Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Įdomu, kiek ten tų įvykių.. Aš kasdien ten važinėju, gal kokį kartą ir mačiau autoįvykį. Ir šiaip jokių problemų niekada nebūna ten pravažiuoti. Šviesoforas nebent dėl saugumo aktualus, nors man asmeniškai visai nepatiks, jei jį pastatys.
    įvykių tai tikrai, nėra daug, galima surasti ir tikrai avaringesnių sankryžų nei ši, bet pažįstu ne vieną, kuris važiuodamas šiuo žiedu keikias

    Comment


      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

      Tiesiai negaliu atsakyti, bet ji atsirado sprendžiant problemas uždarius buvusią nuovažą į Oslo gatvę, kuri panaikinta būtent dėl aplinkkelio tiesimo. Taigi netiesiogiai susiję.
      supratau, ačiū

      Comment


        Parašė SkaisteC Rodyti pranešimą

        įvykių tai tikrai, nėra daug, galima surasti ir tikrai avaringesnių sankryžų nei ši, bet pažįstu ne vieną, kuris važiuodamas šiuo žiedu keikias
        Keikiasi daug kas, nes nelabai aišku, kas į žiedą įvažiavo, o kas ne dėl jo mažumo. Bet jis palyginti saugus, kiek tai įmanoma su tokiu išplanavimu.
        Aš du kartus patekau į rimtas avarijas (vienoje automobilis sudaužytas nepataisomai) šviesoforinėje sankryžoje prie Paparčio IKI.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Keikiasi daug kas, nes nelabai aišku, kas į žiedą įvažiavo, o kas ne dėl jo mažumo. Bet jis palyginti saugus, kiek tai įmanoma su tokiu išplanavimu.
          Aš du kartus patekau į rimtas avarijas (vienoje automobilis sudaužytas nepataisomai) šviesoforinėje sankryžoje prie Paparčio IKI.
          na manyčiau prie jo saugumo prisideda ir tai, kad kai niekas nežino, kaip važiuot, visi stabdo, ir nelekia.

          Comment


            ...Planuose yra estakada, kuri pirmiausia būtų pritaikyta pėsčiųjų ir dviratininkų poreikiams, automobiliu neįvažiuojant į žiedą bus galima iš Narbuto gatvės estakada patekti į Konstitucijos prospektą. Pasikartosiu, jog tai nebus eilinė estakada automobiliams, jos tikslas, kad ir pėstieji, ir dviratininkai galėtų laisvai judėti ir kad transporto žiedas nebūtų esminis kliuvinys. Taigi šių metų pirmoje pusėje numatome skelbti tarptautinį architektūrinį konkursą šiai vietai...
            Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/pokalbi...er-365-dienas/ .

            Yra minimų ir daug kitų infrastruktūros projektų.
            Paskutinis taisė lukass; 2018.02.14, 19:06.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Jau įsivaizduoju: estakada automobiliams ir pėsčiųjų atsiskyrimais į abi puses, t.y. viso kokios 3 estakados, virš žiedo sueinančios į vieną ir po to vėl išsiskiriančios. Na, bet architektai tikrai prigalvos visko.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Jau įsivaizduoju: estakada automobiliams ir pėsčiųjų atsiskyrimais į abi puses, t.y. viso kokios 3 estakados, virš žiedo sueinančios į vieną ir po to vėl išsiskiriančios. Na, bet architektai tikrai prigalvos visko.
                Arba dviaukštė kaip Brooklyn Bridge. Bus labai įdomu pamatyti pasiūlymus.

                Comment


                  Žinokit yra toks genialus išradimas, kaip estakada pasinaudoti ir pėstiesiems su dviratininkais - jis vadinasi "šalitiltis". Tas pats, kaip šaligatvis, tik kad ant tilto. Tas pats Pedagoginio žiedas tokius turi. Na bet Jūs galite ir nežinoti, jei iš bmv išlipat tik tiesiai ant durų slenksčio

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                    Žinokit yra toks genialus išradimas, kaip estakada pasinaudoti ir pėstiesiems su dviratininkais - jis vadinasi "šalitiltis". Tas pats, kaip šaligatvis, tik kad ant tilto. Tas pats Pedagoginio žiedas tokius turi. Na bet Jūs galite ir nežinoti, jei iš bmv išlipat tik tiesiai ant durų slenksčio
                    Pedagoginio tiltas yra viena blogiausių vietų Vilniuje pasivaikščiojimams. Čia manau tikslas yra įrengti patogią infrastruktūrą visiems.

                    Comment


                      Parašė felar Rodyti pranešimą

                      Pedagoginio tiltas yra viena blogiausių vietų Vilniuje pasivaikščiojimams. Čia manau tikslas yra įrengti patogią infrastruktūrą visiems.
                      Jei išsipildytų scenarijus kad vietoje Pedagoginio universiteto atsiranda Vyriausybės miestelis tai spėju kad atsirastų ir naujas pesčiųjų tiltas jungiantis Seimą su tuo miesteliu maždaug toje vietoje kur dabar ''hobito namelis'', nes Pedegoginiu vaiksčioti tikrai ne kas.

