Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai gali būti viena priežasčių kodėl neviešinama kol kas T.y. galbūt jis yra taisomas.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Kažkokių nesąmonių pripiešta:
      a) Kažkodėl kiekvienoje sankryžoje antrąją juosta važiuojantys gali sukti tik į kairę, o važiavimui tiesiai atsiranda papildoma juosta dešinėje. Taip niekas niekada nedaro, nes be reikalo visi priverčiami n kartų rikiuotis ir trikdyti eismą.
      b) Į kiekvieną D kategorijos šunkelį numatytos atskiros dešiniojo posūkio juostos ir pagal šviesoforų išdėstymą, panašu, kad norma padaryti atskiras fazes posūkiams. Sunku suprasti kam to reikia ir ar tai bus tokia magistralinė arterija, kuria eismas vyks be pertraukų, kad nebūtų galima paprastai atlikti dešiniųjų posūkių. Tokioje kaip Ateities g. išvis į kiemus pilną kairiųjų posūkių.
      c) Tarp M. Mironaitės g. ir Argos g. važiavimui link Pilaitės yra trys juostos, kurių pirma iškart už sankryžos baigiasi. Nors nuo L. Asanavičiūtės g. galima tiesiai važiuoti tik dviem juostomis, kam ta trečioji į kurią reikės atskirai rikiuotis, nes kažkodėl baigiasi pirmoji? Pagal įprastą praktiką eismo saugumo požiūrių ir reglamentuojamą važiavimą kuo arčiau dešinės pusės, tai tokiais atvejais turėtų baigtis trečioji juosta, kad važiuojantiems pirmają (pagrindinis srautas) nereikėtų pastoviai be reikalo rikiuotis.
      d) visiškai neaiškus eismo organizavimas iš Tarupės g. dešiniajam posūkiui į M. Mironaitės g. ir link nuvažiavimo. Kažkokia chaotiška sankryža toje vietoje. Dvi juostos posūkiui į dešinę, bet nei M. Mironaitęs g. nėra dviejų juostų, nei aplinkkelio nuovažoje nėra dviejų juostų.
      e) pjūvyje parodytas apšvietimas, tačiau prie orientacinės sąmatos nematau gatvių apšvietimo tinklų, yra tik lietaus nuotekos. Tačiau yra krūva jau aptartų suolų komplektų, ant kurių prisėsti nelabai bus kam
      Tiek daug tokių žioplų klaidų. Aišku čia bus dar daugybė metų viską ištaisyti, bet vistiek turėtų būti gėda autoriui.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Tai gali būti viena priežasčių kodėl neviešinama kol kas T.y. galbūt jis yra taisomas.
        Tam čia ir įmetei?
        Matosi, kad greitosiomis sumesta. Ar man vaidenasi, ar gatvė netelpa į raudonasias linijas? Bus dar reikalų su sklypais?

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Tam čia ir įmetei?
          Matosi, kad greitosiomis sumesta. Ar man vaidenasi, ar gatvė netelpa į raudonasias linijas? Bus dar reikalų su sklypais?
          Nu maniau, kad gal bus kam įdomu. Iš pradžių net pdf'o nedėjau.

          Comment


            Labai gerai, kad pasidalino. Aš va rekordą pasekiau – 10 pasiūlymų nusiunčiau susijusių su dviračių takais. Turiu mail'ą iš anksčiau to projektų vadovo. Pataisys avansu gal ir tada dar smulkmenas bus galima palygint, o tai per oficialų viešinimą bijo paskui pirštą pajudint ir peržengt ribą, kad nereiktų pakartotinai viešint PP dėl didelių korekcijų.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Tai gali būti viena priežasčių kodėl neviešinama kol kas T.y. galbūt jis yra taisomas.
              Dėl eismo krypčių Taurupės g., tai iš pradžių išvis nesupratau kodėl iš vis taip sugalvojo išmąstyti. Norėjo pasirodyti inovatyvūs eismo organizavime?

              Spėju, jie norėjo sužaisti su tuo principu, kad kairioji juosta į kairę, vidurinė juosta yra tiesiai, o dešinioji juosta yra į dešinę (su galimybe važiuoti tiesiai ir nebesukti galvos dėl rikiavimosi). Esą tie, kurie važiuoja pirma juosta jiems netrukdys sukantys į dešinę. Problema yra ta, kad tai yra labai neįprastas eismo organizavimas ir nepažįstamoj vietovėj esantis vairuotojas gali prieš tokį eismo organizavimą pasimesti. Antras dalykas, kaip buvo minėta sleader, reiktų bereikalingai rikiuotis norint grįžti į pirmą juostą. Mano verdiktas toks - intencijos geros, bet esu už labiau šabloniškus sprendinius, kurie dėl savo išankstinio nuspėjamumo kelia mažesnį galvos skausmą.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Tam čia ir įmetei?
                Matosi, kad greitosiomis sumesta. Ar man vaidenasi, ar gatvė netelpa į raudonasias linijas? Bus dar reikalų su sklypais?
                Labai teisingai, kad įmetė. Kaip tik tokioje stadijoje, kur daug ką galima pakeisti ir pan. Kabinėtis kolkas neverta, bet atkreiptį dėmesį galima.

