Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts












    Comment


      Šiaip jau, nežiūrint trūkumų su apšvietimo stulpais čia yra daugmaž pavyzdys kaip turėtų atrodyti ateities gatvė miesto centre: siaura, neleidžianti viršyti greičio, turinti dviračių takus ir apskritai daugiau pritaikyta pėstiesiems ir kamščių nesudarančiam, ekologiškam individualiam transportui t.y. dviračiams ir paspirtukams. Kažkada i didelę dalį gatvių kitoje upės pusėje reiktų padaryti panašiomis.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą
        Šiaip jau, nežiūrint trūkumų su apšvietimo stulpais čia yra daugmaž pavyzdys kaip turėtų atrodyti ateities gatvė miesto centre: siaura, neleidžianti viršyti greičio, turinti dviračių takus ir apskritai daugiau pritaikyta pėstiesiems ir kamščių nesudarančiam, ekologiškam individualiam transportui t.y. dviračiams ir paspirtukams. Kažkada i didelę dalį gatvių kitoje upės pusėje reiktų padaryti panašiomis.
        Vistik iki idealo labai trūksta išvingiavimų (na arba iškilių sankryžų ar dangos ne iš asfalto). Gatvė tiesi, kaip strėlė ir vizualiai atrodys plati, jokių medžių ar dar kokių elementų arti nėra, net stulpai kažkur toli. Tai lieka tikimybė, kad (gal net užsimetę vieną ratą ant tako) visvien lėks su vėjeliu.

        Parašė evvt Rodyti pranešimą
        O, bet nors bordiūrai ne tokie žvėriški. Dar esfalto sluoksniuks ir bus beveik vienam lygyje su šaligatviais. Čia gi ne galutinis esfalto sluoksnis?
        D kategorijos gatvėse STR nereikalauja statyti 15cm aukščio bortų.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
          Vistik iki idealo labai trūksta išvingiavimų
          Gatvės vingiavimas neprieštarautų paveldosauginiams reikalavimams?

          Comment


            1. Dviraciu take ziema visi parkuosis.
            2. Kadangi visas saligatvis apstulpintas ir stulpu, sake Poderskis netrauks, nes tingi perklot komunikacijas kaip reikia, tai vasara pestieji eis dviraciu taku. Nes taip tiesiog patogiau.
            Ko pasekoje bus blogai visiems. Ir dviratininkams ir pestiesiems ir automobiliams ir miestui, nes po metu takas suskils.

            Comment


              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
              1. Dviraciu take ziema visi parkuosis.
              2. Kadangi visas saligatvis apstulpintas ir stulpu, sake Poderskis netrauks, nes tingi perklot komunikacijas kaip reikia, tai vasara pestieji eis dviraciu taku. Nes taip tiesiog patogiau.
              Ko pasekoje bus blogai visiems. Ir dviratininkams ir pestiesiems ir automobiliams ir miestui, nes po metu takas suskils.
              Dėl pėsčiųjų tai man įdomu ar ne geriau būtų buvę daryti šaligatvį tik vienoje pusėje, priešingoje nuo dviračių tako. Ir platesnis būtų ir mažiau masintų lįsti į dviračių taką

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                Dėl pėsčiųjų tai man įdomu ar ne geriau būtų buvę daryti šaligatvį tik vienoje pusėje, priešingoje nuo dviračių tako. Ir platesnis būtų ir mažiau masintų lįsti į dviračių taką
                Visada yra saugu iš kiemo žengti tiesiai į gatvę

                Comment


                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                  Visada yra saugu iš kiemo žengti tiesiai į gatvę
                  į dviračių taką jei būt tiksliems. O ir pati gatvė juk bus lėto eismo, kaip pvz apskritai tuomet gali egzistuoti gatvės kur viskas vienam lygyje?

                  Comment


                    Parašė themanual Rodyti pranešimą

                    į dviračių taką jei būt tiksliems. O ir pati gatvė juk bus lėto eismo, kaip pvz apskritai tuomet gali egzistuoti gatvės kur viskas vienam lygyje?
                    Ne vienas lygis čia lemia, o tai, kad dviračio greitis yra iki 6 kart didesnis už pėsčiojo ir atitinkamai stabdymo kelias - įžengus tiesiai į dviračių taką iš kiemo (ribotas matomumas) susidūrimas gali baigtis labai rimtom pasekmėm abiems eismo dalyviams, tad tokių konfliktų reikia vengti.

