Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Gal tai susiję, kad tu fotogrfavai kai buvo +35, o Jie kai +15? Jei mokeisi fiziką, visi daiktai keičia tūrį keičiantis temperatūrai. Tam matuoti yra temperatūrinis plėtimo koeficientas.
    Galiu tik patvirtinti ir fizika čia neprisidangstys. Ten ne tik įdubos, bet prie Petro ir Povilo bažnyčios išvis linksmieji kalneliai, ar + ar - bet kokioje temperatūrinės skalės imtyje. Šalia Vileišio ir Širvio jau normalios įdubos, nežiūrint, kad šulinių dangčiai po 5 cm gylio.

    Comment


      Infrakstruktūros darbų sluoksnių analizės įrankiai. (Žemėlapis ir stulpeliai interaktyvūs - galite filtruoti ir gauti detalesnės informacijos)

      Nuoroda taškinio sluoksnio analizei

      Nuoroda linijinio sluoksnio analizei


      Click image for larger version  Name:	Infrastruktūros darbai įrankis analizei.jpg Views:	1 Size:	226,3 kB ID:	1770988

      Pastaba: Informaciją kol kas siūlau priimti "su druska". Įdomus orientyras.

      Duomenų šaltiniai - VMS specialistai, seniūnijų specialistai, Vilniaus vandenys, Vilniaus šilumos tinklai.
      Paskutinis taisė Riedis; 2019.12.18, 17:41.

      Comment


        Kibinami įdomūs infrastruktūros projektai. Tikiuosi neklystu manydamas, kad artimiausiais metais bandys gyvendinti.

        Click image for larger version

Name:	infra 1.jpg
Views:	1
Size:	139,4 kB
ID:	1773687

        Taip pat yra ir kitokio pobūdžio ir apimčių projektų vertinimas / kainos skaičiavimai - Vilniaus Evangelikų Reformatų Sinodo pastato teritroijos tvarkymas, viešasis tualetas Visų šventųjų g., riedučių parkas Fabijoniškėse.

        Comment


          Įdomu, kad Kareivių g. atkarpos ekspertizė jau buvo vieną kartą daryta. Galbūt projektas taisytas, kad iš naujo reikia padaryt?

          Comment


            Gal kas žino, kokia esmė gatvės darbų ties Panoramos prekybos centru ? Požeminių komunikacijų tvarkymas ?

            Taip pat įdomu ar čia infrastruktūriniai projektai ar kitokie:

            -Saltoniškių/Narbuto kampas (pietvakarinis)
            - Saltoniškių/Sėlių kampas (šiaurinis)
            Paskutinis taisė RamasN; 2020.01.08, 11:30.

            Comment


              lietaus nuotekynes tvarkymas (ar kazkaip panasiai vadinas)

              Comment


                Visuomenės informavimas apie numatomą Šv. Stepono skvero ir Šv. Stepono gatvės nuo Šopeno g. iki Geležinkelio g. sankryžos Vilniuje, rekonstravimą

                Taip pat bus tiesiamas dviračių takas nuo Geležinkelio g. iki Kauno/Šopeno g. Pasirodo dviratininkai - ateities greičio kontrolė.

                Click image for larger version  Name:	Stepono.jpg Views:	1 Size:	205,9 kB ID:	1774357

                Click image for larger version  Name:	Stepono 2.jpg Views:	1 Size:	210,8 kB ID:	1774356

                Comment


                  Viename sakinyje sako kad platins šaligatvį, bet iš antro brėžinio panašiau kad darys parkingą.

                  Comment


                    Gatvių projektavimo paslaugas Vilniaus savivaldybei teiks aštuonios įmonės

                    <..>

                    Naujieji sostinės savivaldybės partneriai – tiekėjų grupė SĮ „Vilniaus planas“ ir UAB „Inžineriniai projektai“, tiekėjų grupė UAB „TEC Infrastructure“, UAB „Projektai ir Co“ ir UAB „TEC Industry“, tiekėjų grupė UAB „Viaprojektas“, UAB „Uostamiesčio projektas“ ir Vilniaus Gedimino technikos universitetas, UAB „Sweco Lietuva“, UAB „Plentprojektas“, UAB „Atamis“, UAB „Kelprojektas“, AB „Panevėžio keliai“.

