Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Ir Kovo 11-sios.
    Pagaliau lietaus surinkimo liukai statomi bortuose.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Pagaliau lietaus surinkimo liukai statomi bortuose.
      Grinda pagaliau susiprotėjo, kad yra kitoks trapų sprendimas, nei 700 diametro liukai važiuojamojoje dalyje. Nes anksčiau tai tokias sąlygas ir išduodavo, kad įrengti 700 diametro trapus, todėl taip ir būdavo padaroma.

      Comment


        Pagal projektus jau gal kokie 3-4 metai tokie nuleidimai daromi.

        Comment


          Vilniaus Pilaitė skambėjo nuo garsų – per naktį gatvėje paklotas naujas asfaltas
          Pilaitėje trečiadienio naktį dalis gyventojų girdėjo gatvės tiesimo garsus. Vydūno gatvėje paklotas naujas asfaltas, darbai užtruks dar kelias naktis, o tada jau pilaitiškiai galės važinėti be apribojimų nauju asfaltu. Vilniaus savivaldybė paskelbė, kad atnaujintos dar dvi Pilaitės gatvės. Tiesa, čia jau ir priekaištų sulaukta – pėstiesiems ir dviratininkams šiose gatvėse vietos nenumatyta...

          ...Vis dėlto šie darbai sulaukė ir kritikos. Lietuvos pėsčiųjų asociacijos „Facebook“ paskyroje pasirodė pastabų, kad tvarkydama abi gatves savivaldybė nepaisė pėsčiųjų ir dviratininkų. Esą pilaitiškiams būtina turėti automobilį, nes net iki būsimojo prekybos centro ties V.Pociūno gatve nueiti Senuoju Pilaitės keliu neįmanoma. Kaip ir link Salotės per mišką vedančioje Taurupės gatvėje. Tačiau vis dėlto šioks toks šaligatvis šalia Senojo Pilaitės kelio yra, tiesa, jis baigiasi gerokai nepriėjus Pilaitės pr...
          Tai kur tas darnus judumas, automobilizacijos mažinimas?
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Parašė lukass Rodyti pranešimą
            Vilniaus Pilaitė skambėjo nuo garsų – per naktį gatvėje paklotas naujas asfaltas
            Tai kur tas darnus judumas, automobilizacijos mažinimas?
            Pilaitė yra 3 km atstumu nuo likusios miesto dalies.
            Visi kas apsigyveno Pilaitėje, žinojo ką daro (nebent kažkas "gavo" butus paskutiniais sovietmečio metais) ir galvojo, kaip pasiekti miestą.

            Nesuprantama, kodėl nesidžiaugiama, o piktinamasi, kad pagaliau sutvarkyta Vydūno gatvė ir nebus duobių.
            Kalbėjimas apie "darnų judumą", automobilizacijos mažinimą, gatvių siaurinimą ir dviračių transporto prioritetus šio nutolusio nuo miesto rajono atveju yra kalbėjimas dėl kalbėjimo. Juk sutvarkyta gatve važinės ir viešasis transportas, kuris yra "darnaus judumo" dalis.

            Dabar tiesiamas dviračių takas palei Pilaitės prospektą. Iš anksto piktintis, kad nėra dar vieno šaligatvio dviračių tako iki būsimo prekybcentrio Pociūno gatvėje - tai kažkas perteklinio. Jei kažkam reikia į toliau esančią parduotuvę, tai kažkokiu būdu reikės parsigabenti pirkinius - 99% pirkėjų ten važiuos automobiliu ar bent viešuoju transportu.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą

              Pilaitė yra 3 km atstumu nuo likusios miesto dalies.
              99% pirkėjų ten važiuos automobiliu ar bent viešuoju transportu.
              Na visu pirma niekas nesipiktina gatviu asfaltavimais. Bet tai yra tokia pat naturali procedura kaip dantu valymas.
              O antra tai ir vaziuoja automobiliais, nes paprasciausiai nera kaip patogiai nukeliauti kitaip. Tai kad rajona, turinti keliasdesimt tukstanciu gyventoju kazkada kitais metais su likusiu miestu sujungs VIENAS saligatvis ir VIENAS dviraciu takas tai geriau nei 0, bet dar labai blogai.

              Straipsnyje uzsimena apie Senaji Pilaites kelia, tad pasipiktinimas yra butent del jo. Jame saligatvis eina tik iki puses kelio. Laisvai galejo ji ten sulyg sita rekonstrukcija padaryt, bet matyt reikia dar 10 metu palaukt.

