Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Beje, Žirnių g. sovietai garažus pastatė ant apkasuose užverstų vokiečių falširmjėgerių, veikusių Fester Platz operacijos rėmuose.
    Labai idomu. Man aiskino, kad atsirado savininkas, jam grazino zeme.

    Comment


      Vilniuje bus atnaujinta T.Kosciuškos gatvė: žada parkavimo vietų ir šviesoforą

      Iš Vilniaus centro išvažiuoti į Olandų gatvę netrukus bus šiek tiek patogiau. Vilniaus savivaldybė planuoja sutvarkyti dar vieną jungtį su šia gatve. Taip pat žadama rekonstruoti dalį T.Kosciuškos gatvės nuo Sluškų g. iki Olandų žiedo. Tiesa, iki popiežiaus Pranciškaus, kuris nakvos vizito Lietuvoje būtent šioje gatvėje esančioje Apaštališkoje nunciatūroje, atvykimo to padaryti nepavyks. <..> Tikslios datos, kada prasidės šių gatvių rekonstrukcija, kol kas nėra.

      https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ra-221-1015840
      Straipsnyje iš esmės nieko naujo. O kaip su planais pertvarkyti žiedinę sankryžą į reguliuojamą šviesaforais - niekada nebuvo realūs, visai palaidoti ar atidėti tolimai ateičiai? Jeigu būtų planuojama pertvarkyti sankryžą, tuomet tikriausiai nebereikėtų naujojo pėsčiųjų šviesaforo.

      Comment


        Parašė kutas Rodyti pranešimą

        Straipsnyje iš esmės nieko naujo. O kaip su planais pertvarkyti žiedinę sankryžą į reguliuojamą šviesaforais - niekada nebuvo realūs, visai palaidoti ar atidėti tolimai ateičiai? Jeigu būtų planuojama pertvarkyti sankryžą, tuomet tikriausiai nebereikėtų naujojo pėsčiųjų šviesaforo.
        Gal nėra taip blogai tas Olandų žiedas, tiesiog ženklinimu pertvarkytas į turbožiedą?

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

          Gal nėra taip blogai tas Olandų žiedas, tiesiog ženklinimu pertvarkytas į turbožiedą?
          Kalbant apie automobilių eismą galbūt, bet jis kaip ir visi žiedai nepatogus pėstiesiems bei užima daug vietos. Kartu su sankryžos pertvarkymu buvo planuojama iškelti stovėjimo aikštelę prieš bažnyčią į kitą Olandų g. pusę, o atsivėrusioje erdvėje įrengti parką / sodą - tai būtų labai puiku.


          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

            Gal nėra taip blogai tas Olandų žiedas, tiesiog ženklinimu pertvarkytas į turbožiedą?
            Nieko gero. Ne tik, kaip jau paminėta, kad nepatogu pėstiesiems, bet ir eismas vyksta neįtin sklandžiai jeigu eina daugiau pėsčiųjų ir juos išvažiuojantys iš žiedo sustoja praleisti.
            Miestuose išvis nereguliuojamas pėsčiųjų eismas turėtų būti arba žemos kategorijos gatvėse, kuriose eismas neintensyvus, arba tokiose, kuriose mažas transporto greitis (pvz. senamiestis, gyv. kvartalų vidinės gatvės). Kitu atveju tai turėtų būti reguliuojamas pėsčiųjų eismas, ne tik dėl jų saugumo, bet ir dėl sklandaus eismo organizavimo kai pėstieji bei transportas praleidžiamas "dozuotai".

            Taigi šios sankryžos pertvarkymas į reguliuojamą šviesoforu būtų patogesnis visiems eismo dalyviams.

            Comment


              Ko čia tikrai reikia tai automobilių aikštelės ir suremontuoto to baisaus sovietinio tualeto. Ir Vasaros st. Belmonto kryptimi perkėlimo arčiau žiedo. O šiaip jo pralaidumas jau dabar maksimalus.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Taigi šios sankryžos pertvarkymas į reguliuojamą šviesoforu būtų patogesnis visiems eismo dalyviams.
                Zuoko laikais planavo tą padaryti, buvo paskaičiuota, kad pralaidumas padidėtų, nes žiedas labai mažas ir nebeatitinka poreikių.

                Flickr

                Comment



                  Delfi.lt 2018.08.17
                  Atnaujinta sostinės Geležinio Vilko gatvė
                  Vilniuje suremontuota vienos ilgiausių ir judriausių – Geležinio Vilko gatvės – atkarpa nuo Noragiškių iki Didlaukio gatvės.

                  https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78840073

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Zuoko laikais planavo tą padaryti, buvo paskaičiuota, kad pralaidumas padidėtų, nes žiedas labai mažas ir nebeatitinka poreikių.
                    Buvo skaičiavimai VGTU teikti spaudoje, kad teorinis pralaidumas nors ir padidėtų, bet būtų mažesnis už faktinį, tik nebeliktų galimybės pažeidžiant taisykles užtikrinti esamo pralaidumo. Reikia mažinti srautą.

                    Comment


                      Pavasarį #viadukas per T. Narbuto gatvę atrodė štai taip – dviratininkams ir pėstiesiems skirtas viadukas buvo pilnas statybininkų ir sunkiosios technikos. Stipriai dirbom!

                      Galiausiai, kitą ketvirtadienį, rugpjūčio 30 d. darbininkai apleidžia savo darbo vietas, o mes oficialiai ir su trenksmu atidarome 67 m. ilgio ir beveik 7 m. pločio naująjį viaduką, kurio ilgai laukė Karoliniškių seniūnijair Viršuliškių seniūnija.

