Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Antakalnio g. nuo Olandų žiedo vietomis turi sužymėtą dangą, pradžioje stovi ženklas apie remontuojamas gatves. Gal perklos asfaltą?

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Antakalnio g. nuo Olandų žiedo vietomis turi sužymėtą dangą, pradžioje stovi ženklas apie remontuojamas gatves. Gal perklos asfaltą?

      Vakar nakti netoli ziedo apie sulinius rause, siandien nuo silo tilto gatves bortelius lupo

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Antakalnio g. nuo Olandų žiedo vietomis turi sužymėtą dangą, pradžioje stovi ženklas apie remontuojamas gatves. Gal perklos asfaltą?
        https://maps.vilnius.lt/miesto-tvark...dark&identify=

        Comment


          Šiemet bus atnaujinta visa sostinės Antakalnio gatvė – prasidėjo paskutinės atkarpos remontas
          https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...as-221-1040158

          Vilniaus miesto savivaldybė baigia atnaujinti visą beveik 3,6 km ilgio Antakalnio gatvę – prasidėjo III-asis darbų etapas, kurio metu bus rekonstruota daugiau kaip 2 km Antakalnio gatvės nuo Šilo tilto iki Olandų, Antakalnio, T.Kosciuškos žiedinės gatvių sankryžos. Šiame etape bus paklota visiškai nauja asfalto danga, pakeisti kelio bortai, įrengti nauji šaligatviai, sutvarkyti įvažiavimai į daugiabučių kiemus, pakeisti lietaus nuotėkų šuliniai, atnaujintas ženklinimas, rašoma pranešime.

          Comment


            Visuomenės informavimas apie numatomą jungiamosios gatvės tarp Konstitucijos pr. ir Upės g., Vilniuje, projektavimą



            https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/

            Comment


              Yra pastabų ir dėl dviračių tako ir dėl Upės g. pločio. Rekonstruojama dalis, o gatvė nesiaurinama, dalis juostų paliekamos net 3,7 metro pločio, nors normatyvas yra 3,25 max. Mano siūlymas:

              Click image for larger version

Name:	upes_siaurinti.png
Views:	3
Size:	478,7 kB
ID:	1675764

              Comment


                Upes g. yra sventasis tarybinis graalis, kaip ir neseniai atnaujinta Vytauto. Duodu ranka nukirst kad bus palikti visi plociai kurie dabar yra.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Yra pastabų ir dėl dviračių tako ir dėl Upės g. pločio. Rekonstruojama dalis, o gatvė nesiaurinama, dalis juostų paliekamos net 3,7 metro pločio, nors normatyvas yra 3,25 max. Mano siūlymas:
                  Tik viena smulkmena, kad išvažiuojant iš sankryžos reikia palikti platesnę juostą, nei privažiuojant prie sankryžos, nes sukant ilgai transporto priemonei, didėja gabaritas. O šiaip, esant iškart dviems sankryžoms tokiu mažu atstumu pilnai pritariu tokiai pertvarai.

                  Comment


                    Duodu ranka nukirst kad bus palikti visi plociai kurie dabar yra.
                    Bet nesi tikras 100 proc., jei duodi nukirsti tiktai ranką .
                    Ta gatvė kai kada atrodo tuštoka, bet renginių prie Baltojo tilto metu būna užstatyta mašinomis ir pakankamai užkišta.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Tik viena smulkmena, kad išvažiuojant iš sankryžos reikia palikti platesnę juostą, nei privažiuojant prie sankryžos, nes sukant ilgai transporto priemonei, didėja gabaritas. O šiaip, esant iškart dviems sankryžoms tokiu mažu atstumu pilnai pritariu tokiai pertvarai.
                      Tai galima plotį daryt 3,25 metro, o STR vis tiek numato visus tuos atvejus sukant autobusui ir pan. Posūkio kampai tą sprendžia berods. Kito transporto šioje gatvėje negali būti (pvz., vilkikų).

                      Comment


                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                        Bet nesi tikras 100 proc., jei duodi nukirsti tiktai ranką .
                        Ta gatvė kai kada atrodo tuštoka, bet renginių prie Baltojo tilto metu būna užstatyta mašinomis ir pakankamai užkišta.
                        Ne tik renginių metu. Dažnai vakarais ar savaitgaliais būna pilna. Turbūt geriausias sprendimas būtų pertvarkyt į normalią gatvę su parkavimu šonuose kaip Žvejų gatvėje.

                        Comment


                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Bet nesi tikras 100 proc., jei duodi nukirsti tiktai ranką .
                          Ta gatvė kai kada atrodo tuštoka, bet renginių prie Baltojo tilto metu būna užstatyta mašinomis ir pakankamai užkišta.
                          Rankos uzteks) Turiu omeny kad reiketu siaurinti pries perejas, nes parkuosis vos ne ant ju ir trukdys pamatysi pesciuosius. Nereikia jos visos siaurint, bet sitoje trumpoje atkarpoje reiketu panaikint parkinga ir susiaurint. Aisku paralelineje realybeje.

