Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Mindaugo g. atkarpoje nuo Kauno iki Kalinausko g. būtų galima paleisti dvipusį eismą. Galbūt ir dar toliau. Sumažėtų eismo srautas Pylimo g. Be to, Pylimo gatvės dalyje būtų galima leisti tik VT ir dviračių eismą abejomis kryptimis. Taip būtų galima galutinai nukrauto tranzitinį eismą iš Senamiesčio.
    Man vis dar keista, kodėl Mindaugo gatvė yra vienpusė... Vienpusės gatvės dažniausiai daromos todėl, kad nesutelpa dvi juostos, o čia priežasties kaip ir nėra.

    Be to, atsimenate kvailą sovietmečio idėją paversti Pylimo g. į magistralę? Man ji pradeda vis labiau patikti...

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą
      Žinau kad kai kuriems dviračiu pro ten važinėjantiems nepatiktų, bet aš statyčiau tuos viadukus šiek tiek toliau nuo dobilo, kad takas išvengtų sankirtų su gatve. Olandijoje tokiose vietose pirma žiūrima saugumo, o ne kaip sutaupyti kelias minutes važiuojančiųjų dviračiais laiko. Laiką bando sutaupyti kitose vietose kur viadukais/tuneliais/atitvarais padaro shortcutus neprieinamus kitam eismui, bet aklai nesivadovaujama principu jog takai turi būti tiesūs, o kelionės trukti kuo trumpiau bet kokia kaina, nes greitis toli gražu nėra svarbiausias faktorius, kodėl žmonės renkasi minti pedalus.



      Jeigu viskas liks kaip yra tai manau galėtų įrengti pravažiavimą į kitą pusę po viadukais, ten vietos yra tik reiktų įrengti statmeną sienelę palei aplinkkelį ir taką iškelti aukštyn. Pagal 3d Vilnių viaduko aukštis 6m, padarius 3m aukščio sienelę tilptų bent 2.5m pločio takas įskaitant apsaugos atstumus nuo viaduko sienos iš vienos pusės ir tvorelių virš sienelės iš kitos pusės.


      Click image for larger version

Name:	pil.jpg
Views:	1577
Size:	156,4 kB
ID:	1858974
      Dviratininkus galima butu laisvai ten paleist po viaduku, bet pestieji ten nelabai noretu eit. Visu pirma gaunasi sioks toks lankas i visai kita puse nei iejimas, visu antra ten baisi smarve ir triuksmas eiti prie aplinkkelio, o laiko praleidi ilgiau nei vaziuojant dviraciu.
      Pociuno pozemines perejos visas nesamoningumas yra tame kad ji daroma kaip ir Panoramoje prie sankryzos, kur tereikejo keliom sekundem daryti ilgesnes fazes. Kazkaip tam paciam Pilaites prospekte sankirtoje su Sietyno gatve pestieji gali pereiti gatve, o pora simtu metru toliau jau nebe, tai visiskas absurdas.

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

        Dviratininkus galima butu laisvai ten paleist po viaduku, bet pestieji ten nelabai noretu eit. Visu pirma gaunasi sioks toks lankas i visai kita puse nei iejimas, visu antra ten baisi smarve ir triuksmas eiti prie aplinkkelio, o laiko praleidi ilgiau nei vaziuojant dviraciu.
        Pociuno pozemines perejos visas nesamoningumas yra tame kad ji daroma kaip ir Panoramoje prie sankryzos, kur tereikejo keliom sekundem daryti ilgesnes fazes. Kazkaip tam paciam Pilaites prospekte sankirtoje su Sietyno gatve pestieji gali pereiti gatve, o pora simtu metru toliau jau nebe, tai visiskas absurdas.
        Tai aš nesakau kad ta požeminė perėja gerai ar reikalinga, bet pėstieji bent jau ją turės, o dviratininkai lieka be nieko ir tą pravažiavimą po viadukais ir siūlau būtent dviratininkams

        Comment


          Parašė Blaze Rodyti pranešimą

          Mindaugo g. atkarpoje nuo Kauno iki Kalinausko g. būtų galima paleisti dvipusį eismą. Galbūt ir dar toliau. Sumažėtų eismo srautas Pylimo g. Be to, Pylimo gatvės dalyje būtų galima leisti tik VT ir dviračių eismą abejomis kryptimis. Taip būtų galima galutinai nukrauto tranzitinį eismą iš Senamiesčio.
          Pylimo g. link Pamėnkalnio g. eina pagrindinis išvažiavimo iš Senamiesčio srautas, ir nors galima iš kai kurių kilpinio eismo išvažiavimo vietų nukreipti eismą link Mindaugo g. (pvz. per Šopeno, Naugarduko gatves), išvažiuoti iš Klaipėdos g. nėra labai daug alternatyvų, be to, nemažai mašinų nusileidžia iš Kalinausko gatvės. Iš principo, Pylimo gatvės atkarpa Halės turgus (arba nuo Gėlių g.) - Kalinausko g. galėtų būti pilnai palikta VT ir dviratininkams. Tik nežinau kokia gatvės kategorija leistų intensyvų VT eismą, pavienes mašinas (įvažiuoti ir išvažiuoti iš kiemų) ir dviratininkų eismą - turbūt Gyvenamosios zonos režimas to neleidžia.

