Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    V. Mykolaičio-Putino ir Suvalkų gatvėse – laukti pokyčiai

    Nuo kovo 1-osios sostinės savivaldybė keičia eismo organizavimą V. Mykolaičio-Putino ir Suvalkų gatvėse – didina eismo saugumą ir skiria daugiau erdvės automobilių statymui...
    ...V. Mykolaičio-Putino gatvės dalyje, nuo M. K. Čiurlionio link M. Valančiaus gatvės, bus įvestas vienpusis eismas, kaip ir Suvalkų gatvėje, nuo M.Valančiaus gatvės link M. K. Čiurlionio gatvės...
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Gal tuo pačiu sutvarkys Suvalkų g. dangą., nes šiuo metu ten Mėnulio reljefas.

      Beje, rudenį jau buvo sukabinę ženklus pagal panašią schemą - tik M. K. Čiurlionio g. atkarpoje tarp V. Kudirkos ir V. Mykolaičio-Putino taip pat buvo įvestas vienkryptis eismas, leidžiant važiuoti nuo Kudirkos g. pusės. Po poros dienų ženklus nukabino. Galbūt sulaukė skundų, dėl to, kad nebeliko galimybės patekti į Čiurlionio g. važiuojant iš Kalinausko bei Putino gatvių.

      Comment


        ...Minties – Tuskulėnų – Žirmūnų gatvių trikampyje projektuojami ne tik dviračių takai, bet ir rajono vidaus sutvarkymas: nauji pėsčiųjų takai, sporto aikštynai, vaikų žaidimo aikštelės, automobilių stovėjimo aikštelės, kiti inžinerinius statiniai, takų apšvietimas, naujų želdinių planavimas, senų priežiūra. Darbai prasidės dar šių metų gale...
        Daugiau:http://www.vilnius.lt/index.php?3995034372
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          2019 metais prdės gal kaip ir visa kita...
          O po to realiai bus gal 2019 metų gale kaip panašiai žadėjo VA/Gariūnų jungties platinimo darbus nuo 2017 pavasario, o sumažino greitį iki 50km/h birželį, o darbus realiai pradėjo po žolinių. O baigė gal rugsėjo gale vieną pusę. Kitoje ....

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

            2019 metais prdės gal kaip ir visa kita...
            O po to realiai bus gal 2019 metų gale kaip panašiai žadėjo VA/Gariūnų jungties platinimo darbus nuo 2017 pavasario, o sumažino greitį iki 50km/h birželį, o darbus realiai pradėjo po žolinių. O baigė gal rugsėjo gale vieną pusę. Kitoje ....
            Kiek sakė Antonas, tai viskas baisiai vėlavo pagrinde dėl medžiagų trūkumų... asfalto poreikis šiemet buvo milžiniškas ir ne tik dėl oro uosto tako rekonstrukcijos. Tas pats buvo ir su trinkelėmis, tiekėjai nespėjo aprūpinti. Sunku patikėt, bet nėra priežasčių netikėt.

            Comment


              Svarbi žinia Vilniaus vairuotojams: jau netrukus pradės veikti moderniausias greičio matuoklis

              Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...cio-matuoklis/

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Bet tas tiltas nelabai išspręstų kamščių problemą, tik nukeltų juos į kitą vietą, žvėrynas ir pedagoginis žiedas dar labiau užsikištų. Manau vietoje tilto per upę geriau pastatyti estekadą virš žiedo.

                Apie šį viaduką tik kalbą, o kaip su Žirnių g ir Liepkalnio sankryža? Buvo kalbos, kad šiemet darbai turėtų pajudėti?
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                  Apie šį viaduką tik kalbą, o kaip su Žirnių g ir Liepkalnio sankryža? Buvo kalbos, kad šiemet darbai turėtų pajudėti?
                  Tos kalbios kol kas lieka kalbomis. Šioje vietoje lyg jau buvo viskas suplanuota ir paruošta Žalgirio-Geležinio Vilko sankryžos platinimui. Klausimas, ar čia darbai pajudės?

