Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taurupės gatvė šiandien apie 18 valanda. Dar buvo likę kokie 500 metrų iki Asanavičiūtės gatvės, bet manau iki sutemų darbai bus baigti.

    Comment


      Taurupės gatvė išasfaltuota!

      Nuo Pilaitės


      Link Pilaitės (kelininkai kaip tik nurinkinėja ženklus, ginčydamiesi kam atititenka "plyta", o kam " greitis 30").


      Kažkur toliau. Dar toliau, ties Sudervės upeliu paliktas labai smagus, bet potencialiai pavojingas, pavingiavimas.


      Tokios technikos nebeprireiks.. Bet kelias kol kas labiau užmiesčio, nei miesto. Labai trūksta apšvietimo ir pėsčiųjų / dviračio tako (šių kol kas daugiau nei automobilių).


      P.S. kur dingo ankstesni komentarai šioje temoje?
      Paskutinis taisė kutas; 2018.07.06, 10:13. Priežastis: (susidubliavę paveiksliukai)

      Comment


        O tai pala, rimtai be dviračių ir pėsčiųjų takų?!

        Comment


          Parašė kutas Rodyti pranešimą
          Taurupės gatvė išasfaltuota!
          Nuo Pilaitės https://i.imgur.com/xHOtk0i.jpg
          Link Pilaitės (kelininkai kaip tik nurinkinėja ženklus, ginčydamiesi kam atititenka "plyta", o kam " greitis 30"). https://i.imgur.com/xHOtk0i.jpg
          Dvi vienodos nuotraukos.

          Parašė kutas Rodyti pranešimą
          Taurupės gatvė išasfaltuota (...)
          P.S. kur dingo ankstesni komentarai šioje temoje?
          Diskusija apie dviračių takus - Dviračių takų temoje.
          Paskutinis taisė Romas; 2018.07.06, 08:35. Priežastis: Papildyta

          Comment


            Pravažiavau šįryt ta gatve. Na, gavosi lygiai toks pats variantas kaip su ta gatve per mišką, jungiančią Salotės ežėrą ir Gerbutavičiaus gatvę Karoliniškėse. Aišku, dūstančiai Pilaitei bet kokia jungtis yra būtinai reikalinga, bet ten reikia kiek įmanoma greičiau daryti normalią gatvę. Jokių pėsčiųjų ar dviračių takų ten nėra ir iki normalios gatvės nutiesimo vargu ar bus.

            Labai nenoriu būti blogu pranašu, bet įtariu kad vidurinėje gatvės dalyje su nuolydžiais ir posūkiais gali būti nemalonių ar netgi tragiškų nuotykių, jeigu kokie pacukai sugalvos prasilėkti nauju asfaltu Kaip jau čia minėta, vingeliai ten pakankamai pavojingi. Jei reikės ten eiti pėsčiam ar važiuoti dviračiu, darysiu tai tik šalia einančiu neasfaltuotu alternatyniu šunkeliu. Nerizikuosiu eiti šalia asfalto, kur bet kas gali sugalvoti palakstyti ir nepamatyti tavęs ant vingio.
            Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
            Mielosios Grigiškės

            Comment


              Geriau tai negu nieko. O jei kas būtinai nori matyti tik super gatves su pėsčiųjų takais ir t.t. tai tegul pamąsto apie tai, kad tada būtų įmanoma gal 2 kart mažiau nutiesti. Ir paklausti Pilaitės gyventojų, ar jie sutiktų panaudotus šiai gatvei pinigus atiduoti kurio nors kito super kelio įrengimui. Fantazuoti visada galima kol nereikia skaičiuoti pinigų. Fantazijose daug kas Porsche 911 važinėja, o realybėje Fiat Uno.

              Comment


                Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                O tai pala, rimtai be dviračių ir pėsčiųjų takų?!
                Taigi rašė ne kartą, kad dabar bus gatvė tiesiog išasfaltuota keletui metų. Po to bus rengiamas normalus gatvės rekonstrukcijos projektas, jame bus ir 4 eismo juostos ir dviračių bei pėsčiųjų takai.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Taigi rašė ne kartą, kad dabar bus gatvė tiesiog išasfaltuota keletui metų. Po to bus rengiamas normalus gatvės rekonstrukcijos projektas, jame bus ir 4 eismo juostos ir dviračių bei pėsčiųjų takai.
                  Kiek atsimenu tai pirmiausia šios gatvės paskirtis yra alternatyva kai bus vykdomi darbai Pilaitės pr. - viadukas ir pan.

                  Comment


                    o tai net be zvyro dejo - asfalta tiesiai ant smelio?

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                      o tai net be zvyro dejo - asfalta tiesiai ant smelio?
                      Nemanau. Ar nors kartą teko matyti tai Lietuvoje, ne kokiam filmuke Youtube apie Rusiją? Nekalbu apie kokį 0,5 m2 lopą.

