Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kutas Rodyti pranešimą

    O kaip čia apskritai reikėtų sukti: iš pirmos įvažiavimo juostos tik į antrą žiedo juostą, ar ir į pirmą galima?
    Teoriškai tai galima, rikiuotis pagal taisykles lyg ir nedraudžiama, kelio ženklinimas irgi nedraudžia. Bet praktiškai tai reikia važiuot į antrą, t.y. taip, kaip Lettered pažymėjo.

    Comment


      Parašė kutas Rodyti pranešimą

      O kaip čia apskritai reikėtų sukti: iš pirmos įvažiavimo juostos tik į antrą žiedo juostą, ar ir į pirmą galima?
      Ir taip, ir taip gali, svarbu ne į trečią. Ir aišku duoti kelią jau esantiems žiede

      Comment


        Pagal taisykles ir ženklinimą tai gali važiuoti pasirinktinai į kurią norį - pirmą arba antrą.

        Comment


          Man kuo toliau, Vilniaus gatves virsta i nenuspejamus zigzagus, susiaurinimus, tiap liap, cia pataisem, kitais metais pertaisem. Ko vertas I.Simulionio gatves sedevras, tik spek vaira sukiot. Ka dabar su Pilaites prsopektu daro - trecia juosta? bruzinsimes sonais. Uziimama smulkmenom, kurios nespredzia is esmes nieko. O kam priza duoti uz Savanoriu ziedo kamsciu laiko prailginmo? Kaip visada VMS atsakymas - patys kalti, nemokat vaziuot.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Galutinis Konstitucijos pr. pradžios vaizdas:

            S. Žiūros foto.
            Principe buvo daroma dėl VT greičio (nevėlavimo), tuo pačiu gavosi greito eismo juosta (3čia). Per kelis kartus išbandyta, panašu, kad ir žalioji banga veikia sklandžiau be pastovių eismo pertraukimų ir "uodegų".

            Click image for larger version  Name:	screenshot (2).jpg Views:	1 Size:	398,7 kB ID:	1760769

            Tik intensyvesnio eismo metu dėl tranzitininkų per visas eiles tai kuriam laikui persikels į kitą sankryžą.

            Click image for larger version

Name:	screenshot (4).jpg
Views:	1
Size:	397,7 kB
ID:	1760778
            Paskutinis taisė Riedis; 2019.11.08, 15:54.

            Comment


              Parašė Arulis Rodyti pranešimą
              Man kuo toliau, Vilniaus gatves virsta i nenuspejamus zigzagus, susiaurinimus, tiap liap, cia pataisem, kitais metais pertaisem. Ko vertas I.Simulionio gatves sedevras, tik spek vaira sukiot. Ka dabar su Pilaites prsopektu daro - trecia juosta? bruzinsimes sonais. Uziimama smulkmenom, kurios nespredzia is esmes nieko. O kam priza duoti uz Savanoriu ziedo kamsciu laiko prailginmo? Kaip visada VMS atsakymas - patys kalti, nemokat vaziuot.
              O kas ten Šimulionio g. negerai? Juokas ima dėl tos pasipiktinimo bangos, nes matai kažkam nepavyksta važiuoti kai juostos nebe po 5m pločio.
              Ir kokios pastabos šiam "zigzagui" Konstitucijos pr.? Padarė logiškiau ir tvarkingiau. Juosta į kairę buvo pernelyg trumpa ir laukiantys posūkio blokuodavo 2 eismo juostą. Dabar nereikalingos 2 eismo juostų pločio VT juostos sąskaita prailginta laukimo posūkiui juosta. Visi pakeitimai tik į naudą.

              Comment


                Parašė Arulis Rodyti pranešimą
                Man kuo toliau, Vilniaus gatves virsta i nenuspejamus zigzagus, susiaurinimus, tiap liap, cia pataisem, kitais metais pertaisem. Ko vertas I.Simulionio gatves sedevras, tik spek vaira sukiot. Ka dabar su Pilaites prsopektu daro - trecia juosta? bruzinsimes sonais. Uziimama smulkmenom, kurios nespredzia is esmes nieko. O kam priza duoti uz Savanoriu ziedo kamsciu laiko prailginmo? Kaip visada VMS atsakymas - patys kalti, nemokat vaziuot.
                Su Šimulionio gatve viskas labai gerai. Važiavau ja daugybę kartų tiek prieš, tiek po sutvarkymo. Dabartinę situaciją vertinčiau labai gerai. Savanorių žiedas taip pat buvo sutvarkytas gana gerai ir važiuoti tapo žymiai saugiau ir patogiau.

