Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Pala, sulėtinus visas aplinkines gatves, Naugarduko vėl bus pagreitinta?
    Naujajame BP numatoma kelti gatvės kategoriją nuo D iki C. Įdomu, kaip ten seksis jiems pertvarkant naujas gatves, kai tvarkant Naugarduko g. buvo žadėta iškart įrengt ratų atmušėjus tarp parkingo ir dviračių juostų. Nuo 2018 m. buvo net keli nauji Facebook post'ai, jog negalima normaliai naudotis dviračiais. Vis būdavo pažadama jau tikrai tikrai įrengti ratų atmušėjus. Jų dar nėra. Žadėti buvo, beje, ir Šimulionio g. To pristatymo metu vėl pažadėjo, tik šį kart „tik kritinėse vietose”. Realiai Naugarduko g. reikia rekonstruoti tas dviračių juostas, nes jos neatitinka STR, vasara renkasi purvas, žiemą neįmanoma nuvalyti sniego arba per daug sudėtinga dėl borto gatvės krašte. Neliečiant automobilių, galima esamą tech. šaligatvį perkalti į nukreipimo saleles, kur atsiremptų parkuotojai, o dviračių juosta stipriai praplatėtų ir atitiktų STR visais parametrais.

    Comment


      D kategorijoje berods negali būti viešojo transporto eismo. Tai kategoriją ko gero dėl to kelia. Plotis nuo to nesikeis, nes VT vistiek turi minimalų reikalaujamą plotį.

      Comment


        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
        Gatvė nėra baigta tvarkyti - pabaigus bus geriau.

        Įsižiūrėjus matosi sustatyti kelio ženklai, atitraukti nuo kelkraščio, kuris dar nėra iki techninio šaligatvio asfaltuotas - ten duobė.

        Taip pat berods toje vietoje ar panašiai bus perėja ir ten automobiliai nebus parkuojami.

        Ir pabaigai per sniegą dalis vairuotojų tik daugmaž įvažiuoja į vietas, nesistengdami tikslingai kuo mažiau važiuojamosios dalies užimti. Tuo pačiu valydami sniegą nuo auto drebia į kelio pusę ir lieka pavojingas kalnelis ant kurio kiti auto slysta.
        butent tame ir yra problema, kad aktyviai isibegeja gatviu tvarkymo darbai tik antroje vasaros puseje. Toks ispudis kad VMSui ziema tesiasi iki pat vasaros. Paskui vyksta statybos iki kol neapsnigs ar neprades salt iki neigiamu temperaturu. 2020 metu gruodi tikrai dar kazka ne vienoje vietoje tvarke ir asfaltavo, nors jau buvo salciau nei +5.
        Tuomet darbai vidury sustoja ir taip puse metu visi kankinsis dabar.

        Comment


          Visai nesenai ar pristatyme ar komitete buvo akcentuota ši bėda. Berods tai gan susiję su biudžeto / projektavimų / finansavimų / rangos sutarčių sezono laiko disbalansu ir prioritetų vėlyvo svarstymo. Šiemet viskas čiut anksčiau judinama, jei neuždels su KPPP ir pan., turėtų išjudėti sklandžiau.
          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

          Comment


            Na, gerbiami ekspertai, atsiveria nauja erdvė analizei:
            Savivaldybių ir statytojų infrastruktūros sutartys bus viešos „Infostatyboje“ https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...-infostatyboje
            Informacinėje statybos sistemoje „Infostatyba“ bus viešai skelbiamos savivaldybių ir statytojų sudarytos infrastruktūros plėtros sutartys. Kaip praneša sistemą administruojanti Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija, viešai bus skelbiamos nuo 2021 m. pradžios sudarytos sutartys, kadangi nuo šių metų įsigaliojo tai numatantis Savivaldybių infrastruktūros įstatymas. Būtent su paviešinimo sistemoje data siejamas ir sutarties įsigaliojimas – įstatyme numatyta, kad sutartys įsigalios, kai jos bus pasirašytos ir savivaldybės paskelbtos „Infostatyboje“. Sistemoje taip pat bus skelbiama, jei infrastruktūros plėtros sutartis bus nutraukta. Kol kas sistemoje nepaskelbta nė viena sutartis. VŽ rašė, jog nuo sausio įsigaliojęs Savivaldybių infrastruktūros įstatymas numato, kad statytojai iki statybos leidimo turi sumokėti pagal savivaldybėje patvirtintus tarifus nustatytą mokestį už planuojamo objekto kvadratinį metrą. Surinktas lėšas savivaldybės naudos tik infrastruktūros plėtrai. Atidėti įmokos mokėjimą bus galima tuo atveju, jei su savivaldybe bus sudaroma infrastruktūros plėtros sutartis, kurios sąlygos bus individualios. Savivaldybės taip pat turi numatyti prioritetinės infrastruktūros sąrašą ir jos įrengimą finansuoti. Neprioritetinės infrastruktūros įrengimą savo lėšomis turėtų finansuoti statytojas.
            https://planuojustatyti.lt/info-portal/vilniaus-m.-sav

