Na, tas sąrašas yra netikslus lyg ir. Laisvės pr. ar ne praėjusiais metais sutvarkė visą nuokalnę? Ten kažkur ~1.5 km vienoje pusėje, per abi gausis apie 3 km. O sąraše parašyta 270 metrų.
i virsu tvarke dar uzpraeitais. Kada baige neatsimenu, bet pradeta buvo tikrai dar 2017. Tai kazkur 1.5, bet jo, ne 270 m.
2017 plane matau pazymta tik nuo st. Lazdynai 850 metrai link Karoliniskiu, nors asfaltuota buvo tikrai kazkur 1.5 km. Mistika.
Dabar turbūt būsiu labai nepopuliarus, bet man atrodo priimami ydingi sprendimai. Deklaruojamas darnus judumas, kilpinė senamiesčio eismo sistema, o realybėje platinamos gatvės ir naikinami kairieji posūkiai bei perėjos. Ar tikrai būtent to reikia senamiestyje? Kažkam susitaupys minutė prie vienos sankryžos, kad ilgiau pastovėti prie sekančios? O tuo tarpu visas aplinkinis kvartalas tampa perskrostas automagistralės... graudu.
Jop, man irgi nepatinka, kad platina. Kita vertus vis tiek nusiunčiau savo komentarus, kurių vienas yra, kad reikėtų vieną juostą duoti A, nuo pat Jasinskio tilto vos ne iki Pylimo g.
Dabar turbūt būsiu labai nepopuliarus, bet man atrodo priimami ydingi sprendimai. Deklaruojamas darnus judumas, kilpinė senamiesčio eismo sistema, o realybėje platinamos gatvės ir naikinami kairieji posūkiai bei perėjos. Ar tikrai būtent to reikia senamiestyje? Kažkam susitaupys minutė prie vienos sankryžos, kad ilgiau pastovėti prie sekančios? O tuo tarpu visas aplinkinis kvartalas tampa perskrostas automagistralės... graudu.
Kad čia jokia perėja nėra naikinama. O atskira juosta posūkiui į dešinę labai pagelbės. Ypač VT, kuris važiuoja tiesiai iš pirmos juostos ir dabar turi laukti kol sukantis į dešinę praleis pėsčiuosius.
Kad čia jokia perėja nėra naikinama. O atskira juosta posūkiui į dešinę labai pagelbės. Ypač VT, kuris važiuoja tiesiai iš pirmos juostos ir dabar turi laukti kol sukantis į dešinę praleis pėsčiuosius.
Perėja panaikinta šiek tiek anksčiau, matyt kad mažiau iššaukti neigiamų reakcijų. Tik nereikia čia kaišioti tų pačių šabloninių pralaidumų, saugumų bei brangumų. Labai norint buvo galima padaryti žymiai geriau, ne automobilistams sekundes taupant, o kad į gretimą prabangų viešbutį atvykę turistai nepasijaustų, kaip Čeliabinske. Gal dar pritarčiau Creatium variantui išskirti A juostą, tai dėl tokio dalyko sutikčiau su barteriu į papildomą juostą dešinėn.
Perėjos toje vietoje tai tikrai nelabai reik, kai kita yra už 60 metrų. Juolab, kad ten yra sustojimas, taigi labai pavojinga turėti ten perėją.
Šitą apkalbėjom. Tada dar užmotyvavo, kad per daug visko pertvarkyti reiktų. Na dabar visvien pertvarko ir kaip suprantu stotelę visvien teks iškelti, nes statysis ofisas, tad pasažo jau niekas nebesugražins. Nėra noro daryti patogiai visiems, tai nėra - darom patogiai automobiliams...
Janonio g. žadėta asfaltuoti 2018 - niekas nepadaryta. Dabar 2019 metu sąraše atsirado jau su prierašu, kad bus tvarkoma tik po Rusecko g. darbu. 100 proc. kad nieko nepadarys ir šiemet.
2018 m. žadėjo dalį lentvario g. apšviest - nepadaryta. Šiemet žada dar ir perasfaltuot tą pačią atkarpą
Parko g. Naujojoje Vilnioje irgi turėjo būti asfaltuota (1.2 km), bet taip ir nieko nepadarė 2018 m. ,perkėlė tiesiog į šių metų sąrašą, beje, kartu su šaligatvių keitimu. Keičiant šaligatvį kaip ir logišką būtų dviračio taką ten įrengti, bet matyt per daug sudėtingas sprendimas dabartiniai valdžiai, nes dviračio takas kaip ir nenumatytas. Naujoji Vilnia taip ir liks kol kas su vieninteliu 100m. Dviračių taku prie Norfos parduotuvės.
