Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dabartinis bendrasis planas priimtas 2007 metais ir turėjo galioti iki 2015 metų
    Paspaudus - didesnio formato brėžiniai

    Susisiekimo tinko plėtra iki 2015 metų
    Raudona - naujos gatvės, juoda- gatvių rekonstrukcija


    Numatomos gatvių kategorijos 2015 metais
    Raudona - A, mėlyna - B



    Pabandžiau ant svarbiausių objektų sąraše pažymėti, kas įgyvendinta.
    Gavosi gana skysta - iš 25 projektų įgyvendinti tik 7; dar keletas įgyvendinti dalinai.
    Iš tų 7 projektų A1 ir A19 nutiesė kelių direkcija, o Vakarinis aplinkkelis per tris etapus įgyvendintas iki 2016 metų pabaigos.

    Comment


      Šiuo metu ruošiamas Vilniaus m. bendrasis planas
      TPD numeris K-RJ-13-16-209



      http://www.tpdris.lt


      Susisiekimo tinklo plėtra iki 2030 metų. (v. 2019.04.09)
      Paspaudus - didesnis žemėlapis


      Išdidintas centrinės - šiaurinės dalies fragmentas



      Čia galima surasti dar 1998 bendrajame plane numatytą, bet nepradėtą tiesti Šiaurinę gatvę (Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai) ir nepradėtą Myukolo Lietuvoio gatvę ir t. t.


      Gatvių kategorijos
      Paspaudus - didesnis žemėlapis


      Išdidintas centrinės - šiaurinės dalies fragmentas


      Labai gaila, kad 2019 metų ambicijos kur kas žemesnės, nei 1998 metais - pvz. Šiaurinės gatvės kategorija pažeminta iš B į C - na...tokia pati kategorija, kaip, pvz. Minties gatvės, kuri nutiesta apie 1964-1968 metus.
      Nors tiesą sakant, koks skirtumas, kokios kategorijos gatvė per artimiausią dešimtmetį nebus nutiesta

      Comment


        Ar tikrai planuojama tiesti Ozo g. tęsinį iki Laisvės pr.? Linkmenų/Ozo g. viadukas? Kelių lygių sankryža Geležinio vilko/Žalgirio g.? Konstitucijos pr./Narbuto g. viadukas? Juk šitie projektai jau kaip ir palaidoti. Ar vis dar rimtai juos norima įgyvendinti?
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Gal viaduko iš Konstitucijos pr. į Narbuto gatvę dar galima tikėtis. Tačiau nesuprantama, kam dėti į bendrąjį planą tokias fantazijas kaip Linkmenų - Ozo viadukas. Jei buvo leista ten statyti namus, tai nebus jokio kelio su viaduku.

          Kažkoks naujas išradimas su gatvių kategorijomis - "didesnės svarbos X kategorijos gatvė".
          Gatvių kategorijų prioritetai ties absurdo riba. B kategoriją numatoma priskirti Naujojoje Vilnioje esančias Šiaurės ir Pergalės gatves, kuriose nėra eismo, o trasos eina per mažaaukštės statybos rajonus.

          Dėl Šiaurinės gatvės C kategorijos tai absurdas kvadratu - tokias kategorijas turi ne tik Minties, bet ir Parko gatvė N.Vilnioje ir į privačius namus vedanti Kalnėnų gatvė.


          Šiaip tai žiūrint kaip dabartinė miesto valdžia tvarkosi su infrastruktūrą, labiau atrodo, kad dabar yra kokie 2005 metai, kai pusiau su bėda įgyvendintas dar prie mero Pakso patvirtintas 1998 metų planas.

          Geriausiai būtų, jei atvirai būtų pripažinta, kad ši valdžia pusantros kadencijos beveik nieko nenuveikė gerindama infrastruktūrą ir pratęsti 2007 metais priimto galiojančio bendrojo plano sprendimus.

          Comment


            Man įdomu, ar pagal BP Nemenčinės pl. miesto dalis jau nebeplanuojama rekonstruoti?
            Taip pat anksčiau planuota dubliuojanti gatvė palei A1 iki Grigiškių. jei jau statytų viaduką, tai nelabai toli gaunasi, nuimant VT nuo A1 magistralės.
            Planuojamas naujas tiltas per Nerį Miškiniuose. Bet normalių privažiavimo kelių iki jo nėra. Arba jis bus beveik beprasmis, nors galėtų nuimti dalį srauto nuo Lazdynų tilto.
            Paskutinis taisė Sula; 2019.12.09, 08:50.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Man įdomu, ar pagal BP Nemenčinės pl. miesto dalis jau nebeplanuojama rekonstruoti?
              Numatoma


              Comment


                Dėkui. O dėl Ožkinių tilto taip ir lieka neaiškumas?

