Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Vilniuje planuoja jungtį tarp Vakarinio aplinkkelio ir Ukmergės g. https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...-ir-ukmerges-g
    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rojektavima-2/

    p.s. planuoja ir planuoja. Įdomu, ar pabaigs iš viso ką nors per dabartinę VMSA kadenciją nepamirštant ir ankstesnės???
    Nuo 2014 metų nutiesė tik Santaros ir staiga laikina tapusią Taurupės. Visa kita vien plepaluose, vien ko verta "turbo vizija" prieš rinkimus apie Ukmergės konversiją į kažką tokio.
    Nu ir dar visą trečią etapą vakarinio aplinkkelio. Ukmergės g. vizija man rodos ten planuota kitam dešimtmečiui. Yra mieste dabar svarbesnių reikalų nei gatvių tiesimas.

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą

      Nu ir dar visą trečią etapą vakarinio aplinkkelio. Ukmergės g. vizija man rodos ten planuota kitam dešimtmečiui. Yra mieste dabar svarbesnių reikalų nei gatvių tiesimas.
      VA 3 etapo visos procedūros buvo baigtos ir pradėtas statyti dar ankstesnės kadencijos laikais. Kaip viskas užsukta ir stato, belieka netrukdyti ir sureguliuoti finansinius srautus. O kadangi buvo ~95% finansuota iš ES fondų, tai ir belieka netrukdyti. Arba tiesiog vien žadėti ir šnekėti apie vizijas.
      Čia atsakymas į mano posto #684 https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/16943-vln-ukmergės-g-vilniuje-infrastruktūra-Šeškinėje-pašilaičiuose-fabijoniškėse?p=1757746#post1757746
      komentarą.
      Ir aišku svarbu išlaikyti savo VMSA "stilių", apie Ukrainiečių gatvę negirdėjau ir net nežinau kur ji yra. Jie gali net įsižeisti už tokią chaltūrą:
      ... Nieko naujo - informacija, kaip visada, be jokio konkretumo. Kokie terminai? Kiek bent preliminariai planuojama išleisti? Konkretumo nėra, nes pavyksta tik "renovuoti gatves", t.y. nuskusti seną, o ant viršaus kloti naują asfaltą (po metų tenka kasti, nes reikia remontuoti 30-50 metų senumo komunikacijas). Puikūs pinigų švaistymo pavyzdžiai, kur apskritai sunku komentuoti - Ukrainiečių ir Taurupės gatvės (asfaltas klojamas tiesiai ant smėlio, tik šiek tiek pagreideriavus).
      https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...plate=comments
      Paskutinis taisė Arunasx; 2019.10.28, 21:44.

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        VA 3 etapo visos procedūros buvo baigtos ir pradėtas statyti dar ankstesnės kadencijos laikais. Kaip viskas užsukta ir stato, belieka netrukdyti ir sureguliuoti finansinius srautus. O kadangi buvo ~95% finansuota iš ES fondų, tai ir belieka netrukdyti. Arba tiesiog vien žadėti ir šnekėti apie vizijas.
        Čia atsakymas į mano posto #684 https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/16943-vln-ukmergės-g-vilniuje-infrastruktūra-Šeškinėje-pašilaičiuose-fabijoniškėse?p=1757746#post1757746
        komentarą.
        CItuoju:
        Meras Remigijus Šimašius jau ėjo savo pareigas, kai buvo sprendžiami paskutiniai su III aplinkkelio etapo darbų pradžia susiję klausimai ir pradedami patys darbai, 2015-ųjų balandį parėmęs Vilniaus mero kėdę iš savo pirmtako Artūro Zuoko. Trečios vakarinio aplinkkelio atkarpos statybų pradžia – 2015 metų liepos 27-oji.

        Taip kad Jūsų žodžiuose yra melo. O automobilių vairuotojams nelabai svarbu už kieno pinigus pastatė, kas planavo, kas nukirpo juostelę ir pan. Trečias etapas dar šviežias ir jo svarba tokia, kad galima dabar nors ir dešimt metų išbūti be grandiozinių gatvių projektų.
        Tiesiog dabartinis meras teikia prioritetą ne gatvių tiesimui ir tai yra gerai, nes buvo daug kitų sričių apleista, o su gatvių tinklu situacija tikrai gera, nepiko metu surasti kamštį misija neįmanoma (jeigu nėra avarijų aišku).
        O kad yra kuriamos vizijos irgi labai gerai, nes po sovietmečio daugiau mažiau viskas buvo daroma be jų, tik nereikia įsivaizduoti kad jos per vieną kadenciją pavirs kūnu, nes jos dažnai skirtos 10, 20 ar net 30 metų laikotrapiui.

