Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bet reikia suprasti ir priežastis kodėl vėluoja projektai. Pavyzdžiui, Šiaurinė g. buvo visiškai perprojektuota nuo ale greitkelio iki miesto gatvės. Kernavės g. projektas irgi keitėsi, tampa labiau atitinkantis planuojamus srautus. Galima klausti kodėl Giedraičių g. nepradėta tvarkyti (nors jau turėtų, taryba pritarė, reik tik pirkimų). Neries krantinės antai vyksta jau, o tai yra vienas stambesnių viešųjų projektų. Liepkalnio sankryžos sprendimas irgi vėluoja dėl pusiau neaiškių priežasčių (dalinė priežastis, kad neskyrė viso finansavimo valstybė).

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Bet reikia suprasti ir priežastis kodėl vėluoja projektai. Pavyzdžiui, Šiaurinė g. buvo visiškai perprojektuota nuo ale greitkelio iki miesto gatvės. Kernavės g. projektas irgi keitėsi, tampa labiau atitinkantis planuojamus srautus. Galima klausti kodėl Giedraičių g. nepradėta tvarkyti (nors jau turėtų, taryba pritarė, reik tik pirkimų). Neries krantinės antai vyksta jau, o tai yra vienas stambesnių viešųjų projektų. Liepkalnio sankryžos sprendimas irgi vėluoja dėl pusiau neaiškių priežasčių (dalinė priežastis, kad neskyrė viso finansavimo valstybė).
      Atsakymas labai aiškus. Tiesiog paprastas neūkiškumas, optimizavimo nebūvimas, dar prisideda korupcija ir organizavimo nemokšiškumas.

      Comment


        Parašė Resutas Rodyti pranešimą

        Atsakymas labai aiškus. Tiesiog paprastas neūkiškumas, optimizavimo nebūvimas, dar prisideda korupcija ir organizavimo nemokšiškumas.
        Priežasčių galima rasti 1000+1: gyventojų nepritarimas, koreguotinas projektas, aplinkosauginiai reikalavimai, nėra reikiamų finansų, reikia išpirkti žemę, yra kitų svarbesnių reikalų, pasikeitė EK Reglamentai, nepalankūs orai, politinių oponentų įtaka, pasikeitę miesto planavimo dokumentai, nesuderina dujininkai, elektrikai, vandentiekininkai, vyksta STT, FNTT, Prokuratūros tyrimas, nepritaria rajono savivaldybė, užaugo valstybinės reikšmės miškas, rasta naudingųjų iškasenų ir t.t. ir pan.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Priežasčių galima rasti 1000+1: gyventojų nepritarimas, koreguotinas projektas, aplinkosauginiai reikalavimai, nėra reikiamų finansų, reikia išpirkti žemę, yra kitų svarbesnių reikalų, pasikeitė EK Reglamentai, nepalankūs orai, politinių oponentų įtaka, pasikeitę miesto planavimo dokumentai, nesuderina dujininkai, elektrikai, vandentiekininkai, vyksta STT, FNTT, Prokuratūros tyrimas, nepritaria rajono savivaldybė, užaugo valstybinės reikšmės miškas, rasta naudingųjų iškasenų ir t.t. ir pan.
          Teisingai, ir visi šie veiksmai nėra optimizuoti -ką ir turėjau omenyje. Reiktų dar pažymėti, kad daugumą paminėtų priežasčių susiję su kitos valstybinėmis įstaigomis, kurios yra tokios pat neefektyvios ir neoptimizuotos.

          Comment


            Per dieną išasfaltuota gatvė Vilniuje neatlaikė pirmos žiemos – vaizdas nedžiugina
            https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-221-1091596#_
            Per mišką išasfaltuotas vieškelis – Taurupės gatvė, sujungusi Pilaitę su Vilniaus vakariniu aplinkkeliu, palengvino šio sostinės rajono vairuotojų kasdienybę. Pilaitės prospekto spūstys sumažėjo, nes važiuoti į miestą dabar galima ne tik juo, bet ir kitais dviem keliais. Tik naujai, kaip girtasi – per dieną, išasfaltuota gatvė pasirodė nesanti ilgaamžė. Jos paviršius jau sutrūkinėjęs ne vienoje vietoje.

