Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na, atrodo tvarkingai ir tiek. To pradžiai pilnai užtenka. Geriau turėti visas tokias gatves, nei vieną gedo prospektą ir likusias aptriušusias, kokia buvo ir ši.

    Su juostų žymėjimų problemų tikrai yra. Kodėl nesugebama žymėti stovėjimo vietų - man mistika.

    Comment


      Beje, ar man atrodo, ar sustatyti ir nauji apšvietimo stulpai ir naujas LED apšvietimas?

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Beje, ar man atrodo, ar sustatyti ir nauji apšvietimo stulpai ir naujas LED apšvietimas?
        Nuotraukoje matomos atramos ir šviestuvai pakeisti įrengiant šaligatvį kai buvo statomas greta esantis objektas "simfonija". Ar kitur keitė - nepastebėjau, bet spėju, kad nekeitė.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Geriau turėti visas tokias gatves, nei vieną gedo prospektą ir likusias aptriušusias, kokia buvo ir ši.
          Mes niekada neturesim "visas gatves tokias". Todel manau reiketu po viena gatves tvarkyt kaip reikia, ziurint i perspektyva o ne i siandien/vakar diena. Kad didzioji dalis gatviu butu sutvarkyta reikia daryt po kelis simtus km per metus, gal net 1000 km per metus, ne 70+10 zvyrkelio, ivertinant tai kad pries tai tempai buvo permazi arba isvis nieko nedaroma. Gatviu bukle mieste begant laikui prastes, o ne geres, nes tvarkymo tempai nepakankami. Kol jie sutvarkys blogiausias gatves jau kitos taps labai blogos bukles ir tikslas tureti visas gatves sutvarkytas tols kaip galaktikos viena nuo kitos. O esu tikras kad per 10 metu tikslai labai pasikeis ir pagrindine infrastruktura tures buti tvarkoma mazoms judejimo priemonems, kaip dviraciai, el. paspirtukai, kokie batai su el.ratukais ir aisku pestieji. O pas mus dveju juostu gatves 14 metru plocio, oops... Nes tvarke belekaip. Ir vel pertvarkinet? Ne, pinigu nebus, tiesiog toliau desimtmeciais atsilikinesim nuo pirmaujanciu europos miestu ir tiek.

          Comment


            Gatvę Žvėryne išasfaltavo per tris naktis https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...er-tris-naktis
            Šiuo metu intensyvūs gatvių tvarkymo darbai vyksta Verkių, Antakalnio, A. Goštauto, Danielių, Dunojaus, Sukilėlių, S. Vainiūno, Slucko, Vitebsko ir kt. gatvėse, teigia miesto savivaldybė.
            Šiemet sostinė suplanavusi išasfaltuoti 80 km miesto gatvių, pakloti apie 20 km naujų šaligatvių, suremontuoti apie 350 įvažiavimų į daugiabučių kiemus. Tam ruošiamasi skirti 27 mln. Eur, arba 4 mln. Eur daugiau nei 2017 m.
            Paskutinis taisė Arunasx; 2018.06.15, 18:43.

            Comment


              Prisidedu ir aš nuotraukom iš Vytauto g.




















              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                Turint omeny gatviu esama bukle ir kad per 4 metus sutvarke tik 8%, manau labai liudni skaiciai. Naujai iskloto kelio tarnavimo laikas vidutiniskai 12 metu. Neskaitant tarpiniu lopymu, cia tas laikas po kurio visa danga turetu buti isklota is naujo. Optimistiskai manom kad keliu ilgis ateity nedides. Tai reiskia kad per 12 metu cikla suremontuot 100% keliu ( = palaikyti normalia keliu bukle) Vilniuje kasmet turetu buti remontuojama po 115 km...

                Kiek kitaip skaiciuojant ... kasmet turetu buti remontuojama po 133 km gatviu, neiskaitant ju prastos dabartines bukles. Viskas kas maziau sio skaiciaus reiskia, kad su laiku gatviu tinklo bukle prastes ir miestas nesugeba padaryti net einamojo bukles palaikymo.
                Arba savivaldybe skaito mano postus arba as paskaiciavau idealiai tiksliai:

                Nauja Šimašiaus darbų ataskaita
                https://www.facebook.com/remigijus.s...3858158417182/
                nuo 3:12
                kad [gatvės] būtų idealios būklės jas reikia atnaujinti kas 10 metų. Reiškia kasmet reikėtų asfaltuoti apie 130 km gatvių
                - sako Šimašius.

                Comment




                  Netgi nutiesiant 80 km. gatvių per metus, jos kad ir nebus idealios, bet bus bent jau pakankamai normalios, kad būtų geros, reikia 100 km. per metus, o kad idealios 130 km. Situacija palaipsniui keičiasi, tačiau reikia susitaikyti ir su tuo, kad tai užtruks, nes tai, kas buvo prieš tai, kai per visą Zuoko kadencija buvo nutiesta vos 80 km. gatvių, tai reiškė, kad gatves perasfaltuodavo kas kelesdešimt metų.

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą


                    Netgi nutiesiant 80 km. gatvių per metus, jos kad ir nebus idealios, bet bus bent jau pakankamai normalios, kad būtų geros, reikia 100 km. per metus, o kad idealios 130 km. Situacija palaipsniui keičiasi, tačiau reikia susitaikyti ir su tuo, kad tai užtruks, nes tai, kas buvo prieš tai, kai per visą Zuoko kadencija buvo nutiesta vos 80 km. gatvių, tai reiškė, kad gatves perasfaltuodavo kas kelesdešimt metų.
                    Kokybe irgi turi buti svarbi. Net 2 metai nepraejo kaip dalis Antakalnio gatves buvo atnaujinta, ir jau pavirsius visas sutrukes, stotelese autobusai jau baige visiskai sugadinti danga. Dar nekalbant kad nesugebejo pasirupinti vandens nutekejimui - kaip tik palyja, didziausios balos susidaro prie pesciuju pereju.

