Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuo rugsėjo pradžios buvo rekonstruojama Lentvario gatvė nuo Vokės užtvankos iki Vilniaus ribos. Dar vasaros pradžioj fluoro dažais sužymėjo kelią tinkleliu po 1x1 m. Pažįstamas kelininkas paaiškino, kad ten darė 3D kelio paviršiaus modelį, kad žinotų, kur reikia pakelti, kur reikia nuleisti norint išlyginti. Rugsėjo mėnesį nufrezavo nelygų asfaltą, tada gabalais iškasdavo iki kokio pusmetrio išorinį kelio trečdalį ten, kur kraštai trupėjo, paklodavo kelio pagrindą ir apatinį asfalto sluoksnį. Šią savaitę baigė asfaltuoti viršutinį sluoksnį.


    Comment


      Parašė kutas Rodyti pranešimą

      Buvo toks perspektyvinis planas:

      (šaltinis: https://www.madeinvilnius.lt)

      „Trečioji kregždė“ liepą skelbė į aikšteles bei kitą infrastrukttūrą investuosianti 3 mln. eurų. Įmonė finansuos viaduko nuo Sidaronių iki Šešuolių gatvės projektavimą, įrengs papildomą eismo juostą nuo Vakarinio aplinkkelio iki V. Pociūno gatvės sankryžos, sankryžą Pilaitės prospekto bei V. Pociūno gatvės sankirtoje, požeminę perėją po Pilaitės prospektu ir atliks kitus darbus.

      Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/verslas...stele-miestui/ .

      https://www.madeinvilnius.lt/verslas...stele-miestui/

      Gal geriau (ir pigiau) statyti pėsčiųjų viaduką (pageidautina sujungtą su PC)? Požeminė perėją tokiame santykiniame užkampyje bus greit vandalizuota.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        [I]„Trečioji kregždė“ liepą skelbė į aikšteles bei kitą infrastrukttūrą investuosianti 3 mln. eurų. Įmonė finansuos viaduko nuo Sidaronių iki Šešuolių gatvės projektavimą,
        Finansuos tik viaduko projektavimą? O kas finansuos statybą?

        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Gal geriau (ir pigiau) statyti pėsčiųjų viaduką (pageidautina sujungtą su PC)? Požeminė perėją tokiame santykiniame užkampyje bus greit vandalizuota.
        Iš esmės pritariu. Bet sujungimui labai jau atstumas didelis iki pačio pastato dar nemažas gabalas per parkingus.

        Comment


          Net viaduko projektavimą finansuos. Much wow. Tą prafinansuot turbūt ir čia forumiečiai galėtų, klausimas gi kas jį statys. Savivaldybė turbūt ne, taigi atguls į stalčių ir tiek.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Gal geriau (ir pigiau) statyti pėsčiųjų viaduką (pageidautina sujungtą su PC)? Požeminė perėją tokiame santykiniame užkampyje bus greit vandalizuota.
            Kazkas savivaldybeje juk nutare daryti butent pozemine pereja. Ir aisku su niekuo ji nebus sujungta, o iseis tiesiai prie antzeminio parkingo ir kad patekt i PC reikes dar kirsti judru ivaziavima.
            Man idomu kokia pavarde sito zmogaus ir kokios jo pareigos?
            Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.11.12, 20:51.

            Comment


              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
              Kazkas savivaldybeje juk nutare daryti butent pozemine pereja. Ir aisku su niekuo ji nebus sujungta, o iseis tiesiai prie antzeminio parkingo ir kad patekt i PC reikes dar kirsti judru ivaziavima.
              Man idomu kokia pavarde sito zmogaus ir kokios jo pareigos?
              Tai yra slapta projektuotojų masonų ložė. Jie viską daro, kad būtų blogiau: šuliniai Vakariniame tiesiai ten kur automobilių ratai, kuo daugiau perėjų Ukmergės gatvėje ir nepatogios požeminės perėjos. Reikia siūlyti Seimui sukurti tyrimų komisiją.

