Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kad linija ne iki pat galo, paliktas tarpas.
    Nepakankamas.
    O linija kaip supratau piešiama vien tam, kad neleisti parkuotis? Daugiau nesugalvoju priežasties, kam ji gali būti reikalinga.

    Comment


      Parašė Shernas Rodyti pranešimą

      Ten daug tik savo teises žinančių pėsčiųjų, šviesoforai būtini.

      Ir perderinti ciklus, nes jau dabar sukančių į Laisvės pr. uodega kartais užkiša Narbuto g., jei padarysi tik vieną juostą - eilė bus iki pėsčiųjų viaduko
      Manau, kad pėstieji ir VT susiderintų tarpusavyje gana sėkmingai. Kitur Vilniuje yra tokie dalykai padaryt (pvz., Žemaitės g.) ir apie avarijas neteko girdėt.

      O dėl ciklų suderinimo irgi parašiau jiems. Eilės ten atsirado po to, kai buvo nuimtos žalios rodyklės. Tos pačios eilės lygioje vietoje atsirado ir, pvz., prie PC Mada, sukant iš aikštelės į Laisvės pr. (kur yra įrengta net greitėjimo juosta).

      Comment


        Dar straipsnis:
        T. Narbuto gatvė bus plečiama iki 6 eismo juostų, naikinamos 2 perėjos https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ins-2-perejas/ .
        Pagalvojau, kad būtų visai sveikas reikalas įrengti pailgintą įvažą/A juostą čia https://www.google.com/maps/@54.6994...7i13312!8i6656 panašiai kaip Žemaitės, kad VVT nereikėtų laukti ant raudono.
        Gavau atsakymą iš SĮ „Vilniaus planas“, projekto vadovo – Vaidoto Lukošiūno
        Ačiū už pastabas. Jūsų laišką su pastabomis gavome, atsakysime po viešo susirinkimo per 5 d. d.
        Jei dėl iškeltų klausimų reiks aptarimo su užsakovu ir Eismo organizavimo skyriumi, tai atsakymai gali būti atsiųsti ir vėliau, nei 5 d. d.
        Paskutinis taisė Arunasx; 2020.05.08, 13:16.

        Comment


          Parašė Shernas Rodyti pranešimą

          Ten daug tik savo teises žinančių pėsčiųjų, šviesoforai būtini.

          Ir perderinti ciklus, nes jau dabar sukančių į Laisvės pr. uodega kartais užkiša Narbuto g., jei padarysi tik vieną juostą - eilė bus iki pėsčiųjų viaduko
          Toje vietoje reikia įrengti papildomą sekciją ir problemos neliks, nes sankryžoje yra 4 fazės, o iš jų bent 2 galima būtų panaudoti leidimui sukti į dešinę. Daugybę metų bandau pasiekti, kad įrengtų papildomą sekciją čia, bet nesėkmingai. Eismo organizavimo skyrius kaskart vis kitokį kosminį atsakymą atsiunčia.

          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Pagalvojau, kad būtų visai sveikas reikalas įrengti pailgintą įvažą/A juostą čia https://www.google.com/maps/@54.6994...7i13312!8i6656 panašiai kaip Žemaitės, kad VVT nereikėtų laukti ant raudono.
          Tai būtų labai geras dalykas, bet kaži ar užteks vietos, turint omeny ten prie stotelės greit pradėsimą statyt naują biurų pastatą. Be to, buvo daug kur galvota apie atskirą VT juostą sankryžoje (buvo, berods, Laisvės pr.-Justiniškių g. projektas), bet įgyvendintas tik vienas - Žemaitės gatvėje. Nėra prioriteto jiems kažkodėl. O tai galėtų būtų puiki BRT tinklo su atskirtomis juostomis pradžia.
          Paskutinis taisė abruo; 2020.05.08, 13:51.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Dar straipsnis:
            T. Narbuto gatvė bus plečiama iki 6 eismo juostų, naikinamos 2 perėjos https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ins-2-perejas/ .
            Pagalvojau, kad būtų visai sveikas reikalas įrengti pailgintą įvažą/A juostą čia https://www.google.com/maps/@54.6994...7i13312!8i6656 panašiai kaip Žemaitės, kad VVT nereikėtų laukti ant raudono.
            Gavau atsakymą iš SĮ „Vilniaus planas“, projekto vadovo – Vaidoto Lukošiūno
            Visgi, manau, kaip gerai būtų padaryti vienos juostos tunelį iš Sėlių į Narbuto g. Pilaitės kryptymi. Nebeliktų šviesoforo ir pralaidumas būtų geresnis (laisvėtų Žvėrynas nuo kamščių). Šiais laikais yra visokių kasimosi būdų, tad nemanau, kad būtų labai brangu, ypač kai kalba apie vienos juostos tunelį.

