Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • themanual
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

    Tikrai sutinku. Platinti gatve kad sukurti papildoma A juosta tai cia tik autobusu pasalinimas is automobilistu "erdves." Tuo labiau kad cia tik pora metru ilgio A juosta ir po stoteles vel autikai gali lysti atgal i bendra srauta. Nesuprantu ka jie bando pasiekti su tokiu A juostu "tiesimu"... Jeigu VMS noretu kad A juostos turetu tikra poveiki ir kad zmones pradetu naudotis autobusais dazniau, pradetu piesti A raides jau egzistuojanciose eismo juostose.
    Nepiešia, nes žino, kad nesuvaldys situacijos (ypač jei paliktų automobiliams tik vieną juostą. Kalvarijų g. visai kitokia situacija, ji turi magistralinę alternatyvą - G.V. gatvę, o Narbuto g. neturi).
    Ir aš manau, kad geriau jokios juostos, negu tokia kur važinėjas bet kas.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
    Po Narbuto g platinimo automobilių srautas nenukentės. Todėl ir toliau automobilis bus pati greičiausia ir patogiausia transporto priemonė, o dviračių takas stovės tuščias, kaip ir visi kiti takai Vilniuje stovi tušti iki šiol. Tik bus padidėję asfalto plotai.

    Sėlių gatvę dviračių takas kerta labai durnai. Dviratininkas turės nusukti iš Narbuto g į Sėlių g. Prie perėjos spausti šviesoforo mygtuką ir laukti kol ateis žalio signalo ciklas, tik tada galės kirsti Sėlių g. ir grįžti į Narbuto g. ir tęsti važiavimą. Iššvaistys veltui 2-3 minutes. Kai tuo tarpu važiuojantys Narbuto gatve nė nestabtelėdami važiuos tiesiai.

    Kodėl takas negali eiti tiesiai Narbuto g šioje vietoje?
    Tikrai sutinku. Platinti gatve kad sukurti papildoma A juosta tai cia tik autobusu pasalinimas is automobilistu "erdves." Tuo labiau kad cia tik pora metru ilgio A juosta ir po stoteles vel autikai gali lysti atgal i bendra srauta. Nesuprantu ka jie bando pasiekti su tokiu A juostu "tiesimu"... Jeigu VMS noretu kad A juostos turetu tikra poveiki ir kad zmones pradetu naudotis autobusais dazniau, pradetu piesti A raides jau egzistuojanciose eismo juostose.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
    Kas tie visi? Pėstieji? Nes dviratininkai, atriedėję žemyn Narbuto g važiuojamaja dalimi prie Sėlių g nestoja ir tiesiog nuvažiuoja tiesiai su srautu. Dabar jie bus priversti sukti į Sėlių g ir laukti žalio signalo, o ciklas ten tikrai labai ilgas. Aš jau vien dėl tų veltui prarastų 2-3 minučių jausčiau pagundą važiuoti važiuojamąja dalimi, o ne taku. Aš suprantu, kodėl daromas tako vingis apie aukščiau minėtą pastatą. Tas vingis didesnių problemų nekelia ir laiko daug nesugaišins, apvažiuosiu tuos metrus be problemų. Bet kodėl daromas toks sėlių g. kirtimas - absurdas lygioje vietoje - man tai nesuprantama. Užuot per 3 sekundes pervažiavęs sankryžą dabar turėsiu 3 minutes laukti.
    Man tai logiška, kad daroma dėl saugumo, ta sankryža nėra tipinė, mažas kampas lemia didelį vairuotojų greitį ir užprogramuotas nelaimes. Man irgi nepatinka, Olandijoje turbūt skaičiuotų srautus ir jei būtų pakankamai mažas sukantis į Sėlių g. , tuomet rekonstruotų sankryžą, padarytų statų kampą posūkiui, įrengtų dar kokį kalnelį. Kitą vertus intesyvesnėse sankryžose kur takai atskirti nuo važiuojamosios dalies, tiek Olandijoje tiek Danijoje pastato dviratininkams šviesoforą. O su mūsų srautais manau jog toks sprendimas yra priimtinas. Galėsit pyktį išlieti įjungdamas pėsčiųjų šviesoforą per Narbuto g. (juokauju žinoma, nedarykite taip)



    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

    Panašu, kad ten yra pora sklypų, prieinančių iki pat gatvės. Reikia arba juos išpirkti visuomenės poreikiams, arba apsukti dviračių taką aplink pastatą. Gatvei būtų išpirkę sklypą, bet dviračių takui - kur jau ten.