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              D kategorijoje berods negali būti viešojo transporto eismo. Tai kategoriją ko gero dėl to kelia. Plotis nuo to nesikeis, nes VT vistiek turi minimalų reikalaujamą plotį.
              Manau, gali, nes kitu atveju naujame BP beveik nebeliktų D kat. gatvių, nors būsimasis planas numato visose esamose D kat. gatvėse įvesti 30 km/h zoną, kad nereiktų tiesti dviračių takų, o piestiesiems būtų saugu, o balkonuose švaresnis oras ir netriukšminga. Pvz. Taikos g., kuri pilnai jungia visą Justiniškių rajoną (30 000 žmonių kompaktiška koncentracija), o ja važiuoja 2 autobusai ir dar buvo / yra naktinis maršrutas – planuoja tą „ramų eismą 30 km/h”, kaip dabar yra Naugarduko g. (30 km/h su iškiliom perėjom).

              Naugarduko g. apie pločio kitimą derėtų galvoti gatvės šonuose – dviračių juostose, nes dabar labai stipriai neatitinka nei plotis, nei saugos zonos (nėra fiziškai užtikrinamas jų laikymasis), papildomai beveik neįmanoma jų valyti nuo purvo ir sniego. Yra vietos padaryti gerai, neliečiant esamos automobilių važiuojamosios dalies ir parkingo bei medžių, reikia tik pinigų ir atleisti nuo pareigų porą nekompetetingų žmonių (pvz. už dviračius atsakingą dabar jau vyr. miesto inžinierių su žurnalistiniu išsilavinimu).

              Comment


                Įdomu, kuo iš esmės skirsis nuo viešųjų pirkimų sutarčių puslapio? Ten pasiūlymai ir sutartys yra.
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                  Manau, gali, nes kitu atveju naujame BP beveik nebeliktų D kat. gatvių, nors būsimasis planas numato visose esamose D kat. gatvėse įvesti 30 km/h zoną, kad nereiktų tiesti dviračių takų, o piestiesiems būtų saugu, o balkonuose švaresnis oras ir netriukšminga. Pvz. Taikos g., kuri pilnai jungia visą Justiniškių rajoną (30 000 žmonių kompaktiška koncentracija), o ja važiuoja 2 autobusai ir dar buvo / yra naktinis maršrutas – planuoja tą „ramų eismą 30 km/h”, kaip dabar yra Naugarduko g. (30 km/h su iškiliom perėjom)..
                  Vis gi taip, D kategorijos gatvėse viešojo transporto eismas yra galimas. Pasitikrinau STR.

                  Bet Didlaukio g. irgi yra C kategorijos, o ten gatvė siaurinama pagal ramaus eismo gatvių schemą. Tai čia priešpriešos kaip ir nėra.

                  Comment


                    Galėtų finansinius metus atskirti nuo kalendorinių ir paankstinti.

                    Comment


                      Štai kaip bus sprendžiami Pilaitės pr. / Vakarinio aplinkkelio viaduko dviračių ir pėsčiųjų takai: statomi du nauji viadukai.

                      https://citify.eu/pilaites-pr-pesciuju-viadukai/



                      Comment


                        Labai šaunu, tai šiaurinėje pusėje esamas plačias trinkeles užasfaltuos ir pastatys atskirą pėsčiųjų viaduką, o pietinėje išvis nuims siauras trinkeles ir pastatys bendrą dviejų takų viaduką.

                        Kalbant apie žiemą, gal tada sugebės technika nuvalyti sniegą, nors dėl šiaurinės dalies kyla abejonių (nemačiau dabartinės situacijos)

                        Matyt pagrindas čia greitėjimo lėtėjimo juostos atskyrimas nuo būsimos A juostos, bet vis vien gerai, kad sprendiniai visiems.

                        Klausimas ar čia labai brangus projektas, ar per porą metų įgyvendins?
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                          didžiausias minusas - pirmuose aukštuose jokios prekybos, išskyrus kampinį korpusą ties Šaltinių x Mindaugo g., bus eilinis nuobodus šaligatvis nuobodžioje gatvėje (vis nesuprantu kam ten reikalingos trys juostos, kuomet norės nutiesti dviračių takus sakys - nėra vietos ir važiuokit aplinkinėmis gatvėmis
                          Reik tikėtis, kad bent jau gatvę logiškiau pertvarkys

                          MadeinVilnius 2021.01.26
                          Mindaugo gatvė taps patogesnė visiems eismo dalyviams
                          https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...smo-dalyviams/
                          Paskutinis taisė Romas; 2021.01.31, 12:43. Priežastis: Pridėtas pavadinimas

                          Comment


                            Iki šiol nesugeba kelio ženklų sutvarkyt su kelio ženklinimu, kad vairuotojams būtų aišku, jog ten dviračių pirmumas. Šiaurės vakarinėj daly pylimas nenukastas, tai aklina zona minant dviračiu, kuriems dar iš vakarų į rytus per klaidą plyta pastatyta draudžianti eismą (be papildomos lentelės su išlyga dviračiams).

