Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kiti rinkimai 2023, gal kaip nors spės
    Spėju kad nepradės vistiktai

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

      vel "ant greicio" chalturos pridarys
      Tai gal ir gerai kad nespės pradėt Nes nu ne tik chaltūra, bet ir per tą smagiai žaibišką darbų tempą gali nutikt taip kad miestas metų metams liks skersai-išilgai perkastas ir išraustas.

      Comment


        Paskelbti Viršuliškių g. tęsinio PP:

        https://citify.eu/virsuliskiu-g-tesinys-iki-ozo-g/



        Comment


          Oho, rimta gatvė nusimato. Netgi apačioje lyg ir matos užuomina į platinimą nuo Ąžuolyno iki Laisvės prospekto. Veikiausiai galutinai atsisakyta Ozo - Laisvės pr. jungties, dėl ko labai gaila.

          O čia aš nesuprantu tų VT stotelių. Juk čia pat yra stotelė "Vaikų kaimas". Užtektų vienos iškart už Ozo - Buivydiškių - Viršuliškių g. sankryžos.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė abruo Rodyti pranešimą
            Oho, rimta gatvė nusimato. Netgi apačioje lyg ir matos užuomina į platinimą nuo Ąžuolyno iki Laisvės prospekto. Veikiausiai galutinai atsisakyta Ozo - Laisvės pr. jungties, dėl ko labai gaila.

            O čia aš nesuprantu tų VT stotelių. Juk čia pat yra stotelė "Vaikų kaimas". Užtektų vienos iškart už Ozo - Buivydiškių - Viršuliškių g. sankryžos.
            Jungties neatsisakyta, ji numatyta naujuose planuose. Nu tai nebent tame tarpe kažkas įvyko, bet greičiausiai ne.

            Stotelės numatytos turbūt labiau perspektyvai, jeigu atsirastų koks maršrutas, kuris važiuotų iš Viršuliškių g. tiesiai į Buivydiškių g.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Jungties neatsisakyta, ji numatyta naujuose planuose. Nu tai nebent tame tarpe kažkas įvyko, bet greičiausiai ne.

              Stotelės numatytos turbūt labiau perspektyvai, jeigu atsirastų koks maršrutas, kuris važiuotų iš Viršuliškių g. tiesiai į Buivydiškių g.
              Jei ta jungtis vis dar numatyta, aš nematau logikos čia tiesti 4 juostų gatvę. Juk su ta jungtimi čia važinės tik vietiniai gyventojai arba norintys patekti į Ąžuolyno g. arenas ar viešbutį.

              O dėl stotelių - Buivydiškių g. iš karto už sankryžos yra stotelė Justiniškių kryptimi. Todėl VT stotelė Viršuliškių gatvėje link Buivydiškių g. tik dubliuos ją, nes atstumas nėra labai didelis. Na, ir aiškiai dubliuos stotelę Ozo g.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                Jei ta jungtis vis dar numatyta, aš nematau logikos čia tiesti 4 juostų gatvę. Juk su ta jungtimi čia važinės tik vietiniai gyventojai arba norintys patekti į Ąžuolyno g. arenas ar viešbutį.

                O dėl stotelių - Buivydiškių g. iš karto už sankryžos yra stotelė Justiniškių kryptimi. Todėl VT stotelė Viršuliškių gatvėje link Buivydiškių g. tik dubliuos ją, nes atstumas nėra labai didelis. Na, ir aiškiai dubliuos stotelę Ozo g.
                Geros pastabos. Stotelę visai buvau pamiršęs. Dėl pločio irgi teisinga pastaba. Teoriškai gatvę projektuoja 3 juostų, su išplatėjimais iki 4. Bet realiai - nu matot.

                Siūlau siųsti savo komentarus ir dėl pločio ir dėl stotelių projektuotojai ir į savivaldybę. Aš jau nusiunčiau. Viršuliškių g. max reikia 2 juostų su 3 juostomis ties sankryžomis.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Jungties neatsisakyta, ji numatyta naujuose planuose. Nu tai nebent tame tarpe kažkas įvyko, bet greičiausiai ne.

                  Stotelės numatytos turbūt labiau perspektyvai, jeigu atsirastų koks maršrutas, kuris važiuotų iš Viršuliškių g. tiesiai į Buivydiškių g.
                  o jungtis eis iki Laisves ar iki Sesuoliu? nes tarp Laisves ir Virsuliskiu yra pieva tiesiog

                  Comment


                    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

                    o jungtis eis iki Laisves ar iki Sesuoliu? nes tarp Laisves ir Virsuliskiu yra pieva tiesiog
                    Iš Darnaus judumo plano priemonių sąrašo:

                    Sumodeliuoti ir įvertinti Ozo gatvės pratęsimo iki Pilaitės prospekto variantus (su tuneliu ir be jo) --- parengta galimybių studija su projektiniais siūlymais, vnt. --- 2 --- 2019-2020

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Geros pastabos. Stotelę visai buvau pamiršęs. Dėl pločio irgi teisinga pastaba. Teoriškai gatvę projektuoja 3 juostų, su išplatėjimais iki 4. Bet realiai - nu matot.

                      Siūlau siųsti savo komentarus ir dėl pločio ir dėl stotelių projektuotojai ir į savivaldybę. Aš jau nusiunčiau. Viršuliškių g. max reikia 2 juostų su 3 juostomis ties sankryžomis.
                      Žiūrint į brėžinius, susidaro įspūdis, kad jau buvo suprojektuota 4 eismo juostų, bet išdavė sąlygas daryti 9m pločio, tai teko viduryje pakoreguoti ir susiaurinti. Kitaip nematau priežasčių tokiems keistiems vingiams.

                      Comment


                        Kokio velnio čia reikia 4 juostų? VMS reikia koncentruotis į Ozo g. sujungimą bent jau su Laisvės prospektu (sujungus, šioje gatvėje eismas kris smarkiai), o ne švaistytis su berekalinga infra..

                        Comment


                          Aš tai įtariu, kad 4 juostos čia buvo suplanuotos labai seniai. Tai sprendžiu pagal labai plačią gatvės atkarpą ties laidojimo namais, kuri buvo nutiesta, nežinau, gal prieš daugiau nei 15 metų? Joje telpa 4 juostos ir parkingas. Veikiausiai čia buvo ištrauktas prieštvaninis brėžinys ir šiek tiek pakoreguotas atkarpoje prie Vaikų kaimo.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            2019 09 18
                            Ąžuolyno g. (šalia "Sportima")


                            Comment


                              https://tvarkaumiesta.lt/problem/113313

                              Mano pasiūlymas:
                              išvažiavimas iš Geležinio Vilko g. nuo tilto per Nerį į A. Goštauto g. neturėtų būti organizuojamas dvejomis eismo juostomis
                              Atsakymas dėl Geležinio Vilko g. ir Goštauto g. sankryžos:

                              Laba diena, Gerb. Interesante

                              Dėkojame už Jūsų laišką ir informuojame, kad Automatizuotos šviesoforinio reguliavimo ir valdymo sistemos centrui buvo pavesta įvertinti eismo srautus, ir buvo nustatytą, kad yra dideli eismo srautai iš Geležinio Vilko gatvės link A. Goštauto gatvės. Pažymėtina kad esama infrastruktūra leidžia eismą dvejomis eismo juostomis, todėl artimiausiu metu neplanuojama keisti eismo organizavimo tvarkos ir kelių juostų skaičiaus ir važiavimo krypčių.
                              Galit pritart. Galit piktintis

                              Comment

                              Unconfigured Ad Widget

                              Collapse
                              Working...
                              X