    Kas tie visi? Pėstieji? Nes dviratininkai, atriedėję žemyn Narbuto g važiuojamaja dalimi prie Sėlių g nestoja ir tiesiog nuvažiuoja tiesiai su srautu. Dabar jie bus priversti sukti į Sėlių g ir laukti žalio signalo, o ciklas ten tikrai labai ilgas. Aš jau vien dėl tų veltui prarastų 2-3 minučių jausčiau pagundą važiuoti važiuojamąja dalimi, o ne taku. Aš suprantu, kodėl daromas tako vingis apie aukščiau minėtą pastatą. Tas vingis didesnių problemų nekelia ir laiko daug nesugaišins, apvažiuosiu tuos metrus be problemų. Bet kodėl daromas toks sėlių g. kirtimas - absurdas lygioje vietoje - man tai nesuprantama. Užuot per 3 sekundes pervažiavęs sankryžą dabar turėsiu 3 minutes laukti.
    Na čia yra klausimas, kodėl ten leista suformuoti privačius sklypus ten, kur turi būti gatvės teritorija. Ar nereikia juos kaip tas užgrobtas tvoras tiesiog buldozeriu?

    Visi įskaitant dviratininkus važiuojančius dabartiniu dviračiu taku/šaligatviu. Važiuojantys gatve tai ir važiuoja gatve, o ne per perėją. Bet ten dauguma važiuoja dviračiu taku kiek teko matyti.

    Manau sėlių gatvės kirtimas toks daromas todėl, kad ten jau yra šviesaforas, vadinasi nereikės nieko perstatynėti, kadangi toje dalyje gatvės neplatins, tik dviračių taką ties. Beto dviračių takai užriesti ties šviesaforais - dažnas reiškinys. Man aiškino, kad taip daroma kad dviratininkai sumažintų greitį prieš perėjas ir pervažiuotų saugiau.

    Komentuoti:


  • Dovydas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Panašu kad Lokių/Erelių gatvės kampe ten šaligatvio pagal Narbutą nėra ne dėl apsileidimo o tiesiog labai norisi visus siūsti ratu aplink pastatą? Kodėl tas nesąmoningas vingis nebuvo ištaisytas?
    Panašu, kad ten yra pora sklypų, prieinančių iki pat gatvės. Reikia arba juos išpirkti visuomenės poreikiams, arba apsukti dviračių taką aplink pastatą. Gatvei būtų išpirkę sklypą, bet dviračių takui - kur jau ten.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Ten dabar jau yra šviesaforas toje vietoje ir visi taip tą gatvę kerta (kas yra nedaug nes nelabai kas ten eina pėsčiomis, beveik visi suka į sėlių gatvę - žvėrynan). Nėjau kuris laikas ten jau bet jei nepasikeitė tai ten pėstiesiems ilgai ciklo laukti reikia.
    Kas tie visi? Pėstieji? Nes dviratininkai, atriedėję žemyn Narbuto g važiuojamaja dalimi prie Sėlių g nestoja ir tiesiog nuvažiuoja tiesiai su srautu. Dabar jie bus priversti sukti į Sėlių g ir laukti žalio signalo, o ciklas ten tikrai labai ilgas. Aš jau vien dėl tų veltui prarastų 2-3 minučių jausčiau pagundą važiuoti važiuojamąja dalimi, o ne taku. Aš suprantu, kodėl daromas tako vingis apie aukščiau minėtą pastatą. Tas vingis didesnių problemų nekelia ir laiko daug nesugaišins, apvažiuosiu tuos metrus be problemų. Bet kodėl daromas toks sėlių g. kirtimas - absurdas lygioje vietoje - man tai nesuprantama. Užuot per 3 sekundes pervažiavęs sankryžą dabar turėsiu 3 minutes laukti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Na va pagaliau pajudėjo reikalai ir ten. Ką pastebiu tai:

    Nelabai suprantu, kur ten dvi juostas stums laisvės-narbuto sankirtoje? Atrodo kad tiesiog išsukimas paverstas A juost ir pratęstas. Jei klystu tai ten turbūt bus liūdna remonto metu nes pralaidimuas ten reikalingas didelis.

