Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jo, nesudėjau čia visų iš to sąrašo, nes nemaža dalis yra jau paskelbti PP ir pan. Ta prasme yra žinomi objektai. Dėl to sakau, kad ir pirkimo nelabai suprantu.

    Comment


      • Viršuliškių gatvės nuo Ąžuolyno g. iki Ozo g. statybos projektas
      O kas čia? Ąžuolyno gatvės rekonstrukcija?

      Comment


        Parašė versalis Rodyti pranešimą
        • Viršuliškių gatvės nuo Ąžuolyno g. iki Ozo g. statybos projektas
        O kas čia? Ąžuolyno gatvės rekonstrukcija?
        Tas, kas parašyta: https://www.google.lt/maps/place/54%...5!4d25.2410406

        Comment


          Idomu kas bus padaryta greiciau - ar Azuolyno gatves saligatvis ar uzbaigta atkarpa nuo Virsuliskiu iki Ozo?

          Comment


            O koks tikslas šitą atkarpą asvaltuoti. Nematau kaip ji galėtų būti naudinga. Greičiau atvirkščiai - apsunkins Ozo - Buivydiškių sankryžą.

            Comment


              Parašė versalis Rodyti pranešimą

              O koks tikslas šitą atkarpą asvaltuoti. Nematau kaip ji galėtų būti naudinga. Greičiau atvirkščiai - apsunkins Ozo - Buivydiškių sankryžą.
              Apsunkins tiek, kiek nuims srauto nuo Ąžuolyno g. Turėtų niekas kardinaliai nepasikeisti.

              Ąžuolyno g. kategorija žemesnė už Viršuliškių g. - D2 vs. D1. Nutiesus Ozo g. jungtį su Laisvės pr. (irgi numatyta), Ąžuolyno g. jungtis su Ozo g. taps neįmanoma. Arba turės būti tik išvažiuojamoji link Akropolio.

              Comment


                reklaminis straipsnis apie parduodama ofisa (jau koks 4-5 kartas, bet niekas neperka jo) ir jame uzsiminta apie kazkokia 2-ju lygiu sankryza. Cia eilinis nesupratimas zmoniu ka jie kalba, ar cia kazkas jau juda del Ozo/Kalvariju/Kareiviu?

                Susisiekimą dar labiau pagerins 2020 m. numatyti infrastruktūros pokyčiai, padėsiantys išskirstyti transporto srautus – atsiras dviejų lygių sankryža, numatyta Šiaurinė gatvė kaip Vakarinio aplinkkelio jungtis su šalia esančiais rajonais.
                https://madeinvilnius.lt/verslas/nek...s-verslo-hube/

                Comment


                  Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                  reklaminis straipsnis apie parduodama ofisa (jau koks 4-5 kartas, bet niekas neperka jo) ir jame uzsiminta apie kazkokia 2-ju lygiu sankryza. Cia eilinis nesupratimas zmoniu ka jie kalba, ar cia kazkas jau juda del Ozo/Kalvariju/Kareiviu?



                  https://madeinvilnius.lt/verslas/nek...s-verslo-hube/
                  Ta frazė turbūt iš 2014 metų.

                  Comment


                    Arba gal turėjo omenyje sankryžą su Šiaurine gatve?
                    Už dviračius ir troleibusus!

                    Comment


                      Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                      reklaminis straipsnis apie parduodama ofisa (jau koks 4-5 kartas, bet niekas neperka jo) ir jame uzsiminta apie kazkokia 2-ju lygiu sankryza. Cia eilinis nesupratimas zmoniu ka jie kalba, ar cia kazkas jau juda del Ozo/Kalvariju/Kareiviu?
                      https://madeinvilnius.lt/verslas/nek...s-verslo-hube/
                      Kai toje reklamoje kamščius formuojančią probleminę sankryžą jie pavadino "startegine miesto tranporto arterija", tai nežinai ką ir galvoti apie straipsnelio autorius.
                      Parduodamas biurų kompleksas (Lukšio gatvėje )nuo Vilniaus senamiesčio yra nutolęs vos 5 kilometrus ir patogiai pasiekiamas tiek nuosavu, tiek viešuoju transportu iš visų Vilniaus rajonų. Greta jo yra strateginė miesto transporto arterija – Kalvarijų-Ozo-Kareivių gatvių sankirta.
                      Susisiekimą dar labiau pagerins 2020 m. numatyti infrastruktūros pokyčiai, padėsiantys išskirstyti transporto srautus – atsiras dviejų lygių sankryža, numatyta Šiaurinė gatvė kaip Vakarinio aplinkkelio jungtis su šalia esančiais rajonais.

