Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Projektuojama Gilužio g. iš kito galo: nuo Smalinės g. iki Karaliaučiaus: https://citify.eu/giluzio-g-iki-smalines-g/

    Tai kaip suprantu truksta atkarpos kuri abu tuos galus sujungtu, ar ji buvo skelbta dar anksciau?

    Comment


      Nebuvo dar. Tai gal dar bus. Įdomu, kad šių atkarpų užsakovai yra skirtingi.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Projektuojama Gilužio g. iš kito galo: nuo Smalinės g. iki Karaliaučiaus: https://citify.eu/giluzio-g-iki-smalines-g/

        Kad ne iki Karaliaučiaus g. O tik dalis tos atkarpos. Ir bus daroma 2 etapais, t.y. dabar padarys tik vieną juosą, kurią naudos abiem kryptim, o antrą darys po nnnnn metų Tas pats ir su Gilužio gatvės projektų iš kitos pusės, nuo Čekoniškių gatvės.

        Brėžinyje yra pavaizduotas prekybos centras, tai matyt gatvė tiesiama iki prekybos centro, prekybos centro statytojo lėšomis. Spėju Lidlas.

        Comment


          Jo, atsiprašau. Ten turėjo būti Tolminkiemio g. vietoje Karaliaučiaus

          Gatvę projektuoja 313 architects, o jie projektuoja ir Rimi parduotuvę Pavilnionių g. Tai statau už Rimi.

          Comment


            Žaliųjų Ežerų gatvė
            Vyksta rekonstrukcija nuo Baublio gatvės iki Santariškių žiedo
            Foto 2019.04








            Comment


              Kelias į Santariškių daugiauukštį parkingą P9

              Molėtų plentas
              Tolumoje matosi mažytė nuoroda, nukreipianti į didelį parkingą
              Kur kas labiau pastebima didelė mažojo IKI'uko reklama, kur aiškiai nurodyta, kur ir kiek važiuoti


              Šito slalomo nėra ką ir komentuoti.
              Pirmiau uždraudė parkuotis Santariškėse, o paskui pradėjo tiesti kelią į parkingą














              Mažytė replika dėl darbų saugos.
              Šitaip savivaldybei skubinant užmiršta apie darbų zonos atitvėrimą ar eismo ribojimą.


              Gal kolegos kelininkai galėtų pakonsuluoti, kokia yra ką tik išpilto asfalto temperatūra.
              Turbūt padangoms nėra labai sveika, jei netyčia užliptum ant karšto asfalto.






              Paskutinis taisė Romas; 2019.04.13, 11:30. Priežastis: Kopija iš temos "Parkavimas"

              Comment


                Išvažiavimas iš parkingo P9 į Molėtų plentą
















                Sankryža su Molėtų plentu


                Bendri įspūdžiai - šiuo metu labai apgailėtinos kokybės projektas. Apgailėtinas ne pastatas, o eismo organizavimas ir visiška negalvojimas bent porą žingsnių į priekį - pradedant nuorodomis ir baigiant šviesoforais.
                Kažkada pasibaigs gatvių asfaltavimai. Tuomet išaiškės, kad gatvelių pralaidumas nulinis. Apie 1200 vietų turės būti užpildytos ir atlaisvintos per 2-3 valandas.

                Eismas į parkingą yra aklikelio tipo ir tik vienos eismo juostos pločio. Koks yra tokio pločio gatvelės pralaidumas per valandą?

                Palyginimui - PC "Panoramoje" yra 1600 vietų parkingas, bet ten įvažiuojama ir išvažiuojama bent 3 juostomis.
                Santariškių specifika, kad čia yra ne tik rytinis pikas, bet ir nuolatinis trumpalaikių lankytojų srautas.

                Apie tai, kad norint važiuoti į miestą, reikės apsisukti prie Santaros sankryžos ir kirsti kelias juostas, jau buvau užsiminęs. Dienos metu, kai nebuvo jokio eismo, pavyko pravažiuoti Santaros g, sankryžą tik iš trečio šviesoforo ciklo. Kas ten vyks, kai bus pradėta naudotis parkingu, sunku įsivaizduoti.

                Žalių rodyklių panaikinimas ir naujų šviesoforų taisyklių su nereikalingų dalykų saugojimais ten atsikleis visu grožiu.
                Santaros sankryžoje pridaryta perteklinių šviesoforo fazių. Vadinamieji "apsaugoti posūkiai" yra absurdas vidury miško. Nėra darbo dieną ten nei menamų pėsčiųjų, nei dviratininkų, o laikas realiai gaištamas jau dabar. Ypač keistai atrodo, kai tiesiai linko Molėtų važiuot leidžiama, o sukti dešinėn į Santaros gatvę draudžiama. Absurdiškos naujos šviesoforų taisyklės arba nepagalvotas jų taikymas.

