Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    Man idomu kodel negali padaryti A juostos is jau egzistuojanciu eismo juostu? Ar miestas planuoja platinti gatves kaip tik atsiranda A juostos poreikis?
    Nes Narbuto gatvė kaipo ir magistralinė gatvė, kurioje n+k eismo? Ir kuriai nėra lygiagrečios gatvės, į kurią būtų galima ištremti mašinas kaip pvz iš Kalvarijų gatvės į GV?

    Pagal tamstos logiką turbūt išvis reiktų visose magistralinėse gatvėse ir net autostradose užmiestyje palikt tik po vieną eismo juostą.

    Comment


      Parašė MindesAcc

      Tame ir beda su A juostu trukumu. Bet toliau kurti palankias salygas automobiliam ir straiges tempu vystiti A juostas dideliu rezultatu neatnes. Pvz. Antakalnio Gatve. Planavo praplatinti ja kad sukurti papildomos vietos A juostai link centro (as visiskai pries gatviu platinima). Dabar rytais ten susidaro gana nemazas traffic, bet jeigu viena juosta atiduoti VT is jau egzistuojanciu, manau tikrai didelis kiekis zmoniu persetu i autobusa ir troleibusa kad pasiekti centra nesededami trafike. (As tik naudoju Antakalnio gatve kaip pvz) A juostas galima greitai sukurti, bet jeigu A juostos atsiras tik po gatviu platinimo, tai cia tragedija.
      Mano asmeninė nuomonė: kol Vilnius neturės keturių krypčių pilnaverčių tranzitinių kelių (pvz. kelios Geležinio vilko g. juostos be sustojimų kirstų miestą), tol nieko nebus, plius srautų nuėmimas nuo Valakupių, statant tiltą per Nerį Nemenčinės plente, kad būtų nukreiptas srautas Molėtų, Ukmergės plentais arba Vakariniu aplinnkeliu. Toliau Liepkalnio - Žirnių kelio srauto mažinimas pilnaverčiu aplinnkeliu Lydos - Kauno - Gariūnų kryptimis. Iš pilaitės turi būti tiltas per Nerį Grigiškių link ir t.t. Aišku, turi ir matyt yra visi skaičiavimai, kiek proc. srauto sudaro tranzitas. Kai kurie rytiniai srautai link Saltoniškių žiedo ilgainiui yra pasmerkti, nors turint Geležinio vilko tranzitą ir atlaisvinant žiedą, jo pralaidumas padidėtų. .

      Comment


        Antakalnio gatve važiuoja didelis srautas iš visų Nemenčinių ir pan. į centrą (ir jiems nėra normalaus VT). Buvo vienas iš siūlymų statyti P+R aikštelę (tik šikart ji planuota normalioj vietoje, o ne pvz. prie pramogų arenos) ties Nemenčinės pl. Iki, bet Antakalniečių bendruomenė su aplinkinių namų gyventojais eilinį kartą darė žygius kad nieko nebūtų daroma (argumentavo, kad tas žalias plotas tarp gatvės yra itin svarbus ir niekur aplink žalumos nėra..... Palikti 1 juostą važiavimui Antakalnio g. būtų visiška nesamonė - daug kairių posūkių į kiemus (pvz. Švitrigailos g. kairius posūkius iš esmės uždraudė) visiškai sustabdytų eismą. Jau dabar rytais kamščiai būna per beveik visą antakalnio g. iki pat antakalnio žiedo - vieną juostą atėmus vien dėl priemiesčių gyventojų kamščiai būtų išvis baisūs

        Comment


          Ženklai pasikeitė, bet įpročiai seni: vienoje Vilniaus sankryžoje sudaužyti automobilį galima kasdien

          sausį rekonstruotos Vilniaus Antakalnio ir Šilo gatvių sankryžos. Minėtoje vietoje pasikeitusi eismo tvarka, tačiau ne visi vairuotojai atkreipia dėmesį ženklus,
          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=80315885

          Mano neprofesionalia nuomone Vilniaus miesto savivaldybeje su eismu dirba laiptiniu valytojai. Nors ir valytoju pazistu su didesniu IQ ir aukstuoju.

