Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jūs čia rimtai manote, kad bus norinčių 2-3 km eiti pėsčiomis iki prekybcentrio, kuris dar neatidarytas. Beje, kuo tas menamas prekybcentris bus geresnis nei dabar esantys Pilaitėje?
    Ar čia tik noras visur kišti "darnų judumą".
    Tikrai taip, bus norinčių. Pats gyvenau Pilaitėje, neretai nuo Sietyno st. pareidavau pėsčiomis (2,8 km).
    Iki prekybcentrio (ar kino teatro, sporto klubo) būtų - 1,8 km. Dabar iki sporto klubo (pvz. Goodlife) - 800 metrų.

    Palei Senąjį Pilaitės kelią labai trūksta šaligatvio ir apšvietimo - trūksta nedidelės atkarpos - apie 300 metrų.

    Comment


      Prasidėjo Parko gatvės rekonstrukcija N. Vilnioje. "Dėmesio sulauks ir Naująją Vilnią su centru jungianti transporto arterija Stepono Batoro gatvė. Sostinės savivaldybė šios gatvės atkarpoje, kur iki šiol skendėjo tamsoje, per 2019 m. suprojektuos ir per 2020- 2021 metus įrengs modernų apšvietimą. Palei Stepono Batoro gatvę nusidrieks ir dviračių takas, o tai palengvins susisiekimą su miestu. Kad pėstieji jaustųsi saugesni Naujojoje Vilnioje, įrengti greičio mažinimo kalneliai, atšvaitai kelio dangoje, sferiniai veidrodžiai, kryptinis pėsčiųjų perėjų ir kitas apšveitimas Gerviškių, S. Batoro, Nasturtų ir Rytų, Gandrų, Kalno ir kitose gatvėse"

      https://vilnius.lt/lt/2019/06/25/nau...k7CBzWtlyn5xTc

      Comment


        Parašė arturiux Rodyti pranešimą
        Prasidėjo Parko gatvės rekonstrukcija N. Vilnioje. "Dėmesio sulauks ir Naująją Vilnią su centru jungianti transporto arterija Stepono Batoro gatvė. Sostinės savivaldybė šios gatvės atkarpoje, kur iki šiol skendėjo tamsoje, per 2019 m. suprojektuos ir per 2020- 2021 metus įrengs modernų apšvietimą. Palei Stepono Batoro gatvę nusidrieks ir dviračių takas, o tai palengvins susisiekimą su miestu. Kad pėstieji jaustųsi saugesni Naujojoje Vilnioje, įrengti greičio mažinimo kalneliai, atšvaitai kelio dangoje, sferiniai veidrodžiai, kryptinis pėsčiųjų perėjų ir kitas apšveitimas Gerviškių, S. Batoro, Nasturtų ir Rytų, Gandrų, Kalno ir kitose gatvėse"

        https://vilnius.lt/lt/2019/06/25/nau...k7CBzWtlyn5xTc
        Ar yra koks nors projektas, pagal kurį jie dirba? Nėra čia daugiau informacijos. Nes ten buvo daug prašymų - įrengti įvažas VT transportui, praplėsti žiedą... Ar viskas daroma "iš akies" paprastuoju būdu?
        Lietuva visiems.

        Comment


          Praeitais metais domejausi kodel S. Batoro gatve turi tokius nesamoningus plocius - tai per plati tai per siaura. Man kazkas atsake, kad negali keisti jos plociu del ... paveldosauginiu reikalavimu. Nieko nuostabaus, kad tarybines kreivos gatves yra paveldas. Kaip ir tarybines valdininku smegenys.

          Comment


            O siaip as jum paaiskinsiu kodel nieko Naujojoje Vilniuje netvarke ir dabar susigriebe: taisi Simasius pralaimejo ten paskutiniuose rinkimuose. Ten laimejo Uspaskichas, nes visiems jau uzkniso, kad rajonas tiesiog pamirstas. O centre laimi Simasius. Todel dabar Senamiestyje nedaroma absoliuciai nieko, nes ir taip ji myli, o Nauja Vilnia reikia iki sekanciu rinkimu patvarkyt.

