Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O ar yra kažkokia rimta priežastis nenaikinti Pramogų arenos stotelės prieš buvusią "Kuro aparatūrą", kurioje stoja tik 6 ir 10 maršruto troleibusai? Stotelė Kalvarijų g., kur stoja visas kitas centro link važiuojantis VT, yra pakankamai ilga, terekėtų paslinkti kontaktinį tinklą. Būtų panaikinta konfliktinė vieta (troleibusai galėtų iš anksto persirikiuoti) ir būtų galima persėsti jau pramogų arenoje į autobusus, kurie nestoja Tauragnų st. (1G).

    Comment


      O! Vietoje pėsčiųjų atitvarų (tarp dviračių tako ir važiuojamosios dalies) siūlomi želdynai - takai atitraukti nuo gatvės. Šiuo metu šaligatvis yra prie pat eismo juostos - daugmaž vietoje jo siūloma A juosta. [Atitvarai buvo numatyti įvykusiuose viešuosiuose pirkimuose pateiktoje schemoje likusioje Kareivių g. atkarpoje tarp Verkių ir Žirmūnų g.]
      Neesu tikras ar šioje schemoje pavaizduotos apšvietimo stulpų vietos, bet tikėtinai turėtų būti želdynų plote - tikėtinai tuo pačiu šiuos atnaujintų.
      Tarp dviračių ir pėsčiųjų takų nusklembti bortai.
      Ties išvažiavimu iš stotelės pažymėtas plotas oranžine spalva - panašu į "korį" palengvinant VT išsukimą į kairę intensyvesnio eismo metu.

      Panašiau į draugiškesnį projektą

      Užsiminta apie "Viešojo transporto eismo juostų plėtros Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje projektiniai pasiūlymai su variantų analize" (2019m.), gal žinote ar tai prieinama informacija.

      Comment


        Parašė kutas Rodyti pranešimą

        Dviračių takas + A juosta Kareivių g. Šiaurinėje pusėje.
        Čia viešojo transporto kišenės mirtinai reikalingos nes čia nestos superdupergreitieji autobusai?

        Comment


          Smagu, tai gal galima tikėtis, kad kada nors bus nutiestas dviračių takas nuo PC Ozas iki Kareivių g šiaurinėje pusėje? Nes dabar važiuoti į pietinę pusę tik tam kad už puskilometrio vėl grįžti biški ne fengšui

          Comment


            Parašė kutas Rodyti pranešimą
            O ar yra kažkokia rimta priežastis nenaikinti Pramogų arenos stotelės prieš buvusią "Kuro aparatūrą", kurioje stoja tik 6 ir 10 maršruto troleibusai? Stotelė Kalvarijų g., kur stoja visas kitas centro link važiuojantis VT, yra pakankamai ilga, terekėtų paslinkti kontaktinį tinklą. Būtų panaikinta konfliktinė vieta (troleibusai galėtų iš anksto persirikiuoti) ir būtų galima persėsti jau pramogų arenoje į autobusus, kurie nestoja Tauragnų st. (1G).

            Siaip manau geras pasiulymas. Parasyk nurodytu adresu, gal atsizvelgs

            Comment


              Visuomenės informavimas apie numatomą Pilaitės pr. ir Elbingo g. sankryžos, Vilniuje, projektavimą

              Vakar pristatytame 3D žemėlapyje yra skiltis "Projektiniai pasiūlymai" su perdengtais projektiniais pasiūlymais. Kol kas projektų nelabai gausiai, bet benaršydamas pastebėjau Pilaitės pr. pratęsimo projektą. Man regis anksčiau jis nebuvo viešintas:



              Būtų puiku, jei nuo šiol tokiu būdu bus viešinami visi nauji projektai. Tik kai prisikaups projektų, reiktų padaryti galimybę filtruoti pagal datą.

              https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/
              https://vilnius.lt/wp-content/upload...2020-02-06.pdf
              Paskutinis taisė Romas; 2020.02.18, 18:51. Priežastis: Pridėtas projekto pavadinimas ir nuorodos

              Comment


                Parašė kutas Rodyti pranešimą
                Vakar pristatytame 3D žemėlapyje yra skiltis "Projektiniai pasiūlymai" su perdengtais projektiniais pasiūlymais. Kol kas projektų nelabai gausiai, bet benaršydamas pastebėjau Pilaitės pr. pratęsimo projektą. Man regis anksčiau jis nebuvo viešintas:



                Būtų puiku, jei nuo šiol tokiu būdu bus viešinami visi nauji projektai. Tik kai prisikaups projektų, reiktų padaryti galimybę filtruoti pagal datą.
                Pagal dabartinius srautus ten reiketu 2x2 jau iki pat Karveliskiu

                Comment


                  "Galingas" pratęsimas - lygiai 100 metrų. Bent jau iki tolimesnio vingio padarytų, bet ten sodybos žemė.

                  Comment


                    tenka pro ten važiuot ir Pilaitės pr. sankryžos su Karaliaučiaus ir Tvankstos gatvėmis prašosi šviesaforų. Nereguliuojamos perėjus, daug sukančių į kairę pusę

                    Comment


                      Naujų transporto rūšių specialusis planas su visokiais modeliais

                      15a brėžinys. Baisusis scenarijus su asmeninio transporto srautais, kurį bene naudoja įsivaizduojant intensyvumą.

