Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nejaugi visus metus reikia statyti paprasta pesciuju viaduka ? Ir kazkaip netinkamai man atrodo parinkta jo orientacija, karoliniskiu puseje viskas normaliai, taciau lazdynu puseje jis galetu baigtis salia laiptu link dabartinio sviesoforo, o ne prie laiptu i stotele. Nes i ta stotele vaiksto ne pagrindiniai srautai. Taigi jei pastacius nebus gerai aptverta vieta, kur dabar yra sviesoforas, galima tiketis daznu bandymu pereiti/perbegti ten gatve.
    Bus įrengti nauji pėsčiųjų ir dviračių takai, senieji snaikinti. Bent jau tiek girdėjau.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Kodėl man atrodo, kad vis tiek žmonės per apačią lakstys, nebent kokių erškėčių prisodins per vidurį. Mėgstama senjorų gatvės kirtimo vieta nuo čia iki buvusio Merkurijaus, Kometos. Ir dėjo jie ant perėjų

      Comment


        Parašė SPX Rodyti pranešimą
        Bus įrengti nauji pėsčiųjų ir dviračių takai, senieji snaikinti. Bent jau tiek girdėjau.
        Tačiau žmonių įpročius ne taip paprasta sunaikint Tą puikiai matome GV ir Ukmergės gatvių sankryžoje

        Comment




          www.15min.lt
          gera gyventi gerai

          Comment


            Kažkur skaičiau, kad į stadiono kalną galvojama net ir funikulierių ar kažkokį panašų keltuvą daryti - visi supranta, kad tų įvažiavimų gali nepakakti.

            Comment


              Parašė bronius Rodyti pranešimą
              Kažkur skaičiau, kad į stadiono kalną galvojama net ir funikulierių ar kažkokį panašų keltuvą daryti - visi supranta, kad tų įvažiavimų gali nepakakti.
              Šiaip gera mintis, tik tada reikėtų po GV gatve požeminę preėją daryti, tad manau, kad projektas tikrai nepigiai kainuos.

              Comment


                Požeminė perėja napakentų ir po Ukmergės gatve ties satdionu, kur dabar yra paprasta perėja.ten ir taip sunku ją laisvai pereiti, o pastačius stadioną srautas bus didesnis.
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Keista išvis, kad ta pėsčiųjų perėja šalia viaduko egzistuoja - juk pėstieji gatvę gali pereiti šalia esančiu viaduku. Daugiau problemų turbūt kelia sekanti perėja, esanti važiuojant link Fabijoniškių. Nesyk esu matęs, kaip pėstieji mindžikuoja nesiryždami žengti - juk prieš akis keturios juostos ir automobiliai dažnas važiuojantis bent 60 km/h. Pėsčiųjų požiūriu ta perėja yra labai pavojinga.

                  Comment


                    Dėkui už papildymą
                    Mano galerija Flickr'yje

                    Comment


                      Ačiū už naujienas, SPX.

                      Dar viena beveik naujiena
                      Nuo rugsėjo 1-osios pagerės eismo sąlygos link Vilniaus oro uosto

                      2007-08-31

                      Sostinės Savivaldybė informuoja, kad nuo rugsėjo 1 dienos pagerės eismo sąlygos link Vilniaus tarptautinio oro uosto, taip pat pietinėje ir šiaurinėje miesto dalyse.

                      Jau šį šeštadienį bus atidarytos dvi eismo juostos rekonstruojamu Dariaus ir Girėno gatvės viaduku, po vieną juostą kiekviena eismo kryptimi. Šiuo viaduku galės važiuoti visos transporto priemonės, ribojamas bus tik krovininio transporto eismas. Krovininiai automobiliai, važiuojantys nuo oro uosto, bus nukreipiami į Žirnių gatvę, toliau – nustatytu apvažiavimo maršrutu. Sunkusis transportas, važiuojantis nuo miesto centro pusės, galės važiuoti per geležinkelio viaduką. Viaduko prieigose iš šalutinių gatvių nuo 6 iki 21 val. bus galima pasukti tik į dešinę pusę, o važiuojant per viaduką bus draudžiamas kairysis posūkis į Pelesos gatvę.

                      Tiesiamo Vilniaus pietinio aplinkkelio prieigose rugsėjo 1-ąją numatoma atnaujinti transporto eismą Panerių ir Burbiškių gatvių sankryža.