Jop, man irgi nepatinka, kad platina. Kita vertus vis tiek nusiunčiau savo komentarus, kurių vienas yra, kad reikėtų vieną juostą duoti A, nuo pat Jasinskio tilto vos ne iki Pylimo g.
Nusiunčiau ir aš porą pasiūlymų:
Laba diena. Noriu išsakyti porą siūlymų dėl J. Jasinskio gatvės atkarpos tarp V. Kudirkos g. ir Pakalnės g. bei J. Jasinskio, Dainavos, Pakalnės gatvių sankryžos ir J. Jasinskio, V. Kudirkos, Pamėnkalnio gatvių sankryžos rekonstravimo projekto sprendinių.
1. Kadangi Dainavos ir Pakalnės gatvėse naikinami kairieji posūkiai, tai rodo, kad šios gatvės nėra labai svarbios logistikos prasme, todėl siūlau žengti dar vieną žingsnį ir įvažiavimus į šias gatves iškelti į pėsčiųjų šaligatvio lygį. Toks sprendimas turėtų sekančius teigiamus efektus:
1) pėsčiuosius, norinčius kirsti Jasinskio gatvę tai labiau skatins rinktis maršrutą šaligatviais be kliūčių iki artimiausios reguliuojamos perėjos, vietoje to, kad nužengus nuo bordiūro priimti skubotą sprendimą kirsti gatvę neleistinoje vietoje;
2) automobilių vairuotojai, norintys pasukti dešinėn, bus fiziškai priversti mažinti greitį ir būti atidesniais pėsčiųjų atžvilgiu.
Atkreipiu dėmesį, kad šioje zonoje yra padidėjęs avaringumas dėl pėsčiųjų, o po numatomų pertvarkymų dar padidės automobilių greitis ir sumažės atidumas.
2. Atsižvelgiant į savivaldybės deklaruojamą alternatyvių susisiekimo priemonių skatinimą, išskirti viešojo transporto juostas abiejomis kryptimis.
Aš dar vakar nusiunčiau tokius savo pasiūlymus, tik čia nepažymėta A juosta:
Esmė: papildomas apželdinimas saugumo salelėje ir šaligatviuose, susikirtimai su D kategorijos gatvėmis (pėsčiųjų lygyje, pagal rekomendacijas) ir neįgaliųjų dangų žymėjimas turi būti ne lenktas, o tiesus.
Aš dar vakar nusiunčiau tokius savo pasiūlymus, tik čia nepažymėta A juosta:
Dabar bandysiu pavaizduoti savivaldybes darbuotoją:
- E, žėk, kas ten žalio.. tvorą tipo reik dėt?
- Tiksliai gera ideja, dedam tvorą.
Saugumo saleleje nereikia apzeldinimo. Zeme saleleje tik nesa purva ir dulkes aplink. Geriau tegu uzkloja akmenimis, trinkelemes, bet kuo, kad tik nebutu atviros zemes. Ne mano ismislas, atkreipk demesi pvz perziurint BicycleDutch kanala youtube kaip NL yra padarytos smulkios saleles.
Taip pat esu ir neigiamai nusiteikes del tokiu puses metro apzeldinimu saligatviuose prie pat gatves del tos pacios priezasties. Kol musu kelininkai neismoko daryti zemes lygi zemiau bordiuru (nes dabar padaro atvirksciai), tol is tu zemes gabalu, po ziemos isdegintu tonomis druskos ir sniego ir sunkiuju metali misiniu, absoliuciai jokios prasmes. Nei tai grazu nei ka, vien tik purvas aplink. Reikia arba palikt normalu gabala, kokiu 2-3m, o jei netelpa tai geriau nezaist.
Perėja panaikinta šiek tiek anksčiau, matyt kad mažiau iššaukti neigiamų reakcijų. Tik nereikia čia kaišioti tų pačių šabloninių pralaidumų, saugumų bei brangumų. Labai norint buvo galima padaryti žymiai geriau, ne automobilistams sekundes taupant, o kad į gretimą prabangų viešbutį atvykę turistai nepasijaustų, kaip Čeliabinske. Gal dar pritarčiau Creatium variantui išskirti A juostą, tai dėl tokio dalyko sutikčiau su barteriu į papildomą juostą dešinėn.