                Comment


                  Apie menamą Ožkinių tiltą neseniai buvo diskutuota temoje [VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema 8 psl.

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Apie menamą Ožkinių tiltą neseniai buvo diskutuota temoje [VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema 8 psl.
                    Taip, aš ten buvau , bet čia diskutuojame apie BP sprendinius. Kažkas pabraižo (ne)suplanuotus objektus, o mes turime spėlioti. Rimti projektai taip nerengiami.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      6 ir 8 lyg ir padaryti?

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        6 ir 8 lyg ir padaryti?
                        Abu projektai buvo vykdomi prieš gerą dešimtmetį dar prie Zuoko ar kito tuo metu buvusio mero:
                        6 - Ateities g.-Laisvės pr.-Ukmergės g. mazgas tik dalinai įvykdytas apie 2007-2008 metus. Tačiau nebaigta viena jungtis.
                        8 - Net nustebau, kad Karoliniškių-Lazdynų pėsčiųjų viadukas per Laisvės prospektą buvo statomas galiojančio BP metu. Jis pastatytas dar apie 2008-2009 metus.

                        Comment


                          #22 Kudirkos - Pamėnkalnio g. sankryžos rekonstrukcija turbūt tapo tuo legendiniu viaduku per Geležinį Vilką. Jei gerai pamenu, tai tą konkretų kairįjį posūkį sprendė. O daugiau tai klausimas ar ten galvojo pertvarkyti (nekalbant apie Pylimo g. magistralės planavimo laikus). Kiek sugalvoju, tai tik kadaise A juosta įrengta Pamėnkalnio g. link Žvėryno. Daugiau tik šviesoforiniai, dangos, inžineriniai darbai ten vyko.
                          Paskutinis taisė Riedis; 2019.12.09, 12:34.

                          Comment


                            Giedraičių g.












                            Comment
















                              Comment


                                Man ypač patiko jau pastatytos ant dviračių tako mašinos.

                                Comment


                                  Lrytas 2019.12.10
                                  Savivaldybės fantazija ir kvailystės nepaliauja gluminti vilniečių
                                  Savivaldybei visiškai nerūpi, kad jos užsakyti projektai būtų įgyvendinami neprasilenkiant su sveiku protu. Maždaug tokią mintį išsakė Giedraičių seniūnaitis Miroslavas Bielinis, rekonstruojamoje Giedraičių gatvėje pastebėjęs ne vieną kvailystę. Tačiau savivaldybė, kuri įsikūrusi visai netoli šios Šnipiškių gatvės, nė neketina nieko keisti.

                                  Kaip ir kiek toliau Antakalnyje esančioje M.K.Oginskio gatvėje, kurios rekonstrukcija gyventojams sukėlė daugiau nepatogumų nei naudos. Kiek dėl to savivaldybei rašė vilniečiai, sulaukdavo tik neįtikinamo paaiškinimo: gatvės važiuojamoji dalis esą siaurinama dėl pėsčiųjų saugumo.

                                  Rytais – mašinų grūstys
                                  Savivaldybės Infrastruktūros skyriaus vyresnysis patarėjas Arūnas Visockas „Sostinei“ taip ir neatsakė, ar atlikti kokie nors skaičiavimai, kiek per parą ar savaitę M.K.Oginskio gatvės šaligatviais naudojasi pėsčiųjų, kad juos reikėjo taip išplatinti. Būtent dėl to labiausiai piktinosi vilniečiai. Jie siuntė savivaldybės valdininkams prieš remontą darytas šaligatvių nuotraukas, kuriose užfiksuota, kad pėstiesiems jų visiškai pakanka.

                                  „O gal savivaldybė vis dėlto parengė studiją ir nustatė, kad šioje gatvėje dideli pėsčiųjų srautai? Nemanau, nes niekada nesu matęs, kad pėstiesiems būtų problema judėti šia gatve“, – į savo klausimą atsakė M.K.Oginskio gatvės gyventojas Juozas Albinas Ruzgelis. Jis dabar kiekvieną rytą mato susiaurintoje M.K.Oginskio gatvėje susidarančias vis didesnes automobilių grūstis. Mat ši gatvė yra tranzitinė, ja miesto centro link važiuoja Lentupio, B.Sruogos, Gražinos, Naujakurių ir Medžiotojų gatvių gyventojai. Vilniečio nuomone, savivaldybė būtų sulaukusi vilniečių padėkų, jeigu remontuojant gatvę būtų paliktas toks pat jos plotis.

