Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Čia turbūt kalba eina apie šiuos du žiedus, kurie mažomis sąnaudomis "pavaduos" Šiaurinės gatvės II etapą
    III etapa. II etapas bus iki G.V. imtinai.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Ąžuolyno gatvės rekonstrukcija beveik baigta:

      Click image for larger version  Name:	IMG_20191117_151233.jpg Views:	1 Size:	206,2 kB ID:	1763194
      Kažkaip kolchoziškai gavosi su ta transformatorine. Kažkas trukdė prisiderinti prie reljefo kad šaligatvis priglustų prie pamato? O visa kita visai pusėtinai, turint omenyje, kad projektas buvo 10 metų senumo.

      Comment


        O kodėl šioje vietoje tokią "autostradą" darė? Bus kažkokių tolimesnių jungčių?

        Comment


          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
          O kodėl šioje vietoje tokią "autostradą" darė? Bus kažkokių tolimesnių jungčių?
          Kad būtų kur renginių metu neteisėtai automobilį numesti.

          Comment


            Jei ženklo nėra - parkavimas pirmoje juostoje bus teisėtas. Bet turbūt atskirą stovėjimo aikštelę įrengt būtų pigiau, gatvę platint.

            Comment


              Parašė Nitro Rodyti pranešimą
              O kodėl šioje vietoje tokią "autostradą" darė? Bus kažkokių tolimesnių jungčių?
              Aš spėčiau, kad jau turbūt nebegaivins idėjos pratęsti Ozo g. iki Šešuolių g., tai gal čia koks slaptas planas išplatinti esamas gatves. Pvz išplatinus dar VIršuliškių g, gal net pačią Šešuolių ir sudėjus pirmumo ženklus sankryžose atitinkamomis kryptimi, bus tranzitiniam srautui viskas pritaikyta ir Viršuliškių gyventojai net nesupras kas įvyko

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                Aš spėčiau, kad jau turbūt nebegaivins idėjos pratęsti Ozo g. iki Šešuolių g., tai gal čia koks slaptas planas išplatinti esamas gatves. Pvz išplatinus dar VIršuliškių g, gal net pačią Šešuolių ir sudėjus pirmumo ženklus sankryžose atitinkamomis kryptimi, bus tranzitiniam srautui viskas pritaikyta ir Viršuliškių gyventojai net nesupras kas įvyko
                Naujame BP ir berods Darnaus judumo planuose lyg ir yra jungtis iki Laisvės pr. jungtis. Po to jau sunkiau.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Naujame BP ir berods Darnaus judumo planuose lyg ir yra jungtis iki Laisvės pr. jungtis. Po to jau sunkiau.
                  Įdomu, bet jei ten vieno lygio jungtis ir užsibaigs ties Laisvės pr, tai tranzitiniam eismui turbūt efektyviau judėti iki pat Vakarinio aplinkkelio esamom gatvėm. Aišku reiktų matuoti realius srautus, bet įdomu, jog Viršuliškių g. itin plati, ten jos net platint realiai nereiktų, tik sužymėti normaliai juostas, uždrausti parkavimą ir būtų panašus greitkelis

                  Comment


                    Parašė themanual Rodyti pranešimą

                    Įdomu, bet jei ten vieno lygio jungtis ir užsibaigs ties Laisvės pr, tai tranzitiniam eismui turbūt efektyviau judėti iki pat Vakarinio aplinkkelio esamom gatvėm. Aišku reiktų matuoti realius srautus, bet įdomu, jog Viršuliškių g. itin plati, ten jos net platint realiai nereiktų, tik sužymėti normaliai juostas, uždrausti parkavimą ir būtų panašus greitkelis
                    Viršuliškių g. yra D kategorijos (atkarpa nuo Laisvės pr. iki Ozo g. bus C su nauju BP), tad nelabai galima ten daryt greitkelio. Pilna išvažiavimų iš kiemų ir pan.

                    Kažkur buvo minėta, kad nuo Laisvės pr. iki Šešuolių g. bus tikėtinas tunelis.

                    Comment


                      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                      O kodėl šioje vietoje tokią "autostradą" darė? Bus kažkokių tolimesnių jungčių?
                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                      Tiesiog šiek tiek neramina, kad tokie platinimai Viršuliškėms ne į naudą, kol nėra Šiaurinės g.
                      Nėra ten jokio platinimo. Kaip buvo viena juosta, taip ir liko.
                      Tik padarytos juostos nusukimui į naują namų kvartalą bei į "Nutrūkusią stygą", o priešinga kryptimi - į arenas.
                      Sukantieji kairėn neblokuos eismo ir kažkiek sumažės (bent nedidės) tarša Viršuliškių gyventojams.

