai valstybei gerai.

      Comment


        #83
        Gal kas gali man parodyt, kaip mazdaug zemelapi atrodytu tas busimas aplinkelis?

        Comment


          #84
          Iš to straipsnio nesuprasi, ar kalbama apie pietvakarinį kelią (nuo Žirnių g. iki Lazdynų/Savanorių g. žiedo), ar apie dabartinį 106 kelią (nuo Skaidiškių pro Rudaminą, Juodšilius iki A.Panerių).

          Comment


            #85
            Vakarykštė Ulonų-Verkių / P.Lukšio g. sankryžos nuotrauka

            Comment


              #86
              Pradėjo platinti Kalvarijų gatvę tarp Didlaukio ir Žvalgų g.
              Ten jau neįmanomi kamščiai rytais - didesni nei nuo Ukmergės kalno

              Comment


                #87
                Kalvarijų g. platinimas tarp Didlaukio ir Žvalgų g.

                Nesuprantu, kas jiems trukdė atlikti darbus per vasarą.
                Savivaldybė po vasaros miego pradėjo krapštytis tik lapkričio mėnesį.

                Toks ten ir darbas, kai gruntas įšalęs ir viskas apsnigta.
                Be to, labai pavojinga, kai tamsu ir nuolatiniai kamščiai.




                Comment


                  #88
                  Siandien (2005.12.30) "Sostineje" yra apzvalginis straipsnelis apie infrastrukturos projektus. Tai kitais metais jau prasides pietinio aplinkelio darbai, is ES pinigai gauti, sutarmozino musiskiai. Taip pat paminetas Gelezinio Vilko viadukas, Senamiescio pietinis apvaziavimas. Visi infrastrukturos darbai, kaip supratau iskaitant ir vakarini apvaziavima turetu pasibaigti iki 2012m. Tiesa, kadangi 2009m., kai Vilnius taps kulturos sostine, reikia sutvarkyti daug keliu, sankryzu, sviesoforu ir etc., tai atidetas tilto per Neri projektas. Reikia speti kad cia kalba ejo apie Kreivaji tilta.
                  gera gyventi gerai

                  Comment


                    #89
                    Dėkui už info. Labai blogos naujienos dėl Kernavės tilto, mat jau dabar jis žiauriai reikalingas. Tikiuosi savivaldybė kaip nors pasispaus ir greičiau viską įgyvendins.
                    Mano galerija Flickr'yje

                    Comment


                      #90
                      Parašė Kema
                      Siandien (2005.12.30) "Sostineje" yra apzvalginis straipsnelis apie infrastrukturos projektus. Tai kitais metais jau prasides pietinio aplinkelio darbai, is ES pinigai gauti, sutarmozino musiskiai. Taip pat paminetas Gelezinio Vilko viadukas, Senamiescio pietinis apvaziavimas.
                      „Sostinė“ 2005.12.29
                      Valdininkai prisiminė vargstančius vairuotojus
                      Sostinėje pradedami įgyvendinti dešimtmečius brandinti infrastruktūros projektai

                      Susirūpino eismo sąlygomis
                      Valdininkų žvilgsniai šiemet iš padangių nukrypo į žemę.
                      Pernai ir užpernai sostinė didžiavosi kylančiais dangoraižiais, 2005-aisiais svarbiausiais tapo miesto transporto infrastruktūros projektai.
                      Valdininkai nupūtė dulkes nuo dešimtmečius brandintų, bet iki šiol neįgyvendintų projektų.
                      Šiais metais buvo pradėtas tiesti Senamiesčio pietinis apvažiavimas, statybininkai jau kala polius būsimai Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių dviejų lygių sankryžai.
                      Nedaug pritrūko, kad kelininkai įsikurtų ir miesto pietinio aplinkkelio trasoje.
                      Čia jau superkama gatvės trasoje esanti žemė. O darbai turėtų prasidėti kitąmet.
                      Vilniaus miesto pietinio bei vakarinio aplinkkelių trasos buvo suplanuotos dar 1978 metais, o 1990 metais parengti jų techniniai projektai.
                      Senamiesčio pietinis apvažiavimas buvo suprojektuotas 1978-1979 metais, o dviejų lygių Ukmergės ir Geležinio Vilko gatvių sankryžą sumanyta statyti dar 1996 m.
                      Taigi šių kelių sostinės vairuotojams teko laukti dešimtmečius.

                      Daugėja automobilių
                      Susirūpinti naujomis gatvėmis Vilniaus valdininkus privertė tai, kad vis daugiau vilniečių sėda į nuosavus automobilius. Jei prieš penkerius metus 1000 sostinės gyventojų teko 310 mašinų, šiemet šis skaičius pasiekė 407.
                      Ekspertai sako, kad Vilniuje susidarančios transporto grūstys – dėsningos. Sostinės gatvių tinklas – rečiausias iš visų šalies miestų.
                      Susigriebę valdininkai transporto infrastruktūros plėtrai ateityje ketina skirti dar daugiau dėmesio.
                      Per ateinančius kelerius metus bus tvarkomos gatvių dangos, o įvairių sankryžų rekonstrukcijos ir naujų greitkelių tiesimo darbai suplanuoti iki 2012 metų.