          Kiekviena tokia persirikiavimu sankryzoje vieta yra nerealiai avaringa. Kasdien vaziuoju i darba per Gostauto / Kalvariju susijungima - ten reikia vingiuoti norint islikti savo juostoje vaziuojant Kalvariju g. link. Turbut kas dvidesimtas nepaiso zenklinimo ir ivaziuoja i tavo juosta, nes judejimo trajektorija visiskai nenaturali.

          O konkreciai Šilo sankryzoje pakabint zenkla ir taip ir palikt reikia dar sugebet. Jei ziema negalima piesti juostu, tai nereikejo ziema daryt eismo pakeitimu, ar savivaldybes senior advanced diplomuotiems projektuotojams nekilo tokia mintis?

          P.S. jau nekalbu apie tai kad duobes matosi prie naujai uzkloto asfalto susijungimo.

          Comment


            Ten asvaltavimas "laikinas". Gražiausia buvo nuo sausio vidurio iki vasario pradžios - ženklai sustatyti, eismas pakeistas, bet linijas nuskusti pamirso (jas nuvale tik pries ~4-5 dienas). Tai būdamas namie girdžiu praktiškai kasdien po ne viena "susipypsenimą" dėl važiavimo tvarkos

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Nes Narbuto gatvė kaipo ir magistralinė gatvė, kurioje n+k eismo? Ir kuriai nėra lygiagrečios gatvės, į kurią būtų galima ištremti mašinas kaip pvz iš Kalvarijų gatvės į GV?

              Pagal tamstos logiką turbūt išvis reiktų visose magistralinėse gatvėse ir net autostradose užmiestyje palikt tik po vieną eismo juostą.
              Buvo toks projektas dar sovietinis nutiesti gatvę ir sujungti Sėlių g. su Viršuliškių g., tai galėtų gal pagerinti reikalus, bet toje atkarpoje auga medžiai, tai sunku ko tikėtis

              Comment


                Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą

                Buvo toks projektas dar sovietinis nutiesti gatvę ir sujungti Sėlių g. su Viršuliškių g., tai galėtų gal pagerinti reikalus, bet toje atkarpoje auga medžiai, tai sunku ko tikėtis
                toks is fantastikos srities projektas, siuolaikinemis realijomis nevertas prisimint.

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                  toks is fantastikos srities projektas, siuolaikinemis realijomis nevertas prisimint.
                  Buvo idėja šiek tiek prikelta, kai pasirodė naujos estakados ir Justiniškių sankryžos trūkumai.

                  Comment


                    Pavasarį prasidės Kareivių – Verkių ir Kareivių – Žirmūnų gatvių sankryžų rekonstrukcija

                    Itin judrios sostinės sankryžos taps saugesnės. Kareivių – Verkių g. sankryžoje bus įrengtos 2 papildomos eismo juostos, viena jų – viešajam transportui, bus nutiestas naujas pėsčiųjų ir daugiau kaip pusės kilometro ilgio dviračių takas, bus įrengtos eismo saugumo salelės, pėsčiųjų perėjos, neregių vedimo sistema. Rekonstruojamoje sankryžoje bus paklota nauja asfalto danga, šaligatviai, bortai, atsiras naujas ženklinimas ir apželdinimas.
                    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...9Jd9g5rnTehPx0 .

                    Paskutinis taisė Creatium; 2019.02.12, 10:01.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Pavasarį prasidės Kareivių – Verkių ir Kareivių – Žirmūnų gatvių sankryžų rekonstrukcija



                      Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...9Jd9g5rnTehPx0 .

                      Man tik įdomu, kaip ši rekonstrukcija padės žemiau nurodytų krypčių vairuotojams išvažiuoti iš to voratinklio:

                      Click image for larger version

Name:	Zirmunai.JPG
Views:	5
Size:	60,0 kB
ID:	1700308

                      Comment


                        Niekaip? Nes ji ne tam daroma

                        Comment


                          Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                          Niekaip? Nes ji ne tam daroma
                          Daroma pralaidumui, saugumui ir t.t. Su tuo yra tiesiogiai susijęs judėjimas nuo LB žemyn link sankryžos ir atvirkščiai. Išvažiuojantys iš ir įvažiuojantys į kiemus sudaro labai nemažai eismo trukdžių. Plius tame užkampyje yra Pliaterytės mokykla, tai kas vežioja vaikus - supranta kas ten vyksta. Dalinai juos išpręsti būtų galima pratęsus bent jau šalia esančią kelio atkarpą (raudonai):

                          Click image for larger version  Name:	Zirmunai 1.JPG Views:	1 Size:	51,2 kB ID:	1700323



                          Paskutinis taisė Robyla; 2019.02.12, 12:00.

