Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kas trukdo konkursus dar anksčiau pradėti? Gal tada vertėtų finansinius metus paankstinti, pradėti ne nuo sausio, o kokio spalio?

    Comment


      Tokių lėtai rekonstruojamų gatvių Vilniuje yra ne viena
      Kas gali paaiškinti, kas yra sudėtingo Žaliųjų Ežerų gatvės 1 km atkarpoje nuo Santariškių žiedo - ten remontai trunka nuo balandžio ir darbų pabaigos nesimato.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Tokių lėtai rekonstruojamų gatvių Vilniuje yra ne viena
        Kas gali paaiškinti, kas yra sudėtingo Žaliųjų Ežerų gatvės 1 km atkarpoje nuo Santariškių žiedo - ten remontai trunka nuo balandžio ir darbų pabaigos nesimato.
        Lygiai tas pats, kas ir Grigiškėse - pilnai perdaroma su inžineriniais tinklais.

        Comment


          Oficialiai dar net nepabaigė! Tai jau 14-as mėnuo eina. Vos kapstosi vėl sulėtėjusiais tempais.
          Rašiau gi, kad per atostogas asmeninio keliuko turbūt sutvarkiau daugiau nei ten per savatę nuveikė. Tiesa, vėliau, rugpjūtį šiek tiek paspurtavo.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Tokių lėtai rekonstruojamų gatvių Vilniuje yra ne viena
            Kas gali paaiškinti, kas yra sudėtingo Žaliųjų Ežerų gatvės 1 km atkarpoje nuo Santariškių žiedo - ten remontai trunka nuo balandžio ir darbų pabaigos nesimato.
            Kiek mačiau darbai jau į pabaigą, bet neneigiu, kad lėtai. Čia irgi ženklai ant apšvietimo stulpų.

            Paskutinis taisė Riedis; 2019.10.12, 13:17.

            Comment


              Šešuolių, Sidaronių, Mozūriškių g. jungčių koncepcija:

              Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-10-14 114638.jpg
Views:	1
Size:	308,6 kB
ID:	1754492

              Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-10-14 114506.jpg
Views:	1
Size:	396,0 kB
ID:	1754493

              Comment


                Kažkokia raizgalynė. Prieš keletą metų toje vietoje buvo plyni laukai, buvo galima suplanuoti normalų gatvių tinklą ir prie jo derinti užstatymą. Kokią dalį naudingo ploto užims visokios abejotino reikalingumo kilpos ir nuovažos?

                Comment


                  Tai Pociūno-Pilaitės šviesoforinę naikintų ir statytų viaduką?

                  Comment


                    Manau, kad reiktų kaip įmanoma labiau nukrauti Pilaitės-Vakarinio aplinkkelio sankryžą. Brėžinyje pasigendu nuovažos iš Šešuolių g. į aplinkkelį link Gariūnų, atitinkama nuovaža ankstesnėj sankryžoj labai apkrauta. Jei trukdo sklypas, tai galima padaryti kairį posūkį į kitoje pusėje esančią nuovažą. Arba kokį mini-žiedą toje vietoje.

                    Jei Pociūno-Pilaitės sankryža bus naikinama, tai eismas tikrai kur kas palengvėtų, klausimas, ar nereiktų tuo pat metu kažko galvoti su Pilaitės-Sietyno sankryža.

                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      man keista, kodėl čia nebuvo padarytas elementarus "dobilo lapas",
                      dar keisčiau kad statant aplinkkelį buvo pridaryta nebūtinų viadukų, kurie iki šiol veda "į niekur" (pvz. ties Gerbutavičiaus g. Karoliniškėse, ties Helsinkio g. Justiniškėse, ties Girulių g. Perkunkiemyje)
                      o šitas viadukas nebuvo planuojamas.
                      juk ateityje šitas mazgas turėtų jungtis su Ozo g.
                      Paskutinis taisė julius; 2019.10.15, 11:28.

                      Comment


                        Parašė julius Rodyti pranešimą
                        dar keisčiau kad statant aplinkkelį buvo pridaryta nebūtinų viadukų, kurie iki šiol veda "į niekur" (pvz. ties Gerbutavičiaus g. Karoliniškėse, ties Helsinkio g. Justiniškėse, ties Girulių g. Perkunkiemyje)
                        O man kaip tik Gerbutavičiaus, Helsinkio ir Perkūnkiemio tiltai atrodo stebėtinai retas strategiškesnio ir tolimesnio mąstymo pavyzdys Lietuvoje. Tos aplinkinės teritorijos tikrai išsivystys visose 3 vietose per 10-15 metų stebint dabartinę aplinkinių teritorijų raidą ir tie tiltai įgis gerą prasmę.
                        Sutinku vienok, kad Šešuolių jungtis blogai pragalvota. Kiek pamenu, argumentai buvo dėl saugumo ir kad negalima kas 300 metrų po multi-lygių sankryžas daryt, bet dabar paviešintame projektai būtent tai ir planuojama išskyrus be abejo trūkstamą labai svarbų vieną nuvažiavimą
                        Paskutinis taisė Romas; 2019.10.15, 13:12. Priežastis: Citavimas

                        Comment


                          Parašė julius Rodyti pranešimą
                          juk ateityje šitas mazgas turėtų jungtis su Ozo g.
                          Turbūt todėl, kad šioje vietoje trumparegiškai nebuvo numatoma didesnė plėtra. Jungtis su Ozo g. jau buvo kaip ir "palaidota". Neseniai atgimė vėl. Tokia miesto planavimo tvarka...

