Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O ką ten taip rausia raudonai pažymėtoje teritorijoje?

    Click image for larger version

Name:	Tarandė.JPG
Views:	1
Size:	68,4 kB
ID:	1768972

    Comment


      Parašė vėkas
      Buvo klausiama, kas vyksta prie Vakarinio aplinkkelio ir Ukmergės g,. sankryžos.

      Plika nuoroda nieko nepaaiškina

      http://maps.vilnius.lt

      Comment


        Parašė Robyla Rodyti pranešimą
        O ką ten taip rausia raudonai pažymėtoje teritorijoje?
        Gali būt, kad gyvenamieji pradedami statyt?

        Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-12-11 213056.jpg
Views:	1
Size:	301,2 kB
ID:	1769087

        Comment


          Parašė VNS Rodyti pranešimą
          Lrytas 2019.12.10
          Savivaldybės fantazija ir kvailystės nepaliauja gluminti vilniečių

          Kaip ir kiek toliau Antakalnyje esančioje M.K.Oginskio gatvėje, kurios rekonstrukcija gyventojams sukėlė daugiau nepatogumų nei naudos. Kiek dėl to savivaldybei rašė vilniečiai, sulaukdavo tik neįtikinamo paaiškinimo: gatvės važiuojamoji dalis esą siaurinama dėl pėsčiųjų saugumo.

          Rytais – mašinų grūstys
          Savivaldybės Infrastruktūros skyriaus vyresnysis patarėjas Arūnas Visockas „Sostinei“ taip ir neatsakė, ar atlikti kokie nors skaičiavimai, kiek per parą ar savaitę M.K.Oginskio gatvės šaligatviais naudojasi pėsčiųjų, kad juos reikėjo taip išplatinti. Būtent dėl to labiausiai piktinosi vilniečiai. Jie siuntė savivaldybės valdininkams prieš remontą darytas šaligatvių nuotraukas, kuriose užfiksuota, kad pėstiesiems jų visiškai pakanka.

          „O gal savivaldybė vis dėlto parengė studiją ir nustatė, kad šioje gatvėje dideli pėsčiųjų srautai? Nemanau, nes niekada nesu matęs, kad pėstiesiems būtų problema judėti šia gatve“, – į savo klausimą atsakė M.K.Oginskio gatvės gyventojas Juozas Albinas Ruzgelis. Jis dabar kiekvieną rytą mato susiaurintoje M.K.Oginskio gatvėje susidarančias vis didesnes automobilių grūstis. Mat ši gatvė yra tranzitinė, ja miesto centro link važiuoja Lentupio, B.Sruogos, Gražinos, Naujakurių ir Medžiotojų gatvių gyventojai. Vilniečio nuomone, savivaldybė būtų sulaukusi vilniečių padėkų, jeigu remontuojant gatvę būtų paliktas toks pat jos plotis.

          Kitas M.K.Oginskio gatvės gyventojas Kęstutis priminė, kad vienoje gatvės pusėje vilniečiai automobilius statė nuo seno. Gatvę susiaurinus, du automobiliai dabar jau neprasilenkia, vienam iš jų tenka vienu ratu užvažiuoti ant šaligatvio. Taip traiškomos naujos trinkelės. Kęstutis sakė nesuprantąs, kam reikėjo platinti šaligatvį – juk jis yra ir kitoje gatvės pusėje, jo pėstiesiems pakanka. „Akivaizdu, kad gatvės rekonstrukcijos planus parengė kabinete sėdintys žmonės. Jie čia net nebuvo atvažiavę. Tokių sprendimų Vilniuje matau ne vieną“, – apgailestavo Kęstutis.
          M.K.Oginskio gatvės gyventojai skunde savivaldybei nurodė, kad platinant šaligatvį, nors buvo akcentuojamas pėsčiųjų saugumas, jų eismas saugesnis netapo. Siekdami prasilenkti automobiliai vienu ratu dabar užvažiuoja ant šaligatvio, o motinos su vežimėliais privalo sukti į važiuojamąją dalį, nes šaligatvio viduryje atsidūrė stulpas.
          *PYPT*... Aš žiūriu, ko man tas Oginskio gatvės pavadinimas kažkur matytas ir tolimame atminties stalčiukyje padėtas kaip svarbus klausimas.