            Comment


              Parašė R.D. Rodyti pranešimą
              Per dieną išasfaltuota gatvė Vilniuje neatlaikė pirmos žiemos – vaizdas nedžiugina
              https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-221-1091596#_
              Nėra ko stebėtis. Laikinas sprendimas, kuris padarytas mažiausiais kaštais ir per trumpiausią įmanomą terminą, ir yra tik laikinas sprendimas Kiekvienas, kuris bent kiek nusimato kelių dangų įrengimo technologijose, jau pirmą savaitę, po pirmo lietaus, galėjo pirštu parodyti vietas, kurios dabar yra suaižėjusios ir kur po pirmo pavasario reikės remonto. T.y. tas vietas, kuriose kas metus reikės remonto. Ten visiškai nespręstas vandens nuvedimas nuo dangos konstrukcijos.

              Comment


                Sorry, bet man susidarė, kad VMS siekdama nudžiuginti miestiečius, artėjančių rinkimų proga, ne vieną ir ne dvi gatvės ir kiemus taisė tokiu tempu.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Jau buvo apie tai praeitame puslapyje:
                  Parašė alga Rodyti pranešimą
                  Taigi buvo aptarinėta, čia nerekonstravo pilnai kelio, tik užmetė asfaltą ant žvyrkelio, nes vis geriau, nei gilios balos žvyrkely. Užpils plyšius smala porą kartų per metus ir vis tiek bus tūkstantį kartų geriau, nei buvo prieš asfaltavimą.

                  Comment


                    Pirminiai pasiūlymai jau baigti, šiuo metu po pastabų jie yra tikslinami. Parengus ir suderinus projektinius pasiūlymus, bus užsakytas gatvės techninis projektas.
                    Pasirodo jau ir pastabos pateiktos. Buvo kazkokie viesi aptarimai? Ar cia savivaldybe pateike pastabas i savo paties pasiulymus?

                    Comment


                      Tai paties citatoje yra atsakymas. Projektiniai pasiūlymai dar neparengti, kai parengs, tada suderins su visuomene viešai.

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                        Sorry, bet man susidarė, kad VMS siekdama nudžiuginti miestiečius, artėjančių rinkimų proga, ne vieną ir ne dvi gatvės ir kiemus taisė tokiu tempu.
                        Iš esmės visi projektai paskutiniu metu buvo tokie. Daugelis gatvių kurios asfaltavo irgi. Be to tos gatvės tiesiog prašosi pilnavertiškumai rekonstruojamos, kur yra vietos dviračių takams, pėstiesiems ir pan. Geriau būtų pusę tu gatvių normaliai padarę rekonstrukcijas, nei kad tiesiog greitai perdėdamas asfaltas.

                        Comment


                          Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                          Iš esmės visi projektai paskutiniu metu buvo tokie. Daugelis gatvių kurios asfaltavo irgi. Be to tos gatvės tiesiog prašosi pilnavertiškumai rekonstruojamos, kur yra vietos dviračių takams, pėstiesiems ir pan. Geriau būtų pusę tu gatvių normaliai padarę rekonstrukcijas, nei kad tiesiog greitai perdėdamas asfaltas.
                          Na tik kad būtų ne pusė, o kokia dešimtoji, ir dar didžioji dalis būtų iki šiol nebaigta. Bet kad reikia rekonstruoti, tai pritariu. Pirmoje vietoje tokias baisybes, kur automobiliai parkuojami tiesiog važiuojamojoje dalyje. Kai kuriais atvejais galima neblogai padaryti netgi ir be rekonstrukcijos. Pvz. Kapsų gatvėje Naujininkuose, tarsi eksperimento būdu padarytas pravažiavimas zigzagu greičio gesinimui, bei sužymėtos parkavimo vietos tai vienoje pusėje, tai kitoje. Gavosi su minimaliom investicijom pritaikytos vakarietiškos gerosios praktikos.

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Na tik kad būtų ne pusė, o kokia dešimtoji, ir dar didžioji dalis būtų iki šiol nebaigta. Bet kad reikia rekonstruoti, tai pritariu. Pirmoje vietoje tokias baisybes, kur automobiliai parkuojami tiesiog važiuojamojoje dalyje. Kai kuriais atvejais galima neblogai padaryti netgi ir be rekonstrukcijos. Pvz. Kapsų gatvėje Naujininkuose, tarsi eksperimento būdu padarytas pravažiavimas zigzagu greičio gesinimui, bei sužymėtos parkavimo vietos tai vienoje pusėje, tai kitoje. Gavosi su minimaliom investicijom pritaikytos vakarietiškos gerosios praktikos.
                            O ten kartais nepalikta vietos salelėms? Pelesos g. panašiai padarė, po to saleles sudėjo.

