Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts



    Šiaip jei gerai pamenu, tai papildoma juosta turėjo atsirasti dėl kišenių kairiems posūkiams, taip kad pačių juostų judėjimui liktų po vieną automobiliams ir po vieną A.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Na, Antakalnis labai puikus rajonas bandymui riboti eismą. Linijinis, viena pagrindinė gatvė. Tinkamas VT turėtų aptarnauti visus poreikius judėjimui į centrą. Tranzito į centrą irgi galima atsisakyt (tam naudoti Žirmūnų g.).

      VT eismą gerint galima automobiliams paliekant po vieną juostą.

      P.S. naujos A juostos įrengimas gali prisidėti prie automobilizmo didinimo: padidėja gatvės pralaidumas, galbūt sumažėja kamščiai. Tai gali paskatinti daugiau žmonių atsisakyti VT.
      O dabar pasižiūrim į žemėlapį:
      Atvažiavus nuo Nemenčinės pusės ir važiuojant į Olandų gatvę - pasirinkimai 2 - "tiesiai" - Antakalnio gatve (iš esmės, netgi galima teikti, kad istorinis maršrutas į miestą), arba "per aplink" Žirmūnų gatve (kuri link Kareivių ar Verkių gatvės veda "į niekur" ir gauname būtina kairį posūkį Kareivių - Žirmūnų sankryžoje ir papildomai Žirmūnų žiedą.
      Kai (jei) bus pabaigus Šiaurinę gatvę ir ja sujungus normaliai su Žirmūnų gatve, ir padarius aplinkelį nuo Nemenčinės pro Naująją Vilnią (ir Drujos gatvę) tada GAL, bet čia tikrai labai tolima ateitis,
      Galiausiai, ir oficialiai, Antakalnio (o ne Žirmūnų) gatve eina kelias nr 102.
      Mano nuomone, vienintelis dalykas, ką Antakalnio gatvėje galima padaryti su tokia bendruomene - uždrausti kairiuosius posūkius į kiemus (pvz. ties klinikomis troleibusai netelpa į stotele, mašina suka į kairę ir visas eismas stoja), bet tada atsirastų daug nepatenkintų, kad per aplink į kiemą važinėti reikia ir "bendruomene" sugalvotu 101 priežastį kodėl taip nedaryti

      Comment


        Parašė mskapss Rodyti pranešimą
        Mano nuomone, vienintelis dalykas, ką Antakalnio gatvėje galima padaryti su tokia bendruomene - uždrausti kairiuosius posūkius į kiemus (pvz. ties klinikomis troleibusai netelpa į stotele, mašina suka į kairę ir visas eismas stoja), bet tada atsirastų daug nepatenkintų, kad per aplink į kiemą važinėti reikia ir "bendruomene" sugalvotu 101 priežastį kodėl taip nedaryti
        Ir taip gatvė dar labiau užsikimštų. Kadangi visoje gatvėje nėra galimybių ties sankryžomis įrengti pakankamo ilgio atskiras juostas skirtas posūkiams į kairę (apsisukimams), tai tektų uždrausti kairiuosius posūkius visu gatvės ilgiu ir tuomet norintys apsisukti ir pasukti į kiemą turėtų važinėti po kelis kilometrus pirmyn-atgal tarp "Petro ir Povilo žiedo" bei "Antakalnio žiedo". Eismo organizavimo prasme tai būtų visiškai nelogiška ir didžiausia galima nesąmonė.

