Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    greitai perzvelgiau Vilniaus biudzeta 2020. Keli (man) idomesni projektai apacioje. Visa info is: https://vilnius.lt/lt/biudzeto-suves...gal-priemones/
    biudzetas dideja 11% bet kazkokiu esminiu projektu - nera. Toks jausmas, kad tiesiog tes darbus is 2019.

    Bajoru darzelis - pinigu negavo siemet
    STEAM centras - pinigu negavo siemet
    Elektromobilių įkrovimo stotelių įrengimas Vilniaus mieste - gavo 41k
    Aukštaičių g. įrengimas su įvažiavimų į Drujos g. ir Paupio g. rekonstravimu - gavo 40k
    Centrinės gatvės bulvaro su rekreacine įranga įrengimas Paplaujos rajone - gavo 120k
    Dviejų lygių sankryžos Vilniuje, Žirnių g., Liepkalnio g. ir Minsko pl. rekonstravimas - gavo
    3 524k
    Dviračių tako nuo Ukmergės g. iki Konstitucijos pr. statyba - negavo
    Dviračių tako T. Narbuto gatvėje nuo Pilaitės pr. iki Konstitucijos pr. statyba - gavo
    1 600,5k (50% nuo to ko prase)
    Dviračių takų infrastruktūros atnaujinimas ir plėtra Algirdo, V. Mykolaičio-Putino, Geležinkelio, Dariaus ir Girėno gatvėse Pietinėje tikslinėje teritorijoje - gavo 50k
    Giedraičių ir kitų Šnipiškių gatvių tarp Lvovo ir Žalgirio gatvių rekonstravimas, įrengiant modernias eismo saugos priemones - gavo 626k
    Kareivių gatvės atkarpos tarp Žirmūnų ir Verkių gatvių bei Kareivių ir Verkių gatvių sankryžos rekonstrukcija įrengiant eismo saugos priemones - gavo 150k
    Kernavės g. nuo Žalgirio g. iki Lvovo g. rekonstrukcija, įrengiant modernias eismo saugos priemones - gavo 500k
    Kompleksinis gyvenamojo rajono kvartalo Žirmūnų, Minties, Tuskulėnų gatvių trikampyje viešosios infrastruktūros atnaujinimas - gavo 300k (prase 850k)
    Nemenčinės plento rekonstrukcija nuo Kairėnų gatvės iki miesto ribos - negavo
    Neries senvagės rekreacinės infrastruktūros įrengimas su aktyvaus poilsio ir pėsčiųjų bei dviračių trasomis - gavo 200k
    Neries slėnio rekreacinės paskirties takų ir jų jungčių, saugos ir kitos viešųjų erdvių infrastruktūros įrengimas - gavo 500k
    Pėsčiųjų – dviračių takų infrastruktūros atnaujinimas ir plėtra Žalgirio, Rinktinės, Širvintų, Kernavės gatvėse Šiaurinėje tikslinėje teritorijoje - gavo 49k
    Pėsčiųjų dviračių tilto per Nerį tarp Lazdynų ir Naujamiesčio (Užvingio salos tiltas) įrengimas ir viešosios erdvės sutvarkymas - gavo 30k
    Pėsčiųjų tunelio po geležinkeliu Vilniaus miesto Iešmininkų gatvėje įrengimas - gavo 86k
    Pėsčiųjų viaduko rekonstrukcija Aukštuosiuose Paneriuose - negavo
    Požeminės perėjos įrengimas Vilniaus miesto Zuikių gatvėje - negavo
    Susisiekimo optimizavimas pagal darnaus judumo principus Šeškinės daugiafunkcio komplekso prieigose, įrengiant tam tinkamą infrastruktūrą su inžinerinėmis komunikacijomis - gavo 10k (prase 112.5k)
    Šiaurinės gatvės statyba - gavo 10k (prase 100k)
    Viešųjų erdvių tvarkymas Pietinėje tikslinėje teritorijoje prie rekonstruojamų Aukštaičių, Paupio ir Drujos gatvių - gavo 106k
    Gamtinės Neries senvagės kraštovaizdžio arealų būklės atkūrimas (tarp Linkmenų ir Geležinio Vilko gatvių) - gavo 100k
    A juostų įrengimas - gavo 100k (prase 940k)
    Dviračių takų plėtra - gavo 500k (prase 1 700k)
    Japoniško sodo įkūrimas teritorijoje prie Lvovo ir Geležinio Vilko g. - gavo 40k (prase 250k)
    Kultūrinį-istorinį reformacijos paveldą reprezentuojančio Reformatų sodo atkūrimas ir sutvarkymas - gavo 682k
    Lukiškių aikštės sutvarkymo darbai su techninio darbo projekto parengimu ir projekto vykdymo priežiūra (I etapas) - gavo 200k
    Misionierių sodų atkūrimas - gavo 300k
    Neries krantinių modernizavimas, sukuriant inovatyvias erdves kūrybai, sąlygas aktyviam poilsiui, sveikatingumo renginiams Šiaurinėje teritorijoje - gavo 3 000k
    Tauro kalno parko ir Liuteronų sodų tvarkymas Pietinėje tikslinėje teritorijoje - negavo
    Valstybinio Sapiegų parko tvarkymas ir pritaikymas lankymui ir tausojančiam naudojimui - negavo
    Viešųjų erdvių tvarkymas Šiaurinėje tikslinėje teritorijoje tarp Giedraičių g. ir Kintų g., ir prie Giedraičų g. - gavo 50k
    Vingio parko estrados kapitalinis remontas - negavo
    Vingio parko pastato remontas ir pritaikymas visuomenės sveikatos biuro reikmėms - gavo 10k (prase 300k)
    Paskutinis taisė mr_miegas; 2020.01.23, 07:50.

