Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pavasarį prasidės Kareivių – Verkių ir Kareivių – Žirmūnų gatvių sankryžų rekonstrukcija



    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...9Jd9g5rnTehPx0 .

    Man tik įdomu, kaip ši rekonstrukcija padės žemiau nurodytų krypčių vairuotojams išvažiuoti iš to voratinklio:

    Click image for larger version

Name:	Zirmunai.JPG
Views:	3
Size:	60,0 kB
ID:	1700308

    Comment


      Niekaip? Nes ji ne tam daroma

      Comment


        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
        Niekaip? Nes ji ne tam daroma
        Daroma pralaidumui, saugumui ir t.t. Su tuo yra tiesiogiai susijęs judėjimas nuo LB žemyn link sankryžos ir atvirkščiai. Išvažiuojantys iš ir įvažiuojantys į kiemus sudaro labai nemažai eismo trukdžių. Plius tame užkampyje yra Pliaterytės mokykla, tai kas vežioja vaikus - supranta kas ten vyksta. Dalinai juos išpręsti būtų galima pratęsus bent jau šalia esančią kelio atkarpą (raudonai):

        Click image for larger version  Name:	Zirmunai 1.JPG Views:	1 Size:	51,2 kB ID:	1700323



        Paskutinis taisė Robyla; 2019.02.12, 12:00.

        Comment


          Taurupės g. rekonstrukcijos PP:










          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Taurupės g. rekonstrukcijos PP:
            Gal gali pasidalinti nuoroda?

            Comment


              Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

              Gal gali pasidalinti nuoroda?
              https://citify.eu/wp-content/uploads...upes-g.-06.pdf

              Comment


                Nesigauna surast, bet visuomenės informavimas jau buvo kažkada ankščiau? Iš kur gauti šie PP? Net savivaldybės puslapyje nieko neranda nei pagal projekto pavadinimą, nei pagal gatvę.

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Nesigauna surast, bet visuomenės informavimas jau buvo kažkada ankščiau? Iš kur gauti šie PP? Net savivaldybės puslapyje nieko neranda nei pagal projekto pavadinimą, nei pagal gatvę.
                  Nebuvo informavimo. Atsiuntė asmeniškai.

                  Comment


                    Mažosios architektūros komplektai (2 vnt. Suoliukų, 2 vnt. Šiukšliadėžių, stovas dviračiams) 28 vnt x 3000 eur. -> 84 000 Eur

                    ... kas cia? Kokio velnio toj gatvej reikalingi 28 dvigubi suoliukai su siuksliadezemis??

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                      Mažosios architektūros komplektai (2 vnt. Suoliukų, 2 vnt. Šiukšliadėžių, stovas dviračiams) 28 vnt x 3000 eur. -> 84 000 Eur

                      ... kas cia? Kokio velnio toj gatvej reikalingi 28 dvigubi suoliukai su siuksliadezemis??
                      Bus Pilaitės promenada. Kaip Palangos tiltas, tik kiečiau - su daugiau suoliukų