                            Šiaip tiesiog pikta, kad tai daroma dėl rinkimų. Tos atnaujintos gatvės dabar jokio rimtesnio rekonstravimo nematys dar dešimt metų. Tai reiškia kažkokių sprendimų ir dviratininkams ir pėstiesiems tikėtis neverta, o tai prasilenkia jau ir su jų deklarotomis vertybemis, bet rinkimai svarbiau.

                            Comment


                              Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                              O ten kartais nepalikta vietos salelėms? Pelesos g. panašiai padarė, po to saleles sudėjo.
                              Kapsų gatvėje paliktas vieta salelei, bet zigzagas gaunasi ne dėl jos, prieš perėją ir už jos keičiasi parkavimo pusė. Susidaro įspūdis, kad po truputį eksperimentuoja ir mokinasi daryti teisingai.
                              P.S. Beja, įdomus momentas yra su šviesoforais sankryžoje su Dariaus ir Girėno. Ten pėstiesiems žalia užsidega visomis kryptimis vienu metu. Tokiu būdu, jei reikia pereiti įstrižai, gali tą padaryti per vieną kartą ir nereikia laukti dviejų fazių. Ir vairuotojams patogiau pasukti, kai nereikia saugotis pėsčiųjų.
                              Paskutinis taisė Ginthus; 2019.01.23, 07:23.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Kapsų gatvėje paliktas vieta salelei, bet zigzagas gaunasi ne dėl jos, prieš perėją ir už jos keičiasi parkavimo pusė. Susidaro įspūdis, kad po truputį eksperimentuoja ir mokinasi daryti teisingai.
                                P.S. Beja, įdomus momentas yra su šviesoforais sankryžoje su Dariaus ir Girėno. Ten pėstiesiems žalia užsidega visomis kryptimis vienu metu. Tokiu būdu, jei reikia pereiti įstrižai, gali tą padaryti per vieną kartą ir nereikia laukti dviejų fazių. Ir vairuotojams patogiau pasukti, kai nereikia saugotis pėsčiųjų.
                                Taip, sankryžoje įdomi mintis. Padaryta tai jau prieš gerus kelis metus, matomai pasiteisino. Dar galėtų perėjas istrižai subraižyti, kam kampais eiti, kai vistiek sankryžoje eismas sustabdomas visiškai.

                                Comment


                                  To paties reiktų ir Skersinės/Molėtų plento sankryžoje.

                                  Comment


                                    Parašė MartynasT
                                    Sorry, prieš tai poste susidirbau ir neleidžia nieko pataisyt
                                    Būtent, kažkas tokio būtų gerai, ir šiaip atrodytų neblogai ir inovatyviai.
                                    Paskutinis taisė Resutas; 2019.01.23, 11:51.

                                    Comment


                                      Pranesimas apie darbus atkarpoje vaziuojant link centro. Priesingoj pusej (vaziuojant nuo centro) nemaciau nieko. Ar tik nebus taip, kad priesinga G.V. puse siemet nebus lieciama?
                                      Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	252,6 kB
ID:	1698713

                                      Comment


                                        Sakyčiau darbų pabaigos data suponuoja, kad bus. Schema, aišku, ką kitą rodo. Bet reik turėti omenyje, kad lyg tai buvo rengiami du atskiri projektai kiekvienai pusei. Gal tai paaiškina.