    Comment


      Ką tai reiškia realiame gyvenime? Konkrečiai pvz. šis: Šiaurinės gatvės statyba - gavo 10k (prase 100k)

      Comment


        Čia abi sumos yra nereikšmingos, 100k užtektų tik kokiam popieriaus perdėjimui nuo vieno stalo ant kito viso projekto mastu.
        Realiai bjauriau skamba tai toks
        A juostų įrengimas - gavo 100k (prase 940k)

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Čia abi sumos yra nereikšmingos, 100k užtektų tik kokiam popieriaus perdėjimui nuo vieno stalo ant kito viso projekto mastu.
          Tai vat man ir įdomu kokių velnių prašyti 100k Šiaurinei gatvei įrengti? Nebent tik tų 100k trūksta prie jau turimų milijonų ir EU

          Comment


            Pranešimai apie Ukmergės / Ozo g. mazgą ir sankryžą prie "Akropolio" perkelti / nukopijuoti į temą .[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
            Bus lengviau surasti dokumentus ir projektavimo eigą.
            Šioje temoje palikti tik keli brėžiniai.

            Comment


              Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
              Ką tai reiškia realiame gyvenime? Konkrečiai pvz. šis: Šiaurinės gatvės statyba - gavo 10k (prase 100k)
              Aš irgi nesupratau tokio išvedžiojimo.
              Ten daug tokių.
              Bene avaringiausio Nemenčinės plento rekonstrukcija nusitempia neaprėpiamai ateičiai.
              Nebus požeminio tunelio Panerių vaikams.
              Nesuprantu, kaip tokiais tempais jie užtikrins "darnų judumą"?
              P.S.
              Pastebėjau, kad kone visą padidėjimą suėda švietimo aplinkos skyrius. Darbo užmokesčio eilutė kyla bene dvigubai. Tikėsimės, kad mokytojai ir auklėtojai šiemet gaus tikrai orius atlyginimus.
              Infrastruktūros skyrius - minus 6 mln. Stekensime ir taip varganus miesto griaučius?
              Paskutinis taisė Sula; 2020.01.23, 08:42.

              Comment


                Na neaišku kokių esminių projektų čia norima, kai biudžetas padidėjo vos 5 milijonais, o esamiem projektam ir taip neužtenka pinigų. Gal bent pabaikime pradžiai esamus (šiaurinė gatvė, aplinkelio pabaigimas kaip pvz).

                Comment


                  Jeigu klausėte pristatymo, tai buvo akcentuota, kad dalis projektų ateis metų eigoje, kai bus pilnai paruošti ir jiems bus prašoma atskiro finansavimo. Dauguma čia šitų projektų yra, panašu, skirta projektų pabaigimui arba sumokėjimui už juos.