                      Eismo sąlygos pietinėje miesto dalyje dar labiau pagerės rugsėjo vidury, kai bus atnaujintas eismas rekonstruojamu viaduku Kirtimų gatvėje. Rekonstrukcijos metu praplatinus šį viaduką, transporto eismas juo bus leidžiamas jau ne viena, o dviem kryptimis. Kol kas dėl viaduko rekonstrukcijos darbų susidaro spūstys Galvės ir Kirtimų gatvių sankryžoje – joms išvengti lengvųjų automobilių vairuotojai prašomi pasirinkti kitus apvažiavimo maršrutus. Minėtą sankryžą rekomenduojama apvažiuoti J. Tiškevičiaus gatve, Senuoju Gardino plentu, V. A. Graičiūno ir Krantinės gatvėmis.
                      http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=85096

                      Ar kas nors galėtų be žemėlapio apvažiuoti minėtą probleminę sankryžą J. Tiškevičiaus gatve, Senuoju Gardino plentu, V. A. Graičiūno ir Krantinės gatvėmis?

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Ar kas nors galėtų be žemėlapio apvažiuoti minėtą probleminę sankryžą J. Tiškevičiaus gatve, Senuoju Gardino plentu, V. A. Graičiūno ir Krantinės gatvėmis?
                        Prieš kelias dienas draugai klaipėdiečiai važiavo pagal nuorodą "Apylanka", tai sakė, kad vos neužklimpo kažkokiame miške, čia turbūt ta vieta
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment




                          Raudona - "Apylanka"
                          Mėlyna - kelias nekoks

                          Comment


                            /\ Turbūt apie tą Savivaldybės rekomenduojamą kelią buvo straipsnelis temoje
                            (106) Tikrasis Vilniaus pietinis aplinkkelis [/B]
                            Arūnas Dumalakas
                            Vilniaus rajone – nelegalus aplinkkelis
                            Prieš kelias dienas (...) atsirado naujas nelegalus aplinkkelis. Jis nuo Vaidotų driekiasi pro daržus, bulvių laukus, kapines ir pasiekia sostinės V.A.Graičiūno gatvę. Šiuo žvyrkeliu ir vietomis asfaltuotu, tačiau duobėmis išmuštu keliu kasdien važiuoja šimtai vilkikų, daugybė lengvųjų automobilių.
                            http://www.miestai.net/forumas/showp...3&postcount=63
                            Paskutinis taisė Romas; 2007.09.03, 20:41.

                            Comment


                              Vilniaus savivaldybėje naujai susirinkusi biurokratų gauja vis dėlto pakeitė Gedimino pr. važiavimo tvarką. Dabar mūsų "pėsčiųjų" gatvė atiduota automobiliams nebe iki 18 val., bet iki 19 val.

                              Čia taip skatinama vaikščioti pėsčiomis? Idiotai...

                              Comment


                                Pėsčiųjų viadukas tarp Lazdynų ir Karoliniškių.

                                Darbai nemerdi ir šioj vietoj:





















                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Kazkaip nieko naujo:

                                  Vilnių iš spūsčių vaduos aplinkkelis, sankryžos ir viadukai

                                  Penktadienį DELFI internetinėje konferencijoje viešėjusio Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo poskyrio vedėjo Vidučio Cemnolonskio skaitytojai teiravosi apie eismo problemas Vilniuje. Savivaldybės atstovas pasakojo apie vykdomus darbus ir aptarė skaitytojų pasiūlymus.

                                  V. Cemnolonskis teigė, kad automatizuota eismo valdymo sistema turėtų pradėti veikti 2008 m., o jos įdiegimas vyks dalimis pagal transporto koridorius. Jis pastebėjo, kad vairuotojų kultūra nuolat gerėja ir teigė nemanąs, kad tai yra pagrindinis kliuvinys tobulai valdyti eismą.

                                  Pasak V. Cemnolonskio, susidarančius kamščius ties Laisvės ir Ukmergės plento sankryža turėtų išspręsti statoma dviejų lygių sankryža, kuri bus baigta 2008 m. Jis pritarė Vilniaus apvažiavimo idėjai ir sakė, kad vakarinio apvažiavimo projektas jau rengiamas. Tačiau atkreipė dėmesį, kad Vilnius reikia ne tik apvažiavimo, bet ir tinkamų eismui gatvių tarp miesto rajonų.


