Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kodėl šioje vietoje tokią "autostradą" darė? Bus kažkokių tolimesnių jungčių?

    Comment


      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
      O kodėl šioje vietoje tokią "autostradą" darė? Bus kažkokių tolimesnių jungčių?
      Kad būtų kur renginių metu neteisėtai automobilį numesti.

      Comment


        Jei ženklo nėra - parkavimas pirmoje juostoje bus teisėtas. Bet turbūt atskirą stovėjimo aikštelę įrengt būtų pigiau, gatvę platint.

        Comment


          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
          O kodėl šioje vietoje tokią "autostradą" darė? Bus kažkokių tolimesnių jungčių?
          Aš spėčiau, kad jau turbūt nebegaivins idėjos pratęsti Ozo g. iki Šešuolių g., tai gal čia koks slaptas planas išplatinti esamas gatves. Pvz išplatinus dar VIršuliškių g, gal net pačią Šešuolių ir sudėjus pirmumo ženklus sankryžose atitinkamomis kryptimi, bus tranzitiniam srautui viskas pritaikyta ir Viršuliškių gyventojai net nesupras kas įvyko

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą

            Aš spėčiau, kad jau turbūt nebegaivins idėjos pratęsti Ozo g. iki Šešuolių g., tai gal čia koks slaptas planas išplatinti esamas gatves. Pvz išplatinus dar VIršuliškių g, gal net pačią Šešuolių ir sudėjus pirmumo ženklus sankryžose atitinkamomis kryptimi, bus tranzitiniam srautui viskas pritaikyta ir Viršuliškių gyventojai net nesupras kas įvyko
            Naujame BP ir berods Darnaus judumo planuose lyg ir yra jungtis iki Laisvės pr. jungtis. Po to jau sunkiau.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Naujame BP ir berods Darnaus judumo planuose lyg ir yra jungtis iki Laisvės pr. jungtis. Po to jau sunkiau.
              Įdomu, bet jei ten vieno lygio jungtis ir užsibaigs ties Laisvės pr, tai tranzitiniam eismui turbūt efektyviau judėti iki pat Vakarinio aplinkkelio esamom gatvėm. Aišku reiktų matuoti realius srautus, bet įdomu, jog Viršuliškių g. itin plati, ten jos net platint realiai nereiktų, tik sužymėti normaliai juostas, uždrausti parkavimą ir būtų panašus greitkelis

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                Įdomu, bet jei ten vieno lygio jungtis ir užsibaigs ties Laisvės pr, tai tranzitiniam eismui turbūt efektyviau judėti iki pat Vakarinio aplinkkelio esamom gatvėm. Aišku reiktų matuoti realius srautus, bet įdomu, jog Viršuliškių g. itin plati, ten jos net platint realiai nereiktų, tik sužymėti normaliai juostas, uždrausti parkavimą ir būtų panašus greitkelis
                Viršuliškių g. yra D kategorijos (atkarpa nuo Laisvės pr. iki Ozo g. bus C su nauju BP), tad nelabai galima ten daryt greitkelio. Pilna išvažiavimų iš kiemų ir pan.

                Kažkur buvo minėta, kad nuo Laisvės pr. iki Šešuolių g. bus tikėtinas tunelis.

                Comment


                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                  O kodėl šioje vietoje tokią "autostradą" darė? Bus kažkokių tolimesnių jungčių?
                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                  Tiesiog šiek tiek neramina, kad tokie platinimai Viršuliškėms ne į naudą, kol nėra Šiaurinės g.
                  Nėra ten jokio platinimo. Kaip buvo viena juosta, taip ir liko.
                  Tik padarytos juostos nusukimui į naują namų kvartalą bei į "Nutrūkusią stygą", o priešinga kryptimi - į arenas.
                  Sukantieji kairėn neblokuos eismo ir kažkiek sumažės (bent nedidės) tarša Viršuliškių gyventojams.

                  Comment


                    Manau, kad miestas dar pats iki galo neapsisprendė. Pastačius Šiaurinę gatvę, Ozo g. jungties poreikis sumažės. Bet jeigu pastatys Šešuolių viaduką per Vakarinį, tai srautas Viršuliškių gatve vėl gi išaugs.

                    Comment


                      Giedraičių g.