            Kontaktinius laidus irgi būtų galima įrengti tunelyje, manau (viskas įmanoma, reikia tik galvą pasukt).

            Taip, žinau, kad ten stotelės abipus ir dėl to reikia pėstiesiems gatvę pereiti - būtų galima arba pėsčiųjų tunelį daryti (nebūtų jis toks blogas dėl reljefo ypatumų), arba stoteles kelti link būsimo pėsčiųjų viaduko.

            https://www.google.com/maps/@54.6990...7i13312!8i6656

            Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	162,3 kB ID:	1800973

            Comment


              Parašė spekas Rodyti pranešimą

              Visgi, manau, kaip gerai būtų padaryti vienos juostos tunelį iš Sėlių į Narbuto g. Pilaitės kryptymi. Nebeliktų šviesoforo ir pralaidumas būtų geresnis (laisvėtų Žvėrynas nuo kamščių). Šiais laikais yra visokių kasimosi būdų, tad nemanau, kad būtų labai brangu, ypač kai kalba apie vienos juostos tunelį.

              Kontaktinius laidus irgi būtų galima įrengti tunelyje, manau (viskas įmanoma, reikia tik galvą pasukt).

              Taip, žinau, kad ten stotelės abipus ir dėl to reikia pėstiesiems gatvę pereiti - būtų galima arba pėsčiųjų tunelį daryti (nebūtų jis toks blogas dėl reljefo ypatumų), arba stoteles kelti link būsimo pėsčiųjų viaduko.
              Tai kaip tokioj vietoj ir tokiam gylyje tai tik atviru būdu tokį tuneliuką. Suprantant nėra taip, kad per sankryžą tunelis ir jau tada viskas, reikia nemažą atkarpą dar prieš tai įgilinti ir už jo, o tai reiškia, kad reikia perkelti daug komunikacijų ir išsipučia sąmata, kartu ir nemažą ruožą rekonstruoti. Tai čia be 10+ mln. eurų nieko nebūtų. Ir įgyvendinus tokį sprendinį, visas srautas stoja ties Laisvės pr. šviesoforine sankryža, o iš kitos pusės prie pedagoginio žiedo tai kaip ir prasmės netenka.
              Turėtume trečią lygį Pilaitės - Narbuto, ir pedagoginio žiedo pertvarką į kelių lygių, tada gal suprasčiau kad būtų logikos, bet dabar tikrai ne, t.y., kol pagrindinio srauto kryptimi yra butelio kakliukų, tol apie šalutinį nėr ko galvoti.

              Comment


                Viadukas per Narbuto g., turėjęs sujungti Lokių g., išspręstų šitos sankryžos panaikinimo klausimą. Bet nepanašu, kad dabar prisimenami tie planai, nes maždaug toje vietoje dabar jau braižomas tik pėsčiųjų ir dviratininkų viadukas.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Kodėl? Kažkur toliau gali apsisukti.

                  Nesąmonė.
                  Jeigu ištisinė linija - negali.



                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Dar straipsnis:
                  T. Narbuto gatvė bus plečiama iki 6 eismo juostų, naikinamos 2 perėjos https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ins-2-perejas/ .
                  Tai visgi nuties A juostą ir toliau stotelės ar vis dar svaigsta, kad draustinis?
                  Piešiniuose jau lyg ir pažymėta.

                  Comment


                    Toliau turėjau omeny kur jau nebesimato nuotraukoj.

                    Comment


                      Prasidejo darbai!!
                      https://citify.eu/sirvintu-g/

                      Ir tuo paciu klausimas: ar nera jokio projekto, kad atsirastu jungtis tarp Zalgirio ir Ozo g? Ten kaip ir imanoma Linkmenu g. nuvaziuot, bet tragiskai atrodo vaizdas ties Gotu.
                      ​​​​

                      Comment


                        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                        Prasidejo darbai!!
                        https://citify.eu/sirvintu-g/

                        Ir tuo paciu klausimas: ar nera jokio projekto, kad atsirastu jungtis tarp Zalgirio ir Ozo g? Ten kaip ir imanoma Linkmenu g. nuvaziuot, bet tragiskai atrodo vaizdas ties Gotu.
                        ​​​​
                        Na, tai šita gatvė iš dalies tam ir bus skirta. Todėl jos gale ir bus dviračių takas. Bet, aišku, pagrindine jungti turbūt bus laikomas Senvagės takas. Pagal dokumentus tai ir Kalvarijų g. turėtų atsirasti dviračių takas, bet tai lieka neaišku, nes kažkaip nelabai savivaldybė laikosi tų dokumentų.

                        Comment


                          danke. O automobilių? pamenu skaičiau Linkmenų ežerų projektinių pasiūlšmo aptarimo protokole, kad ten buvo planuojamas eismas automobiliams Linkmenų g, (tarp Žalgirio ir Ozo)

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Toliau turėjau omeny kur jau nebesimato nuotraukoj.
                            Ir kas tada, apsisuki ir atbuliniu išvažiuoji iš gatvės ar prieš eismą važiuoji?