          Comment


            Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

            Pylimo g. link Pamėnkalnio g. eina pagrindinis išvažiavimo iš Senamiesčio srautas, ir nors galima iš kai kurių kilpinio eismo išvažiavimo vietų nukreipti eismą link Mindaugo g. (pvz. per Šopeno, Naugarduko gatves), išvažiuoti iš Klaipėdos g. nėra labai daug alternatyvų, be to, nemažai mašinų nusileidžia iš Kalinausko gatvės. Iš principo, Pylimo gatvės atkarpa Halės turgus (arba nuo Gėlių g.) - Kalinausko g. galėtų būti pilnai palikta VT ir dviratininkams. Tik nežinau kokia gatvės kategorija leistų intensyvų VT eismą, pavienes mašinas (įvažiuoti ir išvažiuoti iš kiemų) ir dviratininkų eismą - turbūt Gyvenamosios zonos režimas to neleidžia.
            Riboti reikia tranzitinį eismą, ne išvažiuojančius iš Senamiesčio. Uždraudus eismą tarp Raugyklos ir Vingrių g. tranzitas važiuotų per Stotį (Seinų arba Geležinkelio gatvėmis). Važiuojantiems į Senamiestį privažiavimai liktų, bet svarbiausia VT nebestrigtų popietiniuose (16-18h) kamščiuose.
            Paskutinis taisė Blaze; 2021.02.01, 15:36.

            Comment


              Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

              Pylimo g. link Pamėnkalnio g. eina pagrindinis išvažiavimo iš Senamiesčio srautas, ir nors galima iš kai kurių kilpinio eismo išvažiavimo vietų nukreipti eismą link Mindaugo g. (pvz. per Šopeno, Naugarduko gatves), išvažiuoti iš Klaipėdos g. nėra labai daug alternatyvų, be to, nemažai mašinų nusileidžia iš Kalinausko gatvės. Iš principo, Pylimo gatvės atkarpa Halės turgus (arba nuo Gėlių g.) - Kalinausko g. galėtų būti pilnai palikta VT ir dviratininkams. Tik nežinau kokia gatvės kategorija leistų intensyvų VT eismą, pavienes mašinas (įvažiuoti ir išvažiuoti iš kiemų) ir dviratininkų eismą - turbūt Gyvenamosios zonos režimas to neleidžia.
              Nerekonstruojant gatvės, nes brangu, galima trasą priskirti prie rajoninių takų ir pagal DJMP taikyti šį konkretų tipą:
              Fizinėmis priemonėmis atskirta dvipusio eismo dviračių trasa gatvės važiuojamojoje dalyje (vienoje gatvės pusėje). Ją gatvės važiuojamosios dalies ribose siūloma atskirti fiziškai įrengiant bortelius (guminius ar kt.), kuoliukus, paaukštinant dviratininkų važiuojamąją dalį, ar taikant kitas priemones, užtikrinančias prevenciją automobilio patekimui į dviračių trasą, stovėjimą jame. Tokio tipo dviračių trasai turi būti skiriamas ypatingas dėmesys dviračių naudotojų eismo saugai
              užtikrinti.
              Click image for larger version

Name:	Vilniaus miesto darnaus judumo planas_r.jpg
Views:	996
Size:	24,5 kB
ID:	1859578

              Norint daryti juostas – tektų motorizuotam transportui taikyti 30 km/h greitį ir naikinti viešąjį transportą. Pvz., kaip padaryta dabar Žvėryno Kęstučio g., taip jau nebūtų galima daryti.

              Comment


                Naugarduko g. ties projektuojamu Lenkų kultūros namų priestatu planuoja įstrižą parkingą perkelt į gatvę, o vietoje jo - platų šaligatvį su želdynų juosta:

                Click image for larger version  Name:	Screenshot 2021-02-03 145432.jpg Views:	0 Size:	831,5 kB ID:	1859829

                PP sprendimas atrodė kur kas paprasčiau:

                Comment


                  Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

                  Man vis dar keista, kodėl Mindaugo gatvė yra vienpusė... Vienpusės gatvės dažniausiai daromos todėl, kad nesutelpa dvi juostos, o čia priežasties kaip ir nėra.

                  Be to, atsimenate kvailą sovietmečio idėją paversti Pylimo g. į magistralę? Man ji pradeda vis labiau patikti...
                  Gal yra logiškas paaiškinimas dėl Mindaugo g. vienpusio eismo? Nes niekad nesupratau kodėl ta gatvė ne dvipusio eismo.