    A juosta pratesta iki stotelės, o poto dingsta, nors vietos ten tikrai yra bent jau iki Sėlių gatvės (dabar žalias plotas). Ten net nėra įkalnės, kaip toje dalyje kur A juosta daroma.

    Panašu kad Lokių/Erelių gatvės kampe ten šaligatvio pagal Narbutą nėra ne dėl apsileidimo o tiesiog labai norisi visus siūsti ratu aplink pastatą? Kodėl tas nesąmoningas vingis nebuvo ištaisytas?

    Prie saltoniškių gatvės - perėja? Ar čia tiap pažymėta požeminė? Beje kodėl ten nutrūksta pėsčiųjų takas? Gal tiesiog užmiršo pažymėti, nes šaligatvis ten dabar yra?

    Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
    Sėlių gatvę dviračių takas kerta labai durnai. Dviratininkas turės nusukti iš Narbuto g į Sėlių g. Prie perėjos spausti šviesoforo mygtuką ir laukti kol ateis žalio signalo ciklas, tik tada galės kirsti Sėlių g. ir grįžti į Narbuto g. ir tęsti važiavimą. Iššvaistys veltui 2-3 minutes. Kai tuo tarpu važiuojantys Narbuto gatve nė nestabtelėdami važiuos tiesiai.

    Kodėl takas negali eiti tiesiai Narbuto g šioje vietoje?
    Ten dabar jau yra šviesaforas toje vietoje ir visi taip tą gatvę kerta (kas yra nedaug nes nelabai kas ten eina pėsčiomis, beveik visi suka į sėlių gatvę - žvėrynan). Nėjau kuris laikas ten jau bet jei nepasikeitė tai ten pėstiesiems ilgai ciklo laukti reikia.


    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    „Visoms gatvėms norisi turėti normalius rekonstrukcijų projektus. Juk tai – pagrindinė miesto viešoji erdvė, kuri apima viską, kas vyksta mieste. Eidami gatve bendraujame, susitinkame, ja keliaujame į darbą, mokyklą, sportuojame, žodžiu – gyvename. Norime, kad gyvenimas būtų jaukus, patogus ir aktyvus. Ir nors projektų užsakymas iš išorės partnerių reiškia, kad remontai dažniausiai kainuos brangiau, bet jie bus kokybiškesni, pinigai bus išleisti tikslingai, o sutvarkytomis gatvėmis džiaugtis galėsime ilgiau. Tiesiog tai protingesnis būdas remontuoti“, – įsitikinęs P. Poderskis.

    Gal pagaliau pirmieji prošvaisčiai kovų su sovietinio imbiciliškumo ,,įbetonavimu'' kai prasieinama su remontu vietoj rekonstrukcijos?...
    Reikia būtinai šį reikalą stebėti ir kritikuoti viską kas daroma ne taip. Yra šansai, kad kažkas pavyks.

    Komentuoti:


  • Dovydas
    replied
    Po Narbuto g platinimo automobilių srautas nenukentės. Todėl ir toliau automobilis bus pati greičiausia ir patogiausia transporto priemonė, o dviračių takas stovės tuščias, kaip ir visi kiti takai Vilniuje stovi tušti iki šiol. Tik bus padidėję asfalto plotai.

    Sėlių gatvę dviračių takas kerta labai durnai. Dviratininkas turės nusukti iš Narbuto g į Sėlių g. Prie perėjos spausti šviesoforo mygtuką ir laukti kol ateis žalio signalo ciklas, tik tada galės kirsti Sėlių g. ir grįžti į Narbuto g. ir tęsti važiavimą. Iššvaistys veltui 2-3 minutes. Kai tuo tarpu važiuojantys Narbuto gatve nė nestabtelėdami važiuos tiesiai.