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Tai yra slapta projektuotojų masonų ložė. Jie viską daro, kad būtų blogiau: šuliniai Vakariniame tiesiai ten kur automobilių ratai, kuo daugiau perėjų Ukmergės gatvėje ir nepatogios požeminės perėjos. Reikia siūlyti Seimui sukurti tyrimų komisiją.
                Požeminės perėjos yra gėris - jos brangiai kainuoja (taigi gaunasi didesnis "nubyrėjimas"), jas paskui reikia brangiai prižiūrėti, eksploatuoti ir remontuoti. Gatvėje virš požeminės perėjos paskui reikia įrenginėti tvoras (nes pėstieji vistiek eina per gatvę), jas nuolat perdažyti. Pagerėja avaringumo statistika - nes viršumi einantys pėstieji dabar eina "neleistinoje vietoje", taigi patys kalti.

                Tipiška win-win situacija

                Comment


                  Nauja Vilniaus ambicija: kaip ateityje atrodys ilgiausia sostinės gatvė

                  Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1059526?copied

                  Vilniuje planuojama iš esmės pertvarkyti Ukmergės gatvę, kuri yra viena ilgiausių ir intensyviausių sostinės transporto arterijų bei viena iš keturių miesto gatvių, kuriose prasideda svarbūs magistraliniai keliai. Planuojama, kad Ukmergės gatvėje pasikeis eismo organizavimas, padaugės žalumos – taip tikimasi ištaisyti sovietinio planavimo klaidas.

                  Per metus ar dvejus gatvė tikrai nepasikeis. Planuojama, kad projektas bus ilgalaikis – įgyvendinti etapais jį planuojama per 15–20 metų. Anot Vilniaus mero Remigijaus Šimašiaus, ši gatvė turi būti skirta ne tik automobiliams, bet ir pėstiesiems bei dviratininkams.

                  Tikslios sąmatos kol kas miestas neturi, net apie preliminarius skaičius kalbėti nėra linkstama.

                  Savotiškas miesto centras

                  Pertvarkant Ukmergės gatvę, kurioje prasideda A2 magistralinis kelias į Panevėžį, Vilniaus miesto savivaldybė pasitelkė architektų biurą „Pupa – strateginė urbanistika“. Architektai parengė gaires, kaip turėtų pasikeisti 4,5 kilometro Ukmergės gatvės atkarpa nuo Ozo gatvės ir Vakarinio aplinkkelio.

                  Kaip sakė biuro įkūrėja ir architektė Justina Muliuolytė, jau dabar ši gatvė yra savotiškas centras, nes eismas intensyvus, aplinkui yra daug verslo centrų, prekybos centrų ir t.t.

                  <...>


                  Click image for larger version  Name:	ukmerges-gatves-vizualizacija-5bebeaaa15e08.jpg Views:	1 Size:	481,6 kB ID:	1682567

                  Click image for larger version  Name:	ukmg2-5bebeaa010a11.jpg Views:	1 Size:	471,9 kB ID:	1682568
                  Attached Files

                  Comment


                    Rinkimai artėja tai kliedesių kiekis išaugs artimiausiu metu. Šaligatvio elemenaraus ir bortų toje gatvėje net įrengti nesugeba.
                    ​​​​​​

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Remigijui reiktų rimtai pamastyti ar nenutraukti sutarties su savo piaro kompanija, nes tokiais briedais ir mažas vaikas nepatikės - gali pralošti rinkimus.
                      Su Cambridge Analytica softuliu turbūt gerai paskaičiavo, kas jo tiksliniams rinkėjams patinka Tik prašovė nepridėję elektrinių paspirtukų..

                      Comment


                        Parašė MartynasT Rodyti pranešimą

                        O argumentai? Tai viena intensyviausių gatvių Vilniuje.
                        Argumentus jau parašiau. Skaityk žinutės tolimesnę dalį. Šneka apie tuos 3 objektus nuo kadencijos pradžios ir 0 realių veiksmų. Ar paskelbtas nors 1 konkursas?

                        Comment


                          Tik 20 metų? Kodėl ne per 70 ar 140?
                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Tik 20 metų? Kodėl ne per 70 ar 140?
                            2030 - 2018 = 12 (jau praktiškai tik 11).