                      Comment


                        Ten būtiniausiai reikia pastatyti ženklus, perspėjančius apie pavojingus vingius. Ženklus 30 km/h be abejo nuims, o kas nors nežinodamas gatvės gali normaliai įsilėkti (ypač nuo Lazdynų pusės, nuo kalno, bet ir iš kitos pusės ne prasčiau) ir pridaryti bėdų sau ir kitiems.

                        Jeigu kam teko važinėti gatve už Žaliųjų Ežerų (skirtingose atkarpose vadinasi Didžiųjų Gulbinų ir Pagubės g.) - nuo D. Riešės pro Kaliną ir Pagubę iki Naujanerių, tai turbūt supranta apie kokią situaciją eina kalba... Gavosi kažkas panašaus.
                        Paskutinis taisė Tomizmas; 2018.07.06, 16:19.
                        Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                        Mielosios Grigiškės

                        Comment


                          Sumažės keliais bimeriais ir taps aiškesnės vietos kitiems. Tuo pačiu ir gatvėse ramiau bus

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Sumažės keliais bimeriais ir taps aiškesnės vietos kitiems. Tuo pačiu ir gatvėse ramiau bus
                            Gerai, jeigu jie pakeliui nieko neužkabins. Ženklai be abejo atsiras. Kaip ir ateityje šaligatviai/takai pėstiesiems bei dviratininkams. Bet pastariesiems šis kelias dabar tikrai pasidarė mažiau saugus.

                            Šiaip būtų puiku, jeigu pėsčiųjų/dviračių taką įrengtų ne prie pat gatvės, o už medžių juostos. Nuo Pilaitės iki Upytės kaip tik eina paralelinis šunkelis, toliau reikia žiūrėti, ar reljefas leistų.

                            Comment


                              Parašė kutas Rodyti pranešimą

                              Gerai, jeigu jie pakeliui nieko neužkabins. Ženklai be abejo atsiras. Kaip ir ateityje šaligatviai/takai pėstiesiems bei dviratininkams. Bet pastariesiems šis kelias dabar tikrai pasidarė mažiau saugus.

                              Šiaip būtų puiku, jeigu pėsčiųjų/dviračių taką įrengtų ne prie pat gatvės, o už medžių juostos. Nuo Pilaitės iki Upytės kaip tik eina paralelinis šunkelis, toliau reikia žiūrėti, ar reljefas leistų.
                              O ten tikrai tuos 2 kilometrus pėstieji žygiuoja išilgai gatvės, kad reikia kelti šaligatvio įrengimo klausimą? Koks pėsčiųjų srautas šia gatve?

                              Comment


                                Gera žinia Pilaitei: per dieną žvyrkelio nebeliko – išasfaltuota Taurupės gatvė

                                Ne vieną dešimtmetį dulkėtu žvyrkeliu važinėdavę pilaitiškiai nuo šiandien gali džiaugtis ištisai išasfaltuota Taurupės gatve. Sostinės savivaldybė beveik trijų kilometrų ilgio gatvę naujai išasfaltavo vos per vieną dieną...
                                ...Per artimiausius dvejus metus planuojama atnaujinti ir Gilužio gatvę, kuri susijungs su Taurupės gatve ir Vakariniu aplinkkeliu. Įsruties gatvėje planuojama įrengti apie 300 vietų automobilių stovėjimo aikštelę...
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  ir nei zodzio apie tai kad gatve laikina Nes nera nieko labiau amzino nei laikina. Gatve tikrai yra nesaugi, tokio lygio kaip jungtis su Sietyno g. Skirtumas gal tik tas kad ta jungtis buvo uzasfaltuota septynesdesimtaisiais ant seno istorinio keliuko. Suprantu kad padaryt taip kaip minimum 5x pigiau nei normalia gatve, bet pvz jokio apsvietimo cia tikrai nebus. Nepalaikau as tokios tendencijos - daryt sostineje daug abejotinos kokybes darbu vardan kiekio.

                                  Comment


                                    Taurupės gatvė
                                    Pradžiai - žemėlapis iš OpenStreetMap, kuris jau rodo tiesų maršrutą

                                    https://www.openstreetmap.org/direct...4.6901/25.2001

                                    Foto 2018.07.08
                                    Atsiprašau už nuotraukų kokybę - saulė švietė į akis

                                    Iš Pilaitės į Karoliniškes
                                    Sankryža ties Salotės ežeru, kur bevardis (?) eina kelias link Karoliniškių (D.Gerbutavičiaus g.)






