Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė anna Rodyti pranešimą
    Jau seniai atkreipiau demesi, kad planuojama perasfaltuot Dunojaus gatve. Tikrai pats laikas, nes lopas ant lopo. Siandien apstulbau- pilna gatve nauju lopu , naujo asfalto kalneliu ir juostos uzpiestos :)). Gal kas zinot, ar cia kazkada asfaltuos, ar ,anot savivaldybes, toks yra istisinis asfaltavimas ??
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Užpaišytas linijas teko matyti ir kitose gatvėse, kur žada ištisinį asfaltavimą. Paskutinis geriausias variantas - Goštauto g., kur vidurinė dviguba ištisinė linija buvo atnaujinta, o dabar jau visa gatvė tvarkoma. Matyt, kad yra nesusikalbėjimas kažkurioje vietoje.

    Bet aš čia, aišku, tik spėlioju. Kaip realiai bus pažiūrėsim. Dėl visa ko gali užsiklausti savivaldybės, jie patikslins.
    Naujos linijos Dunojaus gatvėje atsirado daugmaž praeitos savaitės pradžioje, kai jau buvo baigiama perkloti šaligatvius ir keisti bortelius. O asfaltavimas atskirais lopais (matyt, prieš ištisinį asfaltavimą) pradėtas ketvirtadienį ar penktadienį.

    Panašu, kad ženklinimo konkursą (turbūt, daugeliui gatvių) laimėjusi įmonė tiesiog atliko savo darbą. O kad kažkas savivaldybėje neplanuoja globaliau, atskira problema. Belieka tikėtis, kad gatvės ženklinimas įskaičiuotas į gatvės naujinimo projektą ir nereikės skelbti naujo konkurso ženklinimo darbams. Nors nenustebčiau...

    Comment


      Parašė aRa Rodyti pranešimą



      Naujos linijos Dunojaus gatvėje atsirado daugmaž praeitos savaitės pradžioje, kai jau buvo baigiama perkloti šaligatvius ir keisti bortelius. O asfaltavimas atskirais lopais (matyt, prieš ištisinį asfaltavimą) pradėtas ketvirtadienį ar penktadienį.

      Panašu, kad ženklinimo konkursą (turbūt, daugeliui gatvių) laimėjusi įmonė tiesiog atliko savo darbą. O kad kažkas savivaldybėje neplanuoja globaliau, atskira problema. Belieka tikėtis, kad gatvės ženklinimas įskaičiuotas į gatvės naujinimo projektą ir nereikės skelbti naujo konkurso ženklinimo darbams. Nors nenustebčiau...
      Skelbti naujo konkurso žinoma nereikės, nes sutartis ženklinimui nėra baigtiniam kiekiui - esant poreikiui užsakys pakartotinai. O štai dėl to ištisinio asfaltavimo, tai imu abejoti ar jis bus. t.y. gali būti, kad ištisiniu asfaltavimu palaikė eilutę sąmatoje, kur kalbama apie dangos remontą didesniais nei 5m2 lopais ir juos jau vadina nebe duobių remontu, o asfaltavimu.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
        O štai dėl to ištisinio asfaltavimo, tai imu abejoti ar jis bus. t.y. gali būti, kad ištisiniu asfaltavimu palaikė eilutę sąmatoje, kur kalbama apie dangos remontą didesniais nei 5m2 lopais ir juos jau vadina nebe duobių remontu, o asfaltavimu.
        Penktadienį Dunojaus gatvėje radęsi lopai (tikrai didesni nei 5 m2) tikrai buvo panašūs į išlyginamuosius – nelygiais kraštais ir pan. Manau, kad viskas bus gerai :) Nors, vėliau ten dar nebuvau.

        Comment


          Rašau savivaldybei savo pasiūlymus dėl bendrojo plano infrastruktūros dalies. Gal kas pritariat ir prisijungtumėt? Kuo daugiau balsų, tuo geriau :)

          Siūlymas 1:

          Į Vingio parką numatoma nauja pėsčiųjų ir dviratininkų jungtis nuo Litexpo parodų rūmų. Ji labai reikalinga. Tačiau vien jos neužteks. Siūlau numatyti antrą naują pėsčiųjų ir dviratininkų jungtį nuo Karoliniškių draustinio link Vingio parko. Tai būtų maždaug per vidurį nuo dabar esančio pėsčiųjų ir dviratininkų viaduko ir naujo planuojamo viaduko prie Litexpo.

          Toks sprendimas užtikrintų sklandesnį aktyvaus miestiečių gyvenimo paskatinimą, intensyvesnį aplinkinių rajonų įtraukimą bei smarkiai praplėstų aktyviai naudojamas žaliąsias erdves. Šis siūlymas taip pat veiktų kaip nauja gamtinės Šeškinės ir Karoliniškių karkaso dalies tąsa link Vingio parko.

