Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pakalnės / Dainavos / Jasinskio / V. Kudirkos sankryžų rekonstrukcija

    https://citify.eu/pakalnes-dainavos-...ekonstrukcija/

    Gaila kad yra naikinama galimybė vakarais pasukt į Pakalnės gatvę atvažiuojant nuo Pamenkalnio.
    You might surprise yourself.

    Miestai.net FB

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Pakalnės / Dainavos / Jasinskio / V. Kudirkos sankryžų rekonstrukcija

      https://citify.eu/pakalnes-dainavos-...ekonstrukcija/

      Taip išeina kad šviesoforai pagal naujas taisykles atnaujinami tik iš dviejų sankryžos pusių, o iš kitų paliekami seni?

      Comment


        Parašė Nitro Rodyti pranešimą

        Janonio g. žadėta asfaltuoti 2018 - niekas nepadaryta. Dabar 2019 metu sąraše atsirado jau su prierašu, kad bus tvarkoma tik po Rusecko g. darbu. 100 proc. kad nieko nepadarys ir šiemet.

        2018 m. žadėjo dalį lentvario g. apšviest - nepadaryta. Šiemet žada dar ir perasfaltuot tą pačią atkarpą
        Parko g. Naujojoje Vilnioje irgi turėjo būti asfaltuota (1.2 km), bet taip ir nieko nepadarė 2018 m. ,perkėlė tiesiog į šių metų sąrašą, beje, kartu su šaligatvių keitimu. Keičiant šaligatvį kaip ir logišką būtų dviračio taką ten įrengti, bet matyt per daug sudėtingas sprendimas dabartiniai valdžiai, nes dviračio takas kaip ir nenumatytas. Naujoji Vilnia taip ir liks kol kas su vieninteliu 100m. Dviračių taku prie Norfos parduotuvės.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Jop, man irgi nepatinka, kad platina. Kita vertus vis tiek nusiunčiau savo komentarus, kurių vienas yra, kad reikėtų vieną juostą duoti A, nuo pat Jasinskio tilto vos ne iki Pylimo g.
          Nusiunčiau ir aš porą pasiūlymų:
          Laba diena. Noriu išsakyti porą siūlymų dėl J. Jasinskio gatvės atkarpos tarp V. Kudirkos g. ir Pakalnės g. bei J. Jasinskio, Dainavos, Pakalnės gatvių sankryžos ir J. Jasinskio, V. Kudirkos, Pamėnkalnio gatvių sankryžos rekonstravimo projekto sprendinių.
          1. Kadangi Dainavos ir Pakalnės gatvėse naikinami kairieji posūkiai, tai rodo, kad šios gatvės nėra labai svarbios logistikos prasme, todėl siūlau žengti dar vieną žingsnį ir įvažiavimus į šias gatves iškelti į pėsčiųjų šaligatvio lygį. Toks sprendimas turėtų sekančius teigiamus efektus:
          1) pėsčiuosius, norinčius kirsti Jasinskio gatvę tai labiau skatins rinktis maršrutą šaligatviais be kliūčių iki artimiausios reguliuojamos perėjos, vietoje to, kad nužengus nuo bordiūro priimti skubotą sprendimą kirsti gatvę neleistinoje vietoje;
          2) automobilių vairuotojai, norintys pasukti dešinėn, bus fiziškai priversti mažinti greitį ir būti atidesniais pėsčiųjų atžvilgiu.
          Atkreipiu dėmesį, kad šioje zonoje yra padidėjęs avaringumas dėl pėsčiųjų, o po numatomų pertvarkymų dar padidės automobilių greitis ir sumažės atidumas.
          2. Atsižvelgiant į savivaldybės deklaruojamą alternatyvių susisiekimo priemonių skatinimą, išskirti viešojo transporto juostas abiejomis kryptimis.

