Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Plius Uperis neveikia ne sezono metu. Net dabar jis ten dar neveikia berods.

    Comment


      Žiemą nėr ko grūstis į Vingio parką
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Gal kas nors žino, ką galima užklausti dėl darbų atnaujinimo Oslo g. ties Gariūnų tiltu?

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Gal kas nors žino, ką galima užklausti dėl darbų atnaujinimo Oslo g. ties Gariūnų tiltu?
          Kaip 15min informavo Miglė Bielinytė, įmonės „Susisiekimo paslaugos“ atstovė ryšiams su visuomene, šie ženklai buvo pastatyti pažeidžiant nustatytą tvarką. Tai padarė už Gariūnų gatvės rekonstrukciją atsakinga rangovinė organizacija UAB „YIT Infra Lietuva“, be galutinio suderinimo įrengusi laikinus kelio ženklus. Pasak M.Bielinytės, 15min pasidomėjus situacija, bendrovė skubiai demontavo ženklus.
          https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ina-787-976184
          Vairuotojai pyksta dėl „laikinai“ greitį ribojančių kelio ženklų labirintų: kas nelaimės atveju sumokės už laidotuves?

          Comment


            Danielių g. Žvėryne.

            Comment


              Tvarkoma V. Grybo gatvė.













              Paskutinis taisė Zorro; 2018.05.25, 21:28.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Gal kas nors žino, ką galima užklausti dėl darbų atnaujinimo Oslo g. ties Gariūnų tiltu?
                Siandien maciau stovincius KERISTOS buldozeri ir ekskavatoriu sitoj tvarkomoj atkarpoj. Reik tiketis, kad kazkas pagaliau prades judet.

                Comment


                  /\ Taigi ten taką tiesia šalia, užtai ir technikos yra.
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Narbuto viaduko statybos nuotraukos iš Vilniaus infrastruktūros projektų temos iškeltos į temą Vilniaus tiltai ir viadukai

                    Comment


                      Parašė aRa Rodyti pranešimą
                      Penktadienį Dunojaus gatvėje radęsi lopai (tikrai didesni nei 5 m2) tikrai buvo panašūs į išlyginamuosius – nelygiais kraštais ir pan. Manau, kad viskas bus gerai Nors, vėliau ten dar nebuvau.
                      Vakar Dunojaus gatvėje baigtas nufrezuoti visas senas asfaltas (kartu su išlyginamaisiais lopais ir naujuoju gatvės žymėjimu ). Dar laukia kai kurių bortelių ir šaligatvio keitimas (šalia sankryžų ar įvažiavimų) ir kitą savaitę tikėtina išvysti ten asfalto klotuvus
                      Šaligatviai keičiami (darbai baigti prieš savaitę - dvi) ne visi, o pagal "taupymo programą": pakeisti tik labiausiai išsiklaipę, o kur atrodė pakankamai lygiai, palikti kokie buvę.
                      Paskutinis taisė aRa; 2018.05.30, 08:41.

                      Comment


                        Aš gal kažkaip nemačiau arba buvau praleidęs pro ausis informaciją, kad rekonstruojama Vytauto gatvė Žvėryne, Vilniaus projektų žemėlapyje kaip matau tai irgi nėra pažymėta, tai tiesą sakant visai nustebau, kai šiandien ten užsukau. Darbai vyksta pilnu pajėgumu, tiesa, kloja 'standartines' Vilniaus plyteles, antra vertus viskas atrodo ganėtinai kokybiška. Aš už šitos gatvės rekonstrukciją agitavau jau seniai, nes man atrodo, kad pilnai neišnaudojam Žvėryno potencialo, o būtent šita gatvė yra labiausiai turistinė ir su daugiausiai Žvėrynui budingos unikalios architektūros, jeigu neklystu, tai netgi sightseeing autobusai per ją važinėja. Kas labiausiai nuliūdino, tai kad paliekami seni medžiai. Tai gatvei žinoma reikia medžių, jie ten labai tinka, tačiau būtų šimtą kartų geriau, jeigu jie būtų tvarkingi, susodinti vienodais atstumais, vienodos formos ir būtų dar geriau, jeigu nebūtų kažkoks 'standartinis medis', o paieškota kokių unikalesnių sprendimų. Nuotraukų nepadariau, tik vieną, kuri neatspindi bendro vaizdo.