                Comment


                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                  Labai teisingai, kad įmetė. Kaip tik tokioje stadijoje, kur daug ką galima pakeisti ir pan. Kabinėtis kolkas neverta, bet atkreiptį dėmesį galima.
                  Net nežinau kaip apsibrėžti ribą tarp kabinėjimosi ir konstruktyvių pastabų, bet tikrai yra ką taisyti. Be jau įvardintų eismo juostų (beje tokį tipą kadaise bandė šiaurės miestelyje, tačiau prašovė), dar krenta į akis ir takai, parėjos, VT stotelės. Juk gatvė nauja ir nereikia bandyti prasisprausti tarp esamų užstatymų.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Net nežinau kaip apsibrėžti ribą tarp kabinėjimosi ir konstruktyvių pastabų, bet tikrai yra ką taisyti. Be jau įvardintų eismo juostų (beje tokį tipą kadaise bandė šiaurės miestelyje, tačiau prašovė), dar krenta į akis ir takai, parėjos, VT stotelės. Juk gatvė nauja ir nereikia bandyti prasisprausti tarp esamų užstatymų.
                    Jeigu pastabos konstruktyvios, tai nėra kabinėjimasis. Tiesiog norisi, kad žmonės kurie iš kažkur gauną brėžinius anksčiau jais dalintusi. Gal koks projektuotojas net čia užklista.

                    Comment


                      Šviesoforai irgi kai kur išdėstyti neteisingai. Greičiausiai tai juodraštis.

                      Comment


                        Ieško, kas Vilniuje už 5 mln. Eur sutvarkytų vis skęstančią gatvę

                        Bendrovė pranešė Centriniame viešųjų pirkimų portale (CVPP) paskelbusi apie 5 mln. Eur vertės konkursą paviršinių nuotekų kolektoriui T. Narbuto–Saltoniškių g. rekonstruoti bei nuotekų valyklai Upės g. statyti. Darbus planuojama pradėti šių metų antrąjį ketvirtį, o užbaigti 2020 m. trečiąjį.

                        Planuojama rekonstruoti ar naujai pakloti apie 2.200 m įvairaus skersmens paviršinių nuotekų tinklų T. Narbuto, Saltoniškių, Sėlių, Upės gatvėse, įrengti nuotekų surinkimo šulinius, paskirstymo kameras ir 750 l / s valymo našumo valyklą bei monitoringo mazgą, taip pat rekonstruoti esamą išleistuvą.
                        Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5fQL1XsWr

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Ieško, kas Vilniuje už 5 mln. Eur sutvarkytų vis skęstančią gatvę



                          Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5fQL1XsWr
                          Ne taip senai šitaip reklamavo, kad vat Grinda viską sutvarkys. Dar tada pagalvojau, kad keista, kodėl iškart neskelbia konkurso stiprioms įmonėms, negi patys susitvarkys. Pasirodo akurat - visvien ieškos subrangovų, tik kad finansavimą pro Grindą prasiplaus ir vėl girsis, kaip efektyviai dirba su 30% pelnais. O tuo tarpu privačiose įmonėse jau prasideda reorganizacijos ir bankrotai. Sėkmės neįsivaryti krizės.

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Ne taip senai šitaip reklamavo, kad vat Grinda viską sutvarkys. Dar tada pagalvojau, kad keista, kodėl iškart neskelbia konkurso stiprioms įmonėms, negi patys susitvarkys. Pasirodo akurat - visvien ieškos subrangovų, tik kad finansavimą pro Grindą prasiplaus ir vėl girsis, kaip efektyviai dirba su 30% pelnais. O tuo tarpu privačiose įmonėse jau prasideda reorganizacijos ir bankrotai. Sėkmės neįsivaryti krizės.
                            Tai čia kaip ir su šviestuvais - tipo padarysime pigiau, o vėliausiai irgi nelabai ką patiems išeina padaryti - keliuose gatvėse šviestuvus pakeitė į led'inius ir kol kas tuo viskas ir pasibaigė, visas didysis apšvietimo atnaujinimas. Tokiu tempu iki 2053 metų geriausiu atveju penktadalis Vilniaus apšvietimo gal bus pakeista, nes šiuo metu tik apie šviestuvus kalbama, o nieko apie Brežnievo laikų jų atramas.
                            Paskutinis taisė adomazzz; 2019.02.13, 20:13.

                            Comment


                              Kareivių, Verkių, Žirmūnų gatvių/sankryžų rekonstrukcijų techniniai planai. Source: https://citify.eu/kareiviu-verkiu-zi...ekonstrukcija/

                              Comment


                                Įdomu kokia logika gatvę ties sankryža susiaurinti, jei po to iškart išplatėja? Brėžinyje apačioje Žirmūnų g.

                                Comment


                                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                  Įdomu kokia logika gatvę ties sankryža susiaurinti, jei po to iškart išplatėja? Brėžinyje apačioje Žirmūnų g.
                                  Tai kad niekas ten nesikeičia, pasilieka kaip dabar yra: už sankryžos prasideda lėtėjimo juosta posūkiui į aikštelę, dėl to ir išplatėja

                                  Comment


                                    Na ir nieks nesiaurėja, tiek prieš, tiek per sankryžą ir už jos 2 juostos tiesiai.

                                    Comment


                                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                      Įdomu kokia logika gatvę ties sankryža susiaurinti, jei po to iškart išplatėja? Brėžinyje apačioje Žirmūnų g.
                                      Jo, ten ne siaurėjimai tamsiai pilkai, o praplatinimai. Jeigu dėl to tu čia klausi.

                                      Comment


                                        Trečia nuotr. Žirmūnų gatve link centro. Kam tą kaklelį daryt ties sankryža?
                                        (taisyta)
                                        Paskutinis taisė Rimas_OK; 2019.02.21, 21:40.

                                        Comment


                                          Apibrėžtoje vietoje ir kitur yra pažymėta viršutinė asfalto danga. Tai kaklelio kažkokio nėra.

                                          P.S. Ten Žirmūnų g., ne Žalgirio g.

                                          Click image for larger version

Name:	asd.jpg
Views:	4
Size:	277,5 kB
ID:	1702013

                                          Comment

                                          Working...
                                          X