Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Vilniuje už 24 mln. eurų bus remontuojamos gatvės


    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...es-221-1360180
    Ar yra sarašas kokias gatves tvarkys Antakalnyje ir ką būtent ruošiasi daryti (šaligatviai ypač domina)? Mane neramina, ypač šiuo panašiu į greitą pinigų papilimą metu, kad bus belekas ir belekaip padaryta - kažkas panašaus kas buvo 2018-2019 padaryta su keliomis Antakalnio gatvėmis kai ištisiniu būdu asfaltuota gatvės paliekant jas vietomis per plačias, šaligatvius paliekant antižmogiškus sovietinius-nenaudojamus ir taip toliau.

    Comment


      Sukurta atskira tema Šnipiškių infrastruktūrai tarp teritorijoje tarp Neries upės, Konstitucijos prospekto ir Žalgirio gatvių:
      [VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

      Comment


        prasiėjau Širvintų g. ir joje beveik nėra jokio progreso, apart to šaligatvio ir dviračių tako šalia Compensa.
        Click image for larger version

Name:	IMG_20200822_190755.jpg
Views:	2171
Size:	846,5 kB
ID:	1822932 Click image for larger version

Name:	IMG_20200822_190758.jpg
Views:	2177
Size:	826,4 kB
ID:	1822933

        Comment


          mr_miegas rugsėjį turėtų vykti gatvės kreivinimas.

          Comment


            https://www.miestai.net/forumas/foru...12#post1777612

            Sankryžos Drujos ir Manufaktūrų gatvių sankryžoje ties Zarasų tiltu panaikinimo Istorijos tęsinys.

            Istorijos santrauka

            Labai vertėtų panaikinti perėją su kairiaisiais posūkiais Drujos ir Manufaktūrų sankryžoje, nes kai bus įrengta gatvė su šaligatviu ir dviračių taku po tiltu per Vilnią, šviesoforinė sankryžą su perėja esamoje vietoje bus ne tik nereikalinga, bet ir bereikalingas trukdis. (Apie 7 metus stebiu kiek mašinų suka iš Drujos į Manufaktūrų g. piko metu, tai jų būna visai nedaug - vidutiniškai apie 4-6, o stabdoma apie 30-50 auto su viešuoju transportu). Panaikinus eismo stabdymus toje vietoje bus taupomos lėšos infrastruktūrai ir degalams, padidės eismo dalyvių saugumas, bus mažiau teršiama dėl rėžimo stabdis-akseleratorius panaikinimo (taršos žemėlapis būtent toje vietoje rodo padidėjusią taršą) etc..

            Jegermeister:

            Ši dabar esanti šviesoforinė sankryža buvo įrengta tik dėl pėsčiūjų, kad galėtų į stoteles per gatvę patekti. Sovietmečiu čia nebuvo numatyta sankryža, nes kam ji reikalinga, kai nuo jos į abi puses 200-300 m atstumu yra dviejų lygių sankryžos. Tačiau kadangi nebuvo iki galo įrengtas normalus-civilizuotas pėsčiųjų praėjimas po tiltu per Vilnelę, tai ir "įkalė" šviesoforus. Kažkada prieš kelis metus per "Tvarkau Vilnių" esu kėlęs klausimą panaikinti šią šviesoforinę sankryžą, tai atsakymas buvo, kad panaikins tada, kai bus įrengtas pėsčiųjų praėjimas po tiltu. Dabar toks pėsčiųjų praėjimas po tiltu jau yra ir po Aukštaičių g. įvažiavimo į Drujos g. įrengimo, gal ir dėl sankryžos panaikinimo galės būti keliamas klausimas?


            Naujas pranešimas

            Kodėl pas mus taip daroma (įrenginėjamas gargaras virš sankryžos apdabinant šviesoforais...) (susilaikiau nuo riebesnių žodžių)?:

            (Antroji foto daryta apie 2020 08 20 piko metu, praėjus maždaug 10 sekundžių po raudono signalo užsidegimo. Iš abiejų pusių jau stovi po maždaug 20 auto priemonių... Į kairę nesuka nei vienas (dar, aišku, praėjo tik apie 10 sekundžių, tad kaip minėjau įprasta, kad suktu apie 3-6 auto viso ciklo metu). Pėsčiųjų arba iš vis nebūna, arba eina kokie 1-3.

