Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na dar vieną probleminę vietą žada padaryti su tokiu įvažiavimu, lygioj vietoj. Nekažką.
    Sostinėje, greta statomo verslo komplekso „Business Garden Vilnius“, numatoma rekonstruoti dalį Laisvės prospekto, taip pat įrengti papildomą jungiamąjį dviejų juostų kelią tarp Laisvės prospekto ir Oslo gatvės. Bendras rekonstruojamų gatvių atkarpų ilgis sieks daugiau nei 1 kilometrą. Rekonstruojamojo atkarpoje ir jungiamajame kelyje numatomas atnaujintas gatvių apšvietimas bei lietaus nuotekynė. Atsiras...

    Comment


      Parašė Xeonas Rodyti pranešimą
      Na dar vieną probleminę vietą žada padaryti su tokiu įvažiavimu, lygioj vietoj. Nekažką.
      O kodėl probleminė? Svarbu, kad greitėjimo ir lėtėjimo juostos būtų pakankamo ilgio. Be to, išvažiavimas iš Laisvės pr. į Oslo g. tikrai reikalingas, bus puiki alternatyva lazdyniečiams važiuoti pro ten ir išvengt pavojingo įsiliejimo į Oslo g. iš Erfurto g.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Iš akies pamatavau 100 m ilgio lėtėjimo juosta kaip Vakariniame aplinkkelyje. Tik tiek, kad greitis ne 90 km/h, o 70 km/h.

        Sakyčiau ši alternatyva galėtų paskatinti jungties iš Erfurto g. link Gariūnų uždarymą. Net nežinau kitų būdų kaip pagerinti eismą, kai dar planuojama triukšmo sienutė.

        EDIT: arba Erfurto g. jungtį padaryt taip, kad tik į Vakarinį aplinkkelį nuvestų.
        Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.29, 15:56.

        Comment


          Čia, sakyčiau, labiau problema yra ta, kad greitėjimo juosta yra posūkyje ir į kalniuką.Ribotos sąlygos saugiam pagreitėjimui.

          Comment


            Parašė abruo Rodyti pranešimą
            Be to, išvažiavimas iš Laisvės pr. į Oslo g. tikrai reikalingas, bus puiki alternatyva lazdyniečiams važiuoti pro ten ir išvengt pavojingo įsiliejimo į Oslo g. iš Erfurto g.
            Greičiau ši jungtinis bus daugiausiai naudojama gretimų ofisų darbuotojų.

            Comment


              Na dabar panašu, kad ji tikrai trumpoka, į 70 eismą (realiai 80) per trumpą greitėjimo juostą įsilieti sunkoka, ir matomumas toj vietoj bus prastesnis dėl kelio kreivės. Aišku vakarais kai kamštis yra judantis link vakarinio aplinkkelio/Oslo g. išvažiavimo, gal ir nebus didelė problema įvažiuoti (įsilieti), bet tik dar padidins eismo lėtumą ir manau pradės intensyviau kimštis lazdynu tiltas ( t.y. persirikiavimas) ir automatiškai tūkstantmečio gatvė žemyn. Na bet čia tokie pafilosofavimai :)
              Parašė abruo Rodyti pranešimą

              O kodėl probleminė? Svarbu, kad greitėjimo ir lėtėjimo juostos būtų pakankamo ilgio. Be to, išvažiavimas iš Laisvės pr. į Oslo g. tikrai reikalingas, bus puiki alternatyva lazdyniečiams važiuoti pro ten ir išvengt pavojingo įsiliejimo į Oslo g. iš Erfurto g.
              Kita vertus šita jungtis tikrai reikalinga, aišku norėtųsi maksimaliai patogios ir saugios. Ne kaip buvo istorija vakarinio aplinkkelio jungtys su Gariūnų gatve, kur matėsi problematinės vietos iš karto.

              Comment


                atrase is VMS del pesciuju viaduko virs G.V. tie Didlaukio g. ir Ateities ir G.V. sankryzos sutvarkymo. Long story short - nieko nera padaryta ir nebus daroma greitu metu:

                informuojame, kad šiuo metu susisiekimo infrastruktūros plėtrai ir darbams prioritetas taikomas Šiaurinės gatvės statybai, ir Liepkalnio g. ir Minsko pl. skirtingų lygių sankryžos įrengimui. Informuojame, kad Jūsų siūlymui įgyvendinti reikalinga parengti techninį projektą, įvertinti žemės sklypų ribas ir t.t.

                Comment


                  Opa, geras sutapimas - aš kaip tik norėjau užklausti dėl pėsčiųjų viaduko virš G.V. ties Didlaukio gatve. Buvau užklauses gal apie 2016 - tada berods atsakė, kad lyg ir planavo, o dabar matyt nebaplanuoja? Dar kur Šiaurinė kirs G.V. turėtų, manau, būti šalinama perėja ir gal koks apsisukimas Šiaurinės g. statybos metu. Tai jei pašalintų ir šią perėją ties Didlaukio g. tada atsivertų nebloga atkarpa G.V. be trukdžių eismui.

                  Comment


                    Ties Kolektyvo g. bus sviesaforine siemet ar kitamet, o veliau - taip, bus panaikinta ir per Siaurines viaduka reiks eit.