                                  Kitas M.K.Oginskio gatvės gyventojas Kęstutis priminė, kad vienoje gatvės pusėje vilniečiai automobilius statė nuo seno. Gatvę susiaurinus, du automobiliai dabar jau neprasilenkia, vienam iš jų tenka vienu ratu užvažiuoti ant šaligatvio. Taip traiškomos naujos trinkelės. Kęstutis sakė nesuprantąs, kam reikėjo platinti šaligatvį – juk jis yra ir kitoje gatvės pusėje, jo pėstiesiems pakanka. „Akivaizdu, kad gatvės rekonstrukcijos planus parengė kabinete sėdintys žmonės. Jie čia net nebuvo atvažiavę. Tokių sprendimų Vilniuje matau ne vieną“, – apgailestavo Kęstutis.
                                  M.K.Oginskio gatvės gyventojai skunde savivaldybei nurodė, kad platinant šaligatvį, nors buvo akcentuojamas pėsčiųjų saugumas, jų eismas saugesnis netapo. Siekdami prasilenkti automobiliai vienu ratu dabar užvažiuoja ant šaligatvio, o motinos su vežimėliais privalo sukti į važiuojamąją dalį, nes šaligatvio viduryje atsidūrė stulpas.
                                  (...)

                                  Į pasiūlymus neatsižvelgė
                                  Savivaldybės panosėje esanti Giedraičių gatvė rekonstruojama nuo birželio. Ir čia savivaldybė neketina ištaisyti nė vienos kvailystės, į kurias gyventojai pirštu baksnoja jau seniai. Pirmiausia tai – šviestuvų atramos, atsidūrusios beveik šaligatvio viduryje. Kai buvo svarstomi Giedraičių gatvės rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai, gyventojai jau tada kėlė klausimą dėl šių atramų. Jiems buvo priimtiniausia, kad atramos atsirastų vietoj senų elektros stulpų, kurie yra už šaligatvio ribos. Bet gyventojams buvo paaiškinta, kad tokiu atveju šviesa neapims šaligatvio ir dviračių tako. Tad atramas nutarta įrengti beveik šaligatvio viduryje.

                                  Užkliuvo elektros skydinės
                                  Giedraičių gatvės gyventojams užkliuvo ir prie kiekvieno namo įrengiamos elektros skydinės. Kai pradėjo aiškintis, sužinojo, kad jų vietos suderintos su Kultūros paveldo departamentu. (...)


                                  https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...eciu-12825365/
                                  Paskutinis taisė Romas; 2019.12.10, 23:18. Priežastis: Pridėta citata
                                  Show must go von!

                                  Comment


                                    Vairuotojai priversti laipioti bordiūrais? Wtf? rimtai? atėjo kažkas iš savivaldybės, prirėmė pistoletą ir sako "lipk per bortą"?

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      Vairuotojai priversti laipioti bordiūrais? Wtf? rimtai? atėjo kažkas iš savivaldybės, prirėmė pistoletą ir sako "lipk per bortą"?
                                      Bet savivaldybė turi galvoti su galva, ir nustatyti arba vienakrypti eismą, arba uždrausti parkavimą (nežinau vietos situacijos), ar kitas priemones, kurios sprendžia problemas, o ne jas kuria.

                                      Comment


                                        Argi?
                                        Click image for larger version

Name:	61eb5475601f.jpg
Views:	1
Size:	114,3 kB
ID:	1768859
                                        Show must go von!

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Bet savivaldybė turi galvoti su galva, ir nustatyti arba vienakrypti eismą, arba uždrausti parkavimą (nežinau vietos situacijos), ar kitas priemones, kurios sprendžia problemas, o ne jas kuria.
                                          Na, yra daug gatvių, kur ir be parkavimo uždraudimo vyksta savireguliacija: dieną funkcionuoja pilna gatvė, o vakarais viena pusė užstatoma, tad tenka praleidinėti. Oginskio gatvės galiukas prie sankryžos (ten koks 50 metrų tik) anksčiau buvo pakankamai platus ir prisiparkuot ir dar 2 mašinos prasilenkdavo, užtat šaligatviai nesiekė norminių pločių. Dabar viską sutvarkė pagal normas ir vat problema - ožiai ant tilto neprasilenkia.
                                          P.S. Aš pats gyvenu dar siauresnėje gatvėje, kur išvis netelpa 2 automobiliai. Tai nuolat stebina, kad akligatvyje visi tokie skubantys ir nenori iš anksto sustoti praleisti, o vis vien bando spraustis per vejas.
                                          Paskutinis taisė Ginthus; 2019.12.11, 08:11.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X