                  Comment


                    /\ Logiškas paaiškinimas būtent ir susijęs su Pylimo g. kryptimi link stoties, nes ji skirta tik VT. O Mindaugo viena kryptimi link Kauno g. atiduota kitam transportui.
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Kazkur maciau kad pernai visoms Vilniaus gatviu tiesimui ir remontui buvo skirta 7 mln. euru....gi Panevezio miesto 8.5 mln...kokia tikimybe kad is tokiu kapeiku dar kazka ties ir darys ...NULINE. Vilniaus finansai groja romansus... :-D Nebus jokiu aplinkeliu artimiausiais 5 metu 100% o jei realiai tai ir 10 metu

                      Comment


                        7 Vilniaus VS 8,5 Panevėžio, čia jau nebejuokinga. Galės kur Santariškėse dar vieną niekam nereikalingą gatvę nutiest.

                        Comment


                          Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą
                          Kazkur maciau kad pernai visoms Vilniaus gatviu tiesimui ir remontui buvo skirta 7 mln. euru....gi Panevezio miesto 8.5 mln...kokia tikimybe kad is tokiu kapeiku dar kazka ties ir darys ...NULINE. Vilniaus finansai groja romansus... :-D Nebus jokiu aplinkeliu artimiausiais 5 metu 100% o jei realiai tai ir 10 metu
                          Aplinkkelių ir neturėtų tiesti iš miesto biudžeto. Turi centrinė valdžia finansuoti, o jeigu nesutinka tuomet miestas turėtų apmokestinti tranzitinį eismą ir iš surinktų pajamų finansuoti aplinkkelius.

                          Comment


                            Naujų kelių gal ir labai ir reikia. susitvarkykime su dabartiniais, modernizuokime ką jau turime.

                            Comment


                              Parašė evvt Rodyti pranešimą
                              7 Vilniaus VS 8,5 Panevėžio, čia jau nebejuokinga. Galės kur Santariškėse dar vieną niekam nereikalingą gatvę nutiest.
                              kažkoks liguistas priešiškumas tai gatvei. Jau buvo forume rašyta, kad ji įrengta kaip alternatyva ir greitas patekimas į Santariškes. Užtenka vien to, kad stabdo eismą žiede Jeruzalės gale, jei atskrenda malūnsparnis su transplantologijai skirtais organais. Visos kitos greitosios turi laukti tavo manymu?

                              Comment


                                Skroblų g. rekonstrukcijos projektas. Įdomūs sprendimai. Dar Vilniuje nematytas dvigubas žiedas iš trinkelių dangos.

                                https://citify.eu/skroblu-g-rekonstrukcija/

                                https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/



                                Comment


                                  O koks yra to dvigubo žiedo tikslas? Priversti sulėtinti greitį prieš sankryžą? Panašu, kad ir kairiojo posūkio nebus.

                                  Comment


                                    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                    Naujų kelių gal ir labai ir reikia. susitvarkykime su dabartiniais, modernizuokime ką jau turime.
                                    Tam irgi reikia nemažų pinigų. Neveltui didžioji dalis dvirtakių dar akligatviai, "A" juostos vis nusikelia tolimesnei ateičiai. Ir t.t.

                                    Comment


                                      Ar gerai suprantu, kad žieduose atvirkštinė kryptis pagal laikrodžio rodyklę? Atrodo neįprastai ir gan sudėtingai iš pirmo žvilgsnio

                                      Įtariu, kad klaida žymėjime, panašu, kad akligatvis- apsisukimas automobiliams.
                                      Paskutinis taisė Riedis; 2021.02.05, 09:10.
                                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        O koks yra to dvigubo žiedo tikslas? Priversti sulėtinti greitį prieš sankryžą? Panašu, kad ir kairiojo posūkio nebus.
                                        Kaip suprantu, tai juo negalėsi pilnai naudotis - tai yra akligatvis iš abiejų pusių. Negalėsi Skroblų g. kirsti, automobiliu.

                                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                        Ar gerai suprantu, kad žieduose atvirkštinė kryptis pagal laikrodžio rodyklę? Atrodo neįprastai ir gan sudėtingai iš pirmo žvilgsnio
                                        Panašu, kad taip. Įdomu kaip tai koreliuoja su KET. Nes čia vistiek kaip ir žiedas gaunasi, nebent jo taip nežymės.

                                        Comment


                                          Manau kad tikrai ne, turbūt tik apsisukimo vietos žymėjimas plane ir tiek. Nėra nei prasmės nei būtų patogu pagal įvažiavimų kampus suktis pagal laikrodžio rodyklę. O kad neleis važiuoti tranzitu tai labai gerai, galima ir daugiau vietų mieste įrengti tokius sprendimus.
                                          Paskutinis taisė themanual; 2021.02.05, 09:41.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X