                    Comment


                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                      Opa, geras sutapimas - aš kaip tik norėjau užklausti dėl pėsčiųjų viaduko virš G.V. ties Didlaukio gatve. Buvau užklauses gal apie 2016 - tada berods atsakė, kad lyg ir planavo, o dabar matyt nebaplanuoja? Dar kur Šiaurinė kirs G.V. turėtų, manau, būti šalinama perėja ir gal koks apsisukimas Šiaurinės g. statybos metu. Tai jei pašalintų ir šią perėją ties Didlaukio g. tada atsivertų nebloga atkarpa G.V. be trukdžių eismui.
                      Baltupių perėją panaikinti tai 100 metų praeis. Ten būna užsikiša vakare pirma juosta dėl dvigubo šviesoforo, tai parašiau į TvarkauV:
                      Važiuojant Gel. vilko (GV) gatve iš centro Baltupių kyptimi susidaro užsikišimas nusukime į Didlaukio/Baltupio sankryžą. Ten yra dvigubi šviesoforai, dalis srauto suka į IKI parduotuvę ir Baltupio g. 37-47 namus. Taip pat yra nemažas pėsčiųjų srautas. Dalis mašinų suka minėtoje sankryžoje į kairę, Circle K kolonėlės kryptimi ir sustabdo kitas mašinas, kurios važiuotų teisiai į Didlaukio gatvę ar į dešinę, link Baltupio 37-47.
                      Dažnai vakare darbo dienomis dėl užsikimšusios minėtos sąnkryžos automobiliai netelpa papildomoje GV juostoje už 60 km/h ženklo ir blokuoja pilnai pirmą GV juostą, taip ženkliai sumažindami GV pralaidumą bei formuodami kamščius iki Kazlausko gatvės.

                      Siūlyčiau prailginti esamą papildomą juostą ir įrengti vienpusį vienos juostos nusukimą iš Gel. vilko g. tiesiai į Baltupio g. ties Baltupio gatvės posūkiu šalia 43/45 namų. Pėsčiųjų ten nėra iš viso, yra galima sakyti akligatvis.
                      Šis patobulinimas galimas manyčiau tikrai su mažomis išlaidomis, bet ženkliai pagerintų eismo sąlygas GV, ypač vakare.
                      Greitį iki 60 km/h mažinančio ženklo perkėlimas ~100 metrų centro kryptimi nesukeltų tiesiogiai esminės įtakos GV eismui.

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Baltupių perėją panaikinti tai 100 metų praeis. Ten būna užsikiša vakare pirma juosta dėl dvigubo šviesoforo, tai parašiau į TvarkauV:
                        Ten apskritai reiktų pėsčiųjų viaduko kaip už kelių šimtų metrų ties Noragiškių g.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Ten apskritai reiktų pėsčiųjų viaduko kaip už kelių šimtų metrų ties Noragiškių g.
                          Reiktų, bet atsakė VMS aukščiau.

                          Comment


                            2019 08 04
                            Viršuliškių skg. jungtis su Šešuolių g.
                            Click image for larger version

Name:	20190804_202626.jpg
Views:	1
Size:	217,2 kB
ID:	1740333

                            Click image for larger version

Name:	20190804_202353 (2).jpg
Views:	1
Size:	352,3 kB
ID:	1740334

                            Comment


                              Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
                              2019 08 04 Viršuliškių skg. jungtis su Šešuolių g.
                              Labai reikalinga jungtis ypač vakare, nes Spaudos g. užsikemša nuo Viršuliškių skg., o statysis dar daug čia. Ir patekti bus galima nuo Koralų, Lazdynų pusės iš VA be šviesoforo, nereikės forsuotai kirsti Pilaitės pr. per visas juostas.

                              Comment


                                Ar tikrai bus jungtis? nemaciau jokiu dokumentu apie tai. Is foto sunku spresti, ar bus jungtis.

                                Comment


                                  Bus bus

                                  Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-08-05 141418.jpg
Views:	1
Size:	310,7 kB
ID:	1740390

                                  Comment


                                    Magistralė Simulionio g.

                                    Click image for larger version  Name:	P90805-141655.jpg Views:	1 Size:	218,5 kB ID:	1740452

                                    Click image for larger version  Name:	P90805-141730.jpg Views:	1 Size:	207,2 kB ID:	1740453

                                    Click image for larger version  Name:	P90805-142008.jpg Views:	1 Size:	216,9 kB ID:	1740454
                                    Paskutinis taisė Globalus; 2019.08.05, 19:50.

                                    Comment


                                      Ir aišku, net tų baisių bortų nepakeičia. Nekalbant apie šaligatvius.

                                      Comment


                                        Šimulionio reikėjo siaurinti. Gatvė niekur neveda, privažiavimas prie kvartalų, daug žmonių eina į parką, kerta gatvę. O lakstytojų su BMW-lupenom ten netrūksta.

                                        Comment


                                          Juokingiausia, kad net pati gatvė atkarpoje tarp Povilaičio ir Vaitkaus g. yra nereikalinga, yra tik vienas įvažiavimas - į mokyklą. Kosmosas visiškas, kažkokia užkampio gatvelė bus pakilimo takas...
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X