Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Na, kaip suprantu, ten tiesiog nėra vietos jį įrengti, tai norint pasukti į Manufaktūrų gatvę reiktų sukti dešiniau ir apsisukti po Drujos g. viaduku, tada pro Nestės degalinę patekti į Drujos g. ir iš jos pasukti dešinėn į Manufaktūrų. Gal taip ir numatyta.
    Tas mazgas (Batoro/Drujos/Manufaktūrų/Olandų/etc) jau dabar gana probleminis rytais, nes nuo Vileikos atvažiuojančių didelė dalis nori rikiuotis į dešinę link Senamiesčio, o atvažiuojantys nuo Olandų nori rikiuotis į kairę link Drujos/Subačiaus Lidlo/geležinkelio. Arba važiuoti tiesiai, bet pilna lendančių į dešinę juostą iš Vileikos
    Vienas fix'as būtų naikinti šviesoforą kairėn, šitaip atsirastų papildoma laisva juosta važiuojantiems iš Vileikos link Drujos/geležinkelio stoties tiesiai.

    Comment


      Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

      Tas mazgas (Batoro/Drujos/Manufaktūrų/Olandų/etc) jau dabar gana probleminis rytais, nes nuo Vileikos atvažiuojančių didelė dalis nori rikiuotis į dešinę link Senamiesčio, o atvažiuojantys nuo Olandų nori rikiuotis į kairę link Drujos/Subačiaus Lidlo/geležinkelio. Arba važiuoti tiesiai, bet pilna lendančių į dešinę juostą iš Vileikos
      Vienas fix'as būtų naikinti šviesoforą kairėn, šitaip atsirastų papildoma laisva juosta važiuojantiems iš Vileikos link Drujos/geležinkelio stoties tiesiai.
      Realiai ir dabar galima naikinti šviesoforą, užtektų padaryti patogų nuvažiavimą pėstiesiems po Zarasų tiltu ir šitą vietą išasfaltuoti, kad iš Palaujos g. visi galėtų pro Neste išvažiuoti, kur reikia:
      https://www.google.lt/maps/@54.67829...7i13312!8i6656
      Flickr

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

        Problema isnagrineta. Stai jums ir atsakymas is Savivaldybes:

        Pranešame, kad norint pakeisti gatvės parametrus, tam turi būti parengtas rekonstrukcijos projektas. A. P. Kavoliuko gatvėje yra numatytas paprastasis remontas, kurio metu bus atnaujinta esama asfalto danga.

        Tai va, Creatium, paruosk rekonstrukcijos projekta, suderink ji ir skirk pinigu. Ne savivaldybes cia rupestis.

        Tai siūlau parašyti dar karta ir pasakyti, kad parengtų rekonstrukcijos projektą. Jeigu sakys, kad nėra skirtų lešų, paprašyti dar kartą skirti lėšų projekto parengimui.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Realiai ir dabar galima naikinti šviesoforą, užtektų padaryti patogų nuvažiavimą pėstiesiems po Zarasų tiltu ir šitą vietą išasfaltuoti, kad iš Palaujos g. visi galėtų pro Neste išvažiuoti, kur reikia:
          https://www.google.lt/maps/@54.67829...7i13312!8i6656
          Tiksliai! Ačiū .
          Net ir juostos nereikia papildomos asfaltuoti: iš Paplaujos žmonės pateks į Manufaktūrų, o iš Manufaktūrų suks į dešinį (važiuos į šiaurę) ir jau pervažiavę tiltą galės kur nori važiuot - ar į Stepono-Batoro, ar į Olandų, ar į Drujos (į pietus). Belieka tik perėją perkelti po tiltu per Vilnelę ir viskas - galima naikinti sankryžą su šviesoforais ir perėją dabartinėje vietoje.

          Į kokį savivaldybės skyrių kreiptis su šia idėja ir paklausimu? Infrastruktūros? http://www.vilnius.lt/index.php?1021912170
          Paskutinis taisė spekas; 2018.04.20, 15:05.