Labiau Čeliabinską primena perėja kas 50m. Buvo gera fotkė kur n perėjų kas keliasdešimt metrų ir kiekviena su didelėm blėkom su geltonais apvadais. Visgi čia ne siaura jauki gatvelė, o viena rimtesnių arterijų šioje miesto dalyje. Nors tada joje irgi nereiktų perėjų - būtų galima statyt ženklą "gyvenamoji zona" ir tiek.
Dabar bandysiu pavaizduoti savivaldybes darbuotoją:
- E, žėk, kas ten žalio.. tvorą tipo reik dėt?
- Tiksliai gera ideja, dedam tvorą.
Saugumo saleleje nereikia apzeldinimo. Zeme saleleje tik nesa purva ir dulkes aplink. Geriau tegu uzkloja akmenimis, trinkelemes, bet kuo, kad tik nebutu atviros zemes. Ne mano ismislas, atkreipk demesi pvz perziurint BicycleDutch kanala youtube kaip NL yra padarytos smulkios saleles.
Taip pat esu ir neigiamai nusiteikes del tokiu puses metro apzeldinimu saligatviuose prie pat gatves del tos pacios priezasties. Kol musu kelininkai neismoko daryti zemes lygi zemiau bordiuru (nes dabar padaro atvirksciai), tol is tu zemes gabalu, po ziemos isdegintu tonomis druskos ir sniego ir sunkiuju metali misiniu, absoliuciai jokios prasmes. Nei tai grazu nei ka, vien tik purvas aplink. Reikia arba palikt normalu gabala, kokiu 2-3m, o jei netelpa tai geriau nezaist.
Aš laiške tiksliai aprašiau kas pavaizduota. Brėžinys ten buvo tik pagalbinė priemonė vizualizuoti komentarams. Tad tikimybės prigalvot nesąmonių nėra.
Miestas turi planus dėl kietųjų dangų mažinimo, taip mažinant apkrovimą tinklams ir gerinant oro kokybę. Apželdinimas šaligatvyje mano pavaizduotas apie metro pločio. Šaligatvis ten projektuojamas beveik 4 metrų pločio. Galima želdynams skirti ir du metrus arba per du metrus atitraukti nuo gatvės. Variantų yra visokių, nes pločiai leidžia varijuoti.
Reikia reikalauti, kad būtų įrengta normaliai, t.y. žemiau nei trinkelės ir bėdų didelių nebus. Galų gale galima įrengti kažką panašaus kaip Goštauto g., kur vietoje žolės priberta skaldos. Želdynai nebūtinai tik veja (to labiausiai nenoriu), bet krūmai, medžiai ar kiti daugiamečiai augalai. Visą tai parašiau savo laiške.
Man tik iškilo klausimas, kaip, atsiradus saugumo salelei, čia išsiteks dvi juostos tiesiai į Pamėnkalnio gatvę, nes ji yra labai siaura, todėl sankryžoj važiuojant tiesiai teks daryti nemažą vingį į kairę. Sakyčiau, užprogramuota vieta avarinėms situacijoms. Reiktų tada ir Pamėnkalnio gatvėje įrengti saugumo salelę ir atitinkamai paslinkti gatvę.
Mokyklos g. (Grigiškės) neišasfaltavo, išdarkė ir paliko, jau 7 mėnuo eina.
Na jau nereikia, nuo pat pradžių Mokyklos gatvę žadėjo rekonstruoti per metus, o ne per porą mėnesių. Prieš porą savaičių prasukau su dviračiu, dangos būklė ten ne blogesnė, nei buvo iki remonto pradžios.
Na jau nereikia, nuo pat pradžių Mokyklos gatvę žadėjo rekonstruoti per metus, o ne per porą mėnesių. Prieš porą savaičių prasukau su dviračiu, dangos būklė ten ne blogesnė, nei buvo iki remonto pradžios.
"Iš pat pradžių" buvo planuota pradėti darbus 2018 m. birželio mėn. Dangos būklė? Ten jos nėra
Aš pėsčias nepraeinu, o kuo jūs važiavote?
Comment