Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Visos aktualios gatvės, buvusios 2019 m. ir 2018 m. sąrašuose, bet neasfaltuotos - sėkmingai iš planų dingo.
    Nes pasikeitė prioritetai, pagal kuriuos dėliojamos tvarkomos gatvės ir šaligatviai. Nors aš vistiek būčiau dėjęs ir užbaigęs. Bet, kai finansai riboti...

    Comment


      Liūdna, kad Nemenčinės pl rekonstrukcijai taip ir nerado pinigų.

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
        Liūdna, kad Nemenčinės pl rekonstrukcijai taip ir nerado pinigų.
        Dėl jos, mano supratimu, yra dirbama atskirai. Neseniai viename susitikimo protokole mačiau įrašą, kad nutarta kreiptis į berods ministeriją. Turbūt prašys pinigų.

        Comment


          Jau antrą savaitę dirba ties lėtejimo-greitėjimo juostomis G.V. ties įsukimu į Šeškinės sodų bendriją (spėčiau, kad Ozo Sodai statytojas tvarko). Mažas paketimas, tačiau ganėtinai lauktas, nes tai yra greito eismo gatvė ir tekdavo stabdyti visą pirmą juostą įsukinėjant. Tikiuosi, kad su J. Kazlausko g. irgi kažką pradės galvot.
          Click image for larger version  Name:	1.PNG Views:	1 Size:	337.3 KB ID:	1790201

          Comment


            Panašu, kad platinimo darbus pradės ir Pilaitės - V. Pociūno g. sankryžoje. Yra sužymėta kuoliukais būsimas kelio plotis.

            Comment


              Pagaliau rengiamasi skelbti pirkimą Kernavės g. tiesti. Paskelbtas techninių specifikacijų projektas: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-646900

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Pagaliau rengiamasi skelbti pirkimą Kernavės g. tiesti. Paskelbtas techninių specifikacijų projektas: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-646900
                Bet, kaip suprantu bus tiesiama nuo Lvov g. ši dalis ir toliau nejudės:

                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Jeigu juda teritorija greta (daug kas sako, kad lyg ir juda), tai manau duos jiems nutiest.

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                    Bet, kaip suprantu bus tiesiama nuo Lvov g. ši dalis ir toliau nejudės:

                    Vienu dalyku niekaip neatsistebiu. Projektuoja visiškai naują gatvę, o dviračių takus vis dar piešia taip, tarsi dalį šaligatvio užasfaltavo. Įpročio galia?

                    Comment


                      Pilaitėje, palei Gilužio g. rausia tunelius, tiesia kažkokias komunikacijas. Gal kas įtariat ar čia tik su maximos statybom susiję ar kartu ir asfaltuos ir ties dvirtakį/šaligatvį ?

                      https://citify.eu/giluzio-g-iki-smalines-g/

                      Comment


                        Na, yra statybos leidimas. Tai gal tiesia gatvės atkarpą? Juk nereikėjo tikėtis, kad iki Maximos važiuot reiks per žvyrą.

                        Comment


                          Pilaitė, Gilužio g. atkarpos ir Maximos statybos. Gatvės atkarpa numatyta dešiniau esamo žvyrkelio. Prieš keletą dienų buvo prakastas gilus griovys palei esamą žvyrkelį.

                          Click image for larger version  Name:	2312020163544.jpg Views:	1 Size:	242,5 kB ID:	1793114

                          Click image for larger version  Name:	2312020163353.jpg Views:	1 Size:	261,0 kB ID:	1793116

                          Click image for larger version  Name:	2312020163325.jpg Views:	1 Size:	264,2 kB ID:	1793117

                          Click image for larger version  Name:	2312020163433.jpg Views:	1 Size:	265,8 kB ID:	1793115

                          Įdomu, kad esamo žvyrkelio vietoje numatyti želdynai, tai teks vežti juodžemį?
                          Paskutinis taisė Riedis; 2020.03.31, 15:46.

                          Comment


                            Parašė spekas Rodyti pranešimą
                            Mane domina šios dvi eilutės:

                            Aukštaičių g. įrengimas su įvažiavimų į Drujos g. ir Paupio g. rekonstravimu - gavo 40k
                            Viešųjų erdvių tvarkymas Pietinėje tikslinėje teritorijoje prie rekonstruojamų Aukštaičių, Paupio ir Drujos gatvių - gavo 106k

                            Kuriose vietose Drujos gatvė buvo ar bus rekonstruojama? Ir ką jie turi omenyje su ,,Aukštačių g. įvažiavimas į Drujos g.''?

