Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
    Kokia prasmė ten palikti šviesoforą pėstiesiems ir dviratininkams? Negi nėra akivaizdu kad perėjoje/pervažoje juos reikia praleisti?
    Aš irgi nelabai pagaunu, kaip tas sakinys apie paliekamą šviesoforą siejasi su vizualizacija. Sukantys į dešinę turės sustoti A juostoje per vidurį posūkio, nes staiga iš už kampo jiems išdygs šviesoforas? Vizualizacija neturi šviesoforo piktogramos dabartinės sankryžos vietoje.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Projektuojama Gilužio g. iš kito galo: nuo Smalinės g. iki Tolminkiemio g.: https://citify.eu/giluzio-g-iki-smalines-g/

      Paskutinis taisė Creatium; 2019.04.10, 13:14.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Projektuojama Gilužio g. iš kito galo: nuo Smalinės g. iki Karaliaučiaus: https://citify.eu/giluzio-g-iki-smalines-g/

        Tai kaip suprantu truksta atkarpos kuri abu tuos galus sujungtu, ar ji buvo skelbta dar anksciau?

        Comment


          Nebuvo dar. Tai gal dar bus. Įdomu, kad šių atkarpų užsakovai yra skirtingi.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Projektuojama Gilužio g. iš kito galo: nuo Smalinės g. iki Karaliaučiaus: https://citify.eu/giluzio-g-iki-smalines-g/

            Kad ne iki Karaliaučiaus g. O tik dalis tos atkarpos. Ir bus daroma 2 etapais, t.y. dabar padarys tik vieną juosą, kurią naudos abiem kryptim, o antrą darys po nnnnn metų Tas pats ir su Gilužio gatvės projektų iš kitos pusės, nuo Čekoniškių gatvės.

            Brėžinyje yra pavaizduotas prekybos centras, tai matyt gatvė tiesiama iki prekybos centro, prekybos centro statytojo lėšomis. Spėju Lidlas.

            Comment


              Jo, atsiprašau. Ten turėjo būti Tolminkiemio g. vietoje Karaliaučiaus

              Gatvę projektuoja 313 architects, o jie projektuoja ir Rimi parduotuvę Pavilnionių g. Tai statau už Rimi.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Projektuojama Gilužio g. nemaža atkarpa: https://citify.eu/giluzio-g-i-etapas/

                Posėdis jau įvyko. Atsakymai nekelia pernelyg daug optimizmo, atseit viskas bus sprendžiama techninio projekto metu. Apie eismo juostų susiliejimą ties degaline išvis pribloškė atsakymas, kad čia viskas gerai ko jūs norit
                Pilaitės pr. ties degaline Pilaitės kryptimi (žr.
                paveiksliuką) projektuojamos dvi eismo juostos iš
                karto už sankryžos, kurios po to kažkokiu būdu
                sueina į vieną neišskiriant pirmumo. Siūlau šioje
                vietoje už sankryžos palikti vieną juostą. Arba dvi
                juostas, bet antrąją aiškiai užbaigti ir skirti posūkiui
                į degalinę.
                Papildoma juosta projektuojama, jog būtų
                užtikrinamas įvažiavimas į degalinę ir taip
                nesusidarant avarinės situacijos transporto
                priemonės važiuojančioms tiesiai Pilaitės pr. ir
                nesukančioms į degalinę.
                Perėjimas iš 2 juostų į vieną suprojektuotas
                vadovaujantis galiojančiais normatyviniais
                dokumentais, tad su siūlymu nesutinkame.
                Paskutinis taisė Ginthus; 2019.04.23, 16:07.

                Comment


                  Isvertus ju atsakyma - "mes infrastruktura Lietuvoje darom sudinai, ir neketinam savo iprociu keisti."

