Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Ar čia tik ne tie nauji saugus stulpai ? Iprastinis stulpas, avarijos atveju, nesugeria smugio jegos ir todel yra mirtinai pavojingas. ~80kmh ivaziavus i toki stulpa jokiu sansu isgyvent vairuotojuj ar keleiviams. Naujieji stulpai (is spec. skardos ar pns.) turetu linkti ir palysti po automobiliu...
    Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

    Comment


      #62
      Parašė John
      Pagaliau platinama Kareiviu g. Kiek juostu dabar ten bus? Kazkada kazkas seniai kalbejo, kad bus 6 juostos (?).
      Tik 4
      Niekas nepasikeis, ypač toj sankryžoj su Verkių g.

      Comment


        #63
        O kaip su "garsiaisiais Vilniaus aplinkeliais"? Po dešimties metų bus? Kieno čia kompetencija, Vilnias savivaldybės ar Kelių direkcijos?

        Viaduką prie žalio hanerio taip pat "stato" kaip ir prie Akropolio...

        Ar yra bent planuose dviejų lygių sankryža Kalvarijų ir Ozo/Kareivių gatvių susikirtime?
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #64
          Parašė Eimantas
          O kaip su "garsiaisiais Vilniaus aplinkeliais"? Po dešimties metų bus? Kieno čia kompetencija, Vilnias savivaldybės ar Kelių direkcijos?

          Viaduką prie žalio hanerio taip pat "stato" kaip ir prie Akropolio...

          Ar yra bent planuose dviejų lygių sankryža Kalvarijų ir Ozo/Kareivių gatvių susikirtime?
          Kiek žinau, jau pradedamas supirkti turtas pietinio aplinkelio trasos vietoje.

          Kiti projektai nukeliami dėl man irgi nežinomų priežasčių. Nes kap palanuoti, jeigu nėra biudžeto

          Comment


            #65
            Ai nežinau... Jau frustracija mane ima. Vasarą tai dar pusė velnio, bet dabar, kai suvažiavo krūva fuksų su VW Jettom, nė iš tolo nežinančių kas yra judėjimas žiedu, o dar 18-metes vištelės vasarą teises išsilaikiusios ir paniškai bijančios persirikiavimo... Prie viso to pridėkit tai, kad mano žmona dirba prie aerouosto ir aš ją kas rytą vežu į darbą iš Fabų, o po to pats važiuoju į darbą į senamiestį...
            Tai mane- sąžiningą mokesčių mokėtoją- tiesiog siutina, kad po tiek šnekų ir PR'o, nesugebama nė š*do padaryt. Tfu kaip susinervyjau...
            Kaip po dykumą blaškiausi

            Comment


              #66
              Parašė vytauc
              Ai nežinau... Jau frustracija mane ima. Vasarą tai dar pusė velnio, bet dabar, kai suvažiavo krūva fuksų su VW Jettom, nė iš tolo nežinančių kas yra judėjimas žiedu, o dar 18-metes vištelės vasarą teises išsilaikiusios ir paniškai bijančios persirikiavimo... Prie viso to pridėkit tai, kad mano žmona dirba prie aerouosto ir aš ją kas rytą vežu į darbą iš Fabų, o po to pats važiuoju į darbą į senamiestį...
              Tai mane- sąžiningą mokesčių mokėtoją- tiesiog siutina, kad po tiek šnekų ir PR'o, nesugebama nė š*do padaryt. Tfu kaip susinervyjau...
              Aš irgi pritariu, seniau taip baisu nebuvo, ryte nuo Šeškinės iki saulėtekio 1h kelio

              Comment


                #67
                Galiausiai Vilniuje mašina kur nors važiuoti taps košmaras. Taigi dabar pagalvokit tie kas važinėja automobiliu, kad reikia persėsti į visuomeninį transportą. Gaunasi dar didesnis košmaras, nes visi prieštarauja tramvajui.

                Kai gyvenau Mannheim'e (Vokietija), nesupratau kam reikalingi automobiliai. Visur dviračių takai, į bet kurį miesto galą bet kuriuo metu keliolika minučių tramvajum. O miestas panašaus dydžio kaip vilnius. Centre jokių stovėjimo aikštelių - viskas po žeme arba po namais ir beveik tik centro gyventojams. Reikia toliau pavažiuot - puikus nors ir senas regionalbahn traukinys.

