Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Galima ne tik uzdazyt, bet ir kuoliuku imest (aisku blogai atrodys) ar geriau normaliai perstumt borteli ir sena asfalta tiesiog uzpilt gruntu ar skalda.
    Neįsivažiuok. Bortų perstatymo kaina kokia? Seną asfaltą užpilti gruntu? Čia rimtai? Gal dar vieną kitą statinę su tepalų atliekom prie to paties pakaskim, kaip senais gerais laikais? Tiesiog priimk, kad buvo pasirinktas racionaliausias variantas. Pasiskaityk kokį Sokratą. Gal sužinosi ko dar nežinai.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Neįsivažiuok. Bortų perstatymo kaina kokia? Seną asfaltą užpilti gruntu? Čia rimtai? Gal dar vieną kitą statinę su tepalų atliekom prie to paties pakaskim, kaip senais gerais laikais? Tiesiog priimk, kad buvo pasirinktas racionaliausias variantas. Pasiskaityk kokį Sokratą. Gal sužinosi ko dar nežinai.
      Su seno sluoksnio uzkasimu kiek pajuokavau, bet
      Tam prasme jus rimtai galvojat kad uzasfaltuoti du kart didesni nei reikia ploti yra racionaliausias variantas? O paskui kai atsiranda duobes ta ploti lopyt?

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

        Su seno sluoksnio uzkasimu kiek pajuokavau, bet
        Tam prasme jus rimtai galvojat kad uzasfaltuoti du kart didesni nei reikia ploti yra racionaliausias variantas? O paskui kai atsiranda duobes ta ploti lopyt?
        Galbūt žiūrint į ilgalaikę perspektyvą vienkartinė investicija į siaurinimą pasiteisintų būsimų remontų atžvilgiu. Bet žiūrint į vienkartinį atvejį, tai užasfaltavimas ir pigiau ir greičiau.

        Comment


          Tęsiamas Dunojaus gatvės remontas. Praktiškai visur jau yra pirmas naujo asfalto sluoksnis (nes sprendžiant pagal asfalto lygių nesutapimus sankryžose, tikrai dar laukia antras).
          Ir "bonusas" – nufrezuotas asfaltas ir Sukilėlių gatvės siaurojoje dalyje per Rasų kapines. Taigi, ir ten sulauksim naujo lygaus asfalto

          Nemažais asfalto lopais užlyginta Stepono Batoro gatvė įkalnėje nuo Olandų gatvės iki Mildos (Viršupio) gatvės viaduko (ar toliau irgi tvarko, nežinau). Taip pat tvarkoma Srovės gatvės nedidelė dalis prie įvažiavimo iš S. Batoro – Rudens gatvių sankryžos.

          Comment


            Parašė aRa Rodyti pranešimą
            Ir "bonusas" – nufrezuotas asfaltas ir Sukilėlių gatvės siaurojoje dalyje per Rasų kapines. Taigi, ir ten sulauksim naujo lygaus asfalto
            Dar ekstra bonusas - ištisai nufrezavo Justiniškių g. atkarpą nuo Laisvės pr. iki Šešuolių g.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą

              Dar ekstra bonusas - ištisai nufrezavo Justiniškių g. atkarpą nuo Laisvės pr. iki Šešuolių g.
              Ir senus bordiūrus išvežė

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                Dar ekstra bonusas - ištisai nufrezavo Justiniškių g. atkarpą nuo Laisvės pr. iki Šešuolių g.
                Ir dar vienas bonusas - Antakalnio gatvėje vidury kelio nufrezuota juosta (kiek pamenu, maždaug 2 eismo juostų pločio, o gal ir platesnė) nuo Šilo tilto iki Klinikų g. Atrodo kiek keistai. Kažin, ar ši atkarpa bus rekonstruojama, kaip buvo kažkada žadėta, ar tiesiog ją perasfaltuos?

                Comment


                  Nuo Ąžuolyno g. iki Šilo tilto. Šitą atkarpą turėjo rekonstruoti platinant (A juostai) bei tiesiant dviračių taką. Tad lieka neaišku. Iš savivaldybės pusės tikrai prastai su komunikacija.

                  EDIT: savivaldybė sako, kad rekonstruos. Bet apie platinimą ar A juostą nė žodžio. Gal pasikeitė planai?
                  Vilniuje pradėta rekonstruoti Antakalnio gatvė
                  http://www.vilnius.lt/index.php?3702617358

                  Comment


                    Nežinau kaip teoriškai, bet šiandien (06.11) praktiškai Santaros gatvė jau atidaryta. Tvorų nebėra, šviesoforai dirba, eismas važiuoja, pėstieji dvirtakiu vaikšto.

                    Comment


                      /\ Pasirodo, šiandien ta gatvė ir atidaryta.
                      Kažko labai tyliai įvyko atidarymas - gal kai kam pasidarė gėda, kad tokį paprastą projektą, skambiai pavadintą "strategine gatve", vykdė ilgiau nei metus ar pusantrų.

