Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gal reikėtų perkelti paskutinius pranešimus į kitą temą
    Arba galima nustoti diskutuoti. Kas važinėja nuolat, tas atsifiltruos, ar geriau per žiedo antrą juostą ar kitais maršrutais. Atsitiktinis užklydėlis (kaip aš), tiesiog pavažiuos iki sekančios sankryžos. Nieko baisaus neatsitiko.

    Comment


      Aš tai nesuprantu, ar čia Romas trollina ar jis rimtai. Yra kelio ženklai ir taisyklės ir kažkokių dviprasmybių ten nėra. Jeigu reikia reality checko, tai nuvažiuokit prie žiedo ir stebėkit kitus vairuotojus, arba atsidarykit webcam'ą. Kam reikia iš pirmos juostos patekti į antrą juostą žiede - tas ten ir patenka. Tikrai nėra sudėtingiau nei iš antros juostos patekti į trečiąją žiede kaip ir priklauso. O jeigu kyla sunkumų įveikiant žiedines sankryžas, tai standartiškai šią užduotį galima patikėti autobuso vairuotojams.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Siūlau nuvažiuoti ir išbandyti praktiškai, ar įmanoma pasukti į antrą Konstitucijos prospekto juostą, kur leidžiama sukti į Linkmenų g
        Paaiškinu pirštų pagalba, kodėl esant eismui net savaitgalį nėra įmanoma įsukti į antrą Konstitucijos prospekto juostą.



        Kolegos netoks siūlomas variantas ratais kvadratais per Lvovo g. turbūt yra dar vienas argumentas, kad posūkis iš Konstitucijos pr. į Linkmenų g. yra esant eismui neįmanomas. Tuomet kam tas šviesoforas ir dar su apsisukimais išvis reikalingas?



        P.S Konstitucijos - Linkmenų g. sankryža yra dalis vieno komplekso, kurį sudaro Geležinio Vilko-Žalgirio-Ukmergės mazgas ir Pedagoginio žiedas.
        Gal reikėtų perkelti paskutinius pranešimus į kitą temą
        O tai kaip visi važinėjo prieš perdarymą į turbo-žiedą, kai įvažinėdavai dviem juostom ir išvažinėdavai irgi dviem? Tuomet dar daugiau konfliktinių vietų buvo. Dabar piko metu net policija vis sustabdo eismą pačiame žiede, kad į jį įvažiuoti paprasčiau būtų.

        Niekada negalvojau, kad būdamas toks didelis automobilistams (man, vairuojančiam tik savaitgaliais, ir tai tokių problemų nekyla) turi tokių didelių bėdų važiuoti žiedu.
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Parašė Edd Rodyti pranešimą
          Turejau omeny uzsiimti antra juosta jau ziede, o ne pries ivaziuojant i zieda. Vazineju taip gan daznai ir kolkas nekilo problemu. Siaip jau is pirmos juostos galima vaziuoti ir tiesiai, nebutina sukti i konstitucijos pr., tokiu atveju irgi reikia praleisti visus vaziuojancius pirma ir antra ziedo juosta. Kamsciu metu sutinku kad ta padaryti yra sunkiau.
          Būtent, į antrą juostą įsukti per žiedą žymiai lengviau nei vėliau trumpoje atkarpoje rikiuotis per kelias juostas sudarant avarines situacijas. Beto jei nuo tilto per žiedą žmonės kažkaip patenka į Narbuto g. , tai truputį juokingai atrodo besiskundžiantys sunkiu patekimu į dešinę.
          Flickr

          Comment


            Įvažiuoji į žiedą, apsuki ratą ir išvažiuoji, kada ir kur reikia

            Bet apsisukimo funkciją, ten panaikinti tikrai reikia, nes jei jau atvykai iš žiedo, ten galėjai ir apsisukti, kur tau reikia.
            ​​
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Net neabejoju, kad pagal statistiką, šioje vietoje gerokai sumažės avarijų (panašiai kaip jų sumažėjo perbraižius žiedus).
              Flickr

              Comment


                T. Narbuto g. daro kažkoki pravažiavima, itariu kad greitai uždarys gatve nuo centro puses.

                https://drive.google.com/folderview?...9kxt-UNP0_Z0ki

                Comment


                  Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                  T. Narbuto g. daro kažkoki pravažiavima, itariu kad greitai uždarys gatve nuo centro puses.

                  https://drive.google.com/folderview?...9kxt-UNP0_Z0ki
                  Ten vyksta nuoteku rekonstrukcija - kisa naujus vamzdzius po zeme. https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ukcija-schema/

                  Comment


                    Šiandien primėtė transporto srauto matavimo kabelių prie Žirmūnų/Verkių/Žvalgų žiedo, matyt greitu metu prasidės rekonstrukcija ir naujų žiedukų įrengimas.