                      Į atidarymą kviečiame visus – laukiame ne tik dviratininkų, pėsčiųjų, bet ir riedutininkų – šie galės pasivaržyti Riedučių dragas mieste | T. Narbuto viaduko atidarymas!

                      https://www.facebook.com/vilnius.lt/...0807235980796/

                      Comment


                        Įdomesnis aspektas man kaip pasikeis kamščiai ypač vakare po perėjos panaikinimo. Linksmiausias laikas Vilniuje būna rugsėjo viduryje kai absoliuti dauguma jau grįžta į darbus, darželius, mokyklas ar studentų nauja partija atbilda.

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Įdomesnis aspektas man kaip pasikeis kamščiai ypač vakare po perėjos panaikinimo. Linksmiausias laikas Vilniuje būna rugsėjo viduryje kai absoliuti dauguma jau grįžta į darbus, darželius, mokyklas ar studentų nauja partija atbilda.
                          Niekaip nepasikeis. Visi sustos prie Laisves sankryzos.

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                            Niekaip nepasikeis. Visi sustos prie Laisves sankryzos.
                            Galiu lažintis, kad pasikeis, nes prieš perėją yra įkalnė ir tai stabdydavo kaip reikiant, o toliau yra 6 juostos. Dabar leis išsirūšiuoti maksimaliai "užpildant" 6 juostas be stabdymo.

                            Comment


                              Irgi manau nieko nepakeis, nes viskas dėl sankryžos, o ten šviesoforas visiems. Tiesiog greičiau privažiuos sankryžą ir tiek. Bet nebereikės pėsčiom kirsti visą tą magistralę.

                              Comment


                                Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                                Irgi manau nieko nepakeis, nes viskas dėl sankryžos, o ten šviesoforas visiems. Tiesiog greičiau privažiuos sankryžą ir tiek. Bet nebereikės pėsčiom kirsti visą tą magistralę.
                                Prie sankryžos stos, bet jeigu žiūrėtum vakarais susidarančius kamščius ir dėl ko jie susidaro, pastebėtum, kad visas kamštis Narbuto g. visada būdavo tik iki perėjos, o toliau srautas išsisklaidydavo pilnai. Dar prieš kokius daugiau nei 5 metus atsimenu stovėdavau troleibuse kamščiuose Žvėryne virš valandos, žmonės lipdavo lauk ir pėsčiomis eidavo. Už Narbuto g. perėjos visi kamščiai išnykdavo.

                                Aišku, prie sankryžos prisipildys greičiau ir daugiau. Bet ten kaip ir minėjo, yra 6 juostos, kas yra kaip ne kaip 3 kartus daugiau nei Narbuto g. 2 juostos iki perėjos. Plius 2 iš 6 juostų yra atviros, t.y. leidžiančios sukti į Laisvės pr. ir per raudoną.

                                Spėju, kad bus panaši situacija į Geležinio vilko g., kur (nors nežinau tikros situacijos, netenka ten dažnai važiuot) čia forume rašė, kad po dabartinio praplatinimo kamščiai gerokai sumažėjo į centro pusę.

                                Comment


                                  Apmaudžiausia, kad tas viadukas realiai bus naudingas tik pėstiesiems, o ne dviratininkams, nebent važiuotum iš Karoliniškių į Akropolį
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    /\ Tai tą patį ir apie pėsčiuosius galima pasakyti: bus naudingas tik tiems, kurie eis į Sudervės kapines. Bet realiai tai tiesiog atsiras neužteršto oro alternatyva Laisvės prospektui. Kitąmet (planuojama) sutvarkius Šimulionio g. dviračių takus ta jungtis taps dar patrauklesne.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      /\ Tai tą patį ir apie pėsčiuosius galima pasakyti: bus naudingas tik tiems, kurie eis į Sudervės kapines. Bet realiai tai tiesiog atsiras neužteršto oro alternatyva Laisvės prospektui. Kitąmet (planuojama) sutvarkius Šimulionio g. dviračių takus ta jungtis taps dar patrauklesne.
                                      Bus visų pirma naudingas visiems, kurie gyvena prie Narbuto g. ir važiuoja VT iš Narbuto stotelės. Nereikės kirsti 2 pėsčiųjų perėjų, o laiptelių liks tiek pat.

                                      Dėl Šimulionio g. - ir dabar ten nėra taip jau blogai. Galėtų sutvarkyti nusileidimą iš Viršuliškių g. pusės iki Žvėryno st.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                        Apmaudžiausia, kad tas viadukas realiai bus naudingas tik pėstiesiems, o ne dviratininkams, nebent važiuotum iš Karoliniškių į Akropolį
                                        Ne tas liūdniausia, ten abiejose pusėse gatvės, ten buvo reikalingas viadukas automobiliams, bet matyt meras turėjo greitą pažadą daryti ir gavos tiesiog greitesnis pigesnis variantas.

                                        Comment


                                          Parašė dr-rox Rodyti pranešimą

                                          Ne tas liūdniausia, ten abiejose pusėse gatvės, ten buvo reikalingas viadukas automobiliams, bet matyt meras turėjo greitą pažadą daryti ir gavos tiesiog greitesnis pigesnis variantas.
                                          Kad ne. Kai aš dar pačioje pradžioje klausiau savivaldybės kodėl ne automobilių, buvo atsakyta, kad nenorima sukurti tranzitinio srauto sudarant galimybę nukirsti kampą. Laisvės pr. yra tranzitinė gatvė, todėl joje pagrindinis eismas ir turi vykti. Vienintelis atvejis, kai Narbuto g. viadukas būtų naudingas automobiliams - tai būtent tranzitas. Tada bus nesaugu niekam.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X