Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    į dviračių taką jei būt tiksliems. O ir pati gatvė juk bus lėto eismo, kaip pvz apskritai tuomet gali egzistuoti gatvės kur viskas vienam lygyje?
    Ne vienas lygis čia lemia, o tai, kad dviračio greitis yra iki 6 kart didesnis už pėsčiojo ir atitinkamai stabdymo kelias - įžengus tiesiai į dviračių taką iš kiemo (ribotas matomumas) susidūrimas gali baigtis labai rimtom pasekmėm abiems eismo dalyviams, tad tokių konfliktų reikia vengti.

    Comment


      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

      Ne vienas lygis čia lemia, o tai, kad dviračio greitis yra iki 6 kart didesnis už pėsčiojo ir atitinkamai stabdymo kelias - įžengus tiesiai į dviračių taką iš kiemo (ribotas matomumas) susidūrimas gali baigtis labai rimtom pasekmėm abiems eismo dalyviams, tad tokių konfliktų reikia vengti.
      Nu taip, lygtais niekur pėstiesiems netenka kirsti dviračių tako. Žodžiu neįtikinot, manau užtektų jeigu labai reikia ir techninio plytelės pločio šaligtavio, tie siauri šaligatviai beprotiškai nemalonūs vaikščiojimui jeigu nesi vienišius ir aš bet kada keisčiau du siaurus į vieną platų. Aišku jeigu vietiniai gyventojai nevaikšto arba ne tokie įnoringi kaip aš arba visada vaikšto vieni arba yra labai kūdi, tai gal ir pakaks siaurų. Tuomet ir tuos stulpus pateisinu, galės veikti kaip saugumo elementai tarp priešpriešinių pėsčiųjų srautų

      Comment


        Parašė spekas Rodyti pranešimą
        Labai gerai, kad BP plėtroje iki 2030 numatytas pėsčiųjų viadukas šioje vietoje (mėlynas apskritimas GV ir Didlaukio sank.).
        Būtų gerai tas viadukas - būtų saugiau ir nebūtų stabdomas eismas intensyvioje gatvėje

        Tačiau planai ir terminai prie miesto valdžios, kuri sugeba tiesti tik PiaRinius dviračių takus, nieko nereiškia:
        - Vakarinis aplinkkelis nutiestas praėjus 51 metams (buvo numatyta dar 1965 metų generaliniame plane)
        - Šiaurinė gatvė nepradėta tiesti per 41 metus, nors ji numatyta dar 1978 m. genplane ir 1998 m. bendrajame plane
        - Šiaurinis aplinkkelis (dab. Mykolo Lietuvio gatvė) nėra tiesiama jau 21 metus, nors numatyta 1998 ir 2007 m. bendruosiuose planuose

        Kol nėra atliktos jau anksčiau suplanuotų objektų darbų projektavimo ir suderinimo procedūros bei pradėti darbų konkursai, tie paišymai bendruosiuose planuose tėra tik proto mankšta, imituojant audringą planavimo veiklą.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą

          Tačiau planai ir terminai prie miesto valdžios, kuri sugeba tiesti tik PiaRinius dviračių takus, nieko nereiškia:
          - Vakarinis aplinkkelis nutiestas praėjus 51 metams (buvo numatyta dar 1965 metų generaliniame plane)
          Kurią valdžią konkrečiai tu kaltini neveiklumu? Per 51 metus pasikeitė ne tik 20 valdžių, netgi visa santvarka pasikeitė. Tu čia Brežnevą, Andropovą ar Černenko kaltini lėtumu ir veiklos imitavimu? Sukonkretink, nes nelabai sąžininga 51 metų aplaidumu kaltinti ne tuos.

          Nes aš įžiūriu priešingas tendencijas. Veiksmas mieste vyksta, infrastruktūra statoma. PiaRinius dviračių takus tiesė tik Zuokas dažais ant šaligatvio, šiais laikais dviračių takai tiesiami realūs. Per paskutinius 5 metus daugiau naujų kelių nutiesta ar senų išplėsta negu per 25 metus prieš tai. Tie paišymai bendrame plane vystymosi kryptį nurodo tinkamai. Galiu tik sutikti, kad vystymosi trukmę jie nurodo gana apytikriai.

