Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Ačiū už naujieną.

    Kai rimti projektai vėluoja dešimtmečiais, jau yra įprasta.
    Jei išvardinti ne pirmo būtinumo ir net beprasmiški pinigų taškymo projektai bus nukelti neapibrėžtam laikui, tai čia bus tik į naudą.
    Pritariu. Geriau pridėt po 6 juostas į visas esamas gatves, pradedant nuo senamiesčio. Kiek galima skriausti vairuotojus?

    Comment


      Narbuto gatvei po tris juostas- geras sprendimas, o įpainiot čia senamiestį tai kaip minimum neadekvatu

      Comment


        aš tai pasigendu info, o kaip jie užtikrins, kad marozai su savo BMW nevažinės ta autobusų juostą? Prieš karantiną teko važiuot į oro uostą su taksi piko metu, paprašiau važiuot Kalvarijų g., nes ten yra autobusų/taxi juosta. Galvojau bus greičiau... Žiauru, visa juosta pilna automobilių

        Comment


          Sprendimas visiem panaikint orą su tikslu kad išvengt netaisyklingo kvėpavimo?

          Comment


            Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
            aš tai pasigendu info, o kaip jie užtikrins, kad marozai su savo BMW nevažinės ta autobusų juostą? Prieš karantiną teko važiuot į oro uostą su taksi piko metu, paprašiau važiuot Kalvarijų g., nes ten yra autobusų/taxi juosta. Galvojau bus greičiau... Žiauru, visa juosta pilna automobilių
            Aš, tarp visų pasiūlymų, tokį irgi nusiunčiau. Padaryti fizinį atskyrimą. Negana to, dar pasiūlau Narbuto g. posūkį į Laisvės pr. daryt taip: išplėsti projekto ribas ir panaikinti A įvažą, padaryti nereguliuojamą A posūkį į Laisvės pr.

            Click image for larger version

Name:	laisvespr-01.jpg
Views:	36
Size:	307,3 kB
ID:	1800354

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Aš, tarp visų pasiūlymų, tokį irgi nusiunčiau. Padaryti fizinį atskyrimą. Negana to, dar pasiūlau Narbuto g. posūkį į Laisvės pr. daryt taip: išplėsti projekto ribas ir panaikinti A įvažą, padaryti nereguliuojamą A posūkį į Laisvės pr.

              Click image for larger version

Name:	laisvespr-01.jpg
Views:	36
Size:	307,3 kB
ID:	1800354
              Svarbu nepamiršti, kad dar yra nemažai maršrutų, važiuojančių Laisvės prospektu, ir reikia numatyti jiems galimybę įvažiuoti į stotelę.
              Už dviračius ir troleibusus!

              Comment


                Tai jo jo, tiesiog tą ištisinę liniją pakeist punktyru ir tiek. Turėtų būti lengviau įsukti į stotelę, nes dabar reikia rikiuotis per dvi juostas, o po mano siūlomų pakeitimų reikėtų tik per vieną. O ties posūkiu galima pastatyti kamerą, kuri fiksuotų visus važiuojančius A juosta. Liktų ir daugiau vietos pėstiesiems stotelėje, o Laisvės pr. užtektų perbraižyti juostas, nes asfalto pločio ten pakanka.

                Comment


                  Gera mintis, teoriškai nuo šviesoforu reguliuojamos sankryžos A juosta galėtų būti atskirta ir Kalvarijų gatvėje bent poroje vietų, taip pat ir Justiniškių/Laisvės sankryžoje. Tik perėjoje matyt vis tiek turėtų būti šviesoforas pėstiesiems, kuris degtų raudonai arba mirksėtų geltonai, jog nesitrukdytų VT judėjimas, kuomet ta kryptimi ir taip dega žalia visam eismui?

                  Comment


                    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                    Click image for larger version Name:	IMG_20200501_131355.jpg Views:	1 Size:	476,9 kB ID:	1799333 Naujai nutiesta Pakraščio g. - anksčiau čia buvo žvyrkelis be šaligatvių. Kiek suprantu, su kelio tiesimu susiję Merko, šis kelias baigiasi prie naujai pastatyto "Vilnelės slėnis"projekto.
                    Nuo čia buvo tiesiamas naujai kelias. Iš kairės pusės prie šaligatvio pataisymai - prieš tai buvo palikta žalio ploto salelė, matyt su ją nepavyko priduoti kelio.
                    Čia yra super kelio dizainas. Jeigu atvažiuoji iš fotografo perspektyvos kaire kelio puse, tiesia važiuoti negali nes šaligatvis, apvažiuoti negali nes kirsti ištisinę liniją yra 3 mėn teisių praradimas. Jei ženklas akligavtis teisingas, tai kartą įvažiavęs išvis negali išvažiuoti nepažeisdamas KET.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Čia yra super kelio dizainas. Jeigu atvažiuoji iš fotografo perspektyvos kaire kelio puse, tiesia važiuoti negali nes šaligatvis, apvažiuoti negali nes kirsti ištisinę liniją yra 3 mėn teisių praradimas. Jei ženklas akligavtis teisingas, tai kartą įvažiavęs išvis negali išvažiuoti nepažeisdamas KET.
                      Ar tamstai dažnai Lietuvoje nutinka važinėti kaire kelio puse?
                      Bendru atveju važiuojamosios dalies siaurinimas ties sankirta yra nebloga greičio mažinimo priemonė. Šiuo atveju panašu, kad nėra ką diskutuoti.

