Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jeigu gerai suprantu iš kelių netyčia užmatytų posėdžių protokolų, tai yra parengti Viršuliškių g. tęsinio iki Ozo g. projektiniai pasiūlymai, taip pat užsakyti rengti PP Ozo g. pratęsimui iki Laisvės pr.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Jeigu gerai suprantu iš kelių netyčia užmatytų posėdžių protokolų, tai yra parengti Viršuliškių g. tęsinio iki Ozo g. projektiniai pasiūlymai, taip pat užsakyti rengti PP Ozo g. pratęsimui iki Laisvės pr.
      Rimtai? Tai būtų epochiniai sprendiniai, kurie sustabdyti dar ankstyvos "perestrojkos" metais

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Rimtai? Tai būtų epochiniai sprendiniai, kurie sustabdyti dar ankstyvos "perestrojkos" metais
        Šiaip ne taip atkapsčiau ištrauką, kurią mačiau. Apie Ozo g. neberandu. Dar ir apie Viršuliškių g. buvau radęs, kad tikrai tęsinys iki Ozo g. Bet kai neišsisaugojau, tai...

        Click image for larger version  Name:	Annotation 2019-06-06 190809.jpg Views:	1 Size:	10,4 kB ID:	1727074

        Comment


          Ar kas nors gali paaiškinti, kokia kalniukų prasmė prie Edukologijos univeristeto, jei niekas nestabdo tik pasikrato? Na gal retkarčiais autobusai sulėtina greitį, bet vis tiek niekas nevažiuoja į žiedą, nes autobusai kitas juostas užstoja. Kada juos pašalins?

          Comment


            Pradėjo Giedraičių gatvės rekonstrukciją.

            Comment


              Parašė rat Rodyti pranešimą
              Ar kas nors gali paaiškinti, kokia kalniukų prasmė prie Edukologijos univeristeto, jei niekas nestabdo tik pasikrato? Na gal retkarčiais autobusai sulėtina greitį, bet vis tiek niekas nevažiuoja į žiedą, nes autobusai kitas juostas užstoja. Kada juos pašalins?
              Kalniukai logikos iš principo turi. Bet... dabar jie padaryti per arti įvažiavimo (jeigu kam teko važiuot, tai turbūt patys tą supratot, kad realiai per mažas atstumas nuo įvažiavimo iki kalniuko), o ir kalniukai yra per lygūs, t.y. neverčia pristabdyti tiek, kiek reikėtų norint, kad sistema veiktų.

              Žodžiu padarė šūdinai.

              Comment


                Gal būt statesnių negali dėl visuomeninio transporto, autobusų su garmoškėmis.

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Gal būt statesnių negali dėl visuomeninio transporto, autobusų su garmoškėmis.
                  Man atrodo, kad tie senesni, originalūs "gulintys policininkai" būtų buvę efektyvesni. Gal, tarkim, dviem eilėm. Nes dabar tai tikrai dauguma net nestabdo. Galima čia pažiūrėti live vaizdą:

                  https://balticlivecam.com/lt/cameras...-center/?embed

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Man atrodo, kad tie senesni, originalūs "gulintys policininkai" būtų buvę efektyvesni. Gal, tarkim, dviem eilėm. Nes dabar tai tikrai dauguma net nestabdo. Galima čia pažiūrėti live vaizdą:

                    https://balticlivecam.com/lt/cameras...-center/?embed
                    Berods žinau tokio tipo kalnelius. Juos įrengė vienoj gatvėj Kaune ir buvo palikta 50 km/h zona. Iki kokio 1/3 vairuotojų prilėtina, turbūt tie kurie saugo savo mašinas

                    Comment


                      Giedraičių ir S. Fino g. Siaurinama gatvė.