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą

                              Nes kam tie pėstieji su dviratininkais, svarbu daugiau viadukų būtų? O tai, kad viena pagrindinių gatvių kitaip kaip automobiliu negali judėti, nes elementaraus šaligatvio nėra, tai kam tas rūpi?
                              Nu tai taip, todėl pvz. Pociūno gatvėje ta pati adminstracija nusprendė net šaligatvių neįrenginėti...
                              O šiaip aš ne apie tai. Patiems projektavimo principams aš pritariu, jie sveikintini ir turėtų būti taikomi visose gatvių statybose ar rekonstrukcijose. Esmė, kad tikrovėje ir dabar daroma visai kitaip. Mažiems vaikams įtikinti reikia realių darbų, o ne reklaminių Vasiukų pažadų.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Nu tai taip, todėl pvz. Pociūno gatvėje ta pati adminstracija nusprendė net šaligatvių neįrenginėti...
                                O šiaip aš ne apie tai. Patiems projektavimo principams aš pritariu, jie sveikintini ir turėtų būti taikomi visose gatvių statybose ar rekonstrukcijose. Esmė, kad tikrovėje ir dabar daroma visai kitaip. Mažiems vaikams įtikinti reikia realių darbų, o ne reklaminių Vasiukų pažadų.
                                Galima pagalvot, kad Ukmergės g. projektas blogas, nes va Pociūno g. nėra šaligatvių?

                                Ar blogai, kad projektuoja, gal reikėtų pirma belenkaip padaryt, po to projektuot? Ar visus darbus įgyvendint tik po vieną: kol nebus Šiaurinės g., tol neplanuoti nieko į ateitį? Ar jūs pykstat, kad visuomenei pristatoma dar ankstyva stadija, kad būtų informavimas ir įsitraukimas?

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  2030 - 2018 = 12 (jau praktiškai tik 11).
                                  11 metų nutiesti pėsčiųjų/dviračių takams ir pasodinti želdiniams palei gatvę atrodo truputį daugoka. Čia realiai poros mėn. darbas turėtų būti.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                    Viskas čia gerai, jog taip iš anksto pradeda diskutuoti. Gatvė labai ilga ir labai naudojama. Daug probleminių vietų, kur per mėnesį neišspręsi (tie patys pc parkingai). Nors darbų grafike jau optimistiškai pirmus darbus greitai pasiruošę padaryti. O galutinė data turbūt nukelta, nes prioritetai ir bus visų jūsų paminėtiems seniems eilėje laukiantiems projektams. Turbūt daugiausiai čia pinigai viską stabdo.
                                    Viskas būtų gerai, tik neaiškūs prioritetai, terminai, vykdymo eiga, finansavimas, interesų derinimas, investuotojai. Ar tai numatyta tvirtinamame BP?
                                    Jei 20 metų tvarkysime vieną gatvę, ir eilėje lauks dar 20 (pvz.: Kalvarijų g, Savanorių pr., Kauno, Švitrigailos ir t.t.) , tai ne kas. Per tą laiką Ukmergės g. (viena iš naujausių, beje) vėl apgrius.

                                    Comment


                                      Na šiaip viskas logiška, infrastrukūra VT, dviračiams, žalios zonos itt. miesto intensyvioje gatvėje. Taip ir tūri būti. Panašiai turėtų ir Geležinio vilko, Sąvanorių pr. ir pan.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        O kam laukt? Negalima kelių vienu metu daryt?
                                        Panašu, kad negali.

                                        Koks bent vienas rimtesnis projektas Vilniuje realiai vykdomas šiuo metu?

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Viskas būtų gerai, tik neaiškūs prioritetai, terminai, vykdymo eiga, finansavimas, interesų derinimas, investuotojai. Ar tai numatyta tvirtinamame BP?
                                          Jei 20 metų tvarkysime vieną gatvę, ir eilėje lauks dar 20 (pvz.: Kalvarijų g, Savanorių pr., Kauno, Švitrigailos ir t.t.) , tai ne kas. Per tą laiką Ukmergės g. (viena iš naujausių, beje) vėl apgrius.
                                          Per šį laikotarpį (iki 2030m tik 12m.) reikia Šiaurinės g. (pilnos), M.Lietuvio g., Krokuvos g., Liepkalnio/Žirnių sankryžos, Taurupės g., Gilužio g. ir Pavilionių g. (Vikingų g. tęsinys iki oro uosto). Kad tik spėtų iki 2030m. su šiais visais ir Ukmergės g. rekonstrukcija. Iš to ką dabar matau Vilniuj tai aiškus prioritetas sutvarkyti esamas gatves (man toks vaizdas, jog pastaraisiais metais išasfaltuota kokiais 3 kart daugiau, nei ankščiau), o ne tiesti naujas gatves.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X