                                        Comment


                                          Vakar Poderskis pristatytinejo 2019 biudzeto projekta, tai keli key points, kurie paminet biudzeto projekte, kurie man idomesni atrodo (nors tikrai kazka praleides busiu, nes daug info):
                                          • Žirnių ir Liepkalnio gatvių sankryžos rekonstrukcija jau netrukus turėtų pajudėti, šiuo metu laukiama statybos leidimo, finansavimas iš Vyriausybės numatytas. Todėl šiemet ten darbai turėtų vykti
                                          • Juodojo kelio ir Tolimosios gatvės rekonstrukcijai gautą statybos leidimą atmetė Visuomenės sveikatos centras, priežasčių Vilniaus savivaldybė tikina kol kas nežinanti. Bet tikimasi tą leidimą netrukus gauti. Ši rekonstrukcija bus susijusi su anksčiau minėta Žirnių-Liepkalnio gatvių sankryžos pertvarką.
                                          • Žaliųjų ežerų gatvę remontuoti irgi žadama – šiemet bus rengiamas projektas, jeigu bus pritarta biudžeto projektui, tad darbai gatvės tvarkymo pajudės kitąmet.
                                          • Ar permainos laukia ir sankryžos ties Gariūnais? Kol kas greičiausia ne, nors ir žadama ateityje kelią nuo Kauno plento iki pat pasienio su Baltarusija turėtų būti be šviesoforų.
                                          • Žemės išpirkimas, perėmimas Savivaldybės funkcijoms įgyvendinti. Bus išpirkti sklypai, patenkantys į tiesiamų gatvių ribas. Sklypams Pavilionių g., Talino g. 14, L. Zamenhofo g., Fabijoniškių g. 82, Kernavės g. 22, Lvovo g. 59, Daugėliškio g. 28. prase 520k, gavo 520k
                                          • Senamiesčio gatvių rekonstrukcija - Gėlių gatvės šaligatvių ir dangų remontas
                                          • Planuojama įrengti apie 1.7 km. A juostų: T. Narbuto g. nuo Laisvės pr. iki T.Narbuto st. ir nuo Narbuto st. Iki Sėlių g. -1300 metrų bei Dariaus ir Girėno g. nuo Žirnių g. iki Kapsų g.-450 metrų
                                          • Planuojama sutvarkyti apie 460 įvažiavimų į kiemus
                                          • Numatoma atnaujinti/naujai įrengti 15 km. šaligatvių
                                          • Bus tvarkoma 10 viešųjų erdvių
                                          • Planuojama nutiesti 22,6 km. naujų dviračių takų
                                          • Projektams, finansuojamiems iš ES fondų, techninės dokumentacijos rengimui - Giedraičių, Kernavės gatvių, Šiaurinės gatvės, Žirnių g. ir Liepkalnio g. sankryžos rekonstrukcijos, Narbuto g. dviračių tako įrengimo ir kitų projektų techninės dokumentacijos parengimui/ tikslinimui paraiškoms ES paramai gauti.
                                          • Nemenčinės plento rekonstrukcija nuo Kairėnų gatvės iki miesto ribos - Rangos darbus planuojama vykdyti per 2 metus. SMD kaina yra apie 23 mln. Eur, planuojama kad didžioji projekto vykdymo dalis bus finansuojama iš Kelių priežiūros ir plėtros progr. lėšų.
                                          • Antžeminių automobilių stovėjimo aikštelių įrengimas ir išplėtimas - Multimodalinės aikštelės Antakalnyje statyba. Kol kas vyksta parengiamieji darbai
                                          • Valstybinio Sapiegų parko tvarkymas ir pritaikymas lankymui ir tausojančiam naudojimui - Bus atliekamas: reljefo ir architektūrinių parko elementų atstatymas; tvarkomi parko želdiniai; poilsiui, rekreacijai ir vertybių pažinimui skirtos infrastruktūros įrengimas; laistymo sistemos ir vasaros vandentiekio, lietaus nuotekų tinklų įrengimas; apšvietimo parko teritorijoje įrengimas ir ktiti darbai
                                          • Žirmūnų rekreacinių dviračių trasų, jų jungčių, saugos ir kitos infrastruktūros įrengimas palei Žalgirio, Minties, Rinktinės gatves - Iš ES dotacijos finansavimas negautas, projekto vykdymas dėl lėšų stokos keliamas vėlesniam įgyvendinimui
                                          • Aukštaičių gatvės įrengimas ir įvažiavimo į Drujos g. ir Paupio g. rekonstravimas - Aukštaičių g. įrengimas su įvažiavimais į Drujos g, su dviejų eismo juostų dvipusiu eismu, Paupio g. dalies rekonstravimas su vienpusiu eismu.
                                            Bendras rekonstruotų arba atnaujintų kelių ilgis – 0,451 km;
                                            Bendras naujai nutiestų kelių ilgis – 1,227 km;