                      Comment


                        Laisvės pr. ir Oslo g. jungiamasis kelias

                        https://citify.eu/laisves-pr-ir-oslo...amasis-kelias/



                        Comment


                          Parko g. remontas ir postas apie tai:

                          https://www.facebook.com/vilnius.wtf...75689979520597

                          Click image for larger version

Name:	20190710_094847.jpg
Views:	1
Size:	269,9 kB
ID:	1734574
                          Click image for larger version

Name:	20190710_095104.jpg
Views:	1
Size:	262,3 kB
ID:	1734575

                          Saligatvis apsviestas atskirais apsvietimo stulpais
                          Click image for larger version

Name:	20190710_095149.jpg
Views:	1
Size:	242,9 kB
ID:	1734576

                          Idomu ar susiprotes, kad nuo pesciuju perejos galima butu ir saligatvi nutiesti ar taip ir paliks ismintus takelius
                          Click image for larger version

Name:	20190710_100048.jpg
Views:	1
Size:	233,8 kB
ID:	1734577

                          Idomu kaip padarys uzbaigima - ar bortu nuleidimais ar viename lygyje
                          Click image for larger version

Name:	20190710_100404.jpg
Views:	1
Size:	236,4 kB
ID:	1734578

                          Cia yra auksciu skirtumas tarp kelio ir kiosko. Idomu ka su juo darys.
                          Click image for larger version

Name:	20190710_100443.jpg
Views:	1
Size:	278,2 kB
ID:	1734579

                          Ka daryt su medziais jau nusprende - pjaus. Nes medziai trukdo, o 11 metru vaziuojamoji dalis is dvieju eismo juostu yra viskas normaliai.
                          Click image for larger version

Name:	20190710_100720.jpg
Views:	1
Size:	268,7 kB
ID:	1734580
                          Click image for larger version

Name:	20190710_100940.jpg
Views:	1
Size:	251,0 kB
ID:	1734581
                          Click image for larger version

Name:	20190710_101059.jpg
Views:	1
Size:	275,0 kB
ID:	1734582
                          Click image for larger version

Name:	20190710_100747.jpg
Views:	1
Size:	291,9 kB
ID:	1734583

                          Saugumo salele keliu metru plocio kazkada isejo padaryti nelieciant gatves ribu. Stai toks yra jos plotis
                          Click image for larger version

Name:	20190710_103243.jpg
Views:	1
Size:	233,4 kB
ID:	1734584
                          Click image for larger version

Name:	20190710_103325.jpg
Views:	1
Size:	255,9 kB
ID:	1734585

                          Gatve bus tokia pat plati kaip ir tarybmeciu, o medzius ispjaus cituoju valdininku atsakyma "del musu patogumo". Valio.

                          Comment


                            VT stotelėms, kaip matau, įvažų nedarys. Matyt, dėl to, kad gatvė plati, galima tuos autobusus apvažiuoti. Gaila, kad nevykę sovietmečio sprendimai liks dar bent keliems dešimtmečiams.

                            O siaurinti tai nepavyktų, manau, dėl lietaus kanalizacijos, nes tektų jos šulinius perkelti. Su paprastuoju remontu to jau, veikiausiai, nepadarysi.
                            Paskutinis taisė abruo; 2019.07.11, 17:32.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Mano greitas siūlymas:

                              Nereikia projekto rengimo (kol subręsim iki to): asfaltas paklojamas pilnu pločiu, vidurinė gatvės dalis skiriama eismui, toliau seka vienpusės dviračių juostos (Naugarduko g. pavyzdys), po to pagal poreikį vienoje pusėje atsiranda papildoma juosta pėstiesiems. Pėsčiųjų juostą galima atskirti papildomomis priemonėmis. Ji dubliuotų esamą siaurą šaligatvį. Tam atvejui, jeigu yra poreikis. Įrengiami nuleisti bortai abiejuose galuose.

                              Comment


                                Idėja gera, bet ten nėra tokio dviračių eismo, kad reiktų dviejų juostų. Antra, gatvė pakankamai intensyvi, daug viešojo transporto, daug automobilių, kurie suka į kiemus ar parduotuvių aikšteles. Taip kad jei bus ženklinama tik horizontaliu ženklinimu, niekas tų žymėjimų ten nepaisys, kaip ir dabar nepaiso ties IKI parduotuve esančio gatvės sudalinimo į tris juostas (iš kurių vidurinė - posūkiui į kairę).

