Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Soprano Rodyti pranešimą
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=80723643
    Brolių Grimų pasakos ;nei vienas projektas nebus įgyvendintas ,apie Mykolo Lietuvio gatve išvis nėra ka kalbėti .Straipsnis 2016 metais -"Be to, pietinėje miesto dalyje – Minsko plento, Žirnių, Liepkalnio gatvių sankryžą – norime padaryti dviejų lygių. Šio projekto statybos darbus norėtume pradėti 2017 metais“, – pasakojo R. Šimašius."
    Tai dalis naujos strategijos. Mokslininkai ir progresyvioji visuomenė nusprendė, kad privataus transporto srautai sostinėje iki 2030 metų privalo nukristi 40%, taip kad būtinybė tiesti gatves automobiliams atpuola. Be to gali būti pertvarkomos/naikinamos mažiau apkrautos gatvės.

    Comment


      Parašė Soprano Rodyti pranešimą
      https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=80723643
      Brolių Grimų pasakos ;nei vienas projektas nebus įgyvendintas ,apie Mykolo Lietuvio gatve išvis nėra ka kalbėti .Straipsnis 2016 metais -"Be to, pietinėje miesto dalyje – Minsko plento, Žirnių, Liepkalnio gatvių sankryžą – norime padaryti dviejų lygių. Šio projekto statybos darbus norėtume pradėti 2017 metais“, – pasakojo R. Šimašius."
      Esminis žodis NORĖTUME pradėti, bet sugebėjimai atlikti yra visai kas kita. Liežuviu malti š..ą 2016 metais yra lengviau nei atlikti konkrečius didelius darbus
      https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=70163072

      Comment


        Netikėtai prasidėjo Žaliųjų ežerų g. atkarpos nuo žiedo iki Baublio g. rekonstrukcija: https://citify.eu/zaliuju-ezeru-g-ta...r-p-baublio-g/

        https://www.facebook.com/vilnius.lt/...36555579706089

        https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...u-ezeru-gatve/
        Paskutinis taisė digital; 2019.03.27, 18:43. Priežastis: pataisytas url

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
          Ziuriu 2012 google nuotraukas ir stebiuosi kiek padidejo masinu per 7 metus. Uch nelengva bus juos visus sukist atgal i VT.. sekmes skatinant automobilizacija toliau
          Šitoje vietoje "automobilizacijos" išvengti yra labai sunku: Santaros klinikos - didžiausia tretinio lygio medicinos įstaiga Lietuvoje (no offence KMUK), todėl čia suvažiuoja žmonės ne tik iš Vilniaus, bet ir iš visos Lietuvos - gydytis, tirtis, lankyti ligonius. Kuris iš jūsų, turėdamas automobilį, tokiu reikalu važiuotumėte autobusu iš kito miesto? Aišku, jei įrengti tarpmiestinio maršruto autobusų stotelę klinikų kieme - situacija gal pagerėtų (rajono autobusai stoja šalia "žaliųjų ežerų" stotelėje), bet reikia būti realistais. Jau geriau daugiaukštės aikštelės nei dabartinis balaganas.

          Comment


            Nežinau kur apie tai rašyti, bet jei kas dar nežino, tai pradėta tiesti Kernavės g. Atkarpa nuo Konstitucijos pr.
            Lithuanian Top 5 tallest buildings
            1. Europa Tower 126 m. 33 f.
            2. Pilsotas 112 m. 34 f.
            3. Arfa 100 m. 29 f.
            4. Helios City Tower A 96 m. 27 f.
            5. Europe Square Apartments 95 m. 27 f.

            Comment


              Parašė Creatium
              Whaaa? Ar tikrai?
              Ta dalis tarp "Tower" ir tuščio sklypo šiandien jau išrausta, stovi technika.
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Parašė index Rodyti pranešimą

                Ta dalis tarp "Tower" ir tuščio sklypo šiandien jau išrausta, stovi technika.
                Labai keista. Gal ten stovėjimo aikštelę daro? Nes būtų visiškai nelogiška dabar ten tiesti gatvę, kai visai neseniai padarytas sujungimas šalia Quadrum. Tiesti reiktų pirma nuo Lvovo iki Žalgirio g., o šitą atkarpėlę - paskutinę, nes ji reikalinga mažiausiai.

                Beje, turbūt tai reiškia, kad Konstitucijos pr. gausim dar vieną sankryžą su šviesoforais, o dviračių tako atkarpa, aišku, bus iš plytelių. Tiesiog pasaka.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą

                  Labai keista. Gal ten stovėjimo aikštelę daro? Nes būtų visiškai nelogiška dabar ten tiesti gatvę, kai visai neseniai padarytas sujungimas šalia Quadrum. Tiesti reiktų pirma nuo Lvovo iki Žalgirio g., o šitą atkarpėlę - paskutinę, nes ji reikalinga mažiausiai.