                Vilniuj kamščiai iš tiesų nedideli, bet sugaišti laiko daugiau nei vakaruose keliolikos km kamštyje, nes visas miestas piko metu visiškai suparalyžuotas.
                music on my mind.
                FC Žaibai

                Comment


                  #68
                  Benzinas brangsta, bet masinu vistiek sparciai daugeja. Skirtumas kiek buvo anais metais tokiu paciu metu masinu Vilniuje ir siais ryskus. O dideli infrastrukturos projektai merdeja, na jei ziuresim i realybe, o ne i savivaldybes kartais numetama PR.

                  Comment


                    #69
                    Senamiesty net kamsciai. Nekalbu jau apie kitas miesto vietas (krasnucha, ukmerges, gelezinio vilko, konstitucijos ir ttt). Pries 5 metus kelione visuomeniniu transportu nuo mano namu iki tasko A uztrukdavo 20 min, pries 3 metus jau 30, o dabar 7-8 ryto jau reik keliaut 40-45 imn., o dar kalba, kad automobiliu skaicius per ateinancius 10 metu isaugs daugiau nei dvigubai

                    Comment


                      #70
                      Parašė farbrom
                      Senamiesty net kamsciai.
                      Tai jau tikrai ne stebuklas. Kamščiai Kirtimų g., Eišiškių pl., Molėtų pl., Žaliųjų ežerų g. ir t.t. Visur žadamos gatvių rekonstrukcijos, bet apsiribojama tik dangos pakeitimu (Kirtimų g., Eišiškių g.) Nors ten planuotas net 4 juostų kelias.
                      Molėtų pl.-Geležinio Vilko kelių šimtų metrų epopėja tęsia ir net lenkia įžymiasias sovietines tradicijas

                      Comment


                        #71
                        Į paskaitas iš ryto tenka važiuoti per Kareivių gatvę link Saulėtekio ir kas kart su gailesčiu žiūriu į savieigių koloną priešpriešiais, nusitęsusią kone nuo valstybės archyvo, per Valakupių tiltą, iki pat Žalgirio - Kareivių g. sankryžos.

                        Tai gatvei verkiant reikia viadukų
                        Mano galerija Flickr'yje

                        Comment


                          #72
                          Parašė Mantaz
                          Tai gatvei verkiant reikia viadukų
                          Turėjo pastatyti bent vieną: Kalvarijų-Ozo. Kur jis? Au-uu

                          Iš keliasdešimt Vilniaus transporto infrastruktūros projektų 2005 metams, įvykdytas vos vienas- Žvėryno tilto rekonstrukcija! Trečdalis pradėti, bet neužbaigti. Du trečdaliai - net nepradėti. Nors biudžeto lėšos numatytos (ir ko gero bus panaudotos).
                          Vis labiau nusivyliu Vilniaus savivaldybe - atitrūko nuo realybės žmogeliai.

                          Comment


                            #73
                            O pasakyt bajeri? Ponas zuokis laukia kadencijos pabaigos. Liks koks pusmetis- pist pist. Prasides ivairios statybos, gatviu rekonstrukcijos ir t.t. Priesrinkimine agitacija Kaip jums toks variantas?

                            Comment


                              #74
                              Parašė farbrom
                              O pasakyt bajeri? Ponas zuokis laukia kadencijos pabaigos. Liks koks pusmetis- pist pist. Prasides ivairios statybos, gatviu rekonstrukcijos ir t.t. Priesrinkimine agitacija Kaip jums toks variantas?
                              Butu tiketina, jei turėtume tiesioginius mero rinkimus. Bet dabar liberastai niekaip nelaimės. Be to visos rekonstrukcijos ir viadukų statybos neišvengiamai susiję su didesniais kamščiais ir nepatogumais statybų metu, todėl neturėtų labai sužavėti miestelėnų...
                              Kaip po dykumą blaškiausi

                              Comment


                                #75
                                Kazkaip Pietinis miesto aplinkelis netiesiamas... O juk zadejo jau siais metais..