          Click image for larger version  Name:	bp.png Views:	1 Size:	278,0 kB ID:	1643397



          Siūlymas 2:

          Nei viename brėžinyje nebesimato anksčiau planuoto Kernavės g. tilto nuo Konstitucijos pr. iki Naujamiesčio (Goštauto g.). Atsisakius šio tilto, pėstieji netenka vienos iš planuotų perspektyvių jungčių nuo vieno Neries kranto link kito. Taip, planuojamas tiltas ties Green Hall, bet jis nėra arti. Vertinant, kad jau dabar ties Forum Palace bei Nacionaline dailės galerija vyksta NT plėtros bei verslo centrų statybos, būtų logiška planuoti bent jau pėsčiųjų ir dviratininkų tiltą per Nerį maždaug nuo Baravyko g. link Goštauto g. Gali kilti klausimas kuom netinka Geležinio vilko tiltas, bet jis yra magistralinės gatvės tiltas. Link jo patekti nėra patogu (statūs laiptai), o ir juo naudotis visai nėra malonu dėl intensyvaus eismo. Logiška būtų šį tiltą palikti transportui, o greta ar kaip siūlau vos tolėliau link Baltojo tilto pastatyti naują tik pėstiesiems skirtą tiltą.

          Click image for larger version  Name:	Annotation.png Views:	1 Size:	287,9 kB ID:	1643396

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Siūlymas 2:

            Nei viename brėžinyje nebesimato anksčiau planuoto Kernavės g. tilto nuo Konstitucijos pr. iki Naujamiesčio (Goštauto g.). Atsisakius šio tilto, pėstieji netenka vienos iš planuotų perspektyvių jungčių nuo vieno Neries kranto link kito. Taip, planuojamas tiltas ties Green Hall, bet jis nėra arti. Vertinant, kad jau dabar ties Forum Palace bei Nacionaline dailės galerija vyksta NT plėtros bei verslo centrų statybos, būtų logiška planuoti bent jau pėsčiųjų ir dviratininkų tiltą per Nerį maždaug nuo Baravyko g. link Goštauto g. Gali kilti klausimas kuom netinka Geležinio vilko tiltas, bet jis yra magistralinės gatvės tiltas. Link jo patekti nėra patogu (statūs laiptai), o ir juo naudotis visai nėra malonu dėl intensyvaus eismo. Logiška būtų šį tiltą palikti transportui, o greta ar kaip siūlau vos tolėliau link Baltojo tilto pastatyti naują tik pėstiesiems skirtą tiltą.

            Click image for larger version Name:	Annotation.png Views:	1 Size:	287,9 kB ID:	1643396
            Nesutinku su šituo. Jei atsirastų pėsčiųjų tiltas link GH ir tavo siūlomas tai gautusi du tiltai per du šimtus metrų į abi puses nuo GV tilto, toks truputi 'overtiltingas' toje vietoje :) GV aišku pėstiesiems netinka, bet patogiam susisiekimui su Saltoniškėm/NMC pilnai pakaktų Baltojo ir to link GH (kurio tikrai reiktų). Nebent NMC labai išsivystytu, bet čia 50 metų perspektyva ir tai neaišku ar kada įvyks iš vis nes bent jau dabar giliau į Šnipiškes statoma mažaaukštė New Pilaite, o ne New City Center.
            Paskutinis taisė Gladiator; 2018.05.23, 09:23.

            Comment


              Na, jeigu vertinam, kad GV tiltas yra visai nenaudotinas pėstiesiems, tai tada tarkim nuo Forum Palace patekti į kokį Unique verslo centrą yra sudėtinga. Net pastačius Green Hall tiltą.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Rašau savivaldybei savo pasiūlymus dėl bendrojo plano infrastruktūros dalies. Gal kas pritariat ir prisijungtumėt? Kuo daugiau balsų, tuo geriau :)

                Siūlymas 1:

                Į Vingio parką numatoma nauja pėsčiųjų ir dviratininkų jungtis nuo Litexpo parodų rūmų. Ji labai reikalinga. Tačiau vien jos neužteks. Siūlau numatyti antrą naują pėsčiųjų ir dviratininkų jungtį nuo Karoliniškių draustinio link Vingio parko. Tai būtų maždaug per vidurį nuo dabar esančio pėsčiųjų ir dviratininkų viaduko ir naujo planuojamo viaduko prie Litexpo.

                Toks sprendimas užtikrintų sklandesnį aktyvaus miestiečių gyvenimo paskatinimą, intensyvesnį aplinkinių rajonų įtraukimą bei smarkiai praplėstų aktyviai naudojamas žaliąsias erdves. Šis siūlymas taip pat veiktų kaip nauja gamtinės Šeškinės ir Karoliniškių karkaso dalies tąsa link Vingio parko.
                Sutinku, kad tiltelio toje vietoje reikėtų, bet klausimas ar teisės aktai leistų ten statyti tilą, turint omenyje, kad iš vienos pusės yra draustinis.