                Beje, ką siūlai pats?
                Paskutinis taisė John; 2019.11.08, 17:01.
                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                Comment


                  Kartais yra geriau nieko nedaryti, bet ne daryti bet ka. Koks Simulionio gatves isdergimo tikslas? VMS irenge labai pigiai (tik dazai kainavo, bet matau vaziuodamas, kad pritruko) dviraciu taka. Ar nuo to kas pasikeite? vargu bau. As pats ne karta pasukes is Povilaicio, ziuriu jau dviracio taku vaziuoju. Daug kur esu buves, visur daroma zmogui, kad aiskiau ir paprasciau butu, o cia zigzagai, susiaurejimai, dar visokios nesamones. O siulymai paprasti, pries kazka darant, issikelti tisklus, ko siekiama.

                  Comment


                    Parašė Arulis Rodyti pranešimą
                    Kartais yra geriau nieko nedaryti, bet ne daryti bet ka. Koks Simulionio gatves isdergimo tikslas? VMS irenge labai pigiai (tik dazai kainavo, bet matau vaziuodamas, kad pritruko) dviraciu taka. Ar nuo to kas pasikeite? vargu bau. As pats ne karta pasukes is Povilaicio, ziuriu jau dviracio taku vaziuoju. Daug kur esu buves, visur daroma zmogui, kad aiskiau ir paprasciau butu, o cia zigzagai, susiaurejimai, dar visokios nesamones. O siulymai paprasti, pries kazka darant, issikelti tisklus, ko siekiama.
                    Kad gatvė atitiktų normas. Likęs plotis išnaudotas takui ir parkingui.

                    Comment


                      Parašė Arulis Rodyti pranešimą
                      Kartais yra geriau nieko nedaryti, bet ne daryti bet ka. Koks Simulionio gatves isdergimo tikslas? VMS irenge labai pigiai (tik dazai kainavo, bet matau vaziuodamas, kad pritruko) dviraciu taka. Ar nuo to kas pasikeite? vargu bau. As pats ne karta pasukes is Povilaicio, ziuriu jau dviracio taku vaziuoju. Daug kur esu buves, visur daroma zmogui, kad aiskiau ir paprasciau butu, o cia zigzagai, susiaurejimai, dar visokios nesamones. O siulymai paprasti, pries kazka darant, issikelti tisklus, ko siekiama.
                      Keista, nes mano įspūdžiai visiškai kitokie. Viskas važiuojant labai aišku, suprantama, patogu ir saugu. Ar tikrai važiavot Šimulionio gatve ir nieko nepainiojat?
                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                      Comment


                        Parašė Arulis Rodyti pranešimą
                        Kartais yra geriau nieko nedaryti, bet ne daryti bet ka.
                        Tai kad ne bet ką ir ne bet kaip daro. Po pakeitimų žieduose gi net realiai skaičiavo, kad ir pralaidumas padidėjo ir eismo įvykių ženkliai sumažėjo. Visi išsikelti tikslai pasiekti.
                        O ir jeigu nieko nedarysi, tai kas iš to? Galvojat užkonservuosit situaciją? Vilniuje kasdien į gatves išvažiuoja keli (jei ne keliolika) naujų automobilių ir aišku, kad spūstys vis didės, kol miestiečiai nepradės mažiau važinėti automobiliais. Jūs, aš ir mes visi (kurie turi automobilį) kalti dėl tų kamščių ir ne gatvės ar meras.

                        Comment


                          O kokia prasmė tos naujos dvigubos ištisinės su borteliais Konstitucijos prospekte ? Suprasčiau, jeigu ji skirtų automobilių juostas nuo A juostas. Bet dabar skiria abi automobilines juostas, maža to, judančias ta pačia kryptimi. Tai koks tolkas taip daryti ?

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                            O kokia prasmė tos naujos dvigubos ištisinės su borteliais Konstitucijos prospekte ? Suprasčiau, jeigu ji skirtų automobilių juostas nuo A juostas. Bet dabar skiria abi automobilines juostas, maža to, judančias ta pačia kryptimi. Tai koks tolkas taip daryti ?
                            Kad nebūtų juostų kirtimo išsukant iš Forum Palace gatvelės. Jeigu būtų atskira A juosta, tai išsukantys galėtų tik į ją sukti.

