Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    O kas atsitiko? Neįvyko konkursas? Aš šiaip dar siūlyčiau tobulint projektą. Jei jau šiaurinėje pusėje visvien kertami medžiai, tai galima dar labiau pastumti į šiaurę. Nes nu juokingai atrodo, kad pietuose nebeliko vietos net VT paviljonui.
    Panašu, kad paviljonas suprojektuotas, tik įdomioje vietoje - už stotelės, o ne per vidurį.

    Comment


      Parašė Riedis
      Nepradėta Kareivių g. - Verkių g. sankryžos rekonstrukcija. Keliskart forume minėta (vasarį dėl projektų ir liepą dėl viešųjų pirkimų).
      Įgyvendins A juostą Kareivių g. (Šiaurinėje pusėje) bei atskirą juostą išsukimui į kairę iš Kareivių į Verkių g (bei priešingoje pusėje į dešinę) Šiuo metu dažnu atveju ši vieta labai stringa dėl išsukančių.

      {"alt":"Click image for larger version Name:\tKareiviu-Verkiu.jpg Views:\t1 Size:\t318,7 kB ID:\t1769758","data-align":"none","data-attachmentid":"1769758","data-size":"full"}
      1 priedas. Esama situacija ortofoto ir sugretinta projektuojamo šviesoforinio reguliavimo schema (supaprastinta eismo schema)


      {"alt":"Click image for larger version Name:\tKareiviu-Verkiu detalus.jpg Views:\t1 Size:\t300,0 kB ID:\t1769759","data-align":"none","data-attachmentid":"1769759","data-size":"full"}
      2 priedas. Detali schema, kurioje aiškiai matomi eismo organizavimo sprendiniai.
      Kas čia per nesąmonė - A juosta ir dešinys posūkis su atskiru šviesoforu?

      Comment


        Parašė Riedis
        Iš to paties techninio projekto, tik Kareivių-Žirmūnų sankryža.

        {"alt":"Click image for larger version Name:\tKareivi\u0173-\u017dirm\u016bn\u0173 sankry\u017ea.jpg Views:\t1 Size:\t475,4 kB ID:\t1769866","data-align":"none","data-attachmentid":"1769866","data-size":"full"}3 priedas. Kareivių-Žirmūnų sankryžos schema, kurioje aiškiai matomi eismo organizavimo sprendiniai.
        Kažin ar yra dar Europoj miestas, kur tiek daug apsaugotų dešiniųjų posūkių. Tuoj tai bus vos ne kiekvienoje atnaujintoje sankryžoje. Ta beprotybė man primena geltonus skydus, kuriuos Vilnius buvo pradėjęs statyti kiekvienoje perėjoje. Kažkoks besaikis noras kažką neva apsaugoti.
        Paskutinis taisė dsanto; 2019.12.14, 21:53.

        Comment


          Man irgi baisiai nepatinka tie išplatėjimai iki 4, kartais net 5 juostų ties sankryžomis. Nu kam. Po to netelpa net normalių pločių dviračių takai. Norėčiau, kad šitas projektas būtų smarkiai koreguojamas, nes infra gausis panaši, kaip prie Maximos Kauno g.

          Comment


            Sankryžos dydis: 7 juostos kairėje x 6 juostos šiaurėje x 6 juostos dešinėje x 5 juostos pietuose. Žmonės padarys bet ką, kad tik nereikėtų į kitą gatvės pusę eiti.

            Comment


              Kai Vilnius yra geresnis už Kauną pagal dviračių takus, Vilnius akivaizdžiai prastesnis pagal šviesoforus: gembės įvairių formų, dar keistesnės nei Kaune fazės (pėstieji turi laukti ne max 120 sec kaip Kaune, o gal kokias 5 min), bereikalingi platinimai...

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                O kas atsitiko? Neįvyko konkursas? Aš šiaip dar siūlyčiau tobulint projektą. Jei jau šiaurinėje pusėje visvien kertami medžiai, tai galima dar labiau pastumti į šiaurę. Nes nu juokingai atrodo, kad pietuose nebeliko vietos net VT paviljonui.
                Dalyvių pasiūlymų kainos yra per didelės ir perkančiajai organizacijai nepriimtinos

                Bet iki galo nesuprantu, nes yra ataskaita tuo pačiu pavadinimu Kareivių g. rekonstrukcija, tik be eismo saugumo priemonių ir sankryžų minėjimo. Ten sutartis šviežiai sudaryta. Tai gal ir bus proga teikti pastabas, nes čia panašu, kad projekto rengimas.
                Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.24, 14:57.