                        Comment


                          Mano "kuruojama" Dunojaus gatvė jau pradėta ištisai asfaltuoti :-) Tiesa, anksčiau buvę patraukti čia (netoli Birbynių g.) "amžinai" stovintys sunkvežimiai su malkomis grįžo į savo "pozicijas" ir naujas asfaltas po jais neatsirado :-D Tikėkimės, laikinai.

                          Comment


                            Atkasiau sena straipsni, bet lygtais i ji nemaciau nourodos:

                            Duobių sostinės vardas: ar Kaunas jau perleido šį „titulą“ Vilniui?

                            Kuris miestas sutvarkė daugiau gatvių 2013-2017 m.?

                            Vilnius:
                            viso gatvių (km) 1390
                            Suremontuota gatvių (km) 112.4 (8.09%)

                            Kaunas
                            Viso gatvių (km) 978
                            Suremontuota gatvių (km) 60 (6.13%)
                            Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...iui-221-818456

                            Mano pastabos:

                            Turint omeny gatviu esama bukle ir kad per 4 metus sutvarke tik 8%, manau labai liudni skaiciai. Naujai iskloto kelio tarnavimo laikas vidutiniskai 12 metu. Neskaitant tarpiniu lopymu, cia tas laikas po kurio visa danga turetu buti isklota is naujo. Optimistiskai manom kad keliu ilgis ateity nedides. Tai reiskia kad per 12 metu cikla suremontuot 100% keliu ( = palaikyti normalia keliu bukle) Vilniuje kasmet turetu buti remontuojama po 115 km. Siais metais skelbesi kad bandys padaryti 80 km., is kuriu 10km zvirkeliu.

                            Pati savivaldybe skelbia, kad "Iš viso sostinėje yra daugiau kaip 1000 km asfaltuotų gatvių, apie 500 km žvyrkelių, taip pat nemažai akmenimis ir trinkelėmis grįstų gatvių."
                            Tad jei paimsim kad gatviu visgi yra kaip minimum 1600 km (o ne 1390), tuo labiau ir gatviu ilgis turetu per 12 metu paaugt, tai kasmet turetu buti remontuojama po 133 km gatviu, neiskaitant ju prastos dabartines bukles. Viskas kas maziau sio skaiciaus reiskia, kad su laiku gatviu tinklo bukle prastes ir miestas nesugeba padaryti net einamojo bukles palaikymo.

                            Comment


                              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                              Aš gal kažkaip nemačiau arba buvau praleidęs pro ausis informaciją, kad rekonstruojama Vytauto gatvė Žvėryne, Vilniaus projektų žemėlapyje kaip matau tai irgi nėra pažymėta, tai tiesą sakant visai nustebau, kai šiandien ten užsukau. Darbai vyksta pilnu pajėgumu, tiesa, kloja 'standartines' Vilniaus plyteles, antra vertus viskas atrodo ganėtinai kokybiška. Aš už šitos gatvės rekonstrukciją agitavau jau seniai, nes man atrodo, kad pilnai neišnaudojam Žvėryno potencialo, o būtent šita gatvė yra labiausiai turistinė ir su daugiausiai Žvėrynui budingos unikalios architektūros, jeigu neklystu, tai netgi sightseeing autobusai per ją važinėja. Kas labiausiai nuliūdino, tai kad paliekami seni medžiai. Tai gatvei žinoma reikia medžių, jie ten labai tinka, tačiau būtų šimtą kartų geriau, jeigu jie būtų tvarkingi, susodinti vienodais atstumais, vienodos formos ir būtų dar geriau, jeigu nebūtų kažkoks 'standartinis medis', o paieškota kokių unikalesnių sprendimų. Nuotraukų nepadariau, tik vieną, kuri neatspindi bendro vaizdo.
                              Nepažymėta, nes gatvė tiesiog atnaujinama. Nors gal ir reikėtų žymėt didesnius atnaujinimus?