          Comment


            Aš dar vakar nusiunčiau tokius savo pasiūlymus, tik čia nepažymėta A juosta:

            Click image for larger version

Name:	pasiulymai.jpg
Views:	31
Size:	406,3 kB
ID:	1703596

            Esmė: papildomas apželdinimas saugumo salelėje ir šaligatviuose, susikirtimai su D kategorijos gatvėmis (pėsčiųjų lygyje, pagal rekomendacijas) ir neįgaliųjų dangų žymėjimas turi būti ne lenktas, o tiesus.
            Paskutinis taisė Creatium; 2019.03.01, 09:24.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Aš dar vakar nusiunčiau tokius savo pasiūlymus, tik čia nepažymėta A juosta:
              Dabar bandysiu pavaizduoti savivaldybes darbuotoją:
              - E, žėk, kas ten žalio.. tvorą tipo reik dėt?
              - Tiksliai gera ideja, dedam tvorą.

              Saugumo saleleje nereikia apzeldinimo. Zeme saleleje tik nesa purva ir dulkes aplink. Geriau tegu uzkloja akmenimis, trinkelemes, bet kuo, kad tik nebutu atviros zemes. Ne mano ismislas, atkreipk demesi pvz perziurint BicycleDutch kanala youtube kaip NL yra padarytos smulkios saleles.

              Taip pat esu ir neigiamai nusiteikes del tokiu puses metro apzeldinimu saligatviuose prie pat gatves del tos pacios priezasties. Kol musu kelininkai neismoko daryti zemes lygi zemiau bordiuru (nes dabar padaro atvirksciai), tol is tu zemes gabalu, po ziemos isdegintu tonomis druskos ir sniego ir sunkiuju metali misiniu, absoliuciai jokios prasmes. Nei tai grazu nei ka, vien tik purvas aplink. Reikia arba palikt normalu gabala, kokiu 2-3m, o jei netelpa tai geriau nezaist.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Perėja panaikinta šiek tiek anksčiau, matyt kad mažiau iššaukti neigiamų reakcijų. Tik nereikia čia kaišioti tų pačių šabloninių pralaidumų, saugumų bei brangumų. Labai norint buvo galima padaryti žymiai geriau, ne automobilistams sekundes taupant, o kad į gretimą prabangų viešbutį atvykę turistai nepasijaustų, kaip Čeliabinske. Gal dar pritarčiau Creatium variantui išskirti A juostą, tai dėl tokio dalyko sutikčiau su barteriu į papildomą juostą dešinėn.
                Labiau Čeliabinską primena perėja kas 50m. Buvo gera fotkė kur n perėjų kas keliasdešimt metrų ir kiekviena su didelėm blėkom su geltonais apvadais. Visgi čia ne siaura jauki gatvelė, o viena rimtesnių arterijų šioje miesto dalyje. Nors tada joje irgi nereiktų perėjų - būtų galima statyt ženklą "gyvenamoji zona" ir tiek.

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                  Dabar bandysiu pavaizduoti savivaldybes darbuotoją:
                  - E, žėk, kas ten žalio.. tvorą tipo reik dėt?
                  - Tiksliai gera ideja, dedam tvorą.

                  Saugumo saleleje nereikia apzeldinimo. Zeme saleleje tik nesa purva ir dulkes aplink. Geriau tegu uzkloja akmenimis, trinkelemes, bet kuo, kad tik nebutu atviros zemes. Ne mano ismislas, atkreipk demesi pvz perziurint BicycleDutch kanala youtube kaip NL yra padarytos smulkios saleles.

                  Taip pat esu ir neigiamai nusiteikes del tokiu puses metro apzeldinimu saligatviuose prie pat gatves del tos pacios priezasties. Kol musu kelininkai neismoko daryti zemes lygi zemiau bordiuru (nes dabar padaro atvirksciai), tol is tu zemes gabalu, po ziemos isdegintu tonomis druskos ir sniego ir sunkiuju metali misiniu, absoliuciai jokios prasmes. Nei tai grazu nei ka, vien tik purvas aplink. Reikia arba palikt normalu gabala, kokiu 2-3m, o jei netelpa tai geriau nezaist.
                  Aš laiške tiksliai aprašiau kas pavaizduota. Brėžinys ten buvo tik pagalbinė priemonė vizualizuoti komentarams. Tad tikimybės prigalvot nesąmonių nėra.