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                Straipsnyje uzsimena apie Senaji Pilaites kelia, tad pasipiktinimas yra butent del jo. Jame saligatvis eina tik iki puses kelio. Laisvai galejo ji ten sulyg sita rekonstrukcija padaryt, bet matyt reikia dar 10 metu palaukt.
                Taip reikia palaukti 10 metų, o tuo tarpu visi pėstieji kaip "kėgliai" žingsniuos raudono asfalto taku, kaip "Raudonu kilimu", nes savivaldybė užuot nutiesus kelis šimtus metrų šaligatvio paprasčiausiai panaikins dviračių taką.
                Kai vyko Senosios Pilaitės kelio remontas buvau parašęs pranešimus dėl šaligatvio įrengimo:

                Trūksta šaligatvio atkarpos prie senosios Pilaitės kelio. Šiuo metu iš Pilaitės nėra nei vienos normalios pėsčiuju jungties su miestu. Pilaitės pr. tik dviračiu takas, o senosios Pilaitės kelyje pėsčiuju takas nutrūksta ties "Senoji pilaitė " stotele. Dabar remontuojamas kelias, tad prie to paties būtu galima įrengti tako atkarpa kuri sujungtu Pilaitę su naujai tiesiamu Pilaitės prospekto dviračiu ir pėsčiuju taku.
                Atsakymas
                Pranešame, kad norint įrengti šaligatvį Senajam Pilaitės kelyje pirmoje eilėje reiktų skirti lėšų techninio projekto parengimui, kuriame būtų numatyti pėsčiųjų šaligatvio ir lietaus nuotekų inžinerinių tinklų įrengimo darbai. Atsižvelgiant į susisiekimo komunikacijų plėtrą ir tam skirtas lėšas, artimiausiu metu suprojektuoti ir įrengti šaligatvio ir lietaus nuotekų inžinerinių tinklų šioje gatvėje neturime galimybių.
                Galiausiai, kaip visada priimtas paprasčiausias sprendimas - NAIKINTI
                Atsakydami į skundą E50-19811/19(3.2.4E-UK7) teigiate, kad šaligatvio nėra ir nebus. Tad prašau pateikti saugų maršrutą iš Pilaitės į miestą pėsčiomis su normalia danga? Primenu, kad Pilaitės pr. yra tik dviračių takas kuriuo pagal KET pėsčiųjų eismas yra draudžiamas. Ar visgi siūlote visiems sėsti į automobilius ir toliau didinti kamščius Pilaitės pr.?
                Atsakymas
                Pranešame, kad planuojama artimiausiu metu panaikinti Pilaitės pr. esamo dviračių tako ženklinimą, kurs taps bendruoju pėsčiųjų ir dviračių taku.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Nesuprantama, kodėl nesidžiaugiama, o piktinamasi, kad pagaliau sutvarkyta Vydūno gatvė ir nebus duobių.
                  Kalbėjimas apie "darnų judumą", automobilizacijos mažinimą, gatvių siaurinimą ir dviračių transporto prioritetus šio nutolusio nuo miesto rajono atveju yra kalbėjimas dėl kalbėjimo. Juk sutvarkyta gatve važinės ir viešasis transportas, kuris yra "darnaus judumo" dalis.
                  Kažin ar yra kas piktinasi, kad neliko duobių. Tačiau yra ir nemažai "bet". Atsižvelgiant į eismo ir parkavimosi praktiką Vydūno g., tai ten 50 proc. asfaltbetonio dangos yra visiškai nepanaudojama eismui. T.y. bene pusė dangos remontui išleistų pinigų yra paleisti vėjais, o eksploatuojant irgi bus veltui naudojamos lėšos. Pas mus išasfaltuojamos ir paženklinamos gatvės kaip keturių eismo juostų, kai jose eismas praktiškai gali vykti tik dviejomis eismo juostomis (po vieną kiekviena kryptimi).

                  Dabar tiesiamas dviračių takas palei Pilaitės prospektą. Iš anksto piktintis, kad nėra dar vieno šaligatvio dviračių tako iki būsimo prekybcentrio Pociūno gatvėje - tai kažkas perteklinio. Jei kažkam reikia į toliau esančią parduotuvę, tai kažkokiu būdu reikės parsigabenti pirkinius - 99% pirkėjų ten važiuos automobiliu ar bent viešuoju transportu.
                  Prekybcentrio statybos jau prasidėjo ir jis bus, gal netgi greičiau nei bus nutiesti tie takai. Nemažai daliai pilaitiškių atstumas nueiti ten bus tik apie 2 km, todėl esant patogiems takams tokį kelią įveikti yra vieni niekai. Ir apsipirkus daug ką galima parsinešti rankoje maišeliuose, juo labiau Pilaitėje gyvena daug jaunų žmonių, kurie dar rankomis gali kažką panešti. Ten gi bus daug rūbų parduotuvių, kuriose nupirkti pirkiniai nėra sunkūs. Čia nebent tik kai kurių žmonių įpročiai važiuoti nusipirkti batų porą būtinai automobiliu, nes gi kaip čia neši.