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                    Apie šį viaduką tik kalbą, o kaip su Žirnių g ir Liepkalnio sankryža? Buvo kalbos, kad šiemet darbai turėtų pajudėti?
                    Parašyta, jog iki 2020 m. įgyvendins:

                    http://www.vilnius.lt/index.php?1019437565
                    Flickr

                    Comment


                      Kas tada liko ketvirtiems kadencijos metams?

                      Be tų tęstinių jau išvardytų darbų, dar planuojame atidaryti du baseinus – vieną Fabijoniškėse jau po maždaug pusantro mėnesio, o Lazdynuose tikimės po maždaug metų. Judama į priekį dėl rūmų ant Tauro kalno sutvarkymo, planuojame tai baigti per penkerius metus. Numatyta Vakarinio aplinkkelio sujungimo su Molėtų plentu bei Šiaurinio aplinkkelio projektų įgyvendinimo pradžia, netrukus turėtų būti patvirtintas viaduko ant Minsko plento sankryžos su Liepkalnio ir Žirnių gatvėmis projektas, bus imtasi konkurso projektuojant viaduką virš žiedo prie Edukologijos universiteto, pradėsime statyti kelis pėsčiųjų viadukus, tarp jų ir itin pavojingoje vietoje Narbuto gatvėje. Planai – stoties teritorijos tolesnis tvarkymas, pirmiausia sprendžiant Autobusų stoties problemą, ir daugybė kitų infrastruktūrinių darbų.


                      Plačiau: https://www.vz.lt/verslo-aplinka/201...#ixzz59EDM2P6E

                      Comment


                        Ar "Vakarinio aplinkkelio sujungimo su Molėtų plentu" bei "Šiaurinio aplinkkelio" projektai nėra vienas ir tas pats?

                        Comment


                          Parašė Plents Rodyti pranešimą
                          Ar "Vakarinio aplinkkelio sujungimo su Molėtų plentu" bei "Šiaurinio aplinkkelio" projektai nėra vienas ir tas pats?
                          Čia, turbūt, turėta omenyje Šiaurinė gatvė.

                          Comment


                            Paaiškėjo, kurios miesto gatvės šiemet bus asfaltuojamos

                            Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...asfaltuojamos/

                            Comment


                              Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                              Paaiškėjo, kurios miesto gatvės šiemet bus asfaltuojamos

                              Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...asfaltuojamos/
                              Sąrašas gal bus dar papildytas, nors praeitais metais toks sąrašas buvo paskelbtas ne pilnas, nes kai kurios gatvės buvo tvarkomos pagal Vyriausybės programą, dar iš kitų fondų.

                              O senamiestyje tai būtų džiugu, kad mažiau būtų asfalto, o daugiau labiau derančios dangos - plytelių, trinkelių, grindinio.

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Įdomu, ar pradės ką nors daryti kaip buvo skelbti projektai dėl GV platinimo leidžiantis nuo Ozo iki Ukmergės ir kitoje pusėje šalia Circle K ? Buvo daug šnekų, bet veiksmų nulis kaip ir su Žirnių/Liepkalnio. Gal irgi tik 2019'iems ką nors žadės?
                                Prieš mėn buvau užklausęs, šiandien atėjo atsakymas iš savivaldybės:
                                Pranešame, kad Jūsų minimas Geležinio Vilko gatvės rekonstrukcijos projektas nėra pakeistas. Darbus planuojama etapais pradėti šiais metais. Pirmo etapo rekonstrukcijos darbai planuojami Geležinio Vilko gatvės pusė, judėjimo kryptimi link miesto centro.
                                Flickr

                                Comment


                                Išeitys spūsčių kaustomai Vilniaus Pilaitei: Taurupės g. per miškus ir viadukas kažkada ateityje

                                ...Mokslininkų pateiktose išvadose teigiama, kad atliktas miesto transporto srautų modeliavimas rodo, jog taupant laiką važinėjantiems gyventojams tuos variantus išdėstyti prioritetine tvarka reikėtų taip: pirmiausia įrengti papildomas juostas Pilaitės prospekte ir požeminę jungtį, tada – Taurupės gatvę, o tada Šešuolių jungtį.