                Pagal viską tie rytiniai kamščiai, kurie dabar yra Santariškių žiede, tiesiog persikels į kitą vietą - prie įvažiavimo į parkingą.
                Bus įdomu, ar kas nors bus daroma didinant Santaros sankryžos pralaidumą bei numatant alternatyvius kelius į parkingą ir iš jo.
                Paskutinis taisė Romas; 2019.04.13, 11:31. Priežastis: Kopija iš temos "Parkavimas"

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Projektuojama Gilužio g. nemaža atkarpa: https://citify.eu/giluzio-g-i-etapas/

                  Posėdis jau įvyko. Atsakymai nekelia pernelyg daug optimizmo, atseit viskas bus sprendžiama techninio projekto metu. Apie eismo juostų susiliejimą ties degaline išvis pribloškė atsakymas, kad čia viskas gerai ko jūs norit
                  Pilaitės pr. ties degaline Pilaitės kryptimi (žr.
                  paveiksliuką) projektuojamos dvi eismo juostos iš
                  karto už sankryžos, kurios po to kažkokiu būdu
                  sueina į vieną neišskiriant pirmumo. Siūlau šioje
                  vietoje už sankryžos palikti vieną juostą. Arba dvi
                  juostas, bet antrąją aiškiai užbaigti ir skirti posūkiui
                  į degalinę.
                  Papildoma juosta projektuojama, jog būtų
                  užtikrinamas įvažiavimas į degalinę ir taip
                  nesusidarant avarinės situacijos transporto
                  priemonės važiuojančioms tiesiai Pilaitės pr. ir
                  nesukančioms į degalinę.
                  Perėjimas iš 2 juostų į vieną suprojektuotas
                  vadovaujantis galiojančiais normatyviniais
                  dokumentais, tad su siūlymu nesutinkame.
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2019.04.23, 15:07.

                  Comment


                    Isvertus ju atsakyma - "mes infrastruktura Lietuvoje darom sudinai, ir neketinam savo iprociu keisti."

                    Comment


                      VZ.LT 2019.04.23
                      Vilnių gelbstint nuo spūsčių – naujo pėsčiųjų tilto vizija



                      „Mes tą galimybę labai rimtai svarstome. Netoli „Circle K“ degalinės pėsčiųjų ir dviratininkų tiltas į Žvėryną labai pagerintų susisiekimą tarp Gedimino pr. vakarinės dalies, Žvėryno ir Saltoniškėse besiformuojančio verslo centrų rajono“, – VŽ sakė p. Pakalnis.

                      Anot jo, pėstiesiems skirtas tiltas – tai viena bendrų šios sostinės vietos urbanistinio sprendimo dalių. Architektūrinės idėjos konkursas šiam objektui galėtų būti paskelbtas dar šiemet.

                      <..>

                      „Mes šiemet esame numatę surengti kūrybines dirbtuves dėl automobilių eismo sureguliavimo prie LEU. Tai problema, kurią sprendžiant reikia didesnio masto miestovaizdžio ir architektūrinių urbanistinių pertvarkų“, – sakė p. Pakalnis.

                      https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5lvrxXhJ1
                      Paskutinis taisė Romas; 2019.04.24, 12:27. Priežastis: Pridėta schema

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Vilnių gelbstint nuo spūsčių – naujo pėsčiųjų tilto vizija

                        Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5lvrxXhJ1
                        Manau tai yra eilinė piarinė vizija kaip Ukmergės gatvės prieš rinkimus pamirštant 2016 metų šnekas dėl Šiaurinės, M.Lietuvio ir Liepkalnio/Tūkstantmečio. Realiai nieko neįvyko per 3 metus.

                        Comment


                          Blemba, o nėra jokių kalbų apie Pedagoginio žiedo perėjas? (nžn kaip jis tiksliai vadinasi ) Ten košmaras ypač apie 17-18h. Spėju rytais tas pats. Nežinau ar dar yra pavojingesnių perėjų mieste.

                          Comment


                            Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                            Blemba, o nėra jokių kalbų apie Pedagoginio žiedo perėjas? (nžn kaip jis tiksliai vadinasi ) Ten košmaras ypač apie 17-18h. Spėju rytais tas pats. Nežinau ar dar yra pavojingesnių perėjų mieste.
                            Visiškai teisingai! O rasti NEreikalingesnę vietą tiltui, negu aprašoma straipsnyje, dar reikia sugebėti

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Manau tai yra eilinė piarinė vizija kaip Ukmergės gatvės prieš rinkimus pamirštant 2016 metų šnekas dėl Šiaurinės, M.Lietuvio ir Liepkalnio/Tūkstantmečio. Realiai nieko neįvyko per 3 metus.
                              „Mes tą galimybę labai rimtai svarstome. Netoli „Circle K“ degalinės pėsčiųjų ir dviratininkų tiltas į Žvėryną labai pagerintų susisiekimą tarp Gedimino pr. vakarinės dalies, Žvėryno ir Saltoniškėse besiformuojančio verslo centrų rajono“

                              Visiškai beprasmis tiltas būtų.
                              Geriau gėdingą purvyną-parkingą ties Seimu panaikintų/sutvarkytų.