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Taurupės g. rekonstrukcijos PP:
                        Kažkokių nesąmonių pripiešta:
                        a) Kažkodėl kiekvienoje sankryžoje antrąją juosta važiuojantys gali sukti tik į kairę, o važiavimui tiesiai atsiranda papildoma juosta dešinėje. Taip niekas niekada nedaro, nes be reikalo visi priverčiami n kartų rikiuotis ir trikdyti eismą.
                        b) Į kiekvieną D kategorijos šunkelį numatytos atskiros dešiniojo posūkio juostos ir pagal šviesoforų išdėstymą, panašu, kad norma padaryti atskiras fazes posūkiams. Sunku suprasti kam to reikia ir ar tai bus tokia magistralinė arterija, kuria eismas vyks be pertraukų, kad nebūtų galima paprastai atlikti kairiųjų posūkių. Tokioje kaip Ateities g. išvis į kiemus pilną kairiųjų posūkių.
                        c) Tarp M. Mironaitės g. ir Argos g. važiavimui link Pilaitės yra trys juostos, kurių pirma iškart už sankryžos baigiasi. Nors nuo L. Asanavičiūtės g. galima tiesiai važiuoti tik dviem juostomis, kam ta trečioji į kurią reikės atskirai rikiuotis, nes kažkodėl baigiasi pirmoji? Pagal įprastą praktiką eismo saugumo požiūrių ir reglamentuojamą važiavimą kuo arčiau dešinės pusės, tai tokiais atvejais turėtų baigtis trečioji juosta, kad važiuojantiems pirmają (pagrindinis srautas) nereikėtų pastoviai be reikalo rikiuotis.
                        d) visiškai neaiškus eismo organizavimas iš Tarupės g. dešiniajam posūkiui į M. Mironaitės g. ir link nuvažiavimo. Kažkokia chaotiška sankryža toje vietoje. Dvi juostos posūkiui į dešinę, bet nei M. Mironaitęs g. nėra dviejų juostų, nei aplinkkelio nuovažoje nėra dviejų juostų.
                        e) pjūvyje parodytas apšvietimas, tačiau prie orientacinės sąmatos nematau gatvių apšvietimo tinklų, yra tik lietaus nuotekos. Tačiau yra krūva jau aptartų suolų komplektų, ant kurių prisėsti nelabai bus kam
                        Paskutinis taisė sleader; 2019.02.12, 16:23.

                        Comment


                          Tai gali būti viena priežasčių kodėl neviešinama kol kas T.y. galbūt jis yra taisomas.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Kažkokių nesąmonių pripiešta:
                            a) Kažkodėl kiekvienoje sankryžoje antrąją juosta važiuojantys gali sukti tik į kairę, o važiavimui tiesiai atsiranda papildoma juosta dešinėje. Taip niekas niekada nedaro, nes be reikalo visi priverčiami n kartų rikiuotis ir trikdyti eismą.
                            b) Į kiekvieną D kategorijos šunkelį numatytos atskiros dešiniojo posūkio juostos ir pagal šviesoforų išdėstymą, panašu, kad norma padaryti atskiras fazes posūkiams. Sunku suprasti kam to reikia ir ar tai bus tokia magistralinė arterija, kuria eismas vyks be pertraukų, kad nebūtų galima paprastai atlikti dešiniųjų posūkių. Tokioje kaip Ateities g. išvis į kiemus pilną kairiųjų posūkių.
                            c) Tarp M. Mironaitės g. ir Argos g. važiavimui link Pilaitės yra trys juostos, kurių pirma iškart už sankryžos baigiasi. Nors nuo L. Asanavičiūtės g. galima tiesiai važiuoti tik dviem juostomis, kam ta trečioji į kurią reikės atskirai rikiuotis, nes kažkodėl baigiasi pirmoji? Pagal įprastą praktiką eismo saugumo požiūrių ir reglamentuojamą važiavimą kuo arčiau dešinės pusės, tai tokiais atvejais turėtų baigtis trečioji juosta, kad važiuojantiems pirmają (pagrindinis srautas) nereikėtų pastoviai be reikalo rikiuotis.
                            d) visiškai neaiškus eismo organizavimas iš Tarupės g. dešiniajam posūkiui į M. Mironaitės g. ir link nuvažiavimo. Kažkokia chaotiška sankryža toje vietoje. Dvi juostos posūkiui į dešinę, bet nei M. Mironaitęs g. nėra dviejų juostų, nei aplinkkelio nuovažoje nėra dviejų juostų.
                            e) pjūvyje parodytas apšvietimas, tačiau prie orientacinės sąmatos nematau gatvių apšvietimo tinklų, yra tik lietaus nuotekos. Tačiau yra krūva jau aptartų suolų komplektų, ant kurių prisėsti nelabai bus kam
                            Tiek daug tokių žioplų klaidų. Aišku čia bus dar daugybė metų viską ištaisyti, bet vistiek turėtų būti gėda autoriui.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Tai gali būti viena priežasčių kodėl neviešinama kol kas T.y. galbūt jis yra taisomas.
                              Tam čia ir įmetei?
                              Matosi, kad greitosiomis sumesta. Ar man vaidenasi, ar gatvė netelpa į raudonasias linijas? Bus dar reikalų su sklypais?