                      Comment


                        Manau, kad miestas dar pats iki galo neapsisprendė. Pastačius Šiaurinę gatvę, Ozo g. jungties poreikis sumažės. Bet jeigu pastatys Šešuolių viaduką per Vakarinį, tai srautas Viršuliškių gatve vėl gi išaugs.

                        Comment


                          Giedraičių g.













                          Comment













                            Comment


                              Šiaip jau, nežiūrint trūkumų su apšvietimo stulpais čia yra daugmaž pavyzdys kaip turėtų atrodyti ateities gatvė miesto centre: siaura, neleidžianti viršyti greičio, turinti dviračių takus ir apskritai daugiau pritaikyta pėstiesiems ir kamščių nesudarančiam, ekologiškam individualiam transportui t.y. dviračiams ir paspirtukams. Kažkada i didelę dalį gatvių kitoje upės pusėje reiktų padaryti panašiomis.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Parašė index Rodyti pranešimą
                                Šiaip jau, nežiūrint trūkumų su apšvietimo stulpais čia yra daugmaž pavyzdys kaip turėtų atrodyti ateities gatvė miesto centre: siaura, neleidžianti viršyti greičio, turinti dviračių takus ir apskritai daugiau pritaikyta pėstiesiems ir kamščių nesudarančiam, ekologiškam individualiam transportui t.y. dviračiams ir paspirtukams. Kažkada i didelę dalį gatvių kitoje upės pusėje reiktų padaryti panašiomis.
                                Vistik iki idealo labai trūksta išvingiavimų (na arba iškilių sankryžų ar dangos ne iš asfalto). Gatvė tiesi, kaip strėlė ir vizualiai atrodys plati, jokių medžių ar dar kokių elementų arti nėra, net stulpai kažkur toli. Tai lieka tikimybė, kad (gal net užsimetę vieną ratą ant tako) visvien lėks su vėjeliu.

                                Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                O, bet nors bordiūrai ne tokie žvėriški. Dar esfalto sluoksniuks ir bus beveik vienam lygyje su šaligatviais. Čia gi ne galutinis esfalto sluoksnis?
                                D kategorijos gatvėse STR nereikalauja statyti 15cm aukščio bortų.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  Vistik iki idealo labai trūksta išvingiavimų
                                  Gatvės vingiavimas neprieštarautų paveldosauginiams reikalavimams?

                                  Comment


                                    1. Dviraciu take ziema visi parkuosis.
                                    2. Kadangi visas saligatvis apstulpintas ir stulpu, sake Poderskis netrauks, nes tingi perklot komunikacijas kaip reikia, tai vasara pestieji eis dviraciu taku. Nes taip tiesiog patogiau.
                                    Ko pasekoje bus blogai visiems. Ir dviratininkams ir pestiesiems ir automobiliams ir miestui, nes po metu takas suskils.

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                      1. Dviraciu take ziema visi parkuosis.
                                      2. Kadangi visas saligatvis apstulpintas ir stulpu, sake Poderskis netrauks, nes tingi perklot komunikacijas kaip reikia, tai vasara pestieji eis dviraciu taku. Nes taip tiesiog patogiau.
                                      Ko pasekoje bus blogai visiems. Ir dviratininkams ir pestiesiems ir automobiliams ir miestui, nes po metu takas suskils.
                                      Dėl pėsčiųjų tai man įdomu ar ne geriau būtų buvę daryti šaligatvį tik vienoje pusėje, priešingoje nuo dviračių tako. Ir platesnis būtų ir mažiau masintų lįsti į dviračių taką

                                      Comment


                                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                        Dėl pėsčiųjų tai man įdomu ar ne geriau būtų buvę daryti šaligatvį tik vienoje pusėje, priešingoje nuo dviračių tako. Ir platesnis būtų ir mažiau masintų lįsti į dviračių taką
                                        Visada yra saugu iš kiemo žengti tiesiai į gatvę

                                        Comment


                                          Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                          Visada yra saugu iš kiemo žengti tiesiai į gatvę
                                          į dviračių taką jei būt tiksliems. O ir pati gatvė juk bus lėto eismo, kaip pvz apskritai tuomet gali egzistuoti gatvės kur viskas vienam lygyje?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X