                      (...)
                      Paskutinis taisė Romas; 2020.02.09, 19:42. Priežastis: Kopija iš temos "Projektai Ukmergės g."

                      Comment


                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                        15a brėžinys. Baisusis scenarijus su asmeninio transporto srautais, kurį bene naudoja įsivaizduojant intensyvumą.
                        A1 Kauno kryptimi asmeniniai automobiliai beveik nebevažiuos?

                        Comment


                          Tas ir baisu kai remiamasi tokio pobūdžio modeliavimais, kai pvz. nurodytas Šimulionio g. automobilių viadukas. Visokie apribojimai esamose sankryžose (riboti posūkiai) ir srautai nukreipiami per miškus ir sodus bei neegzistuojančius viadukus.

                          Yra ten padoresnių brėžinių, su realiais ir nerealiais VT modeliavimais - atskiromis atkarpomis. Bet tas 15a brėžinys 2040m. tai išgąsdino.

                          Comment


                            Ačiū už nuorodą.

                            Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialusis planas
                            Tą studiją ir brėžinius parengė VGTU Transporto institutas dar 2011 metais

                            Brėžinių sąrašas


                            Koncepcijos viršelis


                            Pora brėžinių
                            (paspaudus - didesni brėžiniai)

                            6 brėžinys. Vilniaus miesto susisiekimo infrastruktūros plėtra 2040 m.




                            15a brėžinys. 2040 m. sumodeliuota Vilniaus miesto asmeninio motorizuoto transporto srautai



                            Dauguma kitų brėžinių būtų labiau tinkami atitinkamose viešojo transporto temose

                            Comment


                              Viršuliškiu skg.
                              Click image for larger version

Name:	P00207-172455.jpg
Views:	11
Size:	162,5 kB
ID:	1781801Click image for larger version

Name:	P00207-172423.jpg
Views:	13
Size:	181,2 kB
ID:	1781800

                              Comment


                                Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                                Viršuliškiu skg.
                                Čia savaitgali fotografuota ar anksti ryte? Nes darbo dieną vaizdas visiškai netoks, kai visa gatvė užstatyta automobiliais. Iš esmės tai dvipusio eismo gatvė, bet joje labai problematiška judėti abiejomis kryptimis, nes labai sudėtinga prasilenkti.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                  Čia savaitgali fotografuota ar anksti ryte? Nes darbo dieną vaizdas visiškai netoks, kai visa gatvė užstatyta automobiliais. Iš esmės tai dvipusio eismo gatvė, bet joje labai problematiška judėti abiejomis kryptimis, nes labai sudėtinga prasilenkti.
                                  Užstatyta būna viena pusė, ar abi (ženklų nematau)?

                                  Comment


                                    Sula Užstatoma viena pusė, dešinė, kurioje stovi baltas automobilis. Užstačius abi puses išvis nebūtų įmanoma pravažiuoti, nes važiuojamoji dalis čia max 6 metrų pločio.
                                    Tačiau net ir užstačius vieną pusę, lieka pernelyg mažai vietos prasilenkti dviems automobiliams. Ši gatvelė galėtų būti puiki jungtis greitai įvažiuoti/išvažiuoti iš šio kvartalo, tačiau greitai pro ją pravažiuoti neišeina jei susitinki iš priešpriešos važiuojantį. Ne kartą teko pakankamai ilgai manevruoti pirmyn/atgal, kad būtų galima prasilenkti, nes matomoje pakankamai ilgoje atkarpoje nėra jokių įvažiavimų ar kt. "kišenių" į kurias būtų galima pasitraukti.

                                    Comment


                                      Vizualiai tai turėtų tilpt prasilenkti. Standartinis auto plotis yra apie 1.8 metro. Tai 6 metrų plotyje turėtų užtekti vietos. Lėtai, labai lėtai ir su sąlyga, kad nevažiuoja sunkvežimis ar koks džipas (šių išmatavimų nežinau).

                                      Comment


                                        Mane apskritai stebina miesto strategija, kai leidžiama gatvėms, net naujoms, kaip šiuo atveju, tapti nemokamais/mokamais parkingais.
                                        Gal net vertėtų įvesti į STR naują terminą - gatvė-parkingas?

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Vizualiai tai turėtų tilpt prasilenkti. Standartinis auto plotis yra apie 1.8 metro. Tai 6 metrų plotyje turėtų užtekti vietos. Lėtai, labai lėtai ir su sąlyga, kad nevažiuoja sunkvežimis ar koks džipas (šių išmatavimų nežinau).
                                          Čia tik vizualiai ir ant popieriaus Tas "apie 1.8 metro" yra į didesnę pusę ir tai plotis be veidrodėlių (arba su užlenktais veidrodžiais). Pvz. Opel Insignia plotis be veidrodėlių yra 1,86 m, o su veidrodėliais (t.y. tiek kiek užima kelyje) - 2,08m. Taigi iš esmės prasilenkti galima jei užlenkus visų automobilių veidrodžius, su sąlyga, kad vairuoja profesionaliai, galintys važiuoti prie pat bortelio ir greta stovinčio automobilio, bei stovintis automobilis stovi labai tvarkingai priglaustas prie priešingo bortelio. Kas kaip taisyklė nebūna, nes dažnai jie pastatomi 10-30 cm nuo borto.
                                          Taigi praktinėje gyvenimiškoje situacijoje to neįmanoma padaryti

                                          Comment

                                          Working...
                                          X