                      Comment


                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                        Ar tamstai dažnai Lietuvoje nutinka važinėti kaire kelio puse?
                        Bendru atveju važiuojamosios dalies siaurinimas ties sankirta yra nebloga greičio mažinimo priemonė. Šiuo atveju panašu, kad nėra ką diskutuoti.
                        Kairė pusė yra iš fotografo perspektyvos, bet iš važiuojančio gali būti dešinė.
                        Siaurinimas yra greičiau vairuotojų nervinimo priemonė (nes vistiek niekas nestabdo), bet esmė ta, kad čia ne siaurinimas, o sustabdymas, nes pravažiuoti nepažeidžiant KET išvis neįmanoma.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          Jei ženklas akligavtis teisingas, tai kartą įvažiavęs išvis negali išvažiuoti nepažeisdamas KET.
                          Kodėl? Kažkur toliau gali apsisukti.
                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          Siaurinimas yra greičiau vairuotojų nervinimo priemonė (nes vistiek niekas nestabdo)
                          Nesąmonė.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Kodėl? Kažkur toliau gali apsisukti.
                            .
                            Gal ir nevykusiai jis pasirinko apsakyti "perspektyvos" kryptį, bet aš supratau, ką norėjo pasakyti. Tamstai matomai sekasi sunkiau

                            Comment


                              Tai pasidalink, jei supratai.

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Tai pasidalink, jei supratai.
                                Nu žiūri į nuotrauką. Dešinėj ženklas akligatvis. Įvažiavus, vienintelis kelias išvažiuoti, yra per kairėje esančią duobę arba kertant ištisinę liniją.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Aš, tarp visų pasiūlymų, tokį irgi nusiunčiau. Padaryti fizinį atskyrimą. Negana to, dar pasiūlau Narbuto g. posūkį į Laisvės pr. daryt taip: išplėsti projekto ribas ir panaikinti A įvažą, padaryti nereguliuojamą A posūkį į Laisvės pr.

                                  Click image for larger version

Name:	laisvespr-01.jpg
Views:	36
Size:	307,3 kB
ID:	1800354
                                  Ten daug tik savo teises žinančių pėsčiųjų, šviesoforai būtini.

                                  Ir perderinti ciklus, nes jau dabar sukančių į Laisvės pr. uodega kartais užkiša Narbuto g., jei padarysi tik vieną juostą - eilė bus iki pėsčiųjų viaduko

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Nu žiūri į nuotrauką. Dešinėj ženklas akligatvis. Įvažiavus, vienintelis kelias išvažiuoti, yra per kairėje esančią duobę arba kertant ištisinę liniją.
                                    Kad linija ne iki pat galo, paliktas tarpas.

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Kad linija ne iki pat galo, paliktas tarpas.
                                      Nepakankamas.
                                      O linija kaip supratau piešiama vien tam, kad neleisti parkuotis? Daugiau nesugalvoju priežasties, kam ji gali būti reikalinga.

                                      Comment


                                        Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                        Ten daug tik savo teises žinančių pėsčiųjų, šviesoforai būtini.

                                        Ir perderinti ciklus, nes jau dabar sukančių į Laisvės pr. uodega kartais užkiša Narbuto g., jei padarysi tik vieną juostą - eilė bus iki pėsčiųjų viaduko
                                        Manau, kad pėstieji ir VT susiderintų tarpusavyje gana sėkmingai. Kitur Vilniuje yra tokie dalykai padaryt (pvz., Žemaitės g.) ir apie avarijas neteko girdėt.

                                        O dėl ciklų suderinimo irgi parašiau jiems. Eilės ten atsirado po to, kai buvo nuimtos žalios rodyklės. Tos pačios eilės lygioje vietoje atsirado ir, pvz., prie PC Mada, sukant iš aikštelės į Laisvės pr. (kur yra įrengta net greitėjimo juosta).

                                        Comment


                                          Dar straipsnis:
                                          T. Narbuto gatvė bus plečiama iki 6 eismo juostų, naikinamos 2 perėjos https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ins-2-perejas/ .
                                          Pagalvojau, kad būtų visai sveikas reikalas įrengti pailgintą įvažą/A juostą čia https://www.google.com/maps/@54.6994...7i13312!8i6656 panašiai kaip Žemaitės, kad VVT nereikėtų laukti ant raudono.
                                          Gavau atsakymą iš SĮ „Vilniaus planas“, projekto vadovo – Vaidoto Lukošiūno
                                          Ačiū už pastabas. Jūsų laišką su pastabomis gavome, atsakysime po viešo susirinkimo per 5 d. d.
                                          Jei dėl iškeltų klausimų reiks aptarimo su užsakovu ir Eismo organizavimo skyriumi, tai atsakymai gali būti atsiųsti ir vėliau, nei 5 d. d.
                                          Paskutinis taisė Arunasx; 2020.05.08, 13:16.

                                          Comment

                                          huluhub.com
                                          Working...
                                          X