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Tam čia ir įmetei?
                                Matosi, kad greitosiomis sumesta. Ar man vaidenasi, ar gatvė netelpa į raudonasias linijas? Bus dar reikalų su sklypais?
                                Nu maniau, kad gal bus kam įdomu. Iš pradžių net pdf'o nedėjau.

                                Comment


                                  Labai gerai, kad pasidalino. Aš va rekordą pasekiau – 10 pasiūlymų nusiunčiau susijusių su dviračių takais. Turiu mail'ą iš anksčiau to projektų vadovo. Pataisys avansu gal ir tada dar smulkmenas bus galima palygint, o tai per oficialų viešinimą bijo paskui pirštą pajudint ir peržengt ribą, kad nereiktų pakartotinai viešint PP dėl didelių korekcijų.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Tai gali būti viena priežasčių kodėl neviešinama kol kas T.y. galbūt jis yra taisomas.
                                    Dėl eismo krypčių Taurupės g., tai iš pradžių išvis nesupratau kodėl iš vis taip sugalvojo išmąstyti. Norėjo pasirodyti inovatyvūs eismo organizavime?

                                    Spėju, jie norėjo sužaisti su tuo principu, kad kairioji juosta į kairę, vidurinė juosta yra tiesiai, o dešinioji juosta yra į dešinę (su galimybe važiuoti tiesiai ir nebesukti galvos dėl rikiavimosi). Esą tie, kurie važiuoja pirma juosta jiems netrukdys sukantys į dešinę. Problema yra ta, kad tai yra labai neįprastas eismo organizavimas ir nepažįstamoj vietovėj esantis vairuotojas gali prieš tokį eismo organizavimą pasimesti. Antras dalykas, kaip buvo minėta sleader, reiktų bereikalingai rikiuotis norint grįžti į pirmą juostą. Mano verdiktas toks - intencijos geros, bet esu už labiau šabloniškus sprendinius, kurie dėl savo išankstinio nuspėjamumo kelia mažesnį galvos skausmą.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Tam čia ir įmetei?
                                      Matosi, kad greitosiomis sumesta. Ar man vaidenasi, ar gatvė netelpa į raudonasias linijas? Bus dar reikalų su sklypais?
                                      Labai teisingai, kad įmetė. Kaip tik tokioje stadijoje, kur daug ką galima pakeisti ir pan. Kabinėtis kolkas neverta, bet atkreiptį dėmesį galima.

                                      Comment


                                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                                        Labai teisingai, kad įmetė. Kaip tik tokioje stadijoje, kur daug ką galima pakeisti ir pan. Kabinėtis kolkas neverta, bet atkreiptį dėmesį galima.
                                        Net nežinau kaip apsibrėžti ribą tarp kabinėjimosi ir konstruktyvių pastabų, bet tikrai yra ką taisyti. Be jau įvardintų eismo juostų (beje tokį tipą kadaise bandė šiaurės miestelyje, tačiau prašovė), dar krenta į akis ir takai, parėjos, VT stotelės. Juk gatvė nauja ir nereikia bandyti prasisprausti tarp esamų užstatymų.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Net nežinau kaip apsibrėžti ribą tarp kabinėjimosi ir konstruktyvių pastabų, bet tikrai yra ką taisyti. Be jau įvardintų eismo juostų (beje tokį tipą kadaise bandė šiaurės miestelyje, tačiau prašovė), dar krenta į akis ir takai, parėjos, VT stotelės. Juk gatvė nauja ir nereikia bandyti prasisprausti tarp esamų užstatymų.
                                          Jeigu pastabos konstruktyvios, tai nėra kabinėjimasis. Tiesiog norisi, kad žmonės kurie iš kažkur gauną brėžinius anksčiau jais dalintusi. Gal koks projektuotojas net čia užklista.

                                          Comment

                                          huluhub.com
                                          porno video
                                          antalya escort
                                          Working...
                                          X