                Comment


                  Sudėtinga, bet ir nėra poreikio. Iškeltų Lukiškių kalėjimą ir išvystytų tą teritoriją, užbaigtų Verso Trikampį, užstatytų pastatais orą virš GV, iš kitos upės pusės pristatytų normalių gyvenamųjų dangoraižių ir ofisų, o ne mažaaukščių kokius stato dabar tada taip reiktų to tilto.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Siūlau numatyti antrą naują pėsčiųjų ir dviratininkų jungtį nuo Karoliniškių draustinio link Vingio parko.
                    O tai nesigaus taip, kad tiltas bus iš niekur į niekur? Nuo Karoliniškių pusės ten praktiškai nėra jokio civilizuoto priėjimo, o draustinio statusas turbūt nelabai leis ten kažkokių statybų ir "modernizacijų"
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                      O tai nesigaus taip, kad tiltas bus iš niekur į niekur? Nuo Karoliniškių pusės ten praktiškai nėra jokio civilizuoto priėjimo, o draustinio statusas turbūt nelabai leis ten kažkokių statybų ir "modernizacijų"
                      Draustinyje pasivaikščiojimo takų yra ir jie prižiūrimi. Daugiau ar mažiau. Tai jo, reikėtų ten aptvarkyti teritoriją.

                      Geras klausimas dėl draustinio leidimo. Bet čia ne man spręsti. Jeigu pritariat pasiūlymui - siųskit į savivaldybę, o jie jau tegul ten žiūrisi. Nes jeigu nepasiūlysi, tai ir nepagalvos, kad gal reikia.

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                        O tai nesigaus taip, kad tiltas bus iš niekur į niekur? Nuo Karoliniškių pusės ten praktiškai nėra jokio civilizuoto priėjimo, o draustinio statusas turbūt nelabai leis ten kažkokių statybų ir "modernizacijų"
                        Iki pat didžiųjų atodangų apačioje yra pieva su visiškai padoriais takeliais. Pavasarį neužliejama, takeliai +/- tvarkingi. Aišku ne asfaltas ir t.t., bet jei daryt rekreacinį - tiks. Susisiekimui šiaip ar taip nenorės lipt į stačius šlaitus. Nebent gondolą iš Karoliniškių į Čiurlionio gatvę daryti

                        Comment


                          Tiltas puikiai, bent jau mano akimis, tiktų ir būtų reikalingas senojo siauruko geležinkelio tilto vietoje.
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Rašau savivaldybei savo pasiūlymus dėl bendrojo plano infrastruktūros dalies. Gal kas pritariat ir prisijungtumėt? Kuo daugiau balsų, tuo geriau :)

                            Siūlymas 1:

                            Į Vingio parką numatoma nauja pėsčiųjų ir dviratininkų jungtis nuo Litexpo parodų rūmų. Ji labai reikalinga. Tačiau vien jos neužteks. Siūlau numatyti antrą naują pėsčiųjų ir dviratininkų jungtį nuo Karoliniškių draustinio link Vingio parko. Tai būtų maždaug per vidurį nuo dabar esančio pėsčiųjų ir dviratininkų viaduko ir naujo planuojamo viaduko prie Litexpo.

                            Toks sprendimas užtikrintų sklandesnį aktyvaus miestiečių gyvenimo paskatinimą, intensyvesnį aplinkinių rajonų įtraukimą bei smarkiai praplėstų aktyviai naudojamas žaliąsias erdves. Šis siūlymas taip pat veiktų kaip nauja gamtinės Šeškinės ir Karoliniškių karkaso dalies tąsa link Vingio parko.
                            Vingio parko tilto įdėja labai patiko. Man kažkaip atrodo, kad toje vitoje labai tiktų bezdžionių tiltas. Vistiek dėl stataus kalno dviratininkų ten nebus ir tai būtų rekreacinis tiltas, o bezdžionių tiltas būtų didesnė pramoga lankytojams, plius pastatymo kaina gal net kokia 10 kartų mažesnė būtų.




                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Draustinyje pasivaikščiojimo takų yra ir jie prižiūrimi. Daugiau ar mažiau. Tai jo, reikėtų ten aptvarkyti teritoriją.
                              Tiesiog esu ne kartą vaikščiojęs ten palei upę ir prie visų tų skardžių, tai tikrai galiu drąsiai teigti, jog "apačia", kur baigtųsi tiltas, tikrai nepritaikyta šeimyniniam pasivaikščiojimui. Yra ten bent 1 platesnė vieta su palyginus civilizuotu nusileidimu nuo Karoliniškių, bet negaliu pasakyti, kiek arti ji yra nuo siūlomos tilto vietos.