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė farbrom
                                  Kazkaip Pietinis miesto aplinkelis netiesiamas... O juk zadejo jau siais metais..
                                  Ten žemės savininkai bylinėjasi su valstybe, todėl viskas taip ir stabdosi.

                                  Comment


                                    #77
                                    Gal ir Vilnius kada nors turės normalų aplinkkelį ...

                                    Info iš Kelių direkcijos puslapio:

                                    Vilniaus pietinio aplinkkelio tarp A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ir A3 Vilnius–Minskas kelių 7,60–27,26 km specialiojo plano taisymas ir ruože 0,0–7,6 km detalusis planas.
                                    paskelbta: 2005–09–21 „Informaciniai pranešimai“ Nr. 73
                                    pirkimo numeris: 34359
                                    Komisijos posėdis, kuriame bus atplėšiami vokai su pasiūlymais, vyks 2005–10–27


                                    http://www.lra.lt/lt.php/pirkimai/vi...is_planas/1211

                                    Comment


                                      #78
                                      Nauja gatvė Šiaurės miestelyje (lygiagreti su P. Lukšio)
                                      Mano galerija Flickr'yje

                                      Comment


                                        #79
                                        Radau tokį dokumentą.
                                        Siūlomos eismo saugumo priemonės 2005 - 2006

                                        Pabandžiau sužymėti, kas padaryta:
                                        Juoda - kažkas vyksta ar įvyko
                                        Raudona - nieko nėra, nors numatyta 2005 m.
                                        Mėlyna - kažkada ateity ("Žydroji svajonė)


                                        1. Skirtingų lygių pėsčiųjų perėjų įrengimas: antžeminė perėja virš Olandų gatvės ties Filaretų gatve, antžeminė perėja per Ozo g. Ozo-Gelvonų g. sankryžoje, antžeminė pėsčiųjų perėja Laisvės pr. ties st. “Vaivorykštė, požeminės perėjos užbaigimas Kareivių g. ties VT stotele “Valakampių tiltas”, skirtingų lygių perėja per Geležinio Vilko g. ties Gerosios Vilties gatve, antžeminė perėja per Geležinio Vilko g. Baltupiuose, požeminė perėja Ozo g. ties licėjumi, antžeminė perėja T.Narbuto gatvėje, skirtingų lygių perėja Savanorių pr. ties Vaduvos g.
                                        2005 - 6000
                                        2006 - 6000

                                        2. Šviesoforinės NVS šalių gamybos reguliavimo įrangos pakeitimas sankryžose: Olandų-Filaretų, A.Goštauto-Gedimino pr., Savanorių-Žemaitės, Laisvės-Rygos, T.Narbuto-Sėlių, Švitrigailos-Panerių, Žirmūnų-Kareivių, Savanorių-Vaduvos, Tumo-Vaižganto-A.Goštauto, Aušros Vartų-Bazilijonų, J.Basanavičiaus –Konarskio, V.Kudirkos- Gedimino pr., Ukmergės –Geležinio Vilko, Vydūno-Papilėnų, Kalvarijų-Apkasų, Laisvės pr.-Matulaičio a., Šopeno-Sodų, Pylimo-Vasario 16-os, Pylimo-Jogailos-Pamėnkalnio, Dariaus ir Girėno-Pelesos, Liepkalnio-Geležinkelio. Pėsčiųjų perėjose: Kalvarijų ties turgumi, Kalvarijų ties st.”Tauragnų”,
                                        2005 - 1000
                                        2006 - 1000

                                        3. Specialaus apšvietimo pėsčiųjų perėjose įrengimas: Antakalnio g. ties P.Širvio ir Švyturio g., Laisvės pr. prie Šeiniaus g., Subačiaus g. Nr.115, Saulėtekio al. (5 perėjos), Kauno g. ties Vytenio g., Upės g. prie Baltojo tilto, Ateities g. ties Maumedžių ir Bitininkų g., Architektų g. Nr.226, Pašilaičių g. Nr. 13, Gelvonų g. prie st. “Vaikų darželis, Vydūno g. ties Įsrūties ir Tolminkiemio gatvėmis, Viršuliškių g. Nr.103, Buivydiškių g.Nr. 15, Molėtų pl. ties M.Marcinkevičiaus gatve
                                        2005 - 100
                                        2006 - 50