                  Miestas turi planus dėl kietųjų dangų mažinimo, taip mažinant apkrovimą tinklams ir gerinant oro kokybę. Apželdinimas šaligatvyje mano pavaizduotas apie metro pločio. Šaligatvis ten projektuojamas beveik 4 metrų pločio. Galima želdynams skirti ir du metrus arba per du metrus atitraukti nuo gatvės. Variantų yra visokių, nes pločiai leidžia varijuoti.

                  Reikia reikalauti, kad būtų įrengta normaliai, t.y. žemiau nei trinkelės ir bėdų didelių nebus. Galų gale galima įrengti kažką panašaus kaip Goštauto g., kur vietoje žolės priberta skaldos. Želdynai nebūtinai tik veja (to labiausiai nenoriu), bet krūmai, medžiai ar kiti daugiamečiai augalai. Visą tai parašiau savo laiške.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                    1. Kadangi Dainavos ir Pakalnės gatvėse naikinami kairieji posūkiai, tai rodo, kad šios gatvės nėra labai svarbios logistikos prasme <...>
                    Kairieji posūkiai iš šių gatvių uždrausti jau seniau, panaikinus nereguliuojamą perėją.

                    Comment


                      Man tik iškilo klausimas, kaip, atsiradus saugumo salelei, čia išsiteks dvi juostos tiesiai į Pamėnkalnio gatvę, nes ji yra labai siaura, todėl sankryžoj važiuojant tiesiai teks daryti nemažą vingį į kairę. Sakyčiau, užprogramuota vieta avarinėms situacijoms. Reiktų tada ir Pamėnkalnio gatvėje įrengti saugumo salelę ir atitinkamai paslinkti gatvę.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Mokyklos g. (Grigiškės) neišasfaltavo, išdarkė ir paliko, jau 7 mėnuo eina.
                        Na jau nereikia, nuo pat pradžių Mokyklos gatvę žadėjo rekonstruoti per metus, o ne per porą mėnesių. Prieš porą savaičių prasukau su dviračiu, dangos būklė ten ne blogesnė, nei buvo iki remonto pradžios.

                        Comment


                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                          Na jau nereikia, nuo pat pradžių Mokyklos gatvę žadėjo rekonstruoti per metus, o ne per porą mėnesių. Prieš porą savaičių prasukau su dviračiu, dangos būklė ten ne blogesnė, nei buvo iki remonto pradžios.
                          "Iš pat pradžių" buvo planuota pradėti darbus 2018 m. birželio mėn. Dangos būklė? Ten jos nėra
                          Aš pėsčias nepraeinu, o kuo jūs važiavote?

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            "Iš pat pradžių" buvo planuota pradėti darbus 2018 m. birželio mėn. Dangos būklė? Ten jos nėra
                            Aš pėsčias nepraeinu, o kuo jūs važiavote?
                            Iš tikro kur ten danga? Ten kolkas Marso kanjonai ten keitė visas požeminias komunikacijas gal dėl to taip užsitempė bet tokiai mažai atkarpai darbų tempas turėtų būti didesnis.

                            Comment


                              Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

                              Iš tikro kur ten danga? Ten kolkas Marso kanjonai ten keitė visas požeminias komunikacijas gal dėl to taip užsitempė bet tokiai mažai atkarpai darbų tempas turėtų būti didesnis.
                              Užsitempė ne darbai, o biurokratinės procedūros dar konkurso stadijoje. Visad žada pradėti pavasarį ir per kokius 9 mėnesius pabaigti, o realybėje pradeda rudenį, visą žiemą stovi ir baigia tik kitų metų antroje pusėje. Jei ten kas seniūnijoje ir leptelėjo, kad suremontuos asfaltą šiemet, tai matomai net nesuprato apie kokį objektą kalbama.