          Comment


            Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
            Kurią valdžią konkrečiai tu kaltini neveiklumu? Tu čia Brežnevą, Andropovą ar Černenko kaltini lėtumu ir veiklos imitavimu?
            Nes aš įžiūriu priešingas tendencijas.
            Kuo čia dėtas Černenka? Jei turi kokios nors naujos informacijos apie tuos laikus, susirask sovietinių laikų infrastruktūros temą ir pasidalink nežinoma informacija.

            Nėra jokios prasmės vėl įrodinėti, kad be pradedamo Liepkalnio- Žirnių g. projekto vyksta bent vienas stambus projektas.
            Prieš pradėdamas naują diskusiją geriau paskaityk kas parašyta šioje temoje. Ar dabartinė valdžia efektyviai gerina susisiekimą mieste, jau seniai išdiskutuota šioje bei Vilniaus savivaldybės temoje, todėl nėra jokios prasmės kartotis. Kaip paprastai būna po tokių diskusijų, kiekvienas lieka prie savo nuomonės.

            Comment


              Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
              Nes aš įžiūriu priešingas tendencijas. Veiksmas mieste vyksta, infrastruktūra statoma. PiaRinius dviračių takus tiesė tik Zuokas dažais ant šaligatvio, šiais laikais dviračių takai tiesiami realūs. Per paskutinius 5 metus daugiau naujų kelių nutiesta ar senų išplėsta negu per 25 metus prieš tai. Tie paišymai bendrame plane vystymosi kryptį nurodo tinkamai. Galiu tik sutikti, kad vystymosi trukmę jie nurodo gana apytikriai.
              Ir kokie gi stebuklai įvyko per "paskutinius 5 metus"?
              Kiek naujų tiltų, viadukų pastatyta, kiek naujų magistralinių ir paprastų gatvių nutiesta, kiek parkavimo vietų pastatyta, kelių naujų rajonų infrastruktūra įrengta, ir t.t.?
              Kita vertus, neužsiimsim grynu neigimu, nuveikta ir dabar šis tas esminio. Pagerinta miesto finansinė būklė, pradėti aktyviai tiesti dvirtakiai, atnaujintas VT parkas, gatvių apšvietimas.
              Tačiau sostinė, esanti nors ir su ribotais resursais, niekada negyveno geriau nei dabar. Galima būtų nuveikti ir daugiau. Ir ambicijų turėti daugiau. Ir atkaklumo jas įgyvendinant.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Tačiau sostinė, esanti nors ir su ribotais resursais, niekada negyveno geriau nei dabar.
                Ne pirmą kartą girdžiu panašius argumentus šiame forume - miestas dar niekad neturėjo tiek daug pinigų ar negalėjo taip pigiai skolintis. Bet kalbant apie infrastruktūra, ar kas nors pasižiūrėjot kaip sparčiai išaugo kelių tiesimo ir estakadų/tiltų statymo kainos? Jos auga greičiau už bet kokį biudžeto augimą.

                Ir šiaip Vilnius pagal kvadratinį metrą asfalto ir visokių estakadų skaičių vienam gyventojui yra tikrai ne Europos atsilikėlis, grečiau atvirkščiai.
                Ar suprantat, kad neužtenka nutiesti to metro asfalto ir pastatyti estakados? Reikalinga pastovi priežiūra, remontai, po 50 metų visus tiltus reikia kapitališkai remontuoti o kitus ir perstatyti. DAUG ir stambios infrastruktūros yra ne tik finansinė kilpa dabarties ir ateities kartoms, bet ir pasmerkta merdėti. Pasižiūrėkit į kritinę viadukų ir tiltų būklę USA ar toj pačioj Vokietijoje.

                Comment


                  Tiksliai kainų nežinom. Faktas, kad jos auga. Infliacija vis dar egzistuoja.
                  Visgi pagrindiniai strateginiai objektai galėtų būti užbaigti. Pagal naują BP nebetiek jau jų daug suplanuota.

                  Comment


                    Atrodo, kažkurioje temoje jau buvo kalbama apie Šešuolių g. Vakarinio aplinkkelio sankryžos rekonstrukciją.
                    Reikės perkelti, kad būtų kartu.