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                            Rankos uzteks) Turiu omeny kad reiketu siaurinti pries perejas, nes parkuosis vos ne ant ju ir trukdys pamatysi pesciuosius. Nereikia jos visos siaurint, bet sitoje trumpoje atkarpoje reiketu panaikint parkinga ir susiaurint. Aisku paralelineje realybeje.
                            Ne, tai ją bet kokiu atveju visą reikia siaurint. Net jeigu būtų išlaikytas parkingas abiejose pusėse, vis tiek galima ją lengvai siaurint, nes net su dabartiniu parkingu ten pločiai yra per dideli. Normali 4 eismo juostų gatvė.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Tai galima plotį daryt 3,25 metro, o STR vis tiek numato visus tuos atvejus sukant autobusui ir pan. Posūkio kampai tą sprendžia berods. Kito transporto šioje gatvėje negali būti (pvz., vilkikų).
                              Na taip, tas posūkis baigsis jau už perėjos, todėl gausis, kad juosta bus platesnė.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Ne, tai ją bet kokiu atveju visą reikia siaurint. Net jeigu būtų išlaikytas parkingas abiejose pusėse, vis tiek galima ją lengvai siaurint, nes net su dabartiniu parkingu ten pločiai yra per dideli. Normali 4 eismo juostų gatvė.
                                nepasakyciau, ten kai priparkuotos masinos is abeju pusiu tai prasilenki su priespriesais vaziuojancia masina pakankamai arti. Nebeprasilenksi jei susiaurint. Zveju atrodo siauresne tik vizualiai, nes parkingai irengti trinkelem ir jis tik is vienos puses.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                  nepasakyciau, ten kai priparkuotos masinos is abeju pusiu tai prasilenki su priespriesais vaziuojancia masina pakankamai arti. Nebeprasilenksi jei susiaurint. Zveju atrodo siauresne tik vizualiai, nes parkingai irengti trinkelem ir jis tik is vienos puses.
                                  Žvejų g. yra 8 metrai, Upės g. 11 metrų. Pagal STR parkingui užtenka 2 metrų. Tai Upės g. iš 11 atimk 4 metrus abiejų pusių parkingui ir gausis 7 metrai važiuojamai daliai, kas yra po 3,5 metro, o tai viršija STR leidžiamą max plotį D1 kategorijai - 3,25 metro.

                                  Su priparkuotom mašinom ten visi važiuoja ~60 km/h greičiu ir prasilenkinėja be problemų, nors pasitaiko ir nepažįstančių savo gabaritų, tai tokie mėgsta perlipę ištisinę važiuot. O projektinis greitis 40 km/h.

                                  Beje, neseniai buvo ten kažkoks auto show, kur visokie prabangūs ir turbinti automobiliai suvažiavę buvo. Tai sustatyti buvo įstrižai ir tai nelabai trukdė dviem mašinoms prasilenkti (nors greitis ten tarp žmonių buvo visiškai minimalus).

                                  Comment


                                    Rinktinės g.





                                    Laba gerai pritaikyta silpnaregiams ir neregiams. Na tiesiog puikiai Bent jau Vilniaus pėsčiųjų takų projektavimo rekomendacijose nurodyta, kad vedimo juosta turi būti ne arčiau kaip 60 cm nuo krašto.



                                    Jokios augmenijos per centriuką tikrai nebus.

                                    Comment


                                      Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                      Rinktinės g.

                                      Laba gerai pritaikyta silpnaregiams ir neregiams. Na tiesiog puikiai Bent jau Vilniaus pėsčiųjų takų projektavimo rekomendacijose nurodyta, kad vedimo juosta turi būti ne arčiau kaip 60 cm nuo krašto.
                                      Ne nu tikrai, gal reikia užvesti temą "Nesąmonių kampelis Eastern Europe sostinėje Wilno?". Nepriimti tokių nesąmonių - tegul perdaro civilizuotai! Mums visai nereikia, kad pasaulis juoktųsi, kaip iš kokių rytų.

                                      Comment


                                        Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                        Rinktinės g.
                                        Laba gerai pritaikyta silpnaregiams ir neregiams. Na tiesiog puikiai Bent jau Vilniaus pėsčiųjų takų projektavimo rekomendacijose nurodyta, kad vedimo juosta turi būti ne arčiau kaip 60 cm nuo krašto.


                                        Jokios augmenijos per centriuką tikrai nebus.
                                        Šiame mieste nėra vietos silpnaregiams, pėstiesiems, tėvams su vežimėliais, dviratininkams ar kokiai nors augmenijai, užtat 6 automobilių juostos visada tilps.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Man patinka, kad pagal šią vedimo juostą silpnaregis arba aklasis atsimuštų į stulpą kiek toliau. Kartais galvoju, kad gal nereikėtų iš vis tokių dalykų daryti, nes pas mus vis tiek normos laikomąsi tik dėl parašo, o žmogui su tokia negalia ne tai kažką padės, nei ką. Absurdas. Projektuotojas - daunas.
                                          Paskutinis taisė R.D.; 2018.10.12, 14:03.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X