                  Kitas dalykas, kad dažnai metų eigoje finansų atsiranda daugiau, negu buvo planuota. Tai pradžiai skiria mažiau finansavimo, bet metų eigoje didina.

                  P.S. Pavyzdžiui, Kernavės g. savivaldybė finansuos ~2 mln. Eur dalį.
                  Paskutinis taisė Creatium; 2020.01.23, 08:59.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Na neaišku kokių esminių projektų čia norima, kai biudžetas padidėjo vos 5 milijonais, o esamiem projektam ir taip neužtenka pinigų. Gal bent pabaikime pradžiai esamus (šiaurinė gatvė, aplinkelio pabaigimas kaip pvz).
                    Iš viso neaišku, kokie projektai nurodyti. Reikia žinoti šio biudžeto sudarymo principus. Pagal pinigus Šiaurinė dar nepradėta ir nebus pradėta 2020 m.

                    Comment


                      Mane domina šios dvi eilutės:

                      Aukštaičių g. įrengimas su įvažiavimų į Drujos g. ir Paupio g. rekonstravimu - gavo 40k
                      Viešųjų erdvių tvarkymas Pietinėje tikslinėje teritorijoje prie rekonstruojamų Aukštaičių, Paupio ir Drujos gatvių - gavo 106k

                      Kuriose vietose Drujos gatvė buvo ar bus rekonstruojama? Ir ką jie turi omenyje su ,,Aukštačių g. įvažiavimas į Drujos g.''?

                      Klausiu todėl, kad laukiu progos kreiptis į savivaldybę su argumentuotu siūlymu panaikinti perėją su kairiaisiais posūkiais Drujos ir Manufaktūrų sankryžoje, nes kai bus įrengta gatvė su šaligatviu ir dviračių taku po tiltu per Vilnią, šviesoforinė sankryžą su perėja esamoje vietoje bus ne tik nereikalinga, bet ir bereikalingas trukdis. (Stebiu kiek mašinų suka iš Drujos į Manufaktūrų g. piko metu, tai jų būna visai nedaug - vidutiniškai apie 4, o stabdoma apie 30-50 auto su viešuoju transportu). Panaikinus eismo stabdymus toje vietoje bus taupomos lėšos infrastruktūrai ir degalams, padidės eismo dalyvių saugumas, bus mažiau teršiama dėl rėžimo stabdis-akseleratorius panaikinimo etc.. Kai bus laikas pridėsiu schemą, kad būtų aiškiau. Beje gal žinote kur kreiptis su tokiu siūlymu - gal į Antoną?

                      Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	212,8 kB ID:	1777613

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                        Mane domina šios dvi eilutės:

                        Aukštaičių g. įrengimas su įvažiavimų į Drujos g. ir Paupio g. rekonstravimu - gavo 40k
                        Viešųjų erdvių tvarkymas Pietinėje tikslinėje teritorijoje prie rekonstruojamų Aukštaičių, Paupio ir Drujos gatvių - gavo 106k

                        Kuriose vietose Drujos gatvė buvo ar bus rekonstruojama? Ir ką jie turi omenyje su ,,Aukštačių g. įvažiavimas į Drujos g.''?

                        Klausiu todėl, kad laukiu progos kreiptis į savivaldybę su argumentuotu siūlymu panaikinti perėją su kairiaisiais posūkiais Drujos ir Manufaktūrų sankryžoje, nes kai bus įrengta gatvė su šaligatviu ir dviračių taku po tiltu per Vilnią, šviesoforinė sankryžą su perėja esamoje vietoje bus ne tik nereikalinga, bet ir bereikalingas trukdis. (Stebiu kiek mašinų suka iš Drujos į Manufaktūrų g. piko metu, tai jų būna visai nedaug - vidutiniškai apie 4, o stabdoma apie 30-50 auto su viešuoju transportu). Panaikinus eismo stabdymus toje vietoje bus taupomos lėšos infrastruktūrai ir degalams, padidės eismo dalyvių saugumas, bus mažiau teršiama dėl rėžimo stabdis-akseleratorius panaikinimo etc.. Kai bus laikas pridėsiu schemą, kad būtų aiškiau. Beje gal žinote kur kreiptis su tokiu siūlymu - gal į Antoną?
                        Taip pat būtų galima panaikinti parkingą ir padaryti pravažiavimą iki žiedo. Įsigudrino mat darytis sau parkingus už sklypo ribų.
                        40k labai panašu į sumą už techninio projekto rengimą.
                        Paskutinis taisė Ginthus; 2020.01.24, 06:25.