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą

            Tiksliai! Ačiū .
            Net ir juostos nereikia papildomos asfaltuoti: iš Paplaujos žmonės pateks į Manufaktūrų, o iš Manufaktūrų suks į dešinį (važiuos į šiaurę) ir jau pervažiavę tiltą galės kur nori važiuot - ar į Stepono-Batoro, ar į Olandų, ar į Drujos (į pietus). Belieka tik perėją perkelti po tiltu per Vilnelę ir viskas - galima naikinti sankryžą su šviesoforais ir perėją dabartinėje vietoje.

            Į kokį savivaldybės skyrių kreiptis su šia idėja ir paklausimu? Infrastruktūros? http://www.vilnius.lt/index.php?1021912170
            Manau gali bendrai rašyti į tvarkaumiesta.lt prisijungęs. Ten, aišku, pasirinkti gatvių tvarkymo ar pan. kategoriją.

            Comment


              Parašė spekas Rodyti pranešimą

              Tiksliai! Ačiū .
              Net ir juostos nereikia papildomos asfaltuoti: iš Paplaujos žmonės pateks į Manufaktūrų, o iš Manufaktūrų suks į dešinį (važiuos į šiaurę) ir jau pervažiavę tiltą galės kur nori važiuot - ar į Stepono-Batoro, ar į Olandų, ar į Drujos (į pietus). Belieka tik perėją perkelti po tiltu per Vilnelę ir viskas - galima naikinti sankryžą su šviesoforais ir perėją dabartinėje vietoje.

              Į kokį savivaldybės skyrių kreiptis su šia idėja ir paklausimu? Infrastruktūros? http://www.vilnius.lt/index.php?1021912170
              Kad idėja įgautų daugiau svorio, siūlau papaišyti ir pakurti forume balsavimą, o savivaldybei pridėti nuorodą į balsavimą. Savo balsą garantuoju.

              Comment


                Verslininkai siūlo įrengti tunelį po geležinkeliu Zuikių gatvėje ir stebisi – ar niekam to nereikia?

                Ši savaitė pažymėta nelaime Vilniuje ties Iešmininkų gatve, kai traukinys pražudė bėgius kirtusį jaunuolį. Po šios tragedijos vėl prisiminta Zuikių gatvė, kurioje gyvenantys žmonės priversti nuolat vaikščioti bėgiais arba kanalizacijos vamzdžiu. Verslininkai sako, kad galėtų įrengti tunelį, o už tai nori leidimo rinkti automobilių, juo važiuosiančių, mokestį. Tačiau esą to niekam nereikia...
                ...Komercinį pasiūlymą Vilniaus savivaldybei pateikė UAB „Vilniaus rentinys“ generalinis direktorius Danas Zykus. Jame rašoma apie siūlymą įrengti tunelį po geležinkelio magistrale Vilnius-Kaunas, kuris sujungtų Aukštuosius ir Žemuosius Panerius (Palionių ir Valkininkų gatves)...
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  /\ O, geras. Esu girdėjęs iš vieno anų laikų inžinieriaus, kad taip vadinamas Vaduvos rajonėlis plečiant pramonę sovietiniais laikais turėjo būti daug didesnis ir sujungtas gatve su Aukštaisiais Paneriais. Toks jausmas, kad tame "Vilniaus rentinyje" irgi visi buvę anų laikų veikėjai dirba... Įdomu, įdomu.
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Vilniaus rentinys labai nori išsimėginti tunelių kasimą, kad galėtų rodyt po to: va, galėsim ir metro pastatyt

                    Comment


                      /\ Technologiškai, tas tunelis po geležinkelio pylimu nėra kažkoks sudėtingas tvarinys. Atstumas nedidelis, svarbu gerai apkrovom apskaičiuotas skliautas.
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        Panašu, kad į naują krematoriumą bus nutiesta ir nauja gatvė, tik kaži kokia bus jungtis su Savanorių pr.?



                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Man regis A1 ten praeina pylimu, būtų galima įrengti tunelį po juo. Nors Pirklių g. Maximos bazės įrengtos tik nuovažos iš vienos pusės, bet ten ir nėra poreikio dubliuoti A1/A19 viaduką.

