Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įdomu kodėl vienu projektu nedaro abiejų galų. Su vienu sujungimu tokia biški beprasmiška rekonstrukcija. Apart to, kad bus panaikintas nemokamas parkingas ir visi suvaryti į mokamą

    Ir šiaip, ar ne geriau būtų išvažiavimą iš naujos daugiaaukštės pajungti į Santaros gatvę?

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
      Įdomu kodėl vienu projektu nedaro abiejų galų. Su vienu sujungimu tokia biški beprasmiška rekonstrukcija. Apart to, kad bus panaikintas nemokamas parkingas ir visi suvaryti į mokamą

      Ir šiaip, ar ne geriau būtų išvažiavimą iš naujos daugiaaukštės pajungti į Santaros gatvę?
      projekte parašyta, kad kitą dalį jie projektuos "vėliau numatoma jungtis". Galbūt dviem etapais darys.

      Comment


        Parašė R.D. Rodyti pranešimą

        projekte parašyta, kad kitą dalį jie projektuos "vėliau numatoma jungtis". Galbūt dviem etapais darys.
        Būtent dėl to ir sakau, kad įdomu kada tas "vėliau" ir kokios priežastys tokį mega projektą skaidyti. Ypač kai pasikeitus antros dalies sprendiniams pirma dalis liktų visiškai beprasmė ir net pablogintų esamą situaciją su dvirtakiu (niekas nenori papildomo šviesoforo).

        Comment


          Bus rekonstruojama sostinės Giedraičių gatvė

          https://vilnius.lt/lt/2019/05/09/bus-rekonstruojama-sostines-giedraiciu-gatve/


          Jau šį mėnesį prasidės vienos svarbesnių susisiekimo arterijų Šnipiškių seniūnijoje – Giedraičių gatvės – rekonstrukcija. Šiandien sostinės savivaldybė pasirašė rangos sutartį su bendrove „Akordas1“, laimėjusia viešąjį konkursą. Iki metų pabaigos bus atnaujinta beveik 1 km gatvės atkarpa nuo Lvovo iki Žalgirio gatvės ir 200 metrų ilgio S. Fino gatvės atkarpa, nuo Giedraičių iki Kalvarijų gatvės. Šalia rekonstruojamos Giedraičių gatvės bus nutiestas naujas dviračių ir pėsčiųjų takas, įrengtos saugios pėsčiųjų perėjos, šaligatviai, atnaujinti inžineriniai tinklai ir gatvės apšvietimas. Gatvės atnaujinimo darbai kainuos 2 mln. eurų, Vilniaus savivaldybė skyrė – 900 tūkst. eurų.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            o kas likusius 1.1M?

            Comment


              ES berods.

              Comment


                Sėlių g. jau sužymėta danga. Ten turėtų atnaujinti kelią ir šaligatvius.

                Comment


                  Visuomenės informavimas apie numatomą Šeimyniškių gatvės atkarpos tarp Rinktinės ir Raitininkų gatvių Vilniuje rekonstravimą
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Nu blogai, kai B kategorijos gatvėje prišaudoma šviesoforinių sankryžų su D kategorijos privažiavimais prie butų. Praeities klaidos ir toliau intensyviai kartojamos ir nežadama taisytis.
                    Na bent jau nupiešė A juostas, tačiau dviratininkus visvien užmiršo.

                    Comment


                      Gera žinia: Naujamiestyje bus tiesiama nauja gatvė
                      Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad greta „Vilbros“ statomo verslo centro projektuojama nauja Amatų gatvė. Minėtoje gatvėje planuojama įrengti šaligatvius bei naują gatvės apšvietimą. Gatvėje bus nustatyta gyvenamosios zonos eismo tvarka, kuria vadovaujantis bus draudžiama važiuoti greičiau nei 20 km/h greičiu, tačiau bus galima parkuoti lengvuosius automobilius...
                      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/vilnius....d?id=81220925
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Džiaugsmo g. rekonstrukcija

                        https://citify.eu/dziaugsmo-g-rekonstrukcija/



                        Comment


                          Vilniaus miesto savivaldybė
                          Dar viena gatvė tvarkomų sąraše: #Ąžuolyno gatvė Viršuliškių ir Šeškinės seniūnijose, kuri sujungia dvi svarbias eismo arterijas Buivydiškių ir Viršuliškių gatvės.