                              Comment


                                Kaip nekeista kažkas staiga prisiminė pažadus dėl Ąžuolyno gatvės. Pasirodo projektas jau buvo paruoštas dar 2008 metais:
                                TS_projektas_Ąžuolyno g. nuo Viršuliškių g. iki Ozo g. rekonstravimas
                                Pirkimo vykdytojas: Vilniaus miesto savivaldybės administracija
                                Skelbimo tipas: Skelbimas apie pirkimą
                                Pirkimo numeris: 424133
                                Skelbimo kodas: 2019-684202
                                Pasiūlymų pateikimo terminas: 2019-03-12
                                Paskelbimo data: 2019-03-04
                                https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-684202
                                Keista, kad kažkaip šio objekto nesimatė jokiuose sąrašuose. Na bet nesunku paskelbti apie planus ir palaikyti skelbimą iki antro turo...
                                Deja projekte numatytas šaligatvis tik išilgai gatvės ir nei vieno nusukimo link pačių arenų...
                                Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.05, 11:43.

                                Comment


                                  Na, link SEB eina šaligatvis, tai prisijungs prie to. O maniežo tai tikrai neina. Bet gali būt, kad gal kiek pakoreguos. Na, aš tikiuosi.

                                  Ir man atrodo, kad tikrai buvo numatytas dviračių takas. Projekte jo nesimato, bet kažkaip įstrigę man.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    "Iš pat pradžių" buvo planuota pradėti darbus 2018 m. birželio mėn. Dangos būklė? Ten jos nėra
                                    Aš pėsčias nepraeinu, o kuo jūs važiavote?
                                    Važiavau plentiniu dviračiu. Vasario 18 d. Prasilenkiau su maršturiniu autobusu.

                                    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2019-03-05 14-32-22.png
Views:	15
Size:	114,3 kB
ID:	1704529

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Pakalnės / Dainavos / Jasinskio / V. Kudirkos sankryžų rekonstrukcija

                                      https://citify.eu/pakalnes-dainavos-...ekonstrukcija/

                                      Visos šios rekonstrukcijos darnesniam judumui nauda tik ta, kad Liubarto tilto kryptimi bus pilnavertės 2 eismo juostos. Dabar ten yra 1,5, kur troleibusai tiesiog netelpa. Būtų gerai, jei dar panaikintų tvoras buvusios perėjos vietoje, nes šiuo metu stotelė talpina tik 1 standartinio ilgio troleibusą ar autobusą.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Sakyčiau, jog Jasinskio gatvėje abiem kryptimis pirma juosta turėtų būti A juosta.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                          Keista, kad kažkaip šio objekto nesimatė jokiuose sąrašuose. Na bet nesunku paskelbti apie planus ir palaikyti skelbimą iki antro turo...
                                          Deja projekte numatytas šaligatvis tik išilgai gatvės ir nei vieno nusukimo link pačių arenų...
                                          Čia kažkokia parodija skelbti pirkimą pagal tokio senumo projektą, kuris neatitinka nei dabartinių reglamentų, nei realios esamos situacijos bei poreikių. Topografinė nuotrauka tai išvis neaišku kada daryta, nes brėžiniuose matosi, kad jos data ranka pataisyta į 2008 m.
                                          Ties Ąžuolyno ir Viršuliškių g. sankryža suprojektuota perėja be jokių salelių kertanti keturias eismo juostas. Taip pat iš Ąžuolyno g. kažkodėl yra dvi atskiros eismo juostos į kairę ir tiesiai, nors ten važiuojančių tik kelios dešimtys per dieną, o posūkiui į dešinę kur ir važiuoja pagr. srautas - tik viena eismo juosta.
                                          Kadangi projektas parengimas buvo pavestas Teniso pasauliui, tai matomai jie nematė reikalo numatyti šaligatvių link Sportimos, o link jų pačių buvo suprojektuotas ir įrengtas šaligatvis statant jų pastatą

                                          Comment

                                          Working...
                                          X