Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tuo pačiu supylinėja Viršuliškių g. tęsinio iki Ozo g. atkarpą. Pila labai smulkią skaldą, lygina. Nežinau ar visą atkarpą tik. Greičiausiai Ąžuolyno g. bus pilnai uždarytas eismas ne tik VT.

    Comment


      Panašu, kad senimas nesupranta jaunimo, to pasekoje ir dirbo iki šiol belenkaip nereguodami į viršunėlės pastabas

      Comment


        Pradeda tvarkyti I.Šimulionio g. Matomai paprastasis remontas?
        Gatvė - D1 kategorijos, 11 metrų pločio (ties Sausio 13-osios gatve išplatėja iki 18 metrų).

        Gatvę reiktų siaurinti, paliekant 2 eismo juostas (6,5 metro), numatant vakarinėje pusėje parkavima (lygiagrečiam pakaktų 2 metrų). Net ir tuomet liktų dar
        2,5 metro...

        Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.07.16, 11:54.

        Comment


          Tai greičiausiai, kad ir neprasidės. Juk sustabdė visur, kur nepasidėję darbai.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Tai greičiausiai, kad ir neprasidės. Juk sustabdė visur, kur nepasidėję darbai.
            Šiandien mačiau technika pradėjo ardyti kelio bortelius, o stulpeliai irgi savaitės bėgyje tik atsiradę.

            Comment


              Tada reikia papingint savivaldybę.

              Comment


                Visuomenės informavimas apie numatomą Krokuvos gatvės atkarpos nuo Giedraičių g. iki Daugėliškio g. projektavimą
                https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/

                Comment


                  Čia jau labai smagu, aišku įdomu kokie bus sprendimai ir t.t., bet labai džiugina, kad civilizacija pagaliau ateina į tą purviną kaimą...

                  Comment


                    ta pati pagalvojau. uz kokiu 10metu ten galbut bus net malonu pasivaiksciot

                    Comment


                      Man vienam nerodo ar tikrai PP be brėžinių?

                      Comment


                        Oho, dziugu matyti tokius sprendimus -

                        Click image for larger version  Name:	damn.png Views:	1 Size:	49,3 kB ID:	1735748

                        Edit - Nerimauju del kertamu medziu kiekio. Manau tikrai bus nemazai zmoniu kurie prilips prie sito ir projekta bandys stabdyti.
                        Paskutinis taisė MindesAcc; 2019.07.16, 15:03.

                        Comment


                          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                          Pradeda tvarkyti I.Šimulionio g. Matomai paprastasis remontas?
                          Gatvė - D1 kategorijos, 11 metrų pločio (ties Sausio 13-osios gatve išplatėja iki 18 metrų).

                          Gatvę reiktų siaurinti, paliekant 2 eismo juostas (6,5 metro), numatant vakarinėje pusėje parkavima (lygiagrečiam pakaktų 2 metrų). Net ir tuomet liktų dar
                          2,5 metro...
                          Ta gatvė yra grynas vargas ir nesusipratimas, pavojinga tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams. Palaikyčiau išplatėjimą tik ties sankryža su Sausio 13-osios gatve, o visur kitur pilnai užtektų 6,5 m pločio. Gal net 6 m, vis tiek greitis ribojamas iki 40 km/h. Dar ten reiktų bent dviejų papildomų perėjų, nors jų ten ir taip daug, tačiau daug ir pėsčiųjų, kertančių tą gatvę.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                            Edit - Nerimauju del kertamu medziu kiekio. Manau tikrai bus nemazai zmoniu kurie prilips prie sito ir projekta bandys stabdyti.
                            Pasirodo, medžių gynėjų yra visur: https://www.reddit.com/r/sydney/comm...osman_bay_for/

                            Comment


                              Parašė abruo Rodyti pranešimą

                              Ta gatvė yra grynas vargas ir nesusipratimas, pavojinga tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams. Palaikyčiau išplatėjimą tik ties sankryža su Sausio 13-osios gatve, o visur kitur pilnai užtektų 6,5 m pločio. Gal net 6 m, vis tiek greitis ribojamas iki 40 km/h. Dar ten reiktų bent dviejų papildomų perėjų, nors jų ten ir taip daug, tačiau daug ir pėsčiųjų, kertančių tą gatvę.
                              Susiaurinus gatvę, lekiotų mažiau, būtų saugiau ir gatvę kirsti.