        Comment


          Buvau uždavęs klausimą savivaldybei dėl A juostos, kišenės stotelei įrengimo Laisvės pr. ties Mada. Iš pradžių atsifutbolino atseit įtraukta į planą, tada prisikabinau kur tas planas yra, tai padėjo:
          Informacija apie bendrą A juostų plėtros planą pateikiama Vilniaus darnaus judumo miesto plano ateities scenarijuje, pateikiame nuorodą:
          https://drive.google.com/file/d/1SaI...R_ppaWpGy/view.
          Plačiau apie A juostų plėtrą aprašyta 17 psl.
          Dokumentas 133 psl. Yra 84psl.:
          Krovinių logistikos ir aplinkos apsaugos požiūriu labai aktuali sklandi Vilniaus autotransporto tinklo integracija į šalies kelių tinklą. Magistralinių kelių Kauno, Rygos ir Minsko kryptimis tęstinumą miesto teritorijoje užtikrina analogiškų techninių parametrų A kategorijos greito eismo gatvės:
           Užbaigti Vilniaus miesto pietinio aplinkkelio – magistralinio kelio A19 II etapą tarp Vaidotų ir magistralinio kelio A3 Vilnius – Minskas. Ši jungtis leis nukreipti tarptautinių, tranzitinių krovinių vežimą nuo Savanorių prospekto, Tūkstantmečio ir Žirnių gatvių;
           Svarstyti Vilniaus miesto rytinio aplinkkelio svarbą, nustatyti jo trasą ir ją pagrįsti naudos ir kaštų analize. Iki 2030 metų turėtų būti rekonstruoti į Vilnių vedantys magistralinių kelių A16 (Vilnius – Trakai), A14 (Vilnius – Utena), A15 (Vilnius – Lyda) ruožai, krašto kelio Nr. 102 (Vilnius –Zarasai) atkarpa (šiuos kelius iki miesto ribos eksploatuoja Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos).
           Įrengti keturias skirtingo lygio sankryžas: magistralinio kelio A1 atkarpoje Gariūnų - Paneriškių g.; magistralinio kelio A3 atkarpoje Žirnių – Minsko pl.- Liepkalnio; magistralinio kelio A3 atkarpoje Minsko pl.-Gurių g., magistralinio kelio A2 atkarpoje Ukmergės – Tarandės g. Jos svarbios baigtiniam greito susisiekimo A kategorijos gatvių tinklo suformavimui: užmiesčio tranzitinio transporto ryšių su pramonės – sandėlių zonomis bei krovinių ir prekių logistikos centrais užtikrinimui iki 2030 m
          Paskutinis taisė Arunasx; 2019.01.08, 19:49.

          Comment


            Negali but, kas galejo pagalvot O_o
            Taurupes g. 6 menesiai po atidarymo:

            Click image for larger version

Name:	49582301_2218024974894930_1168239475403259904_n.jpg
Views:	1
Size:	320,2 kB
ID:	1693555
            Is FB diskusijos:
            "Gerb. Matai, Vilniaus miesto savivaldybei situacija žinoma, garantinis laikotarpis nuo darbų atlikimo - 3 metai. Garantiniu laikotarpiu rangovas taisys kelią savo sąskaitą. Rangovas yra YIT Kausta." O kas taisys po 3 metu?

            Comment


              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
              Negali but, kas galejo pagalvot O_o
              Taurupes g. 6 menesiai po atidarymo:
              Is FB diskusijos:
              "Gerb. Matai, Vilniaus miesto savivaldybei situacija žinoma, garantinis laikotarpis nuo darbų atlikimo - 3 metai. Garantiniu laikotarpiu rangovas taisys kelią savo sąskaitą. Rangovas yra YIT Kausta." O kas taisys po 3 metu?
              Taigi buvo aptarinėta, čia nerekonstravo pilnai kelio, tik užmetė asfaltą ant žvyrkelio, nes vis geriau, nei gilios balos žvyrkely. Užpils plyšius smala porą kartų per metus ir vis tiek bus tūkstantį kartų geriau, nei buvo prieš asfaltavimą.

              Comment


                Ir plius turi planų parengti normalų projektą ir pilnai rekonstruoti.

                Comment


                  Jie turi ivairiu planu, pvz ko verta Ukmerges g. ateities vizija? Bet kas is to? Ar meras pasake, visi patikejo?

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    Jie turi ivairiu planu, pvz ko verta Ukmerges g. ateities vizija? Bet kas is to? Ar meras pasake, visi patikejo?
                    Palaukim ir pažiūrėsim. Ar dabar jokiais planais nebetikėt?

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Palaukim ir pažiūrėsim. Ar dabar jokiais planais nebetikėt?
                      Na kolkas tai butu vienintelis pavyzdys kai suasfaltavo gatve, kuria po keliu metu is pagrindu perdarytu

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Ir plius turi planų parengti normalų projektą ir pilnai rekonstruoti.
                        Planų savaivalybė turi milijoną, tik tie planau realybe virsta vėžlio greičiu.

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                          Na kolkas tai butu vienintelis pavyzdys kai suasfaltavo gatve, kuria po keliu metu is pagrindu perdarytu
                          Bet čia yra tas pavyzdys, kai visiškai sveikintinas sprendimas tai padaryti. Aišku, su sąlyga, kad per tuos kelis metus bus suprojektuota ir padaryta normali gatvė

                          Comment


                            Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                            Bet čia yra tas pavyzdys, kai visiškai sveikintinas sprendimas tai padaryti. Aišku, su sąlyga, kad per tuos kelis metus bus suprojektuota ir padaryta normali gatvė
                            Būtent su šia sąlyga. Pasižūrėsim.
                            Abejones kelia tai, kad visi svarbiausi projektai vėluoja. O šiuo metu realiai nevykdomas joks didesnės svarbos infrastruktūrinis projektas.