                          Rekonstruojant daugiau kaip pusės kilometro ilgio atkarpą, nuo Ozo iki Viršuliškių gatvės, bus įrengta papildoma eismo juosta, pakeista asfalto danga, įrengtas pėsčiųjų ir dviračių takas, paklotas lietaus nuotekų tinklas, atnaujintas gatvės apšvietimas.

                          Darbai Ąžuolyno gatvėje turėtų prasidėti jau birželio mėnesį. Darbų metu bus stengiamasi sudaryti kuo mažiau nepatogumų eismo dalyviams, todėl Ąžuolyno gatvės remonto darbai nevyks rytinio ir vakarinio piko metu.
                          https://www.facebook.com/vilnius.lt/...29330387095274

                          Tai pagal koki projekta jie dirbs? Mes matem kad pagal ta paruosta pries 12 metu to daryti tiesiog negalima, jis neatitinka siuolaikiniu normu. Kaip suprantu, pirkimas vyko butent pagal ji?
                          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=446970
                          Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.05.22, 09:31.

                          Comment


                            Tas senas projektas tai tikra tragedija. Ten būtinai reikia magistralinio dviračių tako, kuris sujungtų naują Narbuto g. viaduką su Ozo g. Bet, kiek pamenu sename projekte yra tik siauri šaligatviai, kur ir pėstiesiems būtų ne itin smagu.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                              Vilniaus miesto savivaldybė

                              https://www.facebook.com/vilnius.lt/...29330387095274

                              Tai pagal koki projekta jie dirbs? Mes matem kad pagal ta paruosta pries 12 metu to daryti tiesiog negalima, jis neatitinka siuolaikiniu normu. Kaip suprantu, pirkimas vyko butent pagal ji?
                              https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=446970
                              Pirkimą turbūt darė pagal šį, bet galiausiai bus koreguojamas darbo (?) projekte. Nekainuos kosmosų praplatinimas šaligatvių ir dviračių takų.

                              Comment


                                Žvelgiant iš optimistinės pusės, galbūt nedės tų salotinių ženklų. Juk 2007 važinėdavom nesaugiai

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Ne nu, logiška, nereikalaut nieko iš vystytojų (kurie jau užstatė pusę tos gatvės perimetro) kol jie vysto savo projektus, o paskui leist miesto pinigus tokiai ilgai gatvės atkarpai praktiškai už miesto ribų, kuria naudosis niekingas kiekis žmonių (palyginus su viso Vilniaus gyventojų skaičiumi) kai pačiame miesto centre negali sutvarkyt 200 metrų atkarpos, kur realiai galima susilaužyt kojas ir kuria naudojasi nepalyginamai daugiau miesto gyventojų ir svečių... VMS genialumas at its best.

                                  Comment


                                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                    Ne nu, logiška, nereikalaut nieko iš vystytojų (kurie jau užstatė pusę tos gatvės perimetro) kol jie vysto savo projektus, o paskui leist miesto pinigus tokiai ilgai gatvės atkarpai praktiškai už miesto ribų, kuria naudosis niekingas kiekis žmonių (palyginus su viso Vilniaus gyventojų skaičiumi) kai pačiame miesto centre negali sutvarkyt 200 metrų atkarpos, kur realiai galima susilaužyt kojas ir kuria naudojasi nepalyginamai daugiau miesto gyventojų ir svečių... VMS genialumas at its best.
                                    Norėčiau priminti, kad visi vystytojai savivaldybei sumoka infrastruktūros mokestį, kuris ir panaudojamas aplinkinei infrastruktūrai tvarkyti.