                            Comment


                              Širvintų g. tranzitas berods nebus ribojamas? Bet ir Linkmenų g. galima pravažiuoti.

                              Anyway, esminės jungtys, panašu, išliks Kalvarijų ir Geležinio Vilko g. Vargu ar kada bus nutiesta kita Kernavės g. dalis per esančius gyvenamuosius namus.

                              Comment


                                Visuomenės informavimas apie numatomą Srovės gatvės atkarpos (nuo pravažiavimo kelio tarp žemės sklypų, Srovės g. 21 ir 23, iki žemės sklypo Srovės g. 22a) ir S. Batoro / Rudens / Srovės gatvių sankryžos, Vilniuje, rekonstravimą

                                https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...gatviu-sankry/

                                Projektinių pasiūlymų užduotyje nurodyta suprojektuoti 2,5 m pločio dviračių taką. Vietoj to suprojektuotas bendras takas, kuris prasideda ir baigiasi važiuojamojoje dalyje, be jokiu saugumo priemonių.

                                Comment


                                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                  Visuomenės informavimas apie numatomą Srovės gatvės atkarpos (nuo pravažiavimo kelio tarp žemės sklypų, Srovės g. 21 ir 23, iki žemės sklypo Srovės g. 22a) ir S. Batoro / Rudens / Srovės gatvių sankryžos, Vilniuje, rekonstravimą

                                  https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...gatviu-sankry/

                                  Projektinių pasiūlymų užduotyje nurodyta suprojektuoti 2,5 m pločio dviračių taką. Vietoj to suprojektuotas bendras takas, kuris prasideda ir baigiasi važiuojamojoje dalyje, be jokiu saugumo priemonių.
                                  Kaip galima taip kvailai projektuoti? Kam tokioje D (lėto eismo) gatvėje apskritai planuoti atskirus dviračių ir pėsčiųjų takus, pėsčiųjų perėjas? Vietoje to, kad mažinti automobilių kiekį gatvelėje ir išgyvendinti įprotį vaikus atvežti kuo arčiau mokyklos durų, suprojektuoja ją taip, kad mašinos turi važinėti gatvele pirmyn - atgal, o vaikam praeiti paliekama tik siaurutė perėja, vaizdą blokuoja lygiagrečiai įrengtos parkavimosi vietos (realybėje visi vaikščios kaip jiems patogiausia, užprogramuojamos nesaugios situacijos).

                                  Comment


                                    Širvintų gatvės rekonstrukcija ir dviračių tako nauja statyba nuo Širvintų g. iki Ozo g. Nuotraukos darytos 2020-05-13


                                    1.


                                    2. Sankryža su Žalgirio gatve. Atkarpa nuo Žalgirio g. iki Utenos g. panašu nesenai perasfaltuota


                                    3. Atkarpa nuo Žalgirio g. iki Utenos g. panašu nesenai perasfaltuota


                                    4. Signalinis stulpelis be atšvaitų ir su elektros įtampa. Atkarpa nuo Žalgirio g. iki Utenos g. panašu nesenai perasfaltuota


                                    5.


                                    6.


                                    7. Sankryža su Utenos gatve


                                    8. Sankryža su Utenos gatve


                                    9.


                                    10.


                                    11.


                                    12.


                                    13.


                                    14.


                                    15.


                                    16.


                                    17.
                                    Paskutinis taisė Kaid; 2020.05.15, 07:01.

                                    Comment


                                      4-oje nuotraukoje elektros stulpai, atrodo, viduryje gatvės važiuojamosios dalies. Galima vesti gūglo japonų turistus. Ar irgi bus sunaikinta?

                                      Comment


                                        Matyt pagal STR norėjo atitraukti nuo šalgatvio

                                        Bet šiaip jeigu apie japonus prakalbome, tai ten stulpai ant važiojamosios dalies urbaizuotose vietovėse yra norma. Manau jų turistam bus neįdomu.

                                        Comment


                                          Taip, bus labai įdomu stebėti kaip bus žaidžiama su tvoromis valstybinėje žemėje : ).

                                          Įdomu, o tų valstybinėje žemėje esančių tvorų negalima būtų tiesiog nušluot vykdant projektą? Jei kas prisikabintų, parodai projektą, pakomentuoji, kad darbai vyksta valstybinėje žemėje, projektas pagal STR ir viskas. Dar galima būtų pasiteirauti priekaištaujančio gal žino kieno tai tvora, nes reikia baudą sumokėti ir kompensuoti griovimą : )). Aš neįsivaizduoju kaip tokiu atveju nelegalai galėtų ką nors prikaišiot.

                                          Būtų labai įdomu išgirsti teisininko nusimanančio tokioje situacijoje komentarą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X