                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Man vienam nerodo ar tikrai PP be brėžinių?
                              Tikrai, dokumente nėra brėžinių.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Greičiausiai Ąžuolyno g. bus pilnai uždarytas eismas ne tik VT.
                                Vakar maždaug 18:30 mačiau, kaip darbininkai statė akligatvio + motorinio transporto eismas draudžiamas ženklus, atvažiuojantiems Ozo g. nuo Akropolio pusės, sankryžoje su Buivydiškių g. Be to, 2-oje juostoje sustatyti stulpeliai, nurodantys, kad ta juosta važiuoti nederėtų.

                                Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                numatant vakarinėje pusėje parkavima (lygiagrečiam pakaktų 2 metrų). Net ir tuomet liktų dar
                                2,5 metro...
                                Galima būtų leisti stovėti ne lygiagrečiai, bet įstrižai. Šitaip yra daroma Medeinos g.: vietomis susiaurintos eismo juostos, o gatvės vidinėje pusėje sužymėtos stovėjimo vietos įstrižai, uždraudžiant parkuotis lygiagrečiai iškart abiejose gatvės pusėse.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Ruošiasi sutvarkyti neasfaltuotą gatvę Vilniaus Šnipiškėse https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...aus-snipiskese
                                  Savivaldybė paskelbė 2 eismo juostų su šaligatviu gatvės statybos projektą. Betono trinkelių danga numatoma nutiesti apie 0,4 km gatvės atkarpą – nuo Giedraičių iki Daugėliškio gatvių.
                                  „Dėl itin arti pastatytų gyvenamųjų namų ir dėl itin arti esančių sklypų tarp planuojamos gatvės nuspręsta projektuoti bendrą pėsčiųjų ir motorizuoto eismo gatvę, kur pėstieji turės pirmenybę. Nuo Giedraičių g. iki Krokuvos g. 20 sklypo planuojamas dvipusis eismas, toliau visoje likusioje gatvėje planuojamas vienpusis“, – rašoma visuomenei derinti pateiktuose projektiniuose pasiūlymuose.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Man vienam nerodo ar tikrai PP be brėžinių?
                                    Nėra brėžinių. Info perduota, žada atnaujint.

                                    Comment


                                      2019 07 16
                                      Ąžuolyno g.






                                      Comment


                                        2019 07 16
                                        Ozo g. atkarpa nuo Viršuliškių g. iki Ozo/Buivydiškių/Ąžuolyno g. sankryžos.




                                        Ties Ozo/Buivydiškių/Ažuolyno g. sankryža išryškėjo kai kurių vairuotojų pasimetimas dėl pirmumo šioje sankryžoje pasikeitus srautams.
                                        Paskutinis taisė M1gdas; 2019.07.16, 20:24.

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Ruošiasi sutvarkyti neasfaltuotą gatvę Vilniaus Šnipiškėse https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...aus-snipiskese
                                          Jau įkelta grafinė dalis: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/



                                          Jei galvojama apie "Skanseno" kūrimą, tai Krokuvos gatvelė viena iš autentiškesnių, kurią verta tvarkyti ta linkme. Todėl smagu, kad vietoje asfalto pasirinktos trinkelės. Tos juodos (ar tamsiai pilkos) turėtų visai neblogai atrodyti. Kita vertus, trumpoj tvarkomoje atkarpoje suskaičiuoju 46 kelio ženklus. Ar tikrai būtini pirmumo ženklai sankirtose su tešlakeliais bei sustoti draudžiantys ženklai kai gatvė vienos krypties 3m pločio? Gyvenamosios zonos ženklus taip pat būtų galima įrengti prieš įvažiavimus, o ne kas 50 m. per visą gatvės ilgį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X