Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O apie tramavajų ir metro jau apskritai nebekalbama....
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Beje, ar tik man atrodo keista, kad konservatorių puslapyje tėra galimybė "Balsuoti už projektą", bet ne jį kritikuoti/teikti pasiūlymų? Kitais žodžiais tariant, ir toliau imituojamos konsultacijos su visuomene, nors iš tikrųjų viskas lieka po senovei...

      Comment


        „Grindos” vadovas apie Vilniaus gatves: tokios bjaurios situacijos dar nebuvo

        Antradienį Vilniuje buvo galima išvysti riedantį sunkvežimį, paskendusį dūmų kamuolyje. Pralenkus jį net pro uždarus automobilio langus į saloną prasiskverbdavo aitrus karšto asfalto kvapas – kelininkai pradėjo lopyti sostinės gatves, rašo „Vilniaus diena”.
        "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
        Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

        Adam Mickiewicz

        Comment


          Pradėjo lopyti sostinės gatves

          Nuo antradienio sostinės gatves prižiūrinti bendrovė „Grinda“ pradėjo sezoninius darbus – gatvių duobių užtaisymą karštu asfaltbetoniu. Kaip praneša savivaldybė, darbų vykdymui suformuotos 8 brigados.
          Pirmiausia bus stengiamasi sutvarkyti greito eismo, pagrindines gatves, tokias kaip Geležinio Vilko, Savanorių, Laisvės ir kt. Kiemų remontas, pagrindiniai gatvių tvarkymo darbai planuojami vėliau, balandžio–gegužės mėnesiais.

          Taip pat pradėti ir gatvių valymo darbai – šiuo metu centrinėje miesto dalyje ardomos susikaupusios po žiemos sniego krūvos, kelkraščiuose susikaupęs smėlis šluojamas, kraunamas į sunkvežimius ir išvežamas į sąvartyną. Kai bus išvežta didžioji dalis smėlio, kelkraščiai bus valomi vakuuminėmis mašinomis.

          Jei leidžia oro sąlygos – nelyja, nesninga, nebešąla, nuo gatvių ašinių linijų susiurbiamas jau išdžiūvęs smėlis. Kaskart kaupiantis smėliui, procesas kartojamas. Vakuuminėmis mašinomis gatvių ašines linijas valo „Grinda“, o kelkraščius – miesto teritorijas tvarkančios įmonės. Šie darbai atliekami kiekvieną pavasarį, kai nebėra gatvių pakraščiuose ledo ir sniego.

          Comment


            Atskridusius svečius nuo liepos pasitiks gražesni vaizdai

            Comment


              Ir pats oro uostas baisokas
              DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

              Comment


                Parašė Depeche Rodyti pranešimą
                Ir pats oro uostas baisokas
                Ir pats oro uostas per arti miesto, jau dabar mieste.
                "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                Adam Mickiewicz

                Comment


                  Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                  Ir pats oro uostas per arti miesto, jau dabar mieste.
                  Ir šiaip viskas blogai.

                  Comment


                    Parašė music Rodyti pranešimą
                    Kažkas negero su juo vyksta, visą dieną iki dabar sukiojasi aplink kažkokios poliakalės, specialistai su aparatūra, geodezistai matuoja ir dar tą pačią pačią viršutinę dalį nukėlė
                    Su balandžio 1-ąją
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      http://vz.lt/straipsnis/2011/05/03/K...te_385_mln__Lt

                      Vilniaus savivaldybei skiriami 8 mln. Lt Gariūnų tiltui ir Gariūnų gatvei rekonstruoti, dar 7 mln. Lt numatyti rekonstruoti Žirnių gatvei, kuri jungiasi su Vilniaus pietiniu aplinkkeliu ir yra Europos tarptautinio tinklo kelių tęsinys.

                      Comment


                        Kūnus vėsina ir tvenkiniai
                        Sandra TRINKŪNAITĖ
                        „Sostinės” korespondentė
                        2011-06-11
                        Kai kurių sostinės rajonų gyventojams, sumaniusiems atsigaivinti karštą dieną, nebūtina važiuoti prie ežerų už Vilniaus. Pačiame mieste yra ne vienas tvenkinys, tinkamas maudynėms.


                        Prie tvenkinio Baltupiuose net ir darbo dieną žmonių netrūksta. Čia šienaujama žolė, surenkamos šiukšlės. T.Bauro nuotr.

                        Sostinės gyventojai šiomis karštomis dienomis ne tik apgulė ežerų pakrantes, bet ir mieste esančius tvenkinius.

                        Tiesa, šie nedideli jokio statuso neturintys vandens telkiniai daug kur nevalyti, tačiau vilniečiams tai – nė motais.