                    „Visoms gatvėms norisi turėti normalius rekonstrukcijų projektus. Juk tai – pagrindinė miesto viešoji erdvė, kuri apima viską, kas vyksta mieste. Eidami gatve bendraujame, susitinkame, ja keliaujame į darbą, mokyklą, sportuojame, žodžiu – gyvename. Norime, kad gyvenimas būtų jaukus, patogus ir aktyvus. Ir nors projektų užsakymas iš išorės partnerių reiškia, kad remontai dažniausiai kainuos brangiau, bet jie bus kokybiškesni, pinigai bus išleisti tikslingai, o sutvarkytomis gatvėmis džiaugtis galėsime ilgiau. Tiesiog tai protingesnis būdas remontuoti“, – įsitikinęs P. Poderskis.

                    Įmonės gaus savivaldybės suformuluotas projektavimo užduotis, kurių techniniam įvertinimui ir sąmatos parengimui turės savaitę laiko, o iš tos, kuri pasiūlys geriausią idėją bei kainą, ir bus perkama techninio projekto rengimo paslauga. Savivaldybės administracijos direktorius pabrėžia, kad projektai bus rengiami vadovaujantis ne tik Statybos techniniu reglamentu, bet ir savivaldybės pasitvirtintais standartais dėl pėsčiųjų, susisiekimo ir darnaus judumo principų.

                    Šiandien jau ruošiamos užduotys pirmiesiems techniniams projektams pirkti. Pirmąja kregžde turėtų tapti Ozo ir Ukmergės gatvės sankryžos požeminių komunikacijų sutvarkymas būsimojo daugiafunkcio komplekso prieigose.
                    https://vilnius.lt/lt/2020/01/13/gat...uonios-imones/

                    Comment


                      Narbuto g. dviračių takui skyrė ES finansavimą, tai gal sparčiau pajudės visi reikalai. Daugiau kaip ir nėra jokių kliūčių skelbti pirkimams.

                      Pasirašyta finansavimo sutartis dėl projekto „Dviračių tako T. Narbuto gatvėje nuo Pilaitės pr. iki Konstitucijos pr. statyba“ įgyvendinimo

                      Vilniaus miesto savivaldybė 2019 m. gruodžio 6 d. pasirašė sutartį su Centrine projektų valdymo agentūra dėl projekto „Dviračių tako T. Narbuto gatvėje nuo Pilaitės pr. iki Konstitucijos pr. statyba“ finansavimo Europos Sąjungos lėšomis. Pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos projektui skirtas 885.273,90 Eur finansavimas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų (Europos regioninės plėtros fondo).
                      https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-igyvendinimo/

                      Tuo pačiu dalinuosi pačio dvirtakio projektu. Pataisytos kelios vietos (lyginant su PP), kai kur siaurinama gatvė. Narbuto g. nuo Laisvės pr. išvis beveik per dvi juostas stumiama į šoną.















                      Comment


                        Pala jie ruosiasi platinti gatve kad A juosta ikisti?

                        Comment


                          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                          Pala jie ruosiasi platinti gatve kad A juosta ikisti?
                          Nelabai suprantu, pagal ką Riedis daro tokius pastebėjimus?
                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Nelabai suprantu, pagal ką Riedis daro tokius pastebėjimus?
                            Iš brėžinio matosi. Bus pratęsta A juosta iki Narbuto stotelės. Gatvė bus platinama skiriamosios juostos sąskaita. Jeigu tiksliai įžiūriu tai vienoj vietoj netgi plačiau nei visa juosta, greičiausiai ten bus šaligatvis + dviračių takas plečiamas esamos pirmos juostos sąskaita.