                    Comment


                      Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                      Šiandien primėtė transporto srauto matavimo kabelių prie Žirmūnų/Verkių/Žvalgų žiedo, matyt greitu metu prasidės rekonstrukcija ir naujų žiedukų įrengimas.
                      Tas žiedukas yra Top1 pagal price/performance santykį. O Top1 šūdas pagal tai yra Zuoko estakada MGbalticui Goštauto.

                      Comment


                        Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                        Šiandien primėtė transporto srauto matavimo kabelių prie Žirmūnų/Verkių/Žvalgų žiedo, matyt greitu metu prasidės rekonstrukcija ir naujų žiedukų įrengimas.
                        Dar guli Kareivių gatvėje, prie 5 kontinentų.

                        Comment


                          Širvintų Gatvę Vilniaus Šnipiškėse už 1,3 mln. Eur tvarkys „Grinda“ https://www.vz.lt/nekilnojamasis-turtas-statyba/2019/11/14/gatve-vilniaus-snipiskese-uz-13-mln-eur-tvarkys-grinda
                          „Jau parengtas techninis projektas. Darbus Širvintų gatvėje planuojama pradėti 2020 m. kovą, o baigti 2020 m. lapkritį“, – rašoma VŽ pateiktame savivaldybės komentare. Širvintų g. bus nutiestas naujas dviračių takas ir šaligatvis, šalia jų atsiras viešoji erdvė su sporto ir žaidimų aikštele, bus pasodinta naujų želdinių, įrengtas apšvietimas, suoliukai.
                          „Nauji takai Širvintų gatvėje taps jungtimi tarp Ozo gatvės ties Kernavės gatve ir Vilniaus Senvagės gimnazijos, kur dviračiai įsilies į ramaus eismo Širvintų gatvę ir važiuos bendrame sraute. Širvintų gatvė taps viena bendra erdve: pačioje gatvėje, kaip gyvenamojoje zonoje, eismo greitis bus ribojamas ne tik kelio ženklais, bet ir architektūriškai, taip užtikrinant automobilių judėjimą ne greičiau nei 20 km / h. Mūsų tikslas – išlaikyti gatvę ramia gyvenamos zonos teritorija, kurioje pėstieji ir dviratininkai jaustųsi patogiai ir saugiai“, – pranešime cituojamas Vytautas Mitalas, Vilniaus mero pavaduotojas.

                          p.s. esminis klausimas ar atsiras kiaušiniai pas VMSA verčiant nelegalias tvoras užgrobtose žemėse, o tokių atvejų visur yra.

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Širvintų Gatvę Vilniaus Šnipiškėse už 1,3 mln. Eur tvarkys „Grinda“ https://www.vz.lt/nekilnojamasis-turtas-statyba/2019/11/14/gatve-vilniaus-snipiskese-uz-13-mln-eur-tvarkys-grinda

                            p.s. esminis klausimas ar atsiras kiaušiniai pas VMSA verčiant nelegalias tvoras užgrobtose žemėse, o tokių atvejų visur yra.
                            Apskritai kažkokia naujiena - Grinda nugalėjo senbūvius rangovus konkurse. O gal nebuvo norinčių?

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Kokie yra dabartiniai srautai ta kryptimi
                              Srautų žemėlapiai iš "Susisiekimo paslaugų"
                              Srautai gatvėse. 2019 m. spalis
                              Duomenys kai kur atrodo nelabai patikimi, nes srautų kreivės smarkiai keičiasi net atkarpose kur nėra sankryžų (žr. Geležinio Vilko g.)

                              https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15

                              Srautai sankryžose 2019 m.

                              https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...4b49da93b74118

                              Ukmergės g. - Žadeikos g. (Laisvės pr. - Ateities g.) sankryžos apkrovimas
                              Duomenys jau po Ateities - Ukmergės g. viaduko statybos
                              2010-2011 m. VGTU, B.Vengrys

                              https://www.google.com/url?sa=t&rct=...1xDGAJ93F6PIRD

                              Vilniaus planas 2014-2015 m.

                              http://vilniausplanas.lt/wp-content/..._2007_2014.pdf

                              (...)

                              VGTU. Eismo srautų modeliavimas

                              https://www.vgtu.lt/aplinkos-inziner...s/73652?lang=1
                              Paskutinis taisė Romas; 2019.11.16, 13:42. Priežastis: Kopija iš temos "Laisvės pr. - Ateities g. - Ukmergės g. sankryža"

                              Comment


                                Idomu, nezinojau apie zemelapi su srauto duomenimis. Bet manau jis rodo Marso branduolio temperatura, o ne srauta.