                  Comment


                    VZ.LT 2019.04.23
                    Vilnių gelbstint nuo spūsčių – naujo pėsčiųjų tilto vizija



                    „Mes tą galimybę labai rimtai svarstome. Netoli „Circle K“ degalinės pėsčiųjų ir dviratininkų tiltas į Žvėryną labai pagerintų susisiekimą tarp Gedimino pr. vakarinės dalies, Žvėryno ir Saltoniškėse besiformuojančio verslo centrų rajono“, – VŽ sakė p. Pakalnis.

                    Anot jo, pėstiesiems skirtas tiltas – tai viena bendrų šios sostinės vietos urbanistinio sprendimo dalių. Architektūrinės idėjos konkursas šiam objektui galėtų būti paskelbtas dar šiemet.

                    <..>

                    „Mes šiemet esame numatę surengti kūrybines dirbtuves dėl automobilių eismo sureguliavimo prie LEU. Tai problema, kurią sprendžiant reikia didesnio masto miestovaizdžio ir architektūrinių urbanistinių pertvarkų“, – sakė p. Pakalnis.

                    https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5lvrxXhJ1
                    Paskutinis taisė Romas; 2019.04.24, 13:27. Priežastis: Pridėta schema

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Vilnių gelbstint nuo spūsčių – naujo pėsčiųjų tilto vizija

                      Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5lvrxXhJ1
                      Manau tai yra eilinė piarinė vizija kaip Ukmergės gatvės prieš rinkimus pamirštant 2016 metų šnekas dėl Šiaurinės, M.Lietuvio ir Liepkalnio/Tūkstantmečio. Realiai nieko neįvyko per 3 metus.

                      Comment


                        Blemba, o nėra jokių kalbų apie Pedagoginio žiedo perėjas? (nžn kaip jis tiksliai vadinasi ) Ten košmaras ypač apie 17-18h. Spėju rytais tas pats. Nežinau ar dar yra pavojingesnių perėjų mieste.

                        Comment


                          Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                          Blemba, o nėra jokių kalbų apie Pedagoginio žiedo perėjas? (nžn kaip jis tiksliai vadinasi ) Ten košmaras ypač apie 17-18h. Spėju rytais tas pats. Nežinau ar dar yra pavojingesnių perėjų mieste.
                          Visiškai teisingai! O rasti NEreikalingesnę vietą tiltui, negu aprašoma straipsnyje, dar reikia sugebėti

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Manau tai yra eilinė piarinė vizija kaip Ukmergės gatvės prieš rinkimus pamirštant 2016 metų šnekas dėl Šiaurinės, M.Lietuvio ir Liepkalnio/Tūkstantmečio. Realiai nieko neįvyko per 3 metus.
                            „Mes tą galimybę labai rimtai svarstome. Netoli „Circle K“ degalinės pėsčiųjų ir dviratininkų tiltas į Žvėryną labai pagerintų susisiekimą tarp Gedimino pr. vakarinės dalies, Žvėryno ir Saltoniškėse besiformuojančio verslo centrų rajono“

                            Visiškai beprasmis tiltas būtų.
                            Geriau gėdingą purvyną-parkingą ties Seimu panaikintų/sutvarkytų.

                            Comment


                              Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                              Blemba, o nėra jokių kalbų apie Pedagoginio žiedo perėjas? (nžn kaip jis tiksliai vadinasi ) Ten košmaras ypač apie 17-18h. Spėju rytais tas pats. Nežinau ar dar yra pavojingesnių perėjų mieste.
                              Skaitymo ir suvokimo gebėjimai yra rimta šio forumo problema. Nieko asmeniško. Bet specialiai įdėjau į savo postą ištrauką apie tamstos minimą LEU žiedą. Kažkodėl nedaskaitėt iki jo.

