Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Aš pavyzdžiui esu priekabus idealistas, tai dažnai vis kas pakaltina niurzgėjimu. Creatium dažnai stengiasi viską pateikti pozityviai. Projektas iš vienos pusės tikrai atrodo "eksperimentinis" su skirtingais sprendimais prie kiekvienos sankirtos. Kita vertus dar randu prie ko prikibt. Susidaro įspūdis, kad užduotis tik nutiesti takus išilgai gatvės, o kas ir kokiomis kryptimis jais naudosis, nelabai galvojama - vietomis išvis nėra jungčių su kvartalais, vietomis kažkokios makalynės kvadratais, o žmonės ratais nevaikšto. Kai kur techninis šaligatvis nesuprantamai platus ir gaunasi, kad dviračių takas per vidurį tarp dviejų siaurų šaligatvių - garantuoti konfliktai. Beje ta viena stotelė be kišenių čia visai nevykusi - tranzitinis eismas neturės kantrybės ir pavojingai lenks.
    Reiktu imt pavyzdi is Sleader. Tvarkingai ramiai viska sudelioja, kas blogai, kas gerai. O cia nuolatinis kurkimas i viena puse.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Aš pavyzdžiui esu priekabus idealistas, tai dažnai vis kas pakaltina niurzgėjimu. Creatium dažnai stengiasi viską pateikti pozityviai. Projektas iš vienos pusės tikrai atrodo "eksperimentinis" su skirtingais sprendimais prie kiekvienos sankirtos. Kita vertus dar randu prie ko prikibt. Susidaro įspūdis, kad užduotis tik nutiesti takus išilgai gatvės, o kas ir kokiomis kryptimis jais naudosis, nelabai galvojama - vietomis išvis nėra jungčių su kvartalais, vietomis kažkokios makalynės kvadratais, o žmonės ratais nevaikšto. Kai kur techninis šaligatvis nesuprantamai platus ir gaunasi, kad dviračių takas per vidurį tarp dviejų siaurų šaligatvių - garantuoti konfliktai. Beje ta viena stotelė be kišenių čia visai nevykusi - tranzitinis eismas neturės kantrybės ir pavojingai lenks.
      Oi, tikrai nebandau visada visko pateikti per pozityvią pusę. Lygiai kaip niekada nežiūriu tik į negatyvius dalykus.

      Pavyzdžiui, vakar parašiau FB Dviračių takų kuriozų grupėje apie šį projektą ir pagyriau projektuotoją. Po to jam nusiunčiau 11 punktų emailą su pasiūlymais kaip galima dar labiau patobulint projektą. Tai turbūt parodo, kad tikrai nesėdžiu su purpuriniais akiniais ant nosies.

      EDIT: ttttt jokių asmeniškumų neturiu. Tiesiog kiek paskutiniu metu matau jo komentarų, susijusių su savivaldybe, tiek visi neigiami. Nesvarbu kas daroma ar kaip daroma - vistiek bus blogai viskas. Čia toks mano pastebėjimas, gal klaidingas.

      EDIT 2: Esu pozityvus žmogus. Jeigu yra problema, žiūriu kaip galima ją išspręsti ir padaryt geriau. Jeigu problemos nėra, tai tą irgi pažymėsiu. Ir tikrai manau, kad net ne pats geriausias progresas vistiek yra progresas. Judėjimas net mažais žingsniais yra labai gerai.
      Paskutinis taisė Creatium; 2019.05.22, 15:40.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Oi, tikrai nebandau visada visko pateikti per pozityvią pusę. Lygiai kaip niekada nežiūriu tik į negatyvius dalykus.

        Pavyzdžiui, vakar parašiau FB Dviračių takų kuriozų grupėje apie šį projektą ir pagyriau projektuotoją. Po to jam nusiunčiau 11 punktų emailą su pasiūlymais kaip galima dar labiau patobulint projektą. Tai turbūt parodo, kad tikrai nesėdžiu su purpuriniais akiniais ant nosies.

        EDIT: ttttt jokių asmeniškumų neturiu. Tiesiog kiek paskutiniu metu matau jo komentarų, susijusių su savivaldybe, tiek visi neigiami. Nesvarbu kas daroma ar kaip daroma - vistiek bus blogai viskas. Čia toks mano pastebėjimas, gal klaidingas.