                  Comment


                    Parašė kesioks Rodyti pranešimą
                    Taip reikia palaukti 10 metų, o tuo tarpu visi pėstieji kaip "kėgliai" žingsniuos raudono asfalto taku, kaip "Raudonu kilimu", nes savivaldybė užuot nutiesus kelis šimtus metrų šaligatvio paprasčiausiai panaikins dviračių taką.
                    Kai vyko Senosios Pilaitės kelio remontas buvau parašęs pranešimus dėl šaligatvio įrengimo:
                    10 metų... optimistas
                    pvz. Ąžuolyno gatvės atveju, vien nuo projekto parengimo iki konkurso darbams paskelbimo tiek praėjo.

                    Parašė kesioks Rodyti pranešimą
                    Galiausiai, kaip visada priimtas paprasčiausias sprendimas - NAIKINTI
                    Na kuom ne darnumas. Visi darniai bendrame take uostys automobilių dūmus...

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Prekybcentrio statybos jau prasidėjo ir jis bus, gal netgi greičiau nei bus nutiesti tie takai. Nemažai daliai pilaitiškių atstumas nueiti ten bus tik apie 2 km, todėl esant patogiems takams tokį kelią įveikti yra vieni niekai. Ir apsipirkus daug ką galima parsinešti rankoje maišeliuose, juo labiau Pilaitėje gyvena daug jaunų žmonių, kurie dar rankomis gali kažką panešti. Ten gi bus daug rūbų parduotuvių, kuriose nupirkti pirkiniai nėra sunkūs. Čia nebent tik kai kurių žmonių įpročiai važiuoti nusipirkti batų porą būtinai automobiliu, nes gi kaip čia neši.
                      Aš kiek pesimistiškas šiuo klausimu. 2km nėra daug iš principo, bet viena yra eiti miesto centre, kita - laukuose. Pilaitės pr. yra laukai, juose einant vaizdas keičiasi minimaliai, todėl kelionė prailgsta gerokai labiau nei einant centre, kur vaizdai keičiasi labai greitai. Atrodo menkniekis, tačiau tai daro didelę įtaką pasirinkimui keliauti pėsčiomis.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Aš kiek pesimistiškas šiuo klausimu. 2km nėra daug iš principo, bet viena yra eiti miesto centre, kita - laukuose. Pilaitės pr. yra laukai, juose einant vaizdas keičiasi minimaliai, todėl kelionė prailgsta gerokai labiau nei einant centre, kur vaizdai keičiasi labai greitai. Atrodo menkniekis, tačiau tai daro didelę įtaką pasirinkimui keliauti pėsčiomis.
                        Tačiau kai eini su konkrečiu tikslu ta aplinka mažai turi įtakos, aišku svarbu, kad būtų patogus takas/šaligatvis. Čia nekalbame, kad visi ar dauguma ateis pėsčiomis, bet esant tinkamai infrastruktūrai bent kokiu 5 proc. lankytojų galima tikėtis ateinančių pėsčiomis, tačiau jeigu nebus takų kaip dabar, tai net tas 1 proc. bus pasiekimas.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Aš kiek pesimistiškas šiuo klausimu. 2km nėra daug iš principo, bet viena yra eiti miesto centre, kita - laukuose. Pilaitės pr. yra laukai, juose einant vaizdas keičiasi minimaliai, todėl kelionė prailgsta gerokai labiau nei einant centre, kur vaizdai keičiasi labai greitai. Atrodo menkniekis, tačiau tai daro didelę įtaką pasirinkimui keliauti pėsčiomis.
                          todel as ir sakau kad Senasis Pilaities kelias yra labai gera vieta eiti pesciomis palyginus su Pilaites pr.