                            Comment


                              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                              Aišku, su sąlyga, kad per tuos kelis metus bus suprojektuota ir padaryta normali gatvė
                              Nebent laimėtų koks Zuokas ir iš principo perdarytų senojo mero "klaidas"

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Būtent su šia sąlyga. Pasižūrėsim.
                                Abejones kelia tai, kad visi svarbiausi projektai vėluoja. O šiuo metu realiai nevykdomas joks didesnės svarbos infrastruktūrinis projektas.
                                Tai tik dar labiau patvirtina, kad geras sprendimas. Nes iš karto projektuojant normalią gatvę, tuos kelis metus ir pralauktumėme su žvyrkeliu. Dabar bent važiuoti įmanoma.

                                Comment


                                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                  Tai tik dar labiau patvirtina, kad geras sprendimas. Nes iš karto projektuojant normalią gatvę, tuos kelis metus ir pralauktumėme su žvyrkeliu. Dabar bent važiuoti įmanoma.
                                  Niekas nesako, kad veiksmas yra blogas, juolab kainavo nelabai daug.
                                  Klausimas dėl strateginių projektų vadybos. Negi tai chroniška liga, ir neįmanoma suplanuoti realių terminų?

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Niekas nesako, kad veiksmas yra blogas, juolab kainavo nelabai daug.
                                    Klausimas dėl strateginių projektų vadybos. Negi tai chroniška liga, ir neįmanoma suplanuoti realių terminų?
                                    Taip, šitas tempimas sunkokai suprantamas ir lyg ir nemačiau paaiškinimų, kokios to priežastys. Šimašius, jei praloš rinkimus tai būtent dėl to, kad neįstengė įvykdyti ko gero nė vieno žadėto didelio strateginio infrastruktūros projekto.

                                    Comment


                                      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                      Taip, šitas tempimas sunkokai suprantamas ir lyg ir nemačiau paaiškinimų, kokios to priežastys. Šimašius, jei praloš rinkimus tai būtent dėl to, kad neįstengė įvykdyti ko gero nė vieno žadėto didelio strateginio infrastruktūros projekto.
                                      Keli šimtai metrų greitėjimo juostos ties Gariūnų tiltu turbūt buvo didžiausias nuo A iki Z įvykdytas infrastruktūros projektas. Kita vertus, vienoje pusėje irgi sugebėjo nepabaigt dvirtakio

                                      Comment


                                        Bet reikia suprasti ir priežastis kodėl vėluoja projektai. Pavyzdžiui, Šiaurinė g. buvo visiškai perprojektuota nuo ale greitkelio iki miesto gatvės. Kernavės g. projektas irgi keitėsi, tampa labiau atitinkantis planuojamus srautus. Galima klausti kodėl Giedraičių g. nepradėta tvarkyti (nors jau turėtų, taryba pritarė, reik tik pirkimų). Neries krantinės antai vyksta jau, o tai yra vienas stambesnių viešųjų projektų. Liepkalnio sankryžos sprendimas irgi vėluoja dėl pusiau neaiškių priežasčių (dalinė priežastis, kad neskyrė viso finansavimo valstybė).

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Bet reikia suprasti ir priežastis kodėl vėluoja projektai. Pavyzdžiui, Šiaurinė g. buvo visiškai perprojektuota nuo ale greitkelio iki miesto gatvės. Kernavės g. projektas irgi keitėsi, tampa labiau atitinkantis planuojamus srautus. Galima klausti kodėl Giedraičių g. nepradėta tvarkyti (nors jau turėtų, taryba pritarė, reik tik pirkimų). Neries krantinės antai vyksta jau, o tai yra vienas stambesnių viešųjų projektų. Liepkalnio sankryžos sprendimas irgi vėluoja dėl pusiau neaiškių priežasčių (dalinė priežastis, kad neskyrė viso finansavimo valstybė).
                                          Atsakymas labai aiškus. Tiesiog paprastas neūkiškumas, optimizavimo nebūvimas, dar prisideda korupcija ir organizavimo nemokšiškumas.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X