        EDIT 2: Esu pozityvus žmogus. Jeigu yra problema, žiūriu kaip galima ją išspręsti ir padaryt geriau. Jeigu problemos nėra, tai tą irgi pažymėsiu. Ir tikrai manau, kad net ne pats geriausias progresas vistiek yra progresas. Judėjimas net mažais žingsniais yra labai gerai.
        Aš irgi neturiu jokių asmeniškumų, o komentaruose dažnai kritikuoju VMS nes tai yra jų darbas, jie a priori turi jį atlikt gerai arba bent jau patenkinamai, nes gauna už tai atlyginimą (ir visai neblogą), todėl būtų keista jeigu girčiau juos už tai, kad jie tiesiog atlieka savo darbą, nebent jie padaro kažką tikrai superinio. Juoba kad net ir tie projektai, už kuriuos tikrai norisi pagirti, labai dažnai būna padaromi su broku. Dėl progreso pilnai sutinku, gerai kai jis yra bent koks, bet kai matai Vilniaus centro būklę ir iš VMS tau atrašo atseit nėra pinigų 200 metrų šaligatvio sutvarkymui pačiame centre, kur didžiulis srautas turistų, visokiausiais būdais bando atsifutbolinti pasakodami nebūtus dalykus, o paskui pamatai, kad atsiranda pinigų 3km realiai kažkur užmiesty, tai žinai...

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Aš pavyzdžiui esu priekabus idealistas, tai dažnai vis kas pakaltina niurzgėjimu. Creatium dažnai stengiasi viską pateikti pozityviai. Projektas iš vienos pusės tikrai atrodo "eksperimentinis" su skirtingais sprendimais prie kiekvienos sankirtos. Kita vertus dar randu prie ko prikibt. Susidaro įspūdis, kad užduotis tik nutiesti takus išilgai gatvės, o kas ir kokiomis kryptimis jais naudosis, nelabai galvojama - vietomis išvis nėra jungčių su kvartalais, vietomis kažkokios makalynės kvadratais, o žmonės ratais nevaikšto. Kai kur techninis šaligatvis nesuprantamai platus ir gaunasi, kad dviračių takas per vidurį tarp dviejų siaurų šaligatvių - garantuoti konfliktai. Beje ta viena stotelė be kišenių čia visai nevykusi - tranzitinis eismas neturės kantrybės ir pavojingai lenks.
          Kad čia kažkokia labai biudžetine rekonstrukcija kvepia. Kiek matau ortofoto, tai stotelė, kuri ir dabar be įvažos, taip ir lieka be įvažos. T.y. iš esmės niekas nekeičiama, o paliekama taip kaip yra. Iš esmės labai blogai, kad atliekamos tokios rekonstrukcijos, kurios vienoje ir toje pačioje gatvėje taiko skirtingus sprendinius (šiuo atveju stotelės su įvažomis/be įvažų, perėjos su saugumo salelėmis, perėjos be salelių). Nes kai infrastruktūra vienoda, tai psichologiškai skatina palaikyti vienodą pastovų greitį, jei vienur plačiau, kitur siauriau, tai greitis pastoviai bus palaikomas didesnis, kokiu įmanoma važiuoti platesnėse vietose.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Kad čia kažkokia labai biudžetine rekonstrukcija kvepia. Kiek matau ortofoto, tai stotelė, kuri ir dabar be įvažos, taip ir lieka be įvažos. T.y. iš esmės niekas nekeičiama, o paliekama taip kaip yra. Iš esmės labai blogai, kad atliekamos tokios rekonstrukcijos, kurios vienoje ir toje pačioje gatvėje taiko skirtingus sprendinius (šiuo atveju stotelės su įvažomis/be įvažų, perėjos su saugumo salelėmis, perėjos be salelių). Nes kai infrastruktūra vienoda, tai psichologiškai skatina palaikyti vienodą pastovų greitį, jei vienur plačiau, kitur siauriau, tai greitis pastoviai bus palaikomas didesnis, kokiu įmanoma važiuoti platesnėse vietose.
            Aš čia vėl biški pakomentuosiu, pasiginčysiu

            Daroma normali rekonstrukcija. Dabar gatvės plotis varijuoja, vietomis yra ir 8 ir daugiau metrų. Tai visa gatvė siaurinama berods iki minimalių 3,25 (čia nesu tikras, bet man atrodo dėl VT siauriau negalima, galiu klysti), taip pat smarkiai atsižvelgta į patvirtintas pėsčiųjų takų įrengimo rekomendacijas (pvz., įvažiavimai į smulkias gatveles yra daromi pratęsiant pėsčiųjų ir dviračių takus, o automobiliai pakyla iki jų lygio - tai yra vau).

            Be įvažų projektuojamos dvi stotelės. Jeigu pažiūrėsit projektą, įvažos netilptų niekaip, nes čia pat yra sklypai.


            Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-05-22 191400.jpg
Views:	1
Size:	69,1 kB
ID:	1723882

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Aš čia vėl biški pakomentuosiu, pasiginčysiu

              Daroma normali rekonstrukcija. Dabar gatvės plotis varijuoja, vietomis yra ir 8 ir daugiau metrų. Tai visa gatvė siaurinama berods iki minimalių 3,25 (čia nesu tikras, bet man atrodo dėl VT siauriau negalima, galiu klysti), taip pat smarkiai atsižvelgta į patvirtintas pėsčiųjų takų įrengimo rekomendacijas (pvz., įvažiavimai į smulkias gatveles yra daromi pratęsiant pėsčiųjų ir dviračių takus, o automobiliai pakyla iki jų lygio - tai yra vau).