        Comment


          Statybų pradžia yra beveik kaip juostelės nukirpimas, nes prieš tai turi būti suderintas projektas, surengtas konkursas, praeiti visi konkurso dalyvių skundai teismams ir t.t. ir panašiai. Iki to 2015 vidurio labai daug vandens turėjo nutekėti, jei netiki manimi, tai tegul kas nors iš šono pakomentuoja kiek trunka nuo projekto rengimo pradžios iki realios statybų pradžios.
          Šnekėta buvo ištisai nuo anos kadencijos vidurio apie Šiaurinę gatvę, M.Lietuvio, Liepkalnio sąnkryžą ir ką? Ogi nieko iki šiol, vien šnekos. Jei tavo manymu vis didėjantys kamščiai yra nieko verti, tada OK, nėra prasmės toliau diskutuoti. Juk taip malonu, kai G maršrutai taip pat stovi kamščiuose, nesugeba netik A juostos įrengti nuo Rygos iki Viršuliškių gatvės, bet nėra net kišenės stotelei, stoja bet kuris trulikas ir stabdo dar labiau 2G. Viskas OK nepaisant 2 kartus užregistruoto per Tvarkaumiesta

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Statybų pradžia yra beveik kaip juostelės nukirpimas, nes prieš tai turi būti suderintas projektas, surengtas konkursas, praeiti visi konkurso dalyvių skundai teismams ir t.t. ir panašiai. Iki to 2015 vidurio labai daug vandens turėjo nutekėti, jei netiki manimi, tai tegul kas nors iš šono pakomentuoja kiek trunka nuo projekto rengimo pradžios iki realios statybų pradžios.
            Šnekėta buvo ištisai nuo anos kadencijos vidurio apie Šiaurinę gatvę, M.Lietuvio, Liepkalnio sąnkryžą ir ką? Ogi nieko iki šiol, vien šnekos. Jei tavo manymu vis didėjantys kamščiai yra nieko verti, tada OK, nėra prasmės toliau diskutuoti. Juk taip malonu, kai G maršrutai taip pat stovi kamščiuose, nesugeba netik A juostos įrengti nuo Rygos iki Viršuliškių gatvės, bet nėra net kišenės stotelei, stoja bet kuris trulikas ir stabdo dar labiau 2G. Viskas OK nepaisant 2 kartus užregistruoto per Tvarkaumiesta
            Mano nuomone gatvės nutiesimas nėra kažkokio vieno žmogaus nuopelnas, bet jūs kažkodėl tai labai norit suasmenint iki mero lygio. Daugumai svarbu tik ar yra gatvė ar ne, ir trečias etapas atsirado 2016 metų gale. O tie kurie jo laukė, tai laukė beveik 30 metų, su laiku sulauks ir Šiaurinės g.
            O šiaip jeigu savo laiku būtų pabaigta Ozo g tai ir Šiaurinės g. taip labai nereikėtų, o M. Lietuvio gatvės irgi prisireikė tik tuomet, kai žmonės sugalvojo laukuose prisistatyti namų, kurių nemaža dalis net ne mieste, o rajone.
            Apskritai tas "kalbama" labai neapibrėžtas, nes yra ruošiami projektai , rengiami žemės paėmimai, derinama su gyventojais. Savivaldybė pagaliau laikosi visų reikalingų teisės aktų, aišku ir gyventojai susiprato turintys savo teisių ir reikalauja atsakomybės iš savivaldybės. Dėl to procedūros ir užtrunka ilgiau negu anksčiau, jau pergyvenom laukinius vakarus.

            Comment


              VMSA tiesiogiai VA III etape statybose nuo 2015.07 nedirbo, aišku buvo etapų aktavimai ir pan.
              O ką padarė nuo tada per 4 metus iki dabar iš rimtesnių infrastruktūros projektų bent jau užbaigiant pirkimo procedūras ???
              Tik dviračių takai? Jei aš klystu, maloniai prašome pataisyti. Pusantros kadencijos vizijų paišymo prieš paskutinius rinkimus?
              Šimašius yra simbolis, aš už jį balsavau abu kartus, nes geresnio nebuvo ir kad aferisto zuokulos Co nuo lovio patraukti . Jei bus geresnis, tikrai balsuosiu už kitą, nes dabartinė VMSA man nepatinka dėl išvardytų priežasčių.