                            Comment


                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                              Labai šaunu, tai šiaurinėje pusėje esamas plačias trinkeles užasfaltuos ir pastatys atskirą pėsčiųjų viaduką, o pietinėje išvis nuims siauras trinkeles ir pastatys bendrą dviejų takų viaduką.

                              Kalbant apie žiemą, gal tada sugebės technika nuvalyti sniegą, nors dėl šiaurinės dalies kyla abejonių (nemačiau dabartinės situacijos)

                              Matyt pagrindas čia greitėjimo lėtėjimo juostos atskyrimas nuo būsimos A juostos, bet vis vien gerai, kad sprendiniai visiems.

                              Klausimas ar čia labai brangus projektas, ar per porą metų įgyvendins?
                              Citify rašo, jog finansuos UAB „Capital Mill", o jie dobilo pietvakarinėj daly planuoja statyti biurus, tad tikėtina tada ir tvarkys viadukus.

                              „Capital Mill“ pakoregavo biurų sostinės Pilaitės prospekte statybos datą
                              2020-11-17 // https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...bos-data&VkrDC
                              Įmonė skelbia, kad biurus Vakarinio aplinkkelio ir Pilaitės prospekto sankirtoje pradės statyti 2021 m. I ketvirtį, o baigs iki 2022 m. rudens. Anksčiau planuota, kad kompleksas bus atidarytas 2021–aisiais.

                              Comment


                                Bent jau projektą tai rengia pastato architektai ir projektuotojai. O ar statybas finansuos jie - neaišku. Bet manau labai labai tikėtina.

                                Comment


                                  O patekti is Capital Mill i Outlet PC bus imanoma tik per pozemine pereja. Tai skaityk dviraninkai netures jokio galimybes kirsti gatve is magistralinio dvirtakio link prekybos centro, much darnumas.



                                  Comment


                                    Žinau kad kai kuriems dviračiu pro ten važinėjantiems nepatiktų, bet aš statyčiau tuos viadukus šiek tiek toliau nuo dobilo, kad takas išvengtų sankirtų su gatve. Olandijoje tokiose vietose pirma žiūrima saugumo, o ne kaip sutaupyti kelias minutes važiuojančiųjų dviračiais laiko. Laiką bando sutaupyti kitose vietose kur viadukais/tuneliais/atitvarais padaro shortcutus neprieinamus kitam eismui, bet aklai nesivadovaujama principu jog takai turi būti tiesūs, o kelionės trukti kuo trumpiau bet kokia kaina, nes greitis toli gražu nėra svarbiausias faktorius, kodėl žmonės renkasi minti pedalus.

                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    O patekti is Capital Mill i Outlet PC bus imanoma tik per pozemine pereja. Tai skaityk dviraninkai netures jokio galimybes kirsti gatve is magistralinio dvirtakio link prekybos centro, much darnumas.
                                    Jeigu viskas liks kaip yra tai manau galėtų įrengti pravažiavimą į kitą pusę po viadukais, ten vietos yra tik reiktų įrengti statmeną sienelę palei aplinkkelį ir taką iškelti aukštyn. Pagal 3d Vilnių viaduko aukštis 6m, padarius 3m aukščio sienelę tilptų bent 2.5m pločio takas įskaitant apsaugos atstumus nuo viaduko sienos iš vienos pusės ir tvorelių virš sienelės iš kitos pusės.


                                    Click image for larger version

Name:	pil.jpg
Views:	1577
Size:	156,4 kB
ID:	1858974

                                    Comment


                                      Sprendimas tikrai geras, bet gaila, kad iškart projektuojant tą mazgą nebuvo galimybės suprojektuoti dabartinius viadukus platesnius.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Parašė Viliusun Rodyti pranešimą

                                        Reik tikėtis, kad bent jau gatvę logiškiau pertvarkys

                                        MadeinVilnius 2021.01.26
                                        Mindaugo gatvė taps patogesnė visiems eismo dalyviams
                                        https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...smo-dalyviams/
                                        Mindaugo g. atkarpoje nuo Kauno iki Kalinausko g. būtų galima paleisti dvipusį eismą. Galbūt ir dar toliau. Sumažėtų eismo srautas Pylimo g. Be to, Pylimo gatvės dalyje būtų galima leisti tik VT ir dviračių eismą abejomis kryptimis. Taip būtų galima galutinai nukrauto tranzitinį eismą iš Senamiesčio.

                                        Comment


                                          Gatvė 3-juostų, o eismui išnaudojama tik viena. Dar vienas gatvės-parkingo pavyzdys.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X