              Be įvažų projektuojamos dvi stotelės. Jeigu pažiūrėsit projektą, įvažos netilptų niekaip, nes čia pat yra sklypai.
              Nėra ko čia ginčytis Prieš tai žiūrėjau iš paties įkeltų jpg, tai sunkiai kažką mačiau, dabar radau ir PP pdf'ą. Taigi matau, kad rekonstrukcija kaip ir normali, tik pritarsiu Ginthus , kad kai kurie techniniai šaligatviai kelią klausimų ir netgi vienoje vietoje atrodo platesnis už pėsčiųjų taką.
              Dėl stotelių, tai turėjau omenyje stotelę vienu pavadinimu, kas techniškai yra dvi stotelės kiekviena kryptimi. Neaiškiai išsireiškiau Kadangi jos netelpa, tai ką jau padarysi, bet bent jau perėjoje 1,5 m pločio salelė ten turėtų tikrai įtilpti, kas būtų efektyvi priemonė nuo bandymų lenkti sustojusį VT.

              Trukdantis sklypas šiaurinėje pusėje kažkodėl išlenda už raudonųjų linijų. Tas sklypas kiek matau priklauso biudžetinei valstybinei švietimo įstaigai, kurios steigėja Švietimo ir mokslo ministerija. Na nepatikėsiu, kad vardan tų pačių jos lankytojų saugumo, neįmanoma susitarti dėl servituto nustatymo sklypo ruožui palei gatvę. Juo labiau sklypas ten milžiniškas.

              Comment


                Ten yra ir kažkoks dar rezervatas ar pan. Tai gali būti problemų daugiau.

                O salelė tikrai galėtų tilpti, jei dalis gatvės būtų čiut čiut viršun pakelta.

                Comment


                  Lzinios.lt 2019.05.23
                  Automobilių spūstis aštrina politinis pokeris
                  ...Vilnius, be Liepkalnio sankryžos, ketina iš esmės pertvarkyti ir Ukmergės gatvę. Šis projektas bus ilgalaikis ir užtruks apie 20 metų, o štai Nemenčinės plento nuo Kairėnų gatvės iki miesto ribos rekonstrukciją planuojama baigti iki 2020-ųjų. Skatinant miesto gyventojus rinktis viešąjį transportą trijose sostinės „Statyk ir važiuok“ aikštelėse pernai paslaugos kaina sumažinta nuo 2 iki 0,5 euro...
                  Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/Ekonomika/aut...pokeris/287516
                  © Lietuvos žinios
                  Paskutinis taisė Romas; 2019.05.23, 09:30. Priežastis: Pridėtas straipsnio pavadinimas
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Visuomenės informavimas apie numatomą Paupio gatvės atkarpos tarp Krivūlės ir Aukštaičių gatvių Vilniuje, projektavimą
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Institucijos nesugeba susitarti, o Tarandės gyventojai kasdien rizikuoja kelyje Vilnius–Panevėžys
                      Kasdien į namus grįžtantys Tarandės gyventojai priversti rizikuoti sukdami į kairę ir kirsdami dvi intensyvaus eismo kelio Panevėžys-Vilnius juostas. Dėl saugumo posūkį žadama naikinti, o eismą nukreipti po viaduku šalia Avižienių, nors jau ne vienerius metus po magistrale žadėtas tunelis. Tačiau jo dar teks laukti ilgai, nes valstybinės institucijos nesugeba susitarti tarpusavyje...
                      Paskutinis taisė lukass; 2019.05.25, 06:09. Priežastis: Pataisyta nuoroda.
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Gaila, kad nedaromas užvažiavimas į Drujos/Subačiaus g. Būtų galima panaikintą tą bereikalingą šviesoforą.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          kaip as suprantu is LAKD puses viskas parengta, eilinis VMS neigalumo irodymas. Laukti dar 5 metus (kai praeis dar viena kadencija) kol kazkas prades krapstyti eiline sankryza. Ir dar tas pavyzdys su Nemencines plentu, fantastika...

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                            kaip as suprantu is LAKD puses viskas parengta, eilinis VMS neigalumo irodymas. Laukti dar 5 metus (kai praeis dar viena kadencija) kol kazkas prades krapstyti eiline sankryza. Ir dar tas pavyzdys su Nemencines plentu, fantastika...
                            Apie žemės paėmimą turbūt praleidai... ?