                    2019-10-17 Lietuvos architektų sąjungos Vilniaus skyriaus Architektūros-urbanistikos ekspertų tarybos posėdžiui

                    Apie 14 ha ploto teritorijos prie Šešuolių, Sidaronių, Mozūriškių gatvių detaliojo plano koncepcija, koreguojant teritorijos prie Senosios Pilaitės kelio detaliojo plano ir teritorijos prie Vilniaus miesto vakarinės greito eismo gatvės detaliojo plano sprendinius
                    Projekto vadovas, architektas Linas Sinkevičius, Architektas Nerijus Siciūnas, Inžinierius Vidualdas Valeika

                    TPDRIS NR. K-VT-13-18-418













                    http://www.architektusajunga.lt/wp-c...compressed.pdf


                    Comment


                      gal yra kokių naujienų dėl Ąžuolyno gatvės rekonstrukcijos?
                      ar ne lapkričio 30 buvo galutinis terminas numatytas?

                      Comment


                        Parašė Premier Rodyti pranešimą
                        gal yra kokių naujienų dėl Ąžuolyno gatvės rekonstrukcijos?
                        ar ne lapkričio 30 buvo galutinis terminas numatytas?
                        Vilnietis sunerimo: rekonstruojamoje gatvėje darbininkų nematyti, tačiau eismas vis dar neleidžiamas https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ia-221-1238834
                        p.s. lyg ir žadėjo šią savaitę atidaryti.

                        Comment


                          Ąžuolyno g. Tuščioje gatvėje driftinantys darbininkai sakė, kad gatvė jau seniai baigta. Klausimas kada patvirtins pridavimą.















                          https://citify.eu/azuolyno-g/

                          Comment


                            Rengiamas Ozo - Ukmergės - Gelvonų g. pertvarkymas. Požeminės perėjos prie Akropolio greičiausiai bus atsisakyta. Kažkur po mėnesio turėtų paviešint PP.

                            Comment


                              Įdomu kodėl nėra jungties su Gelvonų g. Tas šviežias takas iki pat sankryžos nenutiestas. Tuo tarpu Saulės skveras/takas (šeškinės) pavaizuotas. Net link Miglos g. (dabar plytelėm) atkarpa pavaizduota.

                              Comment


                                Turbūt tiesiog nedetalizuota. Bus sujungta manau su visais takais.

                                Comment


                                  Stadionas, aišku ne daugiatūkstantinis. Bet, esant tokiems siauriems praėjimams į visą kompleksą, baisu, kad neįvyktų kokia nelaimė.

                                  Comment


                                    Tiesa, gal svarbiau buvo atvaizduoti požeminės perėjos ir pasirodo gal net pervažos esmę. Judri - pilna pėsčiųjų sankryža. Atsiras ir judančių ratuotai nemažai. Įdomu kaip gudriai išspręsti tokį mazgą po žeme. Atskirs takus? Lieps vestis?

                                    Comment


                                      Kai pagalvoji, buvo nesąmonė padaryta: pastatytas šalia viadukas, kuris neišnaudojamas maksimaliai, o tokia sankryža, kuria vyksta pagrindinis eismas palikta vieno lygio. Tuo labiau bus pastatytas stadionas, ir vis tiek nenumatoma dviejų lygių? BP nenumatoma šioje sankryžoje dviejų lygių eismas? Tuo labiau, kad Ozo gatvėje kitose vietose nuo Neries iki VA planuojama sustatyti viadukus - tai taip išeina čia bus viena vieta kur bus paliktas vienas lygis?

                                      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	403,8 kB
ID:	1767672

                                      Comment


                                        Ta požeminė perėja prie Akropolio visiška nesąmonė, dar ir svastiką primena Su dviračiu važiuojant link Saulėtekio gautųsi kaip kokį labirintą įveikt. Geriau požemius paliktų potencialiai Ozo g. ateityje padarant kažką panašaus kaip su Liepkalnio sankryža planuoja.

                                        Comment


                                          Iškarpyta ištrauka iš stadiono projekto aiškinamojo rašto (12-04d.), susijusi su aplinkinių gatvių infrastruktūra.

                                          Click image for larger version  Name:	SK 0.png Views:	1 Size:	334,3 kB ID:	1767682


                                          Click image for larger version  Name:	SK 1.png Views:	1 Size:	138,5 kB ID:	1767683

                                          Vidutinis metinis paros eismo intensyvumas

                                          Click image for larger version

Name:	Vidutinis metinis paros eismo intensyvumas.jpg
Views:	1
Size:	152,1 kB
ID:	1767807
                                          Paskutinis taisė Riedis; 2019.12.05, 21:19.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X