Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    ar čia tik mano įsivaizdavimas, kad didžiausias srautas, kuris viaduku naudotųsi, būtų iš Šešuolių g. į Vakarinį aplinkkelį pietų kryptimi? O jam net nėra patogaus nuvažiavimo.
    Dėl senojo Pilaitės kelio irgi pritariu, kad geriausia būtų statyti įstrižą viaduką per Pilaitės pr tiesiog pratęsiant esamą gatvę

    Comment


      Parašė kutas Rodyti pranešimą
      šie viadukai projektuojami galvojant pirmiausiai apie patogias jungtis su teritorijoje planuojamais komercinės paskirties pastatas.
      Keliai projektami verslui panorejus ir del verslo bei uz verslo pinigus. Todel tu TURI vaziuoti pro prekybos centra.

      Comment


        Taryba pritarė Veprių g. 10 pastato nurašymui. Čia bus tiesiama Kernavės g., pastatas bus nugriautas.

        Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-10-16 140558.jpg
Views:	1
Size:	144,6 kB
ID:	1755058

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Taryba pritarė Veprių g. 10 pastato nurašymui. Čia bus tiesiama Kernavės g., pastatas bus nugriautas.

          Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-10-16 140558.jpg
Views:	1
Size:	144,6 kB
ID:	1755058
          Kodėl griaus, jei kaip matom pagal brėžinį, pastatas kaip ir nekliūna?
          Flickr

          Comment


            Griaus dalį - http://maps.lt/map/default.aspx?lang...5%B3%20g.%2010

            Comment


              Gal kas žino ką savivaldybė sugalvojo su Pilaitės prospektu daryti pačiame gale tarp dabar tvarkomo gabalo prie busimos Moki-veži iki išplatėjimo.
              Sužymėti kuoliukai, ir lentelė, kad bus vykdoma prospekto dalies rekonstrukcija, bet terminas darbų pabaigai jau 2019-12 mėn. Gal apšvietimą darys ar ką rimčiau?

              Comment


                Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                Gal kas žino ką savivaldybė sugalvojo su Pilaitės prospektu daryti pačiame gale tarp dabar tvarkomo gabalo prie busimos Moki-veži iki išplatėjimo.
                Sužymėti kuoliukai, ir lentelė, kad bus vykdoma prospekto dalies rekonstrukcija, bet terminas darbų pabaigai jau 2019-12 mėn. Gal apšvietimą darys ar ką rimčiau?
                Man irgi įdomu pasidarė. Bet pagal kuoliukais sužymėtą plotą nu nepanašu, kad bus 2x2 kelias, gal iki 2x1 platins? Arba dar realiau: gatvės nelies, bet nuties pėsčiųjų ir dviračių takus.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Man irgi įdomu pasidarė. Bet pagal kuoliukais sužymėtą plotą nu nepanašu, kad bus 2x2 kelias, gal iki 2x1 platins? Arba dar realiau: gatvės nelies, bet nuties pėsčiųjų ir dviračių takus.
                  Atkreipiau dėmesį, kad kuoliukai sukalti iš abiejų pusių, kad iki 2x2 manau nerealu, nes ties Mokveža 2x1 ir tada 1x1 pasidaro, bet gal galų gale normalius šaligatvius sudės, kas irgi būtų neblogai.

                  Comment


                    Viršuliškiu skg.
                    Click image for larger version

Name:	P91019-143312.jpg
Views:	1
Size:	250,4 kB
ID:	1755827

                    Comment


                      Giedraičių ir S. Fino g. Bus siaura vienpusė gatvelė



                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                        Viską galima padaryti, tik ar prasminga? O kaip per tą "Turbo" žiedą praeis pėstieji, teleportuosis? Pasižiūrėkite "pedagoginį" žiedą, "gerosios vilties" žiedą kaip pavyzdžius kaip "sklandžiai" ir greitai juda eismas juose. Šviesoforai leidžia žymiai sklandžiau organizuoti eismą. Pvz. sankryžos po Spaudos rūmų estakada. Ten tik problema, kad labai netolygus apkrovimas skirtingomis kryptimis. Bet net nenoriu įsivaizduoti kaip tokie srautai judėtų tiesiog per žiedinę sankryžą. Veikiausiai kai kuriomis kryptimis net 3x ilgiau laukti nepakaktų.
                        Turbo žiedas tikrai neturi būti pedagoginio žiedo dydžio, niekas tokio dalyko ir nesiūlo rimtai. Kalbu apie mažus turbo žiedus, kuriuose transportas sulėtėja iki minimalaus greičio. Daugybė tokių žiedų pridaryta Lietuvoje kartu su per juos einančiomis perėjomis ir dviračių takais.