                            Comment


                              Nemenčinės plentas jau geriau toks, koks yra, nei tokia "rekonstrukcija" su šviesoforu ant krūvos įvažiavimų į sodus.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Rekonstruoti reikia, nes senoji atkarpa visiškai nebeatitinka dabartinio automobilių srauto. Dažnos avarijos tose pačiose vietose, pastovūs kamščiai vasarą piko metu. Jeigu šviesaforai būtų normaliai sureguliuoti ir po rekonstrukcijos būtų galima važiuoti greičiau ir saugiau (kaip jau rekonstruotoje dalyje) - gal nebūtų taip blogai?

                                Comment


                                  Parašė kutas Rodyti pranešimą
                                  Jeigu šviesaforai būtų normaliai sureguliuoti ir po rekonstrukcijos būtų galima važiuoti greičiau ir saugiau (kaip jau rekonstruotoje dalyje) - gal nebūtų taip blogai?
                                  Jeigu. Kaip ten bus padaryta, galima matyti jau naujoje sankryžoje prie Maximos. Ačiū, nereikia. Ko reikia, tai Ožkinių tilto.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Buvo projektiniai pasiūlymai kažkada viešinti. Pagal juos numatomos keturios šviesaforinės sankryžos, su perspektyva vieną rekonstruoti į dviejų lygių:
                                    • su Balžio g. (ši būtų rekonstruojama į dviejų lygių, jeigu kada nors būtų statomas Ožkinių tiltas)
                                    • su Lankštingalų sodų g.
                                    • su Antavilių g.
                                    • su Antavilių sodų 2-ąja g.
                                    Šviesaforų pirmose trijose sankryžose įrengimas nėra netikėtas, nes jose didžiausi konfliktai. Ypač ties Balžio g. Dėl Antavilių sodų 2-osios reikalingumo labai abejočiau, bet PP teigiama, kad nėra kito išvažiavimo iš šios gatvės dėl reljefo. Na, galbūt.

                                    Comment


                                      Tas projektas yra visiškas nesusipratimas. Kurių galų reikia 2 šviesoforų Antaviliuose ir dar vieno prie pat, į Laurų gatvę nusileidus nuo kalniuko?
                                      Rekonstruotoje atkarpoje irgi pridaryta nesąmonių. Tarkim tas šviesoforas prie Nemenčinės televizijos bokšto yra visiškai nereikalingas, nes prie namų galima buvo padaryti privažiavimą iš miesto pusės senuoju keliu (kuris dabar liko apleistas). Šviesoforas naudingas nebent dėl pėsčiųjų, kurių ten eina keli per valandą. Ką kalbėt apie šimto metrų susiaurėjimą iki vienos juostos prieš pat nusukimą į Nemenčinę. Vienintelis geras dalykas yra naujas dviračių takas.

                                      Comment


                                        Rektarčiais pravažiuoju Balžio g., niekada nebūna problemos įsukti į Nemenčinės plentą. Jei būna lėtai judanti kolona, gana greitai kas nors įleidžia. Aišku, nežinau, kaip ten yra rytinio piko metu, gal tikrai labai sunku pasukti. O sankryža (ir dar veikiausiai su apsaugotais posūkiais, kaip dabar mėgstama) eismo greitesniu tikrai nepadarys. Saugesniu – galbūt. Pats aš būčiau už turbo žiedus tose sankryžose, išskyrus, aišku, Antavilių sodų 2-ojoje g., kur, matosi, tiesiog patingėta rasti sprendimą.
                                        Paskutinis taisė abruo; 2019.05.25, 11:07.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Sostinėje atnaujinta visa Olandų gatvė – darbai persikelia į žiedinę sankryžą
                                          Gera žinia Olandų gatvės ir aplinkinių rajonų gyventojams – baigtas beveik 1,5 km ilgio kapitalinis gatvės remontas. Per porą mėnesių sutvarkyta beveik 400 metrų ilgio Olandų gatvės atkarpa tarp Filaretų ir Polocko gatvių – pakeisti kelio bortai, suremontuoti šaligatviai, įrengtas naujas LED apšvietimas, pakeisti lietaus vandens surinkimo šuliniai ir atnaujintas ženklinimas.

                                          „Olandų gatve kasdien keliauja daugiau kaip 40 tūkst. vilniečių, gyvenančių centrinėje miesto dalyje, Užupyje, Antakalnyje, Žirmūnuose, Naujojoje Vilnioje. Ši svarbi miestui gatvė juosia Senamiestį ir jungia kelias svarbias sostinės arterijas. Suplanavome ir tolesnius šios teritorijos ir jos infrastruktūros atnaujinimo darbus – birželį remontuosime žiedinę sankryžą Olandų, T. Kosciuškos ir Antakalnio gatvių sankirtoje“, – sako bendrovės „Grinda“ vadovas Kęstutis Vaicekiūtis...
                                          Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...dine-sankryza/ .
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X