Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimą
    Na, defektų jau ta gatvė turi, bet ten labiau projektavimo klaida buvo šulinius sumest į kairiausios eismo juostos važiuojamąją dalį. Dabar ten linksmi įdubimai, kurie važiuojant 80km/h labai smagiai jaučiasi kaip duobutės.
    Tai čia jau nuo atidarymo buvo. Tai galima imti ir mažesnes gatves. Pvz per paskutinius 5 metus sutvarkė Justiniškių g. Ir tikrai manau ji laikys ne 12 metų, o ~20metų. Aišku per tą laiką atsiras kažkiek lopų, bet gi LT ne Šveicarija.

    Comment


      Sorry negaliu nepasidalint...

      Click image for larger version  Name:	34579142_2151043801797012_6253640427866423296_n.jpg Views:	1 Size:	26,5 kB ID:	1646518
      Nuoroda i mapillary

      Kaip visada, borteliams is saligatviams pinigu nebeuzteko. Uztat triju juostu kelia isasfaltuot nusileidime ant viaduko uzteko.
      Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.06.06, 14:04.

      Comment


        /\ Čia ne delfis, skirtas emocijų pertekliui išlieti per pilnatį.
        Vietoj gaidžiavimosi geriau aiškiai parašyk kur vyksta veiksmas ("mano kalnas" neneša jokios informacijos) ir kame problema.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          /\ Čia ne delfis, skirtas emocijų pertekliui išlieti per pilnatį.
          Vietoj gaidžiavimosi geriau aiškiai parašyk kur vyksta veiksmas ("mano kalnas" neneša jokios informacijos) ir kame problema.
          Ok. Jei atidaryt Mapillari vieta matosi, ten yra ir daugiau nuotrauku. Veiksmas S. Batoro - Viršupio g. viadukas.
          Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.06.06, 12:23.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            /\ Čia ne delfis, skirtas emocijų pertekliui išlieti per pilnatį.
            Vietoj gaidžiavimosi geriau aiškiai parašyk kur vyksta veiksmas ("mano kalnas" neneša jokios informacijos) ir kame problema.
            Čia Stepono Batoro gatvės viadukas netoli Pučkorių atodangos. Tiesa pasakius nesuprantu kodėl piliečiai piktinasi, nes ten kelio danga buvo labai stipriai susidėvėjus.

            Comment


              Ten prieš 40 metų, kai statyta, buvo ko gero numatytas rimtesnis kelias 2x2 link Antakalnio. Kito paaiškinimo nerandu.

              Comment


                Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                Čia Stepono Batoro gatvės viadukas netoli Pučkorių atodangos. Tiesa pasakius nesuprantu kodėl piliečiai piktinasi, nes ten kelio danga buvo labai stipriai susidėvėjus.
                Pilieciai piktinasi del to kad ten reikejo siaurinti gatve iki vienos juostos kiekviena puse. Butent tokio plocio kokio eina pati Viršupio g. Paskui po viaduku ir ant ivaziavimo jis isplateja iki beveik 10 metru is kiekvienos puses! Tai net daugiau nei po dvi juostas. Kam? Ten tikrai nera intensyvaus trafiko, tuo labiau pati gatve veliau siaureja. O cia nusileidimas is S. Batoro gatves i kuri gali patekti tik is krastines juostos. Kaip sako Krisciunas, tiesiog klaidingai tarybmieciu suprojektuota vieta. Ten reikejo stipriai siaurint gatve ir uz sutaupyta asfalto ploti galima buvo pakloti visa gatve kitur.

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                  Pilieciai piktinasi del to kad ten reikejo siaurinti gatve iki vienos juostos kiekviena puse. Butent tokio plocio kokio eina pati Viršupio g. Paskui po viaduku ir ant ivaziavimo jis isplateja iki beveik 10 metru is kiekvienos puses! Tai net daugiau nei po dvi juostas. Kam? Ten tikrai nera intensyvaus trafiko, tuo labiau pati gatve veliau siaureja. O cia nusileidimas is S. Batoro gatves i kuri gali patekti tik is krastines juostos. Kaip sako Krisciunas, tiesiog klaidingai tarybmieciu suprojektuota vieta. Ten reikejo stipriai siaurint gatve ir uz sutaupyta asfalto ploti galima buvo pakloti visa gatve kitur.
                  O gatvės susiaurinimas nebūtų kainavęs kelis kartus brangiau nei paprastas perasfaltavimas? Ta atkarpa nėra tokia ilga, kad ją reiktų padaryti vos ne pagrindine infrastruktūros problema Vilniuje.
                  Paskutinis taisė Perfect; 2018.06.06, 14:42.