                            edit: gal ir klystu dėl platinimo daugiau nei juostos pločiu, bet lygtais šaligatvis vis tiek lenda į pirmą juostą, tai gal esamas juostas siaurins

                            Comment


                              Taip, Narbuto g. bus platinama. Na, vadinkit kaip norit. Įrengiama A juosta. Pati važiuojamoji dalis stumiama priepriešinio eismo link per kiek daugiau nei vieną juostą, o vietoje buvusios pirmos juostos įrengiami nauji takai. Aš anksčiau maniau, kad bus statoma betoninė sienutė šlaitams sulaikyt, bet panašu, kad nusprendė gatvę pastumti. Bet pats platinimas tik iki stotelės.

                              Čia matosi geriau kiek pasistums gatvė. Centrinės žalios juostos beveik neliks ties Narbuto stotelėmis. Geltona spalva žymi platinimą. A juostoje stotelė bus be įvažos.

                              Click image for larger version  Name:	Annotation 2020-01-14 231822.jpg Views:	1 Size:	282,2 kB ID:	1775491
                              Attached Files

                              Comment


                                Narbuto gatvės platinimas skiriamosios juostos sąskaita turbūt reiškia, kad tramvajus ar kitos rūšies atskirą liniją turintis transportas matomas nebent toli ateityje. Arba, kad atsiradus naujos rūšies transportui, bus galima sumažinti bendrojo transporto juostų skaičių, jų neslenkant kartu su dviračių taku.

                                Comment


                                  Parašė kutas Rodyti pranešimą
                                  Narbuto gatvės platinimas skiriamosios juostos sąskaita turbūt reiškia, kad tramvajus ar kitos rūšies atskirą liniją turintis transportas matomas nebent toli ateityje. Arba, kad atsiradus naujos rūšies transportui, bus galima sumažinti bendrojo transporto juostų skaičių, jų neslenkant kartu su dviračių taku.
                                  tai reiskia kad jis isvis niekada nenumatomas. Bet kitavertus gerai, kai ateis kita valdzia, biski labiau galvojanti ir statys tramvaju, tai jau darys tai eismo juostu saskaita, kas negali nedziugint. Bus po A juosta ir viena eismo juosta kiekviena puse Bet kokiu atveju kitaip teiktu daryti sviesoforus ties platformomis, o palikus po viena juosta uzteks ir pereju go-on..

                                  Comment


                                    „Visoms gatvėms norisi turėti normalius rekonstrukcijų projektus. Juk tai – pagrindinė miesto viešoji erdvė, kuri apima viską, kas vyksta mieste. Eidami gatve bendraujame, susitinkame, ja keliaujame į darbą, mokyklą, sportuojame, žodžiu – gyvename. Norime, kad gyvenimas būtų jaukus, patogus ir aktyvus. Ir nors projektų užsakymas iš išorės partnerių reiškia, kad remontai dažniausiai kainuos brangiau, bet jie bus kokybiškesni, pinigai bus išleisti tikslingai, o sutvarkytomis gatvėmis džiaugtis galėsime ilgiau. Tiesiog tai protingesnis būdas remontuoti“, – įsitikinęs P. Poderskis.

                                    Gal pagaliau pirmieji prošvaisčiai kovų su sovietinio imbiciliškumo ,,įbetonavimu'' kai prasieinama su remontu vietoj rekonstrukcijos?...

                                    Comment


                                      Po Narbuto g platinimo automobilių srautas nenukentės. Todėl ir toliau automobilis bus pati greičiausia ir patogiausia transporto priemonė, o dviračių takas stovės tuščias, kaip ir visi kiti takai Vilniuje stovi tušti iki šiol. Tik bus padidėję asfalto plotai.