                                    Comment


                                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                      Ne nu, logiška, nereikalaut nieko iš vystytojų (kurie jau užstatė pusę tos gatvės perimetro) kol jie vysto savo projektus, o paskui leist miesto pinigus tokiai ilgai gatvės atkarpai praktiškai už miesto ribų, kuria naudosis niekingas kiekis žmonių (palyginus su viso Vilniaus gyventojų skaičiumi) kai pačiame miesto centre negali sutvarkyt 200 metrų atkarpos, kur realiai galima susilaužyt kojas ir kuria naudojasi nepalyginamai daugiau miesto gyventojų ir svečių... VMS genialumas at its best.
                                      Manau tamstai reikėtų pailsėt nuo interneto. Kas ką bedarytų iš savivaldybės pusės - viskas blogai. Netvarko - blogai, tvarko - blogai, nes "ne ten".

                                      Tik priminsiu, kad toje gatvėje išvis nebuvo jokių šaligatvių, o gatvė yra per plati, todėl pastoviai viršijamas greitis. Ir mažai tepadeda visokie kalniukai.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Manau tamstai reikėtų pailsėt nuo interneto. Kas ką bedarytų iš savivaldybės pusės - viskas blogai. Netvarko - blogai, tvarko - blogai, nes "ne ten".

                                        Tik priminsiu, kad toje gatvėje išvis nebuvo jokių šaligatvių, o gatvė yra per plati, todėl pastoviai viršijamas greitis. Ir mažai tepadeda visokie kalniukai.
                                        Niekad nesakiau, kad viskas ką jie daro yra blogai (jums, kažkodėl, atvirkščiai, taip gerai, lyg tai joje ar su jais dirbtumėte ), bet dėl "ne ten" - tikrai taip, žinoma, gerai kad tvarko, bet dabar tai atrodo kaip gyvenant name ir vandeniui tekant per lubas šeimininkas nusprestų nusipirkt naują TV, o ne tvarkyt stogą. O kai daro "ten", kyla daug klausimų dėl darbų kokybės, paskutinis ir geriausias to pavyzdys yra siaubingai kreivas naujai tvarkomas šaligatvis prie dvirtakio Upės gatvėje.

                                        Comment


                                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                          Niekad nesakiau, kad viskas ką jie daro yra blogai (jums, kažkodėl, atvirkščiai, taip gerai, lyg tai joje ar su jais dirbtumėte ), bet dėl "ne ten" - tikrai taip, žinoma, gerai kad tvarko, bet dabar tai atrodo kaip gyvenant name ir vandeniui tekant per lubas šeimininkas nusprestų nusipirkt naują TV, o ne tvarkyt stogą. O kai daro "ten", kyla daug klausimų dėl darbų kokybės, paskutinis ir geriausias to pavyzdys yra siaubingai kreivas naujai tvarkomas šaligatvis prie dvirtakio Upės gatvėje.
                                          Aš pavyzdžiui esu priekabus idealistas, tai dažnai vis kas pakaltina niurzgėjimu. Creatium dažnai stengiasi viską pateikti pozityviai. Projektas iš vienos pusės tikrai atrodo "eksperimentinis" su skirtingais sprendimais prie kiekvienos sankirtos. Kita vertus dar randu prie ko prikibt. Susidaro įspūdis, kad užduotis tik nutiesti takus išilgai gatvės, o kas ir kokiomis kryptimis jais naudosis, nelabai galvojama - vietomis išvis nėra jungčių su kvartalais, vietomis kažkokios makalynės kvadratais, o žmonės ratais nevaikšto. Kai kur techninis šaligatvis nesuprantamai platus ir gaunasi, kad dviračių takas per vidurį tarp dviejų siaurų šaligatvių - garantuoti konfliktai. Beje ta viena stotelė be kišenių čia visai nevykusi - tranzitinis eismas neturės kantrybės ir pavojingai lenks.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X