                                Mano siūlymas būtų ties visomis perėjomis įrengti tokias saugumo saleles, kaip kad yra šalia IKI, o tarpus tarp jų skirti juostai posūkiui į kairę. Kur yra ilgesni tarpai tarp perėjų ir įvažiavimų į kiemus galbūt galvoti apie skiriamąją juostą su želdiniais. Tai žymiai pagerintų situaciją ir veikiausiai nereiktų projekto, nes ir stulpai, ir lietaus kanalizacija liktų dabartinėse vietose.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  O rimtai, įdomu pagal ką apšvietimą keičia? Nes jei paprastuoju remontu galima keist stulpus, tai kodėl negalima šulinėlių? Lietaus kanalizacija čia nėra gudri: abiejuose šonuose po šulinėlį ir vamzdžiais į centre esantį šulinį. Tai tiesiog ant to paties vamzdžio šalia pastatai naują šulinį ir turi "suremontuotą".

                                  Comment


                                    Na, tai akivaizdu, kad reikėtų paruošti tokį projektą visai gatvei ir žiūrėti atskirus sprendimus. Bet surasti išeitį galima.

                                    Dviračių eismas yra ar nėra - sunku pasakyt. Kad tu matei / nematei tai nelabai ką reiškia. Plius turbūt nėra patogu važiuot. Tai irgi faktorius gali būti. Upės g. nebuvo didelio eismo dviratininkų, nutiesus dviračių taką jis išaugo.

                                    Comment


                                      Idomesne kiek kita dalis. Jei neklystu toj vietoj buvo planuotas Kauspedo SOHO kvartalas, dar pries gera desimtmeti. Kokia nauda vertinga zemes sklypa uzvoliot asfaltu ir paverst ji parkingu? Parkinga kam? RIMI kur ir taip aikstele pustuste? Kam dar jis aktualus?

                                      Comment


                                        Tiesiog yra šleifas besivelkančių senų projektų. Su tuo reikia susitaikyti turbūt. Svarbiausia yra, kad nauji projektai būtų kitokie.

                                        Pavyzdžiui, šiandien paskelbtas rangos darbų pirkimas Širvintų g. rekonstrukcijai Šnipiškėse (toje šiaurinėje privačių namų dalyje). Gatvė suprojektuota pagal olandišką pavyzdį: viename lygyje bendra judėjimo erdvė, iškreivintas eismas, apželdinimas: https://citify.eu/sirvintu-g/

                                        Comment


                                          Povilas Poderskis FB:

                                          Dėl miesto ūkio darbų, broadcastinu miesto poziciją.
                                          Trumpai: miesto ūkio paslaugos yra neapibrėžtos, darbai vyksta netinkamai ir neatitinka vadovybės lūkesčių. Būtent daugelis tų pastabų, kurias gaunam iš visuomenės yra ir pastabos, kurias patys esame neretai išsakę, tai bet, kad tą viską suvaldyt reikėjo priimti tam tikrus sprendimus, tadgi, jie buvo tokie (čia nevisi nes nevisi cenzūriniai ir viešintini ☺️):
                                          • Visi miesto ūkio darbai, kurie numatyti daryti remonto būdu, be projektų bei neatitinka norminių pločių yra sustabdomi, rengiami projektai ir perdaroma normaliai.
                                          • Protingai įvertinus sprendžiam dėl "taktinio urbanizmo" priemonių pritaikymo visur kitur, kur jau tokie remontai padaryti ir inventorizuojam tą situaciją, pagaliau pajungiam visus, visos savivaldybės įmonių grupės darbus į vieną bendrą sistemą.
                                          • Dėl parko g. remonto esam dar diskusijose, nufilmavom gatvę su dronu, ten tas plotis varijuoja ir iki norminio vietomis, bet šaligatvį turbūt toliau klosime, medžius paliksime, o pačią gatvę siaurinsim pagal pateiktą pavyzdį.
                                          Darbai bus pilnai atnaujinti, kai bus apibrėžtos ir AD įsakymu patvirtintos visos miesto ūkio srityje teikiamos paslaugas, nustatyti jų kokybės standartai, apibrėžti sprendimų priėmimo, informavimo apie darbus procesai (remiantis patvirtinta projektų valdymo metodika, darnaus judumo planu, kitais patvirtintais dokumentais, pėsčiųjų dviračių rekomendacijom, etc.).
                                          Visi miesto rangovai apie tai informuoti taip pat.
                                          https://www.facebook.com/groups/1477...4778406206007/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X