                        Apsilanko ir policininkai

                        Baltupiuose esantis tvenkinys, įsispraudęs privačių namų kvartale, tarp poilsiautojų ypač populiarus. Netgi vidury darbo dienos čia pilna žmonių: vieni tinginiauja prieš saulę, kiti maudosi.

                        Prie kranto čia jau susiformavęs padorus atabradas, todėl ir bristi karštą dieną į vandenį smėliu nėra nemalonu.

                        „Plaukti nemoku, bet įbrendu į vandenį. Sakyčiau, krantas normalus. Neteko matyti, kad kas susižeistų kojas. Jau ne vienus metus čia žmonės renkasi”, – „Sostinei” sakė Baltupiuose gyvenantis vilnietis Audrius.

                        Anot jo draugės Jūratės, savaitgaliais prie tvenkinio apsidairyti atvažiuoja ir policijos pareigūnai, darbininkai nupjauna žolę, išveža ir šiukšles.

                        Planai guli ant lentynos

                        Dar vienas tvenkinys tyvuliuoja netoli Santariškių transporto žiedo Kalvarijų gatvėje. Tačiau poilsiautojų čia nebūna itin daug, nes vanduo drumzlinas, užpelkėjęs, nėra tinkamo kranto, nuo kurio galėtum bristi į vandenį.

                        „Prieš kelerius metus Vilniaus savivaldybėje buvo rengiami abiejų šių tvenkinių išvalymo ir sutvarkymo projektai, bet dėl lėšų stygiaus jie taip ir liko gulėti ant lentynos”, – sakė Verkių seniūnas Vaclovas Gulbinovičius.

                        Šie vandens telkiniai Vilniuje neturi jokio juridinio statuso, netgi pavadinimų, todėl seniūnija tvarko tik jų teritoriją.

                        Pelkynu pavirtęs ir Siesikų gatvėje Šeškinėje esantis tvenkinys. Šalia gyvenantis vilnietis tvirtino, kad dar prieš dešimtmetį eidavo į jį maudytis, o dabar net su meškere ten nėra ką veikti.

                        Vanduo – Neries senvagėje

                        Tarp pramoninių pastatų įsiterpę ir keturi tvenkiniai Linkmenų gatvėje.

                        Važiuojant šia gatve nematyti nuosavų namų, daugiabučių, tad ir vandens telkiniai mažai kam įdomūs. Be to, šių tvenkinių šlaitai statūs, nėra kur nei prisėsti, nei prigulti.

                        Pasak Šnipiškių seniūno Jono Šerėno, jo rajone žmonės lankosi tik prie Sirokomlės vidurinės mokyklos esančio tvenkinio. Bet čia vasarą ir žiemą dažniausiai rymo tik žvejai. Poilsiautojai nebent ateina pasideginti, tačiau į vandenį niekas nebrenda.

                        „Kiek žinau, čia kadaise ėjo Neries vaga, todėl šioje senvagėje ir likę tvenkiniai. Kiek pamenu, Linkmenų gatvėje esančiais tvenkiniais niekada nebuvo naudojamasi.

                        Nors tvenkiniai ir užpelkėję, teko girdėti, kad ten yra vėžių. Vadinasi, vanduo švarus. O tvenkinį prie Sirokomlės vidurinės mokyklos galima išvalyti, bet tam reikia daug lėšų”, – dėstė seniūnas.

                        Matė, kaip girdo karves

                        Vilniuje populiariausi yra Buivydiškių tvenkiniai, esantys šalia Justiniškių. Juos drąsiai galima vadinti netgi nedideliais ežerais.

                        Čia dieną ir vakarą netrūksta poilsiautojų. Be to, yra kur pasitiesti paklotą, patogus krantas maudynėms.

                        Prie tvenkinių trečiadienį ilsėjęsi moksleiviai Karolis ir Alvina teigė, kad atvažiuoja čia dažnai, bet maudosi tik ežeruose. Pasak merginos, nekart teko matyti, kaip į tvenkinius gyventojai pavakare suvaro ir prausia karves.

                        Išvalė tiktai Užupio vandens telkinius

                        Antanas Mikalauskas

                        Vilniaus savivaldybės Komunalinio ūkio departamento direktoriaus pavaduotojas

                        „Tvenkiniai Vilniuje neturi jokio statuso. Bet gal ir gera mintis būtų juos sutvarkyti.

                        Tačiau norint įrengti maudyklas reikėtų samdyti gelbėtoją, medicinos darbuotoją, atvežti smėlio, pastatyti persirengimo kabinas, nuolat tikrinti vandens kokybę.

                        Prieš kelerius metus buvo planuojama kai kuriuos tvenkinius išvalyti, tačiau tam reikia labai daug lėšų. Prieš dešimtmetį buvo išvalyti tik Užupyje esantys trys tvenkiniai.”