                      Comment


                        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                        Jei išsipildytų scenarijus kad vietoje Pedagoginio universiteto atsiranda Vyriausybės miestelis tai spėju kad atsirastų ir naujas pesčiųjų tiltas jungiantis Seimą su tuo miesteliu maždaug toje vietoje kur dabar ''hobito namelis'', nes Pedegoginiu vaiksčioti tikrai ne kas.
                        Kažkada Zuoko laikais toje vietoje buvo numatytas transporto tiltas kaip kompensacija atsisakius pilnaverčio Kernavės tilto į Vaižganto gatvę. Gal jis ten visai praverstų, nuimtų dalį srauto nuo Lukiškių/Goštauto g.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė abruo Rodyti pranešimą

                          Kažkada Zuoko laikais toje vietoje buvo numatytas transporto tiltas kaip kompensacija atsisakius pilnaverčio Kernavės tilto į Vaižganto gatvę. Gal jis ten visai praverstų, nuimtų dalį srauto nuo Lukiškių/Goštauto g.
                          Bet tas tiltas nelabai išspręstų kamščių problemą, tik nukeltų juos į kitą vietą, žvėrynas ir pedagoginis žiedas dar labiau užsikištų. Manau vietoje tilto per upę geriau pastatyti estekadą virš žiedo.

                          Flickr

                          Comment


                            https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77175991

                            Gaila, kad tik pėsčiųjų. Galėjo bent jau šone statyt, dabar kadangi tiesiai per gatvės liniją, tai automobilių viaduko nebebus niekada.

                            Comment


                              Sakė, jog automobilių nenori daryti dėl to, kad tuomet šis viadukas taptų tranzitiniu, norintiems nuo Karoliniškių važiuoti link Ozo g.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Sakė, jog automobilių nenori daryti dėl to, kad tuomet šis viadukas taptų tranzitiniu, norintiems nuo Karoliniškių važiuoti link Ozo g.
                                Būtų paradoksas, viadukas pastatytas dėl suagumo jį dar labiau sumažintų, kai vidinė kvartalo gatvė taptų tranzitine kaip Laisvės pr.
                                Flickr

                                Comment


                                  Brainfreeze... Loading... Tai bet kokia nauja gatvė sumažina saugumą pievose. Nereikia tų gatvių - tegu kiškučiai straksi. Bet kai man reikia kažkur nuvažiuoti, tai kodėl netiesia man gatvių ir viadukų. Bet tik ne po mano langais, tieskit po kaimynų.

                                  Comment


                                    Vietinė rajono gatvė gali tapti tranzitine tik tada, kai pagrindinės arterijos neatlieka savo vaidmens. Taip yra pvz. su Vileišio gatve Antakalnyje, kuri leidžia apvažiuoti nepralaidų žiedą. Jeigu būtų pilnavertis sujungimas Ozo g. su Vakariniu aplinkeliu arba bent jau su Laisvės pr., turbūt mažai kas rinktųsi važiuoti Ąžuolyno gatve, ypač važiuojantys iš kitų rajonų.
                                    Šiuo metu yra kita problema - iš Pilaitės norėdami aplenkti rytais užsikišantį Pilaitės pr. senuoju keliu vyksta didelis srautas gyventojų, kurie atsiduria Sietyno, tada Kavoliuko gatvėje, iš jos patenka į Povilaičio g. ir išsirikiuoja prie išsukimo į Laisvės pr.. Blogiausiais rytais eilė Povilaičio g. nusidriekia per visą gatvę. Tai galima sakyti jau dabar dalis Karoliniškių virsta tranzitiniu rajonu. Šiemet planuoja asfaltuoti Taurupės gatvę, tai bus dar linksmiau.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      Brainfreeze... Loading... Tai bet kokia nauja gatvė sumažina saugumą pievose. Nereikia tų gatvių - tegu kiškučiai straksi. Bet kai man reikia kažkur nuvažiuoti, tai kodėl netiesia man gatvių ir viadukų. Bet tik ne po mano langais, tieskit po kaimynų.
                                      Čia retorinė diskusija be atsakymo. Puikiai žinote

                                      Prigimtis žmogaus tokia. Nei nuo turto, nei nuo dar kažko nepriklauso.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        Brainfreeze... Loading... Tai bet kokia nauja gatvė sumažina saugumą pievose. Nereikia tų gatvių - tegu kiškučiai straksi. Bet kai man reikia kažkur nuvažiuoti, tai kodėl netiesia man gatvių ir viadukų. Bet tik ne po mano langais, tieskit po kaimynų.
                                        Tai kaip suprantu sliūlot tranzitinį srautą perkelt nuo Laisvės pr. ant Šimulionio g.? Gerai, kad miesto planuotojai supranta bent kiek geriau, kas yra tranzitinės gatvės ir kas vidinės kvartalo gatvės.
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2018.02.18, 20:18.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė derbis Rodyti pranešimą
                                          Siūlau atkreipti dėmesį į Pakalnio pastabą, reaguojant į III Linkmenų ežerų etapo pakartotinius projektinius pasiūlymus. Kas turi reaguoti į šią pastabą ir kokią reikšmę ji turi? http://www.vilnius.lt/index.php?1156571050
                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Gavau emailą iš Pakalnio, kuriame patvirtino, kad planuojamas pirkimas dėl jungties įrengimo. Ir kad jo concern yra tranzitinis srautas.
                                          Manau, kad šiaip pozityvus reikalas būtų jungtis tarp Linkmenų ir Kernavės už Compensos arenos nugaros. Padarius daugiau tokių jungčių, pasidalintų srautai nesukuriant mirtinų kamščių.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X