                          Comment


                            Parašė kutas Rodyti pranešimą
                            Kažkokia raizgalynė. Prieš keletą metų toje vietoje buvo plyni laukai, buvo galima suplanuoti normalų gatvių tinklą ir prie jo derinti užstatymą. Kokią dalį naudingo ploto užims visokios abejotino reikalingumo kilpos ir nuovažos?
                            Būtent, kažkokių nesamonių priraizgyta vietoje to, kad padaryti paprastas sankryžas, kurios leistų judėti visomis reikiamomis kryptimis. Kažkoks sudėtingas mazgas, tačiau nėra vienos svarbiausų trūkstamų krypčių: iš Šešuolių g. nuvažiavimo į aplinkkelį Lazdynų kryptimi. Viaduko čia užtektų dviejų eismo juostų. Šešuolių/Justiniškių g. pusėje viaduko pabaigoje galėtų padaryti paprastą žiedinę sankryžą, kuri užtikrintų galimybę judėti visomis kryptimis.
                            Jeigu vakarų pusėje į šį mazgą padarys užvažiavimą ir nuvažiavimą, tai eilinį kartą kentės eismo pralaidumas aplinkkelyje. Dėl didelio nuovažų tankio teks riboti greitį jame ir toje vietoje jis kimšis. Nes jau dabar būna pirma juosta stovi dėl kamščio užvažiuojant ant Pilaitės pr.

                            Mano akimis logiškiausiai mazgas atrodytų ir eismas jame sklandžiausiai vyktų pagal tokią schemą:
                            Attached Files
                            Paskutinis taisė sleader; 2019.10.15, 14:08. Priežastis: Dingo foto

                            Comment


                              Parašė julius Rodyti pranešimą
                              man keista, kodėl čia nebuvo padarytas elementarus "dobilo lapas",
                              Nes "dobilo lapas" yra pati prasčiausia schema, kokią tik galima panaudoti tokioje vietoje ir tokioje situacijoje. Tas labai aiškiai matosi piko metu ties aplinkkelio ir Pilaitės pr. sankryža. Eismas viršuje vis vien stovi, o dėl prastos sankryžos schemos dar ir mažinamas pralaidumas mazgo apačioje - aplinkkelyje. O jeigu dar prisidėtų intensyvus pėsčiųjų/dviratininkų eismas per nuovažas, tai išvis būtų krachas.

                              Labai keista, kad aplinkkelio pradžioje buvo bandymas sankryžoje su L. Asanavičiūtės g. įrengti +/- kaip ir teisingą mazgą, bet toliau vis vien priimti blogiausi įmanomi sprendimai - "dobilo lapai".
                              Mieste sankryžos su aplinkkeliais, greito esimo gatvėmis turi būti tik tokios ir ne kitokios: https://www.google.lt/maps/place/Var...6!4d21.0122287

                              Comment


                                Man tai nesuprantama ka ruke projektuotojai, paisantys tokias gatves. Paskaiciuokite kiek ploto uzima tas gatviu tinklas. Nemokama zeme... amerika in 60s. Variantas su 2 ziedais kur kas paprastesnis ir aiskesnis.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  Man tai nesuprantama ka ruke projektuotojai, paisantys tokias gatves. Paskaiciuokite kiek ploto uzima tas gatviu tinklas. Nemokama zeme... amerika in 60s. Variantas su 2 ziedais kur kas paprastesnis ir aiskesnis.
                                  Tai, kad sleader variantas beveik nesutaupo žemės. Jis tiesiog tame pačiame žemės plote kitaip organizuoja eismą.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Tai, kad sleader variantas beveik nesutaupo žemės. Jis tiesiog tame pačiame žemės plote kitaip organizuoja eismą.
                                    Nes ten sutaupyti žemės nelabai yra kaip. Tiesiog tai variantas, kuris užtikriną eisma visomis reikiamomis kryptimis ir perteklinai neperkrauna kažkurių krypčių, nes į kitą pusę neįmanoma nuvažiuoti. Bei neperkrauna mažos aplinkkelio atkarpos besidubliuojančiomis nuovažomis.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                      Nes ten sutaupyti žemės nelabai yra kaip. Tiesiog tai variantas, kuris užtikriną eisma visomis reikiamomis kryptimis ir perteklinai neperkrauna kažkurių krypčių, nes į kitą pusę neįmanoma nuvažiuoti. Bei neperkrauna mažos aplinkkelio atkarpos besidubliuojančiomis nuovažomis.
                                      Man tai klausimas būtų dėl žiedų patogumo pėstiesiems ir dviratininkams (mat jie gana dideli gaunasi), bei kaip tai derėtų su potencialiu perimetriniu užstatymu. Ir kaip jie veiktų intensyvaus eismo sąlygomis.