                        Žmonės maudydamiesi rizikuoja

                        Ela Gurina

                        Vilniaus visuomenės sveikatos centro visuomenės sveikatos saugos skyriaus vyriausioji specialistė

                        „Vilniuje imamas ir laboratorijoje tikrinamas vanduo tik iš penkių oficialių paplūdimių: Žirmūnų, I ir II Valakupių, Žaliųjų ežerų ir Salotės.

                        Kadangi tvenkiniai neturi jokio statuso, čia vanduo netiriamas.

                        Jeigu į šiuos tvenkinius metamos šiukšlės, jie teršiami, juose gali veistis bakterijos, kurios sukelia įvairias žarnyno infekcijas ar odos bėrimą.

                        Vilniaus gyventojai, kurie vis dėlto maudosi tokiose vietose, turėtų būti atsargūs: neryti vandens, nenardyti, saugotis, kad vandens nepatektų į akis.”

                        Comment


                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                          O kur tu matei ten dabar dviračių takus? KET'ą skaitęs bent jau? Turi pilną teisę su reikiamom priemonėm dviračiu važiuoti važiuojamąja dalimi dešiniau
                          Tai jo, sustabdykim visą dviračių infrastruktūros plėtrą, nebetieskim jokių naujų dviračių takų, net nebepieškim naujų linijų esamuose šaligatviuose! Juk dviračiu galima ir keliu važiuoti. Vualia!!!
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Tai jo, sustabdykim visą dviračių infrastruktūros plėtrą, nebetieskim jokių naujų dviračių takų, net nebepieškim naujų linijų esamuose šaligatviuose! Juk dviračiu galima ir keliu važiuoti. Vualia!!!
                            Aš vat po teismą su vienu jau dviratininkėliu-budulėliu vaikštinėsiu. Man PĖSČIŲJŲ zonoj gegužės 21d. ranką ties pečiu išnarino. Liudininkai visi stotelėj laukę 34 autobuso žmonės, pats miesto centras Subačiaus gatvė. Prieš porą metų Fabijoniškėse pats liudininkas buvau ir vat kad nori pirsikalbėjau. Praskrido durnelis kaip golfas ir dzin jam, kad TAKO nėra, net ir papaišyto. Čia takus reikia verkinat atskirti netik papaišant juostas, bet ir atitvarais, kaip Vokietijoj ir kitur Europoje. Nes toliau daužys pėsčiuosius, nors sėkmingai gali ir gatve važiuoti. Dviratis vis tik yra transporto priemonė ir kažkokių taisyklių laikytis reikėtų. Blyn, nesikeikiant, gyvenime draugai, kolegos pasakojo kaip juos automobiliai tranko, o čia kad nori pats nuo dviratininkų kažkokių gauni...
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Parašė SPX Rodyti pranešimą
                              Aš vat po teismą su vienu jau dviratininkėliu-budulėliu vaikštinėsiu. Man PĖSČIŲJŲ zonoj gegužės 21d. ranką ties pečiu išnarino. Liudininkai visi stotelėj laukę 34 autobuso žmonės, pats miesto centras Subačiaus gatvė. Prieš porą metų Fabijoniškėse pats liudininkas buvau ir vat kad nori pirsikalbėjau. Praskrido durnelis kaip golfas ir dzin jam, kad TAKO nėra, net ir papaišyto. Čia takus reikia verkinat atskirti netik papaišant juostas, bet ir atitvarais, kaip Vokietijoj ir kitur Europoje. Nes toliau daužys pėsčiuosius, nors sėkmingai gali ir gatve važiuoti. Dviratis vis tik yra transporto priemonė ir kažkokių taisyklių laikytis reikėtų. Blyn, nesikeikiant, gyvenime draugai, kolegos pasakojo kaip juos automobiliai tranko, o čia kad nori pats nuo dviratininkų kažkokių gauni...
                              O kuom tai susiję su mintimi ties rekonstruojama gatve nutiesti dviračių taką ? Ar dėl kažkokio įvykio dabar nusistatome priešiškai prieš dviračių infrastruktūra ir tebunie jie rizikuoja gyvybėmis važiuodami gatve, kurioje visi lekia 80 km/h.
                              Minėtas dviračių takas kaip tik būtų atskiras kelias dviratininkams ir jie nevažiuotų ten kur eina pėstieji, jei tik tie pėstieji nevaikščiotu dviračių takais. Dabar Gariūnų gatvėje, ar bent didžiojoje jos dalyje, nėra jokios infrastruktūros pėstiesiems ir dviratininkams.
                              O dėl atitvarų tarp pėsčiųjų ir dviratininkų, tai net ir "kitur Europoje" tokių nedaug teko matyti. Jei dviračių takai būtų tinkamai įrengti (plotis, bortų nuolydžiai, danga) ir butų ištisiniai, kad kas 300m nenutrūktų, tada dviratininkai ir pėstieji vieni kitiems netrukdytų. O dabar, ypač dažnai stotelėse, dviračių takai kažkur prapuola ir toliau vėl atsiranda. Kaip tokiu atveju važiuot ?