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                Nu ir dar visą trečią etapą vakarinio aplinkkelio. Ukmergės g. vizija man rodos ten planuota kitam dešimtmečiui. Yra mieste dabar svarbesnių reikalų nei gatvių tiesimas.
                Pritariu, prasidės gal po 10metų, gi pirma dar Liepkalnio viaduką turi pastatyti, kurio darbai dar neprasidėjo.

                Comment


                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                  Trečias etapas dar šviežias ir jo svarba tokia, kad galima dabar nors ir dešimt metų išbūti be grandiozinių gatvių projektų
                  Be komentarų

                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Šnekėta buvo ištisai nuo anos kadencijos vidurio apie Šiaurinę gatvę, M.Lietuvio, Liepkalnio sąnkryžą ir ką? Ogi nieko iki šiol, vien šnekos. Jei (...) vis didėjantys kamščiai yra nieko verti, tada OK, nėra prasmės toliau diskutuoti.
                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                  Yra mieste dabar svarbesnių reikalų nei gatvių tiesimas.
                  Deja, be PiaRinių dviračių takų, "strateginės" Santaros gatvės ir bet kaip padarytos Taurupės gatvės pastariaisias metais jokių rimtų projektų nepradėta.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                    Tai čia kaip, reikėjo dar užauginti naują kartą VMSA klerkų, kad tokio nepraleistų ar kaip?
                    Ką jau ką, bet "nepraleisti" Vilniaus klerkai tikrai moka. tai čia tikriausiai kiti motyvai.

                    Šiaip jau terminas "vizija" man asocijuojasi su kažkuo nelabai realiu. Kažkas tarp svajonės ir miražo.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Ką jau ką, bet "nepraleisti" Vilniaus klerkai tikrai moka. tai čia tikriausiai kiti motyvai.

                      Šiaip jau terminas "vizija" man asocijuojasi su kažkuo nelabai realiu. Kažkas tarp svajonės ir miražo.
                      Manau dar priklauso, kas projektuoja. Vilniaus plano net ir žymiai prastesnės kokybės projektai eina, kaip per sviestą.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Deja, be PiaRinių dviračių takų, "strateginės" Santaros gatvės ir bet kaip padarytos Taurupės gatvės pastariaisias metais jokių rimtų projektų nepradėta.
                        Yra objektyvių priežasčių. Ankstesnis meras visiškai nesirūpino infrastuktūra apart labai kvestionuojamo viaduko, kuris labiausiai naudingas visokioms interesų grupėms o ne visiems miesto gyventojams. Zuokas infrastruktūroje važiavo tik ant aplinkkelių, kurie man jau kitas forumo narys išaiškino, yra visiškai ne savivaldybės nuopelnas. O buvo galima pradėti bent visokias žemės paėmimo procedūras perspektyvinėse gatvių trasose. Bet aišku nebuvo pinigų, nes jų reikėjo avialinijoms.

                        Šiaurinė g. darbai jau būtų gal pajudėjusi, jeigu pirminėje koncepcijoje nebūtų magistrale su dobilais, tad geriau palaukti dar kelis metus (gatvės koncepcijai jau daugiau nei 30 metų!) nei po to amžinai gailėtis. Mykolo Lietuvio gatvės gal išvis nereikėtų, jeigu ankstesni merai nebūtų leidę plėstis miestui į laukus arba būtų laiku tvarkoma infrastruktūra.
                        Liepkalnio sankryža rekonstrukcija irgi gal jau būtų prasidėjusi, jeigu žmonės nebūtų išreiškę nepasitenkinimo dėl triukšmo ir užginčijusi projekto.
                        Kai naujai užkuri motora, reikia duoti jam sušilti, o infrastruktūroje, jeigu viskas daroma ne bet kaip, o su koncepcijom, atsižvelgiant į gyventojų reikalavimus ir laikantis visų teisės aktų, tas apšilimas gali ir dešimt metų užtrukti dėl visų paminėtų procedūrų.