            Comment


              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
              Praeitais metais domejausi kodel S. Batoro gatve turi tokius nesamoningus plocius - tai per plati tai per siaura. Man kazkas atsake, kad negali keisti jos plociu del ... paveldosauginiu reikalavimu. Nieko nuostabaus, kad tarybines kreivos gatves yra paveldas. Kaip ir tarybines valdininku smegenys.
              Bent jau apšvietimą planuoja ten įrengti, kaip kad buvo minėta straipsnyje apie Parko g. Tikėkimės, kad bent tiek bus padaryta. Nemanau, kad Šimašius ten laimės daug balsų tais darbais, nes balsavimo rezultatai ten didžiąja dalimi nulemti labai margos tautinės sudėties.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Kernavės g. projektas jau prieš 2 metus pristatytas, o dar net kastuvas žemėn neįbestas.
                Apytiksli statybų pradžia 2019-09, taigi jau labai nebetoli..

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                  O siaip as jum paaiskinsiu kodel nieko Naujojoje Vilniuje netvarke ir dabar susigriebe: taisi Simasius pralaimejo ten paskutiniuose rinkimuose. Ten laimejo Uspaskichas, nes visiems jau uzkniso, kad rajonas tiesiog pamirstas. O centre laimi Simasius. Todel dabar Senamiestyje nedaroma absoliuciai nieko, nes ir taip ji myli, o Nauja Vilnia reikia iki sekanciu rinkimu patvarkyt.
                  Na negalima pasakyti, kad išvis nieko, Linksmoji ir Pergalės buvo sutvarkyti, dar bent jau pora man žinomų žvyrkelių asfaltuoti, bet bendrai tai dėmesio truko, pvz. ar yra Vilniuj blogesnis už Batoro 4 juostų kelias?

                  Comment


                    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą

                    Na negalima pasakyti, kad išvis nieko, Linksmoji ir Pergalės buvo sutvarkyti, dar bent jau pora man žinomų žvyrkelių asfaltuoti, bet bendrai tai dėmesio truko, pvz. ar yra Vilniuj blogesnis už Batoro 4 juostų kelias?
                    Savanoriu pr. nuo Basanaviciaus link Vilkpedes ziedo.

                    Comment


                      Batoro g. tai tikrai klaiki. Magistralinė gatvė, o nėra net normalaus apšvietimo, asfaltas kreivas, sulopytas, ženklinimas nusitrynęs. Negalima taip apleisti tokios svarbos gatvių.
                      Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                      Mielosios Grigiškės

                      Comment


                        Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                        Batoro g. tai tikrai klaiki. Magistralinė gatvė, o nėra net normalaus apšvietimo, asfaltas kreivas, sulopytas, ženklinimas nusitrynęs. Negalima taip apleisti tokios svarbos gatvių.
                        Kai važiuoju ja, sunku net patikėti, kad Vilniuje esi. Bet gal ir tiesa- elektorato nepagausinsi, kad ir kiek čia beinvestuosi.

                        Comment


                          Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                          Batoro g. tai tikrai klaiki. Magistralinė gatvė, o nėra net normalaus apšvietimo, asfaltas kreivas, sulopytas, ženklinimas nusitrynęs. Negalima taip apleisti tokios svarbos gatvių.
                          Ji B1 kategorijos, kaip Žaliųjų ežerų, Lentvario, Narbuto, Žirmūnų g.

                          Comment


                            Parašė arturiux Rodyti pranešimą

                            Kai važiuoju ja, sunku net patikėti, kad Vilniuje esi. Bet gal ir tiesa- elektorato nepagausinsi, kad ir kiek čia beinvestuosi.
                            Visur gyvena vienodi žmonės ir ne į elektoratą reikia žiūrėti, o į tai, kad miestas būtų visur tvarkingas ir patogus gyventi žmonėms.

                            Parašė alga Rodyti pranešimą

                            Ji B1 kategorijos, kaip Žaliųjų ežerų, Lentvario, Narbuto, Žirmūnų g.
                            Ir visos šitos gatvės yra labai stipriai apkrautos, todėl privalo būti geros būklės. Ne tie keliai, kuriais pravažiuoja 10 mašinų per valandą. Žaliųjų Ežerų g., beje, irgi kažkas baisaus.
                            Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                            Mielosios Grigiškės

                            Comment


                              Nežinau į kurią temą dėti:

                              Jau ruošia griežtus apribojimus: įvažiavimas į Senamiestį ir Vilniaus centrą bus apmokestintas
                              https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81571477

                              Jau netolimoje ateityje situacija Vilniaus senamiestyje gali labai pasikeisti. Svarstoma, kaip mažinti taršą šioje vietoje, tačiau taip pat pripažįstama, kad priemonių – gausybė, todėl tikru iššūkiu gali tapti gyventojų, vairuotojų ir savivaldybių interesų bei poreikių suderinimas.