                              Apskritai idėja yra visai nebloga ir tikrai būtų geras stimulas sutvarkyti tą apleistą teritoriją. Bet, pasikartosiu, neaišku, kaip sunku būtų gauti leidimą kažką ten daryti net ir nestatant tilto, o tiesiog įrengiant civilizuotą taką palei upę.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Tiesą sakant aš ten pastaruoju metu nebuvau, bet lyg ir buvo aptvarkytas ten takas palei Nerį prieš metus ar du. Ne plytelėmis išklotas, bet bent kažkiek pritaikytas vaikščiojimui. Bet kokiu atveju labai gaila, kad gailim kažkokių aptriušusių medžių nukirtimo, o ten, kur visu gražumu atsiskleidžia gamta - šlaitai, skardžiai, upė, augmenija - mes neturim normalaus priėjimo. Neišnaudojam potencialo.

                                Comment


                                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                  Tiesą sakant aš ten pastaruoju metu nebuvau, bet lyg ir buvo aptvarkytas ten takas palei Nerį prieš metus ar du. Ne plytelėmis išklotas, bet bent kažkiek pritaikytas vaikščiojimui. Bet kokiu atveju labai gaila, kad gailim kažkokių aptriušusių medžių nukirtimo, o ten, kur visu gražumu atsiskleidžia gamta - šlaitai, skardžiai, upė, augmenija - mes neturim normalaus priėjimo. Neišnaudojam potencialo.
                                  Dabar ten yra šunkelis, kuriuo galima tik praeiti, su dviračiu jau sunkiau. Manau pėsčiųjų tiltas (esantis aukštai, nuo skardžio viršaus), labai pagyvintų tą vietą ir apskritai taptų traukos objektu, nes gerai matosi NMC ir centras iš tos vietos, plius dar ir landmarku, jei architektūra būtų įdomesnė. Taip pat karoliniškių, pilaitės, lazdynų gyventojai galėtų greičiau pasiekti centrą. O problemą dėl aukščio skirtumų galima labai lengvai išspręsti. :)

                                  Paskutinis taisė Lettered; 2018.05.23, 14:35.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    O ne keltas "Uperis" ten planuojamas (kaip ir Žvėryno-Naujamiesčio bei Žirmūnų-Antakalnio jungtyse)?
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Dabar ten yra šunkelis, kuriuo galima tik praeiti, su dviračiu jau sunkiau. Manau pėsčiųjų tiltas (esantis aukštai, nuo skardžio viršaus), labai pagyvintų tą vietą ir apskritai taptų traukos objektu, nes gerai matosi NMC ir centras iš tos vietos, plius dar ir landmarku, jei architektūra būtų įdomesnė. Taip pat karoliniškių, pilaitės, lazdynų gyventojai galėtų greičiau pasiekti centrą. O problemą dėl aukščio skirtumų galima labai lengvai išspręsti. :)
                                      Nemanau, kad ten reiktų gigantiško tilto. NMC ir centras vistiek nesimatytų, nebent jis būtų ant tiek gigantiškas, kad eitų aukščiau medžių viršūnių. Bet tokio tilto kaina būtų labai didelė, Vingio parko pusėje reikėtų įrenginėti ilgą nusileidimą nuo tilto, o tai kainuotų ne tik didelius pinigus, bet ir iškirstą nemažą plotą medžių (pasakyk tai talibams) ir kažin ar tas vaizdas nuo tilto atsvertų tą investiciją. Toje vietoje esmė yra padaryti kad ir papraščiausią tiltą per upę, nes ta visas gamtos grožis ir upės vingis geriausiai atsiskleidžia būtent iš upės vidurio, nuo kranto per medžius to nelabai matos.

                                      Comment


                                        Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                        O ne keltas "Uperis" ten planuojamas (kaip ir Žvėryno-Naujamiesčio bei Žirmūnų-Antakalnio jungtyse)?
                                        Uperis labai nedraugiškas bėgikams. Tie miškai labai masina bėgikus. Tiltą prabėgi negaišdamas, o ant to Uperio reiktų striksėt kol plauksi (kad neatvėst), tad nesigautų juo visiems naudotis.

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                          Uperis labai nedraugiškas bėgikams. Tie miškai labai masina bėgikus. Tiltą prabėgi negaišdamas, o ant to Uperio reiktų striksėt kol plauksi (kad neatvėst), tad nesigautų juo visiems naudotis.
                                          Taip pat reiktų striksėti laukiant Uperio pagal tvarkaraštį.

                                          Draugiškas jis bėgikams ar ne, tačiau yra pigesnis nei tiltas, o žinant VMS polinkį taupyti, tai nieko kita nevertėtų tikėtis. Plius būtų imamas mokestis.
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X