                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Visiškai beprasmis tiltas būtų.
                              Geriau gėdingą purvyną-parkingą ties Seimu panaikintų/sutvarkytų.
                              Kodėl beprasmis? Geležinio vilko g. tiltas yra visiškai nenaudotinas pėsčiųjų ir dviratininkų atžvilgiu. Ant jo yra žiauriai nepatogu patekti, šaligatviai yra siauri, o tarša tokia, kad neįmanoma normaliai kvėpuoti. Tas naujas tiltas būtų labai gera jungtis. Nepamirškim, kad kairiųjų krantinių tvarkymo projekto metu bus nutiesti takai toje pusėje. Tad būtų patogus sujungimas.

                              O tą teritoriją prie Seimo kada nors užstatys verslas.

                              Comment


                                Prioritetų sąraše tą pėsčiųjų tiltą įrašyčiau kažkur 30 vietoje po pilnos Šiaurinės iki Kareivių, M.Lietuvio ir Liepkalnio/Tūkstantmečio sąnkryžos, Pietinio aplinkkelio, Litexpo/Vingio pėsčiųjų. Žalgirio/Ukmergės jungties įrengimo ir t.t.
                                Ir bendrai visų valdžios įstaigų iškraustymo iš senamiesčio, Gedimino pr. kur nors prie Vakarinio. Tuo pačiu ir kamščiai ženkliai sumažėtų, nes nevažiuotų kokių 10'000 vienu metu į/iš darbo. Pardavus užimamus pastatus ir įrengus viešbučius, apartamentus nebūtų sukuriama pikiniai kamščiai.

                                Comment


                                  Pakalnis ir Co. visai nuo proto nušokę. Centre miesto šaligatviai dešimtmečiais netvarkomi, o jie apie naujus tiltus svaigsta. Aišku, didelius projektus daug smagiau "prasukti", nei žaisti su šaligatvių remontais.

                                  Dar neseniai svaigo apie pėsčiųjų estakadą per pedagoginio žiedą į Konstitucijos pr., dabar jau peršoko prie tilto.

                                  Comment


                                    Manau niekas neneigia kad kuo daugiau tiltu tuo fainiau. Bet faktas lieka faktu - daryti konkrecius projektus labiau apsimoka (you know what I mean) nei gerinti kazkoki mistini juduma ar tiesiog remontuot saligatvius. To tilto reikalingumas is tikruju 30 vietoje, kaip ir Gedimino pr trinkeliu spalvos pakeitimas uz 635 547 be PVM. Kam tas tiltas jei iki jo neimanoma daeiti? Kasdien matau juokingus vaizdelius - vaziuoja paspirtukininkai ir nulipa vidury saligatvio, nes jis tieiog nepravaziuojamas.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Skaitymo ir suvokimo gebėjimai yra rimta šio forumo problema. Nieko asmeniško. Bet specialiai įdėjau į savo postą ištrauką apie tamstos minimą LEU žiedą. Kažkodėl nedaskaitėt iki jo.

                                      Sorry, kam nepasitaiko Bet aš šnekėjau ne apie tiltus kažkur neaišku kur, bet apie patį LEU žiedą ir jo perėjas.

                                      Comment


                                        Parašė MartynasT Rodyti pranešimą


                                        Sorry, kam nepasitaiko Bet aš šnekėjau ne apie tiltus kažkur neaišku kur, bet apie patį LEU žiedą ir jo perėjas.
                                        Bet apie tai ir užsiminta straipsnyje: eismo organizavimas ties LEU. Net jeigu atsiras TIK automobilių viadukas, tai eismas pakis ir pėsčiųjų lygmenyje.

                                        Comment


                                          Na tai galima paklausti ir kiek dabar važiuojančių Šiaurinės g. trasa arba kiek besinaudojančių M. Lietuvio g. Neegzistuojančios infros poreikis nustatomas ne matuojant kiek yra besinaudojančių ja.

                                          Bet vėl gi, niekas tilto šiandien nestato. Duok Dieve, kad šiemet nuspręstų kaip organizuot visą judėjimą toje Žvėryno dalyje. Geriausiu geriausiu atveju tiltas turbūt po kokių trijų metų galėtų būti pradėtas statyt.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X