                            Comment


                              Parašė Arulis Rodyti pranešimą
                              Kartais yra geriau nieko nedaryti, bet ne daryti bet ka. Koks Simulionio gatves isdergimo tikslas? VMS irenge labai pigiai (tik dazai kainavo, bet matau vaziuodamas, kad pritruko) dviraciu taka. Ar nuo to kas pasikeite? vargu bau. As pats ne karta pasukes is Povilaicio, ziuriu jau dviracio taku vaziuoju. Daug kur esu buves, visur daroma zmogui, kad aiskiau ir paprasciau butu, o cia zigzagai, susiaurejimai, dar visokios nesamones. O siulymai paprasti, pries kazka darant, issikelti tisklus, ko siekiama.
                              Čia savivaldybė laiku susigriebus papigiai prasisuko ir nušovė du zuikius. Ir dvirtakis atsirado ir vw per žemai skraidydami sparnais stulpų nebešienaus. Tikslai pasiekti 200 proc.

                              Comment


                                Šios dienos žiniasklaidos atgarsiai apie Konstitucijos pr. eismo pertvarkymą

                                Delfi.lt
                                Svarbus pokytis sostinės vairuotojams: Konstitucijos pr. keičiama ilgai galiojusi judėjimo tvarka
                                ...



                                https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=82734833


                                15min.lt 2019.11.08
                                Permainos Edukologijos žiedo prieigose Vilniuje: išrado naują ženklinimo būdą

                                https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1228628?copied


                                Lrytas.lt 2019.11.08
                                Svarbioje sostinės transporto arterijoje keisis eismas

                                https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...ams--12481835/

                                Comment


                                  Kadangi bus nauja gatvė tarp Forum Palace ir naujai statomos SEB būstinės, sankryža taps keturšakė, iš ten nuo upės pusės bus galima sukt tiesiai į žiedą. Nesuprantu, kam darot nereikalingas problemas

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Vakar čia važiavau. Truputį nustebau wtf, nes atvažiuojant nuo tunelio kaip ir lieki atkirstas nuo posūkio į Linkmenų g. Bet tokius dalykus galima įsiminti. Pakeitimas tikrai reikalingas buvo.
                                    Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                    Nesupratau kas neleidzia atvaziavus nuo tunelio sukti i linkmenu gatve?
                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	1 Size:	294,8 kB ID:	1760739
                                    Parašė kutas Rodyti pranešimą
                                    O kaip čia apskritai reikėtų sukti: iš pirmos įvažiavimo juostos tik į antrą žiedo juostą, ar ir į pirmą galima?
                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Teoriškai tai galima, rikiuotis pagal taisykles lyg ir nedraudžiama, kelio ženklinimas irgi nedraudžia. Bet praktiškai tai reikia važiuot į antrą, t.y. taip, kaip Lettered pažymėjo.
                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Pagal taisykles ir ženklinimą tai gali važiuoti pasirinktinai į kurią norį - pirmą arba antrą.
                                    Išbandžiau.
                                    Deja, Ginthus 200% teisus.

                                    Atvažiavus nuo Geležinio Vilko tilto dešiniąja juosta TEORIŠKAI galimas sukti dešinėn į Konstitucijos prospektą
                                    - Į pirmą juostą - ten beveik niekas netrukdo
                                    - kažkur tolumoje yra ženkliukas, kad pavažiavus toliau galima iš primos juostos sukti į antrąją juostą Konstitucijos prospekte (Lettered siūlytas variantas)

                                    PRAKTIŠKAI visi žiūri į kairę ir kai tik atsiranda tarpelis, šoka į žiedinę sankryžą.
                                    Aišku, kad kai yra eismas, 90-99% sukančių dešinėn nuo tilto važiuoja į pirmą juostą, nes į antrą pateksi tik praleidęs atvažiavusius žiedu iš kitų gatvių:


                                    Įsukus Konstitucijos prospekte į pirmą juostą ir norint pasukti į Linkmenų gatvę lieka dvi alternatyvos:
                                    - Patogi, praktiška ir saugi, bet nelegali: Kirsti į per išitisinę liniją (ir kodėl ji ištisinė?) į 2-ą juostą, kuriose mašinų mažiau nei pirmoje juostoje, o kamštukas susidaro tik prieš Linkmenų šviesoforą
                                    - Legali, bet nepatogi: važiuoti toliau iki "Europos" šviesoforo ir ten pagal taisykles apsisukti.



