Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nu jeigu jau tikrai čia tiesiama gatvė (aš tiesą sakant vis dar žiūriu atsargiai, būtų jau visur pranešta apie darbus), tai ji turėtų eiti lyg tai dešiniau nuo šaligatvio. Bent pagal PP tai taip.
    Iš to ką šiandien mačiau, sakyčiau 95% kad gatvė, bet nesu ekspertas, tai gal klystu. O dėl dešiniau, tai jo, pats apie tai pagalvojau, bet matant projektą, nelabai įsivaizduoju kaip ten viskas tilps be šalia esančios trobos griovimo. Beje ta troba tai tiesiog pasakiška, puikiai tiktų filmuot Borato antrąją dalį.

    Comment


      Gatvės plotis ir kryptis, maždaug Google maps: https://www.google.lt/maps/@54.69827...7i13312!8i6656

      Pati gatvė turėtų tilpt. Bet dviračių takas.. man atrodo turėtų griauti dalį statinių. Anksčiau įdėtuose brėžiniuose sklypas pažymėtas mėlynai.

      Comment


        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

        Iš to ką šiandien mačiau, sakyčiau 95% kad gatvė, bet nesu ekspertas, tai gal klystu. O dėl dešiniau, tai jo, pats apie tai pagalvojau, bet matant projektą, nelabai įsivaizduoju kaip ten viskas tilps be šalia esančios trobos griovimo. Beje ta troba tai tiesiog pasakiška, puikiai tiktų filmuot Borato antrąją dalį.
        Ta prasme kuoliukai žymintys trasą sukalti ar kokie kiti požymiai?
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
          Kokia prasmė ten palikti šviesoforą pėstiesiems ir dviratininkams? Negi nėra akivaizdu kad perėjoje/pervažoje juos reikia praleisti?
          Aš irgi nelabai pagaunu, kaip tas sakinys apie paliekamą šviesoforą siejasi su vizualizacija. Sukantys į dešinę turės sustoti A juostoje per vidurį posūkio, nes staiga iš už kampo jiems išdygs šviesoforas? Vizualizacija neturi šviesoforo piktogramos dabartinės sankryžos vietoje.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Nu... kasa rimtai. Plotis nesiekia gatvės pločio, viena juosta tilptų. Rausia iki Konstitucijos pr. šaligatvio, toliau neina ir nėra jokių sužymėjimų. Paklausus vyrukų su šalmais ar tiesia gatvę, sakė, kad tik šaligatvį, o gatvę "gal kitais metais".




            Comment


              Nu tai jei šaligatvi per metus tai gatvę manau per kokius 3 metus iveiks. Ketvirtais metais jau prades ruost projekta saligatviui kitoj gatves pusėj. Penki metai ir viskas bus pabaigta, nesijaudimkit! mm.

              Comment


                Parašė evvt Rodyti pranešimą
                Nu tai jei šaligatvi per metus tai gatvę manau per kokius 3 metus iveiks. Ketvirtais metais jau prades ruost projekta saligatviui kitoj gatves pusėj. Penki metai ir viskas bus pabaigta, nesijaudimkit! mm.
                Gal lažinames just for fun iš €10, kad 2,5x greičiau bus atlikta? Per tiek laiko tikrai iš po skvernelio anglų kalbos neišmoks net ir turėdamas masę laiko, nes prezidentu tikrai netaps.

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Gal lažinames just for fun iš €10, kad 2,5x greičiau bus atlikta? Per tiek laiko tikrai iš po skvernelio anglų kalbos neišmoks net ir turėdamas masę laiko, nes prezidentu tikrai netaps.
                  Su visa pagarba sau pačiam man, kaip painiausių užuominų nesavanoriškam narpliotojui profesionalui, tenka konstatuot kad tamstos paskutinis sakinys tiesiog nebeįkandamas.

                  Comment


                    Projektuojama Gilužio g. iš kito galo: nuo Smalinės g. iki Tolminkiemio g.: https://citify.eu/giluzio-g-iki-smalines-g/

                    Paskutinis taisė Creatium; 2019.04.10, 12:14.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Projektuojama Gilužio g. iš kito galo: nuo Smalinės g. iki Karaliaučiaus: https://citify.eu/giluzio-g-iki-smalines-g/

                      Tai kaip suprantu truksta atkarpos kuri abu tuos galus sujungtu, ar ji buvo skelbta dar anksciau?

