Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ąžuolyno g. jau atidaryta.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Ąžuolyno g. jau atidaryta.
      Labai idomiu sprendimu padaryta:
      1) Vaziuojant ozo g kryptim is vienos juostos uz posukio pasidaro 4!! juostos. Kam reikalinga papildoma juosta sukant i impuls? Niekam.
      2) Vaziuojant ozo g ir sukant i buivydiskiu g pristatyta kuoliuku bet kad pasukti reikia sulaukti zalio sviesaforo. Negalejo padaryti nereguliuojamos nuovazos?

      Comment


        Taip, galėjo pastatyti šviesoforą pagal naujas taisykles, o ne senas. Debilai.

        Comment


          Tai, kad Ozo g. sankryža neįėjo į projekto ribas. Ten tas išplatėjimas yra, nes gi bus Ozo g tęsinys. Man labiau klausimas kyla nafig reikėjo Ąžuolyno g. daryt posūkiui juostas, jeigu ten ta gatvė bus vos ne akligatvis po kitų projektų pabaigimo.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Tai, kad Ozo g. sankryža neįėjo į projekto ribas. Ten tas išplatėjimas yra, nes gi bus Ozo g tęsinys. Man labiau klausimas kyla nafig reikėjo Ąžuolyno g. daryt posūkiui juostas, jeigu ten ta gatvė bus vos ne akligatvis po kitų projektų pabaigimo.
            gal del to, kad dar dvidešimt metų tie kiti projektai nebus įgyvendinti?

            Comment


              Kaip jums tunelio idėja?



              Plane nurodoma, jog pagal Vilniaus miesto bendrąjį planą iki 2030 metų po tvarkomomis viešosiomis erdvėmis, turėtų būti įgyvendintas transporto tunelio projektas. Tunelis Šešuolėlių gatvę turėtų sujungti su šviesoforine sankryža, kuri ribojasi su „Circle K“ degaline. Šį projektą turėtų įgyvendinti miesto savivaldybė.



              https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...namu-kvartalu/

              Comment


                Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                gal del to, kad dar dvidešimt metų tie kiti projektai nebus įgyvendinti?
                Nu nežinau. Viršuliškių g. jungtis jau projektuojama. Po to pagal planus turi sekti ir Ozo g. jungtis iki Laisvės pr. Ar ne Darnaus judumo plane ji yra, gal maišau. Net ir datos buvo nurodytos.

                Comment


                  Parašė Eddy Rodyti pranešimą
                  Kaip jums tunelio idėja?
                  Aš labai UŽ. Tai trūkstama dalis magistralinių gatvių tinklo. Tunelis - trūkstama dalis magistralinės gatvės vakarų-rytų susisiekimo kryptimi.

                  https://vilnius.lt/wp-content/upload...2019-04-09.pdf

                  Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	118,9 kB
ID:	1767866

                  Comment


                    Parašė spekas Rodyti pranešimą

                    Aš labai UŽ. Tai trūkstama dalis magistralinių gatvių tinklo. Tunelis - trūkstama dalis magistralinės gatvės vakarų-rytų susisiekimo kryptimi.

                    https://vilnius.lt/wp-content/upload...2019-04-09.pdf

                    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	118,9 kB
ID:	1767866
                    Tunelis aišku ok, nes nesinorėtų ten triukšmingos gatvės ant paviršiaus. O bet tačiau kaip ten su kapinėm? Čia tam vaizde nubrėžta raudona linija eina per kapines (tunelis kaip suprantu po viršuliškėm bus o ne po kapinėm).

                    Comment


                      Parašė evvt Rodyti pranešimą

                      Tunelis aišku ok, nes nesinorėtų ten triukšmingos gatvės ant paviršiaus. O bet tačiau kaip ten su kapinėm? Čia tam vaizde nubrėžta raudona linija eina per kapines (tunelis kaip suprantu po viršuliškėm bus o ne po kapinėm).
                      Ten yra paliktas tarpas tarp kapinių, tai gal ten nebus labai daug problemų.

                      Comment


                        Parašė Eddy Rodyti pranešimą
                        Kaip jums tunelio idėja?
                        O koks toje vietoje reljefas? Jeigu lygus, tai tuomet išeis tik toks "tunelis" kaip Žirnių / Liepkalnio sankryžoje, t.y. atvira gatvė užims 2/3 atkarpos.

                        Comment


                          Pagal senus planus ten turėjo būti viadukas virš Laisvės pr. ir ateiti ne nuo degalinės, o nuo miškelio ant kalvos, kuris yra tarp degalinės ir bažnyčios. Kaip suprantu to viaduko nebeplanuoja, nes jis sunkiai derintųsi su tuneliu ir nauja Ozo g tąsos trasa per jau esančią sankryžą.