                                          • Centrinės gatvės bulvaro su rekreacine įranga įrengimas Paplaujos rajone - Projekto įgyvendinimo metu planuojami darbai: Paplaujos rajono centrinės gatvės rekonstravimas, šaligatvių, dviračių tako, vaikų žaidimo aikštelės įrengimas, lietaus nuotekų ir gatvių apšvietimo tinklų, valdomų savivaldybės nuosavybės teise, įrengimas.
                                          • Gamtinės Neries senvagės kraštovaizdžio arealų būklės atkūrimas (tarp Linkmenų ir Geležinio Vilko gatvių) - Sklypo erdvės tarp Linkmenų iki Geležinio Vilko g. sutvarkymas, šlaitų tvirtinimas ir lietaus vandens surinkimas, biologinės įvairovės išsaugojimas bei želdynų atnaujinimas, pėsčiųjų takų ant vandens įrengimas.
                                          • Giedraičių ir kitų Šnipiškių gatvių tarp Lvovo ir Žalgirio gatvių rekonstravimas, įrengiant modernias eismo saugos priemones - Rekonstruojamose Giedraičių (dalies tarp Lvovo ir Žalgirio gatvių) ir S. Fino g. bus įdiegtos eismo saugos priemonės – atnaujinti ir įrengti pėsčiųjų, dviračių takai, iškiliosios sankryžos, rekonstruojama šviesoforais reguliuojama Giedraičių g.-Žalgirio g. sankryža. Prase 500k, gavo 250k
                                          • Kernavės g. nuo Žalgirio g. iki Lvovo g. rekonstrukcija, įrengiant modernias eismo saugos priemones - prase 1300k, gavo 10k
                                          • Kompleksinis gyvenamojo rajono kvartalo Žirmūnų, Minties, Tuskulėnų gatvių trikampyje, toliau – „Žirmūnų trikampis“ bendrai naudojamų teritorijų ir viešosios infrastruktūros atnaujinimas. prase 100k, gavo 80k
                                          • Vilnios pakrančių tvarkymas Pietinėje tikslinėje teritorijoje, įrengiant reikiamą rekreacinę infrastruktūrą, dviračių, pėsčiųjų takus, pėsčiųjų tiltą - Pėsčiųjų ir dviračių takų, vaikų žaidimo aikštelių (1 tik danga, 1 pilnai įrengta), tiltelio per Vilnios upę, Vilnios šlaito viešosios erdvės, apšvietimo, lietaus nuotekų, mažosios architektūros ir želdynų įrengimas, ženklinimas.
                                          • Japoniško sodo įkūrimas teritorijoje prie Lvovo ir Geležinio Vilko g. - prase 71k, gavo 10k
                                          • Dviračių tako T. Narbuto gatvėje nuo Pilaitės pr. iki Konstitucijos pr. statyba - prase 644k, gavo 80k
                                          • Dviračių tako nuo Ukmergės g. iki Konstitucijos pr. statyba - prase 50k, gavo 10k
                                          • Viešųjų erdvių tvarkymas Šiaurinėje tikslinėje teritorijoje tarp Giedraičių g. ir Kintų g., ir prie Giedraičų g. - prase 40k, gavo
                                          • Dviračių takų su rekreacine infrastruktūra įrengimas Algirdo, V.Mykolaičio-Putino, Geležinkelio, Dariaus ir Girėno gatvėse, Pietinėje ITV teritorijoje - Negautas finansavimas iš ES
                                          • Viešosios erdvės tvarkymas Pietinėje tikslinėje teritorijoje prie Vingrių gatvės - Vyksta parengiamieji darbai, siekiant gauti ES finansavimą: rengiami projektiniai pasiūlymai, investicinis projektas, teikiamos paraiškos Centrinei proj. vald. agentūrai, rengiamas techninis projektas. Patvirtinus finansavimą bus skelbiamas vieš. pirkimas rangos darbams atlikti.
                                          • Viešosios erdvės tvarkymas Pietinėje tikslinėje teritorijoje prie Amatų gatvės. - Bus sutvarkytas 7300 m2viešosios erdvės plotas, atlikti darbai: įrengtas naujas apšvietimas, paviljonas, skulptūrinis akcentas, vaikų žaidimų aikštelė, šunų vedžiojimo aikštelė, treniruokliai, viešasis tualetas, pasodinti nauji želdiniai, įrengti šaligatviai, būtini inžineriniai, lietaus ir nuotekų tinklai, suolai, šiukšliadėžės.
                                          • Tauro kalno parko ir Liuteronų sodų tvarkymas Pietinėje tikslinėje teritorijoje - prase 330k, gavo 10k
                                          • Pėsčiųjų tunelio po geležinkeliu Vilniaus miesto Iešmininkų gatvėje įrengimas - Techninis projektas parengtas, suderinus su AB "Lietuvos geležinkeliai" ir viešųjų pirkimų būdu parinkus rangovą bus teikiami dokumentai ES paramai gauti.
                                          • Kareivių gatvės atkarpos tarp Žirmūnų ir Verkių gatvių bei Kareivių ir Verkių gatvių sankryžos rekonstrukcija įrengiant eismo saugos priemones - Techninis projektas parengtas, 2019 m. pradžioje viešųjų pirkimų būdu parinkus rangovą bus teikiami dokumentai ES paramai gauti.
                                          Paskutinis taisė mr_miegas; 2019.02.05, 09:12.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X