                              Comment


                                Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                Blemba, o nėra jokių kalbų apie Pedagoginio žiedo perėjas? (nžn kaip jis tiksliai vadinasi ) Ten košmaras ypač apie 17-18h. Spėju rytais tas pats. Nežinau ar dar yra pavojingesnių perėjų mieste.
                                Skaitymo ir suvokimo gebėjimai yra rimta šio forumo problema. Nieko asmeniško. Bet specialiai įdėjau į savo postą ištrauką apie tamstos minimą LEU žiedą. Kažkodėl nedaskaitėt iki jo.

                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Visiškai beprasmis tiltas būtų.
                                Geriau gėdingą purvyną-parkingą ties Seimu panaikintų/sutvarkytų.
                                Kodėl beprasmis? Geležinio vilko g. tiltas yra visiškai nenaudotinas pėsčiųjų ir dviratininkų atžvilgiu. Ant jo yra žiauriai nepatogu patekti, šaligatviai yra siauri, o tarša tokia, kad neįmanoma normaliai kvėpuoti. Tas naujas tiltas būtų labai gera jungtis. Nepamirškim, kad kairiųjų krantinių tvarkymo projekto metu bus nutiesti takai toje pusėje. Tad būtų patogus sujungimas.

                                O tą teritoriją prie Seimo kada nors užstatys verslas.

                                Comment


                                  Prioritetų sąraše tą pėsčiųjų tiltą įrašyčiau kažkur 30 vietoje po pilnos Šiaurinės iki Kareivių, M.Lietuvio ir Liepkalnio/Tūkstantmečio sąnkryžos, Pietinio aplinkkelio, Litexpo/Vingio pėsčiųjų. Žalgirio/Ukmergės jungties įrengimo ir t.t.
                                  Ir bendrai visų valdžios įstaigų iškraustymo iš senamiesčio, Gedimino pr. kur nors prie Vakarinio. Tuo pačiu ir kamščiai ženkliai sumažėtų, nes nevažiuotų kokių 10'000 vienu metu į/iš darbo. Pardavus užimamus pastatus ir įrengus viešbučius, apartamentus nebūtų sukuriama pikiniai kamščiai.

                                  Comment


                                    Pakalnis ir Co. visai nuo proto nušokę. Centre miesto šaligatviai dešimtmečiais netvarkomi, o jie apie naujus tiltus svaigsta. Aišku, didelius projektus daug smagiau "prasukti", nei žaisti su šaligatvių remontais.

                                    Dar neseniai svaigo apie pėsčiųjų estakadą per pedagoginio žiedą į Konstitucijos pr., dabar jau peršoko prie tilto.

                                    Comment


                                      Manau niekas neneigia kad kuo daugiau tiltu tuo fainiau. Bet faktas lieka faktu - daryti konkrecius projektus labiau apsimoka (you know what I mean) nei gerinti kazkoki mistini juduma ar tiesiog remontuot saligatvius. To tilto reikalingumas is tikruju 30 vietoje, kaip ir Gedimino pr trinkeliu spalvos pakeitimas uz 635 547 be PVM. Kam tas tiltas jei iki jo neimanoma daeiti? Kasdien matau juokingus vaizdelius - vaziuoja paspirtukininkai ir nulipa vidury saligatvio, nes jis tieiog nepravaziuojamas.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Skaitymo ir suvokimo gebėjimai yra rimta šio forumo problema. Nieko asmeniško. Bet specialiai įdėjau į savo postą ištrauką apie tamstos minimą LEU žiedą. Kažkodėl nedaskaitėt iki jo.

                                        Sorry, kam nepasitaiko Bet aš šnekėjau ne apie tiltus kažkur neaišku kur, bet apie patį LEU žiedą ir jo perėjas.

                                        Comment


                                          Parašė MartynasT Rodyti pranešimą


                                          Sorry, kam nepasitaiko Bet aš šnekėjau ne apie tiltus kažkur neaišku kur, bet apie patį LEU žiedą ir jo perėjas.
                                          Bet apie tai ir užsiminta straipsnyje: eismo organizavimas ties LEU. Net jeigu atsiras TIK automobilių viadukas, tai eismas pakis ir pėsčiųjų lygmenyje.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X