                          O šiaip tai įdomu kaip šitie visi planai išlindo iš stalčiaus, spėju, kad visą tai susiję su tuo, kad buvo pažeminta Šiaurinės g. kategorija ir perdarytos sankryžos iš miesto magistralės tipo į draugiškas žmonėms.

                          Jeigu jau taip tai gal geriau jau būtų palikę pradinį Šiaurinės g. projektą ir sumažinę Ozo g. kategoriją, nes dabar pagal planą bus leidžiami pinigai vos ne dvigubam skaičiui viadukų/tunelių per abejų gatvių trasas

                          Comment


                            Parašė kutas Rodyti pranešimą

                            O koks toje vietoje reljefas? Jeigu lygus, tai tuomet išeis tik toks "tunelis" kaip Žirnių / Liepkalnio sankryžoje, t.y. atvira gatvė užims 2/3 atkarpos.
                            Reljefas kaip tik tinkamas tuneliui, ta zona tarp Viršuliškių g. ir Laisvės pr. yra ant kalniuko, o Šešeuolių g. yra labai plačioje laukymėje. Bet šiaip jau greičiau sulauksim viaduko per Vakarinį aplinkkelį ir Pilaitės pr., negu šito tunelio - kol nebus pastatyti anie objektai, šitas tunelis neturi prasmės.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Parašė abruo Rodyti pranešimą

                              Reljefas kaip tik tinkamas tuneliui, ta zona tarp Viršuliškių g. ir Laisvės pr. yra ant kalniuko, o Šešeuolių g. yra labai plačioje laukymėje. Bet šiaip jau greičiau sulauksim viaduko per Vakarinį aplinkkelį ir Pilaitės pr., negu šito tunelio - kol nebus pastatyti anie objektai, šitas tunelis neturi prasmės.
                              Nemanau, kad apskritai šita jungtis bus labai reikalinga, kai bus pastatyta Šiaurinė g., kuri nuims liūto dalį srauto nuo Ąžuolyno g.
                              Flickr

                              Comment


                                Būtų gal nekvaila Šešuolių gatvei lįsti į tunelį jau prieš Viršuliškių gatvę kad pastaroji atsidurtų ant tunelio. Pagal punktyrą kuyris žymi tunelį atrodo taip ir galvojama daryt.
                                Paskutinis taisė evvt; 2019.12.06, 13:50.

                                Comment


                                  Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                  Būtų gal nekvaila Šešuolių gatvei lįsti į tunelį jau prieš Viršuliškių gatvę kad pastaroji atsidurtų ant tunelio. Pagal punktyrą kuyris žymi tunelį atrodo taip ir galvojama daryt.
                                  Berods bendrajam plane tas punktyras dar toliau baigiasi (tarp Vakarinio aplinkkelio ir Justiniškių gatvės)

                                  Comment


                                    Ozo g. tąsa iki Vilniaus vakarinio aplinkkelio būtų labai naudinga, įdomu, kad grįžtama vėl prie šios temos.

                                    Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                    O bet tačiau kaip ten su kapinėm?
                                    Planuotoje Ozo g. tąsoje iki Laisvės pr. šalia esančiose Sudervės katalikų kapinėse anksčiau nebuvo laidojama (poros metų senumo informacija).
                                    Paskutinis taisė M1gdas; 2019.12.06, 21:32.

                                    Comment


                                      Giedraičių ir S. Fino g.



























                                      https://citify.eu/giedraiciu-ir-s-fino-g/

                                      Comment


                                        Algimanto Nasvyčio g.









                                        https://citify.eu/algimanto-nasvycio-g/

                                        Comment


                                          Bendrųjų planų susisiekimo dalies palyginimas
                                          Dabar kaip tik bus viešinami naujojo Vilniaus miesto bendrojo plano sprendiniai
                                          Prieš kuriant naujas vizijas verta palyginti, kur esame su esamų planų vykdymu.
                                          Miestas neabejotinai auga, pažiūrėkime, ar adekvačiai plėtojama infrastruktūra.


                                          Radau pas save dar 1998 metais patvirtintą Vilniaus bendrąjį planą iki 2005 metų.


                                          Pora mobiliakinių nuotraukų.
                                          Jei kam nors bus įdomu, galėsiu pakeisti į normalios rezoliucijos kopijas.

                                          Gatvių tinklo plėtra iki 2005 metų
                                          Raudona - naujos gatvės, juoda- gatvių rekonstrukcija
                                          Žalia spalva- plėteq po 2005 metų


                                          Gatvių kategorijos
                                          Raudona - A, mėlyna - B

                                          Comment

                                          Working...
                                          X