                    Comment


                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                      Ne vienas lygis čia lemia, o tai, kad dviračio greitis yra iki 6 kart didesnis už pėsčiojo ir atitinkamai stabdymo kelias - įžengus tiesiai į dviračių taką iš kiemo (ribotas matomumas) susidūrimas gali baigtis labai rimtom pasekmėm abiems eismo dalyviams, tad tokių konfliktų reikia vengti.
                      Nu taip, lygtais niekur pėstiesiems netenka kirsti dviračių tako. Žodžiu neįtikinot, manau užtektų jeigu labai reikia ir techninio plytelės pločio šaligtavio, tie siauri šaligatviai beprotiškai nemalonūs vaikščiojimui jeigu nesi vienišius ir aš bet kada keisčiau du siaurus į vieną platų. Aišku jeigu vietiniai gyventojai nevaikšto arba ne tokie įnoringi kaip aš arba visada vaikšto vieni arba yra labai kūdi, tai gal ir pakaks siaurų. Tuomet ir tuos stulpus pateisinu, galės veikti kaip saugumo elementai tarp priešpriešinių pėsčiųjų srautų

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                        Labai gerai, kad BP plėtroje iki 2030 numatytas pėsčiųjų viadukas šioje vietoje (mėlynas apskritimas GV ir Didlaukio sank.).
                        Būtų gerai tas viadukas - būtų saugiau ir nebūtų stabdomas eismas intensyvioje gatvėje

                        Tačiau planai ir terminai prie miesto valdžios, kuri sugeba tiesti tik PiaRinius dviračių takus, nieko nereiškia:
                        - Vakarinis aplinkkelis nutiestas praėjus 51 metams (buvo numatyta dar 1965 metų generaliniame plane)
                        - Šiaurinė gatvė nepradėta tiesti per 41 metus, nors ji numatyta dar 1978 m. genplane ir 1998 m. bendrajame plane
                        - Šiaurinis aplinkkelis (dab. Mykolo Lietuvio gatvė) nėra tiesiama jau 21 metus, nors numatyta 1998 ir 2007 m. bendruosiuose planuose

                        Kol nėra atliktos jau anksčiau suplanuotų objektų darbų projektavimo ir suderinimo procedūros bei pradėti darbų konkursai, tie paišymai bendruosiuose planuose tėra tik proto mankšta, imituojant audringą planavimo veiklą.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą

                          Tačiau planai ir terminai prie miesto valdžios, kuri sugeba tiesti tik PiaRinius dviračių takus, nieko nereiškia:
                          - Vakarinis aplinkkelis nutiestas praėjus 51 metams (buvo numatyta dar 1965 metų generaliniame plane)
                          Kurią valdžią konkrečiai tu kaltini neveiklumu? Per 51 metus pasikeitė ne tik 20 valdžių, netgi visa santvarka pasikeitė. Tu čia Brežnevą, Andropovą ar Černenko kaltini lėtumu ir veiklos imitavimu? Sukonkretink, nes nelabai sąžininga 51 metų aplaidumu kaltinti ne tuos.

                          Nes aš įžiūriu priešingas tendencijas. Veiksmas mieste vyksta, infrastruktūra statoma. PiaRinius dviračių takus tiesė tik Zuokas dažais ant šaligatvio, šiais laikais dviračių takai tiesiami realūs. Per paskutinius 5 metus daugiau naujų kelių nutiesta ar senų išplėsta negu per 25 metus prieš tai. Tie paišymai bendrame plane vystymosi kryptį nurodo tinkamai. Galiu tik sutikti, kad vystymosi trukmę jie nurodo gana apytikriai.

                          Comment


                            Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
                            Kurią valdžią konkrečiai tu kaltini neveiklumu? Tu čia Brežnevą, Andropovą ar Černenko kaltini lėtumu ir veiklos imitavimu?
                            Nes aš įžiūriu priešingas tendencijas.
                            Kuo čia dėtas Černenka? Jei turi kokios nors naujos informacijos apie tuos laikus, susirask sovietinių laikų infrastruktūros temą ir pasidalink nežinoma informacija.

                            Nėra jokios prasmės vėl įrodinėti, kad be pradedamo Liepkalnio- Žirnių g. projekto vyksta bent vienas stambus projektas.
                            Prieš pradėdamas naują diskusiją geriau paskaityk kas parašyta šioje temoje. Ar dabartinė valdžia efektyviai gerina susisiekimą mieste, jau seniai išdiskutuota šioje bei Vilniaus savivaldybės temoje, todėl nėra jokios prasmės kartotis. Kaip paprastai būna po tokių diskusijų, kiekvienas lieka prie savo nuomonės.