                              Comment


                                Tą ir turi bendro, kad reikia atskirt pagaliau dviratininkus nuo pėsčiųjų. Tema yra bendra prasme apie miesto infrastruktūrą. Bendradarbis kiekvieną dieną važiuoja gatve į darbą ir namo, vargo yra, bet konfliktų su pėsčiaisiais bent jau neturi, o vairuotojai jeigu tinkamai pasiruošęs irgi kitaip žiūri. Tiesiog viskas priklauso nuo pačių žmonių noro saugiai judėti ir tai leisti daryti kitiems. O Kuo daugiau bus gerinama tokia infrastruktūra, tuo mažiau bus nemalonių incidentų. Nes rimtai atsibodo. Pats užtai dviračiu ir nevažinėju jau daugelį metų, nes prisipažinsiu bijau. Neduok dieve kokį žmogų traumuosiu, nors vat ir pats nukentėjau. Laimei ranka jau beveik sveika
                                Paskutinis taisė SPX; 2011.06.14, 19:53.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Parašė John
                                  Man įdomu, ar egzistuoja koks nors planas iš esmės sutvarkyti visas Vilnaius gatves? Anksčiau sakydavo "nėra pinigų", bet tai jau tęsiasi 20 metų. Šiandien pavažinėjau po Vilnių skersai ir išilgai ir tiesiog pakraupau. NIEKUR nesu matęs taip baisiai atrodančių gatvių: duobė ant duobės, nelygus asfaltas, provėžos, nusitrynusios juostos, visur pilna smėlio (iš kur jis?)... tiesiok kraupu. Spėju, kad net Kabule ar Mogadiše gatvės neatrodo taip baisiai. Negi patiems savivaldos vadovams negėda, kad jų valdomas miestas atrodo taip tragiškai? Vilniuje reikia skubiai imti rekonstruoti visas pagrindines, o vėliau ir šalutines gatves, nes situacija tikrai katastrofiška.
                                  Sorry bet cia is tos pacios " a jobsikmat kaip blogai" serijos... na buvo liutis pirmadienio nakti, nu prinese smelio. kantrybes gal siek tiek. Kabule ir Mogadiše is ties yra geriau. aciu dievui nera tiesioginiu skrydziu o tai visi emigruotu..

                                  Beje tu gal Kaune seniai nevazinejes?
                                  Paskutinis taisė giurza; 2011.06.14, 20:51.

                                  Comment


                                    Na o del viso kito gan paprasta - praejusiais metais motyvuodami krize praktiskai netvarke tai ir turim. bet, kad situacija tragiska nesutinku.

                                    Comment


                                      Parašė giurza Rodyti pranešimą
                                      Na o del viso kito gan paprasta - praejusiais metais motyvuodami krize praktiskai netvarke tai ir turim. bet, kad situacija tragiska nesutinku.
                                      Situacijos gal ir negalima vadinti tragiška, bet ji yra tikrai prasta. Metai iš metų yra lopomos tos pačios gatvės, kurių danga visiškai susidėvėjusi. Tokiose gatvėse sutvarkomos tik didesnės duobės, tačiau paliekami neužtaisyti įvairūs plyšiai, įtrūkimai, kurie sekantį pavasarį vėl virsta duobėmis. Tada situacija kartojasi, lopoma, naujai dažoma ir pan.
                                      Kaip pavyzdys, tai vienas didelis duobės lopas prie mano namų esančioje gatvėje. Jis paklotas berods prieš 3 metus ir šiuo metu jau atrodo žymiai prasčiau nei gatvės danga, kuri tikriausiai skaičiuoja dešimtmetį. Duobės buvo lopomos netinkamos sudėties ar kokybės asfalto mišiniais, taigi sekančiais metais tą vietą reiks iš naujo taisyti, nes pavasari ten tikrai vėl atsivers duobė.
                                      Sprendimo būdas tikriausiai yra tik vienintelis: surasti investuotoją, kuris sutvarkytu didžiąją dalį miesto gatvių ir su juo atsiskaityti išsimokėtinai, per keletą metų. Nes investuoti reikia daug, pinigų tiek nėra,o dangos būklė kasmet tik blogėja.

                                      Comment


                                        Pastarosiomis Dienomis pastebėjau, kad Vilniuje masiškai dažomi apšvietimo stulpai. Iš toli atrodo kaip nauji, iš ties puiku! Deja neturiu nuotraukų.
                                        Dear Sir,

                                        Comment


                                          Santariškių gatvėje bus įrengtas požeminis tunelis
                                          http://www.15min.lt/naujiena/miestas...elis-41-158009
                                          http://vilnius-town.myminicity.com/ind

                                          Comment

                                          Working...
                                          X