                      Pinigai – iš ES fondų
                      Liepą pradėtas tiesti Senamiesčio pietinis apvažiavimas taps pirmuoju sostinės transporto infrastruktūros projektu, įgyvendintu už Europos Sąjungos (ES) lėšas.
                      Gatvė kainuos 21,7 mln. litų. Darbams pinigų skyrė Europos Sąjungos Regioninės plėtros fondas.
                      Nuo P.Višinskio iki Aušros Vartų gatvės eisiantis aplinkkelis sieks beveik 1,1 kilometro ir kone perpus turėtų sumažinti transporto srautus Subačiaus bei M.Daukšos gatvėse.
                      Sumažės transporto grūstys
                      Mašinų spūsčių problemos bus sprendžiamos rekonstruojant miesto gatvių sankryžas.
                      Neseniai pradėta statyti estakada per Geležinio Vilko gatvę jungs Konstitucijos prospektą ir Geležinio Vilko tiltą su Ukmergės gatve.
                      Ji išspręs dalį eismo problemų transporto mazge prie Vilniaus pedagoginio universiteto – sumažins grūstis vakarinio piko metu.
                      Tyrimų duomenimis, Ukmergės ir Geležinio Vilko gatvių sankryža piko metu per valandą abiem kryptimis pravažiuoja iki 8 tūkstančių automobilių.
                      Estakados statybos darbai kainuos 35,96 milijono litų. Jie truks beveik dvejus metus.

                      Pertvarkys visą žiedą
                      Valdininkų teigimu, estakados statybomis pradėtas pirmasis minėto transporto mazgo pertvarkymo etapas.
                      Pabaigus Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankirtos rekonstrukciją į dviejų lygių sankryžą, bus galima toliau plėtoti prie Vilniaus pedagoginio universiteto esantį žiedą.
                      Kitais metais tikimasi užbaigti šios teritorijos detalųjį planą.
                      Specialistų tvirtinimu, per artimiausius 10 metų šis transporto mazgas taps svarbiausias mieste.
                      Iš grūsčių išvaduota Geležinio Vilko gatvė kartu su vakariniu ir pietiniu aplinkkeliais sudarys Vilniaus greitkelių sistemą.



                      Daugiau internetinėje LR versijoje nukirpta...

                      Comment


                        #91
                        "Baltijos ąžuolas" finansuos Plytinės gatvės Vilniuje rekonstrukciją

                        Bendrovė "Baltijos ąžuolas" sudarė susitarimą su Vilniaus miesto savivaldybe, projektavimo bei statybų bendrovėmis, pagal kurį, dalinai naudojant bendrovės "Baltijos ąžuolas" lėšas, bus rekonstruojama sostinės Plytinės gatvė, ...
                        Daugiau: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=8433743

                        Comment


                          #92
                          Parašė Romas
                          "Baltijos ąžuolas" finansuos Plytinės gatvės Vilniuje rekonstrukciją

                          Bendrovė "Baltijos ąžuolas" sudarė susitarimą su Vilniaus miesto savivaldybe, projektavimo bei statybų bendrovėmis, pagal kurį, dalinai naudojant bendrovės "Baltijos ąžuolas" lėšas, bus rekonstruojama sostinės Plytinės gatvė, ...
                          Daugiau: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=8433743
                          Nu jau gal daugiau kaip pries savaite ten atsirado kazkokia lenta,bet gaila vakarais ten tik vaziuoju tai negaliu iskaityt
                          http://vilnius-town.myminicity.com/ind

                          Comment


                            #93
                            VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA
                            SPRENDIMAS

                            DĖL PRITARIMO TRANSPORTO SRITIES PROJEKTAMS, TEIKIAMIEMS EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINIŲ FONDŲ PARAMAI GAUTI

                            2005 m. gruodžio 21 d. Nr. 1-1003
                            Vilnius

                            Vilniaus miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

                            1. Pritarti transporto srities projektams, teikiamiems Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramai gauti, pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 1.1 priemonę „Transporto infrastruktūros prieinamumo ir paslaugų kokybės gerinimas“, jų rengimui ir įgyvendinimui: (...)
                            1. „Geležinio Vilko gatvės nuo Mokyklos g. iki Molėtų pl. statyba“
                            2. „Dariaus ir Girėno gatvės viaduko per geležinkelį su prieigomis rekonstrukcija“

                            http://kristoforas.tic.lt/VA/doc.aspx?id=30090377

                            Comment


                              #94
                              Parašė Romas
                              1. „Geležinio Vilko gatvės nuo Mokyklos g. iki Molėtų pl. statyba“
                              2. „Dariaus ir Girėno gatvės viaduko per geležinkelį su prieigomis rekonstrukcija“
                              Sunku patikėti... Negi tai tikrai vyksta...
                              Kaip po dykumą blaškiausi

                              Comment


                                #95
                                Ar tik nepradedamas statyti viadukas per Ukmergės gatvę ties Tarande?

                                Comment


                                  #96
                                  O kas ten regėti ??? Ten jau senai kažką kapsto, bet apie planus statyti viaduką kol kas nebuvo girdėt.
                                  Kaip po dykumą blaškiausi

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė vytauc
                                    O kas ten regėti ??? Ten jau senai kažką kapsto, bet apie planus statyti viaduką kol kas nebuvo girdėt.
                                    Visai šalia kelio kažkokie stulpai, šeip sunku suprast kas ten, bet kas daugiau? namams per arti būtu, reklamų stendams irgi.

                                    Comment


                                      #98
                                      Šiaurinės gatvės trasoje vėl kažkas vyksta. Vežiojamos ir stumdomos žemės. Parengiamieji gatvės tiesimo darbai?..

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė farbrom
                                        Šiaurinės gatvės trasoje vėl kažkas vyksta. Vežiojamos ir stumdomos žemės. Parengiamieji gatvės tiesimo darbai?..
                                        Ir aš jau tai mačiau šiandien, keista pasirodė tai, kad (bent Kol kas) tas kelias labai vingiuotas.

                                        Comment


                                          Aš jau kokius tris metus matau, kad karts nuo karto atvežamas ir stumdomas smėlis

                                          Comment

                                          Working...
                                          X