                              Gatvė nerekonstruojama. Joje daugiau visokių negerų dalykų: išlaikomas tas pats beprotiškas plotis, neatsiranda eismo greičio reguliavimo, nėra dviračių takų.

                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                              Atkasiau sena straipsni, bet lygtais i ji nemaciau nourodos:

                              Duobių sostinės vardas: ar Kaunas jau perleido šį „titulą“ Vilniui?



                              Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...iui-221-818456

                              Mano pastabos:

                              Turint omeny gatviu esama bukle ir kad per 4 metus sutvarke tik 8%, manau labai liudni skaiciai. Naujai iskloto kelio tarnavimo laikas vidutiniskai 12 metu. Neskaitant tarpiniu lopymu, cia tas laikas po kurio visa danga turetu buti isklota is naujo. Optimistiskai manom kad keliu ilgis ateity nedides. Tai reiskia kad per 12 metu cikla suremontuot 100% keliu ( = palaikyti normalia keliu bukle) Vilniuje kasmet turetu buti remontuojama po 115 km. Siais metais skelbesi kad bandys padaryti 80 km., is kuriu 10km zvirkeliu.

                              Pati savivaldybe skelbia, kad "Iš viso sostinėje yra daugiau kaip 1000 km asfaltuotų gatvių, apie 500 km žvyrkelių, taip pat nemažai akmenimis ir trinkelėmis grįstų gatvių."
                              Tad jei paimsim kad gatviu visgi yra kaip minimum 1600 km (o ne 1390), tuo labiau ir gatviu ilgis turetu per 12 metu paaugt, tai kasmet turetu buti remontuojama po 133 km gatviu, neiskaitant ju prastos dabartines bukles. Viskas kas maziau sio skaiciaus reiskia, kad su laiku gatviu tinklo bukle prastes ir miestas nesugeba padaryti net einamojo bukles palaikymo.
                              Taip. Bet tada pagalvokim. Čia forume labai daug besipiktinančių buvo (aš iš dalies irgi), kad gatvės tvarkomos jų nesiaurinant, neįrengiant gražiai šaligatvių, nenaudojant kokybiškesnių medžiagų etc. Bet tada kiekvienai gatvei reikia ruošti po rekonstrukcijos projektą. Tai tuomet nieku gyvu nesugebėsim atnaujinti tokio skaičiaus gatvių.

                              O tempai didėja. Šiemet gi 80 km berods asfaltuojama. Tai jau kažkas panašiau į tavo skaičiavimus, nors dar ne visai tai, ko reikia.

                              Nereikia pamiršti ir to, kad daug gatvių yra miesto pakraščiai - faktiškai rajonai, įvairūs sodai. Nors nesakau, kad jų nereikia sutvarkyti, bet tai vis vien ne centrinis miestas.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą


                                Taip. Bet tada pagalvokim. Čia forume labai daug besipiktinančių buvo (aš iš dalies irgi), kad gatvės tvarkomos jų nesiaurinant, neįrengiant gražiai šaligatvių, nenaudojant kokybiškesnių medžiagų etc. Bet tada kiekvienai gatvei reikia ruošti po rekonstrukcijos projektą. Tai tuomet nieku gyvu nesugebėsim atnaujinti tokio skaičiaus gatvių.

                                O tempai didėja. Šiemet gi 80 km berods asfaltuojama. Tai jau kažkas panašiau į tavo skaičiavimus, nors dar ne visai tai, ko reikia.