                      Santaros žinios 2018.06.07
                      Nauja Santaros gatvė sumažins eismo spūstis Santariškių medicinos miestelyje
                      Birželio 11 d., pirmadienį, įvyko Santaros gatvės atidarymas. Naujoji gatvė Santariškių medicinos miestelio (toliau – SMM) lankytojams bei gyventojams pirmiausia užtikrins patogesnį judėjimą miestelio teritorijoje ir greta esančiuose mikrorajonuose. Naujoji jungtis taip pat padės sumažinti automobilių srautą Santariškių žiede – pasiekti Žaliuosius ežerus nuo šiol bus dar patogiau.

                      Sekančią savaitę taip pat planuojama baigti Geležinio Vilko ir Kairiūkščio gatvių rekonstrukcijos darbus. Žemiau pavaizduota, kaip vyks judėjimas Santaros gatve.



                      http://www.santaroszinios.lt/blog/na...os-miestelyje/

                      Comment


                        Tame "Santaros žinių" straipsnyje rašoma, kad Molėtų plento - Kairiūkščio gatvės sankryža bus atidaroma vėliau.
                        Jei kas nors važiavo Santaros gatve, gal galėtų pakomentuoti, kaip ten yra iš tikrųjų.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Tame "Santaros žinių" straipsnyje rašoma, kad Molėtų plento - Kairiūkščio gatvės sankryža bus atidaroma vėliau.
                          Jei kas nors važiavo Santaros gatve, gal galėtų pakomentuoti, kaip ten yra iš tikrųjų.
                          Kas liečia pačia Santaros gatvę, tai viskas pilnai atidaryta ir veikia, o Kairiukščio sankryžoje dar liko asfalto be antro sluoksnio ir kaip suprantu senos sankryžos vietoje bus padaryta salyte.

                          Comment


                            Šiandienos straipsnis

                            Sostinėje nutiesta nauja 3 eismo juostų Santaros gatvė

                            Vilniuje nutiesta strategiškai svarbi Santaros gatvė, kuri sujungė Santariškių gatvę su Molėtų plentu – naująja gatve eismas atidarytas nuo šiandienos. Nutiesus daugiau kaip pusės kilometro ilgio, trijų eismo juostų gatvę, vilniečiams ir miesto svečiams bus daug patogiau ir greičiau pasiekti Santariškėse įsikūrusias medicinos įstaigas, greta įsikūrusį gyvenamąjį rajoną. Papildoma eismo jungtimi pagerės privažiavimas nuo Molėtų plento.

                            „Didžiausią naudą ir patogumą iškart pajus dauguma Santariškių rajono gyventojų ir čia dirbančių vilniečių, kurie kasdien važiuoja iš savo gyvenamosios vietos link miesto centro. Prognozuojama, kad transporto srautai sumažės Santariškių gatvėje ir jos žiedinėje sankryžoje su Žaliųjų Ežerų gatve, Mokslininkų gatvėje. Rajono gatvių tinklui tapus ženkliai sklandesniam, skaičiuojama, kad vidutinis srauto greitis Santariškių rajono gatvėmis padidės beveik 20 procentų, eismo dalyvių kelionių trukmė rajono gatvių tinkle sumažės apie 13 procentų“ – sako Tomas Kamaitis, Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas.

                            Naujojoje gatvėje šiaurinėje pusėje nutiestas 3 m pločio šaligatvis, pietinėje - tokio pat pločio daugiau kaip pusės kilometro ilgio, raudono asfalto dangos dviračių takas, kuris sujungia Molėtų plento ir Santariškių gatvės dviračių takus.

                            Santaros gatvė prasideda nuo ligoninės pastato (Santariškių g. 14) ir baigiasi ties Molėtų plento 11 numeriu pažymėtu pastatu. Beveik 10 metrų pločio gatvės jungtyje su esamomis gatvėmis įrengtos dvi šviesoforais reguliuojamos sankryžos: Santariškių g. ir Molėtų plente.

                            Gatvėje pastatyti 156 kelio ženklai, paklota beveik 900 metrų paviršinių lietaus nuotekų tinklų, rekonstruotas vidutinio ir aukšto slėgio dujotiekis, šilumos ir telekomunikacijų tinklai, įrengtas modernus LED apšvietimas.

                            Projekto vertė – daugiau 1,6 mln. eurų. Vilniaus miesto savivaldybė skyrė daugiau kaip 206 tūkst. eurų, likusią dalį – valstybinė Kelių direkcija.
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Su ta "strategine" gatve savivaldybės PiaRščikai gerokai perlenkė.

                              Santaros.gatvė kažkiek sumažins rytinius kamščius Santariškių g - Žaliųjų Ežerų g. žiede. Bet ten pagrindinė kamščių Santariškėse priežastis - parkavimo trūkumas ir chaotiškas pėsčiųjų eismas pagrindinėje stotelėje.