                    Comment


                      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                      Kokybe irgi turi buti svarbi. Net 2 metai nepraejo kaip dalis Antakalnio gatves buvo atnaujinta, ir jau pavirsius visas sutrukes, stotelese autobusai jau baige visiskai sugadinti danga. Dar nekalbant kad nesugebejo pasirupinti vandens nutekejimui - kaip tik palyja, didziausios balos susidaro prie pesciuju pereju.
                      Nieko panašaus nėra.

                      Comment


                        Baigta Dunojaus gatvės rekonstrukcija
                        Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/be-kate...ekonstrukcija/ .


                        Šiandien bus ribojamas eismas Goštauto gatvėje
                        Antradienį A. Goštauto g. bus klojamas asfaltas. Atkarpoje nuo J. Tumo-Vaižganto g. (Baltojo tilto) iki Gynėjų g. (Geležinio Vilko tilto) nuo 8 val iki 24 val. numatomi eismo ribojimai: eismas į abu puses vyks viena juosta.

                        Prašome rinktis apvažiavimą per Lukiškių g.
                        Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/be-kate...tauto-gatveje/ .
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Savanorių pr. prie Vaduvos. Atrodo tik kabelių klojimas, ar bus daugiau darbų.







                          Comment


                            Islandijos g.



                            Vilniaus g. prie Operos.



                            Comment


                              Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                              Vilniaus g. prie Operos.
                              O nereiketu pirma susiaurinti Vilniaus g. pries dedant naujus bordiurus? Ta gatves atkarpa kvaila, 1.5 automobilio plotis vaziuojant link Gedimino ir nuo.
                              Paskutinis taisė digital; 2018.06.19, 18:58. Priežastis: ištrintos bereikalingai cituojamos nuotraukos

                              Comment


                                Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                O nereiketu pirma susiaurinti Vilniaus g. pries dedant naujus bordiurus? Ta gatves atkarpa kvaila, 1.5 automobilio plotis vaziuojant link Gedimino ir nuo.
                                Apkalbėta jau buvo kitose temose, kad siaurinimas iškart reiškia projektavimą ir rekonstrukcijos statusą. Nebent ruoštųsi kokį dviračių taką tiesti, tai prie to paties gal pasiaurintų. O šiaip turbūt racionaliau būtų padaryti parkingus bent vienoje pusėje ir normalias kišenes VVT stotelėms.

                                Comment


                                  Pigiausia tai 1,5+1,5 profilio gatves reiktų tiesiog, atsižvelgiant į situaciją, juostomis subraižyti. Pažymėjimo variantai: parkavimosi juostos, dviračių juostos, kelkraštis už ištisinės, dviračių juosta, 2 juostos + 1 juosta priešpriešinė, galbūt dar kokie nors sprendimai, etc.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                    Pigiausia tai 1,5+1,5 profilio gatves reiktų tiesiog, atsižvelgiant į situaciją, juostomis subraižyti. Pažymėjimo variantai: parkavimosi juostos, dviračių juostos, kelkraštis už ištisinės, dviračių juosta, 2 juostos + 1 juosta priešpriešinė, galbūt dar kokie nors sprendimai, etc.
                                    Gal kazka tokio

                                    Comment


                                      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                                      Gal kazka tokio
                                      Vilniaus g. atveju, matau, kad geriausiai pasitarnautų vidutiniškai platesnės A juostos, o pagrindinės juostos būtų tos gatvės kategorijos reikalavimus atitinkančio pločio. Jei šalia A juostų dar papildomai tilptų minimalius reikalavimus atitinkančio pločio dviračių juosta, tai gali atsirasti ir dviračių juosta

                                      Per vidurį gatvės eina nereguliuojama perėja, kurioje turi būti salelės, ten važiavimo kryptimi iš abejų pusių užsibaigtų A juostos. Iš abejų perėjos pusių, gatvės profilis būtų toks: 2 pagr. priešpriešinės juostos + 1 autobusų juosta.

                                      Prie pat Operos teatro, jei netelpa A juosta, galėtų atsirasti kelkraščio ištisinė juosta, o A juosta prasidėti toliau.
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2018.06.19, 22:25.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Apkalbėta jau buvo kitose temose, kad siaurinimas iškart reiškia projektavimą ir rekonstrukcijos statusą. Nebent ruoštųsi kokį dviračių taką tiesti, tai prie to paties gal pasiaurintų. O šiaip turbūt racionaliau būtų padaryti parkingus bent vienoje pusėje ir normalias kišenes VVT stotelėms.
                                        Vienas dalyakas, kurio ten nereiktų daugiau, tai parkingas ant gatvės.
                                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                        Comment


                                          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                          O nereiketu pirma susiaurinti Vilniaus g. pries dedant naujus bordiurus? Ta gatves atkarpa kvaila, 1.5 automobilio plotis vaziuojant link Gedimino ir nuo.
                                          O kaip bmw driftins i stoteles?
                                          Visu antra kazkokie kenkejai is Vyriausybes kita kelio puse sugadino baisiais stulpeliais vardan mistinio saugumo jausmo. Gerai kad ne tvorele.
                                          Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.06.20, 05:33.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X