                          Comment


                            Tam projektuojamų gatvių žemėlapyje yra ir daugiau įdomybių, bet klausimas kiek jos atitinka realybę: ar tai yra tik "smėlio dėžė" savivaldybei žymėtis galimas alternatyvas ar atitinka kokią nors svarstymo stadiją.
                            1. Kai kurios gatvės jau patvirtintos, kad bus (pvz. Šiaurinė, Taurupės g., Vingio parko-Litexpo viadukas).
                            2. Kai kurios svarstytos anksčiau, bet bent šiuo metu planų atsisakyta (pvz. Kernavės g.- Mečetės g. viadukas per Nerį, Ozo g. tąsa iki Laisvės pr.).
                            3. Apie kai kuriuos planus žinome iš bendrojo ir kitų planų, tačiau jie neatsispindi projektuojamų gatvių žemėlapyje (pvz. B kategorijos gatvė jungianti Pilaitės prospektą su Šešuolių g. ir viadukai).
                            4. Ir pati įdomiausia grupė - gatvės, kurios nurodytos kaip projektuojamos, tačiau apie jas iki šiol nieko neteko girdėti (pvz. Žalgirio - Saltoniškių g. viadukas, Vilkpėdės-Lazdynų g. viadukas ties elektrine, B kategorijos gatvė ir tiltas per Nerį ties Grigiškėmis)
                            Įdomu, ar tiltas Grigiškėse - tai naujasis antrasis įvažiavimas iš A1 (atsisakius planų ties Vosyliukais)? Jeigu trąsa toliau tęstųsi iki Karveliškių ar Platiniškių, gautųsi nemažas lankas, o jeigu palei Nerį - praktiškai dubliuotųsi A1 trąsa:
                            Paskutinis taisė kutas; 2018.04.23, 11:09.

                            Comment


                              Kažkada buvo tokie papaišymai, kiek jie realūs vis dar sunku pasakyt:

                              http://foto.terpe.lt/inkelti/2011111...20Gariunai.jpg
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Vilkpedės-Lazdynų g. tiltas ties elektrine buvo planuojamas senajame BP, bet vėliau jo atsisakyta kaip ir antroje grupėje minėtų objektų.
                                Už dviračius ir troleibusus!

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Fain, bet nesutinku su paskutiniu komentaru. Gatves mes platinam tik tranzitinėse vietose: Geležinio vilko g. ir pan. Senamiestyje ar rajonuose niekur gatvės nėra platinamos. Tik blogai, kad naujai asfaltuojant jos nėra siaurinamos.
                                  Nesutinku. Pavyzdys: Gabijos g. tarp Justiniškių g. ir išvažiavimo į Ukmergės g. Ankčiau buvo dvi eismo juostos ir kišenės stovėjimui vienoje pusėje. Greitis 40 km/h, kadangi buvo siaura, tai greičiau nelabai kas važiuodavo. Dabar kažkodėl išplatino iki trijų juostų. Viskas būtų ok, jeigu naują juostą skirtų automobilių stovėjimui, nes tai spręstu du dalykus: automobilių stovėjimo klausimą miegamajame rajone ir pakraščiuose stovintys automobiliai toliau vairuotojus psichologiškai skatintų važiuoti lėtai. Tačiau dabar vidurinė juosta skirta posūkiams į kairę (ko apskritai tokios kategorijos gatvėje nereikia) ir dėl draudžiamoje vietoje stovinčiu automobilių beveik visur reikia puse automobilio važiuoti priešpriešinėje juostoje, o kartais ir pilnai išvažiuoti į priešpriešą per ištisines linijas. T.y. padarytas visiškas chaosas, nes ženklinimo laikytis neįmanoma, važiuoja visi kas kaip papuola, o dėl paplatėjusios gatvės dar ir dažnai viršyja greitį.