                            Comment


                              Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
                              Nes aš įžiūriu priešingas tendencijas. Veiksmas mieste vyksta, infrastruktūra statoma. PiaRinius dviračių takus tiesė tik Zuokas dažais ant šaligatvio, šiais laikais dviračių takai tiesiami realūs. Per paskutinius 5 metus daugiau naujų kelių nutiesta ar senų išplėsta negu per 25 metus prieš tai. Tie paišymai bendrame plane vystymosi kryptį nurodo tinkamai. Galiu tik sutikti, kad vystymosi trukmę jie nurodo gana apytikriai.
                              Ir kokie gi stebuklai įvyko per "paskutinius 5 metus"?
                              Kiek naujų tiltų, viadukų pastatyta, kiek naujų magistralinių ir paprastų gatvių nutiesta, kiek parkavimo vietų pastatyta, kelių naujų rajonų infrastruktūra įrengta, ir t.t.?
                              Kita vertus, neužsiimsim grynu neigimu, nuveikta ir dabar šis tas esminio. Pagerinta miesto finansinė būklė, pradėti aktyviai tiesti dvirtakiai, atnaujintas VT parkas, gatvių apšvietimas.
                              Tačiau sostinė, esanti nors ir su ribotais resursais, niekada negyveno geriau nei dabar. Galima būtų nuveikti ir daugiau. Ir ambicijų turėti daugiau. Ir atkaklumo jas įgyvendinant.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Tačiau sostinė, esanti nors ir su ribotais resursais, niekada negyveno geriau nei dabar.
                                Ne pirmą kartą girdžiu panašius argumentus šiame forume - miestas dar niekad neturėjo tiek daug pinigų ar negalėjo taip pigiai skolintis. Bet kalbant apie infrastruktūra, ar kas nors pasižiūrėjot kaip sparčiai išaugo kelių tiesimo ir estakadų/tiltų statymo kainos? Jos auga greičiau už bet kokį biudžeto augimą.

                                Ir šiaip Vilnius pagal kvadratinį metrą asfalto ir visokių estakadų skaičių vienam gyventojui yra tikrai ne Europos atsilikėlis, grečiau atvirkščiai.
                                Ar suprantat, kad neužtenka nutiesti to metro asfalto ir pastatyti estakados? Reikalinga pastovi priežiūra, remontai, po 50 metų visus tiltus reikia kapitališkai remontuoti o kitus ir perstatyti. DAUG ir stambios infrastruktūros yra ne tik finansinė kilpa dabarties ir ateities kartoms, bet ir pasmerkta merdėti. Pasižiūrėkit į kritinę viadukų ir tiltų būklę USA ar toj pačioj Vokietijoje.

                                Comment


                                  Tiksliai kainų nežinom. Faktas, kad jos auga. Infliacija vis dar egzistuoja.
                                  Visgi pagrindiniai strateginiai objektai galėtų būti užbaigti. Pagal naują BP nebetiek jau jų daug suplanuota.

                                  Comment


                                    Atrodo, kažkurioje temoje jau buvo kalbama apie Šešuolių g. Vakarinio aplinkkelio sankryžos rekonstrukciją.
                                    Reikės perkelti, kad būtų kartu.

                                    2019-10-17 Lietuvos architektų sąjungos Vilniaus skyriaus Architektūros-urbanistikos ekspertų tarybos posėdžiui

                                    Apie 14 ha ploto teritorijos prie Šešuolių, Sidaronių, Mozūriškių gatvių detaliojo plano koncepcija, koreguojant teritorijos prie Senosios Pilaitės kelio detaliojo plano ir teritorijos prie Vilniaus miesto vakarinės greito eismo gatvės detaliojo plano sprendinius
                                    Projekto vadovas, architektas Linas Sinkevičius, Architektas Nerijus Siciūnas, Inžinierius Vidualdas Valeika

                                    TPDRIS NR. K-VT-13-18-418













                                    http://www.architektusajunga.lt/wp-c...compressed.pdf


                                    Comment


                                      gal yra kokių naujienų dėl Ąžuolyno gatvės rekonstrukcijos?
                                      ar ne lapkričio 30 buvo galutinis terminas numatytas?

                                      Comment


                                        Parašė Premier Rodyti pranešimą
                                        gal yra kokių naujienų dėl Ąžuolyno gatvės rekonstrukcijos?
                                        ar ne lapkričio 30 buvo galutinis terminas numatytas?
                                        Vilnietis sunerimo: rekonstruojamoje gatvėje darbininkų nematyti, tačiau eismas vis dar neleidžiamas https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ia-221-1238834
                                        p.s. lyg ir žadėjo šią savaitę atidaryti.

                                        Comment


                                          Ąžuolyno g. Tuščioje gatvėje driftinantys darbininkai sakė, kad gatvė jau seniai baigta. Klausimas kada patvirtins pridavimą.















                                          https://citify.eu/azuolyno-g/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X