                            Klausiu todėl, kad laukiu progos kreiptis į savivaldybę su argumentuotu siūlymu panaikinti perėją su kairiaisiais posūkiais Drujos ir Manufaktūrų sankryžoje, nes kai bus įrengta gatvė su šaligatviu ir dviračių taku po tiltu per Vilnią, šviesoforinė sankryžą su perėja esamoje vietoje bus ne tik nereikalinga, bet ir bereikalingas trukdis. (Stebiu kiek mašinų suka iš Drujos į Manufaktūrų g. piko metu, tai jų būna visai nedaug - vidutiniškai apie 4, o stabdoma apie 30-50 auto su viešuoju transportu). Panaikinus eismo stabdymus toje vietoje bus taupomos lėšos infrastruktūrai ir degalams, padidės eismo dalyvių saugumas, bus mažiau teršiama dėl rėžimo stabdis-akseleratorius panaikinimo etc.. Kai bus laikas pridėsiu schemą, kad būtų aiškiau. Beje gal žinote kur kreiptis su tokiu siūlymu - gal į Antoną?

                            Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	212,8 kB ID:	1777613
                            Minimas 2020 m ,,Aukštaičių g. įrengimas su įvažiavimų į Drujos g. ir Paupio g. rekonstravimu''.

                            https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...ja-ir-statyba/

                            Gal žinote kur kreiptis, kad sužinoti kas yra planuojama daryti su Drujos / Manufaktūrų sankryža (reikia panaikinti šviesoforą ir perėją bei pastumti tolimesnę stotelę arčiau tilto)?

                            Comment


                              Paskelbė patį Kernavės g. darbų pirkimą: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-639913

                              Comment


                                Sveiki,
                                Kiek kartų važiuoju iš vakarinio aplinkelio į Oslo g. arba iš Oslo g. į Vakarinį aplinkelį visad kyla mintis rašyti savivaldybei dėl kelio platinimo. Siūlymas mano būtų abiejose Oslo g. pusėse pridėti po trečią juostą (paveiksle pažymėjau raudona spalva), galbūt netgi perdaryti greitėjimo juostą į Oslo g. (žalia spalva) ir lėtėjimo juostą iš Oslo g. (mėlyna spalva). Šie kelio papildymai manau ženkliai padėtų piko metu, ypač ateityje sutvarkius Liepkalnio sankryžą, kuomet kamštis iš liepkalnio g. persikels prie vakarinio aplinkelio. Ten ir dabar iki pandemijos jau buvo ne pyragai. Ar kas nors iš jūsų rašėte savivaldybei dėl šių ar šiame ruože panašių kelio darbų? Click image for larger version

Name:	3 juosta_oslo g.jpg
Views:	1
Size:	238,2 kB
ID:	1794633

                                Comment


                                  Parašė vygandazz Rodyti pranešimą
                                  Sveiki,
                                  Kiek kartų važiuoju iš vakarinio aplinkelio į Oslo g. arba iš Oslo g. į Vakarinį aplinkelį visad kyla mintis rašyti savivaldybei dėl kelio platinimo. Siūlymas mano būtų abiejose Oslo g. pusėse pridėti po trečią juostą (paveiksle pažymėjau raudona spalva), galbūt netgi perdaryti greitėjimo juostą į Oslo g. (žalia spalva) ir lėtėjimo juostą iš Oslo g. (mėlyna spalva). Šie kelio papildymai manau ženkliai padėtų piko metu, ypač ateityje sutvarkius Liepkalnio sankryžą, kuomet kamštis iš liepkalnio g. persikels prie vakarinio aplinkelio. Ten ir dabar iki pandemijos jau buvo ne pyragai. Ar kas nors iš jūsų rašėte savivaldybei dėl šių ar šiame ruože panašių kelio darbų? Click image for larger version  Name:	3 juosta_oslo g.jpg Views:	1 Size:	238,2 kB ID:	1794633
                                  Mėlyna su žalia ir taip darysis, kai statys Lidl parduotuvę vietoje garažų. O dėl platinimo, tai smarkiai abejoju tokiu poreikiu. Visa problema susiliejimuose. Link centro taip pat nepakenktų patvarkyti kartu su posūkiu iš ligoninės.
                                  Paskutinis taisė Ginthus; 2020.04.07, 17:35.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Mėlyna su žalia ir taip darysis, kai statys Lidl parduotuvę vietoje garažų. O dėl platinimo, tai smarkiai abejoju tokiu poreikiu. Visa problema susiliejimuose. Link centro taip pat nepakenktų patvarkyti kartu su posūkiu iš ligoninės.
                                    Važiuojantys nuo centro ir planuojantys sukti dešinėn kemša pirmą juostą, todėl tikrai reikėtų papildomos juostos.