                                  ----
                                  Labai į aukščiau esantį postą, pačiu laiku. Islandijos gatvėje vėl bus pertvarkomas eismo organizavimas. Šį kartą atsiras medžių, padidės viešoji erdvė, dviračių stovai ir suoliukai. Vakar buvo vieša diskusija, jos metu išrinktas pirmasis variantas:
                                  Pagaliau padarys laikino sustojimo vietas kurjeriams ir prekių vežėjams, nes dabartinė situacija kai pastoviai apstatomi šaligatviai yra visiškai nenormali. Kažkaip savivaldybė eismą organizuoja ir ženklus kabina neatsižvelgiant į gyvenimo realijas (abiejuose komentaro pavyzdžiuose).

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Nesutinku. Pavyzdys: Gabijos g. tarp Justiniškių g. ir išvažiavimo į Ukmergės g. Ankčiau buvo dvi eismo juostos ir kišenės stovėjimui vienoje pusėje. Greitis 40 km/h, kadangi buvo siaura, tai greičiau nelabai kas važiuodavo. Dabar kažkodėl išplatino iki trijų juostų. Viskas būtų ok, jeigu naują juostą skirtų automobilių stovėjimui, nes tai spręstu du dalykus: automobilių stovėjimo klausimą miegamajame rajone ir pakraščiuose stovintys automobiliai toliau vairuotojus psichologiškai skatintų važiuoti lėtai. Tačiau dabar vidurinė juosta skirta posūkiams į kairę (ko apskritai tokios kategorijos gatvėje nereikia) ir dėl draudžiamoje vietoje stovinčiu automobilių beveik visur reikia puse automobilio važiuoti priešpriešinėje juostoje, o kartais ir pilnai išvažiuoti į priešpriešą per ištisines linijas. T.y. padarytas visiškas chaosas, nes ženklinimo laikytis neįmanoma, važiuoja visi kas kaip papuola, o dėl paplatėjusios gatvės dar ir dažnai viršyja greitį.
                                    Rašydamas galvojau apie tavo čia paminėtą atvejį, bet jo niekaip nepriskirčiau prie "gatvių platinimo", nes realiai tikro gatvių platinimo nesulyginsi su sankryžos praplatinimu. Aišku, galima ir daugiau "pavyzdžių" sugalvot, pvz., A juostų tiesimas. Teoriškai juk gatvė platėja

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Rašydamas galvojau apie tavo čia paminėtą atvejį, bet jo niekaip nepriskirčiau prie "gatvių platinimo", nes realiai tikro gatvių platinimo nesulyginsi su sankryžos praplatinimu. Aišku, galima ir daugiau "pavyzdžių" sugalvot, pvz., A juostų tiesimas. Teoriškai juk gatvė platėja
                                      Na ne apie sankryžą kalbu, o apie 550 m ilgio gatvės atkarpą. Pati esmė, kad išplatinta be jokio reikalo, o matomai pagal kažkada (prieš ~8 metus) rengtus planus. T.y. tuomet kai nebuvo Vakarinio aplinkkelio ir Perkūnkiemio g. nebuvo nutiesta pilnu ilgiu, tai Gabijos g. važiuodavo didelis srautas ir to išplatinimo galbūt būtų reikėję, bet dabar situacija pasikeitė ir jis visiškai nereikalingas. Juk automobilis pristabdęs/sustojęs, kad pasuktų į kairę, sustabdo visą eismą ir didina saugumą, bei neskatina tokios gatvės naudoti kaip tranzitinės.

                                      Gatvės platinimas pridedant A juostą yra kiek kita kategorija ir tam jokių priekaištų nėra Nebent blogybė yra leidimas važiuoti 4+ tokiomis juostomis, nes tai automatinę kontrolę padaro neįmanoma ir skatina pažeidėjų atsiradimą.

                                      Comment


                                        Juokingai skamba pasakymas, kad išplatino Gabijos g., kai gyventojai ten nuo pat pradžių jau užėmė naująją juostą parkavimui

                                        Comment


                                          Baigiama atnaujinti sankryžą ir VVT stotelę prie Žirmūnų Lidl'o.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X