                                      Sėlių gatvę dviračių takas kerta labai durnai. Dviratininkas turės nusukti iš Narbuto g į Sėlių g. Prie perėjos spausti šviesoforo mygtuką ir laukti kol ateis žalio signalo ciklas, tik tada galės kirsti Sėlių g. ir grįžti į Narbuto g. ir tęsti važiavimą. Iššvaistys veltui 2-3 minutes. Kai tuo tarpu važiuojantys Narbuto gatve nė nestabtelėdami važiuos tiesiai.

                                      Kodėl takas negali eiti tiesiai Narbuto g šioje vietoje?

                                      Comment


                                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                        „Visoms gatvėms norisi turėti normalius rekonstrukcijų projektus. Juk tai – pagrindinė miesto viešoji erdvė, kuri apima viską, kas vyksta mieste. Eidami gatve bendraujame, susitinkame, ja keliaujame į darbą, mokyklą, sportuojame, žodžiu – gyvename. Norime, kad gyvenimas būtų jaukus, patogus ir aktyvus. Ir nors projektų užsakymas iš išorės partnerių reiškia, kad remontai dažniausiai kainuos brangiau, bet jie bus kokybiškesni, pinigai bus išleisti tikslingai, o sutvarkytomis gatvėmis džiaugtis galėsime ilgiau. Tiesiog tai protingesnis būdas remontuoti“, – įsitikinęs P. Poderskis.

                                        Gal pagaliau pirmieji prošvaisčiai kovų su sovietinio imbiciliškumo ,,įbetonavimu'' kai prasieinama su remontu vietoj rekonstrukcijos?...
                                        Reikia būtinai šį reikalą stebėti ir kritikuoti viską kas daroma ne taip. Yra šansai, kad kažkas pavyks.

                                        Comment


                                          Na va pagaliau pajudėjo reikalai ir ten. Ką pastebiu tai:

                                          Nelabai suprantu, kur ten dvi juostas stums laisvės-narbuto sankirtoje? Atrodo kad tiesiog išsukimas paverstas A juost ir pratęstas. Jei klystu tai ten turbūt bus liūdna remonto metu nes pralaidimuas ten reikalingas didelis.

                                          A juosta pratesta iki stotelės, o poto dingsta, nors vietos ten tikrai yra bent jau iki Sėlių gatvės (dabar žalias plotas). Ten net nėra įkalnės, kaip toje dalyje kur A juosta daroma.

                                          Panašu kad Lokių/Erelių gatvės kampe ten šaligatvio pagal Narbutą nėra ne dėl apsileidimo o tiesiog labai norisi visus siūsti ratu aplink pastatą? Kodėl tas nesąmoningas vingis nebuvo ištaisytas?

                                          Prie saltoniškių gatvės - perėja? Ar čia tiap pažymėta požeminė? Beje kodėl ten nutrūksta pėsčiųjų takas? Gal tiesiog užmiršo pažymėti, nes šaligatvis ten dabar yra?

                                          Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
                                          Sėlių gatvę dviračių takas kerta labai durnai. Dviratininkas turės nusukti iš Narbuto g į Sėlių g. Prie perėjos spausti šviesoforo mygtuką ir laukti kol ateis žalio signalo ciklas, tik tada galės kirsti Sėlių g. ir grįžti į Narbuto g. ir tęsti važiavimą. Iššvaistys veltui 2-3 minutes. Kai tuo tarpu važiuojantys Narbuto gatve nė nestabtelėdami važiuos tiesiai.

                                          Kodėl takas negali eiti tiesiai Narbuto g šioje vietoje?
                                          Ten dabar jau yra šviesaforas toje vietoje ir visi taip tą gatvę kerta (kas yra nedaug nes nelabai kas ten eina pėsčiomis, beveik visi suka į sėlių gatvę - žvėrynan). Nėjau kuris laikas ten jau bet jei nepasikeitė tai ten pėstiesiems ilgai ciklo laukti reikia.


                                          Comment

                                          Working...
                                          X