                          Comment


                            Taurupės g. rekonstrukcijos PP:










                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Taurupės g. rekonstrukcijos PP:
                              Gal gali pasidalinti nuoroda?

                              Comment


                                Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                                Gal gali pasidalinti nuoroda?
                                https://citify.eu/wp-content/uploads...upes-g.-06.pdf

                                Comment


                                  Nesigauna surast, bet visuomenės informavimas jau buvo kažkada ankščiau? Iš kur gauti šie PP? Net savivaldybės puslapyje nieko neranda nei pagal projekto pavadinimą, nei pagal gatvę.

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Nesigauna surast, bet visuomenės informavimas jau buvo kažkada ankščiau? Iš kur gauti šie PP? Net savivaldybės puslapyje nieko neranda nei pagal projekto pavadinimą, nei pagal gatvę.
                                    Nebuvo informavimo. Atsiuntė asmeniškai.

                                    Comment


                                      Mažosios architektūros komplektai (2 vnt. Suoliukų, 2 vnt. Šiukšliadėžių, stovas dviračiams) 28 vnt x 3000 eur. -> 84 000 Eur

                                      ... kas cia? Kokio velnio toj gatvej reikalingi 28 dvigubi suoliukai su siuksliadezemis??

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                        Mažosios architektūros komplektai (2 vnt. Suoliukų, 2 vnt. Šiukšliadėžių, stovas dviračiams) 28 vnt x 3000 eur. -> 84 000 Eur

                                        ... kas cia? Kokio velnio toj gatvej reikalingi 28 dvigubi suoliukai su siuksliadezemis??
                                        Bus Pilaitės promenada. Kaip Palangos tiltas, tik kiečiau - su daugiau suoliukų

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Taurupės g. rekonstrukcijos PP:
                                          Kažkokių nesąmonių pripiešta:
                                          a) Kažkodėl kiekvienoje sankryžoje antrąją juosta važiuojantys gali sukti tik į kairę, o važiavimui tiesiai atsiranda papildoma juosta dešinėje. Taip niekas niekada nedaro, nes be reikalo visi priverčiami n kartų rikiuotis ir trikdyti eismą.
                                          b) Į kiekvieną D kategorijos šunkelį numatytos atskiros dešiniojo posūkio juostos ir pagal šviesoforų išdėstymą, panašu, kad norma padaryti atskiras fazes posūkiams. Sunku suprasti kam to reikia ir ar tai bus tokia magistralinė arterija, kuria eismas vyks be pertraukų, kad nebūtų galima paprastai atlikti kairiųjų posūkių. Tokioje kaip Ateities g. išvis į kiemus pilną kairiųjų posūkių.
                                          c) Tarp M. Mironaitės g. ir Argos g. važiavimui link Pilaitės yra trys juostos, kurių pirma iškart už sankryžos baigiasi. Nors nuo L. Asanavičiūtės g. galima tiesiai važiuoti tik dviem juostomis, kam ta trečioji į kurią reikės atskirai rikiuotis, nes kažkodėl baigiasi pirmoji? Pagal įprastą praktiką eismo saugumo požiūrių ir reglamentuojamą važiavimą kuo arčiau dešinės pusės, tai tokiais atvejais turėtų baigtis trečioji juosta, kad važiuojantiems pirmają (pagrindinis srautas) nereikėtų pastoviai be reikalo rikiuotis.
                                          d) visiškai neaiškus eismo organizavimas iš Tarupės g. dešiniajam posūkiui į M. Mironaitės g. ir link nuvažiavimo. Kažkokia chaotiška sankryža toje vietoje. Dvi juostos posūkiui į dešinę, bet nei M. Mironaitęs g. nėra dviejų juostų, nei aplinkkelio nuovažoje nėra dviejų juostų.
                                          e) pjūvyje parodytas apšvietimas, tačiau prie orientacinės sąmatos nematau gatvių apšvietimo tinklų, yra tik lietaus nuotekos. Tačiau yra krūva jau aptartų suolų komplektų, ant kurių prisėsti nelabai bus kam
                                          Paskutinis taisė sleader; 2019.02.12, 16:23.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X