                                  V. Cemnolonskis nepritarė siūlymams Vilniuje įrengti daugiau vienos krypties gatvių, mat vienpusis eismas ne tik pagerina eismą viena kryptimi, bet ir padidina ridą, oro taršą, sukelia nepatogumų. Jis pritarė skaitytojų pasiūlymams didinti gatvių, kuriose būtų leidžiamas eismas tik autobusams, plėtimui. Tačiau, pasak V. Cemnolonskio, šįmet įvedus tokią tvarką Jogailos gatvėje sulaukta labai didelio miestiečių nepasitenkinimo.


                                  Specialistas sakė, kad rugsėjo mėnesį numatyta baigti rekonstruoti viaduką per Geležinkelio tiltą Kirtimų gatvėje. Per viaduką numatytas 2 krypčių eismas (po 1 eismo juostą į kiekvieną pusę) vietoje pastaruoju metu buvusio vienpusio eismo.


                                  Vienas DELFI skaitytojas siūlė platinti sostinės gatves. Tačiau, pasak V. Cemnolonskio, gatvių platinimas yra brangus - šalia jų nutiestas komunikacijas tenka iškelti, o tai padaryti yra brangiau negu įrengti dangas.


                                  „Nagrinėti reikia visus galimus variantus, o parinkti tą, kuris naudingiausias miesto plėtrai ir kuriam pritars miesto gyventojai“, - kalbėjo savivaldybės specialistas, skaitytojui papriekaištavus dėl esą brukamos metro idėjos.


                                  Savivaldybė numačiusi įrengti papildomų techninių priemonių važiuojantiems automobilių juosta išaiškinti. Gera naujiena dviratininkams - ateityje Vilnių kirs tarptautinė dviračių trasa, kuri eis nuo Savanorių prospekto per Vingio parką ir Žvėryną Europos parko link.
                                  http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=14308537
                                  gera gyventi gerai

                                  Comment


                                    Nuo rugsėjo 10-osios ribojamas eismas sostinės Naugarduko gatvėje ir Pilaitės prospekte
                                    Rugsėjo 10 – spalio 1 dienomis dėl Vilniaus pietinio aplinkkelio tiesimo darbų bus draudžiamas transporto eismas Naugarduko ir Gerosios Vilties gatvių sankryžoje. Apvažiuoti bus galima Žemaitės ir Panerių gatvėmis.

                                    Rugsėjo 10–15 dienomis dėl Pilaitės prospekto rekonstrukcijos bus draudžiamas transporto eismas Pilaitės prospekto dalyje ties Papilėnų gatve. Visas transportas bus nukreiptas Senuoju Pilaitės keliu.
                                    www.vilnius.lt

                                    Comment


                                      Dėmėsio. Dėl Liubarto Tilto.

                                      Vakar teko eiti pėsčiomis per Liubarto tiltą. Nuo menkiausio troleibuso jis visas banguoja ir gan nemenkai. Greičiausiai bus atsilaisvinusios metalinės konstrukcijos, bent jau taip nusprendė ir kiti pėstieji su kuriais apžiurėjome tiltą iš apačios. Kiek žinau yra pranešta Savivaldybės miesto plėtros departamentui. Kada bus sureaguota neaišku. Noriu paprašyti čia esančių forumo narių, susijusių su Vilniaus miesto infrastruktūra, nuvykti, apžiūrėti ir įvertinti tilto būklę. Tiltui reikalinga rekonstukcija.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Na neblogos naujienos, jau galima kazkokius eskiziukus braizytis :



                                        Placiau: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=14363541
                                        Paskutinis taisė Kema; 2007.09.13, 08:43.
                                        gera gyventi gerai

                                        Comment


                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                          Vakar teko eiti pėsčiomis per Liubarto tiltą. Nuo menkiausio troleibuso jis visas banguoja ir gan nemenkai. Greičiausiai bus atsilaisvinusios metalinės konstrukcijos, bent jau taip nusprendė ir kiti pėstieji su kuriais apžiurėjome tiltą iš apačios. Kiek žinau yra pranešta Savivaldybės miesto plėtros departamentui. Kada bus sureaguota neaišku. Noriu paprašyti čia esančių forumo narių, susijusių su Vilniaus miesto infrastruktūra, nuvykti, apžiūrėti ir įvertinti tilto būklę. Tiltui reikalinga rekonstukcija.
                                          Būna, kad per rytinius kamščius visi troleibusai ant tilto sustoja. Žodžiu, kas nemokat plaukti... Buvo gi ten rekonstrukcija kažkada (šįmet gal vasarą, ar pernai). Palopė važiuojamąją dalį ir prieš tilto pabaigą nupeckiojo raudonas juostas - rekonstravo.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X