                                        4. Šviesoforinio reguliavimo sankryžose ir pėsčiųjų perėjose įrengimas: pėsčiųjų perėja per Kudirkos gatvę ties Čiurlionio g., pėsčiųjų perėja Antakalnio g. ties Klinikomis, Kalvarijų –Žvalgų g. sankryža, Liepkalnio –Dunojaus g.m sankryža, Kalvarijų-Lukšio g. sankryža, Kalvarijų-Juozapavičiaus g. sankryža, Antakalnio-Klinikų g. sankryža, Antakalnio g. - M.K.Oginskio g. sankryža, Justiniškių g.-Viršuliškių skg. sankryža, L.Asanavičiūtės-Laisvės pr. sankryža, Žirmūnų-Žvalgų g. sankryža, Ozo-Buivydiškių g. sankryža, pėsčiųjų perėja I.Šeiniaus g.
                                        2005 - 1000
                                        2006 - 700

                                        5. Antro įvažiavimo į “Akropolį “ įrengimas, papildomų trūkstamų jungčių Ozo-Geležinio Vilko sankryžoje įrengimas, Ozo g. atkarpos tarp Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių išplatinimas iki 6 eismo juostų
                                        Privačios lėšos

                                        6. Atskiros VT eismo juostos įvedimas Justiniškių g. pradžioje, leidžiant troleibusams sukti iš Laisvės pr. 3-ios eismo juostos. Laisvės pr. atkarpos nuo Justiniškių g. iki Viršuliškių g. išplatinimas iki 3 eismo juostų.
                                        2005 - 1500

                                        7. Automobilių parkavimo uždraudimas Verkių g. atkarpoje tarp Lakūnų ir P.Lukšio g. ties Ogmios centru, peržiūrėti esamų įvažiavimų apjungimo ir kairiųjų posūkių panaikinimo galimybes
                                        2005 - 0,5

                                        8. Automobilių parkavimo panaikinimas Mindaugo g. važiuojamojoje dalyje ties prekybos centru Maxima
                                        2005 - 0,75

                                        9. Automobilių stovėjimo panaikinimas Geležinio Vilko gatvėje prie Pakalnės g. serviso.
                                        2005 - 0.75

                                        10. Nutiesti tiesioginę jungtį iš Geležinio Vilko g. iki A.Goštauto gatvės ties prekybos centru “IKI”. Panaikinti VT stotelę “Tilto” dėl nesaugaus eismo abiejose gatvės pusėse..
                                        2005 - 300

                                        11. Kudirkos- Jasinskio g. sankryžoje įrengti dešinįjį nuvažiavimą link V.Kudirkos gatvės
                                        2005 - 500

                                        12. Lukšio g. atkarpos tarp Kalvarijų ir Verkių g. išplatinimas iki 4 eismo juostų su Kalvarijų –Lukšio g. sankryžos rekonstrukcija
                                        2006 - 1550

                                        13. Žalgirio g. sankryžų su Linkmenų, Kernavės ir Giedraičių gatvėmis rekonstrukcija su šviesoforiniu reguliavimu ir Žalgirio gatvės išplatinimu
                                        2005 - 1000
                                        2006 - 2500

                                        14. Viaduko Kirtimų g. virš geležinkelio rekonstrukcija ir esminis eismo organizacijos A.Panerių rajone pakeitimas panaikinant vienpusį eismą Kirtimų gatvėje
                                        2005 - 2500

                                        15. Rodūnės viaduko per geležinkelį išplatinimas iki 4 eismo juostų
                                        2005 - 3000

                                        16. Dariaus ir Girėno g. atkarpos tarp Pelesos ir Eišiškių pl. gatvių atskirų siaurų atkarpų išplatinimas iki 4 eismo juostų
                                        2006 - 2000

                                        17. Savanorių pr. atkarpos tarp Vilkpėdės ir Riovonių gatvių važiuojamosios dalies išplatinimas, įrengiant papildomą eismo juostą
                                        2005 - 700

                                        18. Kalvarijų g. atkarpos tarp Žvalgų ir Didlaukio gatvių išplatinimas iki 4 eismo juostų. 2005 - 1000
                                        2006 - 1800