    Kodėl takas negali eiti tiesiai Narbuto g šioje vietoje?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    „Visoms gatvėms norisi turėti normalius rekonstrukcijų projektus. Juk tai – pagrindinė miesto viešoji erdvė, kuri apima viską, kas vyksta mieste. Eidami gatve bendraujame, susitinkame, ja keliaujame į darbą, mokyklą, sportuojame, žodžiu – gyvename. Norime, kad gyvenimas būtų jaukus, patogus ir aktyvus. Ir nors projektų užsakymas iš išorės partnerių reiškia, kad remontai dažniausiai kainuos brangiau, bet jie bus kokybiškesni, pinigai bus išleisti tikslingai, o sutvarkytomis gatvėmis džiaugtis galėsime ilgiau. Tiesiog tai protingesnis būdas remontuoti“, – įsitikinęs P. Poderskis.

    Gal pagaliau pirmieji prošvaisčiai kovų su sovietinio imbiciliškumo ,,įbetonavimu'' kai prasieinama su remontu vietoj rekonstrukcijos?...

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    Narbuto gatvės platinimas skiriamosios juostos sąskaita turbūt reiškia, kad tramvajus ar kitos rūšies atskirą liniją turintis transportas matomas nebent toli ateityje. Arba, kad atsiradus naujos rūšies transportui, bus galima sumažinti bendrojo transporto juostų skaičių, jų neslenkant kartu su dviračių taku.
    tai reiskia kad jis isvis niekada nenumatomas. Bet kitavertus gerai, kai ateis kita valdzia, biski labiau galvojanti ir statys tramvaju, tai jau darys tai eismo juostu saskaita, kas negali nedziugint. Bus po A juosta ir viena eismo juosta kiekviena puse Bet kokiu atveju kitaip teiktu daryti sviesoforus ties platformomis, o palikus po viena juosta uzteks ir pereju go-on..

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Narbuto gatvės platinimas skiriamosios juostos sąskaita turbūt reiškia, kad tramvajus ar kitos rūšies atskirą liniją turintis transportas matomas nebent toli ateityje. Arba, kad atsiradus naujos rūšies transportui, bus galima sumažinti bendrojo transporto juostų skaičių, jų neslenkant kartu su dviračių taku.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Taip, Narbuto g. bus platinama. Na, vadinkit kaip norit. Įrengiama A juosta. Pati važiuojamoji dalis stumiama priepriešinio eismo link per kiek daugiau nei vieną juostą, o vietoje buvusios pirmos juostos įrengiami nauji takai. Aš anksčiau maniau, kad bus statoma betoninė sienutė šlaitams sulaikyt, bet panašu, kad nusprendė gatvę pastumti. Bet pats platinimas tik iki stotelės.

    Čia matosi geriau kiek pasistums gatvė. Centrinės žalios juostos beveik neliks ties Narbuto stotelėmis. Geltona spalva žymi platinimą. A juostoje stotelė bus be įvažos.

    Click image for larger version  Name:	Annotation 2020-01-14 231822.jpg Views:	1 Size:	282,2 kB ID:	1775491
    Attached Files

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nelabai suprantu, pagal ką Riedis daro tokius pastebėjimus?
    Iš brėžinio matosi. Bus pratęsta A juosta iki Narbuto stotelės. Gatvė bus platinama skiriamosios juostos sąskaita. Jeigu tiksliai įžiūriu tai vienoj vietoj netgi plačiau nei visa juosta, greičiausiai ten bus šaligatvis + dviračių takas plečiamas esamos pirmos juostos sąskaita.

    edit: gal ir klystu dėl platinimo daugiau nei juostos pločiu, bet lygtais šaligatvis vis tiek lenda į pirmą juostą, tai gal esamas juostas siaurins

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    Pala jie ruosiasi platinti gatve kad A juosta ikisti?
    Nelabai suprantu, pagal ką Riedis daro tokius pastebėjimus?

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Pala jie ruosiasi platinti gatve kad A juosta ikisti?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Narbuto g. dviračių takui skyrė ES finansavimą, tai gal sparčiau pajudės visi reikalai. Daugiau kaip ir nėra jokių kliūčių skelbti pirkimams.