                        O kas blogai su dviračių takais? Man pvz yra labai smagu, kad pagaliau turim normalių takų, aš didelį dviratkių tinklą mieste mainais į kokią Šiaurinę gatvę rinkčiausi anyday. Taip pat ir su kokiu viešuoju transportu, tegu skiria lėšas jo atnaujinimui, kol daromi visokie gatvių projektai ir žemės paėmimai, nieko tame blogo nematau.

                        Aš tikrai nesu prieš naujas gatves, pats turiu automobilį ir matau, kur būtų galima ką pagerinti, bet bendram vaizde tai situacija tikrai nebloga. Jeigu piko meto kamščiai kelia tiek daug asmeninių problemų ir pykčio, tai gal reiktų pagalvoti apie pokyčius gyvenime, pakeisti darbą į turintį lankstesnį grafiką, ar kitoje lokacijoje, gal persikraustyti kitur gyventi ar įsigyti paspirtuką. Ir aš visiškai rimtai, sutaupysit daug nervų, nes jokia nauja gatvė neišspręs kamščių problemos ilguoju laikotarpiu.

                        Dabar, nepykit, bet susidaro įspūdis, kad nemažai kas turi šitam forume ne sveiką susidomėjimą visa miesto infrastruktūra bet išskirtinai infrastruktūros automobiliams fetišą, kuris sukelia visokias frustracijas, kai kiekvieną akimirką nėra tiesiama bent po metrą naujo asfalto. Yra ką veikti mieste ir be to, bet net ir dabar nereikia formuoti klaidingo įspūdžio kad niekas nedaroma. Vyksta teisinės ir biurokratinės procedūros, pasibaigs jos, prasidės ir asfalto tiesimas

                        Comment


                          Parašė themanual Rodyti pranešimą
                          Šiaurinė g. darbai jau būtų gal pajudėjusi, jeigu pirminėje koncepcijoje nebūtų magistrale su dobilais, tad geriau palaukti dar kelis metus (gatvės koncepcijai jau daugiau nei 30 metų!) nei po to amžinai gailėtis.
                          Paminėjot dobilus. Jų nereikėjo ir Vakariniame aplinkkelyje, nes tokie dobilai netgi šiek tiek su eismo saugumu lenkiasi dėl trumpų lėtėjimo/greitėjimo juostų, o Pilaitės pr. ir Šiaurinė g. nėra ir tikriausiai nebus autostrados. Apskritai visos sankryžos Vakariniame aplinkkelyje turėjo būti deimanto formos. Tokie deimantai leidžia trumpesnes lėtėjimo juostas, nemažinant saugumo.

                          Comment


                            Šiandien išduotas statybų leidimas Kernavės gatvei.





                            https://citify.eu/kernaves-g/

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Šiandien išduotas statybų leidimas Kernavės gatvei.

                              https://citify.eu/kernaves-g/
                              Tik dabar atkreipiau dėmesį, kad ten ir viešasis transportas kursuos?

                              Comment


                                Nu taip

                                Comment


                                  Keista, kad nenumatyta VT stotelė įsukus nuo Žalgirio gatvės.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Ačiū už nuorodą.
                                    Gal Kernavės gatvės rekonstrukcija ir aplinkinių Šnipiškių gatvių tvarkymas verti atskiros temos.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                      Ačiū už nuorodą.
                                      Gal Kernavės gatvės rekonstrukcija ir aplinkinių Šnipiškių gatvių tvarkymas verti atskiros temos.
                                      Tikrai verti, nes numatoma tvarkyt/tiest net 9 gatves.

                                      Comment


                                        Konstitucijos prospekte nuo LEU žiedo iki sankryžos su Linkmenu perbraiže juostas. Bet kadangi dar yra senas žymejimas, tai toks biški bardakas. Bet svarbiausia antra juosta (pirma jei neskaičiuot autobusu juostos) atskirta dviem ištisinem juostom, kaip Ukmerges g. kur sudeti guminiai borteliai, t.y ir čia tokie nusimato. Ir jau dabar išvažiuojant iš Forum Palace negalima persirikiuot apsisukimui, ar ne per anksti jie čia uždraudė?

                                        Comment


                                          Išvis, kaip ten dabar atrodo tas visas perbraižymas? Gal kas galite nuotrauką padaryt bevažiuojant ar beeinant ir įkelti?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X