                                Nereikia pamiršti ir to, kad daug gatvių yra miesto pakraščiai - faktiškai rajonai, įvairūs sodai. Nors nesakau, kad jų nereikia sutvarkyti, bet tai vis vien ne centrinis miestas.
                                Taip daugeliui gatviu reiketu nauju projektu. O jei po 12-15 metu vel pasikeis gyvenimo standartai, pvz masinu taps trigubai maziau, vel reikes projektuot is naujo. Ir tai butu normali rotacija, kuri vyksta vakaru miestuose.

                                Nors parasiau daugeliui, bet daugeliui tikrai ne. Uztenka perprojektuot gatves kuriu prieziura gali atpigt, kuriuose didelis trafikas ar jo visai nera.. na tam prasme tikrai nebutina projektuot is naujo kad ir puses g.

                                Comment


                                  Kas 12 metų tikrai nemanau, jog reikia pilnai perasfaltuoti gatves. Imkit kad ir Tukstantmecio gatvę, kuriai dabar 10 metų ir manau dar 10 metų ji laikys be didesnių defektų. Kur mažesni srautai irgi manau ~20 metų gerą būklę išlaiko. Bet taip, Vln ~80km reiktų perkloti kasmet. O naujų gatvių atsiranda toj pačioj Pilaitėj, priemiesčiuose.

                                  Comment


                                    Vytauto gatve

                                    Click image for larger version

Name:	IMG_7542.JPG
Views:	1
Size:	325,9 kB
ID:	1645764Click image for larger version

Name:	IMG_7540.JPG
Views:	1
Size:	325,8 kB
ID:	1645765Click image for larger version

Name:	IMG_7541.JPG
Views:	1
Size:	344,0 kB
ID:	1645766

                                    Comment


                                      Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                      Kas 12 metų tikrai nemanau, jog reikia pilnai perasfaltuoti gatves. Imkit kad ir Tukstantmecio gatvę, kuriai dabar 10 metų ir manau dar 10 metų ji laikys be didesnių defektų. Kur mažesni srautai irgi manau ~20 metų gerą būklę išlaiko. Bet taip, Vln ~80km reiktų perkloti kasmet. O naujų gatvių atsiranda toj pačioj Pilaitėj, priemiesčiuose.
                                      Matot, viskas priklauso nuo remonto rūšies ir gatvių kategorijos. Iš to išplaukia, kad Tūkstantmečio gatvės kategorija yra "Greito eismo", kokia konkrečiai konstrukcijos klasė nepasakysiu, bet sumuštinis storas tai ir laikys ilgai, tikrai ne 12 metų. Kur daromas "kosmetinis" remontas, kai nufrezuoja viršutinį dangos sluoksnį, tai jau po metų įtrūkimai persiduoda iš gilesnių dangos sluoksnių. (Pavyzdys Antakalnio g.) Ten jau po 5 metų tose vietose, jei bus nepalanki žiema ir neužpildys bitumu įtrūkimų matysim duobes.
                                      Ką noriu pasakyti, kad kai pagrindai paliekami seni, nuo sovietinių laikų, kai eismo intensyvumas buvo kitas, nėra ko tikėtis kad laikys bus ilgai tas lygus ir gražus asfaltas.

                                      Žmonėms svarbu greiti pokyčiai, dėl ko ir matom, jog mieste kapitalinių remontų nevyksta. Taip pat kapitaliniams remontams reikia labai daug lėšų.

                                      Comment


                                        Sukurta atskira tema [VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

                                        Comment


                                          Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                          Imkit kad ir Tukstantmecio gatvę, kuriai dabar 10 metų ir manau dar 10 metų ji laikys be didesnių defektų.
                                          Na, defektų jau ta gatvė turi, bet ten labiau projektavimo klaida buvo šulinius sumest į kairiausios eismo juostos važiuojamąją dalį. Dabar ten linksmi įdubimai, kurie važiuojant 80km/h labai smagiai jaučiasi kaip duobutės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X