            Click image for larger version  Name:	rsz_p_20200820_162806_vhdr_auto.jpg Views:	0 Size:	40,6 kB ID:	1823132

            Click image for larger version  Name:	rsz_p_20200820_162838_vhdr_auto.jpg Views:	0 Size:	442,1 kB ID:	1823123

            Transporto potencialaus eismo schemos po sankryžos panaikinimo:

            vilnius.lt

            vilnius.obliview.com

            Click image for larger version  Name:	Drujos aplinkines gatves projektuojaamos.JPG Views:	0 Size:	300,3 kB ID:	1823124

            Click image for larger version  Name:	Drujos ir aplinkiniu gatviu susisiekimo schema.JPG Views:	0 Size:	295,8 kB ID:	1823125

            Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	437,8 kB ID:	1823128
            Paskutinis taisė spekas; 2020.08.26, 07:45.

            Comment


              Šitoje sankryžoje kelininkai nuėjo paprasčiausiu keliu rekonstrukcijos metu. Užtvėrė kairiąją juostą atvažiuojant nuo Belmonto žiedo, kad fiziškai nebūtų norinčių sukti į Manufaktūrų gatvę ir uždėjo celofaną ant kairės rodyklės šviesoforo Rezultatas kaip aprašyta - eismas nuo centro stovi prie raudonos ir laukia kol užsidegs žalia, nes eismui nuo žiedo "dega" žalia rodyklė į kairę, į Manufaktūrų g.

              Comment


                Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                Šitoje sankryžoje kelininkai nuėjo paprasčiausiu keliu rekonstrukcijos metu. Užtvėrė kairiąją juostą atvažiuojant nuo Belmonto žiedo, kad fiziškai nebūtų norinčių sukti į Manufaktūrų gatvę ir uždėjo celofaną ant kairės rodyklės šviesoforo Rezultatas kaip aprašyta - eismas nuo centro stovi prie raudonos ir laukia kol užsidegs žalia, nes eismui nuo žiedo "dega" žalia rodyklė į kairę, į Manufaktūrų g.
                Aš ne apie kelio darbus ir ne apie eismo organizavimą remonto metu. Aš apie lėšų skandinimą įrenginėjant ir ,,turbinant'' šviesoforus ten, kur jie išvis turėtų būti panaikinti. Mano nuotraukoje atvaizduotos šviesoforinės sankryžos išvis neturėtų likti. Juk tuoj bus užbaigta visa aplinkinė infrastruktūra, kuri būtent ir leis panaikinti šviesoforinę sankryžą. Aš galimybės panaikinti šią šviesoforinę sankryžą laukiau kokia 10 metu ir man džiaugėsi širdis sužinojus, kad bus užbaiginėjama sovietmečiu neužbaigta infra, kurios trūko, kad būtų galima naikinti sankryžą.
                Dabar bus ne tik sviestas sviestuotas, bet dar ir nupirkta krūva sviesto, kuris bus sugedęs, o sugedusio sviesto atsikratyta jį išpilant viduryje šokių aikštelės.

                Comment


                  Parašė spekas Rodyti pranešimą

                  Aš ne apie kelio darbus ir ne apie eismo organizavimą remonto metu. Aš apie lėšų skandinimą įrenginėjant ir ,,turbinant'' šviesoforus ten, kur jie išvis turėtų būti panaikinti. Mano nuotraukoje atvaizduotos šviesoforinės sankryžos išvis neturėtų likti. Juk tuoj bus užbaigta visa aplinkinė infrastruktūra, kuri būtent ir leis panaikinti šviesoforinę sankryžą. Aš galimybės panaikinti šią šviesoforinę sankryžą laukiau kokia 10 metu ir man džiaugėsi širdis sužinojus, kad bus užbaiginėjama sovietmečiu neužbaigta infra, kurios trūko, kad būtų galima naikinti sankryžą.
                  Dabar bus ne tik sviestas sviestuotas, bet dar ir nupirkta krūva sviesto, kuris bus sugedęs, o sugedusio sviesto atsikratyta jį išpilant viduryje šokių aikštelės.
                  Kokią pabaigtą visą aplinkinę infrastruktūrą jūs turite galvoje? Gatvę po tiltu? Pusės gatvių, kuriomis siūlote organizuoti eismą, šiai dienai tiesiog nėra.