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Gal tai susiję, kad tu fotogrfavai kai buvo +35, o Jie kai +15? Jei mokeisi fiziką, visi daiktai keičia tūrį keičiantis temperatūrai. Tam matuoti yra temperatūrinis plėtimo koeficientas.
                  Galiu tik patvirtinti ir fizika čia neprisidangstys. Ten ne tik įdubos, bet prie Petro ir Povilo bažnyčios išvis linksmieji kalneliai, ar + ar - bet kokioje temperatūrinės skalės imtyje. Šalia Vileišio ir Širvio jau normalios įdubos, nežiūrint, kad šulinių dangčiai po 5 cm gylio.

                  Comment


                    Infrakstruktūros darbų sluoksnių analizės įrankiai. (Žemėlapis ir stulpeliai interaktyvūs - galite filtruoti ir gauti detalesnės informacijos)

                    Nuoroda taškinio sluoksnio analizei

                    Nuoroda linijinio sluoksnio analizei


                    Pastaba: Informaciją kol kas siūlau priimti "su druska". Įdomus orientyras.

                    Duomenų šaltiniai - VMS specialistai, seniūnijų specialistai, Vilniaus vandenys, Vilniaus šilumos tinklai.
                    Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.24, 08:39.

                    Comment


                      Įdomu, kad Kareivių g. atkarpos ekspertizė jau buvo vieną kartą daryta. Galbūt projektas taisytas, kad iš naujo reikia padaryt?

                      Comment


                        Gal kas žino, kokia esmė gatvės darbų ties Panoramos prekybos centru ? Požeminių komunikacijų tvarkymas ?

                        Taip pat įdomu ar čia infrastruktūriniai projektai ar kitokie:

                        -Saltoniškių/Narbuto kampas (pietvakarinis)
                        - Saltoniškių/Sėlių kampas (šiaurinis)
                        Paskutinis taisė RamasN; 2020.01.08, 10:30.

                        Comment


                          lietaus nuotekynes tvarkymas (ar kazkaip panasiai vadinas)

                          Comment


                            Viename sakinyje sako kad platins šaligatvį, bet iš antro brėžinio panašiau kad darys parkingą.

                            Comment


                              Gatvių projektavimo paslaugas Vilniaus savivaldybei teiks aštuonios įmonės

                              <..>

                              Naujieji sostinės savivaldybės partneriai – tiekėjų grupė SĮ „Vilniaus planas“ ir UAB „Inžineriniai projektai“, tiekėjų grupė UAB „TEC Infrastructure“, UAB „Projektai ir Co“ ir UAB „TEC Industry“, tiekėjų grupė UAB „Viaprojektas“, UAB „Uostamiesčio projektas“ ir Vilniaus Gedimino technikos universitetas, UAB „Sweco Lietuva“, UAB „Plentprojektas“, UAB „Atamis“, UAB „Kelprojektas“, AB „Panevėžio keliai“.

                              „Visoms gatvėms norisi turėti normalius rekonstrukcijų projektus. Juk tai – pagrindinė miesto viešoji erdvė, kuri apima viską, kas vyksta mieste. Eidami gatve bendraujame, susitinkame, ja keliaujame į darbą, mokyklą, sportuojame, žodžiu – gyvename. Norime, kad gyvenimas būtų jaukus, patogus ir aktyvus. Ir nors projektų užsakymas iš išorės partnerių reiškia, kad remontai dažniausiai kainuos brangiau, bet jie bus kokybiškesni, pinigai bus išleisti tikslingai, o sutvarkytomis gatvėmis džiaugtis galėsime ilgiau. Tiesiog tai protingesnis būdas remontuoti“, – įsitikinęs P. Poderskis.

