Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nu ok. Tai tada jie čia sprendžia tą išsukimo problemą. Aš maniau, kad atskiria ir A juostą nuo kito srauto, kaip Ukmergės g.

    Comment


      Parašė Riedis Rodyti pranešimą

      Šiandien panašu, kad tęsia darbus. Gal jau rytoj pasimatys galutinis vaizdas.
      Šiandien jau panaikino viska ka buvo pripaiše arčiau sankryžos, ta juostu vingi. Net dviguba ištisinė kuri atskiria priešpriešini eisma nuskuto. Tai koks galutinis variantas bus neaišku.

      Bet paliko ta klaidinančia juosta išvažiuojant iš žiedo. Tai del visa ko privažiavau pasakiau kad pamiršo ja, pažadejo nutrint.
      Paskutinis taisė Diim4iik; 2019.11.04, 01:55.

      Comment


        jėga, gal kas žino kokia situacija su atskirtu nuo žiedo nusukimu nuo Naujasmiesčio link Konstitucijos pr? Bus, nebus?

        Comment


          Gavau atsakymą dėl šiais metais žadėto Manufaktūros gatvės rekonstrukcijos:

          "Rangos darbų sutartis pasirašyta spalio 21 d. Rangovas rengia darbo projekto. Darbai prasidės pavasarį."

          Comment


            Galutinis Konstitucijos pr. pradžios vaizdas:

            S. Žiūros foto.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Galutinis Konstitucijos pr. pradžios vaizdas:

              S. Žiūros foto.
              Vakar čia važiavau. Truputį nustebau wtf, nes atvažiuojant nuo tunelio kaip ir lieki atkirstas nuo posūkio į Linkmenų g. Bet tokius dalykus galima įsiminti. Pakeitimas tikrai reikalingas buvo.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Vakar čia važiavau. Truputį nustebau wtf, nes atvažiuojant nuo tunelio kaip ir lieki atkirstas nuo posūkio į Linkmenų g. Bet tokius dalykus galima įsiminti. Pakeitimas tikrai reikalingas buvo.
                Nesupratau kas neleidzia atvaziavus nuo tunelio sukti i linkmenu gatve?

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Vakar čia važiavau. Truputį nustebau wtf, nes atvažiuojant nuo tunelio kaip ir lieki atkirstas nuo posūkio į Linkmenų g. Bet tokius dalykus galima įsiminti. Pakeitimas tikrai reikalingas buvo.
                  Kodėl atskirtas?

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Vakar čia važiavau. Truputį nustebau wtf, nes atvažiuojant nuo tunelio kaip ir lieki atkirstas nuo posūkio į Linkmenų g. Bet tokius dalykus galima įsiminti. Pakeitimas tikrai reikalingas buvo.
                    Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	1
Size:	294,8 kB
ID:	1760739
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	1 Size:	294,8 kB ID:	1760739
                      O kaip čia apskritai reikėtų sukti: iš pirmos įvažiavimo juostos tik į antrą žiedo juostą, ar ir į pirmą galima?

                      Comment


                        Parašė kutas Rodyti pranešimą

                        O kaip čia apskritai reikėtų sukti: iš pirmos įvažiavimo juostos tik į antrą žiedo juostą, ar ir į pirmą galima?
                        Teoriškai tai galima, rikiuotis pagal taisykles lyg ir nedraudžiama, kelio ženklinimas irgi nedraudžia. Bet praktiškai tai reikia važiuot į antrą, t.y. taip, kaip Lettered pažymėjo.

                        Comment


                          Parašė kutas Rodyti pranešimą

                          O kaip čia apskritai reikėtų sukti: iš pirmos įvažiavimo juostos tik į antrą žiedo juostą, ar ir į pirmą galima?
                          Ir taip, ir taip gali, svarbu ne į trečią. Ir aišku duoti kelią jau esantiems žiede

                          Comment


                            Pagal taisykles ir ženklinimą tai gali važiuoti pasirinktinai į kurią norį - pirmą arba antrą.

                            Comment


                              Man kuo toliau, Vilniaus gatves virsta i nenuspejamus zigzagus, susiaurinimus, tiap liap, cia pataisem, kitais metais pertaisem. Ko vertas I.Simulionio gatves sedevras, tik spek vaira sukiot. Ka dabar su Pilaites prsopektu daro - trecia juosta? bruzinsimes sonais. Uziimama smulkmenom, kurios nespredzia is esmes nieko. O kam priza duoti uz Savanoriu ziedo kamsciu laiko prailginmo? Kaip visada VMS atsakymas - patys kalti, nemokat vaziuot.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Galutinis Konstitucijos pr. pradžios vaizdas:

                                S. Žiūros foto.
                                Principe buvo daroma dėl VT greičio (nevėlavimo), tuo pačiu gavosi greito eismo juosta (3čia). Per kelis kartus išbandyta, panašu, kad ir žalioji banga veikia sklandžiau be pastovių eismo pertraukimų ir "uodegų".

                                Click image for larger version  Name:	screenshot (2).jpg Views:	1 Size:	398,7 kB ID:	1760769

                                Tik intensyvesnio eismo metu dėl tranzitininkų per visas eiles tai kuriam laikui persikels į kitą sankryžą.