                              „Viena iš priemonių, kurią tikimės, kad parems Europos Sąungos fondai, tai yra kilpinio įvažiavimo Senamiesčio viduje įdiegimas. Tai reikštų, kad Senamiestyje, istorinėse miesto ribose, turėtų ne tik būti ženkliai sumažinama pati tarša, mes skaičiuojame, kad reikėtų kokius 3-4 kartus sumažinti taršą, bet ir pats srautas, vibracija, triukšmas, saugumas ir kiti dalykai kenčia. Programoje numatyti 3 etapai. Pirmas etapas – mes eliminuojame tranzitą. Tai yra ne tie automobiliai, kurie turi tikslų ar interesų Senamiestyje, bet tiesiog pravažiuoja, pasirinkdami patogesnį kelią, siekia sutaupyti laiko.

                              Comment


                                Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                Nežinau į kurią temą dėti:

                                Jau ruošia griežtus apribojimus: įvažiavimas į Senamiestį ir Vilniaus centrą bus apmokestintas
                                https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81571477
                                iki 2030... viskas diskutuotina... gal, o gal.. zodziu nieko.

                                Comment


                                  Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

                                  Visur gyvena vienodi žmonės ir ne į elektoratą reikia žiūrėti, o į tai, kad miestas būtų visur tvarkingas ir patogus gyventi žmonėms.
                                  Suprantam mes vienodai, vienok, realybė kiek kitokia.

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                    iki 2030... viskas diskutuotina... gal, o gal.. zodziu nieko.
                                    Daug didelių ponų brangiais automobiliais bus nepatenkinti, todėl šitie planai visada ruošiami kitai kadencijai, kad juos įgyvendintų jau kita valdžia.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                      Daug didelių ponų brangiais automobiliais bus nepatenkinti, todėl šitie planai visada ruošiami kitai kadencijai, kad juos įgyvendintų jau kita valdžia.
                                      Bent jau tikiu, kad ir su didelių ponų problema tranzitą galima būtų pašalinti. Kam ponui važiuot senamiesčiu, jei gali apvažiuot tam labiau skirtomis gatvėmis Jei ponui Senamiestis yra galutinis taškas tada kita kalba

                                      Comment


                                        Iki 2030 metų juk kalba eina apie įvažiavimo ribojimą į visą centrinę dalį (buvo paminėta net dešinių krantinių teritorija), ne Senamiestį. Faktiškai 10 metų. Turint omenyje, kiek laiko pas mus eina kalba apie auto mokesčius, tai 10 metų iki smarkaus ribojimo yra gana nedaug. O tranzitas Senamiestyje uždaromas jau kitąmet, dabar tarkim uždaryta yra Vilniaus g. testavimui. Tai planas geras, tik reikia jo laikytis. Ir, aišku, kitos priemonės tolygiai.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Iki 2030 metų juk kalba eina apie įvažiavimo ribojimą į visą centrinę dalį (buvo paminėta net dešinių krantinių teritorija), ne Senamiestį. Faktiškai 10 metų. Turint omenyje, kiek laiko pas mus eina kalba apie auto mokesčius, tai 10 metų iki smarkaus ribojimo yra gana nedaug. O tranzitas Senamiestyje uždaromas jau kitąmet, dabar tarkim uždaryta yra Vilniaus g. testavimui. Tai planas geras, tik reikia jo laikytis. Ir, aišku, kitos priemonės tolygiai.
                                          Tai kad Vilniaus g. ir anksčiau buvo uždaryta. Ar čia kalbama apie atkarpą nuo Islandijos iki Labdarių g.? Jei taip, tai toks ribojimas nieko vertas, pvz. ir Universiteto g. ne taip seniai pastatė ženklą "Motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas", bet srautas koks buvo, toks ir liko. Jei viskas bus sprendžiama tik tokiais ženklais, tai realiai tas pirmas etapas su tranzito ribojimu yra tik resursų švaistymas.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X