                                    Nusileidimas








                                    Dviratininkams ši gatvė nelabai patiks net nesant eismo - gana didelis aukščių skirtumas iki Sudervės (Sudervėlės) upelio ir paskui toks pat pakilimas į kalną




                                    Sankryža su Vakariniu aplinkkeliu

                                    Comment


                                      Taurupės gatvė
                                      Kryptis nuo Karoliniškių į Pilaitę



















                                      Įspūdžiai
                                      Labai gerai, kad pagaliau nutiesė Taurupės gatvę. Ji tapo labai reikalinga jau 2013 metų lapkritį, sekančią dieną po to, kai buvo nutiestas Vakarinio aplinkkelio II etapas iki Pilaitės prospekto.
                                      Vilniuje yra ne viena gatvė, kurią galima pavadinti kognityvinio disonanso gatvėmis - visi apsimeta, kad ta gatvė jei ir egzistuoja, tai nebent vietiniam privažiavimui prie kokio kiemo; kai tose gatvėse iš tiesų vykta rimtas tranzitas. Bet kiokiu atveju tokios konigtyvinio disonanso gatvės nėra tvarkomos, į jas nėra investuojama. Pvz., Verkių g. (tranzitas iš Balsių, Ožkinių, N. Verkių į centrą), kuri šiemet perasfaltuota, Mokslininkų gatvė (tranzitas iš Visorių ir Santariškių į Bukiškes ir Ukmergės plentą), Rygos - Talino g. ( eismas iš Vakarinio aplinkkelio į Justiniškes), bevardė gatvė tarp Pilaitės ir Karoliniškių ir t.t. Pagaliau bent šiuo atveju vienu kognityvinio disonanso atveju tapo mažiau - nustota apgaudinėti - kad yra vietinė gatvelė.
                                      Jei Taurupės gatvė būtų atsiradusi 2013 metais, tai visi matytų jos poreikį ir būtų spaudimas nutiesti normalią gatvę.

                                      Dėl pavojingo greičio - jei bent 15-20% srauto iš Pilaitės važiuoja link vakarinio aplinkkelio (Panerių, Naujamiesčio, A.Panerių ir kitomis kryptimis, kur yra daug darbo vietų), tai greitis kolonoje natūraliai bus nedidelis. Bus keista, jei ten nepristatys greičio ribojimo ženklų ir nepriguldys "gulinčių policininkų".
                                      Dėl dviračių tako - toje gatvėje tikrai ne pirmo prioriteto daiktas. Ten labai nepalankus reljefas - staigus nusileidimas ir ilgas pakilimas.
                                      Dėl pėsčiųjų takų. O pats 3 km atstumas nuo Pilaitės pakraščio palei Taurupės gatvę pėstiesiems mažai reikalingas, nes tai kelias į niekur - nei į parduotuvę, nei į mokyklą. Tarp Pilaitės ir Karoliniškių yra nemažai pasivaikščiojimo takų, gal pirmiau sutvarkyti ir pažymėti esamus pėsčiųjų takus.

                                      Dar reikia pastebėti, kad Vakariniame aplinkkelyje nėra naujų krypčių nuorodų į Pilaitę ar bent Gudelius.

                                      Comment


                                        Kas šitame projekte tikrai kelia klausimą - tai pėsčiųjų takų problemos nesprendimas: nekertant ten augančių medžių (o jie gražūs - kirsti nereikia, tik apgenėti), pėstiesiems ir toliau paliekami siauri praėjimai.
                                        Nėra Kosciuškos gatvėje kažkokių traukos taškų, pėsčiųjų ten yra minimaliai. Jei platinti, tai nebent važiuojamąją dalį, o ne šaligatvius.

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Dėl dviračių tako - toje gatvėje tikrai ne pirmo prioriteto daiktas. Ten labai nepalankus reljefas - staigus nusileidimas ir ilgas pakilimas.
                                          Dėl pėsčiųjų takų. O pats 3 km atstumas nuo Pilaitės pakraščio palei Taurupės gatvę pėstiesiems mažai reikalingas, nes tai kelias į niekur - nei į parduotuvę, nei į mokyklą. Tarp Pilaitės ir Karoliniškių yra nemažai pasivaikščiojimo takų, gal pirmiau sutvarkyti ir pažymėti esamus pėsčiųjų takus.
                                          Iš tikrųjų tai dėl šito galima ir nelabai sutikti. Gatvė iš tikrųjų veda kai kur - Lazdynų ir Karoliniškių gyventojus geru oru prie Salotės ir Gilužio ežerų. Vakar kaip tik ten ėjau prie ežero, ir pėsčiųjų bei dviratininkų ten tikrai yra. Netgi esant žvyruotai gatvei jų būdavo, o išasfaltavus iš karto pastebimai dar labiau padaugėjo. Žmonės ten tikrai vaikšto, todėl papildomas saugumas būtų tikrai ne betikslis.

                                          O reljefas... Visame Vilniuje reljefas yra ne olandiškas ir net ne klaipėdietiškas (vien ko verti didžiuliai nuolydžiai tarp miegamųjų rajonų ir senesnės miesto dalies), bet dviračiais naudojasi daug kas.
                                          Paskutinis taisė Tomizmas; 2018.07.09, 22:45.
                                          Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                                          Mielosios Grigiškės

                                          Comment

                                          Working...
                                          X