                        Mane stebina, kad Laisvės pr. - Narbuto - Pilaitės pr. sankryžą minima kaip pavyzdinė. Beveik kasdien pro ją einu tai kaip pėstysis, tai kaip VT keleivis, tai kaip vairuotojas. Na nieko ten nėra patogaus pėstiesiems. Ar bandėte pats pereiti ten sankryžą, ar matote, kokie ciklai, kaip kvailai sureguliuoti šviesoforai (pvz. pėstiesiems dega raudona, nors nėra jokio jų kelią kertančio eismo, išskyrus apsisukančius, kurie laisvai galėtų palaukti kitos fazės, nes jų beveik niekad nebūna). Kai atvažiuoju su VT, mieliau išlipu Laisvės, o ne Sietyno stotelėje, nes kur kas greičiau išeina pereiti pro požeminę perėją, nei laukti, kol keturi šviesoforai vienas po kito uždegs žalią. Aišku, dviratininkui tikrai patogiau susikirtimas viename lygmenyje, tačiau jis turi būti normaliai padarytas.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                          Mane stebina, kad Laisvės pr. - Narbuto - Pilaitės pr. sankryžą minima kaip pavyzdinė. Beveik kasdien pro ją einu tai kaip pėstysis, tai kaip VT keleivis, tai kaip vairuotojas. Na nieko ten nėra patogaus pėstiesiems. Ar bandėte pats pereiti ten sankryžą, ar matote, kokie ciklai, kaip kvailai sureguliuoti šviesoforai (pvz. pėstiesiems dega raudona, nors nėra jokio jų kelią kertančio eismo, išskyrus apsisukančius, kurie laisvai galėtų palaukti kitos fazės, nes jų beveik niekad nebūna). Kai atvažiuoju su VT, mieliau išlipu Laisvės, o ne Sietyno stotelėje, nes kur kas greičiau išeina pereiti pro požeminę perėją, nei laukti, kol keturi šviesoforai vienas po kito uždegs žalią. Aišku, dviratininkui tikrai patogiau susikirtimas viename lygmenyje, tačiau jis turi būti normaliai padarytas.
                          Viskas kas paminėta yra nesunkiai išspręndžiama ir patobulinama. Jeigu yra nelogiškai sudėlioti šviesoforo ciklai, tai ne pačios sankryžos konfigūracijos trūkumas, o prastas įgyvendinimas ar šiuo atveju eksploatacija, nes sankryža įrengta labai seniai. Ciklai ne iš betono išlieti, kad jų patobulinimui reikėtų rekonstrukcijos, o tai nesunkiai padaroma prisijungus PC.
                          Jeigu pavyzdžiu imamoje sankryžoje dviračių takas įrengtas prastai, nes ta sankryža pastatyta 2003 m., tai nereiškia, kad ir būsimame projekte bus neištaisytos šios klaidos. Kaip pvz. pateikiamas tik sankryžos tipas ir principinė schema, o ne atskiri techniniai nuansai. Nereguliuojamos žiedinės sankryžos labiau tinkamos užmiestyje, t.y. ten, kur nėra pėsčiųjų judėjimo. Mieste vienareikšmiškai priimtiniausias sprendimas yra šviesoforais reguliuojamos sankryžos (gali būti ir reguliuojamas žiedas, kas beveik ir yra aptariamas pvz.).

                          Šiaip apie šviesoforų sureguliavimą Vilniuje galima daug diskutuoti, nes nesąmonių pilną vos ne kiekvienoje sankryžoje ir jos niekaip nesprendžiamos. Tai neišsemiama tema.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Šiaip apie šviesoforų sureguliavimą Vilniuje galima daug diskutuoti, nes nesąmonių pilną vos ne kiekvienoje sankryžoje ir jos niekaip nesprendžiamos. Tai neišsemiama tema.
                            Tas tiesa ir labai su tuo sutinku. Todėl ir bijau, kad naujos sankryžos pasižymės lygiai tomis pačiomis nesąmonėmis.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              #5390 Teritorijos prie Šešuolių, Sidaronių, Mozūriškių gatvių detaliojo plano koncepcija

                              Parašė Vilniaus Architektūros-urbanistikos ekspertų taryba

                              Visi posėdyje dalyvavę ekspertai pritarė detaliojo plano koncepcijai, koreguojant į planuojamą teritoriją patenkančius detaliuosius planus, nes tai transporto sistemos plėtros būtinybė, leidžianti ateityje efektyviai išnaudoti sklypų užstatymo galimybes.

                              Rekomenduota sprendinių konkretizavimo stadijoje paieškoti galimybės Vakarinio aplinkkelio ir planuojamo Šešuolių gatvės tęsinio sankryžoje suprojektuoti papildomą nuovažą transporto žiede leidžiantį eismą Ukmergės kryptimi, numatyti statinių statybos zonas ir statybos linijas prie gatvių bei apjungti bendrojo naudojimo žaliąsias erdves į vientisą struktūrą.

                              Comment


                                Bet vis tiek, tik Ukmergės, o ne Gariūnų kryptimi. Apmaudu.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Nežinau ar čia perspektyva tokia, ar kas, bet mane labai sutrigdė toks vingis

                                  Comment


                                    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
                                    Nežinau ar čia perspektyva tokia, ar kas, bet mane labai sutrigdė toks vingis
                                    Perpsketyva. Tame pačiame poste yra nuotrauka su brėžiniu, ten tas vingis yra daugiau mažiau normalus. Aišku, netinkamas greito eismo takui, bet tokioje vietoje ne bėda. Aišku, klausimas kam ten jis išvis reikalingas. Galėjo išties padaryt porą parkavimo vietų palei gatvę.

                                    Comment


                                      Vakariniame aplinkelyje antro etapo atkarpoje prieš kurį laiką buvo nuimtas senas punktyrinis tarp juostų žymėjimas, ir pakeistas nauju. Brukšniukai neatitiko reikalavimu ar kame šio pokyčio esme, gal kas paaiškintų?

                                      Comment


                                        Daug kur nugramdė šonines ištisines linijas. O kame čia logika?

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Daug kur nugramdė šonines ištisines linijas. O kame čia logika?
                                          turbūt ne daug kur, o visose magistralinėse gatvėse.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X