                        Comment


                          Parašė spekas Rodyti pranešimą

                          Klausiu todėl, kad laukiu progos kreiptis į savivaldybę su argumentuotu siūlymu panaikinti perėją su kairiaisiais posūkiais Drujos ir Manufaktūrų sankryžoje, nes kai bus įrengta gatvė su šaligatviu ir dviračių taku po tiltu per Vilnią, šviesoforinė sankryžą su perėja esamoje vietoje bus ne tik nereikalinga, bet ir bereikalingas trukdis. (Stebiu kiek mašinų suka iš Drujos į Manufaktūrų g. piko metu, tai jų būna visai nedaug - vidutiniškai apie 4, o stabdoma apie 30-50 auto su viešuoju transportu). Panaikinus eismo stabdymus toje vietoje bus taupomos lėšos infrastruktūrai ir degalams, padidės eismo dalyvių saugumas, bus mažiau teršiama dėl rėžimo stabdis-akseleratorius panaikinimo etc.. Kai bus laikas pridėsiu schemą, kad būtų aiškiau. Beje gal žinote kur kreiptis su tokiu siūlymu - gal į Antoną?
                          Perėjos bus nereikalingos, bet pvz posūkis į kairę nuo Viados bus reikalingas, kad patekti į Aukštaičių gatvę.

                          Comment


                            Perėja reikalinga kad patekti iš/į autobusų stotelę Drujos gatvėje Rasų kryptimi. Manufaktūrų gatvėje planuojama 2000+ naujų butų, tai atitinkamai pasikeis ir automobilių bei pėsčiųjų srautai.

                            Comment


                              Parašė tungustapi Rodyti pranešimą
                              Perėja reikalinga kad patekti iš/į autobusų stotelę Drujos gatvėje Rasų kryptimi. Manufaktūrų gatvėje planuojama 2000+ naujų butų, tai atitinkamai pasikeis ir automobilių bei pėsčiųjų srautai.
                              Panaikinus sankryžą stotelė galėtų būti perstumta arčiau tilto ir eiti po tiltu pasidarytų nei kiek ne toliau, be to ir nereiktų laukti šviesoforo.

                              Comment


                                Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                Mane domina šios dvi eilutės:

                                Aukštaičių g. įrengimas su įvažiavimų į Drujos g. ir Paupio g. rekonstravimu - gavo 40k
                                Viešųjų erdvių tvarkymas Pietinėje tikslinėje teritorijoje prie rekonstruojamų Aukštaičių, Paupio ir Drujos gatvių - gavo 106k

                                Kuriose vietose Drujos gatvė buvo ar bus rekonstruojama? Ir ką jie turi omenyje su ,,Aukštačių g. įvažiavimas į Drujos g.''?

                                Klausiu todėl, kad laukiu progos kreiptis į savivaldybę su argumentuotu siūlymu panaikinti perėją su kairiaisiais posūkiais Drujos ir Manufaktūrų sankryžoje, nes kai bus įrengta gatvė su šaligatviu ir dviračių taku po tiltu per Vilnią, šviesoforinė sankryžą su perėja esamoje vietoje bus ne tik nereikalinga, bet ir bereikalingas trukdis. (Stebiu kiek mašinų suka iš Drujos į Manufaktūrų g. piko metu, tai jų būna visai nedaug - vidutiniškai apie 4, o stabdoma apie 30-50 auto su viešuoju transportu). Panaikinus eismo stabdymus toje vietoje bus taupomos lėšos infrastruktūrai ir degalams, padidės eismo dalyvių saugumas, bus mažiau teršiama dėl rėžimo stabdis-akseleratorius panaikinimo etc.. Kai bus laikas pridėsiu schemą, kad būtų aiškiau. Beje gal žinote kur kreiptis su tokiu siūlymu - gal į Antoną?