                                Pvz imam automobilius per para ir ziurim Narbuto gatve nuo Laisves pr iki sankryzos su Seliu. Tai vieninga atkarpa be jokiu ivaziavimu ir nuvaziavimu. Tai pirmoje jos puseje spalio menesi rodo 5.3k, antroje 22.7k. Kas yra visiskas nonsensas. Automobiliu skaicius cia turi buti visiskai toks pats. Patikeciau nu 10% paklaida, bet 4-5 kartai tai absurdiski duomenys.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  Idomu, nezinojau apie zemelapi su srauto duomenimis.
                                  Bet manau jis rodo Marso branduolio temperatura, o ne srauta.
                                  Man irgi duomenys pasirodė įtartini, kai kelių šimtų metrų ar kilometrų atkarpose be didelių sankryžų duomenys pradeda skirtis kartais - pvz., Geležinio Vilko, Rinktinės, Olandų, Kalvarijų gatvėse.


                                  Reklaminį SĮ "Susisiekimo paslaugos" straipsnį su srautų žemėlapiais galima surasti "Verslo žiniose"
                                  VZ.LT 2019.11.05
                                  Vilniaus eismo reguliavimas: nuo elektros kaštų mažinimo iki atvirų duomenų politikos
                                  https://www.vz.lt/paslaugos/2019/11/...#ixzz65RMDo2O2

                                  Comment


                                    Sukurta atskira tema gatvių rekontrukcijai ir eismo pokyčiams šiaurinėje miesto dalyje - Santariškėse, Verkiuose, Baltupiuose
                                    [VLN] Gatvių rekontrukcija šiaurinėje Vilniaus dalyje

                                    Comment


                                      Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                      Šiandien primėtė transporto srauto matavimo kabelių prie Žirmūnų/Verkių/Žvalgų žiedo
                                      Matyt greitu metu prasidės rekonstrukcija ir naujų žiedukų įrengimas.
                                      Čia turbūt kalba eina apie šiuos du žiedus, kurie mažomis sąnaudomis "pavaduos" Šiaurinės gatvės II etapą
                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Du mini žiedai Žirmūnuose ir vieno didinimas. Verkių g., Žvalgų g., Žirmūnų g.

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                        Man irgi duomenys pasirodė įtartini, kai kelių šimtų metrų ar kilometrų atkarpose be didelių sankryžų duomenys pradeda skirtis kartais - pvz., Geležinio Vilko, Rinktinės, Olandų, Kalvarijų gatvėse.


                                        Reklaminį SĮ "Susisiekimo paslaugos" straipsnį su srautų žemėlapiais galima surasti "Verslo žiniose"
                                        VZ.LT 2019.11.05
                                        Vilniaus eismo reguliavimas: nuo elektros kaštų mažinimo iki atvirų duomenų politikos
                                        https://www.vz.lt/paslaugos/2019/11/...#ixzz65RMDo2O2
                                        Viskas tvarkoje, atkreipiu dėmesį, kad davikliai įrengti prie šviesoforų, dėl to GV yra tušti plotai, kur nėra šviesoforų, tas pats ir Vakarinis aplinkkelis ir pan. Taip pat atvaizduojami srautai abiem arba viena kryptimis. Kad duomenys būtų nelogiški ir skirtųsi kartais nepastebėjau, žinoma, dėl daviklių įrengimo vietos sankryžose kai kur gali skirtis. Dėl Narbuto iki Sėlių atkreipkit dėmesį nuo kur atkarpa prasideda, t.y. čia rodomas dešinys posūkis iš Laisvės prospekto į Narbuto g. Taip kad tikrai nesiskiria duomenys kartais, paprasčiausia gal klaidinančiai nubraižyta
                                        Click image for larger version

Name:	aut_sr_olandu.png
Views:	1
Size:	166,3 kB
ID:	1763055


                                        Click image for larger version

Name:	laisves_narbuto.png
Views:	1
Size:	190,9 kB
ID:	1763056

                                        Comment


                                          Ąžuolyno gatvės rekonstrukcija beveik baigta:

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20191117_151149.jpg
Views:	1
Size:	201,2 kB
ID:	1763192
                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20191117_151228.jpg
Views:	1
Size:	208,1 kB
ID:	1763193
                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20191117_151233.jpg
Views:	1
Size:	206,2 kB
ID:	1763194Click image for larger version

Name:	IMG_20191117_151424.jpg
Views:	1
Size:	202,9 kB
ID:	1763195Click image for larger version

Name:	IMG_20191117_151531.jpg
Views:	1
Size:	199,8 kB
ID:	1763196Click image for larger version

Name:	IMG_20191117_151546.jpg
Views:	1
Size:	223,0 kB
ID:	1763197Click image for larger version

Name:	IMG_20191117_151903.jpg
Views:	1
Size:	197,1 kB
ID:	1763198
                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20191117_152116.jpg
Views:	1
Size:	201,0 kB
ID:	1763199

                                          Comment

                                          Working...
                                          X