                          Comment


                            Parašė kesioks Rodyti pranešimą

                            Taip reikia palaukti 10 metų, o tuo tarpu visi pėstieji kaip "kėgliai" žingsniuos raudono asfalto taku, kaip "Raudonu kilimu", nes savivaldybė užuot nutiesus kelis šimtus metrų šaligatvio paprasčiausiai panaikins dviračių taką.
                            Kai vyko Senosios Pilaitės kelio remontas buvau parašęs pranešimus dėl šaligatvio įrengimo:


                            Galiausiai, kaip visada priimtas paprasčiausias sprendimas - NAIKINTI


                            tai gaunasi, kad saligatvio nebus visai ir raudonas dviraciu takas yra vienintelis kelias is sito rajono nueiti kazkur pesciomis? Oho, much wow darnu!

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Aš kiek pesimistiškas šiuo klausimu. 2km nėra daug iš principo, bet viena yra eiti miesto centre, kita - laukuose. Pilaitės pr. yra laukai, juose einant vaizdas keičiasi minimaliai, todėl kelionė prailgsta gerokai labiau nei einant centre, kur vaizdai keičiasi labai greitai. Atrodo menkniekis, tačiau tai daro didelę įtaką pasirinkimui keliauti pėsčiomis.
                              Viskas normaliai. 2 km yra atstumas nuo Karoliniškių pakraščio iki Salotės pliažo, o vaikštančių ten tikrai netrūksta. Beje daliai Pilaitiškių iki prekybcentrio net nesusidarys ir tų 2 km. Sutinku tik, kad einant šalia prospekto tai kelionė tikrai prailgs labiau.

                              Comment


                                Jūs čia rimtai manote, kad bus norinčių 2-3 km eiti pėsčiomis iki prekybcentrio, kuris dar neatidarytas. Beje, kuo tas menamas prekybcentris bus geresnis nei dabar esantys Pilaitėje?
                                Ar čia tik noras visur kišti "darnų judumą".

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Jūs čia rimtai manote, kad bus norinčių 2-3 km eiti pėsčiomis iki prekybcentrio, kuris dar neatidarytas. Beje, kuo tas menamas prekybcentris bus geresnis nei dabar esantys Pilaitėje?
                                  Ar čia tik noras visur kišti "darnų judumą".
                                  Prie ko čia visur kišti? O kaip tamstos supratimu jis veikia? Nėra jokio darnumo tame, jei kažkur gali patekti tik kažkokia viena priemone.
                                  Gal nespreskim apie visus pagal savo vieno supratimą. Jei pats vaikštai tik nuo automobilio iki durų, tai nereik kitiems primetinėt tokio gyvenimo stiliaus. Suprantu, kad kelininkui sunku suprasti, bet mieste žmonės nori gyventi ir ne tik greitu pravažiavimu pro šalį.

                                  Comment


                                    Tiesiog, kaip anksčiau SSKP suvažiavimas prigalvodavo kažkokį eilinį lozungą-akciją be aiškaus turinio, taip ir šis dabartinis social-biurokratinis naujadaras. Prisiminkime, kad ir mums žinomą "perestrojką"-"persitvarkymą". Tas pats su "darniu judumu". Be šito žodžio junginio nieko nebus - pėstieji nevaikščios, nevažinės dviračiai, paspirtukai liks vaikų žaislu...

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Tiesiog, kaip anksčiau SSKP suvažiavimas prigalvodavo kažkokį eilinį lozungą-akciją be aiškaus turinio, taip ir šis dabartinis social-biurokratinis naujadaras. Prisiminkime, kad ir mums žinomą "perestrojką"-"persitvarkymą". Tas pats su "darniu judumu". Be šito žodžio junginio nieko nebus - pėstieji nevaikščios, nevažinės dviračiai, paspirtukai liks vaikų žaislu...
                                      O tai kaip geriau tada vadinti bendrą temą, apie kurią kalbama? "Galimybe visiems važiuoti, eiti, bėgti, spirtis ten, kur jie nori ir kaip nori, bet kad būtų patogu visiems ir draugiška aplinkai"?

                                      Comment


                                        Sovietmečiu tokios svajonės, aplinkos ir žodžių junginio nebuvo. Visi svajojo turėti savo automobilį, bet dauguma negalėjo, tai vaikščiojo, važinėjo dviračiais, viešuoju transportu. O dabar piktinasi, kad atsirado keisti aplinkos tvarkymo principai, svajonė, tikslas ir pavadinimas "darnus judumas". Siaubas kažkoks atsirado!

                                        Comment


                                          Visa diskusija prasidėjo nuo išasfaltuotos gatvės Pilaitėje ir kažkieno luditiško pasipiktinimo, kad skatinamas ne "darnus judumas", o automobilizavimas.
                                          Ten gi Pilaitė, kuri turi turėti kažkokį susisiekimą su miestu, kurio pakraštys yra už 3 km.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X