                  Comment


                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                    O gatvės susiaurinimas nebūtų kainavęs kelias kartus brangiau nei paprastas perasfaltavimas? Ta atkarpa nėra tokia ilga, kad ją reiktų padaryti vos ne pagrindine infrastruktūros problema Vilniuje.
                    kaip susiaurinimas gali kainuoti brangiau nei asfaltavimas? Cia gi ne platinimas.

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                      kaip susiaurinimas gali kainuoti brangiau nei asfaltavimas? Cia gi ne platinimas.
                      Jūs matau vėl ant to paties gatvės borto lipat :)

                      Comment


                        Norint susiaurinti spėju reikia daryti projektą, kuris kainuotų ir pinigų, ir laiko.

                        Comment


                          Parašė Horn Rodyti pranešimą
                          Norint susiaurinti spėju reikia daryti projektą, kuris kainuotų ir pinigų, ir laiko.
                          Kodel dviraciu takus gali daryti be projekto, o siaurint gatve, kad ji atitiktu STR, reikia projekto?

                          Comment


                            O tai kaip tu be projekto siaurinsi? Iš akies?
                            ...

                            Comment


                              O kam siaurint? Išvaltuoji naujai tik 3m pločio kelią, o likusią dalį su senu asfaltu užpurki dažais, kad eismas draudžiamas. Problem solved

                              Comment


                                Nauji dviračių takai irgi tik su projektu vykdomi. ArtisLT pateiktas variantas man atrodytų šiaip sau, bet būtų pigesnis.

                                Comment


                                  Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                  Nauji dviračių takai irgi tik su projektu vykdomi. ArtisLT pateiktas variantas man atrodytų šiaip sau, bet būtų pigesnis.
                                  Visų pirma tai būtų ne 3m plotis, o žymiai platesnis. Antra - dar klausimas dėl pigumo. Sakykim nieko nedarysim, o tik uždažysim. Plyšiai, duobės lieka, vanduo toliau plauna pagrindus, dažai prasmenga balose, nusitrina ir t.t. ivažiuoja MG Baltic didelis šiška ir sulaužo savo auksu inkrustuotą ratlankį... na mintį pagaunat.

                                  Comment


                                    Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                    Nauji dviračių takai irgi tik su projektu vykdomi. ArtisLT pateiktas variantas man atrodytų šiaip sau, bet būtų pigesnis.
                                    Ne.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Visų pirma tai būtų ne 3m plotis, o žymiai platesnis. Antra - dar klausimas dėl pigumo. Sakykim nieko nedarysim, o tik uždažysim. Plyšiai, duobės lieka, vanduo toliau plauna pagrindus, dažai prasmenga balose, nusitrina ir t.t. ivažiuoja MG Baltic didelis šiška ir sulaužo savo auksu inkrustuotą ratlankį... na mintį pagaunat.
                                      Galima ne tik uzdazyt, bet ir kuoliuku imest (aisku blogai atrodys) ar geriau normaliai perstumt borteli ir sena asfalta tiesiog uzpilt gruntu ar skalda.

                                      Comment


                                        Tai vis dar be projekto, iš akies?
                                        ...

                                        Comment


                                          Aisku kad be. Yra standartiniai gatviu plociai, yra ruletes, atmatuojam ir perstumiam viena krasta. Viskas. Kur kas paprastesnis veiksmas nei asfaltuoti dviraciu taka tarp pesciuju takeliu, medziu ir laviruoti tarp stoteliu pavilionu - ir viskas tai leidziama daryt pagal painte nupaisytus piesinukus. Kam reikalingas projektas uzasfaltuoti mazesni nei buvo ploti? Gatves linijos nesikeicia, keiciasi tik realiai naudojamos vaziuojamosios dalies plotis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X