                  Beje, turbūt tai reiškia, kad Konstitucijos pr. gausim dar vieną sankryžą su šviesoforais, o dviračių tako atkarpa, aišku, bus iš plytelių. Tiesiog pasaka.
                  Nereik kelt vėjų... https://citify.eu/kernaves-g-tarp-lv...stitucijos-pr/

                  Atkarpą turbūt finansuoja #Tower statytojai, nes bent konkurso iš savivaldybės tai nemačiau (o be jo niekaip). Šviesoforas į čia turėtų būti perkeltas iš Quadrum sankryžos, ten paliktas tik posūkis į dešinę. Šios atkarpos projektas rengtas atskirai nuo Kernavės g.

                  Comment


                    Kokia prasmė ten palikti šviesoforą pėstiesiems ir dviratininkams? Negi nėra akivaizdu kad perėjoje/pervažoje juos reikia praleisti?

                    Comment


                      Click image for larger version

Name:	13ef0dcee5e6.jpg
Views:	1
Size:	104,0 kB
ID:	1712659

                      Labai įdomu kam buvo nutiestas šis šaligatvis, juk žinojo, kad bus tiesiama gatvė.

                      Comment


                        Nu jeigu jau tikrai čia tiesiama gatvė (aš tiesą sakant vis dar žiūriu atsargiai, būtų jau visur pranešta apie darbus), tai ji turėtų eiti lyg tai dešiniau nuo šaligatvio. Bent pagal PP tai taip.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Nu jeigu jau tikrai čia tiesiama gatvė (aš tiesą sakant vis dar žiūriu atsargiai, būtų jau visur pranešta apie darbus), tai ji turėtų eiti lyg tai dešiniau nuo šaligatvio. Bent pagal PP tai taip.
                          Iš to ką šiandien mačiau, sakyčiau 95% kad gatvė, bet nesu ekspertas, tai gal klystu. O dėl dešiniau, tai jo, pats apie tai pagalvojau, bet matant projektą, nelabai įsivaizduoju kaip ten viskas tilps be šalia esančios trobos griovimo. Beje ta troba tai tiesiog pasakiška, puikiai tiktų filmuot Borato antrąją dalį.

                          Comment


                            Gatvės plotis ir kryptis, maždaug Google maps: https://www.google.lt/maps/@54.69827...7i13312!8i6656

                            Pati gatvė turėtų tilpt. Bet dviračių takas.. man atrodo turėtų griauti dalį statinių. Anksčiau įdėtuose brėžiniuose sklypas pažymėtas mėlynai.

                            Comment


                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                              Iš to ką šiandien mačiau, sakyčiau 95% kad gatvė, bet nesu ekspertas, tai gal klystu. O dėl dešiniau, tai jo, pats apie tai pagalvojau, bet matant projektą, nelabai įsivaizduoju kaip ten viskas tilps be šalia esančios trobos griovimo. Beje ta troba tai tiesiog pasakiška, puikiai tiktų filmuot Borato antrąją dalį.
                              Ta prasme kuoliukai žymintys trasą sukalti ar kokie kiti požymiai?
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                                Kokia prasmė ten palikti šviesoforą pėstiesiems ir dviratininkams? Negi nėra akivaizdu kad perėjoje/pervažoje juos reikia praleisti?
                                Aš irgi nelabai pagaunu, kaip tas sakinys apie paliekamą šviesoforą siejasi su vizualizacija. Sukantys į dešinę turės sustoti A juostoje per vidurį posūkio, nes staiga iš už kampo jiems išdygs šviesoforas? Vizualizacija neturi šviesoforo piktogramos dabartinės sankryžos vietoje.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Nu... kasa rimtai. Plotis nesiekia gatvės pločio, viena juosta tilptų. Rausia iki Konstitucijos pr. šaligatvio, toliau neina ir nėra jokių sužymėjimų. Paklausus vyrukų su šalmais ar tiesia gatvę, sakė, kad tik šaligatvį, o gatvę "gal kitais metais".




                                  Comment


                                    Nu tai jei šaligatvi per metus tai gatvę manau per kokius 3 metus iveiks. Ketvirtais metais jau prades ruost projekta saligatviui kitoj gatves pusėj. Penki metai ir viskas bus pabaigta, nesijaudimkit! mm.

                                    Comment


                                      Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                      Nu tai jei šaligatvi per metus tai gatvę manau per kokius 3 metus iveiks. Ketvirtais metais jau prades ruost projekta saligatviui kitoj gatves pusėj. Penki metai ir viskas bus pabaigta, nesijaudimkit! mm.
                                      Gal lažinames just for fun iš €10, kad 2,5x greičiau bus atlikta? Per tiek laiko tikrai iš po skvernelio anglų kalbos neišmoks net ir turėdamas masę laiko, nes prezidentu tikrai netaps.

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Gal lažinames just for fun iš €10, kad 2,5x greičiau bus atlikta? Per tiek laiko tikrai iš po skvernelio anglų kalbos neišmoks net ir turėdamas masę laiko, nes prezidentu tikrai netaps.
                                        Su visa pagarba sau pačiam man, kaip painiausių užuominų nesavanoriškam narpliotojui profesionalui, tenka konstatuot kad tamstos paskutinis sakinys tiesiog nebeįkandamas.

                                        Comment


                                          Projektuojama Gilužio g. iš kito galo: nuo Smalinės g. iki Tolminkiemio g.: https://citify.eu/giluzio-g-iki-smalines-g/

                                          Paskutinis taisė Creatium; 2019.04.10, 12:14.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X