          Pasinaudojau forumo paieška ir štai ką radau:

          https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/1633783-vln-vilniaus-šaligatviai-ir-pėsčiųjų-takai?p=1750817#post1750817


          Taip pat:

          Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	11,9 kB ID:	1769104

          https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/1633783-vln-vilniaus-šaligatviai-ir-pėsčiųjų-takai?p=1751324#post1751324


          Kas nors, prašau, sustabdykite bepročius.

          PS.
          įdomu kas ten padaryta Oginskio gatvėje. Būtų labai įdomu išvysti fotoreportažą.
          Paskutinis taisė spekas; 2019.12.15, 13:02.

          Comment


            O gal savivaldybė vis dėlto parengė studiją ir nustatė, kad šioje gatvėje dideli pėsčiųjų srautai? Nemanau, nes niekada nesu matęs, kad pėstiesiems būtų problema judėti šia gatve“, – į savo klausimą atsakė M.K.Oginskio gatvės gyventojas Juozas Albinas Ruzgelis.
            Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...eciu-12825365/

            Vat tokie Albinai yra paminklas urbanizmo ir susisiekimo infrastruktūros sričių neišmanymui. Jam nekyla klausimas kodėl tų pėsčiųjų ten nėra nuo pat pradžių?? Ne todėl, kad šaligatviai tose gatvėse tokios būklės, kad jie yra barikados pėstiesiems, o ne jiems skirta patogi ir saugi infrastruktūra?

            Comment


              Gal kas žino. Giedraičių g. Vienpusis? Klausiau jau dieną, šiaip įdomu.
              Show must go von!

              Comment


                Parašė VNS Rodyti pranešimą
                Gal kas žino. Giedraičių g. Vienpusis? Klausiau jau dieną, šiaip įdomu.
                Taip.

                Comment


                  Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
                  Photo
                  Čia man gal pasivaideno, bet apšvietimas parašyta "kabeliuojama oro linija" ?

                  Comment


                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                    Čia man gal pasivaideno, bet apšvietimas parašyta "kabeliuojama oro linija" ?
                    Aš tai interpretavau kaip "orinė linija pakeista požeminiu kabeliu".

                    Comment


                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                      Čia man gal pasivaideno, bet apšvietimas parašyta "kabeliuojama oro linija" ?
                      Jeigu prasieisi nuo Lvovo g., pamatysi, kad nuo senų stulpų nupjaustomi kabeliai, o stulpai ruošiami išmontavimui (gal kai kurie jau ir išmontuoti).

                      Comment


                        Nepradėta Kareivių g. - Verkių g. sankryžos rekonstrukcija. Keliskart forume minėta (vasarį dėl projektų ir liepą dėl viešųjų pirkimų).
                        Įgyvendins A juostą Kareivių g. (Šiaurinėje pusėje) bei atskirą juostą išsukimui į kairę iš Kareivių į Verkių g (bei priešingoje pusėje į dešinę) Šiuo metu dažnu atveju ši vieta labai stringa dėl išsukančių.

                        Click image for larger version  Name:	Kareiviu-Verkiu.jpg Views:	1 Size:	318,7 kB ID:	1769758
                        1 priedas. Esama situacija ortofoto ir sugretinta projektuojamo šviesoforinio reguliavimo schema (supaprastinta eismo schema)


                        Click image for larger version  Name:	Kareiviu-Verkiu detalus.jpg Views:	1 Size:	300,0 kB ID:	1769759
                        2 priedas. Detali schema, kurioje aiškiai matomi eismo organizavimo sprendiniai.
                        Paskutinis taisė Riedis; 2019.12.14, 17:38.

                        Comment


                          O kas atsitiko? Neįvyko konkursas? Aš šiaip dar siūlyčiau tobulint projektą. Jei jau šiaurinėje pusėje visvien kertami medžiai, tai galima dar labiau pastumti į šiaurę. Nes nu juokingai atrodo, kad pietuose nebeliko vietos net VT paviljonui.

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                            O kas atsitiko? Neįvyko konkursas? Aš šiaip dar siūlyčiau tobulint projektą. Jei jau šiaurinėje pusėje visvien kertami medžiai, tai galima dar labiau pastumti į šiaurę. Nes nu juokingai atrodo, kad pietuose nebeliko vietos net VT paviljonui.
                            Panašu, kad paviljonas suprojektuotas, tik įdomioje vietoje - už stotelės, o ne per vidurį.