                              Įmonės gaus savivaldybės suformuluotas projektavimo užduotis, kurių techniniam įvertinimui ir sąmatos parengimui turės savaitę laiko, o iš tos, kuri pasiūlys geriausią idėją bei kainą, ir bus perkama techninio projekto rengimo paslauga. Savivaldybės administracijos direktorius pabrėžia, kad projektai bus rengiami vadovaujantis ne tik Statybos techniniu reglamentu, bet ir savivaldybės pasitvirtintais standartais dėl pėsčiųjų, susisiekimo ir darnaus judumo principų.

                              Šiandien jau ruošiamos užduotys pirmiesiems techniniams projektams pirkti. Pirmąja kregžde turėtų tapti Ozo ir Ukmergės gatvės sankryžos požeminių komunikacijų sutvarkymas būsimojo daugiafunkcio komplekso prieigose.
                              https://vilnius.lt/lt/2020/01/13/gat...uonios-imones/

                              Comment


                                Narbuto g. dviračių takui skyrė ES finansavimą, tai gal sparčiau pajudės visi reikalai. Daugiau kaip ir nėra jokių kliūčių skelbti pirkimams.

                                Pasirašyta finansavimo sutartis dėl projekto „Dviračių tako T. Narbuto gatvėje nuo Pilaitės pr. iki Konstitucijos pr. statyba“ įgyvendinimo

                                Vilniaus miesto savivaldybė 2019 m. gruodžio 6 d. pasirašė sutartį su Centrine projektų valdymo agentūra dėl projekto „Dviračių tako T. Narbuto gatvėje nuo Pilaitės pr. iki Konstitucijos pr. statyba“ finansavimo Europos Sąjungos lėšomis. Pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos projektui skirtas 885.273,90 Eur finansavimas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų (Europos regioninės plėtros fondo).
                                https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-igyvendinimo/

                                Tuo pačiu dalinuosi pačio dvirtakio projektu. Pataisytos kelios vietos (lyginant su PP), kai kur siaurinama gatvė. Narbuto g. nuo Laisvės pr. išvis beveik per dvi juostas stumiama į šoną.















                                Comment


                                  Pala jie ruosiasi platinti gatve kad A juosta ikisti?

                                  Comment


                                    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                    Pala jie ruosiasi platinti gatve kad A juosta ikisti?
                                    Nelabai suprantu, pagal ką Riedis daro tokius pastebėjimus?
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Nelabai suprantu, pagal ką Riedis daro tokius pastebėjimus?
                                      Iš brėžinio matosi. Bus pratęsta A juosta iki Narbuto stotelės. Gatvė bus platinama skiriamosios juostos sąskaita. Jeigu tiksliai įžiūriu tai vienoj vietoj netgi plačiau nei visa juosta, greičiausiai ten bus šaligatvis + dviračių takas plečiamas esamos pirmos juostos sąskaita.

                                      edit: gal ir klystu dėl platinimo daugiau nei juostos pločiu, bet lygtais šaligatvis vis tiek lenda į pirmą juostą, tai gal esamas juostas siaurins

                                      Comment


                                        Taip, Narbuto g. bus platinama. Na, vadinkit kaip norit. Įrengiama A juosta. Pati važiuojamoji dalis stumiama priepriešinio eismo link per kiek daugiau nei vieną juostą, o vietoje buvusios pirmos juostos įrengiami nauji takai. Aš anksčiau maniau, kad bus statoma betoninė sienutė šlaitams sulaikyt, bet panašu, kad nusprendė gatvę pastumti. Bet pats platinimas tik iki stotelės.

                                        Čia matosi geriau kiek pasistums gatvė. Centrinės žalios juostos beveik neliks ties Narbuto stotelėmis. Geltona spalva žymi platinimą. A juostoje stotelė bus be įvažos.

                                        Click image for larger version  Name:	Annotation 2020-01-14 231822.jpg Views:	1 Size:	282,2 kB ID:	1775491
                                        Attached Files

                                        Comment


                                          Narbuto gatvės platinimas skiriamosios juostos sąskaita turbūt reiškia, kad tramvajus ar kitos rūšies atskirą liniją turintis transportas matomas nebent toli ateityje. Arba, kad atsiradus naujos rūšies transportui, bus galima sumažinti bendrojo transporto juostų skaičių, jų neslenkant kartu su dviračių taku.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X