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Važiuojantys nuo centro ir planuojantys sukti dešinėn kemša pirmą juostą, todėl tikrai reikėtų papildomos juostos.
                                      Eismo organizavimas Oslo g. tarp Vakarinio aplinkkelio ir Savanorių pr. yra komplikuotas. Nemažai eismo organizavimo idėjų, projektuotų iki kažkur 2012 m. ir po to įgyvendintų Vilniuje, jau būtų sutinkami kreivai šiandien. Galbūt toks eismo organizavimas būtų pateisinamas jei Oslo gatve eismas vyktų iki 50 km/h, bet taip nėra ir toks greitis netgi nėra saugus tam kelyje įprastomis sąlygomis.

                                      Tokios įvažos į stoteles neturėtų būti gatvėse kuriose greitis yra 70 km/h ir eismas intensyvus. Sprendimas būtų sujungti Lazdynų ligoninės ir Šiltnamių st., įrengiant stoteles atskirose aikštelėse, pasiekiamomis atskiromis greitėjimo ir lėtėjimo juostomis. Tokios stotelės numatomos kelyje Kaunas-Vilnius, galima rasti Lenkijos ekspresovkose, pvz. S8 tarp Varšuvos ir Balstogės.

                                      Kelio platinimas atrodo komplikuotai. a) išsivysčiusios šalys juda link darnaus judumo idėjų, pionierė yra Nyderlandai. b) Galbūt išeitų išplatinti iki trijų juostų prieš sankryžą su Vakarinių aplinkkeliu kokius 400 m, sutvarkyti Erfurto g.-Oslo g. jungtį.

                                      Comment


                                        Išplatinimas nuo Gariūnų link Lazdynų tilto nepadės - viskas kemšasi ant jo.
                                        Nuo Oslo g. link Vakarinio aplinkkelio reiktų kažką daryti - be to, kad ten kemšasi - labai pavojingas susikirtimas. Ten vien techninių avarijų turbūt keli šimtai per metus.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Mėlyna su žalia ir taip darysis, kai statys Lidl parduotuvę vietoje garažų. O dėl platinimo, tai smarkiai abejoju tokiu poreikiu. Visa problema susiliejimuose. Link centro taip pat nepakenktų patvarkyti kartu su posūkiu iš ligoninės.
                                          Platinimas reikalingas. Tik šiaurinėje pusėje turėtų atsirasti ne papildoma eismo juosta visiems, o tiesiog VT juosta. Ten judėjimas iš/į stotelių įvažas (ne tik VT, o ir kitas transportas išlaipinantis žmones), stabdo eismą ir sukelia avarines situacijas.
                                          Pietinėje pusėje reikia praplatinti iki nuvažiavimo į miškinių g., kad būtų normalaus ilgio persirikiavimo juosta. Tuo pačiu būtina panaikinti posūkį (nuovažą) iš Oslo g. link ligoninės. Nes lygiagrečiai einančia gatve galima lygiai taip pat patekti į ligoninę ir tas užims tiek pat laiko (bent jau piko metu). Tiesiog iš Oslo g. sukantys į šią nuovažą blokuoja atvažiuojančius nuo aplinkkelio ir stabdo jų įsiliejimą į Oslo g.
                                          Tik platinimas ten ne toks paprastas, nes reikia pailginti požeminę perėją ir perstatyti kažkokį kolektorių, kurio vėdinimo kaminėlis dabar išlindęs prie pat važiuojamosios dalies krašto.

                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Išplatinimas nuo Gariūnų link Lazdynų tilto nepadės - viskas kemšasi ant jo.
                                          Nuo Oslo g. link Vakarinio aplinkkelio reiktų kažką daryti - be to, kad ten kemšasi - labai pavojingas susikirtimas. Ten vien techninių avarijų turbūt keli šimtai per metus.
                                          Padės. Ant tilto kemšasi, bet daugiausiai kemšasi aplinkkelio ir Oslo g. susiliejime. Atvažiuojant nuo applinkelio, ten arba tenka iškart lįsti į antrą Oslo g. eismo juostą, arba važiuoti į nuovažą link ligoninės ir iškart rikiuotis. Srautų susiliejimo vieta labai prastai padaryta ir žiauriai neefektyvi. Nes kelis kartus didesnis srautas nuo applinkelio neturi jokios atskiros juostos įvažiavimui į Oslo g. ir turi praleisti visą sąlyginai nedidelį Oslo g. srautą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X