                            Comment


                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                              Nepradėta Kareivių g. - Verkių g. sankryžos rekonstrukcija. Keliskart forume minėta (vasarį dėl projektų ir liepą dėl viešųjų pirkimų).
                              Įgyvendins A juostą Kareivių g. (Šiaurinėje pusėje) bei atskirą juostą išsukimui į kairę iš Kareivių į Verkių g (bei priešingoje pusėje į dešinę) Šiuo metu dažnu atveju ši vieta labai stringa dėl išsukančių.

                              Click image for larger version Name:	Kareiviu-Verkiu.jpg Views:	1 Size:	318,7 kB ID:	1769758
                              1 priedas. Esama situacija ortofoto ir sugretinta projektuojamo šviesoforinio reguliavimo schema (supaprastinta eismo schema)


                              Click image for larger version Name:	Kareiviu-Verkiu detalus.jpg Views:	1 Size:	300,0 kB ID:	1769759
                              2 priedas. Detali schema, kurioje aiškiai matomi eismo organizavimo sprendiniai.
                              Kas čia per nesąmonė - A juosta ir dešinys posūkis su atskiru šviesoforu?

                              Comment


                                Iš to paties techninio projekto, tik Kareivių-Žirmūnų sankryža.

                                Click image for larger version

Name:	Kareivių-Žirmūnų sankryža.jpg
Views:	1
Size:	475,4 kB
ID:	17698663 priedas. Kareivių-Žirmūnų sankryžos schema, kurioje aiškiai matomi eismo organizavimo sprendiniai.

                                Comment


                                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                  Iš to paties techninio projekto, tik Kareivių-Žirmūnų sankryža.

                                  Click image for larger version  Name:	Kareivių-Žirmūnų sankryža.jpg Views:	1 Size:	475,4 kB ID:	17698663 priedas. Kareivių-Žirmūnų sankryžos schema, kurioje aiškiai matomi eismo organizavimo sprendiniai.
                                  Kažin ar yra dar Europoj miestas, kur tiek daug apsaugotų dešiniųjų posūkių. Tuoj tai bus vos ne kiekvienoje atnaujintoje sankryžoje. Ta beprotybė man primena geltonus skydus, kuriuos Vilnius buvo pradėjęs statyti kiekvienoje perėjoje. Kažkoks besaikis noras kažką neva apsaugoti.
                                  Paskutinis taisė dsanto; 2019.12.14, 22:53.

                                  Comment


                                    Man irgi baisiai nepatinka tie išplatėjimai iki 4, kartais net 5 juostų ties sankryžomis. Nu kam. Po to netelpa net normalių pločių dviračių takai. Norėčiau, kad šitas projektas būtų smarkiai koreguojamas, nes infra gausis panaši, kaip prie Maximos Kauno g.

                                    Comment


                                      Sankryžos dydis: 7 juostos kairėje x 6 juostos šiaurėje x 6 juostos dešinėje x 5 juostos pietuose. Žmonės padarys bet ką, kad tik nereikėtų į kitą gatvės pusę eiti.

                                      Comment


                                        Kai Vilnius yra geresnis už Kauną pagal dviračių takus, Vilnius akivaizdžiai prastesnis pagal šviesoforus: gembės įvairių formų, dar keistesnės nei Kaune fazės (pėstieji turi laukti ne max 120 sec kaip Kaune, o gal kokias 5 min), bereikalingi platinimai...

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                          O kas atsitiko? Neįvyko konkursas? Aš šiaip dar siūlyčiau tobulint projektą. Jei jau šiaurinėje pusėje visvien kertami medžiai, tai galima dar labiau pastumti į šiaurę. Nes nu juokingai atrodo, kad pietuose nebeliko vietos net VT paviljonui.
                                          2019-08-20 Sprendimą nulėmusios priežastys
                                          Dalyvių pasiūlymų kainos yra per didelės ir perkančiajai organizacijai nepriimtinos

                                          Bet iki galo nesuprantu, nes yra ataskaita tuo pačiu pavadinimu Kareivių g. rekonstrukcija, tik be eismo saugumo priemonių ir sankryžų minėjimo. Ten sutartis šviežiai sudaryta. Tai gal ir bus proga teikti pastabas, nes čia panašu, kad projekto rengimas.
                                          Click image for larger version  Name:	Pirkimas2.jpg Views:	1 Size:	48,6 kB ID:	1770184
                                          Paskutinis taisė Riedis; 2019.12.16, 14:04.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X