                      Comment


                        Nebuvo dar. Tai gal dar bus. Įdomu, kad šių atkarpų užsakovai yra skirtingi.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Projektuojama Gilužio g. iš kito galo: nuo Smalinės g. iki Karaliaučiaus: https://citify.eu/giluzio-g-iki-smalines-g/

                          Kad ne iki Karaliaučiaus g. O tik dalis tos atkarpos. Ir bus daroma 2 etapais, t.y. dabar padarys tik vieną juosą, kurią naudos abiem kryptim, o antrą darys po nnnnn metų Tas pats ir su Gilužio gatvės projektų iš kitos pusės, nuo Čekoniškių gatvės.

                          Brėžinyje yra pavaizduotas prekybos centras, tai matyt gatvė tiesiama iki prekybos centro, prekybos centro statytojo lėšomis. Spėju Lidlas.

                          Comment


                            Jo, atsiprašau. Ten turėjo būti Tolminkiemio g. vietoje Karaliaučiaus

                            Gatvę projektuoja 313 architects, o jie projektuoja ir Rimi parduotuvę Pavilnionių g. Tai statau už Rimi.

                            Comment


                              Žaliųjų Ežerų gatvė
                              Vyksta rekonstrukcija nuo Baublio gatvės iki Santariškių žiedo
                              Foto 2019.04








                              Comment


                                Kelias į Santariškių daugiauukštį parkingą P9

                                Molėtų plentas
                                Tolumoje matosi mažytė nuoroda, nukreipianti į didelį parkingą
                                Kur kas labiau pastebima didelė mažojo IKI'uko reklama, kur aiškiai nurodyta, kur ir kiek važiuoti


                                Šito slalomo nėra ką ir komentuoti.
                                Pirmiau uždraudė parkuotis Santariškėse, o paskui pradėjo tiesti kelią į parkingą














                                Mažytė replika dėl darbų saugos.
                                Šitaip savivaldybei skubinant užmiršta apie darbų zonos atitvėrimą ar eismo ribojimą.


                                Gal kolegos kelininkai galėtų pakonsuluoti, kokia yra ką tik išpilto asfalto temperatūra.
                                Turbūt padangoms nėra labai sveika, jei netyčia užliptum ant karšto asfalto.






                                Paskutinis taisė Romas; 2019.04.13, 11:30. Priežastis: Kopija iš temos "Parkavimas"

                                Comment


                                  Išvažiavimas iš parkingo P9 į Molėtų plentą
















                                  Sankryža su Molėtų plentu


                                  Bendri įspūdžiai - šiuo metu labai apgailėtinos kokybės projektas. Apgailėtinas ne pastatas, o eismo organizavimas ir visiška negalvojimas bent porą žingsnių į priekį - pradedant nuorodomis ir baigiant šviesoforais.
                                  Kažkada pasibaigs gatvių asfaltavimai. Tuomet išaiškės, kad gatvelių pralaidumas nulinis. Apie 1200 vietų turės būti užpildytos ir atlaisvintos per 2-3 valandas.

                                  Eismas į parkingą yra aklikelio tipo ir tik vienos eismo juostos pločio. Koks yra tokio pločio gatvelės pralaidumas per valandą?

                                  Palyginimui - PC "Panoramoje" yra 1600 vietų parkingas, bet ten įvažiuojama ir išvažiuojama bent 3 juostomis.
                                  Santariškių specifika, kad čia yra ne tik rytinis pikas, bet ir nuolatinis trumpalaikių lankytojų srautas.

                                  Apie tai, kad norint važiuoti į miestą, reikės apsisukti prie Santaros sankryžos ir kirsti kelias juostas, jau buvau užsiminęs. Dienos metu, kai nebuvo jokio eismo, pavyko pravažiuoti Santaros g, sankryžą tik iš trečio šviesoforo ciklo. Kas ten vyks, kai bus pradėta naudotis parkingu, sunku įsivaizduoti.