                                Vis dėlto darbai atliekami, anot VGTU mokslininkų, turėtų būti kiek kita eile: „Atsižvelgiant į susisiekimo sistemos rišlumo ir patikimumo užtikrinimo galimybes ir į tai, kad Pilaitės prospekto rekonstrukcijos metu bus sudaromi eismo trukdžiai, siūlome visų pirma įgyvendinti 1 variantą – Taurupės gatvę.

                                Taurupės gatvės siektini techniniai parametrai: ne mažesnis kaip 50 km/val. leistinas greitis ir 2+1 eismo juostos. Modeliuotuose scenarijuose nebuvo įvertinta tolimesnė nei 5 metų Pilaitės rajono plėtra, todėl rekomenduojama naudoti 2+2 eismo juostų skersinį gatvės profilį.“...
                                ...Hipotetinis Šešuolių–V.Pociūno g. viadukas turi didžiausią transportinę įtaką Pilaitės prospekto apkrovai, jei yra projektuojamas pagal „dobilo lapų“ principą, t. y. mazge užtikrinama galimybė išvažiuoti į vakarinį aplinkkelį kairiais manevrais. Apie 765 transporto priemonės rytinio piko metu nebevažiuotų Pilaitės prospektu iš Viršuliškių ir Justiniškių link aplinkkelio, taip atlaisvindamos vakarinio aplinkkelio-Pilaitės pr. mazgą“, – rašoma VGTU išvadose...
                                ...Vilniaus savivaldybė šiemet ketina sutvarkyti beveik pustrečio kilometro ilgio Taurupės gatvę. „Išnagrinėjus perspektyvinius transporto srautus nuspręsta šiais metais įrengti dviejų juostų asfaltbetonio dangą gatvėje, o žvelgiant į ateitį, parengti minėtos gatvės techninį projektą pagal pagrindinėms gatvėms keliamus reikalavimus. Paklojus asfalto dangą atsiras puiki galimybė patekti iš Pilaitės tiesiai į vakarinį aplinkkelį ties L.Asanavičiūtės gatve, Karoliniškėse. Per artimiausius dvejus metus planuojama atnaujinti ir Gilužio gatvę, kuri susijungs su Taurupės gatve ir vakariniu aplinkkeliu“, – teigė V.Pauža...
                                Paskutinis taisė lukass; 2018.03.23, 09:11.
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                  naudoti 2+2 eismo juostų skersinį gatvės profilį.
                                  Tai jau yra rimta, bet dabar, kiek supratau, ties 2 juostas "su rezervu".

                                  Comment


                                    Ar man vienam atrodo, kad turetu buti va taip?
                                    Click image for larger version

Name:	pilaites-pr.jpg
Views:	1
Size:	373,6 kB
ID:	1629000
                                    Nes L - logika. Padare pozemine pesciuju pereja ir kai is jos iseini link stoteles reikia dar karta pereiti gatve per sviesoforine sankryza?
                                    Jeigu jau taip nenori daryt sviesoforo Pilaites pr, tai gali tiesiog perkelt jau esama kairi posuki tiesiog toliau link zalios linijos

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                      Ar man vienam atrodo, kad turetu buti va taip?
                                      Click image for larger version

Name:	pilaites-pr.jpg
Views:	1
Size:	373,6 kB
ID:	1629000
                                      Nes L - logika. Padare pozemine pesciuju pereja ir kai is jos iseini link stoteles reikia dar karta pereiti gatve per sviesoforine sankryza?
                                      Jeigu jau taip nenori daryt sviesoforo Pilaites pr, tai gali tiesiog perkelt jau esama kairi posuki tiesiog toliau link zalios linijos
                                      Kaip suprantu ten tas posūkis turi išnykti, kai bus nutiestas Smalinės g. kelias po Pilaitės pr. viaduku (žr. nuotraukoje aukščiau kairiau). Projektiniai pasiūlymai buvo, įdomu kokia dabar stadija. Kažkaip tyla.

                                      Comment


                                        /\ Tai reiškia 4G čia neužsuks po tokių pokyčių ateityje.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X