                      Comment













                        Comment


                          Šiaip jau, nežiūrint trūkumų su apšvietimo stulpais čia yra daugmaž pavyzdys kaip turėtų atrodyti ateities gatvė miesto centre: siaura, neleidžianti viršyti greičio, turinti dviračių takus ir apskritai daugiau pritaikyta pėstiesiems ir kamščių nesudarančiam, ekologiškam individualiam transportui t.y. dviračiams ir paspirtukams. Kažkada i didelę dalį gatvių kitoje upės pusėje reiktų padaryti panašiomis.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Parašė index Rodyti pranešimą
                            Šiaip jau, nežiūrint trūkumų su apšvietimo stulpais čia yra daugmaž pavyzdys kaip turėtų atrodyti ateities gatvė miesto centre: siaura, neleidžianti viršyti greičio, turinti dviračių takus ir apskritai daugiau pritaikyta pėstiesiems ir kamščių nesudarančiam, ekologiškam individualiam transportui t.y. dviračiams ir paspirtukams. Kažkada i didelę dalį gatvių kitoje upės pusėje reiktų padaryti panašiomis.
                            Vistik iki idealo labai trūksta išvingiavimų (na arba iškilių sankryžų ar dangos ne iš asfalto). Gatvė tiesi, kaip strėlė ir vizualiai atrodys plati, jokių medžių ar dar kokių elementų arti nėra, net stulpai kažkur toli. Tai lieka tikimybė, kad (gal net užsimetę vieną ratą ant tako) visvien lėks su vėjeliu.

                            Parašė evvt Rodyti pranešimą
                            O, bet nors bordiūrai ne tokie žvėriški. Dar esfalto sluoksniuks ir bus beveik vienam lygyje su šaligatviais. Čia gi ne galutinis esfalto sluoksnis?
                            D kategorijos gatvėse STR nereikalauja statyti 15cm aukščio bortų.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                              Vistik iki idealo labai trūksta išvingiavimų
                              Gatvės vingiavimas neprieštarautų paveldosauginiams reikalavimams?

                              Comment


                                1. Dviraciu take ziema visi parkuosis.
                                2. Kadangi visas saligatvis apstulpintas ir stulpu, sake Poderskis netrauks, nes tingi perklot komunikacijas kaip reikia, tai vasara pestieji eis dviraciu taku. Nes taip tiesiog patogiau.
                                Ko pasekoje bus blogai visiems. Ir dviratininkams ir pestiesiems ir automobiliams ir miestui, nes po metu takas suskils.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  1. Dviraciu take ziema visi parkuosis.
                                  2. Kadangi visas saligatvis apstulpintas ir stulpu, sake Poderskis netrauks, nes tingi perklot komunikacijas kaip reikia, tai vasara pestieji eis dviraciu taku. Nes taip tiesiog patogiau.
                                  Ko pasekoje bus blogai visiems. Ir dviratininkams ir pestiesiems ir automobiliams ir miestui, nes po metu takas suskils.
                                  Dėl pėsčiųjų tai man įdomu ar ne geriau būtų buvę daryti šaligatvį tik vienoje pusėje, priešingoje nuo dviračių tako. Ir platesnis būtų ir mažiau masintų lįsti į dviračių taką

                                  Comment


                                    Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                    Dėl pėsčiųjų tai man įdomu ar ne geriau būtų buvę daryti šaligatvį tik vienoje pusėje, priešingoje nuo dviračių tako. Ir platesnis būtų ir mažiau masintų lįsti į dviračių taką
                                    Visada yra saugu iš kiemo žengti tiesiai į gatvę

                                    Comment


                                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                      Visada yra saugu iš kiemo žengti tiesiai į gatvę
                                      į dviračių taką jei būt tiksliems. O ir pati gatvė juk bus lėto eismo, kaip pvz apskritai tuomet gali egzistuoti gatvės kur viskas vienam lygyje?

                                      Comment


                                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                        į dviračių taką jei būt tiksliems. O ir pati gatvė juk bus lėto eismo, kaip pvz apskritai tuomet gali egzistuoti gatvės kur viskas vienam lygyje?
                                        Ne vienas lygis čia lemia, o tai, kad dviračio greitis yra iki 6 kart didesnis už pėsčiojo ir atitinkamai stabdymo kelias - įžengus tiesiai į dviračių taką iš kiemo (ribotas matomumas) susidūrimas gali baigtis labai rimtom pasekmėm abiems eismo dalyviams, tad tokių konfliktų reikia vengti.

                                        Comment


                                          Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                          Ne vienas lygis čia lemia, o tai, kad dviračio greitis yra iki 6 kart didesnis už pėsčiojo ir atitinkamai stabdymo kelias - įžengus tiesiai į dviračių taką iš kiemo (ribotas matomumas) susidūrimas gali baigtis labai rimtom pasekmėm abiems eismo dalyviams, tad tokių konfliktų reikia vengti.
                                          Nu taip, lygtais niekur pėstiesiems netenka kirsti dviračių tako. Žodžiu neįtikinot, manau užtektų jeigu labai reikia ir techninio plytelės pločio šaligtavio, tie siauri šaligatviai beprotiškai nemalonūs vaikščiojimui jeigu nesi vienišius ir aš bet kada keisčiau du siaurus į vieną platų. Aišku jeigu vietiniai gyventojai nevaikšto arba ne tokie įnoringi kaip aš arba visada vaikšto vieni arba yra labai kūdi, tai gal ir pakaks siaurų. Tuomet ir tuos stulpus pateisinu, galės veikti kaip saugumo elementai tarp priešpriešinių pėsčiųjų srautų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X