                  Comment


                    Iki sankryžos naikinimo dar tikrai trūksta jungčių. Kai jos bus - tada galima bus ir naikint. Ne veltui tos jungtys rengiamos.

                    Comment


                      Aš tai nemanau, kad sankryža bus naikinama net ir sutvarkius aplinkinę infrastruktūrą. Manufaktūrų gatvėje tiek daug daugiabučių suplanuota, kad sunku patikėti, kad be Manufaktūrų ir Drujos gatvių sankryžos ten bus įmanomas normalus eismo organizavimas.

                      Bet ar reikia Drujos gatvėje didesnio pralaidumo? Gal geriau atvirkščiai - dviračių takas vietoj vienos iš juostų automobiliams? Aš pats iš Antakalnio, bet man tas greitkelis Senamiesčio pašonėje prašosi humanizavimo, o ne pralaidumo didinimo.

                      Comment


                        Ties įvažiavimu į Pilaitę atskyrė eismo juostą fiziškai (prieš tai buvo ištisinė - pažymėta raudonai). Didžiulis srautas nuo prekybcentrių (ir naujoji pilaitė) privalės važiuoti iki šviesoforo norint išvažiuoti į miesto pusę arba į/už senosios pilaitės. Spūstys ties šviesoforu neabejotinai padidės, nes abejoju, kad prailgins posūkio fazę - manau skubotas sprendimas iki Smalinės g. tęsinio.

                        Click image for larger version

Name:	20200828_150326.jpg
Views:	1132
Size:	305,3 kB
ID:	1823913

                        Comment


                          Sprendimas nėra skubotas, o atskyrimo prašiau aš. Ten visi labai mėgdavo išsukti tiesiai nuo PC ir skersai tris juostas varyt link šviesoforo posūkiui į kairę. Tiek teko prisižiūrėt pavojingų situacijų, kad tikrai yra puiku, jog įvertino pasiūlymą. Ten, beje, taip rikiuotis buvo draudžiama ir iki šiol - ten buvo ištisinė linija. Tik niekas jos nepaisė.

                          Comment


                            Gariūnuose projektuojamas viadukas automobiliams (su pėsčiųjų ir dviračių takais) ir atskiras viadukas pėstiesiems ir dviratininkams tiesiai virš esamos sankryžos.

                            https://citify.eu/gariunu-pesciuju-i...iliu-viadukai/


                            Comment


                              Vantinis pėsčiųjų viadukas

                              Comment


                                Negaliu patikėt savo akim :O
                                Tai Garų "strateginio objekto" 30 metų neprivertė viaduko pasistatyt, o naują LIDL'ą užlaužė?

                                Comment


                                  Labiau dėl šiukšlių deginimo gamyklos pajudėjo, o Lidl truputi prisidės.

                                  Comment


                                    LIDL, panašu, tik projektuoja. Nemanau, kad duos jiems viadukus statyt. Kainuotų brangiau nei pati parduotuvė.

                                    Comment


                                      Lidl turėjo suprojektuoti, o Lietuvos energija žadėjo prisidėti prie statybos.

                                      Comment


                                        Gaila tik, kad nenaikinamas tas išvažiavimas iš Gariūnų šalia posūkio link Kauno. Ten ir toliau liks konfliktinė vieta.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                          Gaila tik, kad nenaikinamas tas išvažiavimas iš Gariūnų šalia posūkio link Kauno. Ten ir toliau liks konfliktinė vieta.
                                          Ne tik liks, bet ir atsiskleis naujai, nes nebeliks srautų dozavimo šviesoforu - nebebus galimybės tiesiog išlaukti tarpo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X