                                      Beje, dabar siūlomame Vilniaus plano variante yra nuvažiavimas į aplinkkelį iš Šešuolių g., tik jis eitų per būsimą viaduką virš Pilaitės pr. Kitaip tariant netiesioginis ir kertant visas teritorijas bei kelis šviesoforus. Tad irgi ne tobulas. Na dar galimybė apsisukti sankryžoje.

                                      Comment


                                        O koks ten perimetrinis užstatymas ir kur jis turi būti? Tame trikampyje ties Šešuolių g. nebus jokio užstatymo, o kitoje pusėje irgi jokio perimetrinio nenusimato: viename krašte saugumo tvora, kitame esami daugiabučiai, o ant sekančio kampo - prekybcentris su parkingu. Tikrai ne tokioje vietoje reikia formuoti perimetrinį užstatymą (net jeigu ir būtų tam vietos).
                                        Tie žiedai neturėtų būti dideli. Čia schematiškai pabraižiau, iš esmės dešinėje esantis tai mažoji žiedinė sankryža vienos eismo juostos. Pėstiesiems ir dviratininkams dar nepatogiau yra tos "automagistralinės" nuovažos, kurias reikia kirsti, kaip pvz. "dobilo lapo" sankryžose.

                                        To VP varianto problema ir yra, kad pagrindinės kryptis yra komplikuotos ir be reikalo apkraunančios kitas sankryžas ir gatves. T.y. generuojamas srautas ten, kur jam visai nereikia važiuoti, nes nėra greitesnio ir patogesnio nuvažiavimo, bei sukuriama galimybių "kirsti kampus", taip vėlgi apkraunant sankryžas srautu, kurio ten neturėtų būti. Pvz. kam papildomas užvažiavimas iš aplinkkelio link Pociūno g., jeigu šiek tiek toliau yra užvažiavimas į Pilaitės pr. Taip tik atsiras kelias, kuriuo kai kurie bandys kirsti kampą į Pilaitę ir be reikalo didins srautą šiose pagalbinėse gatvėse. Taip pat VP scema nesuteikia galimybės atvažiuojantiems aplinkkeliu nuo Lazdynų pusės važiuoti link naujo prekybcentrio neapkraunant jau ir taip perkrautos Pilaitės pr. sankryžos, arba neįrengiant papildomų nuovažų aplinkkelyje ir taip ribojant greitį jame.
                                        Aplinkkelio esmė ir turi būti, kad kaip įmanoma greičiau ir patogiau į jį būtų galima patekti iš aplinkinių teritorijų ir taip jis įgautų patrauklumą važiuoti juom, o ne kitomis gatvėmis.
                                        Paskutinis taisė sleader; 2019.10.15, 14:46.

                                        Comment


                                          Beje, čia nebuvo paminėta, kad Šešuolių / Sidaronių / Mozūriškių g. koncepcija pateikta svarstyti Architektų sąjungai. Svarstoma bus tik šios konkrečios sankirtos teritorija, nors panašu, kad DP parengtas ir teritorijai ties Pilaitės pr.



                                          Nuoroda į pilną dokumentą: http://www.architektusajunga.lt/wp-content/uploads/2019/10/Pilaitės-DP-korektūra-PP-į-LAS_compressed.pdf


                                          Man keista, kad šioje koncepcijoje nenumatytas tiesioginis patekimas ant "VSD" viaduko nei iš Pilaitės pr., nei iš Senojo pilaitės pr. Tai padaryti bus galima tik pravažiavus sankirtą su šalutine gatve bei žiedą. Didžiausia šių viadukų prasmė - nukreipti dalį tranzitinio srauto iš Pilaitės per Šešuolių gatvę aplenkiant Laisvės pr. / Narbuto g. mazgą. Tačiau susidaro įspūdis, kad šie viadukai projektuojami galvojant pirmiausiai apie patogias jungtis su teritorijoje planuojamais komercinės paskirties pastatas.

                                          Dar labai keista, kad koncepcijos pagrindas - 2002 m. detalusis planas, t.y. rengtas tais laikais, kai Pilaitė buvo keli daugiabučių kvartalai plynuose laukuose su keletu tūkst. gyventojų. Vieninteliai pakeitimai lyginant su 2002 m. planu - viadukas per Pilaitės pr. vietoje vieno lygio sankryžos ir žiedai.

                                          Galiu galvą guldyti, kad prieš kokius metus buvau matęs alternatyvų šios vietos gatvių tinklo pasiūlymą, kuris buvo daug geresnis. Negaliu rasti niekaip.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X