                                        19. Parkavimo panaikinimas Justiniškių g. važiuojamoje dalyje atkarpoje tarp Rygos ir Taikos gatvių
                                        2005 - 0,5

                                        20. Įvažiavimo į parkavimo aikšteles kairiaisiais posūkiais V.Kudirkos gatvės atkarpoje tarp Sierakausko ir Pamėnkalnio gatvių panaikinimas.
                                        2005 - 0.5

                                        21. Geležinkelio g. sujungimas su Panerių gatve ir sankryžos įrengimas
                                        2005 - 1400

                                        22. Švitrigailos g. atkarpos tarp Panerių ir Kauno gatvių išplatinimas įrengiant papildomą eismo juostą
                                        2005 - 500

                                        23. Kareivių g. atkarpos tarp Verkių ir Žirmūnų g. išplatinimas iki 4 eismo juostų
                                        2005 - 700

                                        24.
                                        Papildomų eismo juostų įvedimas Apkasų g. tarp Tuskulėnų ir Minties gatvių.
                                        2006 - 900

                                        25*. Geležinio Vilko g. išplatinimas 1 juosta prieš viaduką su Pietario gatve važiavimui tiesiai 2 juostomis.

                                        26. Papildomos eismo juostos (arba įvažos VT) įrengimas Tumo-Vaižganto gatvėje tarp Gedimino pr. ir A.Goštauto gatvių.
                                        2005 - 700

                                        27. Žvalgų g. tiesioginis sujungimas su Žirmūnų gatve.
                                        2006 - 1200

                                        28. Nuvažiavimo jungties įrengimas Galvės-Greičiūno g. sankryžoje
                                        2006 - 200

                                        29. Ozo gatvės jungtis su Laisvės pr. ir pėsčiųjų – dviračių tako įrengimas.
                                        2006 - 3500

                                        30. J.Baltrušaičio g. rekonstrukcija
                                        2006 - 1500

                                        31. Lukiškių g. išplatinimas iki 3 eismo juostų
                                        2006 - 1100

                                        32. Pilaitės prospekto tęsinys iki Karaliaučiaus g. (2 eismo juostos)
                                        2006 - 3500

                                        33. Laisvės pr. atkarpos nuo Sausio 13-os g. iki Architektų g. išplatinimas iki 6 eismo juostų
                                        2006 - 2000

                                        34. Panaikinti 2 pėsčiųjų perėjas per Ukmergės gatvę ties Ozo gatve, įrengiant trūkstamus laiptus ir atitvarus
                                        2006. - 200

                                        35. Įrengti papildomą eismo juostą Kalvarijų g. kairiesiems posūkiams į Apkasų gatvę
                                        2006 - 150

                                        36. Lėtėjimo-greitėjimo juostų įrengimas Savanorių pr. atkarpoje tarp Riovonių ir Titnago gatvių apsisukimo vietose.
                                        2006 - 250

                                        37. Eismo saugumo priemonių – kalnelių, signalinių stulpelių, atšvaitų salelėse ir eismo juostose, signalinių stulpelių ir atšvaitų neapšviestose gatvėse, iškilių perėjų ir sankryžų, automobilinių ir pėsčiųjų atitvarų įrengimas
                                        2005 - 150
                                        2006 - 200

                                        38. Parkavimo juostos įrengimas M.K.Čiurlionio gatvėje ir automobilių stovėjimo uždraudimas važiuojamoje dalyje
                                        2006 - 500

                                        39. Humanizuoti pėsčiųjų ir transporto eismą senamiesčio branduolyje. Paruošti ir įgyvendinti eismo organizavimo projektą šioje teritorijoje, sumažinant tranzitinį eismą ir automobilių stovėjimo vietų skaičių
                                        2005 - 1000
                                        2006 - 1000

                                        40. Užtikrinti kelių aukštų sankryžų eismo saugumą, draudžiant šių sankryžų vidinėje teritorijoje statyti statinius, nesusijusius su transporto aptarnavimu.
                                        Iš viso: 54853
                                        2005 - 23303
                                        2006 - 31550


                                        http://kristoforas.tic.lt/VA/doc.aspx?id=30030227

                                        Comment


                                          #80
                                          Nuo Spaudos rūmų link "Pasidaryk pats" platina Laisvės pr. važiuojamąją dalį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X