                                  Žalių rodyklių panaikinimas ir naujų šviesoforų taisyklių su nereikalingų dalykų saugojimais ten atsikleis visu grožiu.
                                  Santaros sankryžoje pridaryta perteklinių šviesoforo fazių. Vadinamieji "apsaugoti posūkiai" yra absurdas vidury miško. Nėra darbo dieną ten nei menamų pėsčiųjų, nei dviratininkų, o laikas realiai gaištamas jau dabar. Ypač keistai atrodo, kai tiesiai linko Molėtų važiuot leidžiama, o sukti dešinėn į Santaros gatvę draudžiama. Absurdiškos naujos šviesoforų taisyklės arba nepagalvotas jų taikymas.

                                  Pagal viską tie rytiniai kamščiai, kurie dabar yra Santariškių žiede, tiesiog persikels į kitą vietą - prie įvažiavimo į parkingą.
                                  Bus įdomu, ar kas nors bus daroma didinant Santaros sankryžos pralaidumą bei numatant alternatyvius kelius į parkingą ir iš jo.
                                  Paskutinis taisė Romas; 2019.04.13, 11:31. Priežastis: Kopija iš temos "Parkavimas"

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Projektuojama Gilužio g. nemaža atkarpa: https://citify.eu/giluzio-g-i-etapas/

                                    Posėdis jau įvyko. Atsakymai nekelia pernelyg daug optimizmo, atseit viskas bus sprendžiama techninio projekto metu. Apie eismo juostų susiliejimą ties degaline išvis pribloškė atsakymas, kad čia viskas gerai ko jūs norit
                                    Pilaitės pr. ties degaline Pilaitės kryptimi (žr.
                                    paveiksliuką) projektuojamos dvi eismo juostos iš
                                    karto už sankryžos, kurios po to kažkokiu būdu
                                    sueina į vieną neišskiriant pirmumo. Siūlau šioje
                                    vietoje už sankryžos palikti vieną juostą. Arba dvi
                                    juostas, bet antrąją aiškiai užbaigti ir skirti posūkiui
                                    į degalinę.
                                    Papildoma juosta projektuojama, jog būtų
                                    užtikrinamas įvažiavimas į degalinę ir taip
                                    nesusidarant avarinės situacijos transporto
                                    priemonės važiuojančioms tiesiai Pilaitės pr. ir
                                    nesukančioms į degalinę.
                                    Perėjimas iš 2 juostų į vieną suprojektuotas
                                    vadovaujantis galiojančiais normatyviniais
                                    dokumentais, tad su siūlymu nesutinkame.
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.04.23, 15:07.

                                    Comment


                                      Isvertus ju atsakyma - "mes infrastruktura Lietuvoje darom sudinai, ir neketinam savo iprociu keisti."

                                      Comment


                                        VZ.LT 2019.04.23
                                        Vilnių gelbstint nuo spūsčių – naujo pėsčiųjų tilto vizija



                                        „Mes tą galimybę labai rimtai svarstome. Netoli „Circle K“ degalinės pėsčiųjų ir dviratininkų tiltas į Žvėryną labai pagerintų susisiekimą tarp Gedimino pr. vakarinės dalies, Žvėryno ir Saltoniškėse besiformuojančio verslo centrų rajono“, – VŽ sakė p. Pakalnis.

                                        Anot jo, pėstiesiems skirtas tiltas – tai viena bendrų šios sostinės vietos urbanistinio sprendimo dalių. Architektūrinės idėjos konkursas šiam objektui galėtų būti paskelbtas dar šiemet.

                                        <..>

                                        „Mes šiemet esame numatę surengti kūrybines dirbtuves dėl automobilių eismo sureguliavimo prie LEU. Tai problema, kurią sprendžiant reikia didesnio masto miestovaizdžio ir architektūrinių urbanistinių pertvarkų“, – sakė p. Pakalnis.

                                        https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5lvrxXhJ1
                                        Paskutinis taisė Romas; 2019.04.24, 12:27. Priežastis: Pridėta schema

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Vilnių gelbstint nuo spūsčių – naujo pėsčiųjų tilto vizija

                                          Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5lvrxXhJ1
                                          Manau tai yra eilinė piarinė vizija kaip Ukmergės gatvės prieš rinkimus pamirštant 2016 metų šnekas dėl Šiaurinės, M.Lietuvio ir Liepkalnio/Tūkstantmečio. Realiai nieko neįvyko per 3 metus.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X