                                Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	212,8 kB ID:	1777613
                                Ši dabar esanti šviesoforinė sankryža buvo įrengta tik dėl pėsčiūjų, kad galėtų į stoteles per gatvę patekti. Sovietmečiu čia nebuvo numatyta sankryža, nes kam ji reikalinga, kai nuo jos į abi puses 200-300 m atstumu yra dviejų lygių sankryžos. Tačiau kadangi nebuvo iki galo įrengtas normalus-civilizuotas pėsčiųjų praėjimas po tiltu per Vilnelę, tai ir "įkalė" šviesoforus. Kažkada prieš kelis metus per "Tvarkau Vilnių" esu kėlęs klausimą panaikinti šią šviesoforinę sankryžą, tai atsakymas buvo, kad panaikins tada, kai bus įrengtas pėsčiųjų praėjimas po tiltu. Dabar toks pėsčiųjų praėjimas po tiltu jau yra ir po Aukštaičių g. įvažiavimo į Drujos g. įrengimo, gal ir dėl sankryžos panaikinimo galės būti keliamas klausimas?

                                Comment


                                  Dar nesutvarkytas praėjimas, pėsčiųjų takas nesujungtas su Manufaktūrų g. - dabar tenka klampoti per purvyną norint praeiti link/nuo tilto.

                                  Comment


                                    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                                    Dar nesutvarkytas praėjimas, pėsčiųjų takas nesujungtas su Manufaktūrų g. - dabar tenka klampoti per purvyną norint praeiti link/nuo tilto.
                                    Taip, po pačiu tiltu jau sutvarkytas, bet prieigos iki jo ne.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Taip pat būtų galima panaikinti parkingą ir padaryti pravažiavimą iki žiedo. Įsigudrino mat darytis sau parkingus už sklypo ribų.
                                      40k labai panašu į sumą už techninio projekto rengimą.
                                      Geras pastebėjimas. Būtinai jį turėsiu minty kai eis diskusija dėl Drujos-Manufaktūrų sankryžos.

                                      Pažymėjau jungtį kaip supratau apie ką kalbate - ar teisingai supratau?

                                      O tolėliau irgi bus naują gatvė tad eismui alternatyvų bus sočiai, tuo labiau, kad automobiliu pavažiuoti kelis šimtus metrų ypač be stabdymų yra geriau nei stabdyti didžiulius srautus vietoje kur ir taip bus įrengta infrastruktūra įvairiam eismui vykti skalndžiai.

                                      PS.
                                      Ir taip, stotelę, esančią tolėliau nuo tilto, reikia traukti prie tilto, kad ji būtų veidrodiniu principu orientuota priešingoje gatvės pusėje esančiai stotelei. Ten tik linijas reikia perbraižyti - vietos yra.

                                      Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	294,9 kB ID:	1777840

                                      Manufaktūrų 7 projektas

                                      Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	119,8 kB ID:	1777841
                                      Paskutinis taisė spekas; 2020.01.24, 18:12.

                                      Comment


                                        Nelabai matau prasmės vietoje parkingo statyti dubliuojantį kelią ties Drujos gatve - įvažiavimas nuo Drujos gatvės į Manufaktūros gatvę taptų pavojingas, nes ties pačiu posūkiu būtų tas jūsų išvažiavimas - realiai neužtektų netgi vietos, kad kažkaip normaliai sutvarkyti šią naują dubliuojančia sankryža, reiktų šviesoforo, kuris dar labiau blokuotų eismą Drujos ir Manufaktūrų gatvėje - o kam, jeigu jau dabar yra Kaukysos gatvė, kurį atlieka gatvių sujungimo funkciją? Manau,kad niekada vietoje parkingo nebus kelio, nes jis būtų beprasmis, tuo labiau, kad kaip jau paminėta, Manufaktūrų g. 7 irgi planuoja paraleliai statyti savo gatvę. Turint kelias jungiančias gatves statyti dar vieną?

                                        Comment


                                          Visuomenės informavimas apie numatomą Kareivių gatvės tarp Verkių g. ir Kalvarijų g., Vilniuje, įrengiant viešojo transporto A juostą, rekonstravimą


                                          https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/
                                          Dviračių takas + A juosta Kareivių g. Šiaurinėje pusėje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X