                                    Dar absurdas, kad paliktas apsisukimas prie Linkmenų g. šviesoforo.
                                    Net šeštadienį pora mašinų apsukinėjo ten ir sudarė mikro kamštį. Kas su apsisukinėjimais ten vyksta po darbo, geriau neprisiminti.

                                    Šiaip palikus tokius liapsusus PiaRinis gyrimasis stulpeliais yra ne vietoje, nes sukuriamos naujos avarinės situacijos ir skatinama pažeidinėti taisykles.

                                    Radikalesnis ir be stulpelių būtų rygietiškas variantas - uždrausti išvis sukti kairėn į Linkmenų gatvę.
                                    Tuomet ir nereikėtų tų stupelių, nes maršrutas Baravykai-Linkmenys irgi būtų neįmanomas

                                    O jei jau leidžia sukti į Linkmenų gatvę, tuomet turėtų būti legalios galimybės persirikiuoti iš pirmos juostos.

                                    Comment


                                      Apsisukantis tokioje vietoje tikėtinai stabtels autobusų stotelėje "Sąjūdžio kelias" ties vaikų ir jaunimo centru (kas gali turėti įtakos VT greičiui). Daugiau tik žioplas nebent. Sutinku su draudimo apsisukti idėja.

                                      Persirikiavimas intensyvesnio eismo metu pažymėtoje vietoje sukeltų savą avaringumo ruožą. Net pateiktoje pirmoje nuotraukoje žiede galima įžvelgti šią situaciją (su sąlyga, kad dešinysis automobilis atliktų persisirikiavimą kairėn, o vidurinis važiuotų tiesiai). Antroje nuotraukoje įvertinkite mitsubishi vairuotojo matomumą. Persisukęs ieškotum progos pasukti, stabdytum, atsisukus jau būtum ties stulpais, nes neišsuktum vairo dešinėn. Pavojinga, nesutinku.

                                      Bėda deja slypi žiede. Įsibėgėjęs eismas nuo Ukmergės/GelVilko/Narbuto gatvių žiedu per tiltą (virš Geležinio Vilko) itin apsunkina peršokti abidvi juostas atvažiavus GelVilku per upę link žiedo (su tikslu išsukti į Linkmenų g.). Įtariu, kad greičio kalniuko ant tilto įrengti negalima. Pastebėjau, kad juos įrengus kitose vietose, tapo lengviau prognozuoti žiedo dalyvių greitį. Galų gale nors vienas kitas susimąsto "kodėl čia skatina lėčiau važiuoti?"

                                      Tiesa pasakius, su nauju eismo organizavimu nebesuprantu kaip platintų tą išsukimą nuo Geležinio Vilko g. į Konstitucijos pr. - srautų susiliejimas vėl apkrautų VT juostą.

                                      Comment


                                        Tuomet turbūt saugiausia būtų uždrausti sukimą kairėn į Linkmenų gatvę ir tuo labiau apsiusukimą prieto šviesoforo..

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Išbandžiau.
                                          Deja, Ginthus 200% teisus.

                                          Atvažiavus nuo Geležinio Vilko tilto dešiniąja juosta TEORIŠKAI galimas sukti dešinėn į Konstitucijos prospektą
                                          - Į pirmą juostą - ten beveik niekas netrukdo
                                          - kažkur tolumoje yra ženkliukas, kad pavažiavus toliau galima iš primos juostos sukti į antrąją juostą Konstitucijos prospekte (Lettered siūlytas variantas)

                                          PRAKTIŠKAI visi žiūri į kairę ir kai tik atsiranda tarpelis, šoka į žiedinę sankryžą.
                                          Aišku, kad kai yra eismas, 90-99% sukančių dešinėn nuo tilto važiuoja į pirmą juostą, nes į antrą pateksi tik praleidęs atvažiavusius žiedu iš kitų gatvių
                                          Kažin kas saugiau ar įvažiuojant į žiedą iš karto užsiimti antrą juostą ar važiuoti pirma juosta ir tada bandyti staigiai persirikiuoti vos įvažiavus į konstitucijos pr., nepavykus dar ir stabdant eismą tiems kurie nori važiuoti tiesiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X