                                Click image for larger version

Name:	screenshot (4).jpg
Views:	1
Size:	397,7 kB
ID:	1760778
                                Paskutinis taisė Riedis; 2019.11.08, 15:54.

                                Comment


                                  Parašė Arulis Rodyti pranešimą
                                  Man kuo toliau, Vilniaus gatves virsta i nenuspejamus zigzagus, susiaurinimus, tiap liap, cia pataisem, kitais metais pertaisem. Ko vertas I.Simulionio gatves sedevras, tik spek vaira sukiot. Ka dabar su Pilaites prsopektu daro - trecia juosta? bruzinsimes sonais. Uziimama smulkmenom, kurios nespredzia is esmes nieko. O kam priza duoti uz Savanoriu ziedo kamsciu laiko prailginmo? Kaip visada VMS atsakymas - patys kalti, nemokat vaziuot.
                                  O kas ten Šimulionio g. negerai? Juokas ima dėl tos pasipiktinimo bangos, nes matai kažkam nepavyksta važiuoti kai juostos nebe po 5m pločio.
                                  Ir kokios pastabos šiam "zigzagui" Konstitucijos pr.? Padarė logiškiau ir tvarkingiau. Juosta į kairę buvo pernelyg trumpa ir laukiantys posūkio blokuodavo 2 eismo juostą. Dabar nereikalingos 2 eismo juostų pločio VT juostos sąskaita prailginta laukimo posūkiui juosta. Visi pakeitimai tik į naudą.

                                  Comment


                                    Parašė Arulis Rodyti pranešimą
                                    Man kuo toliau, Vilniaus gatves virsta i nenuspejamus zigzagus, susiaurinimus, tiap liap, cia pataisem, kitais metais pertaisem. Ko vertas I.Simulionio gatves sedevras, tik spek vaira sukiot. Ka dabar su Pilaites prsopektu daro - trecia juosta? bruzinsimes sonais. Uziimama smulkmenom, kurios nespredzia is esmes nieko. O kam priza duoti uz Savanoriu ziedo kamsciu laiko prailginmo? Kaip visada VMS atsakymas - patys kalti, nemokat vaziuot.
                                    Su Šimulionio gatve viskas labai gerai. Važiavau ja daugybę kartų tiek prieš, tiek po sutvarkymo. Dabartinę situaciją vertinčiau labai gerai. Savanorių žiedas taip pat buvo sutvarkytas gana gerai ir važiuoti tapo žymiai saugiau ir patogiau.

                                    Beje, ką siūlai pats?
                                    Paskutinis taisė John; 2019.11.08, 17:01.
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Kartais yra geriau nieko nedaryti, bet ne daryti bet ka. Koks Simulionio gatves isdergimo tikslas? VMS irenge labai pigiai (tik dazai kainavo, bet matau vaziuodamas, kad pritruko) dviraciu taka. Ar nuo to kas pasikeite? vargu bau. As pats ne karta pasukes is Povilaicio, ziuriu jau dviracio taku vaziuoju. Daug kur esu buves, visur daroma zmogui, kad aiskiau ir paprasciau butu, o cia zigzagai, susiaurejimai, dar visokios nesamones. O siulymai paprasti, pries kazka darant, issikelti tisklus, ko siekiama.

                                      Comment


                                        Parašė Arulis Rodyti pranešimą
                                        Kartais yra geriau nieko nedaryti, bet ne daryti bet ka. Koks Simulionio gatves isdergimo tikslas? VMS irenge labai pigiai (tik dazai kainavo, bet matau vaziuodamas, kad pritruko) dviraciu taka. Ar nuo to kas pasikeite? vargu bau. As pats ne karta pasukes is Povilaicio, ziuriu jau dviracio taku vaziuoju. Daug kur esu buves, visur daroma zmogui, kad aiskiau ir paprasciau butu, o cia zigzagai, susiaurejimai, dar visokios nesamones. O siulymai paprasti, pries kazka darant, issikelti tisklus, ko siekiama.
                                        Kad gatvė atitiktų normas. Likęs plotis išnaudotas takui ir parkingui.

                                        Comment


                                          Parašė Arulis Rodyti pranešimą
                                          Kartais yra geriau nieko nedaryti, bet ne daryti bet ka. Koks Simulionio gatves isdergimo tikslas? VMS irenge labai pigiai (tik dazai kainavo, bet matau vaziuodamas, kad pritruko) dviraciu taka. Ar nuo to kas pasikeite? vargu bau. As pats ne karta pasukes is Povilaicio, ziuriu jau dviracio taku vaziuoju. Daug kur esu buves, visur daroma zmogui, kad aiskiau ir paprasciau butu, o cia zigzagai, susiaurejimai, dar visokios nesamones. O siulymai paprasti, pries kazka darant, issikelti tisklus, ko siekiama.
                                          Keista, nes mano įspūdžiai visiškai kitokie. Viskas važiuojant labai aišku, suprantama, patogu ir saugu. Ar tikrai važiavot Šimulionio gatve ir nieko nepainiojat?
                                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                          Comment

                                          Working...
                                          X