    Pasirašyta finansavimo sutartis dėl projekto „Dviračių tako T. Narbuto gatvėje nuo Pilaitės pr. iki Konstitucijos pr. statyba“ įgyvendinimo

    Vilniaus miesto savivaldybė 2019 m. gruodžio 6 d. pasirašė sutartį su Centrine projektų valdymo agentūra dėl projekto „Dviračių tako T. Narbuto gatvėje nuo Pilaitės pr. iki Konstitucijos pr. statyba“ finansavimo Europos Sąjungos lėšomis. Pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos projektui skirtas 885.273,90 Eur finansavimas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų (Europos regioninės plėtros fondo).
    https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-igyvendinimo/

    Tuo pačiu dalinuosi pačio dvirtakio projektu. Pataisytos kelios vietos (lyginant su PP), kai kur siaurinama gatvė. Narbuto g. nuo Laisvės pr. išvis beveik per dvi juostas stumiama į šoną.















    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Gatvių projektavimo paslaugas Vilniaus savivaldybei teiks aštuonios įmonės

    <..>

    Naujieji sostinės savivaldybės partneriai – tiekėjų grupė SĮ „Vilniaus planas“ ir UAB „Inžineriniai projektai“, tiekėjų grupė UAB „TEC Infrastructure“, UAB „Projektai ir Co“ ir UAB „TEC Industry“, tiekėjų grupė UAB „Viaprojektas“, UAB „Uostamiesčio projektas“ ir Vilniaus Gedimino technikos universitetas, UAB „Sweco Lietuva“, UAB „Plentprojektas“, UAB „Atamis“, UAB „Kelprojektas“, AB „Panevėžio keliai“.

    „Visoms gatvėms norisi turėti normalius rekonstrukcijų projektus. Juk tai – pagrindinė miesto viešoji erdvė, kuri apima viską, kas vyksta mieste. Eidami gatve bendraujame, susitinkame, ja keliaujame į darbą, mokyklą, sportuojame, žodžiu – gyvename. Norime, kad gyvenimas būtų jaukus, patogus ir aktyvus. Ir nors projektų užsakymas iš išorės partnerių reiškia, kad remontai dažniausiai kainuos brangiau, bet jie bus kokybiškesni, pinigai bus išleisti tikslingai, o sutvarkytomis gatvėmis džiaugtis galėsime ilgiau. Tiesiog tai protingesnis būdas remontuoti“, – įsitikinęs P. Poderskis.

    Įmonės gaus savivaldybės suformuluotas projektavimo užduotis, kurių techniniam įvertinimui ir sąmatos parengimui turės savaitę laiko, o iš tos, kuri pasiūlys geriausią idėją bei kainą, ir bus perkama techninio projekto rengimo paslauga. Savivaldybės administracijos direktorius pabrėžia, kad projektai bus rengiami vadovaujantis ne tik Statybos techniniu reglamentu, bet ir savivaldybės pasitvirtintais standartais dėl pėsčiųjų, susisiekimo ir darnaus judumo principų.

    Šiandien jau ruošiamos užduotys pirmiesiems techniniams projektams pirkti. Pirmąja kregžde turėtų tapti Ozo ir Ukmergės gatvės sankryžos požeminių komunikacijų sutvarkymas būsimojo daugiafunkcio komplekso prieigose.
    https://vilnius.lt/lt/2020/01/13/gat...uonios-imones/

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Viename sakinyje sako kad platins šaligatvį, bet iš antro brėžinio panašiau kad darys parkingą.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    lietaus nuotekynes tvarkymas (ar kazkaip panasiai vadinas)

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Gal kas žino, kokia esmė gatvės darbų ties Panoramos prekybos centru ? Požeminių komunikacijų tvarkymas ?

    Taip pat įdomu ar čia infrastruktūriniai projektai ar kitokie:

    -Saltoniškių/Narbuto kampas (pietvakarinis)
    - Saltoniškių/Sėlių kampas (šiaurinis)
    Paskutinis taisė RamasN; 2020.01.08, 10:30.

    Komentuoti:

Working...
X