                      Comment


                        Nemenčinės plente – beveik 3 km naujo asfalto
                        ...Jau parengtas jos rekonstrukcijos nuo Kairėnų gatvės iki miesto ribos projektas. Kitąmet planuojame nutiesti keturių eismo juostų, daugiau kaip 5 km ilgio gatvę, įrengti šviesoforais reguliuojamas sankryžas, dviračių ir pėsčiųjų takus, naują LED apšvietimą ir viešojo transporto stoteles. Projektui įgyvendinti numatyta skirta daugiau negu 24 mln. eurų. Atnaujinus plentą pagėrės susisiekimo galimybės, sumažės transporto spūsčių, o eismo dalyviai jausis saugiau“, – sako Vilniaus mero pavaduotojas Vytautas Mitalas...
                        Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...naujo-asfalto/ .
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Antakalnyje atsidarys dvi darnaus judumo aikštelės
                          Vienas seniausių ir didžiausių Antakalnio rajonų pastaruosius metus sparčiai keičiasi: čia ne tik atnaujinamos pagrindinės ir šalutinės rajono gatvės, bet ir tiesiamos naujos dviračių takų jungtys, visame mieste įrengta daugiau kaip 1800 dviračių stovų. Sostinės savivaldybė ir toliau skiria vis daugiau dėmesio pėsčiųjų ir dviratininkų reikmėms, siekdama paskatinti vilniečius ir miesto svečius judėti darniau, todėl ir toliau dirba gerindama susisiekimo infrastruktūra šiame rajone. Naujausiuose planuose – naujos darnaus judumo aikštelės su specialiais įrenginiais – viešomis dviračių saugyklomis viešojo transporto stotelėse.

                          Dvi darnaus judumo aikštelės Antakalnyje turėtų būti atidarytos jau 2020 metų pavasarį – prie Šilo stotelės ir šalia žiedinės sankryžos prie Šv. Petro ir Povilo bažnyčios. Šiose aikštelėse vilniečiai ir miesto svečiai galės palikti ir jei reikia įkrauti, dviratį arba paspirtuką, pasinaudoti dalinimosi automobiliu ar dviračiu paslauga. Taip pat bus sutvarkyta šalia esanti pėsčiųjų ir dviračių takų infrastruktūra, užtikrinant patogų ir saugų judėjimą šiame rajone...
                          Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...umo-aiksteles/ .
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            "Darniam judumui" turbūt reikia atskiros temos.

                            Comment


                              Ar yra kazkokiu planu padaryt trukstamas jungtis Ozo-Ukmerges, Ateities-Ukmerges, Ateities-G.V.?

                              Comment


                                Ateities - Ukmergės vyksta žemės paėmimas. Kitur nežinau. Bet Ozo - Ukmergės nepanašu, kad būtų poreikis.

                                Comment


                                  /\ Tas žemės paėmimas vyksta jau visus 11 metų. 2018m. rudenį buvo 10m. kai atidaryta ši dviejų lygių sankryža ir Ateities g. tęsinys, o tos jungties kaip nėr, taip nėr.
                                  Paskutinis taisė SPX; Vakar, 19:15.
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Skelbiamas pirkimas Trakų g. rekonstrukcijos projektui parengti ir, kaip suprantu, vykdymo priežiūrai: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-637966
                                    Paskutinis taisė Creatium; Vakar, 13:59.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Skelbiamas pirkimas Trakų g. rekonstrukcijos projektui parengti ir, kaip suprantu, vykdymo priežiūrai: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-637966
                                      "numatyti esamo saligatvio dangos remonta" - ir nei zodzio apie parkingo panaikinima, saligatvio platinima, aukstu bortu panaikinima ir pan.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Skelbiamas pirkimas Trakų g. rekonstrukcijos projektui parengti ir, kaip suprantu, vykdymo priežiūrai: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-637966
                                        Pirkimas ne rekonstrukcijai, o paprastajam remontui. Bus pakeisti bortai ir šaligatvio dangos į granitą, bei sutvarkyta važiuojamoji dalis ir šuliniai. Dėja, bet ir toliau gatvė liks neaiškaus skersinio profilio ir kintančio pločio, su chaotišku parkavimu, nepakankamo pločio šaligatviais ir t.t.
                                        Juk tai paveldas. Apmaidu, kad pas mus paveldo supratimas yra toks, jog jeigu gatvė yra nepatogi nei pėstiesiems, nei transportui, tai tokia ir turi likti. Čia vieną iš gatvių Vilniuje, kuri turėtų būti be bortų ir įrengta viename lygyje, bet gal po keliasdešimt metų iki to ir dasigyvensime.

                                        Comment


                                          Ačiū už patikslinimus. Perdaviau info A. Nikitinui, gal galės išjudint.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X