                              Jei sumažės kamščiai Santariškių gatvėje, ji gali tapti tranzitine trasa važiuojant nuo Balsių per Baublio gatvę - Santaros g. į Molėtų plentą - Geležinio Vilko gatvę.
                              Dar viena alternatyva važiuojanti iš Kalvarijų gatvės į BAM'ą (Visorių slėnį). Dabar rytais dažnai yra nulinis pralaidumas važiuojant nuo Santariškių gatvės žiedo link Mokslininkų - Geležinio vilko g. sankryžos. Tai yra ir dėl ketvirtos juostos dešinėn nebuvimo, ir ypač dėl nesureguliuoto šviesoforo Baltupių g. gale,
                              Galima išbandyti variantą važiuoti nuo Kalvarijų gatvės per Santariškes, pasukti į Santaros gatvę ir iš ten patekti į Visorius per Kairiūkščio gatvę ar per Mokslininkų g. šviesoforą.

                              Tokie alternatyvūs maršrutai pasiteisins, jei bus palankiai sureguliuoti šviesoforai abiejuose Santaros gatvės galuose.


                              Laikas parodys, ar Santaros gatvė taps dar viena tranzitine gatve šiaurinėje Vilniaus dalyje, ar tik sumažins srautus važiuojant į Santariškes.

                              Comment


                                Aukštaičių g. ir Vilnios takas.









                                Comment


                                  Vytauto g. remonto darbai visiškai baigti, pakeistas asfaltas, bortai ir plytelės:

                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20180615_111802_resized_20180615_113113315.jpg Views:	1 Size:	206,6 kB ID:	1648615

                                  Prasidėjo darbai A. Mickevičiaus g. dalyje nuo sankryžos su Kęstučio g.:

                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20180615_111449_resized_20180615_113113706.jpg Views:	1 Size:	233,2 kB ID:	1648616

                                  Remontas ten verkiant reikalingas:

                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20180615_111346_resized_20180615_113114645.jpg Views:	1 Size:	183,4 kB ID:	1648617

                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20180615_111359_resized_20180615_113114189.jpg Views:	1 Size:	166,1 kB ID:	1648618

                                  Bet mestos pajėgos palyginus su prieš tai buvusiomis Vytenio g. labai kuklios. Toks vaizdas kad tik keičia bortus ir plyteles (tas pačias Vilniaus pilkasias kurios dar neišpakuotos bet jau nudaužytais kraštais) ir tai neaišku ar visoje gatvėje ar tik prie sankryžos. Planuose buvo dviračių takas tai tikėjausi perprojektavimo ir kapitalinio visos gatvės perdarymo.

                                  Comment


                                    Gal laikinas, kuklus remontas, kadangi čia turi eiti magistralinis "Eurovelo 11" statuso dviračių takas. Būtų keista, jei be projekto kapitaliai viską tvarkytų.

                                    Comment


                                      Šimašius facebook'e pasidalino Vytauto gatvės darbų video. Kad senos plytelės, palikti seni medžiai, nenumatytas dviračių takas - tai blogai. Bet gerai tai, kad ne tiesiog gatvę perasfaltuoja, o ir šaligatvius atnaujina.

                                      Comment


                                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                        Šimašius facebook'e pasidalino Vytauto gatvės darbų video. Kad senos plytelės, palikti seni medžiai, nenumatytas dviračių takas - tai blogai. Bet gerai tai, kad ne tiesiog gatvę perasfaltuoja, o ir šaligatvius atnaujina.
                                        Gatves plotis keistas. I viena kripti telpa pusantro automobilio - galejo susiaurinti gatve ir nutiesti normalu dviracio taka. Ir dar tos pigios plastikines pesciuju saleles viduryje gatves labai prastai atrodo.

                                        Comment


                                          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                                          Gatves plotis keistas. I viena kripti telpa pusantro automobilio - galejo susiaurinti gatve ir nutiesti normalu dviracio taka. Ir dar tos pigios plastikines pesciuju saleles viduryje gatves labai prastai atrodo.
                                          Dviračių takas nebūtinai čia reikalingas - yra lygiagrečiai einantys takai prie upės ir Kęstučio gatvėje.
                                          Mane vis stebina projektuotojų praktikuojamas realybės ignoravimas. Visur kur pastaruoju metu buvo perasfaltuotos gatvės, skiriamoji linija brėžiama griežtai per važiuojamosios dalies vidurį ignoruojant susiklosčiusią praktiką vienoje iš juostų parkuoti automobilius. Faktiškai gauname vieną juostą nepraktiškai plačią, o kitą dažnai nemaloniai siaurą. To rezultatas - važiavimas nesilaikant žymėjimo ant asfalto ir tas pats žymėjimas neilgai tarnauja.
                                          Paskutinis taisė vėkas; 2018.06.15, 13:46.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X